Orangelights23 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:16:
[...]
Door globalisering is de verwachting dat de mens over een jaar of 100 wereldwijd op elkaar gaat lijken. Er zijn geen typische donkere mensen meer bijvoorbeeld, maar een gemiddelde van alle landen en nationaliteiten. Het feit dat HFW duizenden jaren in de toekomst is, laat zien dat dat gegeven niet is meegenomen in de totaliteit en immersie van het verhaal en context.
Het is wel offtopic, maar dat is volgens mij helemaal niet de verwachting. Mensen blijven bij wat ze kennen gemiddeld genomen.
In Nederland hebben we 3e generatie immigranten en het gros is nog steeds hetzelfde. Dat is dus vanaf de jaren 60.. We zijn 60 jaar verder.
In the VS had je toch al heel lang geleden het moeten zien verdwijnen sinds het daar al een paar eeuwen "gemengd" is (Het ontbreekt mij aan een beter woord.)
Dus ik deel die mening niet over de immersie.
Ik had expres slecht weer besteld zodat we vanavond mooi binnen konden blijven, maar misschien iets teveel mijn best gedaan, dus ik denk dat ik iets anders moet gaan verzinnen voor vanavond.. PostNL - Doe wat je kan
[
Voor 10% gewijzigd door
Hann1BaL op 18-02-2022 13:45
]