enomiss schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 20:22:
[...]
Ik vraag me echt af of dat allemaal zoveel gaat opleveren. Prijs bij launch van al die dingen is totaal onbekend. Dat vind ik echt een misser in het systeem. Verder leuk bedacht allemaal. Daarom heb ik er vanaf gezien. Die man van Karura wat in video's te zien is kwam op mij ook niet overtuigend over. Wat je met een paar swing trades met KSM kan pakken in die 48 weken is een veelvoud verwacht ik. Ofja, eigenlijk weer ik het bijna zeker. Als je nu KSM koopt kun je minimaal 300% verwachten mits Bitcoin het goed gaat doen. In een uptrend kun je die helemaal uitmelken met swingtraden want KSM pakt mooie percentages in verhouding tot andere munten. Als Bitcoin het niet gaat doen dan ben je sowieso de Sjaak met 48 weken locked KSM, en Karura en en die Moonriver zijn in zo'n situatie sowieso kansloos. Maar als het lucratief blijkt te zijn ben ik er na 48 bij als er nieuwe projecten komen.
Meh, niet "van al die dingen". $PHA = $0,88 (dus APY 45%) en $XRT = $12,81 (dus APY 15%)
Maar idd, de meesten niet, zodat investeren letterlijk een gok wordt. Ik heb 1 KSM in Moonriver gestoken bij wijze van test en zie wel waar het schip strandt. Ik ga ervan uit dat de waarde van $MOVR minimaal $3 gaat worden, zodat de opbrengst ook minimaal zal zijn wat staking je oplevert. Zo niet zullen die crowdloans heel snel heel impopulair worden en ik neem aan dat men zichzelf niet graag in de vingers snijdt
Overigens las ik dat crowdloans alleen maar als initiële bootstrap fungeren. Je kan immers niet geld blijven weggeven. Dus deze eerste en de volgende cyclus ja, maar volgende cycli worden projecten geacht hun eigen broek op te houden. En dat geldt ook bij Polkadot
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison