Alle proemn in n drek
Tot zover mijn bijdrage aan dit forum...
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Incoming!!!! Zoek dekking! 🙃Rien43 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:42:
Mag ik zeggen dat ik de optredens bij het songfestival over het algemeen helemaal niet slecht vind?
Terwijl BTC organisch groeit.
[ Voor 27% gewijzigd door RaptorXS op 22-05-2021 22:47 ]
Van een paar was ik positief verrast. Qua zangeres of qua nummer. Net als Frankrijk snap ik dat mooi is, maar totaal niet mijn ding. Maar zeker de eerste nummers van de avond tekenen het songfestival wel voor mij. Van dat geschreeuw die het over het algemeen nooit zouden maken, zelfs niet in eigen land.Rien43 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:42:
Mag ik zeggen dat ik de optredens bij het songfestival over het algemeen helemaal niet slecht vind?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ik hoop dat we die heel lang niet meer gaan zien..
Zero.
Mischien heel kort!! en dan omhoogPelox schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:48:
[...]
Ik hoop dat we die heel lang niet meer gaan zien..
zo ik ga weer pitten bekaf
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Er zitten best wel aardige dingen tussen. Het allemaal toch net wat dynamischer geworden toen het verplichte orkest werd afgeschaft, er niet meer in de landstaal gezongen hoefde te worden en de puntentelling niet meer vanaf 1 punt gaat. IJsland is lachen, Finland best leuk.Rien43 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:42:
Mee eens. Ik kijk het vrijwillig (de vrouw is aan het studeren). Zwitserland vond ik erg goed!Rien43 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:42:
Het helpt als je wat uitleg bij die fraaie plaatjes geeft. Dacht ff dat dit het verloop van het songfestival weergaf.
ik vind het ook niet slecht. Ik vond alleen duitsland meer iets wat thuishoort in een kleuterklas.Rien43 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:42:
Verder genoeg variatie en verschillende muziek stylen.
De broccoli song vond ik dan weer helemaal niets
@TominatieBeakzz schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:54:
Eens hoor. Had het ook allemaal veel slechter verwacht. Wat er ook echt tussen zit. Vond die Utrechtse ook best zingen.
De broccoli song vond ik dan weer helemaal niets
Lol deed mij denken aan zo’n kinderprogramma op zondagochtend idd
Gaat het hier Goddomme over het Songfestival dan moet de crypto wel heel triest zijn.
Ik ga geneens meer kijken, neem gewoon nog een biertje, kijk morgen wel weer naar de rode en groene dildo's..
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Alleen rode candle's denk ik aangezien de zondag dip nog moet komen.Ronald.42 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:58:
Goh net even een film zitten kijken op Netflix, dacht laat me eens kijken op got...
Gaat het hier Goddomme over het Songfestival dan moet de crypto wel heel triest zijn.
Ik ga geneens meer kijken, neem gewoon nog een biertje, kijk morgen wel weer naar de rode en groene dildo's..
Ik zag dit wat later, snap er echt geen zak van of dit nou een serieus antwoord is of dat ik achtergrond info zou moeten hebben om dit te begrijpen.
Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl
** Knip **
[ Voor 19% gewijzigd door Taro op 23-05-2021 00:32 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik doe niet aan Facebook, wat mis ik? Memes, lotgenotenpraat, gruizige pump- en dump-sessies?Gelukszoekr schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 23:14:
Bij gebrek aan prijsactie maar eens een FB group gemaakt. Eens kijken of we daar nog mensen op weg kunnen helpen
** Knip **
[ Voor 8% gewijzigd door Taro op 23-05-2021 00:32 ]
ps. laatste 400-500 posts... rekt of moon?
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Rekt maar 69K soon als ik alle comments mag geloven!The Chosen One schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 23:15:
Kan Nederland uberhaupt nog winnen dit jaar als organiserend land? Enige reden waarom we die kerel hebben is om te laten zien hoe divers als land we niet zijn. Die kerel vult gewoon meerdere checkboxes.
Ik heb daadwerkelijk m'n best gedaan om er wat inhoudelijks van te maken. Je kan gidsen maken. Dus een gids voor beginners, een gids voor cryptobetaalkaarten en een gids voor rente op stablecoins.dnzm schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 23:15:
[...]
Ik doe niet aan Facebook, wat mis ik? Memes, lotgenotenpraat, gruizige pump- en dump-sessies?
Jaja, ik verveelde me de pleuris
Is toch overduidelijk dat we als Nederland geen drie jaar op rij de show willen organiseren, maar gelukkig hebben we Griekenland nog als semi NL inzending.The Chosen One schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 23:15:
Kan Nederland uberhaupt nog winnen dit jaar als organiserend land? Enige reden waarom we die kerel hebben is om te laten zien hoe divers als land we niet zijn. Die kerel vult gewoon meerdere checkboxes.
Zong de Nederlander voor Suriname of leek dat maar zo?nagynl schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 23:16:
[...]
Is toch overduidelijk dat we als Nederland geen drie jaar op rij de show willen organiseren, maar gelukkig hebben we Griekenland nog als semi NL inzending.
Jammer.....
Wat is dat trouwens toch met mannen op hakken deze avond.... Alle respect voor ieder z’n keuze, maar wat een poppenkast...
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Persoonlijk vond ik het helemaal niet zo bijzonder, Finland was leuker imo. Maar ik ben dan ook geen kenner.akaQ schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 23:21:
Italy for the win.
Ik vond eigenlijk alleen Frankrijk wel aardig. Gewoon een oprecht liedje.akaQ schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 23:21:
Italy for the win.
YouTube: Barbara Pravi - Voilà - France 🇫🇷 - Official Music Video - Eurovisio...
IJsland had vorig jaar een betere.....vrij geniaal eigenlijk
Hiermee hadden ze eenvoudig kunnen winnen, maar je mocht blijkbaar niet hetzelfde liedje opnieuw gebruiken.
YouTube: Daði og Gagnamagnið - Think About Things - Iceland 🇮🇸 - Official Vid...
[ Voor 54% gewijzigd door Mooody op 22-05-2021 23:31 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Haha zeer treffend en hier guilty as charged!enomiss schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:38:
Iedereen hier huilie over het songfestival maar stiekem genieten van de chickies en clowns is best entertainment. Naar je smartphone charts kijken en je vrouwtje laten denken dat je te stoer bent om te kijken, maar met een schuin oog zie je alles. Heel crypto land staat speciaal voor jou als stiekeme songfestival liefhebber op pauze.
Frankrijk was goed, te goed. En daardoor niet Songfestival waardig. Het moet gewoon ergens een beetje wringen.Mooody schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 23:25:
[...]
Ik vond eigenlijk alleen Frankrijk wel aardig. Gewoon een oprecht liedje.
YouTube: Barbara Pravi - Voilà - France 🇫🇷 - Official Music Video - Eurovisio...
IJsland had vorig jaar een betere.....vrij geniaal eigenlijk
Hiermee hadden ze eenvoudig kunnen winnen, maar je mocht blijkbaar niet hetzelfde liedje opnieuw gebruiken.
YouTube: Daði Freyr (Daði & Gagnamagnið) – Think About Things (Official Video)
![]()
Maar eens dat het sneu is voor Ijsland?akaQ schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 23:30:
[...]
Frankrijk was goed, te goed. En daardoor niet Songfestival waardig. Het moet gewoon ergens een beetje wringen.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Frankrijk heb ik doorgespoeld.. als enige.akaQ schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 23:30:
[...]
Frankrijk was goed, te goed. En daardoor niet Songfestival waardig. Het moet gewoon ergens een beetje wringen.
Maar we laten als land wel even zien hoe je een evenement organiseert.
Zero.
Inhoudelijk altijd goed, natuurlijk, al vind ik het dan jammer dat het op een ommuurde tuin als Facebook terecht komt - maar da's een beetje een dingetje van mij. Niet aan storen. 😉Gelukszoekr schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 23:16:
[...]
Ik heb daadwerkelijk m'n best gedaan om er wat inhoudelijks van te maken. Je kan gidsen maken. Dus een gids voor beginners, een gids voor cryptobetaalkaarten en een gids voor rente op stablecoins.
Jaja, ik verveelde me de pleuris
Ik gok dat 90% van de Tweakers niet meer op Faecesbook zit, zelfs Microsoft FB (Linkedin) heb ik jaren geleden al aan de kant gegooid.Gelukszoekr schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 23:30:
Ik dacht dat ik een ATL had bereikt met m'n FB group. Maar het gaat hier over het songfestival.. Damn..
Alle proemn in n drek
Heel de dag al die uitgebreide verhalen en posts typen. Ik ken het. DoodvermoeiendA87 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 22:50:
[...]
Mischien heel kort!! en dan omhoog
zo ik ga weer pitten bekaf
Tot morgen dan maar, laten we mikken op wakker worden rond de 39.5k aangezien we wss wel weer wat terug gaan zakken op zondag dipdag..
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Vind het eigenlijk best een geinig nummer. Snap dat commentaar niet zo. Nederland heeft nou eenmaal een verleden en daar hoort Suriname bij. Mag men best weten.nagynl schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 23:16:
[...]
Is toch overduidelijk dat we als Nederland geen drie jaar op rij de show willen organiseren, maar gelukkig hebben we Griekenland nog als semi NL inzending.
Ik gok overigens op:
Zwitserland, Frankrijk of Italië
Wie doet er mee aan de songfestival bingo?
https://opensea.io/seaart
nothing stops this train
69k is leuk en aardig maar daarvoor zal er voor honderden miljarden in crypto moeten worden gepompt. De whales hebben ondertussen flink gecashed rond de 45k en hoger dus die gaan echt niet op dit moment vol in. Dan hebben ze te weinig winst. Retail zit met angst en beven boven de sell knop te hangen laat staan dat ze gaan kopen dus dat blijft ondertussen een beetje hodlen.
Blijft over institutioneel geld. Nou dat gaat hem voorlopig ook niet worden. De volatiliteit schrikt gewoon teveel af op deze levels. Elke aankoop moet verantwoord worden. En er moet iemand een handtekening zetten anex vrijwillig met zijn hoofd op het hakblok willen wachten.
Ik ben bang dat we eerder afglijden als retail toch zenuwachtig gaat worden over het aankomende fud wat over de markt zal worden uitgestrooid. Kan zo wel wat bedenken; Tesla heeft toch een groot deel BTC van de hand gedaan of miners gaan versneld Bitcoin verkopen om de kosten te dekken of een invloedrijk land werpt extra barrières op..
En dan kan het hard gaan.
Persoonlijk denk ik dat in fiat blijven op dit moment de beste hodl methode is. Want bij elke daling word je fiat meer bitcoin waard.
Alleen in de blote kont. Bingo hoort in de blote kont.enomiss schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 23:36:
[...]
Vind het eigenlijk best een geinig nummer. Snap dat commentaar niet zo. Nederland heeft nou eenmaal een verleden en daar hoort Suriname bij. Mag men best weten.
Ik gok overigens op:
Ontopic blijven aubRicardovv schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 23:37:
Koers zal niet heel snel meer groeien. Het blijft voorlopig wat aanklooien tussen de 36k en 39k.
69k is leuk en aardig maar daarvoor zal er voor honderden miljarden in crypto moeten worden gepompt. De whales hebben ondertussen flink gecashed rond de 45k en hoger dus die gaan echt niet op dit moment vol in. Dan hebben ze te weinig winst. Retail zit met angst en beven boven de sell knop te hangen laag staan dat ze gaan kopen dus dat blijft ondertussen een beetje hodlen.
Blijft over institutioneel geld. Nou dat gaat hem voorlopig ook niet worden. De volatiliteit schrikt gewoon teveel af op deze levels. Elke aankoop moet verantwoord worden. En er moet iemand een handtekening zetten anex vrijwillig met zijn hoofd op het hakblok willen wachten.
Ik ben bang dat we eerder afglijden als retail toch zenuwachtig gaat worden over het aankomende fud wat over de markt zal worden uitgestrooid. Kan zo wel wat bedenken; Tesla heeft toch een groot deel BTC van de hand gedaan of miners gaan versneld Bitcoin verkopen om de kosten te denken of een invloedrijk land werpt extra barrières op..
En dan kan het hard gaan.
Persoonlijk denk ik dat in fiat blijven op dit moment de beste hodl methode is. Want bij elke daling word je fiat meer bitcoin waard.
Gelijk heb je hoor. Tegelijkertijd heeft dat wel een groot bereik.dnzm schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 23:33:
[...]
Inhoudelijk altijd goed, natuurlijk, al vind ik het dan jammer dat het op een ommuurde tuin als Facebook terecht komt - maar da's een beetje een dingetje van mij. Niet aan storen. 😉
Ik ben wel wat actief op facebook.. maar no fucking way dat ik met mijn persoonlijke account over geld en crypto ga lullen op Facebook.Bierkameel schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 23:34:
[...]
Ik gok dat 90% van de Tweakers niet meer op Faecesbook zit, zelfs Microsoft FB (Linkedin) heb ik jaren geleden al aan de kant gegooid.
Maar waar kom je dan de échte Henk & Ingrids tegen? Lijkt me sterk dat ik die op Discord, Telegram of Signal ga tegenkomenBierkameel schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 23:34:
[...]
Ik gok dat 90% van de Tweakers niet meer op Faecesbook zit, zelfs Microsoft FB (Linkedin) heb ik jaren geleden al aan de kant gegooid.
Helemaal eens, dikke moon voor organisatie en performance. Daar zit wel 2 jaar werk inPelox schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 23:32:
[...]
Frankrijk heb ik doorgespoeld.. als enige.
Maar we laten als land wel even zien hoe je een evenement organiseert.
Dat doe ik ook niet, al is het vaak niet heel moeilijk alsnog iemand z'n echte naam te achterhalenRicardovv schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 23:39:
[...]
Ik ben wel wat actief op facebook.. maar no fucking way dat ik met mijn persoonlijke account over geld en crypto ga lullen op Facebook.
ik heb 2 facebook accounts; 1 met mijn echte naam, waar ik niks mee doe en alleen beetje kijken wat vrienden en familie doen met hun leven.Ricardovv schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 23:39:
[...]
Ik ben wel wat actief op facebook.. maar no fucking way dat ik met mijn persoonlijke account over geld en crypto ga lullen op Facebook.
en 1 gaming/troll account.....
nothing stops this train
Echt wel. Dik respect voor de organisatie. Decor is waanzinnig goed. Ik vroeg mij op een bepaald moment echt af of men op de echte brug stond of in de zaal.RickvN schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 23:41:
[...]
Helemaal eens, dikke moon voor organisatie en performance. Daar zit wel 2 jaar werk in
Ben naar aardig wat festivals geweest en niemand kan het beter dan Nederland.
[ Voor 10% gewijzigd door enomiss op 22-05-2021 23:45 ]
Ik gok op Italië, maar die Azerbeidzjan met "natte haring" was ook een leuke toevoeging.enomiss schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 23:36:
[...]
Vind het eigenlijk best een geinig nummer. Snap dat commentaar niet zo. Nederland heeft nou eenmaal een verleden en daar hoort Suriname bij. Mag men best weten.
Ik gok overigens op:
Ik heb er ook lang over getwijfeld haha.enomiss schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 23:44:
[...]
Echt wel. Dik respect voor de organisatie. Decor is waanzinnig goed. Ik vroeg mij op een bepaald moment echt af of men op de echte brug stond of in de zaal.
Ben naar aardig wat festivals geweest en niemand kan het beter dan Nederland.
Net op die daken is ook wel weer heel dik. Net als de overgang bij Afrojack van film naar optreden.
Festivals in NL qua licht en geluid liggen inderdaad ook ver voor op andere landen. Gezelligheid en ‘doe maar gewoon normaal’ daarbij ook
[ Voor 18% gewijzigd door RickvN op 22-05-2021 23:49 ]
Mooody schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 23:38:
[...]
Ontopic blijven aubHet gaat nu over het songfestival.
Op die daken is echt dik! Wil ook eens een dik feestje op een dak. Idee voor de Tweakers crypto party?RickvN schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 23:48:
[...]
Ik heb er ook lang over getwijfeld haha.
Net op die daken is ook wel weer heel dik. Net als de overgang bij Afrojack van film naar optreden.
Festivals in NL qua licht en geluid liggen inderdaad ook ver voor op andere landen. Gezelligheid en ‘doe maar gewoon normaal’ daarbij ook
Hijsen we nog een paar lambos naar boven
[ Voor 3% gewijzigd door enomiss op 22-05-2021 23:57 ]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
En dan eten we brood belegd met bankbiljetten en bestrooid met goudsnippersenomiss schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 23:57:
[...]
Op die daken is echt dik! Wil ook eens een dik feestje op een dak. Idee voor de Tweakers crypto party?
Hijsen we nog een paar lambos naar boven
Dat zijn de mooie hè haha
Bron: https://cryptoclan.nl/de-...hongkong-verboden-worden/De Retailhandel in Bitcoin zal door regelgevers in Hongkong verboden worden
22/05/2021
23:12
Transfer them to my wallet and all will be fine!
En ik denk dat jaapio wel voor de babes kan zorgen!schumi1986 schreef op zondag 23 mei 2021 @ 00:02:
[...]
En dan eten we brood belegd met bankbiljetten en bestrooid met goudsnippers
Je bedoelt deze melding?Stokstaart schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 23:58:
10k inflow. Prepare for bottom
Ja..
Ja, hoe kan dat, die zou toch naar 1 USD gaan?
Was er ook ooit één die geliquideerd werd op BitMEX en graag aanspraak wilde maken op de verzekering (= voor de funds) die zij hebben om daardoor zijn verloren geld terug te krijgen. Die dacht echt dat het vrijblijvend gokken was, bij winst het geld opeisen en bij verlies de verzekering aanspreken.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Wie niet waagt, wie niet wint. Brutalen hebben immers de halve wereld.Taro schreef op zondag 23 mei 2021 @ 00:08:
[...]
Ja, hoe kan dat, die zou toch naar 1 USD gaan?
Was er ook ooit één die geliquideerd werd op BitMEX en graag aanspraak wilde maken op de verzekering (= voor de funds) die zij hebben om daardoor zijn verloren geld terug te krijgen. Die dacht echt dat het vrijblijvend gokken was, bij winst het geld opeisen en bij verlies de verzekering aanspreken.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Het is weer zover:
— Elon Musk (@elonmusk) 22 mei 2021
[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 23-05-2021 00:24 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Elon is wakker iddTaro schreef op zondag 23 mei 2021 @ 00:23:
Lol, kijk DOGE gaan...
Het is weer zover:
[Twitter]
[Afbeelding]
De sell pressure bij een klein beetje stijging is ook niet mals. Die kaars wordt aardig teruggedrukt bij iedere paar cent die hij omhoog wil zeg. Wel weer leuk om te zien en een extra graphje om naar te staren dankTaro schreef op zondag 23 mei 2021 @ 00:23:
Lol, kijk DOGE gaan...
Het is weer zover:
[Twitter]
[Afbeelding]
Zero.
En nog 10k erbij..
Ik zie de kleuren van de Nederlandse vlag!Taro schreef op zondag 23 mei 2021 @ 00:23:
Lol, kijk DOGE gaan...
Het is weer zover:
[Twitter]
[Afbeelding]
Als Roelie zn FB groep nu een beetje Elon achtig gevolg krijgt. Dan kunnen we hier met elkaar gewoon op zondagavond bedenken welke coin we nu weer eens zullen inkopen, dan Roel laten chillen, en daarna op dinsdag met elkaar de profits vieren. Pump en dump groepjes zijn niet toegestaan, maar onze eigen FB groep ala Elon inzetten moet kunnen toch. Go go Roel!Pelox schreef op zondag 23 mei 2021 @ 00:27:
En doge zakt ook weer net zo hard. Invloed van elon neemt sterk af.
Wat zijn mensen toch dwazen af en toe. Hoe FOMO wil je het hebben.Taro schreef op zondag 23 mei 2021 @ 00:23:
Lol, kijk DOGE gaan...
Het is weer zover:
[Twitter]
[Afbeelding]
Elon speelt deze simulatie gewoon met cheats..
Ik begin me steeds minder prettig te voelen bij het meedoen met dit spel. en denk echt dat het niet goed is voor Nederland dat gewoon wat geld in crypto pompen een factor 10 meer oplevert dan werken voor je geld. Maar soit dan dwalen we weer af in het politieke.
[ Voor 21% gewijzigd door Michael_OsGroot op 23-05-2021 01:00 ]
Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen
Ik ben er zeker bang voor en zou alleen daarom nooit alle eieren in een mandje leggen. Maar dat geld wat mij betreft voor alle investeringen.Baf schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 20:57:
[...]
Ben je niet bang dat dergelijke sites opeens een keer uit de lucht zijn?
Uiteindelijk is het voor mij heel simpel. Inleg terug met een beetje winst en je hebt al een spaarrekening verslagen.
Is dat rendabel (Binance geeft 87% interest) ? Of is die coin te instabiel?
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
87% interest op 0,- is nog steeds 0,-.Da_maniaC schreef op zondag 23 mei 2021 @ 00:47:
Weet iemand eigenlijk hoe dat zit met High yield staking op Binance met FRONT (Frontier) coin?
Is dat rendabel (Binance geeft 87% interest) ? Of is die coin te instabiel?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ein-de-lijkPelox schreef op zondag 23 mei 2021 @ 00:27:
En doge zakt ook weer net zo hard. Invloed van elon neemt sterk af.
[ Voor 12% gewijzigd door Michael_OsGroot op 23-05-2021 00:57 ]
Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen
Mooi bedankt haha. Het was voor Taro waarschijnlijk de aanleiding om de link maar weg te halen. Ik ben ook zeker geen voorstander van pumpdump ellendetwit schreef op zondag 23 mei 2021 @ 00:29:
[...]
Als Roelie zn FB groep nu een beetje Elon achtig gevolg krijgt. Dan kunnen we hier met elkaar gewoon op zondagavond bedenken welke coin we nu weer eens zullen inkopen, dan Roel laten chillen, en daarna op dinsdag met elkaar de profits vieren. Pump en dump groepjes zijn niet toegestaan, maar onze eigen FB groep ala Elon inzetten moet kunnen toch. Go go Roel!
Nee joh, gaat nog naar een dollar.Michael_OsGroot schreef op zondag 23 mei 2021 @ 00:57:
Ik heb overigens een sell order voor 0.30 euro/Doge er op staan. En ik zit er in sind December 2013. Weet niet of dat uit maakt, ik heb er dus nooit geld in gestoken. Dit ter aanvulling van mijn eerdere berichten
Dan had je al lang je winst kunnen pakken. Of verwachtte jij dat Doge echt naar de 1 dollar ging? Ik zie dat je de doge gratis had. Dan kan je het idd afwachten.Michael_OsGroot schreef op zondag 23 mei 2021 @ 00:57:
Ik heb overigens een sell order voor 0.30 euro/Doge er op staan. En ik zit er in sind December 2013. Weet niet of dat uit maakt, ik heb er dus nooit geld in gestoken. Dit ter aanvulling van mijn eerdere berichten
[ Voor 6% gewijzigd door zwembroek op 23-05-2021 01:05 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Een deel is fomo. Een deel is waarschijnlijk traders die puur op Elon tweets kopen met en een strakke sl. En waarom ook niet? Zolang je er gebruik van kan makenWoodyWindoW schreef op zondag 23 mei 2021 @ 00:31:
[...]
Wat zijn mensen toch dwazen af en toe. Hoe FOMO wil je het hebben.
Vast ooit en ik verkoop niet alles.
Ja ik had allang winst kunnen pakken. Met de kennis van nu makkelijk roepen. Het is overigens een valse tegenstelling: het is niet of winst pakken, of doge gaat naar een dollar. Gesplist:zwembroek schreef op zondag 23 mei 2021 @ 01:03:
[...]
Dan had je al lang je winst kunnen pakken. Of verwachtte jij dat Doge echt naar de 1 dollar ging?
Ja, ik had winst kunnen pakken.
Nee, ik verwacht niet dat doge naar de 1 dollar gaat. Maar ik weet niet of jij een glazen bol hebt maar het is echt ieder voor zich en god voor ons allen momenteel in cryptoland. En dat was het 10 jaar geleden al helemaal.
Klopt. En mijn broer is Nikkie de Jager.Michael_OsGroot schreef op zondag 23 mei 2021 @ 00:57:
Altseason is wel voorbij. De hele markt kijkt naar Bitcoin..
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/KNhfGHKEF7TQ46ND9i9abrPN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SCJOHtPOPWpF9eB4ltt5ezJy.jpg?f=fotoalbum_large)