Valt toch tegen!Ray_ schreef op maandag 17 mei 2021 @ 22:51:
We zijn uit de dip. Iemand spreekt hoopvol over XRP, dus dat kan dan haast niet anders.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Valt toch tegen!Ray_ schreef op maandag 17 mei 2021 @ 22:51:
We zijn uit de dip. Iemand spreekt hoopvol over XRP, dus dat kan dan haast niet anders.
Oeh graag. Niet zo'n enerverende ochtend met het werk dus kan wel een oppepper gebruikenGelukszoekr schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 10:37:
Ik ben voor de grap eens lid geworden van wat Facebook - crypto- groepen. Het niveau daar is echt episch. Zal eens wat grappigs eruit pikken...
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Gelukszoekr schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 10:45:
Valt nog tegen dit. Dat Facebook is ook zo heerlijk overzichtelijk als je eens wat terug wilt vinden.
Jullie houden het nog van mij tegoed, als ik wat geinigs tegenkom tussen deze ellende
Meteen bijkopen.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Haha, zo ook in het FIRE subreddit, Ben daar ook afgebrand.MicroWhale schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 10:19:
[...]
Zo ben ik een paar jaar geleden een keer in het FO-topic gaan vertellen dat ik mijn FIRE onder anderen middels crypto wil bereiken. De bagger die ik toen over me heen kreeg was echt onvoorstelbaar. Ik wist er niks van en moest maar oprotten want de goeroes wisten beter. Gelukkig zie je nu in verschillende tweakers-topics rondom Financiën een kentering ontstaan waar het meer geaccepteerd is dat ook crypto een onderdeel is van je portfolio.
Even vrij naar Asterix & Obelix:
Maar ergens, in een klein topic, bleef een dappere groep gebruikers moedig weerstand bieden aan de overweldigers en maakte het leven van de gebruikers in de omliggende topics niet gemakkelijk...
Is ze lekker?HoppyF schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 10:48:
Oproep!
De Telegraaf zoekt ervaringen met de BTC.
Wie wil de Telegraaf opvoeden?
In het artikel staat het e-mail adres van de journaliste.
(@Anoniem: 1032405 lijkt mij de uitgelezen kandidaat…. ) 😋
https://www.telegraaf.nl/...je-bitcoinwinst-verdampen
[ Voor 17% gewijzigd door JDx op 18-05-2021 10:50 ]
tantoe spangJDx schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 10:49:
[...]
Is ze lekker?
https://www.google.com/se...&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Krijg gemengde resultaten
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Die blonde, best te doen.JDx schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 10:49:
[...]
Is ze lekker?
XRP = trash
Anoniem: 1032405
HoppyF schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 10:48:
Oproep!
Hier een gerichtere zoekactieJDx schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 10:49:
[...]
Is ze lekker?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Wat, de markt of Marlou?Matthias87 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 10:51:
Het ziet er goed uit jongens
Nooit van gehoord, hoe kom je bij zulke sites uit dan?BoulaMouzer schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 10:53:
Is Litevavo en Bitbit aan te raden om op te traden of...
[ Voor 11% gewijzigd door Aarebe1 op 18-05-2021 10:56 ]
Ik las Lovoo en BadooBoulaMouzer schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 10:53:
[ Voor 8% gewijzigd door JDx op 18-05-2021 10:57 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Dan kun je beter naar de Chinees gaan, hoogste volume, funds are safu en sambal bij.BoulaMouzer schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 10:53:
XRP = trash
Zegt dat niet vooral iets over jouw gedachtegang?JDx schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 10:56:
[...]
Ik las Lovoo en Badoo
Beetje de Doge van de datingapps.
Ben je 12 ja?JDx schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 10:56:
[...]
Ik las Lovoo en Badoo
Beetje de Doge van de datingapps.
HoppyF schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 10:48:
Oproep!
Alleen al met de tendens in de zinsopbouw geeft ze weg dat ze totaal niet objectief is als journalist.Heb jij flink geïnvesteerd in bitcoin, en baal je daar nu een beetje van? Of hou jij juist rotsvast geloof in de cryptomunt? Ik kom graag met je in contact! Mail je mening en telefoonnummer naar ...
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Had op google CoinKraken ingevoerd...Aarebe1 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 10:56:
[...]
Nooit van gehoord, hoe kom je bij zulke sites uit dan?
Edit:
Sorry m'n sarcasmeradar stond nog niet aan..
Wauw. Dit is echt een goudmijn zo te zienGelukszoekr schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 10:57:
OP die FB groepen zitten uiteraard veel beginnersvragen. Dat is logisch. En dat is ook niet iets om mensen om "uit te lachten".
[Afbeelding]
Precies.MicroWhale schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 10:59:
[...]
[...]
Alleen al met de tendens in de zinsopbouw geeft ze weg dat ze totaal niet objectief is als journalist.
Nee, @Anoniem: 1032405 kan inderdaad gewoon zijn prachtige succesverhaal gaan vertellen. Met alle ups en downs er bij. Hoop, vrees, de dark side, de verlichting... de hele mikmak.HoppyF schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:01:
[...]
Precies.
Daarom noemde ik ook: wie wil de Telegraaf opvoeden?
Misschien is een verwijzing naar dit topic al voldoende.
Dit is al vaak langsgekomen en van een tijdje geleden, ondertussen loopt de koers ook anders dan in deze voorspelling.Bever! schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:02:
[YouTube: BITCOIN MANIPULATION 2021 - Textbook Wyckoff Distribution Exposed!]
Ik vond dit ontnuchterend en raad jullie aan dit af te kijken.
NeeBoulaMouzer schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 10:53:
MicroWhale schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:03:
[...]
Nee, @Anoniem: 1032405 kan inderdaad gewoon zijn prachtige succesverhaal gaan vertellen. Met alle ups en downs er bij. Hoop, vrees, de dark side, de verlichting... de hele mikmak.
Briljant. Ik zou me aanmelden @Gelukszoekr !
Is een repost (gisteren hier besproken) en iemand zei dat het niet klopt omdat de video een maand oud is en dat we later 55k weer hadden geraakt en dus niet meer dezelfde patroon volgen. Heb niet gecontroleerd in hoeverre dit klopt maar zag MMCrypto hier gisteren ook over praten en dat was toch echt met de chart van gisteren volgens mij: YouTube: ABSOLUTE EMERGENCY 👀 FOR BITCOIN RIGHT NOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Bever! schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:02:
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
This sums it up pretty well:MicroWhale schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:03:
[...]
Nee, @Anoniem: 1032405 kan inderdaad gewoon zijn prachtige succesverhaal gaan vertellen. Met alle ups en downs er bij. Hoop, vrees, de dark side, de verlichting... de hele mikmak.
Inderdaad... hij kan trots zijn gallery laten zien
[ Voor 28% gewijzigd door RaptorXS op 18-05-2021 11:11 ]
Haha ik zie Jaapio al uitleggen dat de memes net zo belangrijk zijn als de koers aan Harry MensRaptorXS schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:08:
Heb nog een beter plan, kunnen we ons aller @Jaapio niet een keer naar Business Class sturen om Harry Mens
eens bij te praten over crypto's?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik wil helemaal niets te maken hebben met real-life dingen of mensenRaptorXS schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:08:
Heb nog een beter plan, kunnen we ons aller @Jaapio niet een keer naar Business Class sturen om Harry Mens
eens bij te praten over crypto's?
Is dat die gast z'n huis?Bever! schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:02:
Nee, wil je geen live verslag geven?Anoniem: 1032405 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:11:
[...]
Ik wil helemaal niets te maken hebben met real-life dingen of mensen![]()
Ik zit hier lekker in een donker hoekje van mijn huiskamer met mijn telefoon op de slowchat, en naast mij de Bitcoin node die zachtjes staat te spinnen.
Glaasje hopium erbij, lekker in mijn eigen bubbel, totdat deze knapt.
"Blondjes kunnen ook beleggen"MicroWhale schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 10:59:
[...]
[...]
Alleen al met de tendens in de zinsopbouw geeft ze weg dat ze totaal niet objectief is als journalist.
De laatste objectieve journalist is al zeker 10 jaar geleden gestorvenMicroWhale schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 10:59:
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Nee man, ik zou echt een Famke Louise doen denk ik.Matthias87 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:12:
[...]
Nee, wil je geen live verslag geven?
Kijk Harry, een groene kaars, en nog een.
O een rode. Nu is wanneer de pro's "REKT" roepen.
HahahAnoniem: 1032405 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:18:
[...]
Nee man, ik zou echt een Famke Louise doen denk ik.
Met de shitcoin flowchart als spiekbriefje.
Ben je een troll of meen je dit?TomTorquay schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:15:
[...]
De laatste objectieve journalist is al zeker 10 jaar geleden gestorven
Ben ik een trollbszz schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:20:
Ben je een troll of meen je dit?
Krant? Krant... Ergens zegt me dat woord wel iets, maar wat het is, ik zou het niet weten.sOid schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:27:
Kennen jullie dit trouwens? Elke zaterdag weer een andere variant in de krant. Elke keer weer lachen.
Die van afgelopen zaterdag was wel heel duister. Misschien kunnen we post-pandemie met z'n allen een cursusje bijwonen
[Afbeelding]
Was een oprechte vraag. Als je opmerking enigszins gechargeerd was vind ik het nogal makkelijk "scoren". Het in twijfel trekken van de objectiviteit van journalisten komt uit kringen die het zelf niet zo nauw nemen met objectiviteit maar wel consequent zagen aan de poten van de democratieTomTorquay schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:24:
[...]
Ben ik een troll![]()
![]()
Natuurlijk was dat een enigszins gechargeerde uitspraak, maakt me dat meteen een troll?
De 2e persoon krijgt maar de helft van de gains. Lekkah lekkahsOid schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:27:
Kennen jullie dit trouwens? Elke zaterdag weer een andere variant in de krant. Elke keer weer lachen.
Die van afgelopen zaterdag was wel heel duister. Misschien kunnen we post-pandemie met z'n allen een cursusje bijwonen
[Afbeelding]
Heerlijk om daar een keer met een stuk of 10 Tweakers te zitten en dan constant vragen te stellen of aanmerkingen te geven. Daarna eten we alle broodjes op en gaan we weer naar huis.sOid schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:27:
[Afbeelding]
Geniaal. HilarischsOid schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:27:
[Afbeelding]
Da's geen krant, da's de TelegraafsOid schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:27:
[Afbeelding]
Oh, ik dacht al dat we die kant op gingen aan je initiële reactie te zien. Ik kan je vertellen dat ik niet tot zo'n kringen behoor. Misschien moet je wat minder in stereotiepe groepen denken.bszz schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:31:
Was een oprechte vraag. Als je opmerking enigszins gechargeerd was vind ik het nogal makkelijk "scoren". Het in twijfel trekken van de objectiviteit van journalisten komt uit kringen die het zelf niet zo nauw nemen met objectiviteit maar wel consequent zagen aan de poten van de democratie.
Ik ken het alleen van de uitdrukking "natte krant", om uit te drukken dat iemand of iets heel slecht is.YES schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:29:
[...]
Krant? Krant... Ergens zegt me dat woord wel iets, maar wat het is, ik zou het niet weten.
Ik gok dat ze bedoelen wanneer, niet ofRay_ schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:32:
"De beurs is zo onvoorspelbaar als de dood"?
Wat een rare uitspraak. Iedereen gaat dood, da's hartstikke voorspelbaar.
Kom je binnen in het cursuslokaal, staat die Rob daar en zegt:
"Ook naar deze cursus komen was een gok, leermomentje!".MicroWhale schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:40:
[...]
"Je kunt de beurs niet timen. Dit was de cursus. Dank u wel voor uw 475 euro en aandacht. Fijne terugreis."
Ik dacht dat het iets was wat iemand uit het gooi zegt over een gierig persoon.MicroWhale schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:37:
[...]
Ik ken het alleen van de uitdrukking "natte krant", om uit te drukken dat iemand of iets heel slecht is.
... dus veel goeds kan het fenomeen niet brengen denk ik.
De FUD zit er toch wel een beetje in bij veel, het kwakkelt maar door en die amerikanen zijn nog niet eens wakker (ja ik weet, is geen graadmeter enzo, ok).Ken. schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:43:
Kan ik mijn poll optie bij deze nog wijzigen van HODL naar SODL?
Zit me toch niet helemaal lekker en mijn PF staat dankzij ADA nog steeds +20%. Alles omgezet naar FIAT en mocht alles echt goed instorten zoals die doemscenario-video's roepen, koop ik dan wel weer in.
En als we nu gaan manen komt er over een tijdje heus wel weer een mooie dip om in te stappen.
Wow die zit wel echt spot on...Bever! schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:02:
MicroWhale schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:40:
[...]
"Je kunt de beurs niet timen. Dit was de cursus. Dank u wel voor uw 475 euro en aandacht. Fijne terugreis."
Ik gok op één van onderstaande kranten.
Zo was er een gastje bij House Hunters International ooit, die heel stoer deed over daytraden en zijn budget, hoeveel hij ermee verdiende en nu zelfs(!) cursussen gaf. Ondertussen was dat zijn verdienmodel.StevenzeN schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:46:
Als je een succesvolle daytrader bent dan moet je er toch niet aan denken om die plebs een cursus voor te schotelen. Die tjappies doen hetzelfde als al die "succesvolle" dropshippers doen, fake it till you make it en ondertussen flinke pegels opstrijken met hun kutcursusjes.
KloptYES schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:47:
[...]
Ik gok op één van onderstaande kranten.
[Afbeelding]
Errug hè hoe de hele wereld blind is en er boze whales achter de knoppen zitten die alles besturen.Anoniem: 1032405 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:46:
[...]
Wow die zit wel echt spot on...
Goede video, tnx voor het delen! Bevestigd tevens wel dat ik blijf hodlen. (Misschien die kleine long maar eens sluiten)
Maar mooi om te zien hoe dit 1:1 ontwikkeld.
Precies dat. Ik heb een buurman die bij de mildste dip in de stress schiet en zo ken ik er nog meer. Al die mensen bij elkaar, gecombineerd met negatieve berichten in de media en horrortweets van Musk en die Wyckoff verhalen, geven me bijzonder weinig vertrouwen op dit moment. Ben erg benieuwd of het echt gaat gebeuren, maar het geeft wel een beter gevoel om nu gewoon even goed in de plus af te wachten.JDx schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:46:
[...]
De FUD zit er toch wel een beetje in bij veel, het kwakkelt maar door en die amerikanen zijn nog niet eens wakker (ja ik weet, is geen graadmeter enzo, ok).
goddamn nu is het wachten op die textbook Bogdanoff "pamp it" event. En waarom woont deze man nog op een zolderkamer met een klimmuur met deze wijsheden?Anoniem: 1032405 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:46:
[...]
Wow die zit wel echt spot on...
Goede video, tnx voor het delen! Bevestigd tevens wel dat ik blijf hodlen. (Misschien die kleine long maar eens sluiten)
Maar mooi om te zien hoe dit 1:1 ontwikkeld.
[ Voor 15% gewijzigd door keepitfrosty op 18-05-2021 12:03 ]
En dat speelgeld gebruiken alsof het 475k is.Anoniem: 1032405 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:52:
Zijn vaak gewoon bloedzuigers die meeliften op de hype.
Wanneer je een beetje serieus zelfstudie aanpakt in combinatie met wat speelgeld (die 475 euro bijvoorbeeld) en praktijk ervaring op doet kom je denk ik net zo ver, zoniet verder.
Harrie Mens in gesprek met Harrie MemesRichh schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:11:
[...]
Haha ik zie Jaapio al uitleggen dat de memes net zo belangrijk zijn als de koers aan Harry Mens
[ Voor 5% gewijzigd door Darrell op 18-05-2021 11:55 ]
Dit zo "cringe"sOid schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:53:
Nou vooruit jongens, nog een paar eerdere. Daarna ga ik weer aan het werk lunchen.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ok, to be clear... Dit topic bevat te weinig onzin, je gaat vrijwillig op zoek naar nog meer onzin op FacebookGelukszoekr schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 10:45:
Valt nog tegen dit. Dat Facebook is ook zo heerlijk overzichtelijk als je eens wat terug wilt vinden.
Jullie houden het nog van mij tegoed, als ik wat geinigs tegenkom tussen deze ellende
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Quote van de website die hier bij hoort:sOid schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:53:
Nou vooruit jongens, nog een paar eerdere. Daarna ga ik weer aan het werk lunchen.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik lees hierin: we gaan je aansporen geld bij te lenen om je winst te kunnen vergroten. Mooi zo'n disclaimer als je mensen gaat stimuleren zichzelf in de schulden te (kunnen) werken. Diep triest.Disclaimer: Let op! U kunt snel winst boeken maar net zo snel een groot verlies lijden, zelfs meer dan de initiële inleg.
Niemand zit toch ook te wachten op kopieën van FB posts?Ngangatar schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:56:
[...]
Ok, to be clear... Dit topic bevat te weinig onzin, je gaat vrijwillig op zoek naar nog meer onzin op Facebook.
Met het verschil dat we hier vaak onzin posten omdat het leuk is, en op Facebook omdat men simpelweg niet beter weet.
Ik wel.JDx schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:57:
[...]
Niemand zit toch ook te wachten op kopieën van FB posts?
Je kunt meer verlies lijden dan de initiële inleg?YES schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:56:
[...]
Quote van de website die hier bij hoort:
[Disclaimer: Let op! U kunt snel winst boeken maar net zo snel een groot verlies lijden, zelfs meer dan de initiële inleg]
Ik lees hierin: we gaan je aansporen geld bij te lenen om je winst te kunnen vergroten. Mooi zo'n disclaimer als je mensen gaat stimuleren zichzelf in de schulden te (kunnen) werken. Diep triest.
Ik ga denk ik maar eens contact opnemen met die lui, kijken of ze een beetje te trollen zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door JDx op 18-05-2021 11:59 ]
BTW 81 jaar en maar 25 jaar ervaring. Hij is er dus met 56 mee begonnen? Na zijn vroegtijdig blabla hoe heet dat wat wij nooit zullen krijgen van de overheid?sOid schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:53:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nee, als je 100 inlegt heb je al (475 + 100) 575 verloren...JDx schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:58:
[...]
Je kunt meer verlies lijden dan de initiële inleg?
Dus als je 100 inlegt kan je 150 verliezen?
De les die ik hier uit trek. Ga niet te vroeg met pensioen en zorg voor voldoende geld anders moet je tot je 81ste werkenMicroWhale schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:59:
[...]
BTW 81 jaar en maar 25 jaar ervaring. Hij is er dus met 56 mee begonnen? Na zijn vroegtijdig blabla hoe heet dat wat wij nooit zullen krijgen van de overheid?
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Ja zij schrijven het. Het enige wat je eruit kan halen is, sommige mensen weten niet van ophouden en gaan meer inleggen als het verkeerd gaat, maar dat zou je dan toch anders opschrijven lijkt me.JDx schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:58:
[...]
Je kunt meer verlies lijden dan de initiële inleg?
Dus als je 100 inlegt kan je 150 verliezen?
[ Voor 5% gewijzigd door YES op 18-05-2021 12:03 ]
Heb Adam net gesproken. Speelde even de geinteresseerde Henk..sOid schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:53:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Rare definitie van shorten hebben die gasten
JupMicroWhale schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:59:
[...]
BTW 81 jaar en maar 25 jaar ervaring. Hij is er dus met 56 mee begonnen? Na zijn vroegtijdig blabla hoe heet dat wat wij nooit zullen krijgen van de overheid?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq