[PS/PC] Horizon II - Forbidden West

Pagina: 1 ... 4 ... 17 Laatste
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:01

PBP

Als je inlogt met een account uit Nieuw Zeeland is de ps4 disc wel te upgraden naar ps5 versie. Game is daar al uit namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-05 08:19
Farabi schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 13:35:
[...]

Die discussies zijn niet uit de lucht gevallen op google.
Ik zou wel eens hard bewijs willen zien van 2 games naast elkaar. Een met cencuur incl stip terwijl de andere dat niet heeft. Zolang je dat nergens kan vinden blijft het speculatie toch?

Ander vraagstuk; zijn er hier ook mensen die de game hebben zonder gele stip? :P

[ Voor 10% gewijzigd door kaos001 op 17-02-2022 13:55 ]

Soundcloud

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-04 14:46
Ik voeg mij bij deze ook even toe aan dit Topic.
Ben lui geweest en gewoon de digitale editie in de PS store aangeschaft. Helaas zit ik nog steeds op een PS4 (met mij vele, ongetwijfeld) maar kan niet wachten tot we los kunnen!

Veel plezier allemaal.

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-05 18:36

rajackar

Blood Minister

loekf2 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 13:33:
[...]

Vintage hoor. Xbox 360 en wat Nintendo spul ;-)
haha! Ja, kon het niet laten dat allemaal toch weer neer te zetten ;)
De PS5 en game PC die er naast staat compenseren dat weer.
Toch spelen we nog regelmatig Mario Party 4, Wario Ware: Mega Party Inc en Mario Kart op de gamecube.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Simone96
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 04-05 16:38
Wel gek dat er geen eenduidige verklaring is van die gele stip. Ik weet in ieder geval dat ik ooit Uncharted 4 en Daysgone bij allyourgames heb besteld en die hadden die gele stip, maar nooit geweten wat het betekent.
Maar ik heb daar ook de nieuwe Ratchet en Clank en Tales of Arise besteld en die hadden geen gele stip.
Ik ben helaas net vandaag voor het eerst weer eens op kantoor, dus wordt toch tot vanavond wachten om te zien of mijn Horizon game ook zo’n gele stip heeft.

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Loop eens rond bij de gamemania, intertoys en mediamarkt. Kijk eens of daar spellen zijn met gele stip. Die zijn er gewoon niet. Just my 2 cents

• kaos001
Farabi schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:05:
Loop eens rond bij de gamemania, intertoys en mediamarkt. Kijk eens of daar spellen zijn met gele stip. Die zijn er gewoon niet. Just my 2 cents
Ik sta letterlijk op het punt om geen risico te lopen en de game bij de mediamarkt te halen, ware het niet dat deze uitverkocht (?) is :')

Soundcloud

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
kaos001 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:06:
[...]

Ik sta letterlijk op het punt om geen risico te lopen en de game bij de mediamarkt te halen, ware het niet dat deze uitverkocht (?) is :')
Voor mij is het heel simpel. Ik hoef die troep niet op mijn hoes. Ik weet gewoon automatisch dat het geen eu of nl-versie is. Dat is al een reden om voor mij te skippen. Het censuur even links gelaten.

• Rudicolo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:08
kaos001 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:06:
[...]

Inmiddels weer beschikbaar bij MM
https://www.mediamarkt.nl...laystation-4-1707023.html

• kaos001
Zie het ook net idd! Ik weet genoeg, mijn gele stip versie gaat mooi retour.

Soundcloud

• Farabi
  • Niet online
kaos001 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:18:
[...]

Zie het ook net idd! Ik weet genoeg, mijn gele stip versie gaat mooi retour.
Heb je gevraagd wat het was? Ik ben bijna van mening dat ze het zelf ook niet weten.

• kaos001
Farabi schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:20:
[...]

Heb je gevraagd wat het was? Ik ben bijna van mening dat ze het zelf ook niet weten.
Niet gevraagd, maar ik ga ook niet lastig lopen doen. :)

Soundcloud

• Siebsel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-05 13:26
Skating_vince schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 13:42:
Online lees ik allerlei theorieën en ik heb meerdere games in de kast met die stip en ik heb nooit iets gemerkt van censuur.

Ik lees:
De gele stip betekent dat de Engelse taal aanwezig is (handig voor de verkoper in de UAE).
De gele stip betekent dat het spel onderdeel is van een box of set en niet los verkocht mag worden.

Over censuur lees ik verder weinig...

Bron: verschillende reddit topics en andere forums. Garantie tot de deur ;).
Als aanvulling op deze twee punten heb ik nog een derde kunnen vinden: dat het spel goedgekeurd is voor bepaalde landen (o.a. UAE). Over censuur heb ik eigenlijk niets kunnen vinden (goedgekeurd != gecensureerd). Wel dat bijv. de NL taal kan missen bij bijv. Uncharted, maar da's natuurlijk geen censuur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Yokidrink schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 13:57:
Ik voeg mij bij deze ook even toe aan dit Topic.
Ben lui geweest en gewoon de digitale editie in de PS store aangeschaft. Helaas zit ik nog steeds op een PS4 (met mij vele, ongetwijfeld) maar kan niet wachten tot we los kunnen!

Veel plezier allemaal.
Ik speel ook op een originele PlayStation 4. Heb her en der wel pop up, maar het speelt verder wel ontzettend soepel. De 1.04 patch is automatisch geïnstalleerd.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Simone96
Farabi schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:20:
[...]

Ik heb ze net eens een mail hierover gestuurd, ook al weet ik nog niet zeker of mijn kopie ook die gele stip heeft omdat ik niet thuis ben.
Ik ben wel benieuwd naar hun reactie.

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
PBP schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 13:49:
Als je inlogt met een account uit Nieuw Zeeland is de ps4 disc wel te upgraden naar ps5 versie. Game is daar al uit namelijk.
Dit werkt alleen met de disc versie? Ik heb de preorder in de NL store en mijn account uit NZ geeft nog 9 uur aan.

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:06
Waarvoor kiezen jullie? Ik speel momenteel op de 60fps mode ipv de resolutie. Ik zie wel verschil tussen beide maar de soepelheid van 60fps is toch ook wel heel nice.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-05 19:35
Smeldor schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:38:
Waarvoor kiezen jullie? Ik speel momenteel op de 60fps mode ipv de resolutie. Ik zie wel verschil tussen beide maar de soepelheid van 60fps is toch ook wel heel nice.
Twijfel. Ik neig heel erg naar de resolution mode. Verschil is toch wel erg groot. Meestal game ik dichter op mn tv (1-1,5m) dan dat ik tv kijk (3m). Op de gameafstand heeft 4K veel nut op mn 55” tv.
Maar ik moet het even ervaren :)

Vandaag weer wat nieuws geleerd hier over ‘de gele stip’. Heb ik echt nog nooit gezien.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Simone96
Antwoord van Allyourgames (ze reageren in ieder geval snel):

“ Beste Simone,

Bedankt voor je bericht.

Bij ons is er ook onduidelijkheid over de betekenis van de gele stip. Naar onze weet gaat het over een Playstation exclusieve game vandaar de gele stip. Wat wij wel zeker weten is dat de gele stip geen invloed heeft op de game zelf. Het gaat hier niet om een andere versie van de game. Je hebt gewoon de originele game ontvangen. Die speelbaar is in de talen waarin de game is uitgegeven.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,”

• Farabi
  • Niet online
Simone96 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:47:
Antwoord van Allyourgames (ze reageren in ieder geval snel):

“ Beste Simone,

Bedankt voor je bericht.

Bij ons is er ook onduidelijkheid over de betekenis van de gele stip. Naar onze weet gaat het over een Playstation exclusieve game vandaar de gele stip. Wat wij wel zeker weten is dat de gele stip geen invloed heeft op de game zelf. Het gaat hier niet om een andere versie van de game. Je hebt gewoon de originele game ontvangen. Die speelbaar is in de talen waarin de game is uitgegeven.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,”
Die snappen niet echt wat je bedoelt zo te zien. Maar ze hebben sowieso geen antwoordt op de vraag omdat ze het niet weten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:13

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

ter info : mijn gele stip disk (ps4 pro) geeft de optie voor nederlandse text als keuze en 9 gesproken talen daarna.

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-04 15:36
Niks aan de hand met die gele stip. Die kun je ook gewoon krijgen bij games in Nederlandse winkels. Mijn Last of Us 2 heeft een gele stip en die heb ik gewoon bij de Intertoys gehaald.

[ Voor 30% gewijzigd door EnigmaNL op 17-02-2022 15:01 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Farabi schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:58:
[...]

Die snappen niet echt wat je bedoelt zo te zien. Maar ze hebben sowieso geen antwoordt op de vraag omdat ze het niet weten.
Je bent vrij stellig en refereert o.a. aan de PS3 tijd. Welke info heb jij dan die zij niet hebben? Anders gezegd: welke bron heb jij dat je bij dit specifieke spel een andere speelervaring kan hebben dan het spel zonder stip?

Straks is de commotie om niks en sturen een boel mensen hun spel retour.

Flickr

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-05 22:05
Gele stip is United Arab Emirates maar maakt voor de ps5 niks uit omdat op de schijf alleen een installer staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:41
Evertt schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 15:07:
Gele stip is United Arab Emirates maar maakt voor de ps5 niks uit omdat op de schijf alleen een installer staat.
Nee hoor, volledige game staat op disc. Eventuele updates worden uiteraard wel gedownload.

Overigens dacht ik ook altijd dat een gele stip UAE was. Maar sommige hebben The Last of us II met gele stip en die game is in z'n geheel gebanned in UAE, dus lijkt me dat dit dus toch ook niet klopt.

[ Voor 23% gewijzigd door Raem op 17-02-2022 15:12 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Raem schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 15:11:
[...]

Nee hoor, volledige game staat op disc. Eventuele updates worden uiteraard wel gedownload.
Die installer zal gewoon de volledige game installeren ;) die wordt vervolgens niet vanaf de disc gelezen als je gaat spelen, maar vanaf de SSD, de disc dient na installatie alleen nog voor de licentie.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:41
Kalder schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 15:13:
[...]

Die installer zal gewoon de volledige game installeren ;) die wordt vervolgens niet vanaf de disc gelezen als je gaat spelen, maar vanaf de SSD, de disc dient na installatie alleen nog voor de licentie.
Ja weet ik :) Maar volgens mij bedoelde @Evertt dat er alleen een installer op de disc staat en de game vanuit de store wordt gedownload. En dat om die reden je ook geen zorgen hoeft te maken om censuur (wat overigens sowieso niet hoeft, ook al heb je de game met gele stip!).
Maar de volledige game staat op de disc, niet alleen de installer. (tenzij dit voor Horizon anders is, ik heb hem nog niet binnen). Na installatie wordt de disc inderdaad alleen nog voor verificatie gebruikt.

[ Voor 14% gewijzigd door Raem op 17-02-2022 15:17 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

• kaos001
Ik vind het allemaal maar vreemd, zit zwaar in de twijfel-modus wat juist is om te doen. -O-

Soundcloud

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:37

Mauz1978

Console War Veteran

Smeldor schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:38:
Performance > resolutie. Die laatste stond standaard maar merkte toch dat het niet zo vloeiend liep. Op performance helemaal perfect EN zie ik nog de donshaartjes op de wangen van Aloy ook. Mooi spel waar ik weer elk hoekje van wil zien, net als de voorganger!

Something under the bed is drooling

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07:32
Is de tekst op de achterkant van de hoes die je van AYG krijgt in het Engels of Nederlands?

Ik zou me er iig niet al te druk om maken. Heb ook een aantal games met gele stip in de kast staan (waaronder 1 die bij Intertoys is gekocht) en daar is er geen één van gecensureerd. :)

Als je de game nu al ontvangen hebt zou ik er mooi mijn voordeel mee doen en lekker gaan spelen. Kun je er toch mooi een dag eerder aan beginnen. ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Timothy3000 op 17-02-2022 15:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prophasis
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08-05 12:24
Heb de mijne ook gewoon uit de verpakking gehaald, ondanks gele stip. Aan alle reacties te zien geen duidelijke nadelen er van, als die er wel zouden zijn zou het internet vol staan... Aan de slag dus zo! :D

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-05 22:59
Heb maar een nieuw Zeeland account aangemaakt. Nu weer 90 gb aan het downloaden. Maar wel de ps5 versie dit keer. 😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:10
kaos001 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 15:19:
Ik vind het allemaal maar vreemd, zit zwaar in de twijfel-modus wat juist is om te doen. -O-
Mijne gaat retour. Van MM komt morgen binnen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• kaos001
Timothy3000 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 15:32:

Als je de game nu al ontvangen hebt zou ik er mooi mijn voordeel mee doen en lekker gaan spelen. Kun je er toch mooi een dag eerder aan beginnen. ;)
Dat was ook mijn idee, totdat ik las dat de PS5 update van de PS4 disc versie pas vanavond 00:00 online komt. ;w

Soundcloud

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
mobygo76 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 15:43:
Heb maar een nieuw Zeeland account aangemaakt. Nu weer 90 gb aan het downloaden. Maar wel de ps5 versie dit keer. 😎
opnieuw gekocht?

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-05 22:59
Ja gratis upgrade

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:13

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Is de tekst op de achterkant van de hoes die je van AYG krijgt in het Engels of Nederlands?

Ik zou me er iig niet al te druk om maken. Heb ook een aantal games met gele stip in de kast staan (waaronder 1 die bij Intertoys is gekocht) en daar is er geen één van gecensureerd. :)

antwoord : engels (cusa 24705) en (9718994) op de hoes als codes

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Vrijdag
  • Nu online

Engels. Je kan kiezen tussen diverse schermtalen en daarna voor een flink aantal talen voor de ondertitels.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:36
Gele stip geeft enkel aan dat het een Sony Interactive Entertainment Europe spel is dat licentie heeft voor verkoop in en bepaalde regio('s). Meestal is dit Licenced for sale in Middle East and North Africa only maar er zijn ook gele stip versies met licentie voor meerdere regio's. Op de achterkant van mijn ps4 the order 1886 staat bijvoorbeeld Licensed for sale in Europe, India and Russia only. Volgens mij is de gele stip bedoeld om resellers op te sporen.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:29
Haha nooit geweten van die gele stip maar begin nu ook te twijfelen.. bedankt he 🤣🤣🤣

Maar ik denk dat ik hem gewoon ga spelen.
Teminste even wachten tot middernacht voor de ps5 upgrade.

Geen zin om weer terug te sturen en ook heb ik de verzegeling al verwijderd en al your games neemt geen retouren aan waar geen verzegeling meer opzit.

Teminste even wachten tot middernacht voor de ps5 upgrade

• Amaze86
Vermeld het dan ook op de website dat het om import betreft, dan weten de kopers het teminste.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Vrijdag schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 15:57:
[...]

Engels. Je kan kiezen tussen diverse schermtalen en daarna voor een flink aantal talen voor de ondertitels.
Dan zie ik het probleem niet zo. Enige verschil is dat het hoesje dan een gele stip heeft toch? Daar zou ik de game iig niet voor terugsturen. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Anoniem: 306567

Farabi schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:58:
[...]

Ik vraag mij alleen af wat je bron precies is dat er censuur is op games met een gele stip? Ik heb even online gezocht en de enige bron die ik kan vinden ben jij. In 2018 had je dit op tweakers ook al aangegeven. Maar welke bron heb je zelf dat het bewijst dat hier censuur op zit?

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-04 14:33
Gewoon allemaal paniek om niets joh. Niet op de man aub

Allemaal lak aan hebben en lekker genieten van het feit dat jullie eerder kunnen gamen dan de rest. Vannacht de patch installeren en morgen vrij nemen zou ik zeggen ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Chaoss op 18-02-2022 14:46 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Timothy3000 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 16:49:
[...]

Dan zie ik het probleem niet zo. Enige verschil is dat het hoesje dan een gele stip heeft toch? Daar zou ik de game iig niet voor terugsturen. :P
Verkoper: Waarom wilt u dit product retourneren?
Gamer: Er staat een gele stip op het hoesje en dat vind ik niet mooi. :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Amaze86
reactie van allyourgames op budgetgaming
Goedemiddag Budgetgamers,

Om wat misverstanden omtrent de gele stip te voorkomen willen wij graag reageren op de interessante discussie die hier gaande is.

Wat wij in ieder geval zeker weten is dat de versies die wij leveren bestemd zijn voor verkoop in Europa. Op de achterkant van de hoes vind je in de kleinere lettertjes terug voor welke regio's de desbetreffende versie bestemd is. Daar staat bij deze versies vermeld "Licensed for sale in Europe, India, Middle East and Africa." Het is dus geen import versie die bestemd is voor een andere regio.

Wij hebben al vaker bij officiële vertegenwoordigers (o.a. van Sony) navraag gedaan naar de betekenis van de gele stippen, maar zelfs zij kunnen hier geen duidelijk antwoord op geven.

Wat wij wel weten is dat de versies met gele stip alle verschillende talen bevat waarin de game is uitgegeven (en dus ook Nederlands). Wij vermoeden dat de gele stip aangeeft dat het om een versie gaat die voor een groter gebied beschikbaar is (en daarom dus alle talen bevat). Versies zonder gele stip hebben vaak maar een beperkt aantal talen beschikbaar op de disc. De suggestie dat versies met een gele stip specifiek bestemd zijn voor de UAE

Uiteraard verkopen wij enkel versies waarbij een licentie is afgegeven voor verkoop in Europa (en dus ook Nederland en België). Mocht je vragen hebben over een specifiek door ons ontvangen product dan mag je altijd onze klantenservice contacteren via 040 218 00 30 of info@allyourgames.nl. Wij helpen je dan graag verder! Zo voorkomen we veel onduidelijkheden.

Wij wensen iedereen veel game plezier toe met deze toffe game!

Klantenservice AllYourGames.nl

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-05 23:23

Zyron

BWRAAAAP

Meer PS5 eigenaren die 200.4gb nodig hebben om de game vanaf disc te installeren?

Hij wil zowel de game a 100.2gb installeren en dan ook de 1.004.000 patch a 100.2gb? Zoveel ruimte heb ik net niet.. :p

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Heb Horizon ZD op platinum en dlc ook doorgespeeld. De enige FUCKS of andere 'bliepwoorden' die ik herinner, waren afkomstig van mijzelf omdat het ff niet ging. Volgens mij kan je Aloy ook niet vormgeven zoals je je avatar vorm kan geven in Cyperpunk en de robots konden niet paren in Horizon. Dus wat moeten ze in Horizon censureren? Het is geen GTA of zo. Ik ben echt benieuwd.

Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Shifty47 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 16:52:
Gewoon allemaal paniek om niets joh. Gisteren liep @Farabi te trollen over dat het niet mooi genoeg zou zijn en vandaag paniekzaaien om een gele stip.

Allemaal lak aan hebben en lekker genieten van het feit dat jullie eerder kunnen gamen dan de rest. Vannacht de patch installeren en morgen vrij nemen zou ik zeggen ;)
Oh sorry, wist niet dat ik het perse mooi moest vinden. Zal volgende keer beter mijn best doen!

• eilavid
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 02-05 23:10
Zyron schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 17:01:
Meer PS5 eigenaren die 200.4gb nodig hebben om de game vanaf disc te installeren?

Hij wil zowel de game a 100.2gb installeren en dan ook de 1.004.000 patch a 100.2gb? Zoveel ruimte heb ik net niet.. :p
Digital download, hier is de game maar 98 gb in totaal

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Smeldor
  • Laatst online: 16:06
Shifty47 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 16:52:
Gewoon allemaal paniek om niets joh. Gisteren liep @Farabi te trollen over dat het niet mooi genoeg zou zijn en vandaag paniekzaaien om een gele stip.

Ik lig er ook totaal niet wakker van, ik zit al een hele middag lekker te gamen en wat een game 😍

• Kalder

Kalder

eilavid schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 17:16:
[...]

Digital download, hier is de game maar 98 gb in totaal
Dat is echt wel groot voor een PS5 game gezien al die compressie technology, CP77 is voor PS5 bijvoorbeeld maar 55GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 306567

Kalder schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 17:37:
[...]

Dat is echt wel groot voor een PS5 game gezien al die compressie technology, CP77 is voor PS5 bijvoorbeeld maar 55GB
Gt7 is ook 100gb. Gelukkig heb ik een 2tb ssd in mijn ps5 zitten

• Kalder

Kalder

Anoniem: 306567 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 17:44:
[...]

Gt7 is ook 100gb. Gelukkig heb ik een 2tb ssd in mijn ps5 zitten
Denk dat er een grote hoeveelheid data in de details zit :D als je ziet waar je met photomode allemaal op kunt inzoomen en zo'n beetje overal zit wel een high res texture op zelfs als je heel dichtbij komt, dat is best wel bijzonder als je het mij vraagt :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Voor een pakrat zoals ik, is het erg fijn dat als je materiaal en spullen oppakt maar je pouch te klein is, het magischerwijs naar je stash gaat. Kan ik mooi alle plantjes plukken :P

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Doe maar niet

[ Voor 90% gewijzigd door Chaoss op 18-02-2022 14:09 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
  • Laatst online: 08-03-2022
Kan niet meer wachten, Vanochtend om 8 uur al bezig geweest de nieuwe C1 op te zetten, Omdat ik tot twee keer toe in 2 weken tijd een C1 met een DOA stand heb ontvangen van MM 1 waarvan de schroeven compleet stripte en de stand nooit meer te verwijderen was en een tweede waarvan de stand compleet onmonteerbaar was, Verkeerd uitgeslepen slechte quality control bij LG toe aan de derde 8)7 , en dit word toch echt de eerste game om hem in zn volle glorie uit te gaan testen speciaal in huis gehaald ervoor.

Dying light 2 was leuk verplicht uit kunnen spelen op degene met de gestripte schroeven ,maar dit word toch wel next level hehe.

Jammer dat met de digital ps4 versie er geen ps5 preload mogelijk is :+

Gierigheid en straf van Sony voor de mensen die weigeren de extra 10 te betalen, Smart delivery blijft king!

maarja klein smetje op een hele mooie dag. -O-

[ Voor 37% gewijzigd door robzzzzzzzz op 17-02-2022 21:18 ]

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-04 15:36
Kalder schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 16:54:
[...]

Verkoper: Waarom wilt u dit product retourneren?
Gamer: Er staat een gele stip op het hoesje en dat vind ik niet mooi. :+
Gelukkig hoef je dankzij WKOA überhaupt geen reden op te geven :).

• robzzzzzzzz
EnigmaNL schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 21:35:
[...]

Gelukkig hoef je dankzij WKOA überhaupt geen reden op te geven :).
Wettelijk gezien wel maar er zijn een hele boel bedrijven die toch moeilijk doen.

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-05 17:45
Als je de digitale ps4 versie koopt en download dan kan je toch gratis de ps5 upgrade downloaden? Mijn countdown teller staat nu op nog 6 uur. Dus morgen ochtend gelijk maar ff kijken of de ps5 upgrade erbij staat… :)

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 17:02

Edd

cypress3d schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 23:53:
[...]

Als je de digitale ps4 versie koopt en download dan kan je toch gratis de ps5 upgrade downloaden? Mijn countdown teller staat nu op nog 6 uur. Dus morgen ochtend gelijk maar ff kijken of de ps5 upgrade erbij staat… :)
Ja, klopt. Ik heb het net gedaan.
Ik moet wel de upgrade "kopen" voor €0,00.
Maar de download van de PS5-versie is net gestart.

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-05 13:32
Edd schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 00:02:
[...]

Waar kan je deze upgrade kopen? Ik zie het niet.

Nevermind, plotseling is het er als ik op product weergeven klik. Wel gewoon 2 minuten te laat! :(

[ Voor 14% gewijzigd door VySio op 18-02-2022 00:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 17:02

Edd

VySio schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 00:03:
[...]

Waar kan je deze upgrade kopen? Ik zie het niet
Niet op "Spelen" klikken, maar de 3 puntjes ernaast en dan op "Product weergeven". Dan kun je de PS5-versie "kopen"

[ Voor 5% gewijzigd door Edd op 18-02-2022 00:05 ]

-

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• robzzzzzzzz
Word genieten geblazen vanavond mannen!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QkZESVvxIcowUaxrDXiHulT8ucw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DDgGp8MSt932NJk2AqpflB0W.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mvsT8yLD_cggYUBmAyMYARXoYps=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qKACOHTgVBn7vxiNutZcG83m.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZSmhu2NtO_R_BUpnFzNuEmCgils=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dIUlL4AmvVbjLnLPwZ6rSonQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/THCT8U5uiaI1CPsutDrE2zg2lsw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vYTDStqM1lWsDe5rTqKHyMea.jpg?f=fotoalbum_large

De vloer is lava!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6maaXj89zya4VWLNxsmLo8N0wO8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XND2yziTftHP59xlJrQGNeJv.jpg?f=fotoalbum_large

Everything the light touches, is our kingdom.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FEDC5BO2CdqrM0C1c5PoJ2vv_hM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yhDa0FwFj36connOhoOMROWr.jpg?f=fotoalbum_large

Ah nee hè!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AGlw3MaN_kneWuMmRHVveaUvqFY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ueZDNivruvUU7Cw46Z7Sg7rS.jpg?f=fotoalbum_large

O RLY?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:52
De kleine man was vroeg wakker maar slaapt nu weer dus kan papa aan de slag. Ben zo benieuwd. Snel updaten, kop koffie en genieten!

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JSchut
  • Laatst online: 17:37

JSchut

.....

_VooDooMen_ schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 05:36:
De kleine man was vroeg wakker maar slaapt nu weer dus kan papa aan de slag. Ben zo benieuwd. Snel updaten, kop koffie en genieten!
Hier ook!

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Laatst online: 08-05 08:58
K… PostNL.. bezorgmoment vannacht al bijgewerkt met een dag vertraging. ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sf1nX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:57

Sf1nX

Tuinder

Montaner schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 07:16:
Hier ook, zal wel met de storm te maken hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:19
Ik lees op ResetEra dat er issues zijn met HDR in resolution mode. Flikkerende / shimmering assets.
Wat is jullie ervaring?
HDR lijkt stuk te zijn.

OK so HDR is broken in resolution mode. Causes all sorts of flickering and darkens the image when moving the camera. Turning off HDR fixes these issues.

HDR works fine in performance mode.

[ Voor 39% gewijzigd door Rivanov op 18-02-2022 07:33 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordFather
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-05 19:07
Rivanov schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 07:32:
Ik lees op ResetEra dat er issues zijn met HDR in resolution mode. Flikkerende / shimmering assets.
Wat is jullie ervaring?
HDR lijkt stuk te zijn.

OK so HDR is broken in resolution mode. Causes all sorts of flickering and darkens the image when moving the camera. Turning off HDR fixes these issues.

Geen problemen mee gehad. Het ziet er super uit!
Maar speel toch liever met meer framrates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:19
LordFather schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 07:34:
[...]

Hoe vind je zelf de kwaliteit in performance mode?
Schijnt toch wel een significante downgrade te zijn?

Hangt natuurlijk veel af hoe dicht je op je scherm zit etc.
Ik zit op 2,5m van m’n 65” CX en kan altijd heel goed het verschil zien.

Twijfel heel erg want wil eigenlijk niet in 30fps spelen, maar wil wel genieten van alle pracht en praal.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Laatst online: 06-05 17:45
Edd schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 00:02:
[...]

Net bed uit… ps4 stond erop.. ff zoeken want het was een beetje zoeken maar de free upgrade naar ps5 is bezig! Nog 27 mins…. Koffie erbij… kids op de bank erbij met hun iPad en wachten maar ❤️

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:31

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Vrijdag schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 02:43:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

De vloer is lava!

[Afbeelding]

Everything the light touches, is our kingdom.

[Afbeelding]

Ah nee hè!

[Afbeelding]

O RLY?
Draw distance is wel indrukwekkend zo te zien. Ook mooi met de laaghangende bewolking/mist tussen de bergen en bomen.

DF video over de PS4 VS PS5 verschillen:

Nog geen tijd gehad om te kijken dus geen idee.

[ Voor 5% gewijzigd door Chaoss op 18-02-2022 07:50 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 16:52
LordFather schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 07:34:
[...]

Hier ook wat last van had op mijn Sony reality creation uitgezet en dat hielp wel maar het blijft aanwezig en met HDR uit dan is het weg.

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Nu online
Ziet er hier op mijn Sony 55K/4K/HDR scherm in performance mode geweldig uit!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaos001
Gisteravond nog vlug de PS5 versie gedownload en de boel in restmode gezet.
Vandaag half dagje werken want "wil graag voor de storm thuis zijn". >:)

Man, wat heb ik er zin in!

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Hier ook.. eerste en laatste keer dat ik wat preorder dus..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jordy5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-05 20:00
Rivanov schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 07:32:
Wat is jullie ervaring?
HDR lijkt stuk te zijn.

Ervaar hetzelfde op m’n ps5. Performance is wel goed op kleine shimmering her en der. Top game verder!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Laatst online: 14:56
Zo meteen om 10:00 naar de Gamemania de game halen, heb er echt veel zin in. Heb Zero Dawn nooit uitgespeeld omdat ik de game te lang heb laten liggen en er daarna nooit meer echt terug in kwam.

Dat wil ik bij FW zeker voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-05 09:53
Same here! Vrijwel direct na de 'je game is verzonden' mail een bericht van PostNL dat ie naar morgen is verschoven. Nu moet ik bij MM gaan klagen toch dat ze toch niet op de release leveren? :+
Maar niet zo heel erg, ben ook nog met Ghost of Tsushima bezig dus heb nog wel wat te doen.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 15:21
Jammer van de dag vertraging maar goed, het is de collectors edition dus die zie ik morgen dan wel verschijnen. Veel plezier met de game allemaal vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koku
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:01

koku

Tnet Devver
schaapiej schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 08:39:
[...]

Same here! Vrijwel direct na de 'je game is verzonden' mail een bericht van PostNL dat ie naar morgen is verschoven. Nu moet ik bij MM gaan klagen toch dat ze toch niet op de release leveren? :+
Maar niet zo heel erg, ben ook nog met Ghost of Tsushima bezig dus heb nog wel wat te doen.
Hier hetzelfde, had ook bij MM besteld. Volgende keer toch maar in de PS store zelf kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 16:09
Mijn track & trace is nog niet eens actief, maar Bol zei dat ie met de reguliere post mee gaat en dan heeft ie ook niet perse een tracking. Zal dan wel vandaag geleverd worden volgens hun. Heb grote twijfels maar ik blijf hopen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Hier ook een dagje vertraging vanuit Media Markt maar dat is niet meer dan logisch met de storm. Dan maar een dagje wachten.

Kijk er wel naar uit de ervaringen te lezen van users die de game wel al hebben vandaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
koku schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 08:45:
[...]

Hier hetzelfde, had ook bij MM besteld. Volgende keer toch maar in de PS store zelf kopen...
Dat kan je alsnog doen en je kopie van MM terugsturen. De seal eromheen laten en het kan voor zover ik weet gewoon retour. :)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koku
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:01

koku

Tnet Devver
kaos001 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 08:54:
[...]

Dat kan je alsnog doen en je kopie van MM terugsturen. De seal eromheen laten en het kan voor zover ik weet gewoon retour. :)
Ja dat overweeg ik ook. Of op V&A ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Chaoss schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 07:46:
[...]

Draw distance is wel indrukwekkend zo te zien. Ook mooi met de laaghangende bewolking/mist tussen de bergen en bomen.

DF video over de PS4 VS PS5 verschillen:
[YouTube: Horizon Forbidden West - PS5 vs PS4 vs PS4 Pro - Can Cross-Gen Deliver For All Gamers?]
Nog geen tijd gehad om te kijken dus geen idee.
En dan heb ik nog maar een OG PS4. Het ziet er fantastisch uit en speelt geweldig

Hele soepele beweging, mooie lichteffecten, mooie soundtrack, kloppende lipsync :P en echt een enorme omgeving. Ben héél erg onder de indruk hoe ze dit voor elkaar hebben gekregen op een console van ruim negen jaar oud (en nog ouder als je ontwikkeling ervan meetelt)

Oh ja, die laaghangende bewolking correspondeert met de fog of war van de map. Klein maar mooi detail.

[ Voor 6% gewijzigd door Vrijdag op 18-02-2022 09:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-05 06:21
Man wat een gaaf spel. Zit er nog maar een uurtje in sinds gisteravond maar ben alweer helemaal verslaafd :D

Speel op de PS5 met Performance mode trouwens. Ziet er geweldig uit :9~

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

jori040 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 08:03:
Ziet er hier op mijn Sony 55K/4K/HDR scherm in performance mode geweldig uit!!!
Wat is het nou 55K of 4K? Ik zou wel onder de indruk zijn als je een 55K scherm zou hebben in ieder geval :)
Mijn Sony TV is 55" en slechts 4K...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Laatst online: 11:31
Ik blijf vastlopen in het begin..
spoiler:
ik moet een toren beklimmen om kabels los te maken die een shuttle vasthouden. Er zit een grapple point duidelijk voor me, maar wat ik ook probeer Aloy wil er niet naar toe grapplen. Het is duidelijk de volgende stap en ik blijf maar van de toren naar beneden vallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:10:
Ik blijf vastlopen in het begin..
spoiler:
ik moet een toren beklimmen om kabels los te maken die een shuttle vasthouden. Er zit een grapple point duidelijk voor me, maar wat ik ook probeer Aloy wil er niet naar toe grapplen. Het is duidelijk de volgende stap en ik blijf maar van de toren naar beneden vallen..
spoiler:
Probeer eens springen en als je in de lucht bent nog een keer de springknop, dan gooit ze de haak er naartoe. Dit werkt trouwens alleen als het punt verandert in een soort tandwiel symbool als je met de focus er over heen gaat

Gebruik ook de pulse functie van de focus, dan zie je alles waar je je kan vastpakken met gele lijnen. Ik gebruik de dynamische huid opties, misschien is het bij jou anders.

[ Voor 20% gewijzigd door Vrijdag op 18-02-2022 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Nu online
Kalder schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:10:
[...]

Wat is het nou 55K of 4K? Ik zou wel onder de indruk zijn als je een 55K scherm zou hebben in ieder geval :)
Mijn Sony TV is 55" en slechts 4K...
Typ foutje sorry hoor.
Dit is mijn scherm: Sony KD-55XG9505[2 jaar oud]

[ Voor 7% gewijzigd door jori040 op 18-02-2022 09:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Laatst online: 11:31
Vrijdag schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:14:
[...]

spoiler:
Probeer eens springen en als je in de lucht bent nog een keer de springknop, dan gooit ze de haak er naartoe. Dit werkt trouwens alleen als het punt verandert in een soort tandwiel symbool als je met de focus er over heen gaat

Gebruik ook de pulse functie van de focus, dan zie je alles waar je je kan vastpakken met gele lijnen. Ik gebruik de dynamische huid opties, misschien is het bij jou anders.
Thanks ik ben er uit. De oplossing was vrij stom:

spoiler:
ik moest eerst een kabel kapot schieten die de shuttle vast hield, pas toen werd het grapple point "actief". Dat vind ik wel stom. Om spelers op hun plek te houden tot ze hun objective gedaan hebben. Dat grapple point zat er wel dus ik ben meermaals te pletter gevallen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:41
Ik heb de PS4 disc versie en de PS5 versie gedownload.....kan ik dan de PS4 verwijderen?

Uiteraard is de disc in de lade voor controle bij opstarten.

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

jori040 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:23:
[...]

Typ foutje sorry hoor.
Dit is mijn scherm: Sony KD-55XG9505[2 jaar oud]
Was maar een grapje ;) niet serieus nemen! Het zal er ongetwijfeld prachtig uit zien op dat scherm, heb zelf een veel oudere bravia KD-55XDnogwat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaos001
Buddha_ schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:27:
Ik heb de PS4 disc versie en de PS5 versie gedownload.....kan ik dan de PS4 verwijderen?

Uiteraard is de disc in de lade voor controle bij opstarten.
Dat lijkt me wel, anders heb je 2x 96GB op je systeem staan, dat is vrij stevig. :P

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder

Kalder

Ik hoop dat de postbode vandaag nog komt, niet dat ze vandaag allemaal stormvrij krijgen :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online
Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:26:
[...]

Thanks ik ben er uit. De oplossing was vrij stom:

spoiler:
ik moest eerst een kabel kapot schieten die de shuttle vast hield, pas toen werd het grapple point "actief". Dat vind ik wel stom. Om spelers op hun plek te houden tot ze hun objective gedaan hebben. Dat grapple point zat er wel dus ik ben meermaals te pletter gevallen :')
Ik bedenk me ineens dat ik dat probleem ook had :D Nieuwsgierig als ik ben wilde ik eerst de toren verkennen, maar dat ging dus niet :+

Het is iets wat je later voor zover ik weet niet tegenkomt, je bent echt heel vrij om te gaan waar je wil. Wel zijn sommige delen afgesloten omdat je daar tijdens het verhaal of sidequest pas bij komt. En er zijn ook plekken nog onbereikbaar omdat ik de benodigde uitrusting nog niet heb.

Extra gratis tip: als je een beetje buiten de gebaande paden komt, kan je groene kristallen vinden. Pak die vooral mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:41
Precies dat inderdaad..... ondanks mijn 2 Tb schijf wil ik de PS4 versie verwijderen

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Pagina: 1 ... 4 ... 17 Laatste