[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 236 ... 245 Laatste
Acties:
  • 866.530 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
JW04 schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 09:00:
[...]
Wie is men en wie bepaald dat? BTC is momenteel store of value, net als goud, alleen is BTC niet afhankelijk van landsgrenzen en de daarbij horende politieke sentimenten en kan het makkelijk verplaatst worden zonder hoge kosten.
Ik snap nooit goed waarom mensen goud zouden willen verplaatsen, want daar heb je o.a. een SGB of andere vormen van bonds voor ;)

Die MS van het filmpje wat @Taro plaatste gaat daar ook de fout mee in met zijn berekeningen.

[ Voor 11% gewijzigd door Slux op 01-07-2021 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Watch and learn ;) op 32800 koop ik hihi, en op 32500/32600 begint de laatste accumulation voor de weg omhoog.

[ Voor 25% gewijzigd door Thommie.nl op 01-07-2021 09:11 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-09 16:08
Thommie.nl schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 08:59:
[...]

Omdat ik jarenlange ervaring heb met BTC en ik zeg dat we nu een 32500, 32600 gaan printen zodat de charts er daarna na een stijging mega bullish uitzien. met een golden cross in het vooruitzicht.

Daarnaast is dit de laatste Bar van de Wickoff, en nog 7 andere indicatoren die mega bullish zijn.
DYOR.
Nog steeds geen lambo dan met al die ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
Thommie.nl schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 09:10:
[...]

Watch and learn ;) op 32800 koop ik hihi, en op 32500/32600 begint de laatste accumulation voor de weg omhoog.
Les 1 van wyckoff: het gaat omhoog in een acc als de volumes totaal door het putje gaan,. dat is nog niet gebeurt. Dus zelfs als het omhoog gaat is het geen wyckoff nu.. ;)

maar DYOR :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
keepitfrosty schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 09:12:
[...]

Nog steeds geen lambo dan met al die ervaring?
Villa Hypotheek vrij ook goed;)?
Nee zonder gekheik zo vaak gezien dit..... TA's en influencers zeggen 33.300 zodat het volk koopt op 33.300, terwijl er dan doorheen geknald wordt en iedereen in blinde paniek weer verkoopt dus de dip gaat zitten op 32500/600 en als dat houdt en goed bounced is het kassa komende maanden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06:54
Wat is dit nou weer voor een selloff . ;(

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 07:40

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Slux schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 09:08:
[...]

Ik snap nooit goed waarom mensen goud zouden willen verplaatsen, want daar heb je o.a. een SGB of andere vormen van bonds voor ;)
8)

http://www.nmld.nl/nl/object/1036 O+

Acties:
  • +17 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JY7_g2bsIfrZANvjRXwvz9g35To=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aqbSGPO48ELxvoPUpqKX60nj.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:55

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Jemig. Kijk je ff paar minuten niet op je telefoon omdat je je tweede prik bent halen, is btc gelijk gekelderd en alweer aan het opkrabbelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:33
Tartarus schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 09:36:
Jemig. Kijk je ff paar minuten niet op je telefoon omdat je je tweede prik bent halen, is btc gelijk gekelderd en alweer aan het opkrabbelen 8)7
Snel nog wat btc inslaan

PSN: McMillan0984

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
Clavat schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 09:37:
[...]

Snel nog wat btc inslaan
Geen geld. Heb er al genoeg in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Slux schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 09:08:
[...]

Die MS van het filmpje wat @Taro plaatste gaat daar ook de fout mee in met zijn berekeningen.
Wat is er niet aan te snappen. :? Iemand anders wil goud, dan moet het van A naar B als B het fysiek wil bezitten.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
enomiss schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 09:45:
[...]

Wat is er niet aan te snappen. :? Iemand anders wil goud, dan moet het van A naar B als B het fysiek wil bezitten.
Daar heb je dus bonds voor net zo digitaal als bitcoin zijn zelfs apps voor ;)
Ver uit de meeste willen het niet fysiek hebben, zijn altijd van die doom scenario's waarom iemand fysiek goud wilt hebben

[ Voor 16% gewijzigd door Slux op 01-07-2021 09:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enomiss
Slux schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 09:48:
[...]

Daar heb je dus bonds voor net zo digitaal als bitcoin zijn zelfs apps voor ;)
Dan snap je niet waar het om gaat bij Bitcoin. Iemand als Saylor wil iets bezitten wat door niemand afgepakt kan worden. Bitcoin is decentraal, daar gaat het om. Goedemorgen.

Doemscenario's? Kijk eens in de historie... goud bezit kan zomaar verboden worden.

[ Voor 10% gewijzigd door enomiss op 01-07-2021 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-09 16:08

resusaapje

h less

enomiss schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 20:22:
[...]

Ik vraag me echt af of dat allemaal zoveel gaat opleveren. Prijs bij launch van al die dingen is totaal onbekend. Dat vind ik echt een misser in het systeem. Verder leuk bedacht allemaal. Daarom heb ik er vanaf gezien. Die man van Karura wat in video's te zien is kwam op mij ook niet overtuigend over. Wat je met een paar swing trades met KSM kan pakken in die 48 weken is een veelvoud verwacht ik. Ofja, eigenlijk weer ik het bijna zeker. Als je nu KSM koopt kun je minimaal 300% verwachten mits Bitcoin het goed gaat doen. In een uptrend kun je die helemaal uitmelken met swingtraden want KSM pakt mooie percentages in verhouding tot andere munten. Als Bitcoin het niet gaat doen dan ben je sowieso de Sjaak met 48 weken locked KSM, en Karura en en die Moonriver zijn in zo'n situatie sowieso kansloos. Maar als het lucratief blijkt te zijn ben ik er na 48 bij als er nieuwe projecten komen.
Meh, niet "van al die dingen". $PHA = $0,88 (dus APY 45%) en $XRT = $12,81 (dus APY 15%)

Maar idd, de meesten niet, zodat investeren letterlijk een gok wordt. Ik heb 1 KSM in Moonriver gestoken bij wijze van test en zie wel waar het schip strandt. Ik ga ervan uit dat de waarde van $MOVR minimaal $3 gaat worden, zodat de opbrengst ook minimaal zal zijn wat staking je oplevert. Zo niet zullen die crowdloans heel snel heel impopulair worden en ik neem aan dat men zichzelf niet graag in de vingers snijdt 8)

Overigens las ik dat crowdloans alleen maar als initiële bootstrap fungeren. Je kan immers niet geld blijven weggeven. Dus deze eerste en de volgende cyclus ja, maar volgende cycli worden projecten geacht hun eigen broek op te houden. En dat geldt ook bij Polkadot

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
enomiss schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 09:53:
[...]

Dan snap je niet waar het om gaat bij Bitcoin. Iemand als Saylor wil iets bezitten wat door niemand afgepakt kan worden. Bitcoin is decentraal, daar gaat het om. Goedemorgen.
Weer zo doom scenario, bitcoin bezitten zodat niemand het af kan pakken, in de grote wereld gaat dat niet op want of het nou goud, silver of bitcoin is als je de regeltjes niet naleeft wordt het gewoon afgepakt.
Goedemorgen trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
enomiss schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 09:53:
[...]
Doemscenario's? Kijk eens in de historie... goud bezit kan zomaar verboden worden.
Bitcoin ook

Maar laten we deze discussie niet staten duidelijk dat we agree to disagree in deze.

Het ging erom dat er gewoon hele goede oplossingen zijn voor goud en dat zijn bonds.

[ Voor 12% gewijzigd door Slux op 01-07-2021 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
Slux schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 09:58:
[...]

Weer zo doom scenario, bitcoin bezitten zodat niemand het af kan pakken, in de grote wereld gaat dat niet op want of het nou goed, silver of bitcoin is als je de regeltjes niet naleeft wordt het gewoon afgepakt.
Goedemorgen trouwens ;)
Als je zelf je eigen bitcoin beheert dan kan niemand dat afpakken. Je kunt het wellicht moeilijk omzetten naar FIAT, maar er is áltijd een land waar je het wél kunt omzetten zonder problemen. Of een manier om met directe betalingen het om te zetten in fysieke of andere digitale goederen.

Ik denk niet dat belastingontduiking positief is voor de maatschappij uiteindelijk, dus of dit bovenstaande wenselijk is durf ik niet te zeggen. Maar In tegenstelling tot zilver kan je bitcoin dus wél bezitten zonder dat een overheid er iets over te zeggen heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
majic schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 10:01:
[...]

Als je zelf je eigen bitcoin beheert dan kan niemand dat afpakken. Je kunt het wellicht moeilijk omzetten naar FIAT, maar er is áltijd een land waar je het wél kunt omzetten zonder problemen. Of een manier om met directe betalingen het om te zetten in fysieke of andere digitale goederen.

Ik denk niet dat belastingontduiking positief is voor de maatschappij uiteindelijk, dus of dit bovenstaande wenselijk is durf ik niet te zeggen. Maar In tegenstelling tot zilver kan je bitcoin dus wél bezitten zonder dat een overheid er iets over te zeggen heeft.
En zelfs als Bitcoin wereldwijd onmogelijk gemaakt wordt, dan kun je het nog steeds bewaren, net zoals je goud kunt begraven. 10 of 20 jaar later is er wellicht een andere politieke stroming van gen Z/Alpha die het systeem wel oppakt. In die zin verschilt het niet van goud, je kan Bitcoin heel gemakkelijk kan bewaren in de tijd met als voordeel dat het niet gemakkelijk afgepakt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
majic schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 10:01:
[...]

Ja eens hoor maar als je bitcoin willen afnemen net zoals bijvoorbeeld fiat, dan heb je toch iets gedaan waarom mensen dat willen, hier in nl zijn vorig jaar ook aan miljoenen aan bitcoins in beslag genomen.

Dus op dat gebied is een bitcoin nooit van jezelf, de staat, belasting/fiod pakken het net zo makkelijk van je af als goud of fiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Afbeeldingslocatie: https://media.s-bol.com/mZwNpgKvMEZn/550x804.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
Slux schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 10:05:
[...]

Ja eens hoor maar als je bitcoin willen afnemen net zoals bijvoorbeeld fiat, dan heb je toch iets gedaan waarom mensen dat willen, hier in nl zijn vorig jaar ook aan miljoenen aan bitcoins in beslag genomen.

Dus op dat gebied is een bitcoin nooit van jezelf, de staat, belasting/fiod pakken het net zo makkelijk van je af als goud of fiat
Die kunnen het helemaal niet van je afpakken als je het op cold storage hebt staan. Ik vind dat je wel heel vaak stellige uitspraken doet die kant nog wal raken. Misschien iets meer onderzoek doen eerst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Slux schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 10:05:
[...]

Als de overheid je crypto kan afpakken dan waren al die lost coins wel geconfisceerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
enomiss schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 10:08:
[...]

Die kunnen het helemaal niet van je afpakken als je het op cold storage hebt staan. Ik vind dat je wel heel vaak stellige uitspraken doet die kant nog wal raken. Misschien iets meer onderzoek doen eerst?
Euhm dat heb ik, er is een jaar of 5 nog een grote jongen/witwasser opgepakt zelfs ze sloepje op het westerdok hadden ze in beslag genomen, die had ook alles offline staan maar is toch gepakt, zal het linkje even voor je opzoeken.

Ging om deze jongen
https://www.noordhollands...google&utm_medium=organic

en er is laatst nog iemand geweest die in gijzeling is genomen door de staat omdat hij ze niet wou overhandigen.
En nogmaals dit zijn allemaal doom scenario's, waar je als normaal persoon helemaal geen last van hebt.

[ Voor 7% gewijzigd door Slux op 01-07-2021 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
lighting_ schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 10:09:
[...]

Als de overheid je crypto kan afpakken dan waren al die lost coins wel geconfisceerd.
Dit is er 1 die ik bedoelde

en als je even googled kom je er zat tegen, of is al die informatie onjuist die op google staat ?
https://www.google.nl/sea..._0HHYFeCjoQ4dUDCA4&uact=5

[ Voor 38% gewijzigd door Slux op 01-07-2021 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Slux schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 10:14:
[...]

en als je even googled kom je er zat tegen, of is al die informatie onjuist die op google staat ?
Ik heb de indruk dat je de basis principes van crypto mist. Ik zou eens googlen naar de zin
"Not your keys not your coins."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
lighting_ schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 10:17:
[...]

Ik heb de indruk dat je de basis principes van crypto mist. Ik zou eens googlen naar de zin
"Not your keys not your coins."
Okay hoe verklaar je deze dan ?
https://www.bbc.com/news/technology-54833130
is al een oudje.

Bitcoin is daar helemaal niet voor geschikt dan moet je een zcash of monero hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
Slux schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 10:14:
[...]

Je hebt het nou over allerlei externe processen die je Bitcoin bezit kunnen beëindigen. Als we zo gaan beginnen kun je ook stellen dat als je vermoord wordt, dat je dan geen Bitcoin meer bezit. Het gaat om de voordelen t.o.v. goud. Als jij een asset kan verzinnen die gemaakt is van black matter en zelfs ongrijpbaar is voor buitendimensionale opperwezens, en die je gemakkelijk mee kan nemen naar een volgend leven, dan heb jij iets beters verzonnen dan Bitcoin. Tot dan is Bitcoin de asset die de meeste voordelen geniet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Slux schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 10:19:
[...]

is al een oudje.

Bitcoin is daar helemaal niet voor geschikt dan moet je een zcash of monero hebben.
Kleine nuance: het gaat hier om criminaliteit waarbij crypto centraal onderdeel is van de criminaliteit, en daarbij werkt BTC inderdaad niet goed.
Maar als 'de staat' je crypto wil afpakken moeten ze wel weten dat je het hebt, en als je het gewoon ergens op een ledger hebt staan is dat niet per se het geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

enomiss schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 10:22:
[...]

Als jij een asset kan verzinnen die gemaakt is van black matter en zelfs ongrijpbaar is voor buitendimensionale opperwezens, en die je gemakkelijk mee kan nemen naar een volgend leven, dan heb jij iets beters verzonnen dan Bitcoin. Tot dan is Bitcoin de asset die de meeste voordelen geniet.
Je hebt net iets beters verzonnen dan Bitcoin! Ik ga hier meteen een shitcoin van maken en hem verkopen aan bezitters van een biostabiel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lighting_
Slux schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 10:19:
[...]

is al een oudje.

Verdiep je eens een dagje in de basis principes.
Maar als je alleen maar wilt handelen en verder geen interesse in de technische aspecten heb ook prima.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 07:40

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
enomiss schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 10:08:
[...]

of ze ze daadwerkelijk kunnen vinden is een andere vraag.. maar afpakken (eigendomsrecht ontnemen) kan wel degelijk.

iets met de plukze wet

zie het als een ferarri waarvan ze weten dat je hem hebt maar hem niet kunnen vinden.. kunnen ze hem daadwerkelijk fisiek meenemen.. nee.. kunnen ze er beslag op leggen, jazekerwel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
enomiss schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 10:22:
[...]

Je hebt het nou over allerlei externe processen die je Bitcoin bezit kunnen beëindigen. Als we zo gaan beginnen kun je ook stellen dat als je vermoord wordt, dat je dan geen Bitcoin meer bezit. Het gaat om de voordelen t.o.v. goud. Als jij een asset kan verzinnen die gemaakt is van black matter en zelfs ongrijpbaar is voor buitendimensionale opperwezens, en die je gemakkelijk mee kan nemen naar een volgend leven, dan heb jij iets beters verzonnen dan Bitcoin. Tot dan is Bitcoin de asset die de meeste voordelen geniet.
Ik denk dat je het punt even mist, je haalt er van alles bij waar het niet om ging, er is nu een discussie niet helemaal niet relevant was/is

Het ging erom dat goud net zo makkelijk te verplaatsen is als een bitcoin d.m.v. bonds meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Er is weer een lekkere tech rally gaande, inflatiespook lijkt verdwenen te zijn, printers go brrr. Kom maar door met die test van 32k om daarna naar de 40k te knallen over het weekend :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Slux schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 10:28:
[...]

Ik denk dat je het punt even mist, je haalt er van alles bij waar het niet om ging, er is nu een discussie niet helemaal niet relevant was/is

Het ging erom dat goud net zo makkelijk te verplaatsen is als een bitcoin d.m.v. bonds meer niet.
Zucht. Ik geef het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Soms beter hier.

Alleen een beetje eigenwijs blijven is ook wel leuk >:)

[ Voor 15% gewijzigd door JDx op 01-07-2021 10:32 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Bijkopen?

Fuck die shit. Heb 2 bamischijven gekocht en een pakje Lucky Strike.

Die pakken ze me niet meer af!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• malarkan
Verwijderd schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 10:32:
Bijkopen?

gaat ook in rook op bedoel je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Verwijderd schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 10:32:
Bijkopen?

Sowieso pas straks bijkopen als je dat zou doen, de schrik zit er weer lekker in overal.

Ik kan het weten :o :9

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

malarkan schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 10:34:
[...]

gaat ook in rook op bedoel je?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E5FyvGPbQ7q8ZiCKGnMks4JDpcI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p9zTF0jBKCbZq7VIKRJEqBPr.jpg?f=fotoalbum_large

Eet smakelijk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Glenn Hoddle schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 10:23:
[...]

Kleine nuance: het gaat hier om criminaliteit waarbij crypto centraal onderdeel is van de criminaliteit, en daarbij werkt BTC inderdaad niet goed.
Maar als 'de staat' je crypto wil afpakken moeten ze wel weten dat je het hebt, en als je het gewoon ergens op een ledger hebt staan is dat niet per se het geval.
Hehe eindelijk iemand die het snapt ;)

Zolang je niet bezig bent met illegale dingen is er geen reden dat iemand je bitcoin wilt afpakken dus voor bijvoorbeeld een MS waar zijn bitcoin gewoon op de balans staat is er ook geen reden om daarom bitcoin te bezitten, als die er een potje van maakt worden ze gewoon in beslag genomen.

[ Voor 4% gewijzigd door Slux op 01-07-2021 10:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Lekker die oliehoorn curry, maareh beetje vroeg niet?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

zwembroek schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 10:39:
[...]

Lekker die oliehoorn curry, maareh beetje vroeg niet?
Sommige kansen moet je grijpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 10:39:
[...]

Haha helemaal waar. :)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Die vrouw ook bij die vent op dat pakje sigaretten :')

Ahhh... gerookt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

SteffanS schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 08:16:
Zou ETH nog terug zakken naar de 2000USD de komende dagen, of heb ik de boot gemist?
Nog een uurtje en de boot is er weer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlasZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-09 15:17
Daar is Elon weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Trouwens heeft die Ben nou helemaal geen meubels meer? _O-
Eerst al boekenkast verkocht voor crypto, nu zie ik enkel nog 2 stoelen in de achtergrond.
Of heeft hij een dik nieuw huis gekocht van zijn YouTube premium fonds?

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
https://twitter.com/100tr...tatus/1410357508665925634

For those who don't understand: PlanB is providing to us a way to retrieve the bitcoin whitepaper directly off the blockchain because Craig Wright has won a case in the UK forcing http://bitcoin.org to remove it in the UK.

that is the entire point: today's UK court decision has removed the nr1 link to the bitcoin whitepaper in google (and next 10 links are scams). so the bitcoin whitepaper is quite hard to find no.

[ Voor 30% gewijzigd door enomiss op 01-07-2021 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Wanneer gaat ie nou eens naar mars ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Slux schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 10:52:
[...]

Wanneer gaat ie nou eens naar mars ?
Soon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Hoe kunne die tweets van hem nog steeds invloed hebben?🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

roflexx schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 10:57:
Panicbuys.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-09 21:34

Chaes

#HODL

Oftewel hij koopt zelf DOGE, post een tweet, en dumpt? :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 08:36
Stop toch eens met dat gokken joh!
Behalve als je erop verdiend natuurlijk.

Gelukkig was het maar een klein bedrag (heb ik vernomen uit je vorige post)
:(:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
roflexx schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 10:57:
Waarschijnlijk door de 57,6 mln. Volgers.

Doge gaat niet lang meer mee of hij moet nog eens miljoenen volgers zover krijgen die de verwatering ervan opvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
Slux schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 10:59:
[...]

Waarschijnlijk door de 57,6 mln. Volgers.

Doge gaat niet lang meer mee of hij moet nog eens miljoenen volgers zover krijgen die de verwatering ervan opvangen.
Zoveel domme mennsen hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

BTC ook helemaal stilgevallen omdat niemand weet wat de bedoeling is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
roflexx schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 11:03:
[...]

Zoveel domme mennsen hahaha
Denk dat 90% niet eens snapt wat het is, kijken alleen met oogkleppen op accepteren geen commentaar zelfs als je het voorschotelt en leven compleet in hun eigen bubbel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
Slux schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 11:06:
[...]

Denk dat 90% niet eens snapt wat het is, kijken alleen met oogkleppen op accepteren geen commentaar zelfs als je het voorschotelt en leven compleet in hun eigen bubbel.
zeker bij Doge en dat soort bs-coins heb je inderdaad de mensen die denken dat dit een risicoloos rijk worden iets is...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Slux schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 11:06:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DXXOlZG.png?1

[ Voor 5% gewijzigd door JDx op 01-07-2021 11:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Wel knap dat ie nog zo hoog staat met 129.5 billion muntjes op de markt.
Deze bubbel is een stuk groter dan die van XRP toen de tijd.

Edit 130.2 inmiddels _O-

[ Voor 9% gewijzigd door Slux op 01-07-2021 11:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Wie zakt er eerder door de vloer BTC of ETH? Of gaan we bouncen.

Doge iig alweer 50% terug bij af. Kutcoin :')

[ Voor 27% gewijzigd door JDx op 01-07-2021 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
JDx schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 11:17:

Zou verwachten een ETH maar met crypto weet je het nooit, die bounce zou mooi zijn maar het positieve sentiment neemt wel een beetje af als je de verschillende forums/media leest, beetje zelfde als traden op een TA, als genoeg mensen het doen gebeurt het meestal wel.

We gaan het zien, ik kijk het de komende uren even aan voordat ik weer instap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
Mijn gedachten over Dogecoin:

Scenario 1: Pump en dump / hodl / dogereligion houden de coin tussen de 0.15 en 1 dollar komende 3-4 maanden. Daarna zal blijken dat het niet meer dan gebakken lucht is en de boel zakt als een kaartenhuis in elkaar zodra het prijspunt bereikt wordt dat de whales gaan uitcashen.

Scenario 2: Elon Musk en andere krachten zorgen voor nieuwe ontwikkeling, modificaties en verbeteringen in de software. Dogecoin wordt geschikter als digitale betalingseenheid, het "brons" van Bitcoin/Etherum (goud/zilver). Benodigde veranderingen zijn o.a. een betere, eigen dogecoin wallet die met z'n tijd mee kan en gericht is op een jong publiek. Blockchain veranderingen die de coin's bijna oneindige beschikbaarheid reduceren, inflatie tegen gaan. De grote bezitters - Elon ongetwijfeld ook - hebben baat bij alle maatregelen om dogecoin gelimiteerder in oplage te maken. Uiteindelijk zie ik zelfs een rebrand van Dogecoin als eind-baas optie voor Scenario 2. Dogecoin als naam is welliswaar bekend en goed geweest als meme maar uiteindelijk zal het als het echt als universeel betaalmiddel wordt ingezet waarschijnlijk een imagoverandering moeten doorstaan.

My $.0.1

p.s. Ik zit hier 50/50 in. Emotioneel ben ik anti-Doge (het is pure piramidetroep zonder enige daadwerkelijke technologische toevoeging). Maar rationeel is het zo dat als iets veel populaireit krijgt het vaak bestaansrecht verkrijgt van die populariteit (zie Kardashians..zucht).

Uiteindelijk hoop ik dat dogecoin gewoon crasht en mensen hun vingers branden, Elon Musk een waarschuwing krijgt van de overheid voor crypto manipulatie en dat het een speculatief muntje blijft voor de diehard fan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:23
JDx schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 11:17:

Niks mis hoor, mijn totale pf bestaat uit:
65% Doge
30% SHIB
4% SafeMoon
1% BTC
:+

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Verwijderd schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 10:39:
[...]

Over 4 jaar krijgen we jou als Bitcoin “Babe”, sta je daar trots met je vadsige pens:

“Bitcoin over 350k!”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
majic schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 11:24:

Dogecoin wordt geschikter als digitale betalingseenheid, het "brons" van Bitcoin/Etherum (goud/zilver).
Kleine correctie litecoin is het zilver, ETH is geen valuta :+

Slux gaat maar even de hond uitlaten want ziet de rants alweer opkomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
enomiss schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 10:52:
https://twitter.com/100tr...tatus/1410357508665925634

For those who don't understand: PlanB is providing to us a way to retrieve the bitcoin whitepaper directly off the blockchain because Craig Wright has won a case in the UK forcing http://bitcoin.org to remove it in the UK.

that is the entire point: today's UK court decision has removed the nr1 link to the bitcoin whitepaper in google (and next 10 links are scams). so the bitcoin whitepaper is quite hard to find no.
De white paper staat toch al een paar jaar op de Blockchain?
Naar mijn weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
elektriekert schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 11:27:
[...]

De white paper staat toch al een paar jaar op de Blockchain?
Naar mijn weten.
Geen idee. De nieuwswaarde voor mij was voornamelijk de actie in de UK...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Kol Nedra schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 11:25:
[...]

65% Doge
30% SHIB
4% SafeMoon
1% BTC
Een hond in het nauw maakt rare sprongen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:17
elektriekert schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 11:26:
[...]

Over 4 jaar krijgen we jou als Bitcoin “Babe”, sta je daar trots met je vadsige pens:

“Bitcoin over 350k!”
Zonder eten ben je er over 4 jaar niet meer :+ :D

Stel Dogecoin wordt opeens toch een serieuzere coin :+ krijgen we dan ipv Bitcoin-Babes, Doge-teefjes? :+

Met risico op een permaban:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wLgvFwiCVJrncsRas_QldV3BzT4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/MdUT316aX7Iyz4gGZ6wJ4fxQ.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:42

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 11:25:
[...]

65% Doge
30% SHIB
4% SafeMoon
1% BTC
Goede balans. HODL en percentage btc vliegt vanzelf omhoog :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
enomiss schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 11:29:
[...]

Geen idee. De nieuwswaarde voor mij was voornamelijk de actie in de UK...
Ja, ze willen natuurlijk niet dat iedereen in bitcoin stapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Wat is die Elon vroeg wakker ja, of zit ie weer in DLD ofzo.

Nou, doe iets, gamen ging voor geen meter, koffie smaakte niet, verveel me dood. Zak door die 2100, hop.

[ Voor 48% gewijzigd door JDx op 01-07-2021 11:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online
Wanneer stopt die vent eens met ademhalen?! :w

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

BTFD schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 11:43:
[...]

Wanneer stopt die vent eens met ademhalen?! :w
Als ie dood is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Beetje offtopic misschien, maar wat ik wel sneu vind aan die Doge is dat er waarschijnlijk veel meer broodfokkers bijgekomen zijn die Shiba Inu's fokken alsof het levend geld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:37
Gaat het eindelijk weer een klein beetje goed, komt elon weer om de hoek kijken om de boel opnieuw kapot te maken met zijn doge spam. Zielig figuur.

[ Voor 10% gewijzigd door Pelox op 01-07-2021 11:51 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
JDx schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 11:37:
Wat is die Elon vroeg wakker ja, of zit ie weer in DLD ofzo.

Nou, doe iets, gamen ging voor geen meter, koffie smaakte niet, verveel me dood. Zak door die 2100, hop.
Mensen die uitslapen worden niet rijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 19:20
Pelox schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 11:50:
Gaat het eindelijk weer een klein beetje goed, komt elon weer om de hoek kijken om de boel opnieuw kapot te maken met zijn doge spam. Zielig figuur.
Voorlopig gebeurt er weinig bij Doge. Het Elon effect gaat er een beetje af lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Tartarus schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 11:55:
[...]

Ik ging om 03:00 naar bed en stond om 06:30 onder de douche, dus dat helpt ook niet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
JDx schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 11:58:

Ik ging om 03:00 naar bed en stond om 06:30 onder de douche, dus dat helpt ook niet :9
Daarom altijd douchen voor het slapen gaan. Slaapt veel beter.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Tartarus schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 11:55:
[...]

Gek verhaal. Moet je vroeg opstaan om the yield farmen? Nee, dat doe ik in m'n slaap. Moet je vroeg opstaan om BTC te kopen? Nee, dat kan ook de hele dag door.

Het enige waar je vroeg op voor moet staan is werken, maar daar is nog nooit iemand rijk mee geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:37
fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 11:55:
[...]

Voorlopig gebeurt er weinig bij Doge. Het Elon effect gaat er een beetje af lijkt het.
Iedere tweet van elon zie ik als meer fud voor btc.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
If you don't find a way to make money while you sleep, you will work until you die. - Warren Buffett

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
https://www.rabobank.nl/k...-nieuw-valuta-anker-nodig

Rabobank is om... SDR moet nieuwe reserve currency worden en dus de dollar vervangen.

Zo zie je maar weer dat de keynesianen echt niet Bitcoin willen zien als het antwoord op de problemen van nu.

Ze hebben het ook over de Diem (Libra), maar is niet hetzelfde als Bitcoin.

[ Voor 11% gewijzigd door Qunix op 01-07-2021 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:22

Darrell

Fiat moonboy

Ik vraag me sowieso af of het niet alleen maar bots zijn die reageren op doge tweets. Als je als retail nu nog doge koopt op basis van een elontweet spoor je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Die tweets hebben nauwelijks nog effect op de koers. Het 'Elon effect' lijkt minder sterk te worden gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-09 16:48

MicroWhale

The problem is choice

Qunix schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 12:24:
https://www.rabobank.nl/k...-nieuw-valuta-anker-nodig

Rabobank is om... SDR moet nieuwe reserve currency worden en dus de dollar vervangen.

Zo zie je maar weer dat de keynesianen echt niet Bitcoin willen zien als het antwoord op de problemen van nu.

Ze hebben het ook over de Diem (Libra), maar is niet hetzelfde als Bitcoin.
Deze snap ik wel. Vanuit de oude economie gedacht is een mandje van munten stabieler dan één munt op zich. En ze zien duidelijk dat de dollar het einde nabij is, dus dit is een mooi moment om te switchen zodat bij de ineenstorting van die dollar de rest van de wereld "gewoon" door kan blijven draaien.

Bitcoin als (reserve) currency lijkt me sowieso nooit een goed einddoel. Daar is het helemaal niet voor bedoeld. Een hybride is natuurlijk wel mogelijk, dus een cryptomunt waar je toevallig ook mee kan betalen, maar een bank die Btc centraal gaat plaatsen als waardebepaler. Nooit.

[ Voor 10% gewijzigd door MicroWhale op 01-07-2021 12:37 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:23
[YouTube: Bitcoin Will Win FINALLY - Michael Saylor Bitcoin]

Deze had ik gemist, maar zeer interessant :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Darrell schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 12:27:
Ik vraag me sowieso af of het niet alleen maar bots zijn die reageren op doge tweets. Als je als retail nu nog doge koopt op basis van een elontweet spoor je niet.
50% van de amerikanen sporen niet:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardovv
  • Laatst online: 18-09 19:49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-05 21:59
Ik geloof er geen bal van, maar voor de PR is het leuk natuurlijk. Alsof biljonairs en hun popster-vrouwen in een arbeiderskrot zouden willen wonen 8)7

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:17
Hij huurt ván SpaceX... Dus daar zal die ook nog wel een slimme constructie hebben dat het hem minder kost. Zal wel weer belasting-aftrekbaar zijn of whatever :+
Pagina: 1 ... 236 ... 245 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!