Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:15
Dido schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 16:05:
Leuk die huisdieren die achter spelers aanrennen, maar ik heb nou al een paar keer geprobeerd iemand's pet af te schieten omdat het op een witte chappa leek :X
Wat ik wel heel lame vind is als je zelf een pet hebt zie je hem amper.. als je rent loopt die buiten je camera view achter je aan 8)7 Dit heeft mij er nog van weerhouden om 5 euro aan die game uit te geven :P sws wil ik eerst meer cosmetics voor lagere prijzen zien of ingame te verdienen.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Gebruik die al een tijdje. handige tool ja.

Ik heb bijna genoeg van die muntjes om apple boom zaadjes te kopen eindelijk.

Dan kan mijn AFK farm beginnen :P Inmiddels ook al die 60.000 knuffel gekocht van de Maji market en nu heb ik in principe al die speciale rewards wel die je daar kon kopen. Behalve dat ik die plushies met die tickets moet kopen.

maar vind dat event niet meer leuk dus ga nog voor 1 plushie sparen met 1000 tickets ofzo en dan is het mooi geweest imo :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 11:54

Dido

heforshe

Een feature die ik wel fijn zou vinden is een optie om ingelogd te blijven op een apparaat, zodat ik niet elke keer als ik het spel opstart mijn password hoef te copy-pasten.

Wel komt regelmatig de "tip" voorbij dat Singularity 6 nooit om je password vraagt. Behalve dan elke keer als ik hun spel speel 8)7

Ik ben gewoon verwend door Steam, waar ik zelfs na een reboot gewoon ingelogd ben en voor geen enkel spel een password hoef op te geven.

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:58
Dido schreef op woensdag 6 september 2023 @ 17:51:
Ik ben gewoon verwend door Steam, waar ik zelfs na een reboot gewoon ingelogd ben en voor geen enkel spel een password hoef op te geven.
Ja, zo ook bij de blizzard launcher. Eens per 2-3 maanden ofzo.
Voor Palia heb ik een macro gemaakt om te loggen met de macro keys op mn keyboard.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:51
Heb gemerkt dat die Gazebo bouwen wel een beetje het einddoel was voor mij., Daarna niet zoveel behoefte meer gehad om in te loggen. Die chappa hunt is het ook niet (grindy en saai) en ik moest alleen nog een paar meubels maken die minstens 20 flow per stuk nodig hadden en naar mijn idee zijn er ook steeds minders spawns dus geen zin om dat nog te gaan sprokkelen.

Heb nu een super groot huis gebouwd en nooit echt ingericht omdat ik eerst alle meubels wilde craften :+

[ Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 06-09-2023 23:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Chapaa Chase is verbeterd. Er spawnen 50% meer Chapaa's en het gebied is vergroot. En je ontvangt een extra ticket per Chapaa die je zelf red.
Patch wordt eind vd middag uitgerold.

[ Voor 22% gewijzigd door Zeror op 07-09-2023 03:04 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

• Ricmaniac
Zeror schreef op donderdag 7 september 2023 @ 02:58:
Chapaa Chase is verbeterd. Er spawnen 50% meer Chapaa's en het gebied is vergroot. En je ontvangt een extra ticket per Chapaa die je zelf red.
Patch wordt eind vd middag uitgerold.
Ah helemaal top. had gelezen dat ze hier naar gingen kijken ja.

Dan toch nog even een paar keer grinden. Wil nog een chapaa kussen halen en dan vind ik het ook mooi geweest. Ga niet voor al die kleuren nu.

Heb wel die plushies gekocht voor geld 60k en 20k ofzo.
1 cake party en je hebt dat weer terugverdient.

Speel de laatste anderhalve week heel weinig though. alleen mijn farm af en toe onderhouden. Kan eindelijk bijna appelboom zaadjes kopen bij Baduu ofzo. moet nog 1 farm level en dan heb ik genoeg van die groene muntjes.

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-07 15:45
Ik lees op het Discord Palia kanaal:

A minor clarification and an update to the above Hotfix for 0.167.2:

The adjustments that will be made to the Phoenix Firework recipe will have no impact to the Phoenix Fireworks you have already crafted. Please see the threaded details above for more info on these changes.
The maintenance time has been adjusted to 7 september 2023 17:30.

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Ricmaniac schreef op donderdag 7 september 2023 @ 08:59:
[...]

Ah helemaal top. had gelezen dat ze hier naar gingen kijken ja.

Dan toch nog even een paar keer grinden. Wil nog een chapaa kussen halen en dan vind ik het ook mooi geweest. Ga niet voor al die kleuren nu.

Heb wel die plushies gekocht voor geld 60k en 20k ofzo.
1 cake party en je hebt dat weer terugverdient.

Speel de laatste anderhalve week heel weinig though. alleen mijn farm af en toe onderhouden. Kan eindelijk bijna appelboom zaadjes kopen bij Baduu ofzo. moet nog 1 farm level en dan heb ik genoeg van die groene muntjes.
Nai'o lvl 3 quest kan je ook appelboom zaadje geven, kun je die punten bewaren voor andere rewards.

• Ricmaniac
JBplap schreef op donderdag 7 september 2023 @ 15:34:
[...]

Nai'o lvl 3 quest kan je ook appelboom zaadje geven, kun je die punten bewaren voor andere rewards.
Oh dat is heel goed dat je het zegt. heb hem bijna level 3 volgens mij

• Dido

Dido

heforshe

Die appelzaadjes had ik ook al eerder ergens opgedoken, geen idee waar. Maar als ik elders blauwe bessen had gekregen heb ik ze verspild, ben ik bang :X
Maar goed, een paar keer flink boeren op 2 6x6 velden, lvl 10 farming halen, random 30 mest over het nieuwe 9x9 veld gooien en ik kon mijn blueberryzaadjes kopen bij Badruu :)
Kan ik straks eindelijk taart bakken voor de picknick met mijn meisje :D

• Haay
Dido schreef op donderdag 7 september 2023 @ 17:09:
Die appelzaadjes had ik ook al eerder ergens opgedoken, geen idee waar. Maar als ik elders blauwe bessen had gekregen heb ik ze verspild, ben ik bang :X
Maar goed, een paar keer flink boeren op 2 6x6 velden, lvl 10 farming halen, random 30 mest over het nieuwe 9x9 veld gooien en ik kon mijn blueberryzaadjes kopen bij Badruu :)
Kan ik straks eindelijk taart bakken voor de picknick met mijn meisje :D
Kreeg m'n eerste appelzaadjes. Meteen boom van geplant. Van de eerste appeloogst (14 appels) heb ik 10 appels in m'n Seed Collector gegooid om weer nieuw appelzaad te genereren. En van die 4 overgebleven appels maak ik appeljam in de Preserves Jar.

En zojuist heb ik m'n eerste blueberry zaadjes gekregen. Kan ik daar ook mee aan de slag! :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Nieuwe update.

- Nieuwe temple geopend: Temple of the Flames.
- Nieuwe Furniture set: Emberborn
- Twee nieuwe crops. Mais en Rode peper
- Je kunt friendship opbouwen met Tau de hond.
- Workbench ondersteunt nu multi-crafting.

[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 12-09-2023 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Haay schreef op donderdag 7 september 2023 @ 23:05:
[...]

Kreeg m'n eerste appelzaadjes. Meteen boom van geplant. Van de eerste appeloogst (14 appels) heb ik 10 appels in m'n Seed Collector gegooid om weer nieuw appelzaad te genereren. En van die 4 overgebleven appels maak ik appeljam in de Preserves Jar.

En zojuist heb ik m'n eerste blueberry zaadjes gekregen. Kan ik daar ook mee aan de slag! :9
Hoe heb je die gekregen dan want ik heb ze nog steeds nodig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Zeror schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 20:17:

- Workbench ondersteunt nu multi-crafting.
Deze change is huge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Update even bekeken maar is echt best veel bij alweer. ze zijn wel goed bezig qua content drops.. nu nog die premium store omlaag doen :P en cosmetics ingame

https://palia.com/news/patch-168

[ Voor 10% gewijzigd door Ricmaniac op 13-09-2023 01:14 ]

• Dido

Dido

heforshe

Ricmaniac schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 20:46:
Krijgen is relatief. Kopen in de guild-store is makkeijker, moet je wel je fasrming naar level 10+ grinden. Met de weekly challenges krijg je relatief snel je coins bij elkaar om dat zaad te kopen.
Zeror schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 20:17:
- Je kunt friendship opbouwen met Tau de hond.
Je kunt gelukkig geen romance opbouwen, zo te zien :+

• Haay
Ricmaniac schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 20:46:
Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat ik die appel zaadjes (1x) heb gekregen uit deze quest:
One (1) apple tree seed is received as a reward for completing Nai'o's quest at Relationship level 3 (Nobody Won)
Palia Wiki

Zie ook:
Since a few people are asking: the easiest way to get an apple (and blueberry) seed is to get Badruu and Nai'o to friendship level 3. Their level 3 quests give blueberries (Badruu, though he gives the berries themselves that can be turned into seeds) and apples (Nai'o gives an apple seed).
Reddit vraag hierover

[ Voor 33% gewijzigd door Haay op 13-09-2023 11:51 ]

• Dido

Dido

heforshe

Leuk, die nieuwe content, maar de quest is meteen bugged. Je moet vijf Flow stoies verzamelen, maar eentje ervan is "voor sommige spelers" niet te vinden. Het lijkt erop dat dat ding niet respawned, of dat er iets anders misgaat, maar voorlopig zitten een hoop mensen met 4 stenen en een gebroken batterij :|

Naja, hopen dat dat snel geficxed wordt, en in de tussentijd maar een een goed gesprek met Tau aanknopen :D

Ah, en de focus van eten is ook veranderd. Mijn star-quality appeljam was 577 focus, nu nog maar een miezerige 284 :'(

Naja, dan mijn appels maar verkopen en terug de keuken in om eten te koken :|

[ Voor 19% gewijzigd door Dido op 13-09-2023 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido

Dido

heforshe

Yeay! Flowstonebug is opgelost.

Maar goed, dan krijg je uiteindelijk vier sets meuk die je mag verzamelen en inleveren, en daar staat een recept tussen dat (nog?) niet bestaat in het spel.

Maar goed, die Fire Temple was wel grappig om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Moet die Fire Temple nog doen. Weinig tijd gehad afgelopen paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Zeror schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 17:22:
Moet die Fire Temple nog doen. Weinig tijd gehad afgelopen paar dagen.
Ik loop sowieso nog erg achter met story :p doe vanalles behalve story.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Vind het wel gewoon netjes hoe redelijk snel ze al met vrij grote updates komen. Ze moeten wel met deze game heb ik het idee maar toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Was ook erg blij dat ik vandaag de 5e Flow stone wel gewoon kon vinden. En leuk dat we nu ook vriendjes kunnen worden met Tau. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haay
Afgelopen nacht is een nieuwe hotfix uitgevoerd:
HOTFIX 0.168.2 HAS BEEN DEPLOYED

Full List of Fixes:
🐕 Tau's Friendship Level 2 Quest, "A Hole Lotta Work", has been fixed. You are now able to repair the Garden Beds as expected.
🌶️ The Temple of the Flames Sear-Chef bundle has been updated. It no longer requires Stuffed Tomatoes, and instead requires Stuffed Phoenixfire Peppers.
Edit, September 18th, 7:00pm PT: We are now aware that the Emberborn Recipe intended to drop from one of the Temple of the Flames bundles is not dropping. Our developers are aware and working to fix this as soon as possible. We will share more details when they are available!
🔥 Temple of the Flames bundles no longer complete prematurely when all other sub-bundles have 1 item completed.
🪑 Multicrafting at the Workbench now awards the correct amount of XP for all decor and furniture items crafted.
🪙 A feature originally intended for 0.169 has snuck its way in early - you can now purchase Palia Coins using Paypal!

Paar goede fixes van zaken waar ik ook last van had! Tau's quest en dat gevulde pepers recept. En ... Palia Coins kopen via PayPal. :D Ik had geen zin om mijn credit-card gegevens in te vullen, maar via PayPal heb ik nu ook een kledingsetje gekocht. Ik vermaak me uitstekend met Palia, dus wil ik daar best een vergoeding tegenover zetten. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Weer wat veranderingen:
- Zeki’s Underground Black Market heeft een revamp gehad.
- Maji Market is afgelopen.
- En vier nieuwe premium store outfits.

Heb helaas weinig uit Maji Market gehaald. Nauwlijks gespeeld ook afgelopen paar weken. Kon niet echt de motivatie vinden.

[ Voor 38% gewijzigd door Zeror op 27-09-2023 12:02 ]

• Dido

Dido

heforshe

De update heeft ie opgehaald, maar de servers zijn weer eens down :(

Ik wil oogsten!!!!!!

• Ricmaniac
Zeror schreef op woensdag 27 september 2023 @ 12:00:
Weer wat veranderingen:
- Zeki’s Underground Black Market heeft een revamp gehad.
- Maji Market is afgelopen.
- En vier nieuwe premium store outfits.

Heb helaas weinig uit Maji Market gehaald. Nauwlijks gespeeld ook afgelopen paar weken. Kon niet echt de motivatie vinden.
Hab alle rewards uit Maji market kunnen kopen die ik wilde hebben :) Niet alle kleuren plushies enzo maar van elk 1 en dat is wat ik wilde :)

Weer klote dat er 4 premium store outfits bij komen. We moeten echt meer free outfits kunnen halen.

Inmiddels ook anderhalve week ofzo niet meer gespeeld.

Wel nog een farm gemaakt met die nieuwe producten (Mais en Pepers)

• Zeror
Ricmaniac schreef op woensdag 27 september 2023 @ 13:57:
Weer klote dat er 4 premium store outfits bij komen. We moeten echt meer free outfits kunnen halen.
Mee eens. Ik zou het niet erg vinden als ze met de gratis kostuums de spelers wat moeite voor laten doen.
Dat je bijvoorbeeld speciale quests hebt, waar je een speciale coin mee kunt verdienen. Met die speciale coins kun je dan costumes en dergelijke vrijspelen ofzo. En misschien zelfs wel maand of seizoensggebonden. Dus dat het aanbod daarvan steeds wisselt na verloop van tijd.

• Rupus
  • Registratie: April 2019
  • Niet online
Ik heb al heeeel lang niet meer gespeeld.
Om meerdere redenen.

Veel te dure outfits, en door palia coins zie je niet de echte waarde die je aan outfits uitgeeft.

Veel te kleine wereld. Er is Kilima village, en Bahari Bay. Ik ben misschien verwend met MMO's waar je veel meer te exploren en te ontdekken hebt. Grotten, ruïnes, ijsvlaktes, woestijnen, jungles, etc etc

Weinig stimulatie om samen met je community leden iets te doen. Je kunt samen taarten bakken, of samen flow trees hakken, maar dat voelt niet echt als verbindend voor mij.

Jammer dat je niet met je hele community huizen naast elkaar kunt bouwen. Ik voel weinig prikkel om mijn huis te gaan inrichten/uitbouwen als ik toch de enige ben die er komt. Ja je kunt elkaars huis bezoeken maar alleen als de eigenaar er ook is. Het zou leuker zijn als ik in mijn huis bezig ben, en ik zie andere spelers voorbij lopen naar HUN huis.

Misschien dat ik het de komende maand weer eens probeer.

[ Voor 12% gewijzigd door Rupus op 27-09-2023 14:51 ]

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:51
Rupus schreef op woensdag 27 september 2023 @ 14:49:
Ik heb al heeeel lang niet meer gespeeld.
Om meerdere redenen.

Veel te dure outfits, en door palia coins zie je niet de echte waarde die je aan outfits uitgeeft.

Veel te kleine wereld. Er is Kilima village, en Bahari Bay. Ik ben misschien verwend met MMO's waar je veel meer te exploren en te ontdekken hebt. Grotten, ruïnes, ijsvlaktes, woestijnen, jungles, etc etc

Weinig stimulatie om samen met je community leden iets te doen. Je kunt samen taarten bakken, of samen flow trees hakken, maar dat voelt niet echt als verbindend voor mij.

Jammer dat je niet met je hele community huizen naast elkaar kunt bouwen. Ik voel weinig prikkel om mijn huis te gaan inrichten/uitbouwen als ik toch de enige ben die er komt. Ja je kunt elkaars huis bezoeken maar alleen als de eigenaar er ook is. Het zou leuker zijn als ik in mijn huis bezig ben, en ik zie andere spelers voorbij lopen naar HUN huis.

Misschien dat ik het de komende maand weer eens probeer.
Met alle punten eens. Kon mijzelf niet eens meer motiveren om die laatste paar chapaas te vangen voor een behangetje wat ik nog wilde en na alle meubels, aanbouwtjes en verborgen behangetjes verzameld te hebben had ik ook geen zin meer om het huis in te richten. Waarom zou ik? zelfs vrienden speelden het als singleplayer ook zal zaten we samen op Discord dit spel te spelen. Er was helemaal geen motivatie om elkaars huis te bezoeken of zelfs maar samen te spelen.

Ik kijk over 6 maanden tot een jaar wel weer een keer denk ik, maar mijzelf kennende keer ik nooit meer terug, want zo ging het met Genshin ook en dat bracht verhaaltechnisch veel meer (voor mij).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Haay
Patch 0.170 is live sinds donderdag 12 oktober.
Officiële patchnotes: https://palia.com/news/patch-170

Highlights:
- herfst/halloween decoratie items
- Obstacle Course
- Hodari is toegevoegd aan romanceable NPC's
- Nearby chat toevoeging
- Flare arrows toegevoegd die beter werken dan vuurpijl afschieten om mensen naar je locatie te leiden.
- Sommige kastjes (inclusief de vitrinekast) kun je nu openen en sluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Mooi dat Hodari aan de romances is toegevoegd. Was wel een grote wens vanuit de community.

En die obstacle course moet ik maar eens gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido

Dido

heforshe

En het sushirecept kan gevonden worden! Dat was al gefixed net voordat deze patch uitkwam.

Of ik had opeens onwaarschijnlijke mazzel een paar dagen terug :+

Die flare arrows zijn wel duur om te maken, trouwens. Ik heb nog een hele berg gratis vuurwerk liggen, die gaat eerst op :P

Die nearby chat is leuk, maar betekent waarschijnlijk ook dat je "let's cut" berichten gaat missen en voor Jan met de korte achternaam naar de andere kant van de baai rent :X

[ Voor 23% gewijzigd door Dido op 13-10-2023 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Die obstacle course is tof. Is gewoon Only Up in Palia. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
Vanaf 24 oktober is Palia ook te downloaden via de Epic Store.

https://palia.com/news/palia-on-epic-games-store

Verder verschijnt deze maand nog de EU servers voor Palia. Dit zou betere latency moeten gaan bieden. Er veranderd verder niks met je account. Het is niet dat je opnieuw moet beginnen ofzo.

[ Voor 45% gewijzigd door Zeror op 18-10-2023 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyL0204
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:34
Latency is soms echt om te huilen inderdaad. Maar laatste tijd niet heel veel last meer gehad.
Hopelijk dan zonder de Palia Launcher in Epic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
TommyL0204 schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 09:25:
Latency is soms echt om te huilen inderdaad. Maar laatste tijd niet heel veel last meer gehad.
Hopelijk dan zonder de Palia Launcher in Epic.
Met Launcher, geloof ik. En je gebruikt je Palia account, niet je Epic account om in te loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Cool. Ik heb deze game inmiddels een maand ofzo denk ik niet aangeraakt. Sinds het maji market event ofzo voor het laatst bezig geweest.

Toen nog wel op mijn farm die 2 nieuwe soorten groente/fruit geplant en daarna niet meer gespeeld :P Zonde eigenlijk.

Heb gewoon teveel te doen momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Herken het. Ik vermaak mij nu prima met die Obstacle Course. Het is gewoon Only Up in Palia. Heel erg tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Oh dat is wel vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Er is momenteel een Halloween Scavenger Hunt event gaande trouwens.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
Er komt binnenkort een grote update aan.

https://palia.com/news/dev-update-october-2023

Aantal gebouwen op je housing plot wordt vergroot naar 30. En je mag zoveel main houses hebben als er passen.

Nieuwe NPC die de story verder gaat opengooien.

Gemstone system.

En een nieuwe beestje in Bahari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido

Dido

heforshe

Zeror schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 13:43:
Er is momenteel een Halloween Scavenger Hunt event gaande trouwens.
Die heb ik nergens kunnen vinden (en als ik Reddit moet geloven, ben ik niet de enige :| )
Zeror schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 20:38:
Er komt binnenkort een grote update aan.
Within the next few updates / within three months.

Don't hold your breath.

Ik had ook al ergen siets gelezen over een uitbreiding van je rugzak, waarin je pijlen, wormen, rookbommen en quest items apart kon houden, maar wanneer die komt is ook gissen.

Anyways, laatste drie romances op level 4 krijgen gaat wel lukken voordat die nieuwe NPC komt, schat ik zo in.

En dat nieuwe beest in Bahari is een goede reden om erheen te blijven gaan (het is een rot-end om iedere keer een handjevol vissen te vangen in de hoop mijn starred fish collectie compleet te krijgen. Ik moet er nog 29, waarvan 22 uit Bahari :X

En een nieuwe tempel betekent waarschijnlijk nieuwe bundles om te completeren, dus dan ben je ook weer even bezig :D

Ik hoop dat er snel nog iets komt waar ik renown kan spenderen, want ik zit op 1000/100% focus en ik heb alle 39 writs gekocht, dus vanaf nu is alle renown boven de 1000 verspilde moeite (behalve voor een accomplishment die, jawel, een beetje extra renown oplevert :X )

Wat is trouwens het nut van extra housing plots? Je kunt er niks extra door bouwen, er is altijd maar 1 plot actief, het is alleen een manier om van je geld af te komen als je tegen de 300k limiet aan zit.

[ Voor 21% gewijzigd door Dido op 29-10-2023 11:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
Dus de nieuwe patch is er.
Veel meer customization options voor je character. Waaronder FACIAL HAIR finally :P

Je plot heeft veel meer plek voor gebouwen enzo. je kan meer plaatsen

En natuurlijk weer nieuwe premium outfits.

Patch Notes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupus
  • Niet online
Misschien toch maar weer eens een keer komen kijken of ik er weer in kan komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido

Dido

heforshe

Jammer dat alle progress voor (nog niet behaalde) accomplishments gereset is. Ook zijn alle skill levels bij de accomplishements terug naar 1.

Niet dat ik nog wat heb aan de renown die de accomplishements opleveren, maar goed.

Dat wordt dus doorspelen tot ik aan de cap gold van 300k zit en dan hopen dat er een fix is (en een update met een nieuwe NPC) anders heb ik het spel uit.

Alleen maar elke dag inloggen om insecten te gaan vangen is ook weer zo wat :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Dido schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 13:41:
Jammer dat alle progress voor (nog niet behaalde) accomplishments gereset is. Ook zijn alle skill levels bij de accomplishements terug naar 1.

Niet dat ik nog wat heb aan de renown die de accomplishements opleveren, maar goed.

Dat wordt dus doorspelen tot ik aan de cap gold van 300k zit en dan hopen dat er een fix is (en een update met een nieuwe NPC) anders heb ik het spel uit.

Alleen maar elke dag inloggen om insecten te gaan vangen is ook weer zo wat :|
wut waarom is dit gereset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido

Dido

heforshe

Omdat beta, omdat bug. Het is vaker gebeurd, maar ik heb er eerder nooit last van gehad, ondanks dat het vaker door anderen gemeld is.

Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het gefixt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupus
  • Niet online
Ik log af en toe ook weer in. Voornamelijk om de relations met de villagers omhoog te krijgen, voor die find your shepp quest, wat een grind :X
Ik zie echtre nooit meer iemand online, ben ik de enige nog? Of speel ik op heel andere tijden dan de rest?
Ik heb zelfs iets proberen te kopen in de store, maar als ik coins wil kopen dan kom ik op een page not found :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Ik log nog vrijwel dagelijks in. Heb alle NPC's behalve Tau de hond inmiddels op level 4 friendship en 3 NPC romances voltooid. Nu bezig met Tamala romance naar level 4 krijgen wat langzaam gaat.

Heb ook de sterrenbeelden van water en vuur voltooid nadat ik eindelijk recentelijk een Longnosed Unicorn Fish gevangen had.

Ben wel benieuwd naar patch 0.173 welke morgen uitkomt, waarin:
💫 New Character & Quest Line
🐺 New Huntable
🌳 Flow Tree Groves
🪑 Sitting On Chairs
🪁 Glider Skins
🛏️ New Furniture

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricmaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-07 22:21
Dit spel zou binnenkort (14 december) verschijnen op de Nintendo switch. Voor diegene die deze game nog spelen is deze game vergelijkbaar met Disney dreamlight valley?

[ Voor 10% gewijzigd door cooLopke op 10-12-2023 11:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
cooLopke schreef op zondag 10 december 2023 @ 11:00:
Dit spel zou binnenkort (14 december) verschijnen op de Nintendo switch. Voor diegene die deze game nog spelen is deze game vergelijkbaar met Disney dreamlight valley?
Ja heel erg vergelijkbaar. ik vind Palia beter.
Wel is het bij disney dreamlight valley natuurlijk dat Disney er gewoon achter zit met de iconische characters enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QVvX5yvijNgEyOMGu1JcWx70kM0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4PgqUoBvvxN410xRjHeVU0aT.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarioMark1541
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:24
Morgen de release voor de switch

Ben erg benieuwd

Is de game nog steeds levend ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ricmaniac schreef op zondag 10 december 2023 @ 14:13:
[...]

Ja heel erg vergelijkbaar. ik vind Palia beter.
Wel is het bij disney dreamlight valley natuurlijk dat Disney er gewoon achter zit met de iconische characters enzo.
Disney is het probleem niet van Dreamlight Valley. Het feit dat een Gameloft game is, is het probleem. Die zijn vooral bekend van telefoonspelletjes. En Dreamlight Valley straalt dat wat mij betreft ook heel erg uit. En dat trekt mij totaal niet aan de game en vind ik dus Palia veel beter in elkaar gezet.

• HappyPinguin
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 22:22
Heeft iemand Palia op de Switch al aan de praat gekregen? Probeer hem nu opnieuw te downloaden, maar krijg de melding dat het spel nog niet beschikbaar is...?

• Zeror
HappyPinguin schreef op donderdag 14 december 2023 @ 16:12:
Heeft iemand Palia op de Switch al aan de praat gekregen? Probeer hem nu opnieuw te downloaden, maar krijg de melding dat het spel nog niet beschikbaar is...?
Hij download bij mij gewoon hoor. Nu dan. Misschien kon het eerder nog niet. Dan weet ik niet.

edit: Er zijn wat issues met de Europese servers van Palia. De game installeren gaat prima, maar inloggen met je account gaat niet op dit moment.

edit 2:
De devs hebben inmiddels het probleem gevonden en werken aan een oplossing.

[ Voor 31% gewijzigd door Zeror op 14-12-2023 18:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Palia voor de Switch is nu officieel live! Veel plezier.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-07 08:10

Oxigeon

En zo is dat!

Ik ben hem hier inmiddels ook aan het downloaden op de switch. Heb zelf nog niet met de switch gespeeld dus dit zal mijn eerste spel worden. Ben benieuwd wat ik er van ga vinden. Op het eerste gezicht lijkt me dit een soort van time at portia meets farmville ofzo.

Edit: ondertussen een aantal personen uit dit topic toegevoegd in de game. Inmiddels mijn tent opgezet op mijn house plot. Verder heb ik niet meer gespeeld aangezien ik een voetbalwedstrijd heb gekeken op tv. Eerste indruk van het spel is goed.

[ Voor 32% gewijzigd door Oxigeon op 15-12-2023 07:17 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Inmiddels de fundering voor het harvest house geplaatst. Was me aan het bekijken hoe ik centjes kon vergaren. Heb maar wat bomen gekapt en stenen geloot en die in de rode container gestopt. Heb nu wat geld om de Sawmill en oven te kopen.

Hoe zit het met de bomen/stenen op je percelen bij je huis? Groeien die nog aan? Of is weg echt weg en zijn de percelen op een gegeven moment echt leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyPinguin
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 22:22
Oxigeon schreef op zondag 17 december 2023 @ 09:10:
Hoe zit het met de bomen/stenen op je percelen bij je huis? Groeien die nog aan? Of is weg echt weg en zijn de percelen op een gegeven moment echt leeg.
Ik ben niet zeker van bomen/stenen buiten jouw "eigendom", maar alles wat je kapt binnen het hekwerk is definitief weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Zelf ook op switch geinstaleerd. tijd niet gespeeld maar nu op de switch zal ik het wel weer vaker doen denk ik. leuke updates steeds en vrij frequent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

HappyPinguin schreef op zondag 17 december 2023 @ 09:35:
[...]

Ik ben niet zeker van bomen/stenen buiten jouw "eigendom", maar alles wat je kapt binnen het hekwerk is definitief weg.
Wat binnen het hek weg is komt inderdaad niet terug. Maar daarbuiten wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Oxigeon schreef op zondag 17 december 2023 @ 10:51:
[...]

Wat binnen het hek weg is komt inderdaad niet terug. Maar daarbuiten wel?
Nee volgens mij ook niet in je eigen dorpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Is er eigenlijk een Tweakere community in Palia? Zag dat je van een clubje lid kan worden. Maar daar moet je voor geïnvete worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
We hebben de community ja maar volgens mij zjin er niet echt meer spelers vanuit tweakers die het nog actief spelen. Sowieso moet het community aspect nog veel meer uitgebreid worden in game. Is nog niet zo veel nu behalve de chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaiterbrai
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 11-07 23:02
Vandaag ook de moeite genomen Palia te checken op de Switch. Lijkt op de lieve variant van Valheim? Heb me er 0,0 in verdiept dus moet even kijken of het wat is. Tot nog toe wel interessant en relaxt spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik speel soms. Bij mij is het echt af en aan. Ik kan mij niet op teveel games tegelijkertijd focussen. Maar speel dus nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupus
  • Niet online
Ik speel eigenlijk niet meer. Ik vind het er tof uit zien, en ik vind het wel leuk als ik inlog om wat schelpen en mosselen te verzamelen, maar eigenlijk zonder concreet doel. Huis uitbreiden is gewoon te duur om me op te focussen, ik vind het ook jammer dat er effectief maar 2 gebieden zijn om te verkennen, de shrines vind ik teveel moeite om elke dag naaroe te gaan, de villager gifts ook teveel moeite om elke dag te gaan verzamelen. Dus eigenlijk heb ik van tevoren al iets: waarom zou ik inloggen, ik ga liever een andere game doen. En wat @Ricmaniac ook zegt, het community aspect voelt erg afwezig en minimaal. Community plots zou denk ik enorm helpen, dat je je huisje hebt op een plot samen met andere spelers. Of een guild house waar je samen aan kunt bouwen en inrichten, iedereen een eigen kamertje? Maar of dat ooit komt....

Sorry voor de nieuwe spelers, ik hoop dat jullie het lang leuk blijven vinden! Ik gun iedereen lots of fun in de game. Ik hoop dat er in de toekomst een update komt die het verbetert., Tot die tijd denk ik niet dat ik nog veel inlog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido

Dido

heforshe

Ik was even blij met de nieuwe update. Maar goed, Subira lvl 4 quest is gedaan (alle andere NPC's had ik al friendship lvl 4 en waar dat kon romance lvl 4).

Nieuwe temple, gaaf!

Maar ja, vervolgens moet je Zeki spreken op een plek waar Zeki helemaal niet naar toe wil.
Bug report aangemaakt.
Krijg ik onder meer als reactie
we have a few notes that might help you with some of your concerns:
1. You may need to go back to the Air Temple and wait for 24 hours for the Fire Temple door on the main island to open.
2. Activating the final island's flowgate before finishing the "It Takes A Village" quest will cause you to be stuck in the "Eye of the Storm" quest.
3. If you accidentally cooked the Ancient Cloudminnow obtained during the "It Takes A Village" quest, please send us a new ticket so we can further help you out.
Eh, ja.
Punt 2 is dus waarschijnlijk exact wat ik "fout" heb gedaan. Dus daar kom ik voorlopig ook niet verder mee.

Ondertussen is mijn huis wel zo ongeveer "af". Ja, het koste bakken met geld, maar als je farming een keer goed op gang hebt dan hengel je geld met tientallen duizenden per dag binnen.

Niet echt veel meer te doen dus, behalve de weekly challenges. Maar goed, die zijn ook allemaal in 1 dag te doen (behalve samen koken en samen bugs vangen).

Ik heb gespiekt wat ik voor de nieuwe bundles nodig had, en die heb ik alvast compleet (op een bundel na), dus ik neem maar even vakantie en zie wel of ik weer een keer ga kijken of deze bug al een keer gefixed is.

Voor nu heb ik het spel redelijk uitgespeeld. Ik vermoed dat er nog een keer een nieuwe tempel komt (er is immers ruimte voor vier bundel-sets in de night sky temple) maar tot die tijd hou ik het voor gezien.

Wat niet wegneemt dat ik met heel veel plezier het spel tot zover heb uitgespeeld, overigens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Dido schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 18:50:
Ik was even blij met de nieuwe update. Maar goed, Subira lvl 4 quest is gedaan (alle andere NPC's had ik al friendship lvl 4 en waar dat kon romance lvl 4).

Nieuwe temple, gaaf!

Maar ja, vervolgens moet je Zeki spreken op een plek waar Zeki helemaal niet naar toe wil.
Bug report aangemaakt.
Krijg ik onder meer als reactie

[...]

Eh, ja.
Punt 2 is dus waarschijnlijk exact wat ik "fout" heb gedaan. Dus daar kom ik voorlopig ook niet verder mee.

Ondertussen is mijn huis wel zo ongeveer "af". Ja, het koste bakken met geld, maar als je farming een keer goed op gang hebt dan hengel je geld met tientallen duizenden per dag binnen.

Niet echt veel meer te doen dus, behalve de weekly challenges. Maar goed, die zijn ook allemaal in 1 dag te doen (behalve samen koken en samen bugs vangen).

Ik heb gespiekt wat ik voor de nieuwe bundles nodig had, en die heb ik alvast compleet (op een bundel na), dus ik neem maar even vakantie en zie wel of ik weer een keer ga kijken of deze bug al een keer gefixed is.

Voor nu heb ik het spel redelijk uitgespeeld. Ik vermoed dat er nog een keer een nieuwe tempel komt (er is immers ruimte voor vier bundel-sets in de night sky temple) maar tot die tijd hou ik het voor gezien.

Wat niet wegneemt dat ik met heel veel plezier het spel tot zover heb uitgespeeld, overigens!
De nieuwe lucht tempel is wel leuk inderdaad. Was in het begin frustrerend omdat het klimmen aan de lianen nauwelijks werkte, maar na een hotfix werkt dat inmiddels prima.

Ik had alle reguliere quests al gedaan voordat de nieuwe lucht tempel update uitkwam, dus dat probleem van jou (nummer 2) heb ik geen last van. Heb de lucht tempel dus voltooid, en de bundels voor het sterrenteken van de lucht tempel heb ik ook al compleet gemaakt. Handig wanneer je van alle rare en epic vissen en insecten die je vangt een exemplaar in je gesloten kist bewaart. ;) Beloning voor het voltooien van die bundels vond ik wat tegenvallen. Was bij de vuur tempel bundels toch echt wel beter!

Enige waar ik nog niet mee klaar ben is de Subira vriendschap quest. Daar zit ik nog op niveau 2. En de Einar romance moet ik ook nog steeds voltooien. Gaat niet zo snel. >:)

Wat ik nu nog voornamelijk aan het doen ben is het sparen van de skill medals voor de verschillende skills voor de leuke cadeautjes die je ermee kunt verdienen. En verder ben ik nog steeds aan het werken aan mijn aquarium gebouw waar ik alle vissen op display wil hebben, met aparte kamers voor de verschillende omgevingen: Ponds, Kilima Rivers, Kilima Lake, Bahari Bay Rivers, Bahari Bay Coast en Bahari Bay Cave. Behalve de Cave kamer die compleet is mis ik van elke kamer nog wel één of twee vissen dus dat houdt me nog even bezig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido

Dido

heforshe

Haay schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 20:44:
Ik had alle reguliere quests al gedaan voordat de nieuwe lucht tempel update uitkwam, dus dat probleem van jou (nummer 2) heb ik geen last van.
Dat had ik ook, maar het probleem is dat je in die nieuwe luchttempel dus fucked bent als je iet sin de verkeerde volgorde doet... terwijl je niet kunt weten wat de goede volgorde is :(
Enige waar ik nog niet mee klaar ben is de Subira vriendschap quest. Daar zit ik nog op niveau 2. En de Einar romance moet ik ook nog steeds voltooien. Gaat niet zo snel. >:)
Voor Einar ben ik inderdaad heel lang elke Palia-dag heen en weer gerend naar de steiger, ja. Was mijn laatste verovering <3
En verder ben ik nog steeds aan het werken aan mijn aquarium gebouw waar ik alle vissen op display wil hebben, met aparte kamers voor de verschillende omgevingen: Ponds, Kilima Rivers, Kilima Lake, Bahari Bay Rivers, Bahari Bay Coast en Bahari Bay Cave. Behalve de Cave kamer die compleet is mis ik van elke kamer nog wel één of twee vissen dus dat houdt me nog even bezig. :)
Ja, daar heb ik mezelf ook een tijd mee bezig gehouden. Ik heb ze uiteindelijk allemaal compleet. Voordeel is dat als je alle starred vissen hebt, je ook de reward voor het vangen van alle niet-starred vissen krijgt :P

Het idiote is dat ik daardoor bijvoorbeeld drie keer een starred Ancient Fish heb gevangen, maar nooit een "gewone" Ancient Fish 8)7

En het levert absurde hoeveelheden starred fish op die je kunt grillen om glow worms van te maken (en mest) in je glow worm farms. Dat ging zo hard dat ik glow worms en mest heb moeten verkopen om ruimte in mijn opslag te creeeren :D

Ik was van plan om ook alle bugs te gaan verzamelen, maar met name omdat de achievements tracker nog steeds borked is, is daar de lol ook wel vanaf. Ik kan het zelf gaan bijhouden (deed ik met de vissen ook), maar daar mis ik de motivatie voor.
Enige bug die ik nu in mijn huis heb staan is de starred ancient glow bug uit de luchttempel. En dan heb ik nog een zooi unstarred ancient glow bugs, waar je niets mee kunt (zelfs niet verkopen 8)7 )

Ik kijk voorlopig elke week wel even snel of eea gefixed is, en tot die tijd ga ik wel iets anders zoeken om mijn tijd aan te verdoen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
Palia komt naar Steam! Je kunt de game al wishlisten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Zeror schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 17:50:
Palia komt naar Steam! Je kunt de game al wishlisten!
Nice, dan gaan ze opzich alsnog wel lekker denk ik. Tegelijkertijd kan dit een mooie surge aan nieuwe spelers geven. Nog steeds baal ik van de schaarsheid aan ingame outfits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ricmaniac schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 19:27:
[...]

Nice, dan gaan ze opzich alsnog wel lekker denk ik. Tegelijkertijd kan dit een mooie surge aan nieuwe spelers geven. Nog steeds baal ik van de schaarsheid aan ingame outfits.
Zal er straks wel eentje komen als je Steam linked aan je Palia account. Hebben ze met de Switch ook gedaan :P En nu met de Twitch drops kun je ook leuke accessoires krijgen voor je outfit.

[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 23-12-2023 22:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Zo kijk je even een tijdje niet naar Palia, zijn er allemaal vette updates.

Afbeeldingslocatie: https://images.ctfassets.net/qyr5bjm559gz/1pa0qgjkrB39s11oVmwk4U/e507f69f640284b0023847e0e5fb0638/Soft_Roadmap_In_Dev_1920x1080.jpg

Ik ga Palia maar weer eens aanzwengelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Starte hem toevallig vorige week nog eens op. niet veel meer gedaan dan even mijn farm plukken en water geven haha maar toch. De vibe in die game blijft echt heel relaxed gewoon. Geen Meta gaming.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElArmaSecreta
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-07 15:35

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

• Ricmaniac
Zelfde event maar andere trailert :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racer89
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Kwam toevallig afgelopen week Palia tegen via Steam. Best een tijdrovend spel moet ik zeggen haha. Wel heel veel start problemen gehad, spel liep de hele tijd vast in het begin.

Er staan een hele hoop oplossingen op internet maar niks hielp. Uiteindelijk via Steam de optie gevonden om de bestanden te controleren daarna werkte het gelukkig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
Ik zag toevallig gisteren een melding in beeld staan dat er een update aan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Inmiddels is er al ontzettend veel toegevoegd aan de game :) best nice en vnid de updates redelijk frequent.
Ben benieuwd hoe veel actieve spelers deze game heeft over alle platformen heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
Ricmaniac schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 09:05:
Inmiddels is er al ontzettend veel toegevoegd aan de game :) best nice en vnid de updates redelijk frequent.
Ben benieuwd hoe veel actieve spelers deze game heeft over alle platformen heen.
Ik wou net inloggen alleen lukte dat niet omdat de servers nog down zouden zijn. Op Steam stond >5000 users ingame op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racer89
  • Niet online
Laatste tijd heb ik vaker weergave problemen. Als ik voor de deur van een winkel sta zie ik de winkel gewoon in orde. Op het moment dat ik naar binnen ga is de winkel gewoon leeg.
Regelmatig zak ik door bergen heen, of kan ik niet over bruggen lopen. Voor de update nooit problemen mee gehad. Zijn er eigenlijk nog Tweakers die Palia spelen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

• Ricmaniac
Racer89 schreef op zondag 17 november 2024 @ 20:39:
Zijn er eigenlijk nog Tweakers die Palia spelen ?
Eigenlijk niet meer. Heeel af en toe start ik het nog eens op maar heb teveel andere games waar ik invested in ben

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
Ricmaniac schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 09:05:
Er is veel toegevoegd ja, maar om een of andere reden is er nog steeds maar weinig te doen. Ze voegen wel items en dergelijke toe, maar waar blijven de nieuwe zones. En dan bedoel ik niet weer een of andere gare temple toevoegen waar je na 20 minuten wel mee klaar bent. In de lore worden van diverse gebieden gesproken. Die hadden er naar mijn inziens er allang in moeten zitten. Dus waar zijn: Bahari City, Harvest Meadows, Elderwood, Inyrevn, Umbraa/Umbraa Mountains en Opoc Mountains???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupus
  • Niet online
volledig mee eens. 1 map is de town, 1 map is de kust, en that's it volgens mij? En dan nog je huis, wat een instance is. In een MMO wil ik de wereld verkennen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Nu de Switch 2 is aangekondigd en dus backwards compatible is met Switch 1 games is het wel goed te vermelden dat vooralsnog Palia niet werkt op Switch 2. Ik neem aan dat Singularity 6 dit nog wel gaat oplossen.

Zie:
https://www.nintendo.com/...lity_StartUpIssues_EN.pdf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Groot nieuws!

Palia komt naar PS5 en Xbox toe. Vanaf 13 mei kunnen Playstation en Xbox spelers Palia induiken. Tevens heeft Singularity 6 de eerste expansion voor Palia aangekondigd en die zal draaien om de zone Elderwood.

Trailer:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Rupus schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 10:29:
volledig mee eens. 1 map is de town, 1 map is de kust, en that's it volgens mij? En dan nog je huis, wat een instance is. In een MMO wil ik de wereld verkennen!
Ja Kilima Village, Bahari Bay en Maji Market maar dat is niet echt een area te noemen :P

Ook Palia nooit echt als MMO gezien. altijd beetje een lifeskill simulator met online multiplayer elementen.

Maargoed dat ze door ontwikkelen blijft wel een goed teken opzich. Tenzij het een soort van last resort is om vervolgens weer geld te verdienen op sales :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ricmaniac schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 16:33:
Maargoed dat ze door ontwikkelen blijft wel een goed teken opzich. Tenzij het een soort van last resort is om vervolgens weer geld te verdienen op sales :P
Gelukkig is de nieuwe expansion gratis. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Zeror schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 16:49:
[...]

Gelukkig is de nieuwe expansion gratis. :*)
Ja maar de cosmetics in de store niet haha. daar is nog steeds vrij weinig van bijgekomen maar in de store heel veel voor echt geld. en niet te goedkoop ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:48

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Developer roadmap video