[PS/PC] Horizon II - Forbidden West

Pagina: 1 ... 12 ... 17 Laatste
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 10-09 20:40
Dit is weer een gevalletje, tijdje geprobeerd en op Marktplaats zetten. Druppel was voor mij de dialoog met GAIA, ondanks dat ik deel 1 met plezier heb gespeeld vind ik het verhaal maar verwarrend en vooral gecompliceerde dialogen. Kan met moeite alles nog begrijpen en volgen wat er gezegd word.

De basis is wel duidelijk maar wat allemaal bij het verhaal komt kijken. Kost mij teveel moeite na een dag werken om er weer in te komen. Ook de eindeloze upgrade mogelijkheden, rpg elementen, tig van tekst om in te lezen, alle AI's die doet weer dat en die is weer daar verantwoordelijk voor.

Vindt het ook allemaal maar vergezocht. Aloy irriteert mij ook op de één of andere manier met haar overkomen en hoe ze doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hjanssen10
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-04-2022
Ik loop bij niveau 10 vast. Op het randje van de dood - volg het spoor van de bol.
Het lukt mij niet de missie te volbrengen ivm te weinig zuurstof. Ik ben nog nergens een zuurstofmasker tegen gekomen.
Kan iemand mij hier advies in geven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kadett
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:44
Over de Bol

spoiler:
Die sporen leiden naar een grot met een bunker erin. Het duikmasker komt naderhand in de storyline naar boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 13:30
Gister EINDELIJK een PS5 kunnen vinden en direct begonnen aan deze game. Zit er nu pas 3u in maar het is weer warm thuis komen na deel I voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:50
rutgergron schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 15:11:
Dit is weer een gevalletje, tijdje geprobeerd en op Marktplaats zetten. Druppel was voor mij de dialoog met GAIA, ondanks dat ik deel 1 met plezier heb gespeeld vind ik het verhaal maar verwarrend en vooral gecompliceerde dialogen. Kan met moeite alles nog begrijpen en volgen wat er gezegd word.

De basis is wel duidelijk maar wat allemaal bij het verhaal komt kijken. Kost mij teveel moeite na een dag werken om er weer in te komen. Ook de eindeloze upgrade mogelijkheden, rpg elementen, tig van tekst om in te lezen, alle AI's die doet weer dat en die is weer daar verantwoordelijk voor.

Vindt het ook allemaal maar vergezocht. Aloy irriteert mij ook op de één of andere manier met haar overkomen en hoe ze doet.
Eens met aloy, in mijn geval irriteert het meest dat ze continue aanwijzingen geeft wat je moet doen, met name bij de puzzles en in de cave's waar je een bepaalde route moet zoeken. Dat zou je echt uit moeten kunnen zetten of zou op zijn minst bij de hogere difficulties minder moeten zijn. Ik wil die puzzel lekker zelf oplossen.

Ik vind de RPG elementen wel goed uitgewerkt, hoewel ik het weapon system in deel 1 logischer vond. Het verhaal is idd wat vergezocht soms. Betrap mezelf er ook op dat ik meer dan in deel 1 dialogen skip.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:51
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I0cBJTu_-UAcmHR0dVamTYf7hOg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ft9Bqw3L2DlDJWPvKlLLkDAi.jpg?f=fotoalbum_large
Kunnen we hebben.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 23:26

Paladin

Play Ball!

Hier tot op heden wat mixed feelings, ik vind het spel erg gaaf maar de verhaallijn zoals Zero Dawn lijkjt me nu iets minder te pakken, simpelweg omdat je minder het vraag teken hebt van wat is er gebeurd.

verder wel lekker veel quests, dus zitten alweer aardig wat uurtjes in de game.

Qua bugs, nu 1 irritante bug met de questline dat je een kind moet beschermen, na zowel thunderjaw als die stormbird gekilled te hebben is die koter foetsie, nergens te vinden zelfs niet na restart, heb dus maar een bug gelogd want geen idee hoe nu verder te gaan met die questline.

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aequitas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 09:32
Paladin schreef op maandag 14 maart 2022 @ 10:59:
Qua bugs, nu 1 irritante bug met de questline dat je een kind moet beschermen, na zowel thunderjaw als die stormbird gekilled te hebben is die koter foetsie, nergens te vinden zelfs niet na restart, heb dus maar een bug gelogd want geen idee hoe nu verder te gaan met die questline.
Gister ook die quest gedaan, bij mij zat ie gewoon in het vliegtuig toen ik terug kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 23:26

Paladin

Play Ball!

aequitas schreef op maandag 14 maart 2022 @ 12:46:
[...]

Gister ook die quest gedaan, bij mij zat ie gewoon in het vliegtuig toen ik terug kwam.
yup het pijltje of driehoekje staat er bij mij ook, maar het ventje is onzichtbaar zal is kijken of ik een foto kan maken en toevoegen

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEROENrgfgf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-08 14:24
Hjanssen10 schreef op zaterdag 12 maart 2022 @ 16:40:
Ik loop bij niveau 10 vast. Op het randje van de dood - volg het spoor van de bol.
Het lukt mij niet de missie te volbrengen ivm te weinig zuurstof. Ik ben nog nergens een zuurstofmasker tegen gekomen.
Kan iemand mij hier advies in geven?
Probeer eens om L3 in te drukken onderwater dan kun je sneller zwemmen. Aloy leert langer onder water zwemmen als de tijd rijp is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:58
Beetje suf dat het enige legendary hunter outfit te krijgen is middels de arena. Daarbij kom ik nog niet voorbij de basis challenges..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 14:52
Scrummie schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 16:39:
Ik draag alleen Nora armor. Ik blijf trouw aan All Mother.
De outfit van onze gouwe ouwe Thunderjaw is niet slecht naar het schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:16
Piet_Piraat7 schreef op maandag 14 maart 2022 @ 14:45:
Beetje suf dat het enige legendary hunter outfit te krijgen is middels de arena. Daarbij kom ik nog niet voorbij de basis challenges..
Heb er ook wat geprobeerd en die zijn inderdaad vrij pittig...Ga me afvragen hoe ik in godsnaam de moeilijkste challenges ga halen als de basis al zo lastig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadett
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:44
Difficulty op easy zetten en dan Arena doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:35
Game ondertussen platinum, heb 1 side quest ge-cheesed, en daar door niet kunnen completen. en helaas kan ik hem ook niet failen en of herstarten.
Voor zover ik weet, quest gaf wel een skill point, maar moet nog ergens anders ook een skill point zien te vinden, tenzij specifieke collectibles heb ik geen flauw idee waar ik die eventueel moet vinden.

Wacht nu wel op een New game plus update, en dan verhaal eens opnieuw doornemen, gezien ik veel side activities te laat heb gedaan kwa narritive flow. Wel de sidequests zelf gedaan voor ik het einde speelde en ook veel side activities e.d. maar het laatste niet voledig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:50
Kadett schreef op maandag 14 maart 2022 @ 16:02:
Difficulty op easy zetten en dan Arena doen :)
Maar.. dan moet ik de game moeilijker zetten van STORY naar EASY! :+ :D

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik heb een apart geval: ik zie Forbidden West niet in mijn recently played games in de PS app. Dat is uiteraard geen groot probleem, maar de app is altijd wel een fijne plek om achievements te checken enzo. Ik vind het vooral vreemd dat die game er niet staat, terwijl het de enige game is die ik de laatste tijd speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatsausername
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 20-03 17:01
Vraagje.

Ik heb onlangs mijn PS5 mogen ontvangen en hier zat Forbidden West bij. Is het verstandig om aan Forbidden West te beginnen als je Zero Dawn nooit gespeeld hebt? of is de story dan niet te begrijpen? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aequitas
Je wordt redelijk bijgepraat over missende plot points, dus het is te spelen zonder deel 1. Maar kan echt aanraden om eerst deel 1 te spelen. Het verhaal daarin en hoe dat onthult wordt is zo goed gedaan. Als je achteraf toch besluit deel 1 nog te gaan spelen zal het ws minder leuk zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:22
Whatsausername schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 16:21:
Vraagje.

Ik heb onlangs mijn PS5 mogen ontvangen en hier zat Forbidden West bij. Is het verstandig om aan Forbidden West te beginnen als je Zero Dawn nooit gespeeld hebt? of is de story dan niet te begrijpen? :)
Ik zou gewoon voor een paar euro eerst HZD kopen en spelen en daarna pas FW. Het is toch al geen straf om HZD te spelen.

Je kan wel een recap in het hoofdmenu vinden en het is op zich te spelen zonder HZD, maar het verhaal zelf en de setting is wat mij betreft beter te begrijpen als je FW pas als tweede (of derde, als je de Frozen Wilds uitbreiding meetelt) speelt.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 20:54
Vraagje.

Gewoon lekker met deel 1 beginnen. Ben hier sinds een maand ook mee bezig om te kijken of deze game iets voor mij zou zijn. Maar wat een pareltje, dacht met momenten dat ik al deel 2 aan het spelen was. Speelt zo fijn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JEROENrgfgf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-08 14:24
Vraagje.

Als je met 2 begint en later toch nog een keer 1 wilt spelen weet je dat het alleen maar minder kan zijn. Ik zou ook met 1 beginnen en 2 nog even laten liggen. Ik ben zelf nog niet super veel bugs tegengekomen maar tegen de tijd dat je met 1 klaar bent zijn waarschijnlijk de laatste bugs in deel 2 ook weer gepatched :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• aequitas
Fixed an issue where Firegleam icons would not be correctly removed from the map once the related activity was completed.
Eindelijk, deze begon wel vervelend te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyNick
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:59
aequitas schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 10:27:
[...]

Eindelijk, deze begon wel vervelend te worden.
Eindelijk opgelost inderdaad! Was ook aardig kwijt welke ik nu wel & niet had gedaan na een avondje flink doorspelen met veel 🍺😅

Besloten op de fix te wachten, vanmiddag maar weer eens aan slingeren en deze nalopen 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Toch nog een aantal metal flowers die ik al gedaan heb die zichtbaar blijven op de map/niet completed worden aangemerkt.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
schaapiej schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 09:21:
[...]

Maar.. dan moet ik de game moeilijker zetten van STORY naar EASY! :+ :D
:D platgaan..maar wel interessant voor die gevechten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Rare bug. Was in een Cauldron tegen een Tideripper aan het vechten, mept ie me dood. Respawn ik ergens in het water buiten de core en ik kan met geen mogelijkheid weer terug zwemmen :{

Ook mooi, de bovenste autosaves zijn allemaal zo dat ik out of bounds spawn. Gelukkig is er nog eentje net voor de bossfight. Die maar proberen. Ik word telkens net als de Tideripper bijna geen health meer heeft door hem platgemaakt. Ik heb serieus het idee dat Aloy in dergelijke gevechten ineens langzamer gaat bewegen. Ook is het vreselijk irritant dat als ze omver wordt gekegeld, ze ongeveer drie/vier seconden nodig heeft om weer op te staan. Eerst rolt ze over de grond, dan staat ze langzaam op en vervolgens schudt ze met haar hoofd. Terwijl de machine vrolijk aan het aanvallen is op normale snelheid.

/edit: gelukt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Wat zijn die melee pit tutorials slecht geschreven zeg.

Wrong input, wrong input, wrong input.

Om er vervolgens via een youtube video achter te komen dat je iets anders moet dan wat op je scherm staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aequitas
Hier nog wat details van de balancing fixes. https://reddit.com/r/hori...dem8/_/i0vitb6/?context=1

Deze is ook wel fijn dat die is opgelost:
• Set Aloy to invulnerable during knockdowns from the moment she hits the ground to the moment she gets up.
• This is to prevent players from receiving unfair damage while they can’t do any action to avoid it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:16
Vrijdag schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 13:45:... Ook is het vreselijk irritant dat als ze omver wordt gekegeld, ze ongeveer drie/vier seconden nodig heeft om weer op te staan. Eerst rolt ze over de grond, dan staat ze langzaam op en vervolgens schudt ze met haar hoofd. Terwijl de machine vrolijk aan het aanvallen is op normale snelheid....
Die animatie duurt inderdaad veeeel te lang. Super irritant bij meerdere enemies want die blijven lekker op je inhakken terwijl je zit te wachten totday de animatie voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:55
Raem schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 21:49:
Wat zijn die melee pit tutorials slecht geschreven zeg.

Wrong input, wrong input, wrong input.

Om er vervolgens via een youtube video achter te komen dat je iets anders moet dan wat op je scherm staat.
Ja, daar had ik ook wel een beetje last van, vooral die latere zijn echt raar opgeschreven, zeker ook youtube voor nodig gehad om nou te zien wat ik precies fout deed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 11:16
Ik ben nu al een aantal uurtjes bezig met spelen maar had een vraagje over de HUD. Deze heeft 2 balkjes een paars en een geel. Het paarse is me duidelijk... Eens die bar is opgeladen kan je een speciale eigenschap lanceren. Maar wat doet het gele infeite? Dat is me namelijk ontgaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NepGangster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 08:56
Rebbelx schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 14:47:
Ik ben nu al een aantal uurtjes bezig met spelen maar had een vraagje over de HUD. Deze heeft 2 balkjes een paars en een geel. Het paarse is me duidelijk... Eens die bar is opgeladen kan je een speciale eigenschap lanceren. Maar wat doet het gele infeite? Dat is me namelijk ontgaan...
Één google search vind dit:
It means you're inside a quest area. Basically it does that if you're on an area specific quest (ie. where you're investigating something in a large area) or a follow specific quest (ie you have to follow tracks).

When you're "inside" the area, the quest marker on the hud becomes the parenthesis, because the quest objective is all around you. Run away a little, and the marker icon will reappear on your nav bar.
bron; https://www.reddit.com/r/...about_the_nav_bar_in_hzd/

ps. geen idee of dit ove rhetzelfde gaat, ik heb het spel niet 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door NepGangster op 17-03-2022 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Dat is je Weapon Stamina. Je kunt met skill points Weapon Techniques vrijspelen, die kosten stamina. De gele balk loopt dus leeg op het moment dat je een Weapon Technique gebruikt.
Eigenlijk dus hetzelfde als de paarse balk, maar die gaat over Valor Surge.

[ Voor 6% gewijzigd door Raem op 17-03-2022 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Is je wapenstamina. Hiermee kan je "speciale" aanvallen doen. Bijvoorbeeld meerdere pijlen/munitie tegelijk schieten, of in een boogje, een salvo of een "charged shot" doen. Stamina kan je laten regeneren, eventueel sneller met de juiste weaves/coils of outfits.

Ik gebruik bijvoorbeeld de triple arrow shot met mijn hunter bow om snel wapens of armour van de robots af te schieten.

Als je L1 indrukt voor het wapenwiel, kan je met de pijltjes links/rechts kiezen welke versie je wil gebruiken. Afhankelijk van het wapen en of je de juiste skill al hebt gekocht uiteraard.

@NepGangster : dat is als je in een gebied bent waar je iets moet zoeken met je Focus ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Vrijdag op 17-03-2022 16:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Zonet de story uitgespeeld. 100 uur gespeeld en 85% completion, ik moet nog 3 trophies om de platinum binnen te halen maar dat doe ik later nog wel een keer.

Overall zeer van genoten. Ik weet niet goed wat ik van het einde moet denken, het kan interessant uitpakken bij een volgend deel maar ik vond het ook een beetje matig uitgewerkt. Het einde van Zero Dawn vond ik toch sterker maar dat komt ook omdat het grootste gedeelte van het mysterie nu weg is. Toch vond ik de Far Zenith verhaallijn wel boeiend. Mooie rol ook voor Carrie-Anne Moss.

Sterke punten waren de cauldrons, de vele gevarieerde en goed uitgewerkte side missions, de motion en face capture,
spoiler:
vliegen op een Sunwing
en de werkelijk prachtige wereld en biomes die Guerrilla heeft neergezet. De variatie in het beklimmen van de verschillende Tallnecks vond ik ook echt een hoogtepuntje.

Minpuntjes; de game heeft wat rauwe randjes. Ik denk dat Naughty Dog, Insomniac en SSM hier toch nog op een wat hoger niveau zitten dan Guerrilla. Daarentegen hebben die studios ook nog niet zo'n uitgebreide open world game gemaakt. De traversal is ook houterig, Aloy blijft regelmatig ergens achter haken. En ze mag echt wat minder ouwehoeren, dat continue hardop denken was soms eerder irritant dan dat het bijdroeg aan de immersie.

Ik hoop stiekem dat ze nog met een DLC komen a la The Frozen Wilds eind van het jaar, anders wordt het denk ik weer een jaar of 4-5 wachten op een eventueel vervolg.

[Streamable: FN6A5mOXsAEIfKC]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
Level 22 hier; uiteindelijk iets ontdekt dat hopelijk aangepakt wordt.
Bij het bekijken van nieuwe of bestaande 'dieren' in het menu zou ik het handig vinden dat je die zelf kan ronddraaien om de zwakke punten te bekijken. Nu kan je dit enkel doen via het selecteren van elk item.
Of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:34

Martinspire

Awesomeness

kazuka schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 21:53:
Zonet de story uitgespeeld. 100 uur gespeeld en 85% completion, ik moet nog 3 trophies om de platinum binnen te halen maar dat doe ik later nog wel een keer.

Overall zeer van genoten. Ik weet niet goed wat ik van het einde moet denken, het kan interessant uitpakken bij een volgend deel maar ik vond het ook een beetje matig uitgewerkt. Het einde van Zero Dawn vond ik toch sterker maar dat komt ook omdat het grootste gedeelte van het mysterie nu weg is. Toch vond ik de Far Zenith verhaallijn wel boeiend. Mooie rol ook voor Carrie-Anne Moss.

Sterke punten waren de cauldrons, de vele gevarieerde en goed uitgewerkte side missions, de motion en face capture,
spoiler:
vliegen op een Sunwing
en de werkelijk prachtige wereld en biomes die Guerrilla heeft neergezet. De variatie in het beklimmen van de verschillende Tallnecks vond ik ook echt een hoogtepuntje.

Minpuntjes; de game heeft wat rauwe randjes. Ik denk dat Naughty Dog, Insomniac en SSM hier toch nog op een wat hoger niveau zitten dan Guerrilla. Daarentegen hebben die studios ook nog niet zo'n uitgebreide open world game gemaakt. De traversal is ook houterig, Aloy blijft regelmatig ergens achter haken. En ze mag echt wat minder ouwehoeren, dat continue hardop denken was soms eerder irritant dan dat het bijdroeg aan de immersie.

Ik hoop stiekem dat ze nog met een DLC komen a la The Frozen Wilds eind van het jaar, anders wordt het denk ik weer een jaar of 4-5 wachten op een eventueel vervolg.

[Streamable: FN6A5mOXsAEIfKC]
Ik ga er eigenlijk vanuit dat de DLC Los Angeles zal zijn. En anders Seattle.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Laatst online: 11-09 10:15
Derbiss schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:50:
Level 22 hier; uiteindelijk iets ontdekt dat hopelijk aangepakt wordt.
Bij het bekijken van nieuwe of bestaande 'dieren' in het menu zou ik het handig vinden dat je die zelf kan ronddraaien om de zwakke punten te bekijken. Nu kan je dit enkel doen via het selecteren van elk item.
Of mis ik iets?
Het werkt inderdaad zo. Ik vind dat juist een goede oplossing, omdat niet alle onderdelen (goed) zichtbaar zijn als je er zelf naar opzoek moet in het 3D model. Perfect om door de items/zwakke punten te scrollen en hetgeen te taggen wat je nodig hebt.

Een soort galery wat ND bij the last of us 2 heeft gedaan was wel tof geweest.

Ik ben nu level 34 en qua hoofdmissie moet ik demeter opsporen. Dat levelen gaat wel erg snel zeg....Game speelt lekker weg, maar de mysterie en het nieuwe is er wel af. Deel 1 trok me daarom veel meer.

[ Voor 17% gewijzigd door Hulleman op 21-03-2022 09:36 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Gisteren voor het eerste een behoorlijke bug ervaren. Deluge side question (dorp met gestrande mensen die je moet redden, met een kraan die je moet "fixen".) Ik zwom in het water en kon wel bewegen maar niet meer naar boven toe zwemmen. Ik heb ook een screenshot met het halve lichaam onder de grond en half er boven. Daar ging iets goed mis.

Dat is, nu level 22, pas de eerste echte grote bug die ik heb ervaren in de game. Niet netjes, maar kan gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derbiss
Hulleman schreef op maandag 21 maart 2022 @ 09:34:
[...]

Het werkt inderdaad zo. Ik vind dat juist een goede oplossing, omdat niet alle onderdelen (goed) zichtbaar zijn als je er zelf naar opzoek moet in het 3D model. Perfect om door de items/zwakke punten te scrollen en hetgeen te taggen wat je nodig hebt.

Een soort galery wat ND bij the last of us 2 heeft gedaan was wel tof geweest.

Ik ben nu level 34 en qua hoofdmissie moet ik demeter opsporen. Dat levelen gaat wel erg snel zeg....Game speelt lekker weg, maar de mysterie en het nieuwe is er wel af. Deel 1 trok me daarom veel meer.
Bwa ik snap je punt maar als je het dier wil ontleden om aan te duiden wat zwak is enzo zie ik het liever van alle kanten zoals ik het wil. Als je ziet in welke situaties je terecht kan komen tijdens het al dan niet aanvallen wil ik dat direct weten.
Anyway, het level gaat inderdaad vrij snel. Het is een beetje de norm dat je altijd overleveld bent als je de hoofdmissie doet als je eerst de zijmissies aanpakt (beetje mijn manier van spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:58
Uitgespeeld :) hele gave game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:40

Scrummie

Think different

Over het levelen; ik ben inmiddels level 38 en de mainquest is nu level 26, en ik heb nog een reeks sidequests/errands/contracts openstaan die ik op ga pakken voor ik verder met de mainquests ga. Wat ik voornamelijk doe is de quests oppakken die lager in level zijn dan de mainquests, vervolgens kijk ik hoe hoog het vervolg van de mainquest is, en weer de sidequests tot dat level. Maar ja, dan ben je dus wel erg outleveled.

Maar ik ben niet zo goed verder, dus een beetje gemak tijdens het questen vindt k wel fijn :). En ik speel erg rustig geloof ik, geen idee hoe lang ik nog te gaan heb maar het voelt nog niet als het eind. Of de levels van de mainquests moeten straks wel een behoorlijk sprongetje krijgen.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:26

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

F die laatste gauntlet run!

7 keer moeten doen voor ik eindelijk als eerste over de finish kwam. Dificulty zelfs naar story gezet, maar dat lijkt geen effect te hebben om de moeilijkheidsgraad van die gauntlets.

Zo buggy dat racen. Zo veel dingen waar je zelf achter blijft hangen, van takken op de weg, tot tegenstanders die ineens in de verkeerde richting rennen, of tegenstanders die na een klap/pijl voor je voeten neer vallen en je tegenhouden. Boosters voor tegenstanders die ze in een halve seconde 200 meter vooruit schieten, etc.

Pfff. blij dat dat eindelijk achter de rug is. Leuke reveal ook op het einde :)

Verder weinig te klagen over de game tot zover :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Scrummie schreef op maandag 21 maart 2022 @ 15:13:
Maar ja, dan ben je dus wel erg outleveled.

Maar ik ben niet zo goed verder, dus een beetje gemak tijdens het questen vindt k wel fijn :).
Het is ook weer niet zo dat je lvl heel veel zegt over de damage die je doet. Je hebt wel krachtigere skills tot je beschikking, maar je wapens en upgrades daarvan bepalen de schade die je doet. De game wordt niet super makkelijk moet ik zeggen :P Ik ben lvl 34 en heb nog geen enkel legendary outfit of wapen te pakken.

[ Voor 4% gewijzigd door Hulleman op 21-03-2022 16:15 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Ik heb er nu ook zo'n 20 uur inzitten, ben level 20 en heb nog niet eens een 5e van de map unfogged. Maar man, man, wat een toffe game. Zero Dawn was top, maar dit gaat er in alle opzichten zwaar overheen. De graphics zijn echt standje open mond, en de gameplay is echt fantastisch. Ik vind vooral ook de conversatie sequences erg mooi gemaakt, nog nooit zo mooi in een game gezien.

De gebeurtenissen rond Barren Light waren echt meesterlijk, beeld, geluid, verhaal, alles!

Ik vermaak me er prima mee, kies skills gewoon wat ik op dat moment handig acht, maar de meeste punten nog in survival, hunter en stealth.

Enige wat ik niet zo vind zijn de pit fights en de arena (nog niet geweest) en ook kan machine strike me gestolen worden. Maar dat mag de pret niet drukken.

Hoop wel eens wat epic of legendary te gaan vinden, loop nog rond in blauw spul ...

[ Voor 5% gewijzigd door -SaveMe- op 21-03-2022 16:38 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Kan iemand zonder te veel te spoileren vertellen wanneer je de tool voor die flowers krijgt en die om onder water te ademen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• milo526
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:09
-SaveMe- schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 18:40:
Kan iemand zonder te veel te spoileren vertellen wanneer je de tool voor die flowers krijgt en die om onder water te ademen?
spoiler:
Tijdens progressie van de main story

Specifieker

spoiler:
Bij 2 vd 3 subordinate functies van Gaia krijg je elk een tool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Thanks. Ben nu met de eerste van die drie bezig…Die wel lang voordat je ze krijgt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• killerbee1958
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:12
Hier een tweaker die er nu 130 uur in heeft zitten en level 50 is.
Main story line is compleet en bijna alle klusjes en andere randverschijnselen ook behalve de arena's en figths (die vind ik nooit zo leuk)

Percentage complete is 75 %

Wel twee drones die ik niet gevangen krijgen
Grey Peak (die vliegt te snel (known bug)
Island of Spires(kan ik wel pakken maar krijg niet de kans om data er vanaf te halen (ook known error)

Heb me tot nu toe uitstekend vermaakt met HFW.
Maar goed, was ook al fan van HZD dus ben niet verbaasd.

Grafisch ziet het er natuurlijk allemaal gelikt uit.
Zij missies zijn leuk en gevarieerd en kan je geheel in je eigen tempo, los van de verhaallijn doen.

Ik zag nog wel een machine in de lijst van machines over te nemen in de basis die ik nog niet heb terwijl ik wel alle machines gescaned heb, NIet vertellen hoor. Ik zoek graag op mijn eigen tempo verder.

Maar dat zal vanaf hier wat minder snel gaan.
Vrij fanatiek tot dit punt gekomen en nu waarschijnlijk zo nu en dan de rest proberen te scoren

Hoop dat ze die bugs nog even in de toekomst gaan oplossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Van de week eindelijk de platinum trophy gehaald.
Met ongeveer 70 uur en +90% progression is het nu wel tijd om gedag te zeggen.

Vond het een uitstekende game, grafisch gezien wel een van de betere games.
Verhaallijn was goed, alleen het einde vond ik echt een missertje.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Nou, ik ga er bijna een einde aan breien. Vandaag en het weekend geen tijd meer denk ik, maar maandag is het dan tijd voor de laatste missie :)

Na 110 uur staat m'n game progressie staat op 97,71%.

Volgens mij heb ik nu echt alles gedaan dat ik kan doen. Ik mis de datapunten die nog in het verhaal komen. En twee text datapunten in de wereld die volgens mij niet in de game zitten. Na veel zoeken ben ik online maar naar hints gaan kijken, maar text world 1 en 63 lijken anderen ook niet te kunnen vinden (als jullie die wel hebben, hints waar ik moet zoeken zijn welkom :P ).
(De datapunten zijn deze keer wel makkelijker te vinden gelukkig, veruit de meerderheid ligt gewoon in een nederzetting of in een ruïne langs de weg. Dus vooral logische plaatsen. Geen gezeur meer met onder een steen achter een boom ver in de bergen waar zelfs iemand die OCD elke vierkante centimeter wolk van de kaart wil wissen nooit komt :+ ).

Dan heb ik voor PS Platinum nog de trofeeën die nog in het verhaal komen en die waar alle machines gescand moeten worden, maar daar zit ik vast door de Apex Sentry Scrounger. Die spawnt blijkbaar alleen 's nachts in een cauldron. En die kan ik (en velen anderen dus ook) niet meer scannen.

Ik verwacht dat ik voor die Scrounger en die twee datapunten op een update moet wachten. Dus tijd om het verhaal maar af te sluiten nu.
Jammer dat het dan weer voorbij is, maar tot zover heb ik weer erg genoten.

[Edit]
Als kanttekening meld ik wel even dat ik de Arena gevechten op easy en story gedaan heb :+
Het hele spel op Normal, en de eerste gevechten in de Arena ook zo, maar die worden echt lomp moeilijk, en de beloning (Legendary weapons en armor) wilde ik alleen hebben voor de 100%. Na tig keer dood te zijn gegaan werd dat alleen maar frustrerend. Geen schaamte hier dat ik het niveau daar gewoon omlaag gegooid heb om dat maar af te kunnen maken :P

[ Voor 13% gewijzigd door Spike_wolf op 25-03-2022 17:47 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
Spike_wolf schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 17:45:
Nou, ik ga er bijna een einde aan breien. Vandaag en het weekend geen tijd meer denk ik, maar maandag is het dan tijd voor de laatste missie :)

Na 110 uur staat m'n game progressie staat op 97,71%.

Volgens mij heb ik nu echt alles gedaan dat ik kan doen. Ik mis de datapunten die nog in het verhaal komen. En twee text datapunten in de wereld die volgens mij niet in de game zitten. Na veel zoeken ben ik online maar naar hints gaan kijken, maar text world 1 en 63 lijken anderen ook niet te kunnen vinden (als jullie die wel hebben, hints waar ik moet zoeken zijn welkom :P ).
(De datapunten zijn deze keer wel makkelijker te vinden gelukkig, veruit de meerderheid ligt gewoon in een nederzetting of in een ruïne langs de weg. Dus vooral logische plaatsen. Geen gezeur meer met onder een steen achter een boom ver in de bergen waar zelfs iemand die OCD elke vierkante centimeter wolk van de kaart wil wissen nooit komt :+ ).

Dan heb ik voor PS Platinum nog de trofeeën die nog in het verhaal komen en die waar alle machines gescand moeten worden, maar daar zit ik vast door de Apex Sentry Scrounger. Die spawnt blijkbaar alleen 's nachts in een cauldron. En die kan ik (en velen anderen dus ook) niet meer scannen.

Ik verwacht dat ik voor die Scrounger en die twee datapunten op een update moet wachten. Dus tijd om het verhaal maar af te sluiten nu.
Jammer dat het dan weer voorbij is, maar tot zover heb ik weer erg genoten.

[Edit]
Als kanttekening meld ik wel even dat ik de Arena gevechten op easy en story gedaan heb :+
Het hele spel op Normal, en de eerste gevechten in de Arena ook zo, maar die worden echt lomp moeilijk, en de beloning (Legendary weapons en armor) wilde ik alleen hebben voor de 100%. Na tig keer dood te zijn gegaan werd dat alleen maar frustrerend. Geen schaamte hier dat ik het niveau daar gewoon omlaag gegooid heb om dat maar af te kunnen maken :P
Nice :) Ik hoop binnen paar maanden daar te komen.
En wat ga je nu spelen? Afkicken of los in Elden Ring of..? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Derbiss schreef op zondag 27 maart 2022 @ 20:43:
[...]

Nice :) Ik hoop binnen paar maanden daar te komen.
En wat ga je nu spelen? Afkicken of los in Elden Ring of..? ;)
Voorlopig even wat werk inhalen dat ik wat heb laten verwaarlozen :D
Maar voor HFW uitkwam was ik in GTA V bezig (ja, laat, I know). Dus daar ga ik weer mee verder. Maar dat is op alle vlakken wel een flink aantal stappen terug :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Kan iemand spoilervrij vertellen welk level de laatste main quest heeft? Voor mijn gevoel nader ik het einde maar de main quest is pas level 30.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Scrummie schreef op maandag 28 maart 2022 @ 11:53:
Kan iemand spoilervrij vertellen welk level de laatste main quest heeft? Voor mijn gevoel nader ik het einde maar de main quest is pas level 30.
Voor de laatste is level 35 recomended.
Die van 30 is
spoiler:
Gemini
, toch? Dan zijn er daarna nog 3 story quests.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Ik kan de collectible quest
spoiler:
met de black boxes van de vliegtuigen
niet afronden, is bugged. Nu mis ik het item wat je krijgt
spoiler:
boog

Tip is om niet alles tegelijk in te leveren maar er één te bewaren tot de dialoog is afgelopen.

Trouwens, bij mij zijn enkele plekken in het midden van de kaart zwart. Als ik kijk in sommige screenshots van tips etc., zijn die gewoon zichtbaar. Heeft iemand anders dat ook, of hoort dat? Het zijn geen plekken waar je buiten het speelveld komt trouwens, dat is alleen aan de buitenranden.

[ Voor 35% gewijzigd door Vrijdag op 28-03-2022 12:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Spike_wolf schreef op maandag 28 maart 2022 @ 11:56:
[...]

Voor de laatste is level 35 recomended.
Die van 30 is
spoiler:
Gemini
, toch? Dan zijn er daarna nog 3 story quests.
Dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Vrijdag schreef op maandag 28 maart 2022 @ 12:01:
Trouwens, bij mij zijn enkele plekken in het midden van de kaart zwart. Als ik kijk in sommige screenshots van tips etc., zijn die gewoon zichtbaar. Heeft iemand anders dat ook, of hoort dat? Het zijn geen plekken waar je buiten het speelveld komt trouwens, dat is alleen aan de buitenranden.
Dat hoort zo. Er zijn wat plekken die later pas toegankelijk en zichtbaar worden :)

Humankind… be both.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Spike_wolf schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 17:45:
Ik laat die hele arena denk ik voor wat het is. Schurft aan dat soort timed challenges. Dan maar niet die legendaries. Ben 28, net de arena unlocked, heb wel een epic armor, maar mijn wapens zijn nog blues. Wordt tijd voor upgrades, want ik merk dat ik wat tekort kom tegen de bigger machines. Heb ook de indruk dat die wat tougher zijn dan in het eerste deel, maar mss wordt ik gewoon oud :9

Vermaak me er prima mee, doe gewoon alles op mijn gemak, geen guides of wat dan ook. Grafisch blijft het echt smullen, maar de game is echt in alle opzichten ontzettend vet. Respect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Spike_wolf schreef op maandag 28 maart 2022 @ 12:55:
[...]

Dat hoort zo. Er zijn wat plekken die later pas toegankelijk en zichtbaar worden :)
Nou, als ik bijvoorbeeld naar deze locatie (rood omcirkeld) ga, dan is dat bij mij op de kaart letterlijk zwart, net als de buitenste randen van de map: https://thenerdstash.com/...ex-Dreadwing-Location.jpg (misschien een lichte spoiler, is de locatie van een machine)

Inmiddels heb ik vrijwel de gehele map "ontwolkt", behalve dan de delen waar je pas komt bij een quest. Ik zal vanavond even kijken of ik een screenshot kan maken van de map.

/edit: Net gecheckt (hoera thuiswerken) maar nu zijn de zwarte plekken weg. I stand corrected :F ;w

[ Voor 6% gewijzigd door Vrijdag op 28-03-2022 15:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Vrijdag schreef op maandag 28 maart 2022 @ 14:50:
[...]

Nou, als ik bijvoorbeeld naar deze locatie (rood omcirkeld) ga, dan is dat bij mij op de kaart letterlijk zwart, net als de buitenste randen van de map: https://thenerdstash.com/...ex-Dreadwing-Location.jpg (misschien een lichte spoiler, is de locatie van een machine)
Er zijn middenin de kaart een aantal plekken zwart, met zo'n onregelmatige rand, net als "buiten de map" inderdaad. Dat hoort zo. Die worden vanzelf zichtbaar na een missie wat later in het verhaal.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Ik ben een grote Horizon fan en heb echt genoten van Zero Dawn en Frozen Wilds, maar Forbidden West... ik weet het niet. Heb er nu 40uur in zitten, ben level 43, maar het doet me allemaal geen hol. Ik ben zaken op de automatische piloot aan het afwerken, maar heb er niet echt heel veel lol in moet ik zeggen. De Cauldrons en Longnecks zijn een stuk leuker en afwisselender, maar de rest van het spel echt don't care. Het verhaal boeit ook niet, terwijl ik het verhaal van deel 1 echt heel tof vond. Het nieuwe is er af, het is allemaal bekend.

Game ziet er fantastisch uit in resolution mode. Maar de 30fps in deze game is kapot. Voelt zoveel stroperiger aan dan ik gewend ben bij andere games. Was het maar stroperig, het stottert te veel. Ik weet niet wat het met deze game is. In performance mode is de game grafisch niet beter dan Zero Dawn in mijn beleving, maar speelt wel stukken beter.

Dus ff t verhaal maar afmaken en kijken wat ik er aan het eind van vind. De tropische setting vind ik wel tof moet ik zeggen. Dat zomerse doet toch wat met een mens :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
143 uur en game progression nu op 84,84%

Nee, ik ga niet zo snel, veel te leuk om in deze wereld rond te dwalen :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

@Hulleman Ik speel in resolution mode en vind het totaal niet stroperig of schokkerig. Speelt echt erg lekker weg ... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
-SaveMe- schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 06:09:
@Hulleman Ik speel in resolution mode en vind het totaal niet stroperig of schokkerig. Speelt echt erg lekker weg ... ?
Ik heb normaal gesproken helemaal geen problemen met 30fps. Uiteraard is het minder vloeiend dan op 30fps, maar ik heb stutter in deze game. Vooral als ik de camera beweeg. Echt een andere feel dan ik bij andere games heb gehad.

De performance mode speelt fantastisch, maar is zo'n grote downgrade tov de fidelity mode. Guerilla had in de performance mode beter voor native 1440p kunnen gaan ipv 1800p checkerboarding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Hulleman schreef op maandag 28 maart 2022 @ 15:58:
Ik ben een grote Horizon fan en heb echt genoten van Zero Dawn en Frozen Wilds, maar Forbidden West... ik weet het niet. Heb er nu 40uur in zitten, ben level 43, maar het doet me allemaal geen hol. Ik ben zaken op de automatische piloot aan het afwerken, maar heb er niet echt heel veel lol in moet ik zeggen. De Cauldrons en Longnecks zijn een stuk leuker en afwisselender, maar de rest van het spel echt don't care. Het verhaal boeit ook niet, terwijl ik het verhaal van deel 1 echt heel tof vond. Het nieuwe is er af, het is allemaal bekend.

Game ziet er fantastisch uit in resolution mode. Maar de 30fps in deze game is kapot. Voelt zoveel stroperiger aan dan ik gewend ben bij andere games. Was het maar stroperig, het stottert te veel. Ik weet niet wat het met deze game is. In performance mode is de game grafisch niet beter dan Zero Dawn in mijn beleving, maar speelt wel stukken beter.

Dus ff t verhaal maar afmaken en kijken wat ik er aan het eind van vind. De tropische setting vind ik wel tof moet ik zeggen. Dat zomerse doet toch wat met een mens :)
Hier precies hetzelfde qua vermaak. Ik kom er maar niet in. Elk personage is inwisselbaar en de gameplay voelt allemaal precies hetzelfde als de vorige game. Het nieuwe klimmen/platformen werkt echt voor geen meter. Regelmatig val ik zomaar naar beneden of is het duidelijk waar ik heen moet, maar lukt het met geen mogelijkheid om er te komen. Dat haalt veel lol uit het spel. Ik merk dat ik continu neig om een andere game op te gaan pakken. Hopelijk wordt het beter als ik wat verder in het verhaal kom (uur of 15 bezig - level 24 en net de
spoiler:
Kulrut
gehad).

Wat ik hier iemand heb zien benoemen valt mij ondertussen ook op. Alle sterke/slimme personages zijn vrouwen en de mannen zijn een stel idioten. Beetje extreem wel haha.

De resolution mode draait hier overigens prima. Ik heb begrepen dat het erg aan het scherm waar je op speelt ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Hulleman schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 08:18:
[...]

Ik heb normaal gesproken helemaal geen problemen met 30fps. Uiteraard is het minder vloeiend dan op 30fps, maar ik heb stutter in deze game. Vooral als ik de camera beweeg. Echt een andere feel dan ik bij andere games heb gehad.
Zoals gezegd, resolution mode speelt butter smooth, niks schokkerig of stroperig. Speel op een LG C9 Oled. Heb je wel game mode aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
-SaveMe- schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 08:45:
[...]
Zoals gezegd, resolution mode speelt butter smooth, niks schokkerig of stroperig. Speel op een LG C9 Oled. Heb je wel game mode aan?
Nee, ik gebruik de game mode nooit. HDR op game mode vind ik niet mooi ogen. Ook op de PS4pro gebruikte ik dat niet en toen ervaarde ik 30fps altijd als soepel. Het heeft denk ik eerder te maken met hoe de game om gaat met motion blur.
Skating_vince schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 08:36:
[...]
Het nieuwe klimmen/platformen werkt echt voor geen meter. Regelmatig val ik zomaar naar beneden of is het duidelijk waar ik heen moet, maar lukt het met geen mogelijkheid om er te komen.
Het klimsysteem is inderdaad geen verbetering. Als je R3 indrukt scant je focus klimbare objecten. Dat zijn gele strepen of kruisjes. Zo kun je zien waar je kunt klimmen. Heb echt vaak zat dat Aloy gewoon weigert, enorm frustrerend dat klimmen. Ze hadden beter een Assassins creed systeem kunnen kiezen waarin letterlijk alles klimbaar is. Wellicht niet realistisch, maar gameplay wise wel een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:31
Of in de settings aanzetten dat klimbare objecten ook zonder te scannen gewoon getoond worden. Stuk makkelijker, werd het ook beetje zat als je weer ging klimmen steeds R3 indrukken.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Vrijdag
Heel vaak kom ik boven door gewoon lukraak de spring knop in te rammen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:36
Na ongeveer 60 uur, zo goed als uitgespeeld, nu op weg na de platinum…
Misschien ligt aan mij maar wat is aan de hand met de melee pit challenges?
Wrong input… wrong input……
Ik wordt gek van 😖

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aequitas
chulin schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 15:45:
Ik wordt gek van 😖
Ja die zijn echt vervelend. Probleem is dat soms de laatste buttonpress van een combo als eerste buttonpress van de opvolgende combo telt. Maar ook niet altijd, is afhankelijk van welke combo je hebt. En zelfs dan is het nog lastig omdat je bij die hold's de juiste tijd moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
chulin schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 15:45:
Ik wordt gek van 😖
De instructies in het spel werken vaak niet, of zijn domweg verkeerd. Zo is er een combo waarbij je eerst een scythe, dan sweep en vervolgens een Nora moet doen en eindigen met een pijl schieten. (Ofzo, ik weet het niet meer precies). De combo's in Thornmarsh vond ik veruit de meest irritante.

Volg je dan de stappen zoals beschreven, dan werkt het niet. Wat het spel je niet uitlegt, is dat je de sweep (hold R1) al kan indrukken als je met de eerste combinatie bezig bent, je als je met de sweep contact maakt je meteen de R2 moet indrukken en dat de Nora combo niet drie keer R1 -> R2 is, maar twee keer R1 -> R2

Of dat je een bepaalde combinatie alleen kan doen door eerst te wachten totdat je wapen <PING> doet. Dat is dat je even een korte "vonk" ziet en dat de speer blauw wordt. Je moet dan precies op dat pingmoment de volgende knop indrukken.

Dat mogen ze wel patchen/bijwerken, en meteen ook de tijdsvensters voor de combo's wat royaler maken. Want dikwijls wacht je te lang, of ben je juist te snel.

Misschien heb je hier wat aan: https://www.powerpyx.com/...lee-pit-challenges-guide/

[ Voor 7% gewijzigd door Vrijdag op 29-03-2022 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
aequitas schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 16:03:
[...]

Ja die zijn echt vervelend. Probleem is dat soms de laatste buttonpress van een combo als eerste buttonpress van de opvolgende combo telt. Maar ook niet altijd, is afhankelijk van welke combo je hebt. En zelfs dan is het nog lastig omdat je bij die hold's de juiste tijd moet wachten.
Vervelend is too nice…. Vreselijk vind ik
Vandaag heb ik de PS5 niet aan gehad, ben ik bang om mijn controller tegen de TV gaat gooien 🤣🤣
Ga nog een kans geven, anders stopt ik….
Verder vond ik echt een top game 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
Vrijdag schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 16:18:
[...]

De instructies in het spel werken vaak niet, of zijn domweg verkeerd. Zo is er een combo waarbij je eerst een scythe, dan sweep en vervolgens een Nora moet doen en eindigen met een pijl schieten. (Ofzo, ik weet het niet meer precies). De combo's in Thornmarsh vond ik veruit de meest irritante.

Volg je dan de stappen zoals beschreven, dan werkt het niet. Wat het spel je niet uitlegt, is dat je de sweep (hold R1) al kan indrukken als je met de eerste combinatie bezig bent, je als je met de sweep contact maakt je meteen de R2 moet indrukken en dat de Nora combo niet drie keer R1 -> R2 is, maar twee keer R1 -> R2

Of dat je een bepaalde combinatie alleen kan doen door eerst te wachten totdat je wapen <PING> doet. Dat is dat je even een korte "vonk" ziet en dat de speer blauw wordt. Je moet dan precies op dat pingmoment de volgende knop indrukken.

Dat mogen ze wel patchen/bijwerken, en meteen ook de tijdsvensters voor de combo's wat royaler maken. Want dikwijls wacht je te lang, of ben je juist te snel.

Misschien heb je hier wat aan: https://www.powerpyx.com/...lee-pit-challenges-guide/
Sorry, je post gemist…
Yeah, powerpyx had ik al naar gekeken,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Hulleman schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 10:58:
[...]

Nee, ik gebruik de game mode nooit. HDR op game mode vind ik niet mooi ogen. Ook op de PS4pro gebruikte ik dat niet en toen ervaarde ik 30fps altijd als soepel. Het heeft denk ik eerder te maken met hoe de game om gaat met motion blur.
Als ik game mode uitzet dan zijn alle games idd stroperig. Game ziet er fantastisch uit in HDR. Denk dat je eens met je settings moet gaan spelen. Maar niet in game mode spelen is echt een no go ...

Over die melee pits, net als de arena laat ik die links liggen. Kunnen me echt gestolen worden .... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
-SaveMe- schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 17:44:
[...]

Als ik game mode uitzet dan zijn alle games idd stroperig. Game ziet er fantastisch uit in HDR. Denk dat je eens met je settings moet gaan spelen. Maar niet in game mode spelen is echt een no go ...

Over die melee pits, net als de arena laat ik die links liggen. Kunnen me echt gestolen worden .... :)
Arena vond ik een beetje trial and error……
Uiteindelijk voor elkaar gekregen, lekker uitdagend

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
-SaveMe- schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 17:44:
[...]

Ik ga het eens proberen. Maar vind het opvallend dat HFW de eerste game is die ik echt ruk vind om te spelen in 30fps. Heb hiervoor jaren zonder problemen op 30fps op een OLED gegamed zonder de gamemodus te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Nieuwe pleister 1.09 is uit. Notities alhier:

Horizon Forbidden West Update 1.09 Patch Notes

FIXES AND IMPROVEMENTS

Main Quests

Fixed an issue in Main Quest "The Dying Lands" where machines would stay stuck behind an energy shield.
Fixed an issue in Main Quest "The Broken Sky" where the player could get stuck in invisible collision.
Fixed an issue in Main Quest "The Broken Sky" where Dekka would be standing behind the throne and cannot be interacted with.

Side Quests

Fixed an issue in Side Quest "The Second Verse" where Zo would not be in Plainsong after completing all Main Quests.
Fixed an issue in Side Quest "Drowned Hopes" where the player could "pry open" rocks from the wrong side, breaking progression.
Fixed an issue in Side Quest "The Deluge" where Aloy could become stuck in the ground under water after igniting firegleam.
Fixed an issue in Side Quest "The Deluge" where Snapmaws could become stuck inside a wall, out of Aloy's reach.
Fixed an issue in Side Quest "Thirst for the Hunt" where the quest did not update after killing the Thunderjaw.
Fixed an issue in Side Quest "Lofty Ambitions" where Morlund could conveniently get stuck in a rock, leaving Aloy to take on the Stormbird on her own while he cheered her on from safety.
Fixed an issue in Side Quest "In the Fog" where the memorial marker could not be found in Scrap Piles.
Fixed an issue where alternating between Side Quest "What was lost" and Errand Quest "First to Fly" would cause Kotallo to be unable to be interacted with.
Fixed an issue in Errand Quest "Supply Drop" where Littay would become stuck underneath the terrain.
Fixed an issue in Errand Quest "Shining Example" where the player could block progression by destroying the metal flower's vines before the "Destroy the Metal Flower's Vines" mission objective shows up.
Fixed an issue in Errand Quest "Sons of Prometheus Data" where the ambushers took the term ‘ghosted’ to a new level and are no longer present after dying.

World Activities

Fixed an issue in Cauldron "Kappa" where the player could respawn in an out of bounds area.
Fixed an issue in Rebel Camp "First Forge" where reloading a specific save game would spawn the player underneath the terrain.
Fixed an issue in Salvage Contract "Colleague and Key" where the player would get stuck in an "Examine the Disc Launcher" animation.
Fixed an issue in Relic Ruin "The Dry Yearn" where the railroad cart could get stuck behind a piece of rubble.
Fixed an issue in Relic Ruin "The Long Coast" where a pullable crate can get stuck in the water.
Fixed an issue where the Black Boxes could not be picked up.
Fixed an issue where the Black Boxes could not be handed in with Untalla.

UI/UX

Fixed issues when remapping specific button actions.

Graphics

Further improvements related to shimmering/sharpness.

Performance and Stability

Loading screen reductions.
Crash fixes.
Localization and spelling fixes.

Other

Fixed several issues that prevented 100% completion in the Notebook. Completionists rejoice!
Fixed several issues where the player could escape from a boss fight with a mount.
Fixed an issue where customizations to the Hunter's Kit would not persist after restarting save.
Rebalanced several combat mechanics.
Fixed multiple Music issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Net geïnstalleerd en mijn progress sprong van 98,73% naar 99,51 :)
Er zijn wat ontbrekende punten in het notebook nu correct afgevinkt. Maar er mist dus nog 0,49%.
Maar eens even goed bekijken wat er nog mist dan :P

Humankind… be both.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik heb nu allemaal purple bows, maar man wat zijn de upgrades 'duur'. De eerst kost amper iets, maar dan heb je al gelijk high level parts nodig, of greenshine clusters ofzo .... Dat had wel wat minder gemogen. Loop nog rond dus met allemaal bogen met 1 upgrade ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
-SaveMe- schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 10:18:
Ik heb nu allemaal purple bows, maar man wat zijn de upgrades 'duur'. De eerst kost amper iets, maar dan heb je al gelijk high level parts nodig, of greenshine clusters ofzo .... Dat had wel wat minder gemogen. Loop nog rond dus met allemaal bogen met 1 upgrade ....
Op zoek naar ondergelopen grotten, daar is echt veel Greenshine te vinden. Zeker de eerste grot in The Daunt. Moet je wel scubagear hebben trouwens.

Maar dat upgraden is inderdaad nogal een klus. Er zijn een aantal hunter merchants die wel onderdelen verkopen, maar lang niet alles. Ik probeer al dagen de sac webbing van een Fireclaw te krijgen (heb er twee nodig) maar elke keer doe ik het verkeerd en schiet ik dat onderdeel aan puin :F Easyloot helpt daar niet bij helaas.

En waarom heeft vrijwel alles minimaal twee keer een Dreadwing nerve nodig? :( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Vrijdag schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 10:52:
[...]

Op zoek naar ondergelopen grotten, daar is echt veel Greenshine te vinden. Zeker de eerste grot in The Daunt. Moet je wel scubagear hebben trouwens.

Maar dat upgraden is inderdaad nogal een klus. Er zijn een aantal hunter merchants die wel onderdelen verkopen, maar lang niet alles. Ik probeer al dagen de sac webbing van een Fireclaw te krijgen (heb er twee nodig) maar elke keer doe ik het verkeerd en schiet ik dat onderdeel aan puin :F Easyloot helpt daar niet bij helaas.

En waarom heeft vrijwel alles minimaal twee keer een Dreadwing nerve nodig? :( ;(
ik heb nu alle tools, dus ben u bezig alle icoontjes op de map te clearen, inclusief die caves, maar die grote Greenshines zijn nog steeds zeldzaam.

En echt veel Dreadwing stuff?, die heb ik alleen nog maar 1x in de story gezien. Ik heb met sommige big ones toch best moeite, als in het duurt ff en heb toch ook wel healing nodig. Bijvoorbeeld de Thunderjaw. Had de indruk dat me dat in HZD beter afging. Maar ja, heb ook nog verre van optimale gear. Mag de pret niet drukken verder, ik ga lekker slow verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
[...]

Het helpt wel enorm vind ik dat je bij elke upgrade een 'zoektocht' kan opstarten zodat je kan zien welke je nodig hebt en waar die zich bevinden (alle +/-). Soms vind ik zo bepaalde zaken waar ik niet aan gedacht had (bv voor het upgraden van je buidelruimte enzo).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
[...]

Thnx voor de tip over greenshine. En wat je zegt, vooral legendary gear heeft Dreadwing nerve nodig.
Hier is een dreadwing locatie. Hangt ie onder een kapotte brug. Praktisch oneindig dreadwing nerve.

@-SaveMe-
Grote machines sloop ik met een sharpshot bow incl:
- braced shot technique
- stealth stalker skill
- coils met 25% extra damage als machines je niet opmerken (of vraagtekentje) en een coil met 25% extra damage van meer dan 30m

Met die stealth stalker skill zorg je er voor dat machines je veel minder goed opmerken. Kun je weer stealth gaan in een bosje verderop voor nog een braced shot. 2 a 3 braced shots is genoeg om de grootste machines neer te halen. Uiteraard wel zorgen voor een knappe sharpshot bow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Hulleman schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 22:16:
[...]

Ik ga het eens proberen. Maar vind het opvallend dat HFW de eerste game is die ik echt ruk vind om te spelen in 30fps. Heb hiervoor jaren zonder problemen op 30fps op een OLED gegamed zonder de gamemodus te gebruiken.
HZD speelde ik op de PS4 pro en geen problemen met 30fps en ik kan het nu op dezelfde 4K LCD niet in 30fps spelen, want het lijkt wel een diavoorstelling.

Hoewel je misschien gewoon snel went aan 60fps gaming en als een game dan weer 30 fps wilt doen, valt het misschien op. Ik weet het niet.

Overigens zie ik het verschil in beeldkwaliteit niet als ik speel, dus is de keuze makkelijk gemaakt.

Ik ben nu level 24 en Main Quest lvl 22 en zelfs nog steeds groene bogen naast wat blauwe.
Vooral een goede hunterbow is niet zo makkelijk te vinden. Toch wel mijn stijl van spelen: Eerst een paar sharpshot arrows (dubbele pijlen) en dan met de hunter bow 3 pijlen per keer schieten.

[ Voor 16% gewijzigd door Hann1BaL op 01-04-2022 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
Hann1BaL schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 14:11:
[...]

HZD speelde ik op de PS4 pro en geen problemen met 30fps en ik kan het nu op dezelfde 4K LCD niet in 30fps spelen, want het lijkt wel een diavoorstelling.

Hoewel je misschien gewoon snel went aan 60fps gaming en als een game dan weer 30 fps wilt doen, valt het misschien op. Ik weet het niet.

Ik ben nu level 24 en Main Quest lvl 22 en zelfs nog steeds groene bogen naast wat blauwe.
Vooral een goede hunterbow is niet zo makkelijk te vinden. Toch wel mijn stijl van spelen: Eerst een paar sharpshot arrows (dubbele pijlen) en dan met de hunter bow 3 pijlen per keer schieten.
Zal wel te maken hebben dat 60fps te snel went :P

Ik heb hunterbows voornamelijk gekocht van merchants. Elke grote nederzetting heeft wel merchants die bogen verkopen. Kun je vrij snel paarse wapens kopen. Dat moet je ook doen, want je vindt ze niet in het wild en krijgt ze nagenoeg niet n.a.v. quests. De allerdikste wapens speel je vrij door arena en hunting ground medals te verdienen en in te wisselen bij de verkoper bij de Arena.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Hulleman schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 15:01:
[...]

Zal wel te maken hebben dat 60fps te snel went :P

Ik heb hunterbows voornamelijk gekocht van merchants. Elke grote nederzetting heeft wel merchants die bogen verkopen. Kun je vrij snel paarse wapens kopen. Dat moet je ook doen, want je vindt ze niet in het wild en krijgt ze nagenoeg niet n.a.v. quests. De allerdikste wapens speel je vrij door arena en hunting ground medals te verdienen en in te wisselen bij de verkoper bij de Arena.
Misschien toch daar even een paarse unit voor scoren dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 00:24
Ik kan maar steeds geen Storm Cannon looten. Met easy loot aan moet je hem toch kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Hulleman schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 11:55:
@-SaveMe-
- braced shot technique
- stealth stalker skill
- coils met 25% extra damage als machines je niet opmerken (of vraagtekentje) en een coil met 25% extra damage van meer dan 30m

Met die stealth stalker skill zorg je er voor dat machines je veel minder goed opmerken. Kun je weer stealth gaan in een bosje verderop voor nog een braced shot. 2 a 3 braced shots is genoeg om de grootste machines neer te halen. Uiteraard wel zorgen voor een knappe sharpshot bow.
Ik gebruik ook een sharpshot bow (paars, 2 upgrades), maar met sommige big ones heb ik echt moeite, terwijl andere weer makkelijk gaan. Thunderjaw blijft lastig. Vandaag spawnde uit het niets helemaal in het noorden een Apex Thunderjaw level 60( !). terwijl ik in stealth zat en die kwam echt direct op me af (rood icoontje). Geen schijn van kans. Hij spawn telkens als ik daar ben.

Morgen is kijken naar die skills die je noemt, maar ik denk dat ik die allemaal wel heb. Heb zo ongeveer alle passives wel, maar niet active skills...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aequitas
-SaveMe- schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 00:02:
Vandaag spawnde uit het niets helemaal in het noorden een Apex Thunderjaw level 60( !).
Ja leuk is die he. Loop je niks vermoedend naar wat glinthawks, opeens Thunderjaw in je nek :D. Als je hem eenmaal verslagen hebt dan loopt ie daar 'gewoon' rond zonder dat ie gelijk enraged is en je in stealth ziet.
spoiler:
Je kan schuilen in het gebouw iets naar beneden. De Thunderjaw weet daar niet in de buurt te komen, en je bent beschermt voor de projectielen die die schiet. Ondertussen kan je hem bestoken met tear pijlen zodat het veilig genoeg is in de buurt te komen voor een genade shot in z'n hart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Niet online
Ik ben bij the sea of sands waarbij ik de primary pump node moet openen, als ik daar ben draai ik aan de valve en gebeurt er niets, staat nog steeds dat ik de pump moet openen staat ook een teken bij de valve maar ik kan hem niet meer activeren.

Nu zit ik vast :( iemand een idee wat nu te doen, is dit een bug?

Al gevonden, blijkbaar verstoort de kuch animatie soms het proces, herstarten vanaf safe heeft dan geen zin, moest echt ps uit zetten en dan nog eens doen. Irritante bug zeg.

[ Voor 22% gewijzigd door richards3 op 02-04-2022 10:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

aequitas schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 09:15:
[...]

Ja leuk is die he. Loop je niks vermoedend naar wat glinthawks, opeens Thunderjaw in je nek :D. Als je hem eenmaal verslagen hebt dan loopt ie daar 'gewoon' rond zonder dat ie gelijk enraged is en je in stealth ziet.
spoiler:
Je kan schuilen in het gebouw iets naar beneden. De Thunderjaw weet daar niet in de buurt te komen, en je bent beschermt voor de projectielen die die schiet. Ondertussen kan je hem bestoken met tear pijlen zodat het veilig genoeg is in de buurt te komen voor een genade shot in z'n hart.
Ik zat in stealth de andere kant op te kijken. Zag wel een rood driehoekje in beeld komen en was aan het speuren waar dan? En ik krijg me toch ineens een opdonder, stond dat beest boven op me :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

[b]Hulleman schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 11:55:[

@-SaveMe-
- braced shot technique
- stealth stalker skill

Gebruik je met die braces shot gewoon precision arrows?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Als er een deel 3 komt halveer aub het gepraat.

Zoveel overbodig gewauwel bij elke quest die je accepteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
-SaveMe- schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 19:01:
[...]

Gebruik je met die braces shot gewoon precision arrows?
Als je ze hebt, gebruik de plasma pijlen. Zowat instagib :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Vrijdag schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 20:40:
[...]

Als je ze hebt, gebruik de plasma pijlen. Zowat instagib :P
Oh echt? Mijn paarse sharpshot bow heeft ook plasma… :9

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:24
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yo8mOlaLSkHcu_x6aj8XmbwTf6c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IrRWdZygCgBSLF7gGU0rM7Th.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gm5lLopBNOAMfTMapZsNTad5kSA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ltlMmBRPEE43lKWxvTKKSu3U.jpg?f=fotoalbum_large

Alleen jammer dat ik de Apex Grimhorn niet gescanned heb, anders 100%. Is alleen te scannen in side quest the second verse volgens mij.
Hopelijk met update van 1.10, dat ze ergens laten spawen of een kapotte machine met loot ergens ligt :)

[ Voor 5% gewijzigd door SuperVeloce op 04-04-2022 01:39 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Pagina: 1 ... 12 ... 17 Laatste