Misschien wel ja, maar niet klagen als ie eerst naar 4 cent gaat.
Moet ik hier nu mijn pik op tafel leggen en er een soort wedstrijdje van maken? Als je het niet gelooft even goede vrienden, maar wat moet ik hier mee?Aarebe1 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 01:08:
[...]
Klopt. En mijn broer is Nikkie de Jager.
Altseason is wel voorbij. De hele markt kijkt naar Bitcoin..
Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen
4 cent.. dat is veel te duur.. 0.0004 cent eerder.PilatuS schreef op zondag 23 mei 2021 @ 01:08:
[...]
Misschien wel ja, maar niet klagen als ie eerst naar 4 cent gaat.
Zero.
Ik heb ooit m'n pik op tafel gelegd voor 50 euro. Was toen veel geld. We waren uit eten bij de Japanner.Michael_OsGroot schreef op zondag 23 mei 2021 @ 01:11:
[...]
Moet ik hier nu mijn pik op tafel leggen en er een soort wedstrijdje van maken? Als je het niet gelooft even goede vrienden, maar wat moet ik hier mee?
Er was 1 moment dat het misschien had gekund met dat doge event. Maar dan had er heel wat moeten gebeuren. Je zag in aanloop naar deze dag dat het bij lange na niet ging lukken. Dan was ik uitgestapt. Het is gewoon een meme coin. Je kan nooit weten naar welke waarde een coin toe gaat, maar kies tenminste een met goede projecten. Dat is wel zo veilig al heb je er nu in een bear market ook niks aan.Michael_OsGroot schreef op zondag 23 mei 2021 @ 01:07:
[...]
Vast ooit en ik verkoop niet alles.
[...]
Ja ik had allang winst kunnen pakken. Met de kennis van nu makkelijk roepen. Het is overigens een valse tegenstelling: het is niet of winst pakken, of doge gaat naar een dollar. Gesplist:
Ja, ik had winst kunnen pakken.
Nee, ik verwacht niet dat doge naar de 1 dollar gaat. Maar ik weet niet of jij een glazen bol hebt maar het is echt ieder voor zich en god voor ons allen momenteel in cryptoland. En dat was het 10 jaar geleden al helemaal.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Want tegenwoordig bieden ze meer?Aarebe1 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 01:14:
[...]
Ik heb ooit m'n pik op tafel gelegd voor 50 euro. Was toen veel geld. We waren uit eten bij de Japanner.
Aarebe1 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 01:14:
[...]
Ik heb ooit m'n pik op tafel gelegd voor 50 euro. Was toen veel geld. We waren uit eten bij de Japanner.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Nee. Nee het echt op prijs stellen kon de chefkok niet.
Hahah het is duidelijk half 2 in de avond, welterusten jongens
Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen
Same here. Good night.
Hopelijk morgen groene dildo's.
Hopelijk morgen groene dildo's.
En een kleine overwinning voor de plaatselijke FC.
Dat zou kunnen inderdaad. 4 cent is zo'n 95% daling tegenover ATH. Vond dat wel genoeg als voorbeeldPelox schreef op zondag 23 mei 2021 @ 01:12:
[...]
4 cent.. dat is veel te duur.. 0.0004 cent eerder.
Op tafel of op een Instagram livestream, iedereen gaat een beetje mee met de tijd.Aarebe1 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 01:14:
[...]
Verdiende ik maar 11 doezoe met crypto.
Oh oeps. Dat was absoluut niet mijn bedoeling. Ik was ook verre van serieus.Gelukszoekr schreef op zondag 23 mei 2021 @ 01:00:
[...]
Mooi bedankt haha. Het was voor Taro waarschijnlijk de aanleiding om de link maar weg te halen. Ik ben ook zeker geen voorstander van pumpdump ellende
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ben je nog goed weg gekomen. Voor hetzelfde geld had de chef het aangezien voor een sushirollAarebe1 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 01:14:
[...]
Geen probleem hoortwit schreef op zondag 23 mei 2021 @ 01:35:
[...]
Oh oeps. Dat was absoluut niet mijn bedoeling. Ik was ook verre van serieus.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
[ Voor 10% gewijzigd door Tominatie op 23-05-2021 01:44 ]
BTC begin wederom langzaam rood te worden. Benieuwd waar deze keer heen
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Als mensen dat zeggen bij bitcoin begrijp ik het nog wel. Die kan morgen gewoon 72,4K zijn.Michael_OsGroot schreef op zondag 23 mei 2021 @ 01:07:
[...]
Vast ooit en ik verkoop niet alles.
[...]
Ja ik had allang winst kunnen pakken. Met de kennis van nu makkelijk roepen. Het is overigens een valse tegenstelling: het is niet of winst pakken, of doge gaat naar een dollar. Gesplist:
Ja, ik had winst kunnen pakken.
Nee, ik verwacht niet dat doge naar de 1 dollar gaat. Maar ik weet niet of jij een glazen bol hebt maar het is echt ieder voor zich en god voor ons allen momenteel in cryptoland. En dat was het 10 jaar geleden al helemaal.
Maar doge, daar had glazenbol wel beter z’n werk kunnen doen? Als je sinds 2013(?) erin zit dan was 70cent toch helemaal de bom?
Maar goed, je ziet kapitaal groeien, je wilt meer. We all been there.
Zo ver negatief dat ‘ie weer positief wordt.Tijn96 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 02:25:
BTC = shitcoin. Dogecoin = People currency.graceful schreef op zondag 23 mei 2021 @ 02:47:
[...]
Als mensen dat zeggen bij bitcoin begrijp ik het nog wel. Die kan morgen gewoon 72,4K zijn.
Maar doge, daar had glazenbol wel beter z’n werk kunnen doen? Als je sinds 2013(?) erin zit dan was 70cent toch helemaal de bom?
Maar goed, je ziet kapitaal groeien, je wilt meer. We all been there.
< dit stukje webruimte is te huur >
Inderdaad
Mag van mij nog wel dippen gewoon hoor
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Tijn96 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 03:04:
[...]
Inderdaad![]()
Mag van mij nog wel dippen gewoon hoor
:strip_exif()/f/image/pzMHQ97jtX65hkvHxdXks1oO.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik ben wel uitgedipt.
Omhoog met die handel!
Zie dat helemaal voor me, allemaal chips zakken, kommetje, tv met bitcoin chart erop.gijsvogel schreef op zondag 23 mei 2021 @ 03:15:
[...]
[Afbeelding]
Ik ben wel uitgedipt.
Omhoog met die handel!
Vandaag moet ie dus even keihard z’n moer crashen.
Dan ga ik heel wat inslaan en de Binance app verwijderen.
Status: Nog geen plan
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
"Buy the dip & HODL" klinkt als een plan.RazorMaron schreef op zondag 23 mei 2021 @ 07:18:
Vandaag moet ie dus even keihard z’n moer crashen.
Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl
Misschien was het een correctie en is-ie nu bij het nieuwe normaal aangekomen? Hij schommelt al dagen rond de €30kTijn96 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 02:25:
Is nog steeds ruim tweeëneenhalf keer zoveel als een jaar geleden
[ Voor 5% gewijzigd door anandus op 23-05-2021 08:25 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
De tijd zal het leren inderdaad. Blijft interessant om alle theorieën van mensen te lezen. De tendens lijkt te zijn dat men denkt dat we de bodem nog niet hebben gezien. We gaan het meemakenanandus schreef op zondag 23 mei 2021 @ 08:23:
[...]
Misschien was het een correctie en is-ie nu bij het nieuwe normaal aangekomen? Hij schommelt al dagen rond de €30k
Is nog steeds ruim tweeëneenhalf keer zoveel als een jaar geleden
De vraag is alleen welke dip je moet kopen. Daar zit geen plan achter.
Tenzij je 'Buy the dip, YOLO & HODL' als een plan ziet.
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Het hangt ook van je doelstelling af.RazorMaron schreef op zondag 23 mei 2021 @ 08:29:
[...]
De vraag is alleen welke dip je moet kopen. Daar zit geen plan achter.
Tenzij je 'Buy the dip, YOLO & HODL' als een plan ziet.
Doe je het voor de fun, doe je het voor het geld, wil je zekerheid of is juist de onzekerheid wat je aantrekt, etc.
Afhankelijk van welke boxes je tickt is "Buy the dip,YOLO en HODL" een prima plan
Of afhankelijk van welke boxes je tickt hoor je niet in crypto thuis
Merk dat ik zat te wachten op een absolute bodem en heb inmiddels maar ingelegd.
Werd er gek van om continu de app te openen om een goed moment te bepalen, waarbij je meestal toch weer te laat bent..
Als ik achterom kijk, zijn we al een stuk gezakt en was ik jaloers naar de prijzen van begin dit jaar, nu we deze zo goed als geëvenaard hebben, leek het mij wel een goed moment en heb ik besloten op de DCA tour te gaan!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Je kan een gratis (nouja eth transactiekosten) crypto boom claimen op cryptotrunks.co voor wie wil.
30k zal wellicht nog een keer geraakt gaan worden. Ook 20k is nog een mogelijkheid.RazorMaron schreef op zondag 23 mei 2021 @ 08:29:
[...]De vraag is alleen welke dip je moet kopen.
Ik heb wat klaar staan maar met deze snelheid weet ik niet of dat noodzakelijk is
Zit zelf te twijfelen of ik de kwart mijn tether nu inleg en als die de absolute bodem heeft bereikt nog een kwart.BTFD schreef op zondag 23 mei 2021 @ 08:51:
[...]
Merk dat ik zat te wachten op een absolute bodem en heb inmiddels maar ingelegd.
Werd er gek van om continu de app te openen om een goed moment te bepalen, waarbij je meestal toch weer te laat bent..
Als ik achterom kijk, zijn we al een stuk gezakt en was ik jaloers naar de prijzen van begin dit jaar, nu we deze zo goed als geëvenaard hebben, leek het mij wel een goed moment en heb ik besloten op de DCA tour te gaan!
Of te wachten tot de absolute bodem en gelijk de helft inleggen.
Weet je bij de eerste heb je sws iets ingelegd terwijl dat bij de tweede niet zo hoeft te zijn. Je hebt iig rendement. Pak ik de tweede is er dus een kans dat ik niks inleg aangezien er een kans is dat hij die 30k niet aantikt.
High risk, high reward. Al is de risk gewoon puur de risk van het mislopen van rendement.
Gister zei ik dat ik wachtte op een instapmomenje (op daily basis), toen werd steeds gezegd vanmorgen was een goed moment, vanmorgen (halfuur geleden ongeveer) weer ingestapt, toen BTC op 36.600 stond, ik denk fuck it, niet wachten, we gaan het zien.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
In mijn eerdere post was dat dus exact het probleem! Had wat leuke entry's gezet, op 2 dollar na niet gehit en weer de trein gemist..
En dit meerdere keren, dus over op DCA, de instap spreiden en kijken naar de lange termijn..
Heb eerder HODL geroepen, maar dit was na 6 uur al overgegaan in een panic-sell
En dit meerdere keren, dus over op DCA, de instap spreiden en kijken naar de lange termijn..
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Gedeelde troost is halve troost ofzo toch?BTFD schreef op zondag 23 mei 2021 @ 09:08:
In mijn eerdere post was dat dus exact het probleem! Had wat leuke entry's gezet, op 2 dollar na niet gehit en weer de trein gemist..
Wat ik me dan afvraag met zulke ronde getallen is of je dan net niet de boot mist? Veel mensen zullen dat soort buy- en sell-orders hebben met mooi afgeronde cijfers. Maar dan heb je grote kans om eventueel naast het net te vissen omdat al die automatische orders overal aanschieten en de prijs beïnvloeden.Crawl NL schreef op zondag 23 mei 2021 @ 08:57:
[...]
30k zal wellicht nog een keer geraakt gaan worden. Ook 20k is nog een mogelijkheid.
Ik heb wat klaar staan maar met deze snelheid weet ik niet of dat noodzakelijk is![]()
[Afbeelding]
Is het niet slimmer om dan een halve procent naast te zitten ofzo om de grote kudde (en de bijbehorend up of down) voor te blijven?
Of maakt dat in de praktijk niet uit?
Er zijn ook mensen hier die zeggen dat ie naar de 32 gaan…JDx schreef op zondag 23 mei 2021 @ 09:05:
Gister zei ik dat ik wachtte op een instapmomenje (op daily basis), toen werd steeds gezegd vanmorgen was een goed moment, vanmorgen (halfuur geleden ongeveer) weer ingestapt, toen BTC op 36.600 stond, ik denk fuck it, niet wachten, we gaan het zien.
Waarom geloof jij dat dit nu een mooie instapmoment is en waarom dan nog niet even wachten?
Met andere woorden, wat zijn jouw (!!!) redenen om nu in te stappen? YOLO?
Geen bash, wil het serieus weten. Zelf heb ik ook wat USDT klaar staan om in te stappen.
En mijn (korte) ervaring is dat zondag(ochtend) niet een ideale moment is om in te stappen.
En persoonlijk hoop ik dat BTC nog een maandje schommelt zodat ik weer een extra DCA moment kan gebruiken voor BTC
Ik zie dit niet gebeuren maar een man mag een droom hebben
Omdat ik steeds even wacht en dan te laat ben en het vaak wel smorgens lager staat dan overdag, maar wacht maar, dan heeft een van ons toch iets!streamnl schreef op zondag 23 mei 2021 @ 09:14:
[...]
Er zijn ook mensen hier die zeggen dat ie naar de 32 gaan…
Waarom geloof jij dat dit nu een mooie instapmoment is en waarom dan nog niet even wachten?
Met andere woorden, wat zijn jouw (!!!) redenen om nu in te stappen? YOLO?
Geen bash, wil het serieus weten. Zelf heb ik ook wat USDT klaar staan om in te stappen.
En mijn (korte) ervaring is dat zondag(ochtend) niet een ideale moment is om in te stappen.
En persoonlijk hoop ik dat BTC nog een maandje schommelt zodat ik weer een extra DCA moment kan gebruiken voor BTC
Ik zie dit niet gebeuren maar een man mag een droom hebben
Dat doen mensen ook wel, rond de ronde cijfers zit een soort mini parabool.anandus schreef op zondag 23 mei 2021 @ 09:12:
[...]
Wat ik me dan afvraag met zulke ronde getallen is of je dan net niet de boot mist? Veel mensen zullen dat soort buy- en sell-orders hebben met mooi afgeronde cijfers. Maar dan heb je grote kans om eventueel naast het net te vissen omdat al die automatische orders overal aanschieten en de prijs beïnvloeden.
Is het niet slimmer om dan een halve procent naast te zitten ofzo om de grote kudde (en de bijbehorend up of down) voor te blijven?
Ik wacht ook. Ben daar inmiddels goed in geworden.JDx schreef op zondag 23 mei 2021 @ 09:17:
[...]
Omdat ik steeds even wacht en dan te laat ben en het vaak wel smorgens lager staat dan overdag, maar wacht maar, dan heeft een van ons toch iets!
Persoonlijk heb ik liever iets minder winst, dan meer verlies.
Met eeuwig wachten heb je niks. Net als dat goedkoop instappen nutteloos is als het niet meer stijgt.streamnl schreef op zondag 23 mei 2021 @ 09:19:
[...]
Ik wacht ook. Ben daar inmiddels goed in geworden.
Persoonlijk heb ik liever iets minder winst, dan meer verlies.
Dikste rode 15m candle sinds gisteravond 21:45
Nou ja... na eenmaal gekocht te hebben en dan (heel) lang wachten (*kuch* vergeten waar je de wallet ook alweer verstopt had *kuch*) zit ik toch op zo'n 450x winst...
Tja ik had in 2013 ook een paar euro LTC (letterlijk een paar euro) die ik er niet af kon halen, want onder minimale withdraw ofzo, denk dat die nog ergens zweeft. Poging gedaan, maar na 5 PC upgrades geen zin.thijs42 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 09:29:
[...]
Nou ja... na eenmaal gekocht te hebben en dan (heel) lang wachten (*kuch* vergeten waar je de wallet ook alweer verstopt had *kuch*) zit ik toch op zo'n 450x winst...
En we gaan langzaam naar de 35k
Dus goed moment om nu in te leggen?
Of toch maar wachten
Of toch maar wachten
PSN: McMillan0984
Wat zegt je glazenbol?Clavat schreef op zondag 23 mei 2021 @ 09:37:
Of toch maar wachten
Hebben jullie al eens gehoord van Capitalise.ai? Het lijkt nog redelijk onbekend te zijn. Je kan strategies maken en dan op basis van technische parameters aan- en verkopen doen (via Binance).
Bijvoorbeeld iets als:
buy xxx USDT WORTH of BTC/USDT(Binance) if the RSI(2, 5m, Low) of BTC/USDT(Binance) is below 6 and if the price of BTC/USDT(Binance) is below the lower BB(10, 15m, 2, Low) of BTC/USDT(Binance) by 0.5%
Ik ben sinds gisteren begonnen hiermee en het zier er wel interessant uit. Je kan ook een backtest doen met een bepaalde strategie. Dan kan je de strategie simuleren op de data van de afgelopen 90 dagen.
Ik ben er pas sinds gisteren mee begonnen maar ben benieuwd of andere mensen een mening hierover hebben?
Bijvoorbeeld iets als:
buy xxx USDT WORTH of BTC/USDT(Binance) if the RSI(2, 5m, Low) of BTC/USDT(Binance) is below 6 and if the price of BTC/USDT(Binance) is below the lower BB(10, 15m, 2, Low) of BTC/USDT(Binance) by 0.5%
Ik ben sinds gisteren begonnen hiermee en het zier er wel interessant uit. Je kan ook een backtest doen met een bepaalde strategie. Dan kan je de strategie simuleren op de data van de afgelopen 90 dagen.
Ik ben er pas sinds gisteren mee begonnen maar ben benieuwd of andere mensen een mening hierover hebben?
Dit soort vragen worden vaak beantwoord door berichten in het NK topic: Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3" Daar kan je ook zien hoe je bijv. zelf instapmomenten kunt bepalen.Clavat schreef op zondag 23 mei 2021 @ 09:37:
Of toch maar wachten
@Maarten2212 Klinkt interessant, maar blijf wel voorzichtig met API-rechten en andere websites daarmee toegang geven tot je funds.
[ Voor 14% gewijzigd door Taro op 23-05-2021 09:43 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Klein beetje in ADA gestopt nu, lekker laag.
Dan heb je nog geen bearmarket meegemaakt, de vorige keer kon je ze voor 0,03 USD oppikkenRazorMaron schreef op zondag 23 mei 2021 @ 09:43:
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Ben ook net 3 dagen in de game. Wel een kut game btw, maar addictive en toxic. Beetje in dezelfde trant als League of Legends.Taro schreef op zondag 23 mei 2021 @ 09:44:
[...]
Dan heb je nog geen bearmarket meegemaakt, de vorige keer kon je ze voor 0,03 USD oppikken
*reportRazorMaron schreef op zondag 23 mei 2021 @ 09:47:
[...]
Ben ook net 3 dagen in de game. Wel een kut game btw, maar addictive en toxic. Beetje in dezelfde trant als League of Legends.
Dus beter nu instappen en wachten op de volgende flashcrash? Het sentiment in de markt is nu na dik een maand van 64k $ naar 36 k $ nog niet helemaal ingedaald?JDx schreef op zondag 23 mei 2021 @ 09:21:
[...]
Met eeuwig wachten heb je niks. Net als dat goedkoop instappen nutteloos is als het niet meer stijgt.
Wanneer mogen we “officieel “ van een bearmarkt spreken?
Ik vind namelijk dat we inmiddels flink zijn gedaald sinds de laatste top
Dit is ook mijn grootste zorg. Het lijkt wel dat ze met de API alleen mijn balance kunnen zien en 'spot and margin trading' kunnen doen, dus geen withdraw of transfers.Taro schreef op zondag 23 mei 2021 @ 09:42:
[...]
@Maarten2212 Klinkt interessant, maar blijf wel voorzichtig met API-rechten en andere websites daarmee toegang geven tot je funds.
Ze hebben ook meerdere investeringen hebben binnengehalad (5-10mln in totaal), o.a. van Binance zelf.
Kent iemand trouwens MuchBetter? Ik had altijd nog wat geld op PS, maar wilde dat niet op de rekening laten storten, dus via MuchBetter als BTC naar Coinbase gestuurd, maar nooit aangekomen.
Duurt dat lang? Van een 3e partij BTC sturen naar een exchange?
Cross 200 over 55 is een definitie, maar er zijn er wel meer. Eigenlijk maakt dat niet echt uit.streamnl schreef op zondag 23 mei 2021 @ 09:49:
We moeten t moment nog krijgen dat iedereen fucked wordt, zowel bulls als bears imo (aka run to 42k then dump)
Nee, wel een bearish moment, maar geen bearmarkt. Die andere term wordt alleen gebruikt door YouTubers met hoofdletters in de titel..streamnl schreef op zondag 23 mei 2021 @ 09:49:
Als je een txid hebt moet t te achterhalen zijn op de Explorer hoe of waar t is. Hoop voor je dat je niet t verkeerde adres hebt in gegeven oidJDx schreef op zondag 23 mei 2021 @ 09:53:
Kent iemand trouwens MuchBetter? Ik had altijd nog wat geld op PS, maar wilde dat niet op de rekening laten storten, dus via MuchBetter als BTC naar Coinbase gestuurd, maar nooit aangekomen.
@JDx Zegt mij niets... Begrijp overigens ook niet waarom je een risicovolle tussenstap neemt.
In het verleden hebben ze weleens trucs uitgehaald om daaromheen te werken: Bij een exotische munt enorm lage of hoge buy orders plaatsen en die dan zelf opkopen via een ander account. Daardoor sluizen ze waarde uit je pf weg. Gewoon erg mee oppassen dus en altijd met een apart account met een klein deel van je pf doen.Maarten2212 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 09:49:
[...]
Dit is ook mijn grootste zorg. Het lijkt wel dat ze met de API alleen mijn balance kunnen zien en 'spot and margin trading' kunnen doen, dus geen withdraw of transfers.
Ze hebben ook meerdere investeringen hebben binnengehalad (5-10mln in totaal), o.a. van Binance zelf.
[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 23-05-2021 10:01 ]
Dat dacht ik ook vaak, dat iets lekker laag stond. Maar vergeet nooit: after the dip, it keeps dippingRazorMaron schreef op zondag 23 mei 2021 @ 09:43:
[ Voor 11% gewijzigd door RickvN op 23-05-2021 10:00 ]
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Die hele chart staat bijna lekker laagRickvN schreef op zondag 23 mei 2021 @ 10:00:
[...]
Dat dacht ik ook vaak, dat iets lekker laag stond.
Maar we zijn er nog niet
[ Voor 6% gewijzigd door magic45 op 23-05-2021 10:01 ]
Ik zie doge in je onderschrift, en check even naar de stand, maar ik verbaas me dat die hond nog steeds op P5 staat. Slechts een miljard onder ADA en een miljard bove BNB.
Wat een doorzetter zeg
Verwijderd
1 DOGE = 1 DOGE-Sander- schreef op zondag 23 mei 2021 @ 10:04:
[...]
Ik zie doge in je onderschrift, en check even naar de stand, maar ik verbaas me dat die hond nog steeds op P5 staat. Slechts een miljard onder ADA en een miljard bove BNB.
Wat een doorzetter zeg
dezeJDx schreef op zondag 23 mei 2021 @ 09:05:
Als men het over een daily/weekly close heeft, kijkt men dan gewoon naar de lokale timezone of wordt er dan een specifieke timezone gebruikt?
Wellicht heb je gelijk om het maximale eruit te persen en misschien dat ik dit soort koopmomenten nog moet verfijnen. Voor nu is voor mij 'goed is goed genoeg' en mocht er helemaal niets geraakt worden dan is dat weer een leermoment.anandus schreef op zondag 23 mei 2021 @ 09:12:
[...]
Wat ik me dan afvraag met zulke ronde getallen is of je dan net niet de boot mist? Veel mensen zullen dat soort buy- en sell-orders hebben met mooi afgeronde cijfers. Maar dan heb je grote kans om eventueel naast het net te vissen omdat al die automatische orders overal aanschieten en de prijs beïnvloeden.
Van mij ook, KSM en ETH. Even in de gaten houden, gaat wel erg hard nu....
Misschien wat later oprapen, de zondagdip moet immers nog komen
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ik was net aan het verplaatsen toen de eerste gehit wasRickvN schreef op zondag 23 mei 2021 @ 10:14:
[...]
Van mij ook, KSM en ETH. Even in de gaten houden, gaat wel erg hard nu....
Misschien wat later oprapen, de zondagdip moet immers nog komen
BTC weer net zo hoog/(laag?) als rond begin feb.
Lekker dan.. 7km hardlopen later en de zondagdip is een feit.. hoe lang duurt een bodem vormen?
Het word weer eens tijd dat we die 40k gaan houden
Het word weer eens tijd dat we die 40k gaan houden
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Schrale troost, ik sta naast je!
Alle nieuwe noobs die het "hodl" "buy the dip" advies opgevolgd hebben, verdienen het ook om REKT te gaan
Zo na een weekje crypto-pauze vanochtend weer eens de Binance app opgestart. Gezien de berichtgeving in de kranten had ik al geen nieuwe ath verwacht. PF in de week zo’n 40% rekt gegaan waarbij ADA, CAKE, ANKR en BNB nog ruim boven mijn inkoopprijs zijn gebleven. Het verlies zit hem echt in de shitcoins die nu echt door het putje zijn gegaan zoals DODO, KEY, ONE en ALGO.
BTC staat nu weer op het niveau van begin januari. Mijn belangrijkste lessen voor nu zijn:
- beperkt instappen in iets nieuws om te leren
- grote spreiding in verschillende coins maakt het lastig om alles te volgen, dus bearmarket gebruiken om pf op te schonen
- afzonderlijke coins kunnen echt verschillende bewegingen maken (grote beta’s)
- voor winstmaximalisatie had ik vorige week alles moeten verkopen echter doet het verlies mij niet zo veel en geeft hodling mentale rust dat je niet steeds met koop- en verkoopmomenten bezig hoeft te zijn.
Nu even aankijken hoe het gaat voordat ik ga DCA’en.
BTC staat nu weer op het niveau van begin januari. Mijn belangrijkste lessen voor nu zijn:
- beperkt instappen in iets nieuws om te leren
- grote spreiding in verschillende coins maakt het lastig om alles te volgen, dus bearmarket gebruiken om pf op te schonen
- afzonderlijke coins kunnen echt verschillende bewegingen maken (grote beta’s)
- voor winstmaximalisatie had ik vorige week alles moeten verkopen echter doet het verlies mij niet zo veel en geeft hodling mentale rust dat je niet steeds met koop- en verkoopmomenten bezig hoeft te zijn.
Nu even aankijken hoe het gaat voordat ik ga DCA’en.
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Stoer manThe Redman schreef op zondag 23 mei 2021 @ 10:16:
Alle nieuwe noobs die het "hodl" "buy the dip" advies opgevolgd hebben, verdienen het ook om REKT te gaan
Jij bent wel altijd lekker positief en empathisch he?The Redman schreef op zondag 23 mei 2021 @ 10:16:
Al doende leert men, en het is net hoe je vertrouwen is. Wat is momenteel jouw pf/strategie bijv. als beer zijnde?The Redman schreef op zondag 23 mei 2021 @ 10:16:
Dat dachten heel veel mensen afgelopen week ook
Sommige mensen zitten long. Andere short. Part of the gamesOid schreef op zondag 23 mei 2021 @ 10:18:
[...]
Jij bent wel altijd lekker positief en empathisch he?
Mijn strategie is DYOR en luister vooral niet naar alle bullish hopium buymybags folks op forums.RickvN schreef op zondag 23 mei 2021 @ 10:18:
[...]
Al doende leert men, en het is net hoe je vertrouwen is. Wat is momenteel jouw pf/strategie bijv. als beer zijnde?
Oh en liever niet in Shitcoins (ETH). En al helemaal niet in ubershitcoins (safemoon).
[ Voor 10% gewijzigd door The Redman op 23-05-2021 10:24 ]
Laat hem nog maar een weekje langzaam dalen ivm vakantiegeld 
En dan een bodem vormen hoe lang dat ook mag duren rond de.. 30k? 25k?
[ Voor 37% gewijzigd door Khaelos op 23-05-2021 10:24 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Ik zit all in op fiat. Al een tijdje met 50% van mn pf en nu met de rest.
Ik weet niet wat ik spannender vind eigenlijk.
Denk dat fiat toch juist het meeste rust geeft nu? Lachen om dips.Ladonna schreef op zondag 23 mei 2021 @ 10:24:
Ik zit all in op fiat. Al een tijdje met 50% van mn pf en nu met de rest.
En schijt aan plotselinge stijgingen hebben.
De 35 bounce bracht het gister wel terug naar 38 btw, die was toen wel iets vroeger al.
[ Voor 18% gewijzigd door JDx op 23-05-2021 10:27 ]
En huilen als er een enorme groene candle komtJDx schreef op zondag 23 mei 2021 @ 10:25:
[...]
Denk dat fiat toch juist het meeste rust geeft nu? Lachen om dips.
Zero.
Ik zie het wel gebeuren dat crypto vlak voor mijn payday weer bijtrekt. Is de trein weer vertrokken voordat ik kon instappen.Khaelos schreef op zondag 23 mei 2021 @ 10:23:
Laat hem nog maar een weekje langzaam dalen ivm vakantiegeld
Daarom maar alvast in afwachting van mijn vakantiegeld dit weekend al een buy gedaan. Anders had ik het opgepot want het hele reizen binnen Europa met het corona groene vinkje gaat pas live nadat mijn zomervakantie er al weer op zit. Dus dan maar in crypto knallen.
Je moet je als beginner ergens aan vast kunnen houden toch! 69K soon en shit kan je zelf wel eruit filteren, maar krijg bij @Taro nou niet echt de indruk dat zijn inbreng waardeloos is, om dit als leidraad te gebruiken en ben ik hem dankbaar voor de leercurve..
Maar goed, ieder zijn mening natuurlijk
Edit:
Zie dat je mening al veranderd is
[ Voor 5% gewijzigd door BTFD op 23-05-2021 10:29 ]
Ja ik kijk vanavond of het juist was en heb nu ook geen buy orders.JDx schreef op zondag 23 mei 2021 @ 10:25:
[...]
Maar toch hoor ik mezelf nog zeggen op 45 k. Had ik maar fiat staan om bij te kopen toen het doorging naar 60k
En als beginner verlies je toch ook niet meer dan een week boodschappen ofzo?BTFD schreef op zondag 23 mei 2021 @ 10:28:
[...]
Je moet je als beginner ergens aan vast kunnen houden toch! 69K soon en shit kan je zelf wel eruit filteren, maar krijg bij @Taro nou niet echt de indruk dat zijn inbreng waardeloos is, om dit als leidraad te gebruiken en ben ik hem dankbaar voor de leercurve..
Maar goed, ieder zijn mening natuurlijk
Edit:
Zie dat je mening al veranderd is
Iedereen moet ergens beginnen, net als wanneer je club promoveert en mensen zeuren dat je niet eredivisiewaardig bent vanwege het kleine stadion
Eth met een wickje onder de 2100. Zolang btc geen snoekduik naar de 20k doet is het goed. Bij een snoekduik worden alts meteen meegetrokken. Maar bij een raketvlucht dan weer niet.
Ik sta nog wel wat op winst, dus als ik hoger zou instappen en daarna winst ga maken, dan heb ik alleen wat extra winst misgelopen.
M'n ETH mining gains zijn compleet in elkaar gelazerdJoosie200 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 10:31:
Eth met een wickje onder de 2100. Zolang btc geen snoekduik naar de 20k doet is het goed. Bij een snoekduik worden alts meteen meegetrokken. Maar bij een raketvlucht dan weer niet.
Op de top stond mijn counter eventjes op 275$/maand met een 2070super
Ik heb nul crypto, ik zit hier alleen voor het vermaakJDx schreef op zondag 23 mei 2021 @ 10:25:
[...]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!