Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:27
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DCmBvBt1kN5DRFgAkYHtyGvEJp8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XT9kRu3IrycpQYetQXvrKMUI.jpg?f=user_large

Welkom

Palia is een Massive Multiplayer Community Sim Game in een high fantasy wereld met gameplay elementen gemixed uit diverse open wereld avonturen games. Dit is de eerste game van Singularity 6, welke voornamelijk bestaat uit voormalige medewerkers van Blizzard, Epic en Riot.

De game is beschikbaar op PC, Nintendo Switch (vanaf 14 dec 2023), PS5 (vanaf 13 mei 2025) en XBOX (vanaf 13 mei 2025).

Aankondingstrailer Palia

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Palia | Official Reveal Trailer - 4K

Aankondingstrailer Expansion Elderwood

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Palia | PS5 & Xbox - Elderwood Announcement Trailer

Expansion is gratis vanaf 13 mei 2025.

Links

Diverse links:

Tweakers in Palia

Klik hier om je aan de gebruikerslijst toe te voegen. Om in te vullen heb je onderstaand toverwoord nodig, welke je alleen kunt lezen als je een account hebt hier op Tweakers.

Het toverwoord is:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 45% gewijzigd door Zeror op 15-04-2025 16:26 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik heb dit topic maar even aangemaakt vanwege de aankondiging van deze game begin juni 2021. Het spel ziet er veel belovend uit en de devs hebben de intentie goed naar de community te luisteren (en deels te betrekken bij de ontwikkeling). De game zal geen geweld bevatten, maar zal vooral draaien om samen spelen en op avontuur gaan. Iets wat misschien niet voor iedereen is weggelegd of juist wel als verademing tussen al het andere geweld in games door. Ik zie deze game iig wel zitten en ben ook erg benieuwd hoe de game vorderd komende tijd.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 07-06-2021 15:55 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Volgende week gaan de invites eruit. Daarvoor dien je jog even de tweede survey in te vullen.

https://docs.google.com/f...fbzx=-7451429318354789091

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-06 20:46

masauri

aka qwybyte

Geen geweld is ideaal om men zoontje te leren omgaan met een virtuele wereld.
De afbeeldingen geven direct een goede sfeer weer en ik ben zeer benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken.
Mijn opmerking op het beta formulier bij de laatste vraag (vertaald): Zelda oot - alleen de water temple was te moeilijk zonder guide, de rest was van moeilijkheid goed te doen.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
https://www.gamespot.com/...ort-the-mmo/1100-6493473/

De Singularity 6 heeft 30 miljoen binnengesleept voor de ontwikkeling van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

2/7:
De eerste golf van pre-alpha invites is ook verstuurd geweest op de 30e. Helaas geen toegang gekregen. Wel raar dat ze alles via discord doen ipv ook via een mail info te sturen...

Edit 16/7:
Neleimour:
Hey, @everyone! We have just started the process of sending out the second wave of invites for the pre-alpha. We heard your feedback regarding the previous wave, so this time we’ll be doing invites through email. The email will be coming from welcome@palia.com. Make sure to check your promotions tab and spam folders in case it hasn’t landed in your inbox. This will not be immediate and will take a day for all emails to be sent out, we’ll update once the process has concluded. To select these 1,200 folks we drew from the email signup in the Palia website as well as the surveys. Thanks to the folks who offered their feedback on the invite process! **tl;dr:** shimmerfly 1,200 invites going out now shimmerfly Check your inbox, promo and spam folders shimmerfly Process will take a day to complete

[ Voor 70% gewijzigd door masauri op 16-07-2021 08:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
De alpha is inmiddels weer voorbij. Hieronder een blog welke terugblikt op de alpha.

https://palia.com/adventures-in-alpha/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
Zojuist aangekondigd voor Nintendo Switch.

https://palia.com/news/nintendo-switch-release

[ Voor 37% gewijzigd door Zeror op 21-06-2023 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Ik wacht nog steeds op een pc versie ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
masauri schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 16:23:
Ik wacht nog steeds op een pc versie ...
Release rond de kerst. Zal voor de PC versie ook wel zo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haagsepracht
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 18-06 19:10

haagsepracht

One Man, Half Machine.

Kreeg onlangs een uitnodiging om Palia volgende week donderdag te alpha 'stress' testen :D Nice. Wordt de eerste keer dat ik het spel kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

haagsepracht schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 21:44:
Kreeg onlangs een uitnodiging om Palia volgende week donderdag te alpha 'stress' testen :D Nice. Wordt de eerste keer dat ik het spel kan spelen.
Gelukzak!!!! gvd :p
Screenshots maken he! en evt beeld!
Dan kunnen we die members only tag hier is gebruiken :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:22
De signups zijn nu ook mogelijk voor de beta en nieuwe gameplay footage en beta trailer is uit :)

Als iemand een accountje wil maken zou ik het leuk vinden als je mijn referal wilt gebruiken :p ik ben altijd erg van die cosmetics bonusjes haha

Palia Signup : https://accounts.palia.co...e2-4a3b-85e3-57245302968c

Bekijk op YouTube
Palia | Official Beta Release Trailer

[ Voor 8% gewijzigd door Ricmaniac op 13-07-2023 14:45 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Ricmaniac schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 14:31:
De signups zijn nu ook mogelijk voor de beta en nieuwe gameplay footage en beta trailer is uit :)

Als iemand een accountje wil maken zou ik het leuk vinden als je mijn referal wilt gebruiken :p ik ben altijd erg van die cosmetics bonusjes haha

Palia Beta Trailer
Done ^^
Ben benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:25

D4NG3R

kiwi

:)

Oeh leuk, deze jaren geleden al een keer langs zien komen. Heb me direct ingeschreven. :Y

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Ricmaniac schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 14:31:

[YouTube: Palia | Official Beta Release Trailer]
Heb je refferal link gebruikt.

Als iemand die van mij wilt gebruiken..? O-)
https://accounts.palia.co...6b-4b85-a8aa-56198329263c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Lijstje in de op voor spelers maken?
Mijn nickname is masauri natuurlijk .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
masauri schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 19:02:
Ik wacht wel even tot (open) beta om te zien wat het inhoud etc :P Ik weet eigenlijk nog heel weinig van deze game, Maar wil ik zo houden. wil me gedeeltelijk laten verassen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricmaniac
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FJks2Q1nuLgrgH5eDPTpG6A4D9s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KC3RFnaMkyTqZbRu8PYUMZWS.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Ok hoop wat van de closed Beta mee te pakken. Ik vertrek op vakantie de 11e 😄
En proficiat met je verjaardag ricmaniac!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
masauri schreef op zondag 16 juli 2023 @ 22:38:
Ok hoop wat van de closed Beta mee te pakken. Ik vertrek op vakantie de 11e 😄
En proficiat met je verjaardag ricmaniac!
Dankjewel :D

Ja ik hoop ook de closed beta al toegang te krijgen. Maar voor alsnog bijna altijd pech met closed beta's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik hoop ook al in de closed beta te kunnen starten. Anders met de open beta. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Dat is raar joh. ik zie online staan op de official site dat er vanaf open beta geen wipes meer zijn in de game.

Best apart. gebeurd niet vaak meer. Nou is het niet de game waar dat eigenlijk ook maar iets boeit :P maar toch apart imo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AvW1VH8MqAuajvvsB1haEmEP1NY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wT9Ws60Ge0XnF2k7jnhvpESI.jpg?f=fotoalbum_large

7 uur savonds onze tijd.

[ Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 17-07-2023 21:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
https://www.twitch.tv/playpalia

Livestream start over 4 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Opzich wel een leuke stream.

De game is tot nu toe gewoon wat ik verwacht had. Paar dingetjes vind ik wel vervelend. Zoals 4h wachten als je een kleine kamer aan je huis toevoegd. Had snel verwacht dat er dan in de MTX store een timeskip zou zitten ofzo maar ze hebben al wel confirmed dat er alleen maar cosmetics in de store komen. Geen gameplay advantages.

Ik ga de game sowieso spelen in beta's en denk dat ook met launch de game super chill is om gewoon relaxed te spelen en geen minmaxing, meta gaming zoals ik in normale mmo's doe :P

Wat ik wel ook een beetje te veel naar voren vond komen in de stream is de wokeness. Ze legde zo veel nadruk steeds op alle inclusiviteit met de terminologie die ze gebruikte enzo. Nou boeit dat verder niks eigenlijk maar viel me op.

Het MMO gedeelte is ook een term die ze imo mogen weglaten. Het is gewoon multiplayer. Genshin komt het dichts in de buurt denk ik. Wel mooi dat je met vrienden kan gatheren en allemaal de gathering materials krijgt.

Alsnog wel zin in de release :) gewoon lekker beetje huis bouwen en life skills levelen :P

[ Voor 13% gewijzigd door Ricmaniac op 18-07-2023 19:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Ik heb het begin bekeken, maar eigenlijk snel afgezet nadat ze bij het huisje bouwen kwamen.
Ik wil nog niet te veel spoilers zien :)

De inclusie is tegenwoordig standaard lijkt me... helaas...
We weten het , moet het daarom zo uitgesproken zijn, nee hoor.
Iedereen gaat toch een ander kleurtje hebben in het spel .
En als er nog andere liefhebbers zijn: https://accounts.palia.co...5b-4f0b-bad2-27fd1fb8c6e9 Mijn referral :p

[ Voor 17% gewijzigd door masauri op 18-07-2023 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-06 20:34
Ik kreeg nu net een e-mail over de open beta die binnenkort begint (2 augustus). Ik zie wel dat je een kans maakt, dus niet gegarandeerd dat je erin komt. Dus fingers crossed ;)

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-06 08:17
Ik ben op reis van 4-13 aug, dus dat komt helaas niet goed uit. Het spel is wel al geinstalleerd, dus hopen dat ik net het begin van de closed al eens kan uittesten, anders is het voor na het verlof :-)

Moest iemand willen, maar er staan natuurlijk al wat hierboven: Mijn referral is: https://accounts.palia.co...47-4d7a-8926-eefec2369826 - heb er nog 3 nodig :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Diigii schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 11:09:
Ik kreeg nu net een e-mail over de open beta die binnenkort begint (2 augustus). Ik zie wel dat je een kans maakt, dus niet gegarandeerd dat je erin komt. Dus fingers crossed ;)
Nog geen mail hier :( maar hou zeker mijn fingers crossed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
2 augustus is trouwens closed beta. niet open beta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Lol dit is echt bullshit. heb best veel mensen die mijn referall hebben gebruikt en meerdere daarvan hebben de beta toegang gehad en ik niet :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
Palia cinematic trailer reveal op 2 augustus:

Bekijk op YouTube
Palia | Official Cinematic Trailer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Nice zag de post op de discord dus werd al blij. klik je erop is het een announcement van de video :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupus
  • Registratie: April 2019
  • Niet online
masauri schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 19:02:
Ik denk dat je account naam anders is dan je character naam in de game.
Mijn account naam is Rupus. Zodra ik een character heb gemaakt zal ik die ook hier droppen. Lijkt me wel leuk om samen met een paar andere Nederlanders een huisje naast elkaar te maken.

Ik had ook een uitnodiging gekregen voor de Alpha stresstest, maar die mail was in mijn spambox terecht gekomen, zag hem pas toen die test voorbij was :'(

Nu hoop ik dat ik een uitnodiging krijg voor de closed beta die op 2 augustus begint! Anders nog 1 weekje langer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ik hoop ook echt dat ik 2 augustus al aan de slag kan. Waarom ik het voornamelijk zelfs een beetje kwalijk vind als het niet zo is, is dat er geen wipes meer komen :/ dat vind ik best raar.

Nou is het totaaal geen competitive game en maakt het eigenlijk niet uit maar toch voelt het niet juist dat je 1 week later moet beginnen dan andere gewoon puur omdat je geen geluk hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Wat een stress om een spel wat juist bedoeld is als niet-competitief en relaxed. :D

Ik ben benieuwd of het wat gaat worden, schijnbaar heb ik wel een uitnodiging gehad voor de server stresstest van afgelopen week - maar toen was ik helaas niet thuis. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
D4NG3R schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 11:26:
Wat een stress om een spel wat juist bedoeld is als niet-competitief en relaxed. :D

Ik ben benieuwd of het wat gaat worden, schijnbaar heb ik wel een uitnodiging gehad voor de server stresstest van afgelopen week - maar toen was ik helaas niet thuis. :)
Haha nou geen stress hoor :P maar vind het gewoon niet eerlijk haha.

Doe dan een wipe van closed beta en laat open beta pas blijvend zijn omdat dat voor iedereen toegankelijk is.

Ben ook benieuwd. Het is zo'n andere game dan wat ik normaal gesproken speel. maar vond disney dreamlight valley ook leuk en heb oook zo'n 800 uur in Animal Crossing zitten dus dit gaat mij vast wel bevallen denk ik.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rupus
  • Niet online
D4NG3R schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 11:26:
Ik zag deze recent in de Palia Discord voorbij komen, leek me hierbij wel passend :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/INi1uofk53yqMeSYaEwnlO3zcNI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lUBlYlawW7zhUeyjMcgNrLy5.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Ik ben ook heel erg van het competitieve hoor, zelfs in spellen als Animal Crossing of Stardew Valley moet en zal ik optimaal wezen.

Niet alsof ik er daarom minder lol uit haal. :D _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Rupus schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 11:54:
[...]

Ik zag deze recent in de Palia Discord voorbij komen, leek me hierbij wel passend :)

[Afbeelding]
Hahahah 100000% ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ik begin er echt mega zin in te krijgen. Is spannend of ik een invite krijg of niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupus
  • Niet online
Inderdaad de mail staat open haha. Geen idee of ze vandaag al invites sturen of pas echt vanaf woensdag. We gaan het zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik ben ook benieuwd of ik voor de closed een mail krijg. Ik zie nog niks in mn mail. Ook niet in de spam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Zeror schreef op maandag 31 juli 2023 @ 22:59:
Ik ben ook benieuwd of ik voor de closed een mail krijg. Ik zie nog niks in mn mail. Ook niet in de spam.
Nee invites zijn nog niet uitgegaan. Iedereen wacht op wat informatie :P maar ik zou er maar van uitgaan dat het pas de 2e komt. En volgens mij was het zelfs zo dat ze de hele week in fases meer invites uit sturen dus kan ook zo zijn dat je ineens 5 augustus de mail krijgt bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Alles om de hype groot en gaande te houden dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Vanop de discord:

@everyone... 🥁

📣 **Our First Wave of Beta Invites Alerts Have Been Sent!**

The first batch of invites have been sent out as of this announcement. If everything is looking good on the game side, the next wave of invites will go out on **August 2nd**, and will continue in waves as we keep an eye on Palia's performance.

You will first be notified via email if you receive a download alert, but please stay tuned to <#854109530966327296>. We will be sending an alert from PaliaBot each fresh wave of invites is sent!

Check out this thread for common FAQs on Beta~ 🧵

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
masauri schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 04:00:
Vanop de discord:

@everyone... 🥁

📣 **Our First Wave of Beta Invites Alerts Have Been Sent!**

The first batch of invites have been sent out as of this announcement. If everything is looking good on the game side, the next wave of invites will go out on **August 2nd**, and will continue in waves as we keep an eye on Palia's performance.

You will first be notified via email if you receive a download alert, but please stay tuned to <#854109530966327296>. We will be sending an alert from PaliaBot each fresh wave of invites is sent!

Check out this thread for common FAQs on Beta~ 🧵
Helaas :( niet bij Wave 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupus
  • Niet online
Ik ook niet helaas. Morgenavond nieuwe kans. Succes iedereen :P

Ik ga sowieso een stream kijken van iemand die wel in de closed beta zit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rupus
  • Niet online
masauri schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 00:30:
Alles om de hype groot en gaande te houden dus.
Het is meer om de servers niet te overbelasten wanneer iedereen tegelijk probeert in te loggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Hier ook niks helaas. Er is vast iets fout gegaan bij de invite wave :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricmaniac
With Closed Beta just on the horizon, there's been a question we've seen asked around that we wanted to answer:

What kind of game is Palia exactly?

We've seen a couple of terms and genres brought up, and wanted to say that we're aiming for Palia to be a cozy sim MMO. Read our blog for more of what that means!

https://palia.info/cozymmo

Leuk leesvoer om minuscuul gekieteld te worden terwijl we wachten :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ireUk1KguuYZfneaRSjbd4g4gaU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/edwhHY0McfMVRgh1676jGnpQ.png?f=fotoalbum_large

Kijk er zelf ook echt wel naar uit hoor om mijn huisje te bouwen en in te richten hahaha

[ Voor 34% gewijzigd door Ricmaniac op 01-08-2023 23:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rupus
  • Niet online
Bedankt voor de link @Ricmaniac was een leuk stukje om te lezen!

Ik kijk ook ontzettend uit naar vanavond! Ook al heb ik zelf geen invite voor de closed beta gekregen, er zullen omgetwijfeld een aantal personen zijn op Twitch die hun eerste ervaringen gaan streamen.

Ook is er vanavond een nieuwe cinematic trailer van Palia die al op Youtube staat, maar vanavond wordt vrijgegeven:

Bekijk op YouTube
Palia | Official Cinematic Trailer

En hopelijk komt vanavond of morgen alsnog een invite voor de closed beta. Zou ergggg leuk zijn als ik (of jullie, gun ik het ook!) komend weekend lekker aan de slag kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Rupus schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 08:55:

Ik kijk ook ontzettend uit naar vanavond! Ook al heb ik zelf geen invite voor de closed beta gekregen, er zullen omgetwijfeld een aantal personen zijn op Twitch die hun eerste ervaringen gaan streamen.
Ja laten we hopen dat we alsnog vanavond een uitnodiging mogen ontvangen :)

Ik twijfel nog of ik streams ga kijken. Denk dat ik het leuker vind om het zelf te ervaren die eerste uren van spelen zeg maar. Wat meer verassingsgevoel.

Maar zal vast wel even eentje aan klikken op twitch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
de game is live :)

excitement en bedroefd tegelijk haha, had zo graag willen spelen.

Ze gaan 4 uur monitoren op de servers en als ze het volhouden komen er meer invites aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Grappige trailer. Nu in een hoekje wachten tot er een keer een invite binnenkomt. Of de open beta begint. :|

Edit: Ze gaan dus in de komende 8 dagen meerdere waves met invites versturen. Dus als je er over 4 uur nog niet bij zit dan wellicht zit je bij een latere wave.

[ Voor 46% gewijzigd door Zeror op 02-08-2023 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Microtransacties in het spel is dus 1.000 credits voor 10 euro. Daarmee kun je momenteel alleen de goedkopere setjes kopen. Er zijn ook setjes die bijvoorbeeld 2.500 a 3.000 credits kosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Wie al wel kan spelen, maak maar een Tweakers community aan alvast :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Hier al een handige interactive map om nodes te vinden XD

https://paliamaps.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ricmaniac schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 19:57:
Hier al een handige interactive map om nodes te vinden XD

https://paliamaps.com/
Nice. Die zijn erg snel bij. :o

Edit: er schijnt momenteel een probleem te zijn met geluidseffecten. In sommige delen van de game zal het voor nu erg stil zijn. Het is maar dat je het weet.

[ Voor 25% gewijzigd door Zeror op 02-08-2023 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Pff het triggered mij wel hoor al die mensen die zitten te spelen.

Vooral mensen die dan in de titel hebben: Baldurs Gate 3 tomorrow.. die hebben dus closed beta gekregen terwijl ze maar 1 dag spelen.

En blijkbaar sommige ook codes gekregen om uit te delen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Vermoedelijk influencers dus ofzo?
Die kregen ook al snel toegang...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricmaniac
OMG ik heb gewoon in key zojuist gewonnen in de stream van : https://www.twitch.tv/eeowna

Haar stream eindigd nu though

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rupus
  • Niet online
Ricmaniac schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 22:09:
OMG ik heb gewoon in key zojuist gewonnen in de stream van : https://www.twitch.tv/eeowna

Haar stream eindigd nu though
Supervet! You lucky duck :)
Ik hoop dat ik je snelll kan joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Rupus schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 22:22:
[...]

Supervet! You lucky duck :)
Ik hoop dat ik je snelll kan joinen
Yup zou leuk zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
De invite wave van 23.00u is vertraagd met 3 uur. Dit vanwege een hotfix die nu prioriteit heeft. Sommige spelers zou spullen verloren hebben door een bug. De game gaat om 01.00u offline om de hotfix toe te passen.

Edit: Gaat nu offline voor de hotfix.

[ Voor 48% gewijzigd door Zeror op 02-08-2023 23:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Leuk de tutorial gedeeltelijk gedaan. Leuke sfeer in de game. echt anders dan je gemiddelde MMO natuurlijk. Kreeg hele goeie vibes hierbij om soms gewoon lekker chill te gamen.

Helaas zijn de servers nu offline gegaan voor een hotfix. morgen maar weer proberen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Vanavond om 7 uur worden er schijnbaar weer invites rondgestuurd.

[ Voor 25% gewijzigd door Zeror op 03-08-2023 11:05 . Reden: PM is s'avonds niet smorgens.... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Zeror schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 10:24:
Vanmorgen om 7 uur zijn er schijnbaar weer invites rondgestuurd. Iemand iets ontvangen?
Nee helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupus
  • Niet online
Zeror schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 10:24:
Vanmorgen om 7 uur zijn er schijnbaar weer invites rondgestuurd. Iemand iets ontvangen?
Helaas niet. Ik zie het ook niet op de Discord aangekondigd dat er invites gestuurd zijn. Waar heb je dat vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Rupus schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 10:50:
[...]

Helaas niet. Ik zie het ook niet op de Discord aangekondigd dat er invites gestuurd zijn. Waar heb je dat vandaan?
Dat vroeg ik mij eigenlijk ook af haha maar ging er van uit dat het klopte :P
Zie wel dat ze vanavond om 19:00 invites uit willen sturenAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s6rM4PaMuE0cVbL6x76iaWGhlO4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SIqBN31YK2626nNCKy6yyESy.png?f=fotoalbum_large

Op die discord is het altijd in je eigen tijd zichtbaar.

[ Voor 42% gewijzigd door Ricmaniac op 03-08-2023 10:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Rupus schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 10:50:
[...]

Staat in het kanaal #beta-email-feed
Maar mijn fout. Het is inderdaad vanavond pas. Stomme amerikaans AM/PM systeem 8)7

offtopic:
Gelijk even mijn lokalisatie settings op discord aangepast naar english UK ipv english US, zodat ik een 24h mode heb nu.

[ Voor 28% gewijzigd door Zeror op 03-08-2023 11:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rupus
  • Niet online
Zeror schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 11:03:
[...]

Staat in het kanaal #beta-email-feed
Maar mijn fout. Het is inderdaad vanavond pas. Stomme amerikaans AM/PM systeem 8)7

offtopic:
Gelijk even mijn lokalisatie settings op discord aangepast naar english UK ipv english US, zodat ik een 24h mode heb nu.
Haha geeft niet. Ergens wel positief want ik dacht dat ik WEER een invite was misgelopen. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Rupus schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 11:12:
[...]

Haha geeft niet. Ergens wel positief want ik dacht dat ik WEER een invite was misgelopen. :o
Ja ik ook. *phew* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Gaaf spelletje hoor :D tijd vliegt voorbij maar ben lekker bezig met voornamelijk gathering en de starter quests aan het doen. Ga daarna pas focussen op bouwen enzo :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rupus
  • Niet online
Fijn dat JIJ het zo naar je zin hebt Ricmaniac!! :(

:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Rupus schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 19:45:
Fijn dat JIJ het zo naar je zin hebt Ricmaniac!! :(

:+
Exact dit!!! :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ik ben een community aan het aanmaken @Zeror @Rupus @masauri Wat zal ons motto zijn? :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eorrT2iSplkqRUu2afycgFZ1lk0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WK10WFPAdEVBZzDsVMQKyncN.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Ricmaniac schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 20:00:
Ik ben een community aan het aanmaken @Zeror @Rupus @masauri Wat zal ons motto zijn? :P

[Afbeelding]
Verzin wat leuks zou ik zeggen :P

Overigens geen uitnodiging nog..... :/

Edit: Lees net dat de invite net voor 19.00u nog niet ready was ivm afronding test van de hotfix van vannacht. Dus mogelijk komt er vandaag nog een invite wave... Blijf duimen.

[ Voor 19% gewijzigd door Zeror op 03-08-2023 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Ricmaniac schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 20:00:

[Afbeelding]
Henk's Wrench ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Clubhuis voor coole mensen met steeksleutels :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

📣 Wave 2 of Beta Invites Have Been Sent!
A big batch of invites have been sent out as of this announcement! :AuniExcited:

Be sure to thoroughly check your inbox:

🔹 The email will come from welcome@e.singularity6.com
🔹 Please check your Spam and Promotions folders
🔹 Allow up to 90 minutes for all emails to send

We will continue to monitor server performance before we send the next wave of emails. Please stay tuned to this channel, and turn on notifications for the channel if you would like an alert! 💌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B4PdaPSOq1I35jaHfvDd688jQzg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FfpraB10NrqRHhsIR7SHoKH0.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupus
  • Niet online
Zeror schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 20:06:
[...]

Verzin wat leuks zou ik zeggen :P

Overigens geen uitnodiging nog..... :/

Edit: Lees net dat de invite net voor 19.00u nog niet ready was ivm afronding test van de hotfix van vannacht. Dus mogelijk komt er vandaag nog een invite wave... Blijf duimen.
📣 Wave 2 of Beta Invites Have Been Sent!
A big batch of invites have been sent out as of this announcement!

Be sure to thoroughly check your inbox:

🔹 The email will come from welcome@e.singularity6.com
🔹 Please check your Spam and Promotions folders
🔹 Allow up to 90 minutes for all emails to send

--------------

Veel succes iedereen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Rupus op 03-08-2023 20:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
Yes, ik heb de uitnodiging binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Zeror schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 20:21:
Yes, ik heb de uitnodiging binnen!
Gratz :) ik nog niet op mijn eigen mail adressen anders kon ik hem weg geven. Heb 3 eigen mail adressen en 1 van me vrouw en 1 van me zusje gebruikt :P allemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ricmaniac schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 20:25:
[...]

Gratz :) ik nog niet op mijn eigen mail adressen anders kon ik hem weg geven. Heb 3 eigen mail adressen en 1 van me vrouw en 1 van me zusje gebruikt :P allemaal niks.
Je kunt de invite niet weggeven. Je krijgt geen key namelijk. Het account wat je hebt aangemaakt met je mailadres wordt gewoon enabled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Zeror schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 20:27:
[...]

Je kunt de invite niet weggeven. Je krijgt geen key namelijk. Het account wat je hebt aangemaakt met je mailadres wordt gewoon enabled.
Meen je? oh ik dacht dat je codes kreeg zodra ik hoorde dat streamers keys hadden gekregen om weg te geven. dat is jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ricmaniac schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 20:28:
[...]

Meen je? oh ik dacht dat je codes kreeg zodra ik hoorde dat streamers keys hadden gekregen om weg te geven. dat is jammer.
Klopt. Streamers hebben inderdaad keys gekregen om weg te geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rupus
  • Niet online
Gefeliciteerd Zeror :)

Ik helaas niet. Maar kon tot 90 minuten duren?
Ik ga er echter vanuit dat ik tot morgen moet wachten om opnieuw kans te maken :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Oh dat is goed gedaan. Als je storage chests in je plot plaatst kan je vanaf elke chest gewoon al je storage zien. het word zeg maar samen gevoegd aan formaat wat je kan opslaan enzo. Zo hoef je niet per kist te kiezen wat je waar in doet etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Pfff.. ruzie met het option window van de game. Ik ben nog niet eens begonnen en heb al zeker 3 keer per ongeluk op Exit gedrukt omdat ik gewend ben dat dit meestal Cancel of Close window is. Start de game nu voor 4e keer op :+
Inmiddels wel besloten dit als feedback te sturen naar ze. Exit vraagt namelijk ook niet om een bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Zeror schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 22:25:
Pfff.. ruzie met het option window van de game. Ik ben nog niet eens begonnen en heb al zeker 3 keer per ongeluk op Exit gedrukt omdat ik gewend ben dat dit meestal Cancel of Close window is. Start de game nu voor 4e keer op :+
Inmiddels wel besloten dit als feedback te sturen naar ze. Exit vraagt namelijk ook niet om een bevestiging.
Hahah zelf nog niet gehad daarop te klikken maar hij is inderdaad echt direct weg ja. niet eens een seconde nodig om na te denken of iets dergelijks XD alsof ALT F4 er aan gelinkt zit :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Spel speelt echt super lekker weg. Ik unlock steeds meer en ontdek ook steeds meer en raak helemaal verslaafd haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yA_2xpVzqTzLtCZGdil8uWcitXI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eYv4MOaHZhqelU7KWu2va0yn.png?f=fotoalbum_large

Foundation geplaatst.. ik denk dat ik nog probeer dit te voltooien vanavond want het duurt 8 uur irl voordat het huis gebouwd is :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri

masauri

aka qwybyte

Palia invite in!!!!
Morgen maar eens spelen, nu bed in :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
masauri schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 23:23:
Palia invite in!!!!
Morgen maar eens spelen, nu bed in :(
Nice. Welkom bij de beta club :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
23:01 hebben ze weer een invite wave uitgestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Holy moly inmiddels naar het volgende gebied gelopen om iets te doen maar die zone is groter dan de eerste :o dat had ik niet verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Zojuist nog een invite wave verstuurd.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste