Ik was even blij met de nieuwe update. Maar goed, Subira lvl 4 quest is gedaan (alle andere NPC's had ik al friendship lvl 4 en waar dat kon romance lvl 4).
Nieuwe temple, gaaf!
Maar ja, vervolgens moet je Zeki spreken op een plek waar Zeki helemaal niet naar toe wil.
Bug report aangemaakt.
Krijg ik onder meer als reactie
we have a few notes that might help you with some of your concerns:
1. You may need to go back to the Air Temple and wait for 24 hours for the Fire Temple door on the main island to open.
2. Activating the final island's flowgate before finishing the "It Takes A Village" quest will cause you to be stuck in the "Eye of the Storm" quest.
3. If you accidentally cooked the Ancient Cloudminnow obtained during the "It Takes A Village" quest, please send us a new ticket so we can further help you out.
Eh, ja.
Punt 2 is dus waarschijnlijk exact wat ik "fout" heb gedaan. Dus daar kom ik voorlopig ook niet verder mee.
Ondertussen is mijn huis wel zo ongeveer "af". Ja, het koste bakken met geld, maar als je farming een keer goed op gang hebt dan hengel je geld met tientallen duizenden per dag binnen.
Niet echt veel meer te doen dus, behalve de weekly challenges. Maar goed, die zijn ook allemaal in 1 dag te doen (behalve samen koken en samen bugs vangen).
Ik heb gespiekt wat ik voor de nieuwe bundles nodig had, en die heb ik alvast compleet (op een bundel na), dus ik neem maar even vakantie en zie wel of ik weer een keer ga kijken of deze bug al een keer gefixed is.
Voor nu heb ik het spel redelijk uitgespeeld. Ik vermoed dat er nog een keer een nieuwe tempel komt (er is immers ruimte voor vier bundel-sets in de night sky temple) maar tot die tijd hou ik het voor gezien.
Wat niet wegneemt dat ik met heel veel plezier het spel tot zover heb uitgespeeld, overigens!