toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Eindelijk snap ik hem, dank je.marapuru schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:53:
[...]
Dat hij expres het pakketje bij de buren laat bezorgen zodat ie het kan ophalen in zijn leeuwenpak.
Sodeknetter wat is die slecht...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Klopt… en dan missen we van Dijk ook nog. Zo zonde dat we die er niet bij hebben.tweakduke schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:59:
Nee, maar afgaand op de kwaliteit, ervaring en clubs waar die jongens spelen moet dat ook bij betere teams niet kansloos zijn.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Zo'n slechte reclame. "Verkeerd bezorgd" omdat je zelf het verkeerde adres hebt doorgegeven zeker. De gemiddelde C film heeft een beter script.marapuru schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:53:
[...]
Dat hij expres het pakketje bij de buren laat bezorgen zodat ie het kan ophalen in zijn leeuwenpak.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ik snapte hem ook echt niet!Maarten_E schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:00:
[...]
Eindelijk snap ik hem, dank je.
Sodeknetter wat is die slecht...
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Dan ga je nog heel veel wedstrijden op het EK teleurgesteld zijn. De afgelopen jaren is wel bewezen dat je geen prijzen wint met mooi voetbal.
Wij hebben hier wel Jupiler!Agent47 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:01:
Wel eens opgevallen dat wij geen middenvelders hebben die basis staan en kunnen schieten? Echt een schande
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Wie kijkt dan ook reclame?hoevenpe schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 21:59:
En nu de reclame van de Appie met bitterballen...
Ik loop altijd weg of zet de tv mute
Dan hoor ik niet als ze weer begonnen zijnHarribo schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:02:
[...]
Wie kijkt dan ook reclame?
Hij woont in Baarle-Hertog als ik naar de rest van de straat kijk, geen wonder dat de bezorgdienst niet weet dat hij een Nederlander is.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Heb Italië twee keer sterk ziens spelen. Heb een lekkere Frankrijk-Duitsland gezien. Daar leef ik voor.Exocet schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:02:
[...]
Dan ga je nog heel veel wedstrijden op het EK teleurgesteld zijn. De afgelopen jaren is wel bewezen dat je geen prijzen wint met mooi voetbal.
Dit soort dramatisch gepruts worstel ik mij doorheen. En dan ga ik klagen, ja
Bovendien, ik ben Ajax supporter. Dit is onze default stand.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Kiest met het team momenten om te gaan pressen en zijn vervolgens telkens gevaarlijk. Enige jammere is dat het slechts 1-0 is. Hoewel Oostenrijk absoluut niet met de organisatie van NL kan omgaan wil je gewoon een betere marge hebben als je zoveel beter bent. 1 keer pech of niet opletten en het wordt nog spannend, terwijl dat helemaal niet nodig is.
... not as I do.
Is dit dezelfde wedstrijd.Clush schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:05:
Nederland speelt gewoon erg goed.
GiTS
Italië is wel de uitzondering, Frankrijk-Duitsland was echt geen goede wedstrijd.autje schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:04:
[...]
Heb Italië twee keer sterk ziens spelen. Heb een lekkere Frankrijk-Duitsland gezien. Daar leef ik voor.
Dit soort dramatisch gepruts worstel ik mij doorheen. En dan ga ik klagen, ja.
Bovendien, ik ben Ajax supporter. Dit is onze default stand.
Qua voetbal? Want dan is het niet best.Agent47 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:04:
Van Aanholt lijkt op van der sanden
Dumfries in Oranje!!!

Bij de Belg was de commentator ook positief, misschien zijn we te kritisch volk?
Kan niet helemaal eerlijk beoordelen, ben verre van neutraal.
Ik snap het ook niet.JeroenTheStig schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:08:
Wat is die scheidsrechter nou aan het doen?
Dacht Martins Indi...OPSLAGHOND schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:06:
Alle ballen op de eeuwig booskijkende held!!
Dumfries in Oranje!!!

[ Voor 19% gewijzigd door Maarten_E op 17-06-2021 22:10 ]
Jupiler, maar ik gooi de blikje niet in de water!New Yorker schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:08:
Welke bier drinken jullie
Hertog JanNew Yorker schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:08:
De was ophangen, even afwassen, .. dat soort dingen.Harribo schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:02:
[...]
Wie kijkt dan ook reclame?
eric.1 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:08:
Die scheids is nog slechter dan De Roon, prestatie hoor.
:strip_exif()/f/image/Pg4iVIErv3SWixlUcEztCnHv.jpg?f=fotoalbum_large)
de blikje? Bijzonder dialectcarpebios schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:08:
[...]
Jupiler, maar ik gooi de blikje niet in de water!
Limburger.
Maar goed, ik zeg ook maar wat....
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ken je klassiekers.
Der Bam!hoevenpe schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:09:
Wat is eigenlijk BAM in het Duits?
Schoonmaakazijn!New Yorker schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:08:
Dumfries-modus!!
bamgartlhoevenpe schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:09:
Unterbamhoevenpe schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:09:
Perlenbacher Pils.... Staat op mijn groen gouden blik.... LidlNew Yorker schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:08:
Vind ik het lekkerst.
We hebben controle maar beetje meer creëren mag wel
Norrlands GuldNew Yorker schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:08:
Frietföhn

Knowledge reigns supreme over nearly anything
ßamhoevenpe schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:09:
ßAMhoevenpe schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:09:
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ja erg blij met hemKlaasjeNL schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:11:
Toch wel heerlijk om in de persoon van Stekelenburg een keeper te zien die de ballen gewoon vasthoudt in plaats van wegstompt.
Bataviersche Anleitungs Maaßschappai.hoevenpe schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:09:
KlatschAgent47 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:10:
Berghuis en malen graag
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:02
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Gezien het laatste seizoen zie ik hem ook liever op het doel staan dan Cillissen.KlaasjeNL schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:11:
Toch wel heerlijk om in de persoon van Stekelenburg een keeper te zien die de ballen gewoon vasthoudt in plaats van wegstompt.
Als we het toch over neutraal hebben.. het blijft vreemd dat er in de Arena wordt gespeeld. Weet zeker dat we het tegen die Oostenrijkers moeilijker hadden als we daar zouden spelen.DoeEensGek schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:07:
Voor de neutrale kijker lijkt het toch wel een leuke wedstrijd.. .
Kan niet helemaal eerlijk beoordelen, ben verre van neutraal.
“ je bent jezelf niet als je trek hebt”
Jazeker. Depay speelt een draak van een wedstrijd maar verder is het uitstekend.
... not as I do.
Klatschhoevenpe schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:09:
Ben je ook voor Feyenoord? Je standaard is zo laagClush schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:12:
[...]
Jazeker. Depay speelt een draak van een wedstrijd maar verder is het uitstekend.
Dat vindt Depay in ieder geval wel.Pompi schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:12:
De aanval lijkt soms iets te gefixeerd op Depay, alsof er in de regels staat dat hij alleen mag scoren.
Der Scheiss Führer bedoel je…BlazeMuis schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:12:
Onze mooie scheidsrechter heeft wel een kleine voorkeur voor Oostenrijk.
De Ajax school dicteert wisselen vanaf minuut 81Luxicon schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:13:
Wisselen graag de Boer!
Ze werken er in ieder geval hard voor!remco112 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:13:
[...]
Ben je ook voor Feyenoord? Je standaard is zo laag
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dat hoort precies in de 60e minuut toch, daar wachten ze altijd op...Luxicon schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:13:
Wisselen graag de Boer!
Ow en wissel onze hele aanval maar. Gakpo zou een goede zijn….wait
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Gio en advocaat konden er ook wat van andersPWM schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:13:
[...]
De Ajax school dicteert wisselen vanaf minuut 81
Ik wil um maken, maar ik doet het maar nietforzav schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:13:
Hebben wij een de Bruyne op de bank?
Bamgartnerhoevenpe schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:09:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Staat gewoon in de regels dat het geel moet zijn, maar veel scheidsen durven het niet te geven. Erg jammer inderdaadZingo schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:14:
Zo klaar met het constante wegtrappen van die bal, kap daar nu eens mee. Wat een kansloos gepeupel. Wil je voetbal weer leuk maken, pak dat het spelbederf eens hard aan.
Ow en wissel onze hele aanval maar. Gakpo zou een goede zijn….wait
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Bakken wij de edele patat gewoon zoals het hoort in het vet.
Daarom 1ste in de poule worden en je ontloopt ze voorlopigAgent47 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 22:15:
Tegen Italië ga je echt keihard nat als je zo speelt
Dit topic is gesloten.