Waarom wilde ik dit ook net posten?Ngangatar schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 16:38:
[...]
Ik laat altijd boodschappen van Appie bezorgen. En ja, sinds ze koopzegels digitaal hebben doe ik daar aan mee.
Wat me dan wel tegenvalt is dat ik met die gespaarde koopzegels geen nieuwe bestellingen kan betalen en online helemaal niets kan doen. Geen probleem feitelijk nog, want het is een spaarplan.
Maar wat mij wel zeer verbaasde is dat je het, wanneer je het ooit wil laten uitbetalen, dit niet overgemaakt kan worden naar een rekening. Daarvoor moet je naar de winkel en dan krijg je cash bij de servicebalie maximaal 150 euro per keer. Bizarre constructie.
Dat scheelt de AH geld storten bij de bank. Geld storten kost geld, nu krijgt de klant het mee.Ngangatar schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 16:38:
[...]
Ik laat altijd boodschappen van Appie bezorgen. En ja, sinds ze koopzegels digitaal hebben doe ik daar aan mee.
Wat me dan wel tegenvalt is dat ik met die gespaarde koopzegels geen nieuwe bestellingen kan betalen en online helemaal niets kan doen. Geen probleem feitelijk nog, want het is een spaarplan.
Maar wat mij wel zeer verbaasde is dat je het, wanneer je het ooit wil laten uitbetalen, dit niet overgemaakt kan worden naar een rekening. Daarvoor moet je naar de winkel en dan krijg je cash bij de servicebalie maximaal 150 euro per keer die je dan weer op je eigen rekening moet laten landen op welke manier dan ook wil je er iets mee kunnen. Bizarre constructie.
Whahaha, had to see it to believe it.Pelox schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 16:41:
De boer is opgestapt. Erg bullish nieuws.
NL moet gewoon weer de underdog worden. Gooi er eens een wat jongere gast op. Frisse kijk, kritisch naar spelers kijken. Omhooggevallen rappertjes ontslaan enzo
Ook voor @wian, zoals gezegd, zegeltjes, net als bij bijvoorbeeld de AH, maar dan met 50% rendement, je betaalt €4 aan zegels voor een volle kaart, maar hij levert €6 op. https://www.plus.nl/info-pluspuntenmalarkan schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 16:39:
[...]
wat voor deal is dat dan![]()
geen plus hier in de buurt...
Bij mij schiet het niet echt op omdat ik niet zo veel uitgeef aan boodschappen, maar qua percentage is het natuurlijk geweldig.
En de Plus doet over het algemeen geen rugpulls .
Jong Oranje en inderdaad geen gangsta rappers meer...jellybrah schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 16:43:
[...]
Whahaha, had to see it to believe it.
NL moet gewoon weer de underdog worden. Gooi er eens een wat jongere gast op. Frisse kijk, kritisch naar spelers kijken. Omhooggevallen rappertjes ontslaan enzo
Gewoon een keer een buitenlandse coach.. een Fries of zo.jellybrah schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 16:43:
[...]
Zero.
Een coach die leert van z'n fouten en daarna iets beters bedenkt. Arne Slot bijvoorbeeld.jellybrah schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 16:43:
[...]
Bensimpel
Positieve meneer
Ik ben blij, ltc op 102 eur ingekocht, gaat lekker zo. Lekker wakker worden zo
😆 - Denk ook eens om ;)
Probleem is dat je spaarkaart pas vol is bij 200 zegeltjes. En je kan een zegeltje voor 2 cent kopen per euro die je uitgeeft. Dus je moet eerst voor 200 euro boodschappen doen en daar verdien je dan met je zegels 2 euro op. Zo klinkt het al minder spannendGlenn Hoddle schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 16:43:
[...]
Ook voor @wian, zoals gezegd, zegeltjes, net als bij bijvoorbeeld de AH, maar dan met 50% rendement, je betaalt €4 aan zegels voor een volle kaart, maar hij levert €6 op. https://www.plus.nl/info-pluspunten
Bij mij schiet het niet echt op omdat ik niet zo veel uitgeef aan boodschappen, maar qua percentage is het natuurlijk geweldig.
*gaat lobbyen voor een plus in de omgeving*Glenn Hoddle schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 16:43:
[...]
Ook voor @wian, zoals gezegd, zegeltjes, net als bij bijvoorbeeld de AH, maar dan met 50% rendement, je betaalt €4 aan zegels voor een volle kaart, maar hij levert €6 op. https://www.plus.nl/info-pluspunten
elke euro is er 1 Hoddle! elke euro!
*gaat centen tellen terwijl hij mompelt: *wie het kleine niet eert...*
Precies, ze betalen je dus 2€ per kaart om vaste klant te blijven.. prima deal voor de Plus toch?Raaafie schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 16:46:
[...]
Probleem is dat je spaarkaart pas vol is bij 200 zegeltjes. En je kan een zegeltje voor 2 cent kopen per euro die je uitgeeft. Dus je moet eerst voor 200 euro boodschappen doen en daar verdien je dan met je zegels 2 euro op. Zo klinkt het al minder spannendMaargoed, als je toevallig toch bij de Plus je boodschappen doet..
Spaarzegels.
* knakworst kijkt of viva-forum in url staat.
Ben er ff uitgeweest dus zal dat maar blijven voor jullie sake
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
nee die maken het bij de ingang gewoon duurderGlenn Hoddle schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 16:43:
[...]
100 euro boodschappen geeft je 2 euro voordeel. is dus 2%
Uit de test bleek dat Plus 3% duurder is dan gemiddeld

https://www.consumentenbo...id/goedkoopste-supermarkt
[ Voor 5% gewijzigd door twain4me op 29-06-2021 16:51 ]
Dat forum is gesloten en spaarzegels worden nu hier besprokenknakworst schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 16:50:
Spaarzegels.

En toch is het selfulfilling prophecy... maar goed, if it works...Thommie.nl schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 16:50:
[...]
[Afbeelding]
Ik ben al een tijdje hierop aan het handelen en dat bevalt me tot nu toe prima.
Ga nog uit van 1 flinke drop straks ergens, zo rond de 37 K maar ik vind het voor nu ffe prima, 30% winst in 3 dagen, tot nu toe is het spot on.....
Dat is TA sowieso? Werkt alleen als er genoeg mensen naar dezelfde lijntjes kijken en er op handelen.S1W schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 16:52:
[...]
En toch is het selfulfilling prophecy... maar goed, if it works...
Ja, vreselijk concept. Maar goed, als iemand gaat lopen roepen dat spaarzegels met 6% rendement de moeite waard zijn moet ik toch even tegengas geven.knakworst schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 16:50:
Spaarzegels.
Zolang mijn vrouw praat over sparen ipv over de balk smijten ben ik voorstander. (Bij ons komt wekelijks 150€ van de appie aan huis geleverd, dus gaat dan ook wel snel met sparen)Glenn Hoddle schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 16:54:
[...]
Ja, vreselijk concept. Maar goed, als iemand gaat lopen roepen dat spaarzegels met 6% rendement de moeite waard zijn moet ik toch even tegengas geven.
Verwijderd
Mijn vrouwtje zit ook in de AH zegels.
Ze heeft een app, ik zou niet weten hoeveel van die krengen we al hebben, maar reken maar een 'boekje' of 10.
Zij zegels, ik crypto. Lekker funds van elkaar afschermen.
Ze heeft een app, ik zou niet weten hoeveel van die krengen we al hebben, maar reken maar een 'boekje' of 10.
Zij zegels, ik crypto. Lekker funds van elkaar afschermen.
Hmmmmm…. Ben benieuwd!!toilet_paper schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 16:25:
Laat BTC eerst maar es boven de 42k uitkomen.
Daarvóór is het voor mij gewoon stuiteren binnen deze range.
Kan dus kan net zo goed weer naar onderen straks.
Met andere woorden, ben nog lang niet bullish.
[Afbeelding]
(BTCUSD 4hr Bybit)
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Ik snap de reden wel, maar qua klantvriendelijkheid is het BS.Martine schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 16:42:
[...]
Dat scheelt de AH geld storten bij de bank. Geld storten kost geld, nu krijgt de klant het mee.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Waarom zou je ze inruilen... HODL!!Ngangatar schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 16:38:
[...]Ik laat altijd boodschappen van Appie bezorgen. En ja, sinds ze koopzegels digitaal hebben doe ik daar aan mee.
Zeker lekker wakker worden om deze tijdBensimpel schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 16:45:
Ik speel met het idee om ze nog 2 jaar op te sparen en dan een boekje of 40 a 50 om te zetten in Crypto. Dan hoop ik echt dat ze dat digitaal op orde hebben ipv dat ik 3 boekjes per keer mag gaan cashen.
Attentie; Hooveren rond de 200 is break naar beneden.......
Hooveren rond de 800 is break naar boven,
Oftewel, prepare to go down:o
*dit is geen financieel advies, louter gebaseerd op Thommies gevoelletje.
Kunt u iets specifieker zijn? Hooveren? 200 & 800?Thommie.nl schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 17:35:
Dankjee Thommieeee
Nou het valt mij al een paar jaar op dat als we rond de 36200 of 35200 of 34200 blijven hangen vaak een wick naar beneden komt..... en als we rond de 36800... 35800 34800 ect... ect... ect... hangen dat de wick omhoog vaak komt.PlanR schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 17:37:
[...]
Kunt u iets specifieker zijn? Hooveren? 200 & 800?
Dankjee Thommieeee
Volgens mij wisselen ze maar 1 boekje in per week voor 150 euro cash.Ngangatar schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 17:30:
[...]
Ik speel met het idee om ze nog 2 jaar op te sparen en dan een boekje of 40 a 50 om te zetten in Crypto. Dan hoop ik echt dat ze dat digitaal op orde hebben ipv dat ik 3 boekjes per keer mag gaan cashen.
Kan zomaar anders zijn van 't jaarThommie.nl schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 17:39:
[...]
Nou het valt mij al een paar jaar op dat als we rond de 36200 of 35200 of 34200 blijven hangen vaak een wick naar beneden komt..... en als we rond de 36800... 35800 34800 ect... ect... ect... hangen dat de wick omhoog vaak komt.

En erdoorheen. Nu weer gauw omhoog.Thommie.nl schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 17:35:
Jep doet hij de hele dag al! ''Hoovenen'' op 200-300, zakken, en er dan hard overheen!!
De FOMO is hier nu ook wel real. Maar geef er niet aan toe, zit in wat ik kwijt "kon" en dat is best voor lange termijn
Volume gaat goed... Gewoon naar boven gaan!
Heel het internet heeft er weer vertrouwen inDVDL schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 17:49:
De FOMO is hier nu ook wel real. Maar geef er niet aan toe, zit in wat ik kwijt "kon" en dat is best voor lange termijn

lang niet gezien hiero op forum, tijdje gestopt? welkom terug 🤗Bensimpel schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 16:45:
nothing stops this train
Net opnieuw ingelogd op coinbase. Laatste keer was december 2017. Dat was het moment dat ik 6000 aan bitcoin had verkocht.
Best confronterend als je bedenkt wat dat nu waard was geweest
Best confronterend als je bedenkt wat dat nu waard was geweest
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Bensimpel
Positieve meneer
Niet gestopt, maar wel gehodl (wel voor de crash winst eruit kunnen halenKol Nedra schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 17:51:
[...]
lang niet gezien hiero op forum, tijdje gestopt? welkom terug 🤗
😆 - Denk ook eens om ;)
Duitsland gaat €230miljard beleggen in crypto’s.
Voor juiste berichtgeving zie deze post: RaptorXS in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3"

Voor juiste berichtgeving zie deze post: RaptorXS in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3"
Bullisch! (Super mega Titten Geil)Tartarus schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 18:56:
Duitsland gaat €230miljard beleggen in crypto’s.![]()
Andere mensen gratis HashPanda tokens gekregen?
Ik heb een gratis zakje ontvangen, hodl maar ofzo.
https://hashpanda.com/
Ik heb een gratis zakje ontvangen, hodl maar ofzo.
https://hashpanda.com/
Duitsland gaat helemaal niet €230 miljard beleggen in crypto’s... Het is nu toegestaan bedoel je.Tartarus schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 18:56:
Dat zeg ik toch.Nopheros schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 19:03:
[...]
Duitsland gaat helemaal niet €230 miljard beleggen in crypto’s... Het is nu toegestaan bedoel je.
Er staat letterlijk ‘voor juiste berichtgeving, zie’.
Mij corrigeren heeft geen zin.
Hopiuummmmmmm Moooonnn Lambooooo
China gaat echt spijt krijgen met het closen van de miners, zodra ze weer de lucht in zijn (over een tijdje) dan gaan we naar de 69k!
nothing stops this train
Ik vraag me af wat er zal gebeuren als China het opeens Legal Tender maaktKol Nedra schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 19:08:
China gaat echt spijt krijgen met het closen van de miners, zodra ze weer de lucht in zijn (over een tijdje) dan gaan we naar de 69k!
Bensimpel
Positieve meneer
Naar mars?Tartarus schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 19:10:
[...]
Ik vraag me af wat er zal gebeuren als China het opeens Legal Tender maakt
😆 - Denk ook eens om ;)
Zal je leren:)Pelox schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 19:17:
Stop eens met al die hopium berichten!! Straks spuit de fomo uit mijn oren..
Ikke niet minder
De range die ik tekende (mocht 'ie van betekenis zijn) lijkt op de meeste BTCUSD charts iets naar onder te zijn gericht, waardoor ikzelf de kans dattie omhoog uitbreekt, ietwat groter acht.
'Uitbreken' hoeft dan niet per se met geweld te gaan, maar ik denk wel dat er dan velen zullen denken dat er een bepaald level is gewonnen en daardoor weer wat meer vertrouwen krijgen. Maar dan moet 'ie er wel fatsoenlijk doorheen eerst (paar dagen boven ~42k ofzo).
Vanaf daar rustig omhoog knabbelen zou mooi zijn
Maar ik houd ook rekening met het scenario dat we weer naar onderen bouncen vanaf de bovenste lijn, dus ik heb tussen ~40k en ~42k ergens ook wel wat sellorders staan.
Om vervolgens evt. onderin die range weer terug te kopen, dus rond de 30k USD. Beetje frontrunnen in dat geval, mocht 'ie een higher high gaan zetten
En een wick naar ~24k - 25k zou dan vervolgens ook prima kunnen, om iedereen es ff flink te laten panic sellen, dus in die regionen heb ik ook alvast wat buyorders staan :-)
1 dollar per inwoner per bitcoin... dat is ongeveer 1,3 miljardTartarus schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 19:10:
[...]
Ik vraag me af wat er zal gebeuren als China het opeens Legal Tender maakt

Correctie 1,4 miljard gaat hard met die Chinezen
[ Voor 8% gewijzigd door Ronald.42 op 29-06-2021 19:22 ]
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
+ Coinbase heeft er een belangrijke vergunning gekregen!Tartarus schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 18:56:
https://newsbit.nl/financ...y-licentie-coinbase-goed/

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
de bubble moet nog veder leegPelox schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 19:17:

maar het kan ook zijn dat ik tegen beter weten vast blijf houden aan mijn eigen hersenspinsels..
no weak hands, no fomo, no moon?... pls
Zal ik je appen wat BTC gaat doen?
Dan heb jij 7 uur om daarop te anticiperen .
Ik vraag maar 40% van de winst.

[ Voor 159% gewijzigd door Aarebe1 op 29-06-2021 21:02 ]
Internet Computer gaat lossssssss 
DYOR, want ik ben geen financieel adviseur, expert, guru of wat dan ook.

[ Voor 54% gewijzigd door Tartarus op 29-06-2021 21:22 ]
Stukje gezien, maar ik vind dit soort Bitcoin-verheerlijking best wel freaky. Kan zo in het rijtje met die video's van Lange Frans en Corona-ontkenners.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Die is -70% gegaan in een korte periode, dus je hoeft geen financieel adviseur te zijn om te voorspellen dat die weer iets zal opkrabbelen.Tartarus schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 21:20:
Internet Computer gaat lossssssss
Als BTC weer flink onder de 30k duikt, kun je ICP even later voor $25 kopen.
[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 29-06-2021 21:24 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik wil het niet op mijn geweten hebben dat iemand zijn Lambo moet inruilen voor een 5de hands Fiat Punto omdat ik wat loop te roepen hier.Mooody schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 21:23:
[...]
Die is -70% gegaan in een korte periode, dus je hoeft geen financieel adviseur te zijn om te voorspellen dat die weer iets zal opkrabbelen.
Als BTC weer flink onder de 30k duikt, kun je ICP even later voor $50 kopen.
Wat precies vind je er zo freaky aan? Heb hem niets horen zeggen waar ik van denk "dat is absoluut onmogelijk/onwaarschijnlijk" ?Mooody schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 21:22:
[...]
Stukje gezien, maar ik vind dit soort Bitcoin-verheerlijking best wel freaky. Kan zo in het rijtje met die video's van Lange Frans en Corona-ontkenners.
Disclaimers zijn vreselijk Amerikaans en imo niet nodig op een forum met volwassen mensen.Tartarus schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 21:25:
[...]
Ik wil het niet op mijn geweten hebben dat iemand zijn Lambo moet inruilen voor een 5de hands Fiat Punto omdat ik wat loop te roepen hier.
Mijn "disclaimer" is daarom ook een dikke middelvinger naar het begrip disclaimer.
Dat is prima hoor. Zo kan je straks mooi samen met Taro voor ons de groene candles verzorgenPelox schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 19:17:
69k soon.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Het eenzijdige verhaal vind ik freaky, ongeacht het onderwerp. Ik geloof ook erg in Bitcoin, maar je kan in je geloof een beetje doorschieten. Bitcoin is voor alsnog in de handen van de wereldeconomie en deze is in handen van overheden. Als ze Bitcoin willen vermoorden, gaat dat lukken. Je hoeft er alleen maar het S2F-model voor in de war te schoppen en iedereen en zijn oma raken in paniek......majic schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 21:27:
[...]
Wat precies vind je er zo freaky aan? Heb hem niets horen zeggen waar ik van denk "dat is absoluut onmogelijk/onwaarschijnlijk" ?
Bitcoin is voor mij geen heilige garantie tot succes en rijkdom. Blockchain tech is daarentegen wel iets dat toekomstbestendig kan zijn, maar ook dat moet zich nog uitwijzen in de komende jaren.
[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 29-06-2021 21:34 ]
* Taro heeft zojuist een short geopendRichh schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 21:32:
[...]
Dat is prima hoor. Zo kan je straks mooi samen met Taro voor ons de groene candles verzorgen![]()
69k soon.
Edit: En mijn gisteren aangeschafte ETH verkocht.
[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 29-06-2021 21:51 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Ik geef de eerste beste persoon die mij succesvolle shorts kan leren 100 Shiba.
Wat is er zo heilig aan 69?Richh schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 21:32:
[...]
Dat is prima hoor. Zo kan je straks mooi samen met Taro voor ons de groene candles verzorgen![]()
69k soon.
Ja dat is hier ook de reden hoor. AH is loopafstand de rest moet ik al fietsen, im not crazy henkieknakworst schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 15:54:
[...]
Dat is zo'n ouderwetse toko waar je niet met binance card kan betalen. Het is dat ze op een handige locatie zitten anders ging ik uitsluitend naar Lidl en Jumbo.
en aans löpt wa vast
Vraag maar aan je vrouw/vriendin
Succesvolle shortsTartarus schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 21:51:
Ik geef de eerste beste persoon die mij succesvolle shorts kan leren 100 Shiba.
Deze krijg je gratis van me.
[ Voor 5% gewijzigd door MrMrq op 30-06-2021 09:10 ]
Maktub
Er is wat fiat onderweg naar binance, ik koop de dip wel als die woensdag of donderdag weer arriveert.Taro schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 21:45:
[...]
* Taro heeft zojuist een short geopend
Zero.
Taro schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 21:45:
[...]

Dat we maar snel 100 dollar hoger mogen zitten dan het punt waarop je je short hebt geopend
We zitten al bijna 200 hoger dan 15 min geledenRichh schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 22:00:
[...]
![]()
Dat we maar snel 100 dollar hoger mogen zitten dan het punt waarop je je short hebt geopend
Edit: zaten
Ik zal het ze even vragen

m00n!
God morks in wysterious ways.
:fill(white):strip_exif()/f/image/F0LWFbRnJJYqzzBTG7ghLOnT.png?f=user_large)
Mooooooon
Wil je dat niet meer doen?
Ik post deze even om de evenwicht in dit topic te herstellen

WUuuuttt 37K ?Tartarus schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 22:19:
[...]
Wil je dat niet meer doen?![]()
[Afbeelding]
en aans löpt wa vast
Nog niet. Deze heb ik geplukt van random babe dot com
kunnen we deze babe gebruiken voor de 69k? 😅Tartarus schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 22:19:
[...]
Wil je dat niet meer doen?![]()
[Afbeelding]
nothing stops this train
Gaat @Verwijderd daar niet over?Kol Nedra schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 22:25:
[...]
kunnen we deze babe gebruiken voor de 69k? 😅
Mijn zegen heeft ie sowieso.
[ Voor 7% gewijzigd door Tartarus op 29-06-2021 22:29 ]
Nee de 69 moet echt een hele heftige zijn.. iets waar je even door van slag bent.. zo van.. kan dit wel? Ja het kan net aan.. zoiets.Tartarus schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 22:29:
[...]
Gaat @Verwijderd daar niet over?
Mijn zegen heeft ie sowieso.
Zero.
Ik weet niet waar al die moon posts hierboven vandaan komen, want volgens mij krijgen de bears (opnieuw) weer eens gelijk
Nouja, hij is al een decennium betrokken bij bitcoin dus zijn visie is misschien niet die van iedereen - maar ik hoor hem toch echt niks zeggen wat onwaar of pure religie is. Dat hij het een beetje ontwijkt dat er inderdaad ook overheden flink roet in het eten kunnen gaan gooien ben ik met je eens maar ik zie in zijn betoog met name passie en kennis.Mooody schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 21:33:
[...]
Het eenzijdige verhaal vind ik freaky, ongeacht het onderwerp. Ik geloof ook erg in Bitcoin, maar je kan in je geloof een beetje doorschieten. Bitcoin is voor alsnog in de handen van de wereldeconomie en deze is in handen van overheden. Als ze Bitcoin willen vermoorden, gaat dat lukken. Je hoeft er alleen maar het S2F-model voor in de war te schoppen en iedereen en zijn oma raken in paniek......
Bitcoin is voor mij geen heilige garantie tot succes en rijkdom. Blockchain tech is daarentegen wel iets dat toekomstbestendig kan zijn, maar ook dat moet zich nog uitwijzen in de komende jaren.
Zo'n CBS CPB voorman die 0,0 kennis heeft van crypto en vervolgens maar wat lariekoek uitkraamt...dáár stoor ik me dan wel weer aan.
welneeRichh schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 22:47:
Ik weet niet waar al die moon posts hierboven vandaan komen, want volgens mij krijgen de bears (opnieuw) weer eens gelijk
Vannacht gaan we terug naar 35.5k en over exact twaalf uur tot op de minuut na zitten we op 36,273.65.
[ Voor 3% gewijzigd door Tartarus op 29-06-2021 23:29 ]
*CPBmajic schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 22:52:
[...]
Nouja, hij is al een decennium betrokken bij bitcoin dus zijn visie is misschien niet die van iedereen - maar ik hoor hem toch echt niks zeggen wat onwaar of pure religie is. Dat hij het een beetje ontwijkt dat er inderdaad ook overheden flink roet in het eten kunnen gaan gooien ben ik met je eens maar ik zie in zijn betoog met name passie en kennis.
Zo'n CBS voorman die 0,0 kennis heeft van crypto en vervolgens maar wat lariekoek uitkraamt...dáár stoor ik me dan wel weer aan.
Euh... Nie goe... Da's de verkeerde kant op...Pelox schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 21:59:
[...]
Er is wat fiat onderweg naar binance, ik koop de dip wel als die woensdag of donderdag weer arriveert.
Hadden die centen niet in stablecoins moeten zitten vanaf het moment dat je verkocht in hogere regionen?
Tenzij DCA natuurlijk
Dat ik weer wat potentiële fiat ben verloren in mijn natuurlijke bull-matige stemming, interesseert me helemaal niks!
Maar dat de oppermachtige Taro weer eens heeft kunnen voorspellen wanneer de trendlijntjes breken?
Aaaaahhhh!!!!

36 und denn bamm 2-0 nach unter
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Baas! Pakt nu al goed uit. 36.4 in?Taro schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 21:45:
[...]
Zou mooi zijn als ie rond 34.6 bounced, dat zou de uitbraak omhoog bevestigen. Dit zijn 2 dalende trendlijnen die daar zitten. 1 vanaf 59.6 en 1 vanaf 18mei. Dat zou toch wel waarde moeten hebben zou je denken.
Bij een bounce iig een perfect moment om weer long te gaan.
Ik had een long lopen maar die is vannacht geclosed op 15% winst (stop loss)
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
34.666 ook goed?anti elppa schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 06:47:
Zou mooi zijn als ie rond 34.6 bounced, dat zou de uitbraak omhoog bevestigen. Dit zijn 2 dalende trendlijnen die daar zitten. 1 vanaf 59.6 en 1 vanaf 18mei. Dat zou toch wel waarde moeten hebben zou je denken.
bitstamp exact 34.6k

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
33 k bodem om een mooi 4h te printen... Dan hebben we een tripple bottom en gaan we moonen. Als je dan nog niet ingekocht hebt ben je echt een sukkel imo. /Just my 2 cents.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!