[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 245 Laatste
Acties:
  • 866.450 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:50

MicroWhale

The problem is choice

TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 07:47:
Uhh.. Een triljard is... 1.000.000.000.000 miljard :P (Heel wat meer dan de GDP van heel de wereld dus)

Maar much wow so wtf indeed, daar valt toch niet mee te praten, dus ik zal maar ook geen poging doen :p
Kak, was er toch iets fout aan mijn verder 100% correcte post. _O-

Thanks. Ik sta altijd open voor mensen die me willen verbeteren namelijk.... unlike onze edele heer S.S. :')

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:53
JT schreef op maandag 17 mei 2021 @ 23:00:
Als btc nog een tikje stijgt dan ben ik ook out met de btc in ieder geval; RSI zit nu ongeveer op een piek waarbij die daarna steeds naar beneden tieft.

Edit: En eruit op 44500. But order 50% fiat rond de 42 en de andere 50% rond de 41.
En we zijn de weg omhoog ingeslagen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jowi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-04-2023
MaStar schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 07:53:
[...]

En we zijn de weg omhoog ingeslagen...
Voorzichtig optimistisch hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TalentedMrRiple
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 08-09 15:03
dnzm schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 07:49:
Geen idee of-ie in het verleden al wel eens langs is gekomen: Tracking 2021 Top Ten Cryptocurrencies – Month Four.

Tl;dr: kerel koopt aan het begin van elk jaar $100 elk van de top tien currencies op dat moment (legt dus $1000 in) en blijft er dan verder van af. Profits ensue.

Al denk ik dat het volgende maand een ietsjes ander beeld geeft, maar ik twijfel er absoluut niet aan dat hij aan het eind van het jaar positief uitkomt.
Mooi om te zien. Ieder jaar weer dikke winst en ook na de maand mei zal dit jaar natuurlijk een prachtig rendement geven. Zelfs het bearische 2018 laat nog een toprendement zien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
MicroWhale schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 07:50:
[...]

... unlike onze edele heer S.S. :')
Jongens, toch.
Stap er eens overheen man, stelletje kleuters

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:56

YES

Moderator General Chat
jowi schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 07:57:
[...]

Voorzichtig optimistisch hier.
Gezien jouw comments de afgelopen dagen is dat een duidelijk signaal voor mij om in fiat te gaan :+
Geintje natuurlijk, ik hoop met je mee dat we de weg omhoog vandaag gaan vinden, er lijkt op de 1h een soort parabolisch lijntje te trekken, hopelijk klopt dat (en komt het uit) :Y

[ Voor 3% gewijzigd door YES op 18-05-2021 08:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Matic blijft lekker door gaan! Ada herstelt ook langzaam. Prima zo, hodl!

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-04-2023
LOL ja inderdaad... pas op :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Smultie schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 08:11:
[...]

Jongens, toch.
Stap er eens overheen man, stelletje kleuters
Stap. d:)b

(dat was inderdaad niet zo netjes, ik geef het toe. Aan de andere kant kun je je ook goed inlezen in de materie voordat je in een topic negatief en met veel bijvoeglijke voornaamwoorden gaat reageren over de inhoud. Ik had wel een flink stuk kunnen schrijven over waarom Blockchain technologie een levensvatbare toekomst heeft, maar zijn antwoorden geven niet echt de indruk dat hij daar voor open staat. Vandaar mijn vergelijking met.)

[ Voor 56% gewijzigd door MicroWhale op 18-05-2021 08:22 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
MicroWhale schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 08:19:
[...]

Stap. d:)b

(dat was inderdaad niet zo netjes, ik geef het toe. Aan de andere kant kun je je ook goed inlezen in de materie voordat je in een topic negatief en met veel bijvoeglijke voornaamwoorden gaat reageren over de inhoud. Ik had wel een flink stuk kunnen schrijven over waarom Blockchain technologie een levensvatbare toekomst heeft, maar zijn antwoorden geven niet echt de indruk dat hij daar voor open staat. Vandaar mijn vergelijking met.)
Ik nam je woorden voor wat het volgens mij was bedoelt: een duidelijke grap eerder ten koste van de heer Schimmelpenninck die zichzelf nu verheven heeft als scheldwoord :D Vond het wel een mooie grap eigenlijk.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Ricardovv
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-09 21:40
Heej de Bitcoin evangelie mag ook wel wat minder hoor. Leuk om een user af te kammen maar op punten heeft hij gewoon gelijk ook al is dat niet leuk om te horen.

Waardeopslag klinkt allemaal leuk en aardig maar dit is natuurlijk grote onzin. Omdat er geen enkele garantie is voor blijvende waardeopslag. We zitten al sinds half april in een forse downtrend. En de kans dat we terug gaan naar 20k is net zo groot dat we doorklappen naar 100k. We willen allemaal het laatste maar er is een fundamenteel probleem. De waarde wordt alleen maar bepaald door de bereidheid van de volgende koper die hoopt zijn Bitcoin voor meer te verkopen. Maar dan moet er wel een koper zijn die meer wil betalen. En dat weet je domweg niet.

Echte waarde opslag zit in courante goederen die niet aan mode onderhevig zijn en waar altijd vraag naar zal zijn. En dat is Bitcoin nu juist niet.

Na 16 april is er al niemand meer bereid om meer te betalen dan ATH. Misschien is dat een teken aan de wand?

Hodlen is vooral interessant als je (heel) vroeg bent ingestapt. Dan kun je er in zitten met de “ik ben met niks gekomen en vind het niet erg dat ik met niks naar huis ga” mentaliteit.

Nu instappen met een hodl instelling is louter gokken. Met als hopium allerlei groeimodellen van Bitcoin believers.

Afgelopen week heb je gezien dat slechts 1 persoon (of bedrijf) de macht heeft om de koers ongekend te beïnvloeden. Daar gaat het waardeopslag concept.

En dan natuurlijk nog de immense marktmanipulatie door Bitcoin grootbezitters. Whales die gezamenlijk honderdduizenden Bitcoins hebben ingekocht toen deze nog ver onder 10k stond. Deze partijen spelen sowieso nooit verlies. Overigens geloof ik ook niet dat whales belang hebben bij hele hoge koersen. Waarom handelen in “dure” Bitcoin als er veel meer snelheid zit in “goedkope” Bitcoin.

Blijft over dat je heel goed geld KAN verdienen bij een uitgekiende handelsstrategie. Moet je dit wel kunnen.

En nee ik ben niet anti Bitcoin en (crypto in het algemeen). Ik vind het een machtig gegeven en pik mijn (winst) graantje mee.

Maar vertrouwen op 288k modellen kun je niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
Ricardovv schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 08:27:
.... En de kans dat we terug gaan naar 20k is net zo groot dat we doorklappen naar 100k. We willen allemaal het laatste maar er is een fundamenteel probleem. De waarde wordt alleen maar bepaald door de bereidheid van de volgende koper die hoopt zijn Bitcoin voor voor meer te verkopen.
ditzelfde werkt ook voor goud:

er is een beperkte oplage, kan niet opnieuw worden gemaakt... puur afhankelijk van bereidheid tot kopen. Voordeel van goud is dat het al eeuwenoud bestaat.

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Heej de Bitcoin evangelie mag ook wel wat minder hoor. Leuk om een user af te kammen maar op punten heeft hij gewoon gelijk ook al is dat niet leuk om te horen.

Waardeopslag klinkt allemaal leuk en aardig maar dit is natuurlijk grote onzin. Omdat er geen enkele garantie is voor blijvende waardeopslag. We zitten al sinds half april in een forse downtrend. En de kans dat we terug gaan naar 20k is net zo groot dat we doorklappen naar 100k. We willen allemaal het laatste maar er is een fundamenteel probleem. De waarde wordt alleen maar bepaald door de bereidheid van de volgende koper die hoopt zijn Bitcoin voor voor meer te verkopen. Maar dan moet er wel een koper zijn die meer wil betalen. En dat weet je domweg niet.

Echte waarde opslag zit in courante goederen die niet aan mode onderhevig zijn en waar altijd vraag naar zal zijn. En dat is Bitcoin nu juist niet.

Na 16 april is er al niemand meer bereid om meer te betalen dan ATH. Misschien is dat een teken aan de wand?

Hodlen is vooral interessant als je (heel) vroeg bent ingestapt. Dan kun je er in zitten met de “ik ben met niks gekomen en vind het niet erg dat ik met niks naar huis ga” mentaliteit.

Nu instappen met een hodl instelling is louter gokken. Met als hopium allerlei groeimodellen van Bitcoin believers.

Afgelopen week heb je gezien dat slechts 1 persoon (of bedrijf) de macht heeft om de koers ongekend te beïnvloeden. Daar gaat het waardeopslag concept.

En dan natuurlijk nog de immense marktmanipulatie door Bitcoin grootbezitters. Whales die gezamenlijk honderdduizenden Bitcoins hebben ingekocht toen deze nog ver onder 10k stond. Deze partijen spelen sowieso nooit verlies. Overigens geloof ik ook niet dat whales belang hebben bij hele hoge koersen. Waarom handelen in “dure” Bitcoin als er veel meer snelheid zit in “goedkope” Bitcoin.

Blijft over dat je heel goed geld KAN verdienen bij een uitgekiende handelsstrategie. Moet je dit wel kunnen.

En nee ik ben niet anti Bitcoin en (crypto in het algemeen). Ik vind het een machtig gegeven en pik mijn (winst) graantje mee.

Hoewel je gelijk hebt dat niet elke afwijkende of andere mening afgebrand moet worden, vind ik dat in deze context geen terecht punt. Degene die hier aangepakt werd bleef zelf met inhoudsloze tegenargumenten komen. Volgens mij worden hier prima, kritische meningen verkondigd en noten gekraakt en kan dat hier ook prima, zolang het over inhoud gaat en niet zomaar wat uit de lucht gegrepen sentiment. Onlangs is in het NK topic nog een behoorlijk lange en uitgebreide discussie geweest over waarom BTC nou de grootste is of zal blijven dacht ik. Eén iemand voor, één iemand tegen en alles op inhoudelijke argumenten. Zelfs de mods genoten van de discussie.

Je hebt een punt met betrekking tot de mode-gevoeligheid van Bitcoin, al is dat ook al een hele tijd aan de gang natuurlijk. Maar andere zaken waarmee je kan 'speculeren', de beurs, goud, fiat et cetera, ontlenen hun waarde ook aan iets ongrijpbaars, vertrouwen en brede acceptatie of adoptie. Ik zie @Mooody hier vaak pleiten voor het investeren in coins die gericht zijn op/sterk zijn bedacht op het gebied van adoptie en daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Adoptie en breed draagvlak in de samenleving kunnen de volatiliteit doen afnemen. Wellicht dat er, net als met de beurs, iets bedacht moet worden in het kader van manipulatie, maar ik denk ook dat het allemaal nog zo 'jong' is dat dit er ook bij hoort, bij het volwassen worden van crypto/Bitcoin.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Stel je voor dat je 's ochtends tijd/zin hebt om aan zulke discussies mee te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardovv
  • Laatst online: 11-09 21:40
Remko.me schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 08:33:
[...]

ditzelfde werkt ook voor goud:

er is een beperkte oplage, kan niet opnieuw worden gemaakt... puur afhankelijk van bereidheid tot kopen. Voordeel van goud is dat het al eeuwenoud bestaat.
Nouja dit dus.. 7 miljard (iets meer of minder) mensen op deze wereld weten wat de blijvende waarde is van goud. Mede omdat je goud concreet vast kunt houden. Wij crypto volk vinden goud veel minder interessant omdat we het veel te stabiel vinden. (Weinig groei)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
StevenzeN schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 08:41:
Stel je voor dat je 's ochtends tijd/zin hebt om aan zulke discussies mee te doen..
Rond dit tijdstip heb ik normaal mijn 3e overleg... (zit ik nu ook in overigens maar het is niet zo interessant...)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Eens. Dus laten we inhoudelijk worden. (y)
Waardeopslag klinkt allemaal leuk en aardig maar dit is natuurlijk grote onzin. Omdat er geen enkele garantie is voor blijvende waardeopslag. We zitten al sinds half april in een forse downtrend. En de kans dat we terug gaan naar 20k is net zo groot dat we doorklappen naar 100k. We willen allemaal het laatste maar er is een fundamenteel probleem. De waarde wordt alleen maar bepaald door de bereidheid van de volgende koper die hoopt zijn Bitcoin voor voor meer te verkopen. Maar dan moet er wel een koper zijn die meer wil betalen. En dat weet je domweg niet.
Het gaat om het woordje opslag. Je slaat waarde op. Hoeveel waarde wordt inderdaad bepaald door de markt en het sentiment, door kopers en verkopers, als dat een fundamenteel probleem is dan zitten we al sinds 1635 met een fundamenteel probleem.
Daarnaast is er wiskundig bewezen schaarste in plaats van (bij goud) geologisch berekende schatting van schaarste.

En hier komt het wiskundig schaarstemodel weer om de hoek zeilen. Plus de voordelen die Btc brengt ten opzichte van goud. Het argument dat je daar adoptie voor nodig hebt is daarbij wel steekhoudend; Als niemand het gebruikt heeft het sowieso geen waarde. En laat dit jaar wederom bewezen zijn dat Bitcoin interessant blijkt te zijn. Of dat voor lange duur is? Geen idee. Niks wat wij bedenken zal eeuwig bestaan.

Het is nog steeds opslag. De waarde wordt zoals eerder gezegd bepaald door de markt en het sentiment. Lees je eens in in de wereld van de aandelen, daar doen analisten en directeuren van banken constant dit uitspraken (of leveren rapporten) die de markt beïnvloeden. Wat dat betreft is de hele geldmarkt één groot spel.

Welke whales zijn dat dan? Kijk eens bij glassnode hoe Bitcoin van partij naar partij gaat. De basis van de markt ligt in het minen van de coins. Vanuit daar wordt momenteel een groot deel van de marktprijs bepaald. Daarnaast zijn er dit jaar grote corporate partijen die massaal inkopen en niet verkopen. Het aantal verhandelbare Bitcoin wordt dus kleiner waardoor de prijs stijgt. Ik weet niet hoeveel van jouw whales nog op hun Bitcoin zitten, maar ik geef ze groot gelijk. Die whales hebben namelijk (naast hun nu meer waardevolle Btc) de centjes niet om de prijs verder op te schroeven. Die hebben geen 1.5 miljard aan $'s om even wat bij te kopen.

Dat klopt, zoals gezegd bepalen de markt en het sentiment de prijs. Er zijn een aantal modellen in omloop waarvan de wildste een prijs van 700k voorspelt. De meest conservatieve zegt dat we bij 69k de top bereikt hebben (en dus nu richting bearmarket gaan). De toekomst zal uitwijzen welk model gelijk heeft.... en ondertussen kunnen wij er flink mee verdienen.

[ Voor 3% gewijzigd door MicroWhale op 18-05-2021 08:47 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:44
Man wat zijn jullie lekker wakker geworden _O-

Ik vind helemaal mooi! Ga zo door lekker leesvoer op mijn vrije dag d:)b

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Ik pak de popcorn er weer bij.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorwas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
JDx schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 08:46:
Ik pak de popcorn er weer bij.
Same, is kijken of het een herhaling van gisteren word.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 11:10
KSM boven de 500 euro. BTC in het groen. Inhoudelijke discussies in de slowchat.
Mooi dagje voor de boeg, blijkbaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jorwas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Ray_ schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 08:52:
KSM boven de 500 euro. BTC in het groen. Inhoudelijke discussies in de slowchat.
Niet te snel juichen, de 45800 lijkt weer rejected net als gisteren. Hopelijk belanden we niet gelijk weer op de 42K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Ray_ schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 08:52:
Wat is er zo bijzonder aan KSM, eerste keer dat ik dat hoor.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

JDx schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 08:54:
[...]

Als dit niet bijzonder is, weet ik het ook niet meer :P

Afbeeldingslocatie: https://backend.artreview.com/wp-content/uploads/2019/11/Yayoi-Kusama_hero-1230x600.png

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:48
[...]

Dan ben je nieuw in het crypto topic hier op tweakers want op elke pagina staat wel een vermelding van KSM, meestal door Moody. Los daarvan is polkadot en dus KSM best wel in het crypto nieuws, best opmerkelijk dat je het voor het eerst hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Mooody schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 08:56:
[...]

Als dit niet bijzonder is, weet ik het ook niet meer :P

[Afbeelding]
Lol lijkt wel een japanse film. Is er ook een Anime coin? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Khaelos schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 08:45:
Man wat zijn jullie lekker wakker geworden _O-

Ik vind helemaal mooi! Ga zo door lekker leesvoer op mijn vrije dag d:)b
Graag gedaan. Veel plezier vandaag!

Ik ga lekker werken.

Werken?

Yep.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 07-09 21:35

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

Pfff doodziek wordt je ervan. Toch maar de bearmarkt in?

Was net weer ingestapt aangezien we de weg naar boven gevonden hadden, maar mag blijkbaar toch niet baten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

mannowlahn schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 08:56:
[...]

Dan ben je nieuw in het crypto topic hier op tweakers want op elke pagina staat wel een vermelding van KSM, meestal door Moody. Los daarvan is polkadot en dus KSM best wel in het crypto nieuws, best opmerkelijk dat je het voor het eerst hoort.
Misschien lees ik eroverheen als KLM of KTM en KSM is volgens mij ook iets anders. Doet mij denken aan een bedrijf ofzo, maar zal het wel weer verwarren met iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
MicroWhale schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 08:56:
[...]

Graag gedaan. Veel plezier vandaag!

Ik ga lekker werken.

Werken?

Yep.
Nog een paar jaartjes dan bepaal je helemaal zelf of je nog gaat werken of alleen maar rondjes gaat rijden in je lambo.
Lekker inhoudelijk toch?
When moon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
[...]

Ik wou net beginnen met een heel verhaal te tikken over parachain slot auctions, een online event over DOT dat morgen en overmorgen plaats vindt, het feit dat @Mooody al de nodige PR in dit topic heeft gedaan en sinds een paar dagen steeds meer KSM hier wordt genoemd, maar toen bedacht ik mij: sarcasm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rien43
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 14-09 18:42
Ik heb weer zin om ergens fiat in te duwen. Het liefst een veelbelovende ico. Weet iemand nog een pareltje om mijn agressie om fiat stuk te slaan tot uitvoering kan brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 22:57
BTC dominantie onder 40%. De vorige keer was het klaar op 32%. Hoe "diep" gaan we ditmaal?

Ook goedemorgen trouwens

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Gelukszoekr schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 09:02:
BTC dominantie onder 40%. De vorige keer was het klaar op 32%. Hoe "diep" gaan we ditmaal?

Ook goedemorgen trouwens
Eerst maar even door de 45k zakken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feye1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-01 23:38
Gelukszoekr schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 09:02:

Ook goedemorgen trouwens
Hopelijk pakt BTC met een mooie run wat terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Rien43 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 09:00:
Ik heb weer zin om ergens fiat in te duwen. Het liefst een veelbelovende ico. Weet iemand nog een pareltje om mijn agressie om fiat stuk te slaan tot uitvoering kan brengen?
GET protocol schijnt veelbelovend te zijn en is (itt veel coins) echt zinvol. (trustless ticketing)
Prijs is lekker gedaald en ik twijfel om 'm erbij te nemen in de long term PF. Ga het waarschijnlijk niet doen, want *focus blabla*, maar toch :P

https://get-protocol.io/

https://www.coingecko.com/nl/coins/get-protocol

Straks als de events weer los gaan, kan GET (los van de koers van BTC) het best wel leuk gaan doen.
Ik ben alleen geen voorstander van projecten die coins burnen of terugkopen om de prijs op te drijven. Begrijp het wel (stijgende of stabiele prijs vergroot aandacht in project -> meer hodlers -> meer stabiliteit, meer exposure.)

[ Voor 20% gewijzigd door Mooody op 18-05-2021 09:11 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Laatst online: 08:49
aex351 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 02:44:
[...]

Doge heeft een nut als valuta. Bitcoin niet. Hoge volume/hoge transactie snelheid en lage fees. Als Doge dat niet kan waarmaken dan zal Doge ook niets worden.

Ik zou het geweldig vinden om een wereld munt te hebben. Wereldwijd betalen en geld overmaken op zo'n decentraal systeem.

Alleen daar heb je dus wel volume voor nodig (veel mensen die het hebben en er gebruik van kunnen maken). Doge ondanks het een meme coin was begint wel steeds meer volume te krijgen omdat er steeds meer reclame voor wordt gemaakt. Kortom, puur om die reden alleen al maakt het kans. Dat er technisch gezien betere munten zijn is leuk. Maar die maken alleen kans als er genoeg mensen er iets mee gaan doen.
Anders moet je al je fiat omzetten naar Doge. En je testament ook zo opstellen en laten uit betalen. Eens zien of je nabestaanden zo gelukkig zouden zijn als jij. :') :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
Mooody schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 09:05:
[...]

GET protocol schijnt veelbelovend te zijn en is (itt veel coins) echt zinvol. (trustless ticketing)
Prijs is lekker gedaald en ik twijfel om 'm erbij te nemen in de long term PF. Ga het waarschijnlijk niet doen, want *focus blabla*, maar toch :P

https://get-protocol.io/

https://www.coingecko.com/nl/coins/get-protocol
Staat op mijn lijstje in ieder geval. Maar wacht nog even tot het echte uitverkoop is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mannowlahn
BootjeVaren schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 09:05:
[...]

Anders moet je al je fiat omzetten naar Doge. En je testament ook zo opstellen en laten uit betalen. Eens zien of je nabestaanden zo gelukkig zouden zijn als jij. :') :+
AEX354 is volgens mij gewoon een ouderwetse beurs troll aan zijn naam te zien. Alle moeite die je aan zon persoon besteed krijg je nooit meer terug.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
mannowlahn schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 09:09:
[...]

AEX354 is volgens mij gewoon een ouderwetse beurs troll aan zijn naam te zien. Alle moeite die je aan zon persoon besteed krijg je nooit meer terug.
Je ziet ze alleen hier als Bitcoin even in een downtrend zit. ;)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

BootjeVaren schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 09:08:
[...]

Staat op mijn lijstje in ieder geval. Maar wacht nog even tot het echte uitverkoop is.
Rond de $4/$4.50 is een leuk instapmomentje imo. No promises :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

[...]

Gewoon overheen lezen net als A28 ofzo, maar jullie geloven allemaal dat BTC een run omhoog gaat maken lees ik hierboven? Hoor groen, dus positief en hopelijk herstel etc, of is dat gewoon hoop?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Valar Morghulis
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-05-2022
JDx schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 09:12:
[...]

Gewoon overheen lezen net als A28 ofzo, maar jullie geloven allemaal dat BTC een run omhoog gaat maken lees ik hierboven? Hoor groen, dus positief en hopelijk herstel etc, of is dat gewoon hoop?
Hoop is een uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
[...]

Een reactie van 2 lijnen is nu geen zo'n verlies in mijn leven. En ik heb toch wel even vanbinnen gelachen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
Ik zat net nog even naar de waarde van GRT te kijken en werd er wat treurig van.
Een coin met een goeie use-case die al meermaals in de praktijk wordt gebruikt, een actieve community en stroom aan pull requests... en dan gaat men toch liever voor Doge of ander prul.

Het overgrote deel heb ik zelf al een tijd geleden van de hand gedaan, maar heb nog een flufje over dat allemaal nog nét in de groene cijfers staat. Soort van sentiment, denk ik.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cIzmOy6GdamNs_CVCqV6O1wVTmA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HWWUFZLNcpImJYoYA1XX6gNP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hodl22
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 13-09-2022

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ray_
@Verwijderd weet met 1 afbeelding mijn voorgaande post teniet te doen. En er zitten niet eens tieten in.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mannowlahn
zwembroek schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 09:11:
[...]

Je ziet ze alleen hier als Bitcoin even in een downtrend zit. ;)
ik heb altijd het idee dat het ook frustratie is dat men niet eerder ingestapt is, wat overigens nog steeds kan. Maar zo gefrustreerd op bitcoin afgegeven hebben dat ze er niet overheen kunnen stappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
Bedankt voor de reminder, ik was dit al bijna terug vergeten. Kunnen we dit die aan de beginpost toevoegen? _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Firecow

Firecow

worldofnature.nl

Zal vast al gemeld zijn maar coinexchange.io opent vandaag nog 1 maal haar servers om je oude coins er nog af te krijgen. Ze waren toen der tijd binnen een paar maanden offline zonder dat veel gebruikers er vanaf wisten. Dus mocht er nog iets opstaan grijp je kans 😊

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

JDx schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 08:59:
[...]

Misschien lees ik eroverheen als KLM of KTM en KSM is volgens mij ook iets anders. Doet mij denken aan een bedrijf ofzo, maar zal het wel weer verwarren met iets.
KSM was inderdaad een reclame-/communicatiebureau, maar die zijn vorig jaar failliet gegaan.
Vond het zo'n naar bedrijf dat ik een paar maanden geleden niet ben ingestapt (suuuuper goede reden.. :D) en nu wel lichtelijk spijt heb. Gewoon los van elkaar zien dus.

En mensen, WTF? Ik ga om 17:30 netjes naar mijn vrouw en kinderen, dankzij de tip van Pelox2002, kom ik terug in een nieuw topic met 22 verse pagina's 8)7 :D

Wel lekker wakker worden, maar ik geloof nog niet dat er een mega pushback gaat komen vandaag. Lijkt gewoon weer de top van een boog waarvan we er al een paar hebben gehad de afgelopen tijd.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:45
Dit betreft trouwens een officieel document. Staat een logo op en al.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

BootjeVaren schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 09:25:
[...]

Bedankt voor de reminder, ik was dit al bijna terug vergeten. Kunnen we dit die aan de beginpost toevoegen? _O-
Ach uiteindelijk moet iedereen lekker investeren waarin ie wil.

En uiteindelijk moet alles bespreekbaar kunnen zijn omtrent crypto. Laten we eerlijk zijn; als niemand meer Bitcoin wil hebben dan tankt de prijs ook gewoon.

Ik vond de post van @Ricardovv wel een mooie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4ney3M8tLApy7Nfp--Rvq9vfzBM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uElQdV7pjLFjIKjQWFeoHAma.jpg?f=fotoalbum_large

Deze heeft de nacht overleefd blijkbaar. Nu een patat shoarma in de plus, hopelijk kan ik er een Wagyu a5 uit slepen.

69k soon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
Ken. schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 09:31:
[...]

KSM was inderdaad een reclame-/communicatiebureau, maar die zijn vorig jaar failliet gegaan.
Vond het zo'n naar bedrijf dat ik een paar maanden geleden niet ben ingestapt (suuuuper goede reden.. :D) en nu wel lichtelijk spijt heb. Gewoon los van elkaar zien dus.

En mensen, WTF? Ik ga om 17:30 netjes naar mijn vrouw en kinderen, dankzij de tip van Pelox2002, kom ik terug in een nieuw topic met 22 verse pagina's 8)7 :D

Wel lekker wakker worden, maar ik geloof nog niet dat er een mega pushback gaat komen vandaag. Lijkt gewoon weer de top van een boog waarvan we er al een paar hebben gehad de afgelopen tijd.
Dat van die bogen zou kunnen hoor maar er lijken nu ook weer higher lows te ontstaan en dat was de afgelopen week niet zo. Het is alleen nog wat vroeg om daar echte betekenis aan te geven. Maar een sprankje hoop is op z'n plaats O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malarkan
@Verwijderd
uit de afgelopen pagina's heb ik nog nergens gemerkt dat dat niet kan. Zoals Visca ook al opmerkte op de post van Ricardovv was dit alleen een reactie op iemand die zelf alleen maar aan het trollen is en nergens inhoudelijk op reageerde. Ik heb verder op iedereen een normale discussie zien gebeuren. Zoals de reactie van Microwhale op de post van Ricardovv, met inhoud en counterpunten.

Dan zijn juist de plaatjes die jij net stuurde enorme dooddoeners (ik vond het plaatje wel geniaal trouwens _/-\o_ , maar niet helemaal zoals ik het heb opgemerkt als enorme newbie in deze wereld van crypto)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
@Verwijderd Als je klikt op dat icoontje rechts van "BTCUSDT Eeuwigdurend" Dan krijg je een mooit plaatje met een raket enzo. Helemaal jouw smaak denk ik :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
malarkan schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 09:40:
Dan zijn juist de plaatjes die jij net stuurde enorme dooddoeners (ik vond het plaatje wel geniaal trouwens _/-\o_ , maar niet helemaal zoals ik het heb opgemerkt als enorme newbie in deze wereld van crypto)
Sowieso worden discussies, inhoudelijk of niet, hier in de regel bestookt met memes en andere zooi, wat in mijn ogen alleen maar mooi is. Voor dit topic geldt eigenlijk: niets is serieus tot het tegendeel bewezen is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Firecow schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 09:30:
Zal vast al gemeld zijn maar coinexchange.io opent vandaag nog 1 maal haar servers om je oude coins er nog af te krijgen. Ze waren toen der tijd binnen een paar maanden offline zonder dat veel gebruikers er vanaf wisten. Dus mocht er nog iets opstaan grijp je kans 😊
Nice, volgens mij moet ik hier nog meuk hebben.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

malarkan schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 09:40:
@Verwijderd
uit de afgelopen pagina's heb ik nog nergens gemerkt dat dat niet kan. Zoals Visca ook al opmerkte op de post van Ricardovv was dit alleen een reactie op iemand die zelf alleen maar aan het trollen is en nergens inhoudelijk op reageerde. Ik heb verder op iedereen een normale discussie zien gebeuren. Zoals de reactie van Microwhale op de post van Ricardovv, met inhoud en counterpunten.

Ja is ook wel zo. Ik moet daar eigenlijk wel een beetje op gaan letten nu je het zegt..

Maargoed het is voor mij allemaal meer voor de lol. Je moet sowieso niet teveel aantrekken van wat ik post want ik ben gewoon een dikke prutser die ook maar wat aankloot.

Het is puntje bij paaltje een wonder dat ik hier nog geld uit heb weten te slepen.

Ik heb in crypto alle fouten wel gemaakt, zelfs de fouten die nog niet bestaan denk ik.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Het probleem met aex351 is niet zozeer de punten die hij aansnijdt tov Bitcoin, maar dat hij/zij Doge als het alternatief neerzet.

aex351 heeft waarschijnlijk Doge op ATH gekocht en probeert te redden wat er te redden valt.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• malarkan
YES schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 09:44:
[...]

Sowieso worden discussies, inhoudelijk of niet, hier in de regel bestookt met memes en andere zooi, wat in mijn ogen alleen maar mooi is. Voor dit topic geldt eigenlijk: niets is serieus tot het tegendeel bewezen is :+
Ja helemaal eens hoor. Ik zette mijn punt niet helemaal neer zoals ik het bedoelde; het plaatje zelf was niet de dooddoener, maar de tekst die er in staat wel. Die wordt dan als tegen-argument ingevlogen en daar is gewoon niets tegenin te brengen omdat je het niet kunt weerleggen (ook niet bewijzen overigens, maar dat maakt voor diegene die dit argument gebruiken doorgaans niet uit)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• malarkan
Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 09:47:
[...]

Ja is ook wel zo. Ik moet daar eigenlijk wel een beetje op gaan letten nu je het zegt..

Maargoed het is voor mij allemaal meer voor de lol. Je moet sowieso niet teveel aantrekken van wat ik post want ik ben gewoon een dikke prutser die ook maar wat aankloot.

Het is puntje bij paaltje een wonder dat ik hier nog geld uit heb weten te slepen.

Ik heb in crypto alle fouten wel gemaakt, zelfs de fouten die nog niet bestaan denk ik.
ga alsjeblieft niet letten op de plaatjes :D, zie mijn vorige post ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Ken. schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 09:31:
[...]

Haha, ik heb ook altijd van die onzin redenen, bepaalde filmpjes niet kijken omdat de titel allcaps is of juist helemaal zonder hoofdletters, advies niet aannemen van mensen uit bepaalde regionen (achterlijk ja).

Nou ja, dat had ik vroeger vooral, maar soms als iemand mij niet aan staat die zegt nu BTC kopen, dan zou ik zo alles verkopen, lekker extreem, ook al verlies ik, denk dan toch ne nene neh neeehhh... (Rolo) :')

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• malarkan
enomiss schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 09:50:
Het probleem met aex351 is niet zozeer de punten die hij aansnijdt tov Bitcoin, maar dat hij/zij Doge als het alternatief neerzet.

aex351 heeft waarschijnlijk Doge op ATH gekocht en probeert te redden wat er te redden valt.
En ook het halstarrig vasthouden aan de eigen argumenten en niet willen lezen dat het niet waar is wat er gezegd wordt en zijn punten zijn weerlegd. Dat maakt het geen discussie maar trekken aan een dood paard.

Usually not a pretty sight...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man bedankt voor deze tip!

Ik heb daar nog iets van 100k mooncoin staan! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 09:43:
@Verwijderd Als je klikt op dat icoontje rechts van "BTCUSDT Eeuwigdurend" Dan krijg je een mooit plaatje met een raket enzo. Helemaal jouw smaak denk ik :)
Hey ja, nice :) weer wat geleerd!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s44Du4RK7cqPSxv1aD9MqxUewt0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XkyAF1nvH5YBTQI846JMCSgU.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2021 10:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
enomiss schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 09:50:
Ik denk dat dat zeer onwaarschijnlijk is.

Het kan best een trol zijn. Hij is slim genoeg om te weten dat Doge hier shillen natuurlijk niks doet met de prijs van Doge

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
Gerapporteerd voor referral. :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 09:44:
[...]

Serieus? ;) :P

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Matthias87 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 09:57:
[...]

Gerapporteerd voor referral. :(
Haha oh shit, dat had ik nog niet gezien.

@Taro poetsen maar!

Edit: zelf maar ff verwijderd

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2021 10:00 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Goed inhoudelijk argument persoon 1: [bla bla bla]
Goed inhoudelijk argument persoon 2: [bla bla bla]
Random GoT person: HIER EET DEZE MEMES
Persoon 1 en 2: :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Sluw schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 09:40:
[...]

Dat van die bogen zou kunnen hoor maar er lijken nu ook weer higher lows te ontstaan en dat was de afgelopen week niet zo. Het is alleen nog wat vroeg om daar echte betekenis aan te geven. Maar een sprankje hoop is op z'n plaats O-)
Als je de view op 15m zet, ziet het er inderdaad wel positief uit. Op 1u kunnen we ieder moment weer naar beneden storten richting de 35K EUR.. Ik blijf wel naar die eerste staren ;) Ziet er in elk geval hoopvol uit ja.
JDx schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 09:52:
[...]

Haha, ik heb ook altijd van die onzin redenen, bepaalde filmpjes niet kijken omdat de titel allcaps is of juist helemaal zonder hoofdletters, advies niet aannemen van mensen uit bepaalde regionen (achterlijk ja).

Nou ja, dat had ik vroeger vooral, maar soms als iemand mij niet aan staat die zegt nu BTC kopen, dan zou ik zo alles verkopen, lekker extreem, ook al verlies ik, denk dan toch ne nene neh neeehhh... (Rolo) :')
Haha, herkenbaar ja. Gelukkig begin ik het wel wat meer te leren. Handelen zonder emotie blijft knap lastig.. Maar als het om crypto gaat, heb ik al een tijdje geleerd om niet teveel te luisteren naar wat er wordt geschreven en geroepen. Anders had ik gisteren blijkbaar alles moeten verkopen omdat bitfuck to zero gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ken. schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 10:03:
[...]

Als je de view op 15m zet, ziet het er inderdaad wel positief uit. Op 1u kunnen we ieder moment weer naar beneden storten richting de 35K EUR.. Ik blijf wel naar die eerste staren ;) Ziet er in elk geval hoopvol uit ja.
De patiënt is kritiek, maar stabiel voor nu, zeg maar? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
YES schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 10:01:
Goed inhoudelijk argument persoon 1: [bla bla bla]
Goed inhoudelijk argument persoon 2: [bla bla bla]
Random GoT person: HIER EET DEZE MEMES
Persoon 1 en 2: :'(
Ja zeg, we komen hier toch niet voor inhoudelijke discussies en nuance? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
sOid schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 10:05:
[...]

Ik wel!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

[...]

:'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
Ken. schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 10:03:
[...]

[...]

...
Op de 4H en 1D ook wel redelijk positief. Maar nogmaals, ik houd de komende dagen rekening met een prijsgevecht om weer in wat hogere regionen te komen. Inclusief dips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

XRP = trash

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
[...]

aangenomen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/swl-tf62InyKW1GHuuB4utIoxwY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/7BAuaOhBfTtbO4drPV28qoMO.png?f=fotoalbum_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Om hier nog ff op terug te komen; is dit wel legit? Ik zie niets op hun twitter staan bijvoorbeeld...

Het zou zomaar een domein overname kunnen zijn van scammers die inloggegevens afhandig willen maken.

Toevallig heb ik voor coinexchange een burn email gebruikt (die nog bestaat) en een wegwerp wachtwoord. Dus wil het gokje wel wagen.

Maar als er mensen zijn die dezelfde email en vooral wachtwoorden gebruiken voor andere exchanges, zou ik die van tevoren toch even wijzigen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• feye1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-01 23:38
Godver, was net even de koers van Vertcoin VTC op Bitvavo aan het bekijken, wellicht of die goed was om op te scalpen een beetje. Lukt soms vrij aardig bij wat laag volume op Bitvavo. Denk, probeer dat even met 22.50 euro of er wat schot in zit daar. Complete brainfreeze, heb ik er per ongeluk voor 2250 euro wat gekocht. Nu snel weer ervanaf zien te komen. 8)7 :+ ;w _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Nee dit topic kan ook gewoon serieus. Dat geouwehoer de hele tijd!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y6qsq-8sNRMQAo5Q8bISFTVDczY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/szlLlogHbs7vAXAQ22LQ1alG.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Ik ben niet zo van de slowchats, maar dit is wel vermakelijk.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

[...]

Zo ben ik een paar jaar geleden een keer in het FO-topic gaan vertellen dat ik mijn FIRE onder anderen middels crypto wil bereiken. De bagger die ik toen over me heen kreeg was echt onvoorstelbaar. Ik wist er niks van en moest maar oprotten want de goeroes wisten beter. Gelukkig zie je nu in verschillende tweakers-topics rondom Financiën een kentering ontstaan waar het meer geaccepteerd is dat ook crypto een onderdeel is van je portfolio.

Even vrij naar Asterix & Obelix:
Maar ergens, in een klein topic, bleef een dappere groep gebruikers moedig weerstand bieden aan de overweldigers en maakte het leven van de gebruikers in de omliggende topics niet gemakkelijk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Firecow

Firecow

worldofnature.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 10:14:
[...]

Om hier nog ff op terug te komen; is dit wel legit? Ik zie niets op hun twitter staan bijvoorbeeld...

Het zou zomaar een domein overname kunnen zijn van scammers die inloggegevens afhandig willen maken.

Toevallig heb ik voor coinexchange een burn email gebruikt (die nog bestaat) en een wegwerp wachtwoord. Dus wil het gokje wel wagen.

Maar als er mensen zijn die dezelfde email en vooral wachtwoorden gebruiken voor andere exchanges, zou ik die van tevoren toch even wijzigen.
Daar zeg je inderdaad wel wat ja! Bij deze dus op eigen risico.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

YES schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 10:16:
[...]

Nee dit topic kan ook gewoon serieus. Dat geouwehoer de hele tijd!
[Afbeelding]
Kan, is ook serieus zo nu en dan, en blijft een slowchattopic.
Speciaal in het leven geroepen om het non serieuze elders te vermijden. ;)

XRP = trash

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dnzm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-09 23:40

dnzm

Knorrig

Verwijderd schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 10:14:
[...]
Als je wachtwoorden hergebruikt doe je het sowieso ontzettend fout. Exchanges zullen meestal nog 2FA hebben, maar als het bijvoorbeeld aan een e-mailaccount hangt die toevallig ook als recovery voor dingen wordt gebruikt...

Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Mr_Ripple schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 10:22:
[...]

Kan, is ook serieus zo nu en dan, en blijft een slowchattopic.
Speciaal in het leven geroepen om het non serieuze elders te vermijden. ;)
Kan het zijn dat je mijn geraaskal iets te serieus neemt? Of ik dat van jou? Huh?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/maaUh2M6ZLz5WPyj8BKMqeEAImo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/06LRp4PwzI1kesvU4Dh2EdeM.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valar Morghulis
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-05-2022
Naja zeg wat positiefs de afgelopen dag. XYM gekocht voor de listing op Zaif, +25% easy money

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dnzm schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 10:22:
[...]

Als je wachtwoorden hergebruikt doe je het sowieso ontzettend fout. Exchanges zullen meestal nog 2FA hebben, maar als het bijvoorbeeld aan een e-mailaccount hangt die toevallig ook als recovery voor dingen wordt gebruikt...
Ja klopt 100%. Daarom ook een waarschuwing, want ik denk dat dit toch wel een fout is die er snel insluipt.

Als ik bijvoorbeeld verhalen lees van mensen met problemen, die achteraf 2FA niet eens ingeschakeld hadden staan...

Ik denk niet dat die dan überhaupt veel bezig zijn met managen van veiligheid :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

YES schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 10:25:
[...]

Kan het zijn dat je mijn geraaskal iets te serieus neemt? Of ik dat van jou? Huh?
[Afbeelding]
Ik vermoed ik het jouwe dan. :P

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

JDx schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 10:18:
Ik ben niet zo van de slowchats, maar dit is wel vermakelijk.
Yep, de hoeveelheid aan shitposts in dit topic is too damn high. De kwaliteit van de shitposts is eveneens too damn high. O+

Zonder teveel af te wijken van dit topic zie ik bij veel serieuze alt coin traders (oxymoron) dat ze hun risico hedgen door alts in hun PF op te nemen die divers zijn in de focus van de coins en/of tech: dus een beetje van DeFi, beetje van sharding, flufje NFT, coins van een DeX.

Is dit uberhaupt slim om te doen als je vooral wilt HODLen of werkt dit alleen omdat je de FoTM omwisselt binnen de tech specialisatie en er dus actief op trade?

[ Voor 43% gewijzigd door Blaim op 18-05-2021 10:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Blaim schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 10:30:
[...]

Yep, de hoeveelheid aan shitposts in dit topic is too damn high. De kwaliteit van de shitposts is eveneens too damn high. O+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dBFx9KmeMhfT6_kpGYFBgRsAt94=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dL48Srqh32ADJPAEgM6J9XxL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ik ben voor de grap eens lid geworden van wat Facebook - crypto- groepen. Het niveau daar is echt episch. Zal eens wat grappigs eruit pikken...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• malarkan
Gelukszoekr schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 10:37:
Ik ben voor de grap eens lid geworden van wat Facebook - crypto- groepen. Het niveau daar is echt episch. Zal eens wat grappigs eruit pikken...
*waits in pure anticipation*

facebook discussies gaan nooit ergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Pagina: 1 ... 6 ... 245 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!