Ik zei het al eerder, de wisselwerking tussen Weghorst en Depay is om te huilen. Als je al moeite hebt tegen Oostenrijk of Oekraïne, maak ik me grote zorgen om de rest van het toernooi
Waf heeft FdB gezegd alle ballen op Depay?
Elect a clown, expect a circus.
Wijnaldum speelt goed, dat mag ook gezegd worden.
want depaydr.lowtune schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:44:
Waarom wisselen we Depay niet?
Ik bel Frank effe.dr.lowtune schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:44:
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:02
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Meh die had wel naar Weghorst gekund. Oostenrijk kan er weinig tegenin brengen, even geduld hebben dan maar. Frank niet gek gaan wisselen!
Dat durft de boer nietdr.lowtune schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:44:
Hebben we Huntelaar dandr.lowtune schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:44:
Weg
Ging Depay nou naar Barcelona
. Succes jongen.

Als depay naar barca gaat moet ie contributie gaan betalen ipv salaris ontvangen
Vrij naar Berry van Aerle.
Vrij naar Berry van Aerle.
De islam kan uw vrijheid schaden
Speelt volgend seizoen met Messi, moet wel goed zijn!!!dr.lowtune schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:44:
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Werkgelegenheid daalt. Dalseizoen. Gelukkig piekseizoen in het internationale voetbal.bramv82 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:43:
zitten alle 17 miljoen bondscoaches in dit topic of wat?
Welkom terug allemaal. Hoe was het om viroloog te zijn?
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Depay is serieus de weg ff kwijt. Die heeft een halfje sinaasappel nodig in de kleedkamer. Of eruit.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Vanwege de penalties die we misschien nog krijgen?dr.lowtune schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:44:
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Omdat hij van zichzelf vind dat hij God isdr.lowtune schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:44:
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Malen/Gakpo voor Depay/Weghorst. Voorzetten komen er toch niet, en die snelheid kun je wel gebruiken. Misschien kun je dan zelfs wel eens een steekpass geven.Harribo schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:44:
Nou Depay heeft het niet.
Ik zou zeggen, straks Malen er maar in
Niemand zegt dat Depay naar Barca gaat als speler hé, misschien is ie wel gewoon aangenomen als cornervlag
Je laat hem staan omdat hij eke wedstrijd wel zijn momentjes heeftdr.lowtune schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:44:
Gaat ie scoren?HollowGamer schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:45:
Wijnaldum speelt goed, dat mag ook gezegd worden.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ja voor Weghorst mag ik hopen, die trage schildpad heeft niks te zoeken in het elftal. Zag in het begin Dumfries niet gaan en vernaggelde daarna een kans door gewoon geen snelheid te hebben, maar goed, blame it on Depay idd.Harribo schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:44:
Nou Depay heeft het niet.
Ik zou zeggen, straks Malen er maar in
Fluit maar af.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Mascotte.Krukar schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:46:
Niemand zegt dat Depay naar Barca gaat als speler hé, misschien is ie wel gewoon aangenomen als cornervlag
Positief is wel dat we verdedigender staan en daardoor ook minder weggeven tot nu toe.
Daar is vast bij nagedacht.
Tweede helft die kansen er maar in
Daar is vast bij nagedacht.
Tweede helft die kansen er maar in
Maar. Nederland heeft nog geen kans weg gegeven. Stekelenburg heeft het rustig gehad. Vooral terugspeelballen of enkele simpele ballen.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Gakpo zit op de tribune dus dat word lastigautje schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:45:
[...]
Malen/Gakpo voor Depay/Weghorst. Voorzetten komen er toch niet, en die snelheid kun je wel gebruiken. Misschien kun je dan zelfs wel eens een steekpass geven.
Vond het ook niet zo een makkelijke bal eerlijk gezegd. Het lijkt een 100% goal omdat die hele kant van het goal leeg was, maar als die bal niet goed voor zijn voeten valt dan boeit dat niet. En dan moest hij het ook met zijn linker doen.HollowGamer schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:43:
[...]
Dit was echt niet makkelijk hoor.
Vind Depay ook niet uitblinken, maar dat zeiken over hem continue hier vind ik ook wel overdreven, sorry.
Denk dat Romario hem wel had gemaakt trouwens.
Ik ga bitterballen bakken
Maar goed, ik zeg ook maar wat....
Alleen is het lastig te bepalen of dat door de opstelling van de verdediging komt of de onmacht van de Oostenrijkse aanval.Hupske schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:46:
Maar. Nederland heeft nog geen kans weg gegeven. Stekelenburg heeft het rustig gehad. Vooral terugspeelballen of enkele simpele ballen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Echte of uit de frietföhn?bramv82 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:47:
Wie zet er een GoFundMe op voor een vliegtuigje over de Arena met een tip voor Frank?
Over welk jaar hebben ze het?davidov schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:47:
Bij de BBC "I think the Netherlands have been brilliant"
Weghorst legt voor Depay de bal af, maar andersom ho maar...
Frenkie maakte gelukkig een veel betere indruk
Frenkie maakte gelukkig een veel betere indruk
Nou rust.
Sterk;
Frenkie, De Vrij, De Ligt, Dumfries
Zwak;
Depay
Extreem zwak;
De Roon en Weghorst
Hopelijk Blind linie naar voren ipv De Roon zodat Wijnaldum wat meer lucht krijgt om in zijn kracht te komen en Malen of Luuk voor Weghorst
Sterk;
Frenkie, De Vrij, De Ligt, Dumfries
Zwak;
Depay
Extreem zwak;
De Roon en Weghorst
Hopelijk Blind linie naar voren ipv De Roon zodat Wijnaldum wat meer lucht krijgt om in zijn kracht te komen en Malen of Luuk voor Weghorst
Depay speelt prut, maar Weghorst lijkt echt in een lagere versnelling te spelen dan de rest vh team. Waardoor niemand hem juist bereikt
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ik word wel alcoholist van zulke zaadpotten, man.
Maar goed, so far so good. Al doen die Oostenrijkers ook niet heel veel om het ons heel moeilijk te maken.
Maar goed, so far so good. Al doen die Oostenrijkers ook niet heel veel om het ons heel moeilijk te maken.
Verbaast me niets, die denken na 1 goede wedstrijd van hun nationale ploeg dat ze de beste van de wereld zijn.davidov schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:47:
Verdediging staat goed, staan ze voorin weer te sukkelen.
Tegen Macedonië dan maar allemaal aanwezig?
Tegen Macedonië dan maar allemaal aanwezig?
Oh ja, de onnavolgbare de Boer was de coach, even vergeten,
Na anderhalve wedstrijd is wel duidelijk dat we niet ver gaan komen. Stel je eens voor dat je tegen een ploeg als Italië komt te spelen.
Met een beetje geluk kom je de volgende ronde nog wel door (tenzij je 3F loot), maar daarna is het afgelopen.
Vind het op een één of andere manier juist beter dan voorheen.dr.lowtune schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:47:
Wie zet er een GoFundMe op voor een vliegtuigje over de Arena met een tip voor Frank?
...
Van een speler in het NL elftal verwacht je meer. Hij had zat tijd ook.OssieW schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:46:
[...]
Vond het ook niet zo een makkelijke bal eerlijk gezegd. Het lijkt een 100% goal omdat die hele kant van het goal leeg was, maar als die bal niet goed voor zijn voeten valt dan boeit dat niet. En dan moest hij het ook met zijn linker doen.
Denk wel dat Romario hem wel had gemaakt trouwens.
Hij was goed van slag. Heel geforceerd gespeeld daarna.
En zie hier het probleem Depay. Die jongen is door alle media op een voetstuk geplaatst alsof het één of andere superster is. Dat is hij zelf ook gaan geloven. Speelt schandalig egoïstisch.
De echte superster is Frenkie de Jong!
Nou ja een paar keer tikken ze die Oostenrijkers wel suf.davidov schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:47:
Weghorst doet het best goed eigenlijk. Grappig zo beperkt maar zo efficiënt
Achterin lijkt het wel goed te staan gelukkig: Blind, De Vrij, De Ligt. Tijd voor creativiteit voorin.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Gelukkig hebben we daar in Nederland geen last van. Zij hebben iig nog een aardig aantal goeie spelers...Slasher schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:48:
[...]
Verbaast me niets, die denken na 1 goede wedstrijd van hun nationale ploeg dat ze de beste van de wereld zijn.
Echte uit de frituur. Afgelopen weekend bij de hanos geweest. Ik kon kiezen tussen 10% en 20% rundvlees bitterballen.
Er liggen nu een stuk of 100 van die laatste in de vriezer
Maar goed, ik zeg ook maar wat....
bramv82 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:49:
[...]
Echte uit de frituur. Afgelopen weekend bij de hanos geweest. Ik kon kiezen tussen 10% en 20% rundvlees bitterballen.
Er liggen nu een stuk of 100 van die laatste in de vriezer
Zelfs Depay ziet wel in dat hij als een natte krant speelt.remco112 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:49:
En zie hier het probleem Depay. Die jongen is door alle media op een voetstuk geplaatst alsof het één of andere superster is. Dat is hij zelf ook gaan geloven. Speelt schandalig egoïstisch.
/sarcasm
Vind dat altijd wel een beetje makkelijk.. je bent verdorie zwaar professional multimiljonair die zichzelf godsgift aan voetbal vindt.. die zo’n balletje gewoon erin moet tikkenOssieW schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:46:
[...]
Vond het ook niet zo een makkelijke bal eerlijk gezegd. Het lijkt een 100% goal omdat die hele kant van het goal leeg was, maar als die bal niet goed voor zijn voeten valt dan boeit dat niet. En dan moest hij het ook met zijn linker doen.
Denk wel dat Romario hem wel had gemaakt trouwens.

(Jaja dit is ook makkelijk gezegd
Pff, wat een suffe wedstrijd. TV maar uitgezet.
Over 15 minuten weer verder
Over 15 minuten weer verder
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Nu heb ik zin in bitterballen

Er wordt gewoon goed verdedigd. Daardoor is Oostenrijk onmachtig. Wellicht had Nederland ook goed verdedigd met 4-3-3, maar nu met 5-3-2 gaat ook prima. Voorin vizier op scherp stond, was het een makkelijke wedstrijd.Maarten_E schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:47:
[...]
Alleen is het lastig te bepalen of dat door de opstelling van de verdediging komt of de onmacht van de Oostenrijkse aanval.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Natte kranten zijn beter dan droge kranten!!Dr. Strangelove schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:50:
[...]
Zelfs Depay ziet wel in dat hij als een natte krant speelt.
/sarcasm
Wat een cringy reclames zeg met al die oranjemeuk... Met van die slappe woordgrapjes, nepfeestjes...
Zou thuisbezorgd ook bitterballen doen?
Nog een speler van het caliber Frenkie en het maakt niet meer uit wat je er naast hebt. Staat weer fantastisch te spelen.remco112 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:49:
Die met Wesley Sneijder is wel mooi.marapuru schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:51:
Wat een cringy reclames zeg met al die oranjemeuk... Met van die slappe woordgrapjes, nepfeestjes...
[ Voor 48% gewijzigd door Luxicon op 17-06-2021 21:52 ]
...
toet toet boing boing hakken en zagen
Nou, kom maar op met de tweede helft, ik kan niet wachten
Nou, kom maar op met de tweede helft, ik kan niet wachten
Maar kan iemand die van bol.com met die leeuw uitleggen. Wat is nu de grap daar?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Te treurig die toto reclames. Gaat me een geld in om en weinig worden er echt beter van.
Om het toch nog even te herhalen, ik vind het toch wel apart dat echt alles over links gaat... Dumfries wint al z'n duels in het begin van de wedstrijd, de enige speler die kopduels wint, veel dreiging van rechts, en ineens gaat echt alles over links. Geen aanval meer gezien over rechts.
Bitterballen.... Lekker hoor...
Ik hou het maar bij toastjes met kip kerrie en gorgonzola... Mijn standaard...
Tweede helft nog maar 1 maken niet? Die Oostenrijkers zijn geen sterke verdedigers
Ik hou het maar bij toastjes met kip kerrie en gorgonzola... Mijn standaard...
Tweede helft nog maar 1 maken niet? Die Oostenrijkers zijn geen sterke verdedigers
Van Hooijdonk kijkt een andere wedstrijd dan ik geloof ik.
Trek ik ook verschrikkelijk slecht. Met top cringe bij die van de aldi.marapuru schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:51:

Weghorst eruit, en vervangen door iemand die nummertje 10 kan spelen.
Dan is het appeltje-eitje voor dit team.
Dan is het appeltje-eitje voor dit team.
Dat hij expres het pakketje bij de buren laat bezorgen zodat ie het kan ophalen in zijn leeuwenpak.carpebios schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:53:
[...]
Maar kan iemand die van bol.com met die leeuw uitleggen. Wat is nu de grap daar?
Dan is volgens mij wel vaker.Dr. Strangelove schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:53:
Van Hooijdonk kijkt een andere wedstrijd dan ik geloof ik.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Echt fijn dat Blind er bij is... Ondanks zijn snelheid weer top passen
Hij kijkt zeker the best moments of Piere van Hooydonkautje schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:53:
Pierre zit te genieten. Dat zegt veel over Pierre.
Pierre… we spelen maar tegen OOSTENRIJK… we hadden gewoon met 2-0 of 3-0 voor moeten staan!
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Wat krijgt zo'n Van der Vaart nou voor 1 minuut vertellen wat we zojuist hebben gezien?
Voor een speciale doelgroep vermoed ikmarapuru schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:51:
Eikel. Ik ben vanwege C-19 al 15 maanden niet in NL geweest. Ga je dit soort ongein posten 🙈!bramv82 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:47:
Eerste stop is de Verhage als ik weer eens bij mijn ouders op bezoek mag 😉
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Met z'n ogen dicht.autje schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:55:
Depay moet die bal eigenlijk koppen.
...
Heb 1-1 in de poule, heb 'goede hoop' op 90 punten. Voorzie nog een domper voor oranje helaas.
[ Voor 6% gewijzigd door hoevenpe op 17-06-2021 21:56 ]
- tweakduke
Na alle zuurheid is de verdediging met De Ligt, de Vrij en Blind best op orde. Het is voorin wat simpelweg weinig opbrengt. Dat ligt deels aan de opstelling, maar ook dat Depay hapert en Weghorst is een diepe spits die het af moet maken. In deze positie is hij niet op zijn best.
Elke 5 seconden begint dat filmpje opnieuw.JeroenTheStig schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:54:
[...]
Hij kijkt zeker the best moments of Piere van Hooydonk
Een portie overheerlijke bitterballen!marapuru schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:55:
Wat krijgt zo'n Van der Vaart nou voor 1 minuut vertellen wat we zojuist hebben gezien?
Kratje bier en wat snacks tijdens de wedstrijd.marapuru schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:55:
Hij had opzich ook wel goede mogelijkheid om zelf voor de verre hoek te gaan en 2 verdedigers liepen in de pass lijn, volgens mij raakt 1 van hun de bal ook en gaat de bal daarom zo stuiteren. Dus kan wel beetje begrijpen dat een oud spits als Lineker zegt dat hij egoïstischer had moeten zijn. De pass was namelijk niet de makkelijkste met die loop lijn en pass richting om uit te voeren.D-e-n schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:54:
Opvallend dat spits Lineker bij de BBC Weghorst verwijt dat hij de bal afgeeft.
Vanuit welk land dan?Rene schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:55:
[...]
Eikel. Ik ben vanwege C-19 al 15 maanden niet in NL geweest. Ga je dit soort ongein posten 🙈!
Eerste stop is de Verhage als ik weer eens bij mijn ouders op bezoek mag 😉
Haha dan zit Sneijder ook ergens daar rondbuikend te zijn.meenkdrie schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:56:
[...]
Kratje bier en wat snacks tijdens de wedstrijd.
Lineker moet even bedenken dat niet iedereen Van Basten, Maradona of Ronaldo heet en zo’n bal in de touwen volleyt. Weghorst legde af, wat de goede beslissing was, maar niet superstrak waardoor Depay hem net niet lekker kreeg.D-e-n schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:54:
Opvallend dat spits Lineker bij de BBC Weghorst verwijt dat hij de bal afgeeft.
Kijk, ik had hem ook overgekogeld, net als Depay. Maar ik ambieer geen transfer naar Barcelona.
Maar nu ben jij ook negatiefExocet schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:57:
Nu geven ze niks weg en staan voor, echt alleen in Nederland is men dan zo negatief.
Hij krijgt wel bitterballen…marapuru schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:55:
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Verdedigend staat inderdaad als een huis maar de tegenstander is aanvallend natuurlijk ook niet sterk.tweakduke schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:56:
Na alle zuurheid is de verdediging met De Ligt, de Vrij en Blind best op orde. Het is voorin wat simpelweg weinig opbrengt. Dat ligt deels aan de opstelling, maar ook dat Depay hapert en Weghorst is een diepe spits die het af moet maken. In deze positie is hij niet op zijn best.
#DoeEensLiefTyphone schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:56:
[...]
Elke 5 seconden begint dat filmpje opnieuw.
Pierre kon wel schieten.
Rafael heeft deze zomer tijdens de OS een chagrijnige vrouw op de bank, beetje respect voor de man.
Omdat ik goed voetbal wil zien.Exocet schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:57:
Nu geven ze niks weg en staan voor, echt alleen in Nederland is men dan zo negatief.
En nu de reclame van de Appie met bitterballen...
Als ze energie sparen met oog op de eindrondes vind ik het prima.Exocet schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:57:
...
- tweakduke
Nee, maar afgaand op de kwaliteit, ervaring en clubs waar die jongens spelen moet dat ook bij betere teams niet kansloos zijn.PatrickC schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:58:
[...]
Verdedigend staat inderdaad als een huis maar de tegenstander is aanvallend natuurlijk ook niet sterk.
Scheelt dat we geen poule des doods hebben, zoals Portugal, Frankrijk en Duitsland hebben
Woon in Noorwegen
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Dit topic is gesloten.