[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 234 ... 245 Laatste
Acties:
  • 866.531 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:42

YES

Moderator General Chat
Nou:
Maar het fysiek emotionele verschil tussen een kogel van 100 meter afstand in iemands hart planten of met je duimen iemands ogen door zijn hersenen heen drukken is aanzienlijk.
Wat is precies het verschil in gevoel?

En, when moon? When 69k?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-09 09:48
YES schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 13:18:
[...]

Nou:

[...]

Wat is precies het verschil in gevoel?
Kogel is emotieloos, met je duimen drukken is noeste arbeid dus dat geeft een meer voldaan gevoel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Ben jij een propper of een veger?

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 13:14:
[...]

1 moord = 1 moord. Daarin maakt de wet geen verschil.

Maar het fysiek emotionele verschil tussen een kogel van 100 meter afstand in iemands hart planten of met je duimen iemands ogen door zijn hersenen heen drukken is aanzienlijk.
Games of Thrones was bruut.

Maarre sinds wanneer zitten we maatschappellijke thema's te bespreken hier? When moon when lambo :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:35
Verwijderd schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 13:14:
[...]

1 moord = 1 moord. Daarin maakt de wet geen verschil.

optie 1:
Afbeeldingslocatie: https://www.accuboormachineskopen.nl/wp-content/uploads/2019/01/Action-accuboormachine-review.jpg

optie 2:
Afbeeldingslocatie: https://p8t3j4a3.stackpathcdn.com/wp-content/uploads/2019/10/Makita-Schlagborhammer-1.jpg

De impact voor moord kan best wel invloed hebben :+

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Wat dan ook wel weer lollig is....
China knikkert al de Miners eruit onder het mom van "energie verspilling" (de officiele verklaring... niet de echte)... en dan zie je vandaag dit voorbij komen:
"Hydro-power plants go on sale in China since #Bitcoin mining crackdown has reduced demand for electricity.
- South China Morning Post"
Oftewel.... de energie die gebruikt werd voor minen... wordt nu gewoonweg niet gebruikt en gaat verloren.

Leuke soap dit.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
FijneKerst schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 12:54:
Een wereldwijde pandemie waarbij miljoenen mensen overlijden proberen onder controle te krijgen is NET iets anders dan een geld systeem digitaliseren for no apparent reason met als doel inzicht te krijgen in al jouw geld transacties.
Jij bent je niet bewust van het ontelbaar aantal doden vanwege het huidige financiële systeem. Letterlijk ontelbaar.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

enomiss schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 13:25:
[...]

Jij bent je niet bewust van het ontelbaar aantal doden vanwege het huidige financiële systeem. Letterlijk ontelbaar.
Nee ik leef onder een steen idd.

Mijn voorbeeld was iets waar de overheid niet onderuit kon.
Doden die vallen door het huidige financiële systeem boeit echt niemand niks nie.... daar gaan ze geen CDBC voor ontwikkelen. Dat doen ze puur uit angst dat ze de controle over het monetaire systeem verliezen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enomiss
FijneKerst schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 13:27:
[...]

Nee ik leef onder een steen idd.

Mijn voorbeeld was iets waar de overheid niet onderuit kon.
Doden die vallen door het huidige financiële systeem boeit echt niemand niks nie.... daar gaan ze geen CDBC voor ontwikkelen. Dat doen ze puur uit angst dat ze de controle over het monetaire systeem verliezen.
Ben het helemaal met je eens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11:32
Hop hop, even snel (wick mag ook) naar de 32,5k om mijn order op te pakken en dan moon! :+

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

YES schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 13:18:
[...]

En, when moon? When 69k?
69 mei 2069.

Duurt nog even dus... Hodl.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_HPzpMag3dNC6H2QIA6Ao2evFec=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8qZfHn0SLcrOBLGCCjEct1LZ.jpg?f=user_large

Heb mijn long ook maar op marktplaats gezet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

enomiss schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 13:31:
[...]

Ben het helemaal met je eens.
Snap ik, ik praat ook geen poep >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
Verwijderd schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 13:34:
[...]

69 mei 2069.

[Afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R6IsNsP8kC_h2AKR5xFe2quX_c8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/l4WitZayB9zY3qFZxXYRC0PC.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-09 16:08
BTFD schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 13:33:
Hop hop, even snel (wick mag ook) naar de 32,5k om mijn order te op te pakken en dan moon! :+
Met het weekend weer vlak voor de deur komt het vast goed. De moon daarentegen not so sure.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:12

Darrell

Fiat moonboy

Verwijderd schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 13:34:
[...]

69 mei 2069.

[Afbeelding]

Dag en jaar snap ik. Waarom mei?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Darrell schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 13:36:
[...]

Dag en jaar snap ik. Waarom mei?
In mei leggen alle bullruns een ei.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Nu het EK voetbal toch dood is en ik ergens heen moet met mijn 4 kratjes Hertog Jan en 15 zakken Old Amsterdam bitterballen (geschikt voor oven en airfryer) heb ik besloten supporter te worden voor de opkomende difficulty adjustment.

Ook omdat autorijden en fietsen natuurlijk helemaal geen sporten zijn. Bij autorijden heb je geen fysieke conditie nodig om vooruit te komen en voor fietsen heb je totaal geen talent nodig, alleen conditie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J9YEIcaZYNCBpjT-PZJHhaP3syQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I8HSPOklNMVTzEl3yyiUddfh.jpg?f=fotoalbum_large

Nog 257 blocks. Ik zit er helemaal klaar voor!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 13:47:
Nu het EK voetbal toch dood is en ik ergens heen moet met mijn 4 kratjes Hertog Jan en 15 zakken Old Amsterdam bitterballen (geschikt voor oven en airfryer) heb ik besloten supporter te worden voor de opkomende difficulty adjustment.

Ook omdat autorijden en fietsen natuurlijk helemaal geen sporten zijn. Bij autorijden heb je geen fysieke conditie nodig om vooruit te komen en voor fietsen heb je totaal geen talent nodig, alleen conditie. doping wat ze nog niet zien
Deel 1 snap ik....
Deel 2 :( :( :( en FIFY

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 16:12
.. en voor fietsen heb je totaal geen talent nodig, alleen conditie.
Ze zouden een systeem moeten hebben waarmee ze als het ware de moeilijkheid kunnen aanpassen. :+
Nog 257 blocks. Ik zit er helemaal klaar voor!
Is er al gescoord?

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10:41
Zo ongeveer iedere 10 minuten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

BootjeVaren schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 13:53:
[...]

Zo ongeveer iedere 10 minuten.
13 tegenwoordig

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Als er een wallet komt moet er per land gekeken worden wat de psychologische grens zal zijn of men wel of misschien net niet een wallet wilt downloaden. Precies op de grens zitten is goed. De net niet mensen zullen overgehaald worden door mond op mond reclame en omdat Henk en Ingrid en zo het ook hebben, de andere zien alleen "gratis geld" en zijn al direct om. Een klein groepje zal zolang tegenstribbelen totdat het niet meer kan.
FijneKerst schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 11:46:
[...]

Heel veel aannames.
Zou kunnen hoor, maar ik denk dat we tegenwoordig helemaal hyperalert zijn voor alles wat met privacy schending te maken heeft en aangezien een CDBC een heel groot bord naast zich heeft staan met "DE OVERHEID KAN HIERMEE AL JOUW GELD TRANSACTIES VOLGEN, ALL YOUR MONEY ARE BELONG TO US" erop, gok ik erop dat een CDBC, in de vorm waarin jij het schets, er nooit zal komen.
Inderdaad veel aannames. Ik volg een hoop nieuws en het ziet er niet gunstig uit. Daarom ben ik ook extra pessimistisch, dan kan het alleen maar beter/positiever gaan. Maar jij hebt ook wel wat aannames waar ik zeker van ben dat het niet zo zal lopen, zoals dat de CBDC niet zal komen.

Hoe dan ook, het is niet jouw geld. Het is een schuldenpapiertje van de bank met 0 waarde. Het is een "ik ben jou iets verschuldigd" op je bankrekening. Als je echt geld wilt, moet je in harde assets zitten. Dat is wat wij hier doen in Bitcoin (en ja, alleen bitcoin!).
FijneKerst schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 12:01:
[...]

Informatie over wat je gegeten hebt en wanneer je jarig bent is net iets anders dan al je financiële gegevens en transacties openbaar maken voor de overheid.
Niet helemaal. Dat is onderdeel van je profiel en hoe meer (meta)data verzamelt over jou, hoe meer 'ze' van jou weten waardoor de data wat jij geheim wilt houden er niet toe doet omdat de andere data al voldoet.
FijneKerst schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 12:01:
[...]
Ik hoop toch echt dat we wat slimmer zijn, of dat op z'n minst de waakhonden die dit moeten overzien er waaks op zijn. Want een CDBC is gewoon wettelijk al niet in orde...... laat staan dat we het een wettelijk betaalmiddel maken.
Ik hoop met je mee, maar ik weet dat de realiteit anders is. Als men alles weet gedraagt men zich ook anders dan nu. Dan zou het gros beleggen, continu actie voeren om het laatste beetje privacy te behouden, etc.
DaWayne schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 12:15:
Als ze het slim brengen is CBCD gewoon een nieuwe vorm van internetbankieren of Tikkie voor de gemiddelde Europeaan.
Kan op je telefoon en/of Apple watch en klaar is Kees.

Die gaat echt niet veel nadenken over privacy-gevoeligheid en decentraal versus centraal.
Iedere Nederlander was destijds ook blij met Zalm zijn euro-proefpakketje, dus ze hoeven dat alleen te copy-pasten en je hebt een grote groep users. (En als Baudet dan ook nog tegen gaat zijn, dan is dat een bonus voor ee overheid)

Ik verwacht dat het straks gewoon naast elkaar gaat blijven bestaan.
Zijn ze al aan het implementeren, en het moet zo enorm laagdrempelig zijn. Gemak boven alles.
enomiss schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 12:14:
[...]

We hebben niks te willen. Zo simpel is het eigenlijk. Zonder verzet gebeurt er wat hun willen. En verzet komt er niet, zie vorige post. Verzet anno 2021 = wappie
Zodra je een weerwoord wilt verkondigen word je door iedereen al in een hoek gedrukt. Dat is ook naar.
Als iemand met bewijslasten komt, moet diegene wel gehoord worden, ondanks de maatschappij er misschien niet mee eens is. Zo hou je de discussie open en blijft men scherp.
Dat men denkt 5G geïnjecteerd te krijgen door het vaccin is natuurlijk onzin.

...

Ik denk dat de toekomst niet mals zal zijn voor iedereen... Ik verwacht een depressie binnen 5 jaar. Dat kan zijn dat "de alles bubbel" klapt en alles instort, of juist een crash naar boven gaat van harde assets. Wat er niet gaat komen is hyperinflatie. Dat is niet onmogelijk, maar zeer onwaarschijnlijk. Er moet namelijk een heleboel tegelijk gebeuren in het extreme. De vergelijking met Weimar of Venezuela kan niet gemaakt worden omdat dit een probleem is wat wereldwijd nu plaatsvindt, en het bij meerdere fiat valuta betreft.

Ik heb het boek gelezen over Weimar en de hyperinflatie en er zijn veel vergelijkingen met het begin. Zo is het politiek een ding, centraliseren van dingen, conflicten wat begint te komen (binnen- en buitenland), het extreem bijdrukken van geld met als gevolg dat harde assets in prijs stijgen. Men denkt rijk te zijn omdat het getal in de valuta hoog is, maar qua koopkracht zijn we achteruit gegaan.

Daarna (2034) zal China de wereldmacht zal zijn, confisqueert Hongkong, Taiwan en wat ze meer "bezitten". En dat allemaal omwille van macht wat weer door geld komt. Hopelijk loopt het goed af.
Een transitie naar een nieuw monetaire systeem ging nooit zonder oorlog.

Interessante discussie trouwens!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrMrq
Qunix schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 14:04:
Interessante discussie trouwens!
Voor liefhebbers als @Qunix , @FijneKerst en @Glenn Hoddle is hier een uitnodiging voor mijn kinderfeestje. Je wordt thuisgebracht.

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10:41
Zondag was de average blocktime 23 minuten als we dan toch de wijsneus gaan afhangen. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-09 15:08

Cis

Zo, ik heb alle gelezen berichten van afgelopen dag even afgevinkt B) B)
Ik ga weer even hopen op een Buy the Dip :)

[ Voor 23% gewijzigd door Cis op 30-06-2021 14:24 ]

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

BootjeVaren schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 14:21:
[...]

Zondag was de average blocktime 23 minuten als we dan toch de wijsneus gaan afhangen. :+
Nu niet meer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrMrq
Cis schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 14:24:
Zo, ik heb alle gelezen berichten van afgelopen dag even afgevinkt B)
Elk kinderfeestje heeft er één die schreeuwend rondrent en op alle knopjes gaat drukken.
Als de andere kindjes maar een leuke middag hebben gehad vind ik het best!

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Voor alle dip roepers. Hoeveel dipjes moeten er nog komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
roflexx schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 14:37:
Het zal niet in een rechte lijn naar boven gaan ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Heul vaak.
Je kunt nooit dip genoeg hebben.
/zin heeft in Dorito's met guacamole :9~

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enomiss
MrMrq schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 14:13:
[...]

Voor liefhebbers als @Qunix , @FijneKerst en @Glenn Hoddle is hier een uitnodiging voor mijn kinderfeestje. Je wordt thuisgebracht.
d:)b

Ons feestje tot nu toe...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jzy45Q8FJ6IX42zy79flc1SxzUE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/egrYePvEtoNgxFOqZ2p7jMF0.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Een paar nog, of één grote zodat mijn buy order gehit wordt. Daarna 69k soon en daarna 420k ook soon. Dan lambo en dan moon en zo nog een tijdje door. Duidelijk verhaal lijkt me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
Joosie200 schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 14:39:
[...]

Heul vaak.
That time everyone says eat the dip...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/19qA0bRkK3raylUQTh-tMALEtOs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/IaaqPe7Cf8mbOeuGLWfCL1oo.png?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xq2e5-yWVOcIXPWnydrdV7Z2MKs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8HG9Is3a4QlqEwiTHRwb0j0b.png?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D571CLp51O8dAO_0M6uTcWVNDWM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/VAIljsnUdQPApOanXUXQ6Faa.png?f=user_large

Acties:
  • +15 Henk 'm!

Verwijderd

Joosie200 schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 14:39:
[...]

Heul vaak.
Aanrader:

Dorito's (sweet chili pepper) met rode ui, zoetzure Jalapeño schijfjes en belegen strooikaas.

10 minuten in de oven op 180°C en daarna voorzien van ruime hoeveelheid sweet chili saus.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kLQYLt-TTe7dI1TmSg9OHu5C1jc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fL7YzsuuwcdJxbdEyKIheLLb.jpg?f=fotoalbum_large

Kan je instant na vermalen direct transporteren naar je maag, geen dip nodig en dus geen extra energie consumerende handeling.

Scootmobiel sneller bereikt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17:47

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Kijk daar gaat het fout, het er over willen hebben..
Ik vertel het nooit, ik heb al genoeg moeite met dingen die mensen kunnen zien en ik dus niet verborgen kan houden zoals de zonnepanelen en de warmtepomp.

Het voordeel van corrona was dat ik mooi onder 2 verjaardagen uit ben gekomen..
ja ik weet het, ik ben super gezellig op feestjes, met name als iedereen weg is en ik de restjes op kan maken. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VERINGTENTJE
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:44

VERINGTENTJE

BtC Hodler since '15

Verwijderd schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 15:04:
[...]

Aanrader:

Dorito's (sweet chili pepper) met rode ui, zoetzure Jalapeño schijfjes en belegen strooikaas.

10 minuten in de oven op 180°C en daarna voorzien van ruime hoeveelheid sweet chili saus.

[Afbeelding]

Kan je instant na vermalen direct transporteren naar je maag, geen dip nodig en dus geen extra energie consumerende handeling.

Behalve BtC Guru is ie ook nog peperkweker en naar nu blijkt ook nog een 3-sterrenkok. Chapeau _/-\o_

*Naar de winkel rent om de ingrediënten te halen

[ Voor 4% gewijzigd door VERINGTENTJE op 30-06-2021 15:12 ]

Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• enomiss
Wat? Ik las zoetzure Jaapio schijfjes

[ Voor 51% gewijzigd door enomiss op 30-06-2021 15:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

[...]

Aanrader:

[Afbeelding]

ik mis de kip... dat maakt het wel next level :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWSteal
  • Laatst online: 21-09 13:48
[...]

Aanrader:

[Afbeelding]

Die sweet chili saus is alleen niet te raggen. Kan net zo goed een schep suiker erover doen..

Dit moet je hebben: https://www.heatsupply.nl...tmakers-hot-sauce-4-pack/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:37
Krijg zojuist een x bedrag van onze vakantie teruggestort op mijn binance card ivm een renovatie van het binnenzwembad tijdens onze vakantie.. ik wist niet eens dat er een binnenbad was.. toch een leuk bedrag steken we lekker in eth dit keer, leuk cadeautje.

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

PWSteal schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 15:14:
[...]

Die sweet chili saus is alleen niet te raggen. Kan net zo goed een schep suiker erover doen..

psst je moet ook alles met pepers zelf maken ;)

sambal, sweet chili, chutney :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:19

knakworst

Get more sats!

Klaar met 34.5k.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B7TFxvNH01N7B2ZHfTr7u7fX4GA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Tv1xDHhTsWT5DcFjIGuT28Uk.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWSteal
  • Laatst online: 21-09 13:48
twain4me schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 15:18:
[...]

psst je moet ook alles met pepers zelf maken ;)

sambal, sweet chili, chutney :Y)
Heb twee Lemon Drop (Wikipedia: Lemon drop pepper) planten staan. Heb nog steeds voorraad van 2 jaar terug in de vriezer liggen :*) Dit jaar ga ik er denk maar zelf saus van maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

https://cointelegraph.com...s-banks-and-credit-unions

NYDIG looks set to deliver on its promise to enable millions of Americans to buy Bitcoin from their bank accounts in 2021.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

PWSteal schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 15:14:
[...]

Sweet chilli van go-tan O+ *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5pjOnOKqILyQaI8wxDrZEJSBxJc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/givVWgMfeUh9IjU5jsNqsJur.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Nog één dip naar 32.500 en daarna gaan we omhoog.
Ik koop zelf rond 32800 weer in omdat ik niet de absolute bodem durf te kopen met alle indicatoren op Mega Bullish.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Thommie.nl schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 15:38:
[...]

Nog één dip naar 32.500 en daarna gaan we omhoog.
Ik koop zelf rond 32800 weer in omdat ik niet de absolute bodem durf te kopen met alle indicatoren op Mega Bullish.
Welke indicatoren...waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darrell schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 15:36:
https://cointelegraph.com...s-banks-and-credit-unions

NYDIG looks set to deliver on its promise to enable millions of Americans to buy Bitcoin from their bank accounts in 2021.
Hopelijk drukken ze het er snel door, voordat mijn long REKT is.

Artikel even gelezen maar biedt weinig hoop:
Indeed, as previously reported by Cointelegraph, NYDIG bank solutions head Patrick Sells stated back in May 2021 that U.S. banks were keen to offer Bitcoin trading in 2021. At the time, Sells opined that the significant outflow of funds to exchanges like Coinbase was forcing lenders in the country to re-examine their previous anti-BTC stance.
Toch weer een prachtig toeval dit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 25-09 16:08
Mega ook nog. Ik denk joeptube shillers.

[ Voor 7% gewijzigd door keepitfrosty op 30-06-2021 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sniffles
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-09 13:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Ja dat zijn ook de indicatoren die ik vaak bekijk... maaruh... die zijn nie bullish nie, laat staan MEGA...
Rood is nie goe he jongens...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RNjXWgvABUljMtByfNaLOQhJ9o8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/H5WjEc5klx3heNRiCPFXv61G.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Verwijderd schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 15:41:
[...]

Artikel even gelezen maar biedt weinig hoop:

[...]
Waarom biedt dat weinig hoop? Ze waren eerst anti BTC en na de outflows naar exchanges toch maar voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

FijneKerst schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 15:47:
[...]

Ja dat zijn ook de indicatoren die ik vaak bekijk... maaruh... die zijn nie bullish nie, laat staan MEGA...
Rood is nie goe he jongens...

[Afbeelding]
Die chart laat de shorts zien en die zijn bearish. Short op short gaan => long :*)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Darrell schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 15:48:
[...]

Waarom biedt dat weinig hoop? Ze waren eerst anti BTC en na de outflows naar exchanges toch maar voor.
Geintje he, ik doelde op de naam van de man die het allemaal in banen moet leiden. Patrick Sells.

Bitcoin - Patrick Sells.

Dat is toch een mega toevalligheid _O- Ik vond hem in ieder geval mooi :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Verwijderd schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 15:51:
[...]

Geintje he, ik doelde op de naam van de man die het allemaal in banen moet leiden. Patrick Sells.

Bitcoin - Patrick Sells.

Dat is toch een mega toevalligheid _O- Ik vond hem in ieder geval mooi :+
Lol, was vergeten dat ik bij jouw posts op de details moet letten. Zie nu de dikgedrukte letters pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Mooi instapmomentje? :')

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
elk moment is mooi instap momentje, buy and hodl d:)b
BTC verkoop je niet, die HODL je

Koop, sit back........and RELAXXXX
[YouTube: Ascension Radio ~ Chill Beats & Good Feels]

[ Voor 35% gewijzigd door Kol Nedra op 30-06-2021 16:16 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06:54
Ik keek laatst op het etiket.. kan je beter niet doen die zooi bestaat voor 45% uit suiker 8)7 :o

Wel lekker met een loempiatje trouwens oOo

[ Voor 4% gewijzigd door Khaelos op 30-06-2021 16:17 ]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Verwijderd schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 12:00:
[...]

[YouTube: "PAY ATTENTION! This Is The Scary Truth About Bitcoin" | Edward Snowden]

Centrale exchanges die KYC vereisen, whitelisting van non custodial wallets, en standaard transacties zonder afscherming. Ik denk dat Mark Rutte wel weet wat de Ledger van Henk en Ingrid bevat.
Dat weet ik ook....

SHIBA en Doge.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Khaelos schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 16:16:
[...]

Ik keek laatst op het etiket.. kan je beter niet doen die zooi bestaat voor 45% uit suiker 8)7 :o

nog een voordeel van zelf maken.. weet wat je eet.. (je kan er eventueel ook minder suiker in doen.. maar dat is optioneel, meer mag ook. :+ )

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

DaWayne schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 12:18:
[...]

Oei, stel je voor dat Willem Engel dan als vrijheidsstrijder de Bitcoin als volgend projectje ziet. Dan wordt het kiezen tussen 2 kwaden 7(8)7
Willem Engel vrijheidsstrijder?

Tja, dat is hetzelfde als een willekeurige Shitcoin in 1 adem met BTC noemen.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Ngangatar schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 16:25:
[...]

Willem Engel vrijheidsstrijder?

Tja, dat is hetzelfde als een willekeurige Shitcoin in 1 adem met BTC noemen.....
een veel grotere tegenstelling kan je niet hebben nee... wat een pannekoek

https://www.gynzy.com/nl/...n/antoniem-tegenstelling/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
twain4me schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 16:24:
[...]

nog een voordeel van zelf maken.. weet wat je eet.. (je kan er eventueel ook minder suiker in doen.. maar dat is optioneel, meer mag ook. :+ )
One in five deaths worldwide linked to unhealthy diet

[ Voor 12% gewijzigd door enomiss op 30-06-2021 16:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Khaelos schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 16:16:
[...]

Als je zondigt doe het dan goed 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:19

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
knakworst schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 16:40:
[...]

Blabla. Je leeft maar één keer, maak er wat van.
Tot je erachter komt dat lekker eten tegelijkertijd gezond en super lekker kan zijn.
Ik daag je uit, mijn pastasaus vs een pakje maggiepoeder. >:)
Of mijn kip krokant vs kipnuggets. :P
Enz.
Overigens zondig ik ook 1 a 2 dagen in de week, meestal het weekend, of met bescheiden porties per dag.

[ Voor 16% gewijzigd door enomiss op 30-06-2021 16:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
enomiss schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 16:44:
[...]

Tot je erachter komt dat lekker eten tegelijkertijd gezond en super lekker kan zijn.
Overigens zondig ik ook 1 a 2 dagen in de week, meestal het weekend.
Dit. Lekker en gezond eten kan zo goed gecombineerd worden. Daarbij is het belangrijkste gewoon letten op verhoudingen. Hoe gezond het ook is, op alleen groenten kan je niet leven en elke dag een kilo vlees naar binnen werken gaat je ook opbreken.
Zondigen hoort ook bij een gezond dieet in mijn ogen, dat werkt ook gewoon voor je mentale gestel, af en toe kunnen eten waar je zin in hebt, is goed voor je denk ik. Altijd maar na moeten denken en overwegen wat je wel of niet kan eten is denk ik vrij deprimerend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
enomiss schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 16:44:
[...]

Of mijn kip krokant vs kipnuggets. :P
Enz.
Overigens zondig ik ook 1 a 2 dagen in de week, meestal het weekend, of met bescheiden porties per dag.
Zeker weten, zelf pasta koken, pak wat salade+augurk+kaas+kappertjes+nootjes en wat mayo.....gewoon genieten :)

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Kol Nedra schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 16:50:
[...]

Zeker weten, zelf pasta koken, pak wat salade+augurk+kaas+kappertjes+nootjes en wat mayo.....gewoon genieten :)
Zelf pasta maken is ook leuk als je er eenmaal handigheid in hebt, en spotgoedkoop met alleen bloem en eieren als benodigde ingrediënten. Grootste voordeel: het is véél lekkerder dan de gedroogde pasta uit de supermarkt :9
Nadeel: als je het niet vaak doet is het best tijdrovend :+

[ Voor 6% gewijzigd door YES op 30-06-2021 16:55 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Van crypto naar koken

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lbH7XqevQPaa_1zWxy3NFBHZiik=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bhduZt7gIVpj5w2ak5aXcuXp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Rundvlees > beef > Beefy Finance
Je kan zo weer terug naar crypto hoor :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
Gvd, ben nog op werk en het water loopt me in de mond. Wat eten we vanavond? :9~
Bitcoin is toch even op pauze tijdens etenstijd.

[ Voor 4% gewijzigd door enomiss op 30-06-2021 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-09 16:48

MicroWhale

The problem is choice

Is iemand (bijv. @Mooody ?) er hier al achter wanneer en waar er in Moonriver geïnvesteerd kan worden? Ik ben bereid er al mijn KSM in te stoppen als het nodig is.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
enomiss schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 16:56:
Gvd, ben nog op werk en het water loopt me in de mond. Wat eten we vanavond? :9~
Bitcoin is toch even op pauze tijdens eettijd.
Ik zou zeggen: zelf een hamburger maken, afbakbroodje, beetje groenvoer naar keuze voor erbij op en een sausje maken op basis van mayonaise/Griekse yoghurt met kruiden of iets dergelijks. Plakkie kaas erop en gaan. Krijg nu zelf ook al honger :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

taco's heb ik uit betrouwbare bronnen

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

enomiss schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 16:56:
Bitcoin is toch even op pauze tijdens etenstijd.
Linksgedraaide rekteroni met bloedrode hodler saus, half om half short/long balletjes en geraspte leveraged kaas op een bedje van lichtgroene candles.

De restjes? Die zijn voor de DOGE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
MicroWhale schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 16:57:
Is iemand (bijv. @Mooody ?) er hier al achter wanneer en waar er in Moonriver geïnvesteerd kan worden? Ik ben bereid er al mijn KSM in te stoppen als het nodig is.
Auction ben je te laat voor, die hebben ze al gewonnen. Tokens in Q2 (dus binnenkort?): https://moonbeam.foundation/moonriver-token/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-09 09:48
enomiss schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 17:09:
[...]

Auction ben je te laat voor, die hebben ze al gewonnen. Tokens in Q2 (dus binnenkort?): https://moonbeam.foundation/moonriver-token/
En dan moet Glimmer ook nog komen he, niet vergeten :)
Launch ergens in Q3 dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Hoe kom je er op :). Zijn er nog oudere films?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Richh schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 00:41:
[...]

Dat ik weer wat potentiële fiat ben verloren in mijn natuurlijke bull-matige stemming, interesseert me helemaal niks!

Maar dat de oppermachtige Taro weer eens heeft kunnen voorspellen wanneer de trendlijntjes breken?

Aaaaahhhh!!!! :X
Sorry dat ik je geld heb afgepakt :)

Short staat op +111% *O*

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
Taro schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 17:24:
[...]

Sorry dat ik je geld heb afgepakt :)

Short staat op +111% *O*
Vakman! En zo afsluiten?

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
PlanR schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 17:28:
[...]

Vakman! En zo afsluiten?
Ja, sluit hem nu. Verwacht nog wel een stijging tot 34.525 om daarna weer richting te kiezen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SlasZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:27
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z_HK_G8cgytuejRu6PZ5EG-xYsw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/d2KpZijEnYQOkj787uUjuPxt.png?f=user_large

Toch wel een van de grootste die ik voorbij zie komen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Kol Nedra schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 16:14:
[...]

elk moment is mooi instap momentje, buy and hodl d:)b
BTC verkoop je niet, die HODL je

Koop, sit back........and RELAXXXX
[YouTube: Ascension Radio ~ Chill Beats & Good Feels]
Was ook om te stangen, maar daar geloof ik niet in, dat was al duidelijk toch.

Iets gaat niet zomaar eeuwig omhoog.

[ Voor 4% gewijzigd door JDx op 30-06-2021 17:40 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_s6fAVSWYEvZHMnC7VYDT-OtY24=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Hvp4UlYnyH0KLg22GafMtyDy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Ik wist niet Kraken geld vraagt om een adres aan te maken.

https://support.kraken.co...&utm_content=content+link

[ Voor 6% gewijzigd door Zhou op 30-06-2021 18:43 ]

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumpy_NL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17:56
Even hier mijn gal spuwen over de Mystery Box Drop van Crypto.com vanwege het 5 jarige bestaan. Ik kreeg een notificatie van de app over de drop. Na daar op te klikken kwam ik op een pagina met een wachtrij met verder wat beperkte info. Toen ik aan de beurt was werd het pas duidelijk dat je de box moest kopen. Na gecheckt te hebben wat de rewards waren wou ik wel zo'n box. Na verder te klikken op de box bleek dat ik eerst een Crypto.com NFT account nodig had en daarna werd duidelijk dat ik die ook aan mijn Crypto.com app moest koppelen. Toen ik dat gedaan had waren alle boxen verkocht... Tenminste dat dacht ik... Na nog een keer op de link te klikken kwam ik in een nieuwe wachtrij. Prima dacht ik, want ik wist vrij zeker dat ik alles nu op orde had. Het enige wat ik mij afvroeg is of ik mijn NFT account vooraf moest funden of dat er direct vanaf die fiat wallet of crypto wallet betaald kon worden. Na 50 minuten wachten was ik aan de beurt... Alles uitverkocht (na de nieuwe wachtrij ging ik er vanuit dat de boxen in verschillende rondes werden verkocht)... Wat een *%# actie.

Note, in een mail (die ik pas later zag) stond wel een link naar de uitleg wat je moest doen. In de informatiestroom die ik ben gevolgd is het niet aan bod gekomen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jOpVbGp8ZZ0hIumgW23rwxFqlGw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LlxA7CJ4GFR8NnFEhF3DoLzG.jpg?f=fotoalbum_large

zullen we stoppen met Bitcoin? 👀

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Investeren in Daphne's lijkt me ook veel leuker dan aandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 19:04
Hah, ik ken wel wat crew die voor buitenlandse airlines werken en die houden zich hier ook vaak mee bezig. Ik kan je vertellen dat het een zeer lucratieve handel is.

[ Voor 3% gewijzigd door jvel92 op 30-06-2021 19:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:55
Glenn Hoddle schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 13:10:
[...]

Ja, of hoe 99,9% niet constant andere mensen vermoord alleen maar omdat het verboden is. Te bizar voor woorden gewoon.
Ja want een beetje harder rijden staat gelijk aan moord...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Ethereum is bitcoin weer aan het bitchslappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
Darrell schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 19:38:
Ethereum z'n lichaam weet niet dat z'n hoofd al afgesneden is. Zodra bitcoin omlaag gaat gaat ethereum _altijd_ ook flink omlaag, maar dat kan soms met enige vertraging werken. Als we mazzel hebben stuitert btc weer omhoog en zal eth niet veel doen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Darrell schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 19:38:
ETH zat altijd rond de 0.071-72 van BTC, nu nog maar op 0.062, dus die zijn al aardig ingemaakt door BTC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Altijd leuk maxies triggeren

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Lol. Bagholder for life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Had iemand al m00n!! Geroepen??🧐

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Kwam deze op twitter tegen 👌
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c6BeA_2kGoyjzZh_2hPQBnsgxJs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AHNQUugd3uxnTCfpEsFPOyc8.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Ronald.42 schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 19:59:
Had iemand al m00n!! Geroepen??🧐
Ik ga dat pas roepen wanneer we boven de 36.2k zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Tartarus schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 20:05:
[...]

Ik ga dat pas roepen wanneer we boven de 36.2k zitten.
Ikben inmiddels gewend dat we hier heel snel moon of bloed door de straten zien voorbij komen ;)

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Pagina: 1 ... 234 ... 245 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!