Ethochis toch??
Ik dacht op een exchange en dat je crypto liet zien.
[insert bitcoin 2017 vs 2021 rollercoaster meme here]
daar gaat eth weer lol, ach ja hodl
nothing stops this train
Ether on fire.
Dus Benjamin is kamp Ada en Coinbureau kamp Eth?
Dus Benjamin is kamp Ada en Coinbureau kamp Eth?
Ik word echt HELEMAAL GESTOORD van deze melding en andere foutmeldingen op Kraken bij traden. Of orders die meteen verdwijnen na confirm klikken. Al weken speelt dit! En nee, ik doe niks fout, K*T site. Alleen opnieuw inloggen helpt of F5 soms...
:fill(white):strip_exif()/f/image/2UOQBtyhdfvjNJyOWFTKGa7E.png?f=user_large)
[ Voor 14% gewijzigd door enomiss op 28-06-2021 21:30 ]
https://opensea.io/seaart
Dan doe je iets niet goed.enomiss schreef op maandag 28 juni 2021 @ 21:28:
Ik word echt HELEMAAL GESTOORD van deze melding en andere foutmeldingen op Kraken bij traden. Of orders die meteen verdwijnen na confirm klikken. Al weken speelt dit! En nee, ik doe niks fout, K*T site. Alleen opnieuw inloggen helpt of F5 soms...
[Afbeelding]
https://pillreports.net/i...age=display_pill&id=38705Verwijderd schreef op maandag 28 juni 2021 @ 21:21:
[...]
Vitalikjes.
Klinkt als een slechte XTC pil.
U vraagt, wij draaien.
Ik verander niets, maar na site sluiten, F5, opnieuw inloggen en dergelijke onzin werkt het wel. Het is gewoon random. Als iemand weet wat ik niet goed doe: held. Misschien vindt kraken Edge browser niet leuk?
Ik gebruik zelf Kraken niet maar anders eens testen met Chrome of een andere browser?enomiss schreef op maandag 28 juni 2021 @ 21:38:
[...]
Ik verander niets, maar na site sluiten, F5, opnieuw inloggen en dergelijke onzin werkt het wel. Het is gewoon random. Als iemand weet wat ik niet goed doe: held. Misschien vindt kraken Edge browser niet leuk?
En je weet zeker dat je niet per ongeluk een vinkje aan had staan bij post limit order?
[ Voor 9% gewijzigd door Darrell op 28-06-2021 21:49 ]
Waar te koop? Asking for a friend.PWSteal schreef op maandag 28 juni 2021 @ 21:36:
[...]
https://pillreports.net/i...age=display_pill&id=38705
U vraagt, wij draaien.
Even uit eth gestapt op 2135 dollar. In 24u flinke upswing, leuk om winst te pakken. Maar inkakken is bijpakken. Dan weer tegen de 1700 grens.
Crash inc!!! niet voor BTC, gold etc maar voor de Fiat
[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 28-06-2021 22:47 ]
nothing stops this train
Dit zijn de momenten waar je FOMO krijgt, maar waarop de koers ook prima zijn top kan hebben bereikt, zodat het achteraf een buy high blijkt te zijn geweest:
:fill(white):strip_exif()/f/image/eRiOaWdPWp87FspM9tdFN0zc.png?f=user_large)
Ik kijk het nog even aan en ga het er nu niet op gokken.
:fill(white):strip_exif()/f/image/eRiOaWdPWp87FspM9tdFN0zc.png?f=user_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Nice. Iemand moet immers ook straks voor die groene candles zorgen als we zometeen eindelijk door die ribbon heen beukenTaro schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:01:
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
En we willen toch een mooie monthly close?Richh schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:13:
[...]
Nice. Iemand moet immers ook straks voor die groene candles zorgen als we zometeen eindelijk door die ribbon heen beuken
Waar moet ik op letten? Die ribbon?Taro schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:01:
Dit zijn de momenten waar je FOMO krijgt, maar waarop de koers ook prima zijn top kan hebben bereikt, zodat het achteraf een buy high blijkt te zijn geweest:
[Afbeelding]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Om eerlijk te zijn komt het mij nu beter uit als er eerst nog een kleine bearmarket start, ik ben rondom 58k met het grootste gedeelte uitgestapt, dus wil eerst graag weer volledig aan boord zijnRichh schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:13:
[...]
Nice. Iemand moet immers ook straks voor die groene candles zorgen als we zometeen eindelijk door die ribbon heen beuken
Maar vooruit, als de bullrun vanaf hier verder gaat, dan help ik met het restant mee om wat extra groene candles te veroorzaken.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Verwijderd
Ik heb ook wel eens regenboog ribben gehad na een valpartij van het dak van een schuurtje op een hekje.
Zo irritant dat Kraken geen OCO order heeft.
Ik eet graag ribben op de barbecue. Nu komt het wel heel dichtbij zo...Verwijderd schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:24:
Ik heb ook wel eens regenboog ribben gehad na een valpartij van het dak van een schuurtje op een hekje.
Ik heb Kraken vandaag voor het eerst gebruikt, ik heb mijn Hotbit account leeg gemaakt en alles verstuurd naar Kraken. heb 1 klein fiat via SEPA gestuurd (nog niet binnen) maar eens kijken hoelang het duurt etc en ga Kraken langzamerhand ook gebruik makenenomiss schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:28:
Zo irritant dat Kraken geen OCO order heeft.
nothing stops this train
Tsja... Er is een kans ja, maar er is ook een kans dat het zal stijgen. Niemand kan de toekomst zien.
Verwijderd
Ik eet die ook erg graag, maar dan gewoon op een stoel of mijn tuinbank.Qunix schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:29:
[...]
Ik eet graag ribben op de barbecue. Nu komt het wel heel dichtbij zo...
Ik hou wel van een beetje pittig.Verwijderd schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:33:
[...]
Ik eet die ook erg graag, maar dan gewoon op een stoel of mijn tuinbank.
meer FUDQunix schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:32:
[Afbeelding]
Tsja... Er is een kans ja, maar er is ook een kans dat het zal stijgen. Niemand kan de toekomst zien.
Dit lijkt me meer bij kopje fake nieuws te zitten (mainstream media nieuws etc)
nothing stops this train
Ik gebruik momenteel alleen Binance en Kraken, echter Binance zit momenteel vol met longs dus kan alleen maar spelen op Kraken (wil niks bijstorten).Kol Nedra schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:31:
[...]
Ik heb Kraken vandaag voor het eerst gebruikt, ik heb mijn Hotbit account leeg gemaakt en alles verstuurd naar Kraken. heb 1 klein fiat via SEPA gestuurd (nog niet binnen) maar eens kijken hoelang het duurt etc en ga Kraken langzamerhand ook gebruik maken
Maar ik blijf tegen dingen aanlopen, zoals die errors en order types die ik mis. Met Firefox zelfde errors overigens. Echt drama, die apps al helemaal.
Qua regulering en legacy is het wel een van de meest betrouwbare.
[ Voor 5% gewijzigd door enomiss op 28-06-2021 23:39 ]
BTC elk moment pijl naar boven of .. andersom. Is lekker aan het squeezen op LTF.
Edit: hourly divergence was ruk om door te knallen.
Nu even wachten op Shanghai open en een slaapje doen tot US open.
@enomiss Bedoel je Binance app? Hier stelt die soms (vaak) geen stoplosses in. Zegt "success" maar in werkelijkheid is er geen TP of SL ingesteld. Zo heb ik vorige week een mooie OLED kwijtgespeeld.
Edit: hourly divergence was ruk om door te knallen.
Nu even wachten op Shanghai open en een slaapje doen tot US open.
@enomiss Bedoel je Binance app? Hier stelt die soms (vaak) geen stoplosses in. Zegt "success" maar in werkelijkheid is er geen TP of SL ingesteld. Zo heb ik vorige week een mooie OLED kwijtgespeeld.
[ Voor 72% gewijzigd door Spacewide op 29-06-2021 00:08 ]
Mainstream is het niet, meer opiniekanaal. Maar dat terzijde.Kol Nedra schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:34:
[...]
meer FUD
Dit lijkt me meer bij kopje fake nieuws te zitten (mainstream media nieuws etc)
Ondanks dat, is het wel wijs om ook tegengeluiden aan te horen en te horen of er inderdaad iets is wat de prijs zou kunnen doen laten zakken. Als je je oren sluit voor een tegenargument, dan leef je in een bubbel en kan je nog harder falen. Blijf alert en blijf ook tegenargumenten horen. Probeer met feiten tegenargumenten te verzinnen. Als dat niet lukt hebben ze waarschijnlijk een punt en is het kritiek waar Bitcoin van kan leren.
Edoch, hij komt met non redenen in mijn optiek, dus we gaan weer verder.
Lijkt omhoog te gaan.Spacewide schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:39:
BTC elk moment pijl naar boven of .. andersom. Is lekker aan het squeezen op LTF.
Bedoel de Kraken apps. Heb alleen de light versie erop, voor de rest probeer ik het in web te doen. Die Pro versie is echt drama.
Binance app vind ik zeer goed. Dat is wel jammer dat dat gebeurd is... meestal refresh ik altijd even om te controleren of er geen order verdwenen is.
@Qunix dat kanaal is best goed, er zijn ook vaak genoeg bullish gasten gelukkig.
[ Voor 15% gewijzigd door enomiss op 28-06-2021 23:47 ]
** Inderdaad offtopic, waarom plaats je het hier dan? **
[ Voor 85% gewijzigd door Taro op 29-06-2021 06:49 ]
Yomanda wel toch?Qunix schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:32:
[Afbeelding]
Jajajaja vroegah met die fles water voor de radio

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
gretver, waarom moet het hier altijd over eten gaan, nu heb ik weer trekQunix schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:29:
[...]
Ik eet graag ribben op de barbecue. Nu komt het wel heel dichtbij zo...

Ik hoop van harte dat je dieet het enige is wat rekt gaat, met minimale risico voor je gezondheid, dat wel.twain4me schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 00:09:
[...]
gretver, waarom moet het hier altijd over eten gaan, nu heb ik weer trek
Goedemorgen
:strip_exif()/f/image/3n2SIdFEUD1lrRgHusvX2fzl.jpg?f=fotoalbum_large)
Is dit nou zo'n bullflag?
KOOP DAN!!
Edit: of is het een rising wedge en dus een bearish signal?
:strip_exif()/f/image/3n2SIdFEUD1lrRgHusvX2fzl.jpg?f=fotoalbum_large)
Is dit nou zo'n bullflag?
KOOP DAN!!
[ Voor 6% gewijzigd door Khaelos op 29-06-2021 07:31 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Kan ook nog een ascending triangle zijn vgmKhaelos schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 07:28:
Goedemorgen
[Afbeelding]
Is dit nou zo'n bullflag?![]()
KOOP DAN!!
Leuk zo sideways, short op 34900, 150 euro winst op 10 minuutjes tijd
ah ik zie het al welk techniek ik ga doen; HODL! 🥲Khaelos schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 07:28:
Goedemorgen
[Afbeelding]
Is dit nou zo'n bullflag?![]()
KOOP DAN!!
nothing stops this train
Nou kom is met die dikke groene paal door de 35K heen. Tijd voor actie
EDIT DAAR GAAN WE
EDIT DAAR GAAN WE
[ Voor 14% gewijzigd door jorwas op 29-06-2021 08:56 ]
Hopium dat de prijs nog zal zakken om meer in te kunnen kopen. Het is duidelijk bull-season!Qunix schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:32:
[Afbeelding]
Als mensen dit soort dingen gaan roepen dan moet hij wel de naar de maan gaan aan het einde van het jaar.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
SEPA binnen 10 uur op me Kraken account en dit was mijn eerste transactie. 👌
nothing stops this train
Ik die al 6 weken aan crypto doe en nu eindelijk op €11 winst sta.....
:fill(white):strip_exif()/f/image/Txd6A3ZaldwdVgjARxVO9Pbj.png?f=user_large)
De 7d ziet er eindelijk weer een beetje groen uit.
30d nog "net" niet
:fill(white):strip_exif()/f/image/KjmTf8s2jU4F33h6BR7kedWq.png?f=user_large)
Hopelijk gaan we weer een beetje richting de 40K. Die 30K word ik nu toch wel een beetje moe van.
30d nog "net" niet
:fill(white):strip_exif()/f/image/KjmTf8s2jU4F33h6BR7kedWq.png?f=user_large)
Hopelijk gaan we weer een beetje richting de 40K. Die 30K word ik nu toch wel een beetje moe van.
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
verkeerd topic
[ Voor 95% gewijzigd door enomiss op 29-06-2021 09:34 ]
Fakeoutjorwas schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 08:49:
Nou kom is met die dikke groene paal door de 35K heen. Tijd voor actie
EDIT DAAR GAAN WE
Prima dan vallen we toch wat sneller terug?jorwas schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 09:32:
nou komop val nou niet zo lafjes terug
haha godverknakworst schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 09:47:
[...]
Prima dan vallen we toch wat sneller terug?

Op een ander tijdframe dan de 5m waar jij op zit.SlasZ schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 09:51:
waar zijn al die bulls nu?
Wat is dit voor vreemde opmerking?SlasZ schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 09:51:
moeten we elke keer gaan vragen als het omhoog is waar jij bent?
Op Binance zit er een fikse sellwall op de 34900 en 34960. In ieder geval tov de buy-orders.jorwas schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 09:32:
nou komop val nou niet zo lafjes terug
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
dit is alleen maar een bevestiging van de "uitbraak".SlasZ schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 09:51:
we zitten nu boven een dalende lijn die loopt sinds 21 mei. En we tikte net de dalende lijn aan die loopt vanaf 10 mei, 59.6k. Als die breekt dan is dat toch wel de 1e stap naar meer bullish segment.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Hier, hoezo?SlasZ schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 09:51:
PresentSlasZ schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 09:51:

Maar met drie knikkers en een kinder surprise ei kan ik de koers niet beinvloeden vrees ik

Hangt van het speeltje in het ei gok ik, misschien is hij wel heel speciaal! En welke knikkers heb je?Richh schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 10:01:
[...]
Present![]()
Maar met drie knikkers en een kinder surprise ei kan ik de koers niet beinvloeden vrees ik
https://gazettereview.com...0-most-expensive-marbles/
Lijkt dat we het nogmaals gaan proberenServor schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 10:24:
Nou dat waren weer een doldwaze 30 seconden boven de 35k, moon, lambo, dit dat alles...
Geduld, dit was bij de 33k niet anders..We vallen amper/niet terug dus voor nu helemaal niets aan de hand.Servor schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 10:24:
Nou dat waren weer een doldwaze 30 seconden boven de 35k, moon, lambo, dit dat alles...
Ja, het lijntje is in principe wel goed... wie weet!jorwas schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 10:26:
[...]
Lijkt dat we het nogmaals gaan proberende bulls blijven wel volhouden
Sell walls verschuiven gewoon een richting op hoor.Ngangatar schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 09:54:
[...]
Op Binance zit er een fikse sellwall op de 34900 en 34960. In ieder geval tov de buy-orders.
Daar naar kijken heeft niet zo heel veel zin
ja hier, ik heb voor €20 aan Bitcoin gekocht op Kraken 🚀🥲SlasZ schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 09:51:
nothing stops this train
Ik zag het daarna ja, dat gaat aardig heen en weer.elektriekert schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 10:31:
[...]
Sell walls verschuiven gewoon een richting op hoor.
Daar naar kijken heeft niet zo heel veel zin
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Gewoon .. hier... why you ask?SlasZ schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 09:51:
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Ik wacht nog steeds op de fallback naar 20.000.
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Lijkt niet te gaan gebeuren!
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Gelukkig zitten we nu boven de 35000.Ngangatar schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 09:54:
[...]
Op Binance zit er een fikse sellwall op de 34900 en 34960. In ieder geval tov de buy-orders.
Waar blijft de babe trouwens?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Hier, een bitcoin chickresusaapje schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 10:49:
[...]
Gelukkig zitten we nu boven de 35000.
Waar blijft de babe trouwens?
:strip_exif()/f/image/gOdOy8uiuSmkStZFKmCBrQ6r.jpg?f=fotoalbum_large)
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Nog wat dosis hopium voor vandaag: YouTube: 'I do see us going all the way to $160K this year' | Exclusive inter...
Ook nog wat nieuws over aankomende celsius credit card aan eind van vid.
Waitlist: https://celsius.network/credit-card-waitlist
[ Voor 18% gewijzigd door enomiss op 29-06-2021 11:20 ]
Je mag je BTC dus niet verkopen (want een auto of whatever zal devalueren terwijl bitcoin zal stijgen), maar we bieden je wel een lening aan (met BTC als collateral) om dingen mee te kopen. Hoe betaal je die lening dan terug, met fiat toch want BTC moet je HODLen? Goed voor hem, maar ik zie de meerwaarde niet voor BTC?enomiss schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 11:15:
Nog wat dosis hopium voor vandaag: YouTube: 'I do see us going all the way to $160K this year' | Exclusive inter...
Er zijn genoeg Bitcoin maxis die met alle liefde elke fiat lening met lage rente aangaan om nog meer in Bitcoin te pompen. Of het slim is... misschien geniaal... wel behoorlijk risico...SlasZ schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 11:30:
[...]
Je mag je BTC dus niet verkopen (want een auto of whatever zal devalueren terwijl bitcoin zal stijgen), maar we bieden je wel een lening aan (met BTC als collateral) om dingen mee te kopen. Hoe betaal je die lening dan terug, met fiat toch want BTC moet je HODLen? Goed voor hem, maar ik zie de meerwaarde niet voor BTC?
Mijn persoonlijk mening, geld lenen om ergens in te investeren of op te speculeren is altijd dom, of het nu goed uitpakt of niet...enomiss schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 11:36:
[...]
Er zijn genoeg Bitcoin maxis die met alle liefde elke fiat lening met lage rente aangaan om nog meer in Bitcoin te pompen. Of het slim is... misschien geniaal... wel behoorlijk risico...
Ik heb voor mijn onderneming geld moeten lenen in 2013, hoezo is dat dom?Nopheros schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 11:46:
[...]
Mijn persoonlijk mening, geld lenen om ergens in te investeren of op te speculeren is altijd dom, of het nu goed uitpakt of niet...
Edit: Het was namelijk lenen of 40% afstaan aan een investeerder. Dat zag ik niet zitten, ik wil volledig mijn eigen koers bepalen. Dus lenen was voor mij de "smart choice". Het bleek de juiste keuze te zijn maar ook al zou het anders zijn gegaan had ik geen spijt gehad van mijn keuzes.
[ Voor 30% gewijzigd door JW04 op 29-06-2021 11:51 ]
denk als we nu een Hourly close krijgen rond 35300 dat we een leuke groene dildo krijgen. let's hope i am right
Studielening anyone?Nopheros schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 11:46:
[...]
Mijn persoonlijk mening, geld lenen om ergens in te investeren of op te speculeren is altijd dom, of het nu goed uitpakt of niet...
Je moet het risico wel goed weten te dragen. Als je het kan dragen en tegelijkertijd vrij zeker weet dat de investering meer zal opleveren... zo functioneert de hele economie tot heden. Niks vreemd aan. Echter nu hebben individuen de mogelijkheid om op deze manier makkelijk te lenen... dat is het enige verschil.
enomiss schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 11:51:
[...]
Studielening anyone?
Je moet het risico wel goed weten te dragen. Als je het kan dragen en tegelijkertijd vrij zeker weet dat de investering meer zal opleveren... zo functioneert de hele economie tot heden. Niks vreemd aan. Echter nu hebben individuen de mogelijkheid om op deze manier te investeren... dat is het enige verschil.
Dacht dat we het over crypto hadden, had ik er inderdaad nog even bij kunnen zettenJW04 schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 11:49:
[...]
Ik heb voor mijn onderneming geld moeten lenen in 2013, hoezo is dat dom?
Hypotheek, studielening zijn inderdaad niet de slechte opties om dat toch te doen.
[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 29-06-2021 11:54 ]
Denk dat het niet zo zwart wit zal zijn.
Hypotheek is natuurlijk ook een lening..
Maar lenen voor crypto of een nieuwe auto.. vind ik ook niet zo verstandig.
Hypotheek is natuurlijk ook een lening..
Maar lenen voor crypto of een nieuwe auto.. vind ik ook niet zo verstandig.
Precies, een onderneming of studie heb je grotendeels zelf in handen. Aandelen of bitcoin totaal niet. Dat is meer gokken. Een grote crash en je bent alles kwijt. Als je de maandlast gemakkelijk kan dragen kan het uiteraard, maar ik zou het liever investeren in iets tastbaar (huis / renovatie ...)enomiss schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 11:51:
[...]
Studielening anyone?
Je moet het risico wel goed weten te dragen. Als je het kan dragen en tegelijkertijd vrij zeker weet dat de investering meer zal opleveren... zo functioneert de hele economie tot heden. Niks vreemd aan. Echter nu hebben individuen de mogelijkheid om op deze manier te investeren... dat is het enige verschil.
Geen verschil, het zijn beide assets welke beide qua waarde in elkaar kunnen zakken. We zijn gewend dat een bepaalde generatie vermogens heeft opgebouwd met huizen, maar aan die tijd zou wel eens een eind kunnen komen de komende 10-20 jaar. Op een gegeven moment is er genoeg bijgebouwd en wil niemand meer een huis wat niet duurzaam is. Pas op met wat je nu koopt.SlasZ schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 11:54:
[...]
Precies, een onderneming of studie heb je grotendeels zelf in handen. Aandelen of bitcoin totaal niet. Dat is meer gokken. Een grote crash en je bent alles kwijt. Als je de maandlast gemakkelijk kan dragen kan het uiteraard, maar ik zou het liever investeren in iets tastbaar (huis / renovatie ...)
Ja maar niet iedereen koopt een huis als investering, comfort is ook veel waard. Als mijn huis minder waard wordt zal dat voor de andere huizen ook wel zo zijn.enomiss schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 11:56:
[...]
Geen verschil, het zijn beide assets welke beide qua waarde in elkaar kunnen zakken. We zijn gewend dat een bepaalde generatie vermogens heeft opgebouwd met huizen, maar aan die tijd zou wel eens een eind kunnen komen de komende 10-20 jaar. Op een gegeven moment is er genoeg bijgebouwd en wil niemand meer een huis wat niet duurzaam is.
Klopt. Als je ergens wil blijven wonen maakt het weinig uit. Daarom zie je nu ook dat mensen die ergens per se willen wonen premium betalen.SlasZ schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 11:58:
[...]
Ja maar niet iedereen koopt een huis als investering, comfort is ook veel waard. Als mijn huis minder waard wordt zal dat voor de andere huizen ook wel zo zijn.
Eerder een after diner dip
Voor degene die veel YouTube consumeert en gek wordt van dit soort recommended videos (zie boven), verwijder je cookies en bezoek YouTube via een instance van Invidious: https://github.com/iv-org/invidious#invidious-instances
Dit is een frontend bovenop YouTube zonder poespas.
Dan zie je dit waarschijnlijk minder tot helemaal niet:
Uiteraard moet je ook niet de kanalen volgen/kijken die dit soort dingen doen, want dan is het wel logisch dat je in deze fuik wordt gezogen. Want er is een heleboel pulp te vinden.
Bij die ADHD duitser moet er eigenlijk een youtube plugin zijn die standaard een pik over zijn thumbnail legt met zijn "open mondje ik krijg een beroerte" look.Qunix schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 12:17:
[Afbeelding]
Voor degene die veel YouTube consumeert en gek wordt van dit soort recommended videos (zie boven), verwijder je cookies en bezoek YouTube via een instance van Invidious: https://github.com/iv-org/invidious#invidious-instances
Dit is een frontend bovenop YouTube zonder poespas.
Dan zie je dit waarschijnlijk minder tot helemaal niet:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Uiteraard moet je ook niet de kanalen volgen/kijken die dit soort dingen doen, want dan is het wel logisch dat je in deze fuik wordt gezogen. Want er is een heleboel pulp te vinden.
hahahahaha echt he, wat een koppen trekt die ventkeepitfrosty schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 12:25:
[...]
Bij die ADHD duitser moet er eigenlijk een youtube plugin zijn die standaard een pik over zijn thumbnail legt met zijn "open mondje ik krijg een beroerte" look.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!