Die 34k is een taaie
Broers stelen voor 3 miljard euro bitcoins bij mogelijk grootste cryptoroof ooit
Kunnen ze in ieder geval dat penthouse kopen
Kunnen ze in ieder geval dat penthouse kopen
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Full-cap videotitels is gewoon automatische dislike.
Verwijderd
Wauw zo totaal anders als de eerdere 8000000000000 Tether waarschuwingen! Wat een gouden vondst! Wat zouden we zonder je doen! Thanks!
Ja, maar deze heeft stopborden-emoji's! Dan moet het wel belangrijk zijn!Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 15:46:
[...]
Wauw zo totaal anders als de eerdere 8000000000000 Tether waarschuwingen! Wat een gouden vondst! Wat zouden we zonder je doen! Thanks!
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Sowieso kan ik een video in het Nederlands écht niet serieus nemen. Heb nog nooit iets nuttigs gehoord van een Nederlandse crypto-expert behalve het vertalen vanuit Engels naar NL van informatie die elders te vinden was

(en ik ben sterk-anti Tether, maar inderdaad, beetje spuit-11)
Zeg dat wel! Zit het ook al een middagje te volgen op de 3min maar zodra we op 33960 ofzo komen zie je telkens 10-20 BTC sell walls op 34000 34010 34020 enzo verschijnen. Niet dat dat onoverwinnelijke aantallen zijn natuurlijk maar het zegt wel iets dat je zelfs voor 34k nu al zo'n "battle" hebt.Deman23 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 15:38:
Die 34k is een taaie
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ik wist niet dat dat zo’n bepalend niveau is op dit moment (nou heb ik ook niet zo veel verstand van TA) dat de bears blijkbaar willen dat die daaronder moet blijven.twit schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 15:50:
[...]
Zeg dat wel! Zit het ook al een middagje te volgen op de 3min maar zodra we op 33960 ofzo komen zie je telkens 10-20 BTC sell walls op 34000 34010 34020 enzo verschijnen. Niet dat dat onoverwinnelijke aantallen zijn natuurlijk maar het zegt wel iets dat je zelfs voor 34k nu al zo'n "battle" hebt.
Toch grappig dat mensen die een andere interpretatie aangedaan zijn, niet inzien dat dat ook maar slechts hun eigen interpretatie is. Dit zie je tegenwoordig (te) vaak.enomiss schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 13:28:
[...]
Lees afgelopen posts?
Satoshi Nakamoto heeft met zijn whitepaper nooit aangegeven dat Bitcoin als een betaalmund moet functioneren. Dat is in een interpretatie geweest. In de VS is Bitcoin geclassificeerd als commodity. Er zijn genoeg onderzoeken die aantonen dat Bitcoin beter als als store of value asset gezien kan worden.
** Niet op de man spelen **
[ Voor 103% gewijzigd door Taro op 24-06-2021 20:38 ]
https://opensea.io/seaart
Nou ja eronder willen blijven. Blijkbaar zijn er gewoon veel mensen die 34k usd voor een btc een prima prijs vinden om hun btc van de hand te doen.Deman23 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:00:
[...]
Ik wist niet dat dat zo’n bepalend niveau is op dit moment (nou heb ik ook niet zo veel verstand van TA) dat de bears blijkbaar willen dat die daaronder moet blijven.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
** Niet op de man spelen **
[ Voor 104% gewijzigd door Taro op 24-06-2021 20:39 ]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Niet echt amusement, de presentator heeft corona maar zit wel in een publieke ruimte te presenteren aan het achtergrondgeluid te horen.FijneKerst schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 15:22:
[...]
Dat soort youtube kanalen moet je vermijden als de pest, of puur kijken voor de amusementswaarde.
Hij is daar king in, en als die weet dat ie ongelijk heeft formuleert ie het ineens anders zodat ie als nog gelijk krijgt in ze eigen brein
[ Voor 53% gewijzigd door Taro op 24-06-2021 20:39 ]
Oh ik heb het niet gekeken ... das wel naar als dat zo is.knakworst schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:17:
[...]
Niet echt amusement, de presentator heeft corona maar zit wel in een publieke ruimte te presenteren aan het achtergrondgeluid te horen.
Dan gewoon helemaal niet kijken en gewoon verder werken
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
live YouTube: Michael J. Saylor on Why Crypto is the Key to Abundance
is opgeknipt, bekijk voorgaande vids als je geïnteresseerd bent.
is opgeknipt, bekijk voorgaande vids als je geïnteresseerd bent.
[ Voor 52% gewijzigd door enomiss op 24-06-2021 16:28 ]
Wat zal ik blij zijn als die ms en musk uit crypto stappen, die verpesten de hele markt met hun bs verhalen.
kan niet wachten tot de boel flink geshort gaat worden.
Het GET protocol heeft zojuist de ticket explorer gelanceerd waarbij realtime gezien kan worden welke NFT tickets worden verkocht, voor welk event en zelfs welke prijs. Zeer leuk om naar te kijken hoe adoptie van crypto daadwerkelijk gebeurt.
blog:
https://medium.com/get-pr...ket-explorer-47241b73fb83
Ticket explorer:
https://explorer.get-protocol.io/
blog:
Ticket explorer:
van mij mag btc langzaam stijgen, alleen maar gezonder.twit schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:08:
[...]
Nou ja eronder willen blijven. Blijkbaar zijn er gewoon veel mensen die 34k usd voor een btc een prima prijs vinden om hun btc van de hand te doen.
bijna nieuwe maand, dus nieuwe fiat komt eraan. 👌
nothing stops this train
Musk ja, Saylor niet. Die snapt wel aardig hoe Bitcoin in elkaar steekt en waarom het de toekomst van "geld" is (in wat voor vorm dan ook).Slux schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:31:
Wat zal ik blij zijn als die ms en musk uit crypto stappen, die verpesten de hele markt met hun bs verhalen.
Enige jammer is dat hij met zijn MicroStrategy wel ERG veul bitcointjes aan het stacken is.
Laat ook nog wat voor ons over Zeeman
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Je weet dat +/- 80% van de muntjes in bezit is van 20 wallets ?Yamotek schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:33:
Het GET protocol heeft zojuist de ticket explorer gelanceerd waarbij realtime gezien kan worden welke NFT tickets worden verkocht, voor welk event en zelfs welke prijs. Zeer leuk om naar te kijken hoe adoptie van crypto daadwerkelijk gebeurt.
blog:
Ticket explorer:
Leuk concept voor de rest maar compleet nutteloos als blockchain project, en zolang ze op cmc staan zullen ze nooit echt doorbreken.
Haha bedankt voor de mooie woorden.Ngangatar schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:14:
[...]
wow..... that escalated quickly....
Waarom is het toch dat je soms zo gigantisch uit je slof schiet en zo graag wilt laten blijken hoeveel slimmer je wel niet bent dan sommigen hier op het forum.
Accepteer nu gewoon eens dat ieder individu een andere interpretatie heeft op basis van in het verleden opgedane ervaringen. Er zijn meerdere waarheden dan alleen de jouwe en dat geeft je niet het recht mensen zo aan te vallen.
En het is jammer, want je weet best mooie info te delen met anderen, maar je manier van gelijk halen op sommige momenten is werkelijk te bizar voor woorden.
Walgelijk gedrag, ubermensch...
Ik denk helemaal niet dat ik slimmer ben. Dat denk jij blijkbaar.

Je leest wat je wil lezen he. Neem taal niet zo letterlijk op, maar vat de intentie op.
Hij refereert letterlijk naar het concept interpretatie en negeert totaal dat alles ernaar wijst wat de onderzoeken aangeven. Een uit de lucht gegrepen interpretatie mag best met de grond gelijk gemaakt worden.
En eerder heeft hij het over geblaat over fundamentals. Kan ik ook als een insult opvatten. Maar ik ben geen pussy maar een ubermensch zoals jij zegt.

Zorg voor een beetje eelt op je ziel.
[ Voor 19% gewijzigd door enomiss op 24-06-2021 16:46 ]
Long term holders die meestal al jaren de munt hebben omdat ze in de toepassing geloven met het team wat erachter zit. Daarnaast zitten er exchange wallets tussen, wallets van de oprichters en fondsen voor de groei van het protocol. De grootste wallet is de burn wallet, daar heeft het team laatst nog 10 miljoen tokens heen gestuurd (met toen een waarde van €50 miljoen).Slux schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:37:
[...]
Je weet dat +/- 80% van de muntjes in bezit is van 20 wallets ?
Leuk concept voor de rest maar compleet nutteloos als blockchain project, en zolang ze op cmc staan zullen ze nooit echt doorbreken.
Ik zou eens zeggen kijk eens op de explorer website, grote festivals en grote namen van artiesten die er in Nederland gebruik van maken.
Maar het blijft ieder zijn eigen keuze om het wel of niet te kopen. Voor mij is dit een van de meest legit tokens in de cryptomarkt die er is.
Mwaw kan niet achter zijn visie staan maar dat is persoonlijk, nu is ie positief maar als die straks in de min komt te staan piept ie wel anders en de aandeelhouders ook, hij speelt een heel gevaarlijk spelletje.FijneKerst schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:35:
[...]
Musk ja, Saylor niet. Die snapt wel aardig hoe Bitcoin in elkaar steekt en waarom het de toekomst van "geld" is (in wat voor vorm dan ook).
Enige jammer is dat hij met zijn MicroStrategy wel ERG veul bitcointjes aan het stacken is.
Laat ook nog wat voor ons over Zeeman
Stel btc komt onder de 20k dan heeft zijn bedrijf toch echt wel een probleem en zullen ze ook gaan dumpen, even 100k bitcoins dumpen zal de markt echt geen goed doen, je ziet het nu al aan de koers van ms, zodra bitcoin dumpt gaat die mee, maar we gaan het zien allemaal.
Ik heb meer eelt op mijn ziel gekregen in de loop der jaren als dat nodig is, en nee, ik heb niets met het gedachtegoed van beide dames in de 2e kamer met 1 zetel, integendeel.enomiss schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:37:
[...]
Haha bedankt voor de mooie woorden.Dit is ook maar een interpretatie van jou van mij.
Ik denk helemaal niet dat ik slimmer ben. Je leest wat je wil lezen he. Neem taal niet zo letterlijk op, maar vat de intentie op.
Maar hij refereert letterlijk naar het concept interpretatie en negeert totaal dat alles ernaar wijst wat de onderzoeken aangeven. Een uit de lucht gegrepen interpretatie mag best met de grond gelijk gemaakt worden. Zorg voor een beetje eelt op je ziel, of wil je zo zijn als die mevrouw met 1 zetel in de kamer?
Maar zelfs met dat eelt op mijn ziel zie ik niet in hoe het iemand ooit zal helpen om hem niet slim te noemen of hoe het jou gaat helpen om je continue op die manier te uiten. Gelukkig hoef ik dat ook niet te begrijpen.
Ik heb meer respect voor iemand die op normale manier een conversatie kan voeren dan iemand die zijn argumenten kracht bij moet zetten door anderen te kleineren. Waarschijnlijk zijn die argumenten dan toch niet zo sterk. Het is hetzelfde als het misbruiken van Caps Keys etc.
Das waar, beetje kritiek punt nu, daarom is hij ook opeens zo vaak in interviews en seminars. Hij probeert de koers boven de 30K te houden.Slux schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:44:
[...]
Mwaw kan niet achter zijn visie staan maar dat is persoonlijk, nu is ie positief maar als die straks in de min komt te staan piept ie wel anders en de aandeelhouders ook, hij speelt een heel gevaarlijk spelletje.
Stel btc komt onder de 20k dan heeft zijn bedrijf toch echt wel een probleem en zullen ze ook gaan dumpen, even 100k bitcoins dumpen zal de markt echt geen goed doen, je ziet het nu al aan de koers van ms, zodra bitcoin dumpt gaat die mee, maar we gaan het zien allemaal.
Als het daalt en hij MOET verkopen, ... ja... dan gaan we allemaal mee.
Lekker laag inkopen weer
Maar zo ver is het nog niet.
"Toch grappig dat mensen die een andere interpretatie aangedaan zijn, niet inzien dat dat ook maar slechts hun eigen interpretatie is. Dit zie je tegenwoordig (te) vaak."Ngangatar schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:45:
[...]
Ik heb meer eelt op mijn ziel gekregen in de loop der jaren als dat nodig is, en nee, ik heb niets met het gedachtegoed van beide dames in de 2e kamer met 1 zetel, integendeel.
Maar zelfs met dat eelt op mijn ziel zie ik niet in hoe het iemand ooit zal helpen om hem niet slim te noemen of hoe het jou gaat helpen om je continue op die manier te uiten. Gelukkig hoef ik dat ook niet te begrijpen.
Ik heb meer respect voor iemand die op normale manier een conversatie kan voeren dan iemand die zijn argumenten kracht bij moet zetten door anderen te kleineren. Waarschijnlijk zijn die argumenten dan toch niet zo sterk. Het is hetzelfde als het misbruiken van Caps Keys etc.
Ik breek het voor je op:
"Toch grappig" is met een negatieve interpretatie kleinerend naar mij toe.
Hierop geef ik aan dat een dergelijk witty statement hem niet opeens super slim maakt, want hij maakt gewoon een vaag statement zonder op de inhoud in te gaan. Hij kan overigens nog steeds ‘heel slim’ zijn, ‘super slim’ is ook niet voor mij weggelegd.
BootjeVaren schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 14:23:
[...]
Ik heb dit weekend mijn DCA moment en ik trek me geen zak aan van de koers.![]()
Hodl, moon.
En anders:
[Afbeelding]
/f/image/IR0u1oneoBt4Zk3V3vaq7Pqy.png?f=fotoalbum_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
De nl markt is zo klein, laatst zij iemand hier dat ze samen gingen werken met het bedrijf die de tickets van het songfestival organiseerde, dat is Paylogic, ik had ze gemaild maar zij wisten van niks, ze hadden net een nieuw systeem vertelde ze mij, nou zullen ze mij ook niet alles vertellen natuurlijk maar het roept wel vraagtekens op.Yamotek schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:43:
[...]
Long term holders die meestal al jaren de munt hebben omdat ze in de toepassing geloven met het team wat erachter zit. Daarnaast zitten er exchange wallets tussen, wallets van de oprichters en fondsen voor de groei van het protocol. De grootste wallet is de burn wallet, daar heeft het team laatst nog 10 miljoen tokens heen gestuurd (met toen een waarde van €50 miljoen).
Ik zou eens zeggen kijk eens op de explorer website, grote festivals en grote namen van artiesten die er in Nederland gebruik van maken.
Maar het blijft ieder zijn eigen keuze om het wel of niet te kopen. Voor mij is dit een van de meest legit tokens in de cryptomarkt die er is.
En er was nog iemand die zij dat iemand 100miljoen oid aan het accumuleren was, dat kon ik ook niet terug vinden, en de wallets zeggen wat anders maar ik kan er naast zitten.
Nogmaals leuk concept en best kans van slagen maar er is hier helemaal geen blockchain voor nodig, stel het zou een echt bedrijf zijn die een IPO zou doen dan zou ik er wel aandelen van kopen maar op deze manier niet, leuk voor de short term ritjes maar als een btc down gaat, gaat een GET net zo hard zo niet harder mee.
Je hoeft het me niet uit te leggen, ik begreep wat je bedoelde, maar ben het er niet mee eens. Maar het feit dat je wederom denkt dat iemand je niet begrijpt en je het weer uit moet leggen zegt al voldoende.enomiss schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:52:
[...]
"Toch grappig dat mensen die een andere interpretatie aangedaan zijn, niet inzien dat dat ook maar slechts hun eigen interpretatie is. Dit zie je tegenwoordig (te) vaak."
Ik breek het voor je op:
Hierop geef ik aan dat een dergelijk witty statement hem niet opeens super slim maakt, want hij maakt gewoon een vaag statement zonder op de inhoud in te gaan. Hij kan overigens nog steeds ‘heel slim’ zijn, ‘super slim’ is enkel ook niet voor mij weggelegd.
Mensen die altijd het laatste woord willen botsen. Hello soulmate.Ngangatar schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:54:
[...]
Je hoeft het me niet uit te leggen, ik begreep wat je bedoelde, maar ben het er niet mee eens. Maar het feit dat je wederom denkt dat iemand je niet begrijpt en je het weer uit moet leggen zegt al voldoende.

Ik had het formulier al uitgeprint en ingevuld sinds je vorige post zodat ik zeker snel kan schakelen als alles door het putje gaat. Toch bedankt voor je inzet!
Pas nu maar de vorige tweaker die @Ngangatar dwars zat daar hebben ze alleen de schoenveters van gevonden.enomiss schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:55:
[...]
Mensen die altijd het laatste woord willen botsen. Hello soulmate.
Just saying ....
Geniet jij nog wel een beetje van het leven ? hoop niet dat je met alles zo bent want dat lijkt me best frustrerend hoe die brein van jou werkt.enomiss schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:55:
[...]
Mensen die altijd het laatste woord willen botsen. Hello soulmate.
Ik zal hem trakteren op een mooie babe straks. Dan zijn we weer vriendjes hoop ik. Blond, brunette of redhead?MrFX schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:58:
[...]
Pas nu maar de vorige tweaker die @Ngangatar dwars zat daar hebben ze alleen de schoenveters van gevonden.
Just saying ....
@Slux Ik geniet enorm van het leven. Leuk trouwens deze gecoördineerde aanval op mij.
Blijbaar had ik gelijk met mijn inhoudlijk deel want er komt alleen maar dit soort shit terug. Lijkt wel fok hier af en toe.
[ Voor 22% gewijzigd door enomiss op 24-06-2021 17:04 ]
Beter 👍enomiss schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 17:00:
[...]
@Slux Ik geniet enorm van het leven. Leuk trouwens deze gecoördineerde aanval op mij.
Blijbaar had ik gelijk met mijn inhoudlijk deel want er komt alleen maar dit soort shit terug. Lijkt wel fok hier af en toe.
Nee hoor je moet het van mij echt niet zien als een aanval, ik ben gewoon een azijnzeiker die je niet te serieus moet nemen,(maar dat wist je al
het is een beetje jou wil/gedachtes is wet en zo is het en niet anders je staat ook niet open voor tegen argumenten, dan kan je zulke reacties van mensen hier verwachten.
De eerste nuttige opmerking op deze pagina
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Dat klopt, Flockey had de tickets voor het songfestival al verkocht voordat ze een whitelabel van GET werden. De eerstvolgende tickets verkocht via Flockey zullen dan waarschijnlijk gebruik maken van het GET protocol.Slux schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:53:
[...]
De nl markt is zo klein, laatst zij iemand hier dat ze samen gingen werken met het bedrijf die de tickets van het songfestival organiseerde, dat is Paylogic, ik had ze gemaild maar zij wisten van niks, ze hadden net een nieuw systeem vertelde ze mij, nou zullen ze mij ook niet alles vertellen natuurlijk maar het roept wel vraagtekens op.
Dat zal waarschijnlijk een wallet als deze zijn geweest:En er was nog iemand die zij dat iemand 100miljoen oid aan het accumuleren was, dat kon ik ook niet terug vinden, en de wallets zeggen wat anders maar ik kan er naast zitten.
https://etherscan.io/addr...77fb2e842dce8e441d9a7db85
Maar hoe dit precies in elkaar steekt weet ik ook niet, ik volg niet alle transacties zo nauwkeurig.
Voor nu klopt het dat GET nog meebeweegt met de algemene crypto markt. Maar zoals te zien is opNogmaals leuk concept en best kans van slagen maar er is hier helemaal geen blockchain voor nodig, stel het zou een echt bedrijf zijn die een IPO zou doen dan zou ik er wel aandelen van kopen maar op deze manier niet, leuk voor de short term ritjes maar als een btc down gaat, gaat een GET net zo hard zo niet harder mee.
https://getcommunityinsights.com/nl/
Wordt er dit kwartaal voor bijna €40.000 aan GET geburned door verkochte tickets. Dit terwijl de eventbranche nog niet eens weer opgestart is. Dit gaat de komende maanden sterk groeien qua buy pressure.
Daarnaast laat ticket master zien dat er wel degelijk een vraag is naar Blockchain based ticketing. Sterker nog, met het verzameleffect van wat NFTs mogelijk maakt wordt het veel interessanter.
Misschien wordt het niets inderdaad, maar het lijkt er nu op dat qua 'echte wereld adoptie' GET het al beter doet dan Bitcoin. Dat jij er geen interesse in hebt wil niet zeggen dat het product niet succesvol is.
Lekkerrr goedkoop inkopen gedaan eergisteren. Toch weer wat leuker naar de cijfertjes kijken.
Ik ben hem even kwijt Flockey is toch ook een ticket verkoper wat ik zo snel zie ? dat is toch geen paylogic ?Yamotek schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 17:16:
[...]
Dat klopt, Flockey had de tickets voor het songfestival al verkocht voordat ze een whitelabel van GET werden. De eerstvolgende tickets verkocht via Flockey zullen dan waarschijnlijk gebruik maken van het GET protocol.
snap er even niks meer van nu, songfestival website geeft aan dat het via paylogic gaat en google laat websites zien dat het via Flockey gaat
Flockey verkocht dus de songfestival tickets via paylogic. Daarna ging Flockey over naar het GET protocol, dus songfestival ging via paylogic en toekomstige tickets worden verkocht met behulp van GET.Slux schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 17:30:
[...]
Ik ben hem even kwijt Flockey is toch ook een ticket verkoper wat ik zo snel zie ? dat is toch geen paylogic ?
snap er even niks meer van nu, songfestival website geeft aan dat het via paylogic gaat en google laat websites zien dat het via Flockey gaat
Dit kwam omdat Flockey pas gebruik ging maken van het GET protocol, nadat de song festival tickets al waren verkocht.
Maakt dit het iets duidelijker?
Thanks,Yamotek schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 17:34:
[...]
Flockey verkocht dus de songfestival tickets via paylogic. Daarna ging Flockey over naar het GET protocol, dus songfestival ging via paylogic en toekomstige tickets worden verkocht met behulp van GET.
Dit kwam omdat Flockey pas gebruik ging maken van het GET protocol, nadat de song festival tickets al waren verkocht.
Maakt dit het iets duidelijker?
Eergisteren bedoel je?😜 zoveel lager stond het gisteren niet..mentalozzie schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 17:28:
Lekkerrr goedkoop inkopen gedaan eergisteren. Toch weer wat leuker naar de cijfertjes kijken.
Flockey hun MVP was de implementatie van COVID maatregelen om veilig aan een evenement deel te nemen. Wat dit precies inhoudt weet ik ook niet (zo diep zit ik er ook weer niet in). Het songfestival was een fieldlab experiment dus dat zal er wel mee te maken hebben. Maar dit is waarschijnlijk waarom het allemaal zo apart lijkt.Slux schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 17:38:
[...]
Thanks,snap alleen nog niet waarom een paylogic flocky gebruikt terwijl ze een eigen systeem hebben
Dat zeg ik.. 🤣😎Deman23 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 17:40:
[...]
Eergisteren bedoel je?😜 zoveel lager stond het gisteren niet..
Ik moet van m’n eerstvolgende crypto gians maar eens naar de opticien merk ik😂
Niet de eerste keer vandaagpletter schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 17:49:
34000$ waar blijft de BABE.🙄
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0XTYAoF0iabY5MkaoAgbKuXC.jpg?f=user_large)
Blijf toch materiaal hé zoiets! Spulletje hoor
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Sorry hoor, maar dit posten onder het noemer van een babe is ook een strekking zeg

dank je wel, nu zijn we er weer onder...
I blame this picture..
YouTube: Why El Salvador Made Bitcoin Legal Tender with President Nayib Bukel...
Interessant.
Een interview met de president van El Salvador over Bitcoin.
Interessant.
Een interview met de president van El Salvador over Bitcoin.
[ Voor 12% gewijzigd door Qunix op 24-06-2021 17:59 ]
Relaxed, komt zo weermalarkan schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 17:57:
[...]
dank je wel, nu zijn we er weer onder...
I blame this picture..
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Jij bepaalt wel even welke interpretatie de juiste is dus?enomiss schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:01:
[...]
Welk deel van mijn laatste zin snap je niet? Dat jij anno 2021 een verkeerde interpretatie kiest maakt je niet super slim.

Goede grap.
Ik zeg niet dat mijn interpretatie de juiste is, en ik ga hem al helemaal niet etaleren als zijnde de enige juiste en daar anderen ook nog eens op afvallen als ze het er niet mee eens zijn. Ben je helemaal betoeterd.
-edit Ik zie dat anderen hetzelfde hebben gezegd als ik. Ieder heeft z'n eigen interpretatie. Om terug te komen op wat ik eerder zei, tegenwoordig zie je te vaak dat men alleen z'n eigen interpretatie ziet, alle andere mogelijkheden zijn ineens niet meer van toepassing. Dit is op jou van toepassing.
-edit2
Ik zie nu net dit. Laat ik één ding zeggen: ik heb het zojuist iets duidelijker herhaald, hierboven, in de hoop dat men wat minder slim hoeft te zijn om het te kunnen begrijpen..enomiss schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 16:52:
[...]
"Toch grappig dat mensen die een andere interpretatie aangedaan zijn, niet inzien dat dat ook maar slechts hun eigen interpretatie is. Dit zie je tegenwoordig (te) vaak."
Ik breek het voor je op:
Hierop geef ik aan dat een dergelijk witty statement hem niet opeens super slim maakt, want hij maakt gewoon een vaag statement zonder op de inhoud in te gaan. Hij kan overigens nog steeds ‘heel slim’ zijn, ‘super slim’ is ook niet voor mij weggelegd.
Je zegt ook zelf dat het met een 'negatieve' interpretatie, kleinerend overkomt. Ik denk dat je dat voornamelijk zelf in de hand hebt. Kijk eens in de spiegel man.
[ Voor 60% gewijzigd door Youp1e op 24-06-2021 18:17 ]
Ze valt nu wel in de categorie te vaak gebruik bij mij, misschien eens tijd voor een vers exemplaar ?
Ik heb de discussie niet gevolgd toen ik zag wie die voerde. Sommige zijn zo zuur dat ik me oprecht afvraag wat ze in dit topic denken te vinden..
De tijd dat hier voornamelijk maxis en permabulls rondhingen was toch aangenamer.
De tijd dat hier voornamelijk maxis en permabulls rondhingen was toch aangenamer.
Kleine correctieAarebe1 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 18:08:
De tijd dat hier voornamelijk maxis en permabears rondhingen was toch aangenamer.
Mijn bank (ASN) laat me maar niet met rust. Ze hebben me een aantal weken geleden een uitgebreide vragenlijst gestuurd. Ik moest allerlei transacties verklaren (ik had begin dit jaar in twee maanden tijd in totaal voor 7500 euro naar Binance overgemaakt, nou nou... wat een enorme berg geld, daar heb ik vast wapens van gekocht). Ook wilden ze de herkomst van m'n spaargeld weten (uh, sparen dus?) en of ik nog in crypto 'handel'. Het gaat echt nergens over. Het gaat dus ook helemaal niet om hele grote bedragen ofzo. Omdat ik weet dat ze hier wettelijk toe verplicht zijn heb ik tot nu toe meegewerkt en alles netjes beantwoord. Ik heb aangegeven wat ik nog aan crypto heb (ongeveer) en waar het staat. Maar dat is niet voldoende voor ze:
De wallets? Serieus? Rot op zeg. En wat bewijst dat überhaupt? Ze kunnen toch niet controleren of ze van mij zijn. Dit gaat echt helemaal nergens meer over. Wat een kutbank.Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben nu een veel helderder klantbeeld. Echter, missen wij nog objectieve documentatie om uw investeringen in virtuele valuta (crypto) te kunnen staven, zodat wij op dit moment geen heldere klantbeeld hebben. Volgens wet- en regelgeving moeten wij van u een helder klantbeeld hebben. Daarom zijn banken wettelijk verplicht klantonderzoek te doen. Dat staat in de Wet ter voorkoming witwassen en financiering terrorisme (Wwft). Voor iedere klant moet de bank een actueel klantbeeld opstellen met als doel risicogerichte maatregelen te nemen om misbruik van het financiële systeem t.b.v. witwaspraktijken en financiering terrorisme te voorkomen. Eén van die maatregelen is dat wij u om informatie en objectieve documentatie vragen.
Derhalve verzoeken wij u om (objecteve) documentatie over uw investeringen in virtuele valuta te sturen. Graag ontvangen wij de Wallets van uw virtuele valuta.
Lekker nederlands ook. Ik zou een andere bank overwegen.Wouter schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 18:23:
Mijn bank (ASN) laat me maar niet met rust. Ze hebben me een aantal weken geleden een uitgebreide vragenlijst gestuurd. Ik moest allerlei transacties verklaren (ik had begin dit jaar in twee maanden tijd in totaal voor 7500 euro naar Binance overgemaakt, nou nou... wat een enorme berg geld, daar heb ik vast wapens van gekocht). Ook wilden ze de herkomst van m'n spaargeld weten (uh, sparen dus?) en of ik nog in crypto 'handel'. Het gaat echt nergens over. Het gaat dus ook helemaal niet om hele grote bedragen ofzo. Omdat ik weet dat ze hier wettelijk toe verplicht zijn heb ik tot nu toe meegewerkt en alles netjes beantwoord. Ik heb aangegeven wat ik nog aan crypto heb (ongeveer) en waar het staat. Maar dat is niet voldoende voor ze:
[...]
De wallets? Serieus? Rot op zeg. En wat bewijst dat überhaupt? Ze kunnen toch niet controleren of ze van mij zijn. Dit gaat echt helemaal nergens meer over. Wat een kutbank.
Is dit integraal overgenomen @Wouter? Dat taalgebruik is niet helemaal zuiver. '.. dit moment geen heldere klantbeeld..' klinkt al niet overtuigend.
Is een copy-paste dus ja.Youp1e schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 18:27:
Is dit integraal overgenomen @Wouter? Dat taalgebruik is niet helemaal zuiver. '.. dit moment geen heldere klantbeeld..' klinkt al niet overtuigend.
En wat is er in godsnaam niet helder aan "klant heeft net als bijna een miljoen andere Nederlanders wat geld in crypto gestopt in de hoop hier wat aan te verdienen". Lijkt me zo klaar als een klontje. Maar ASN valt me hier al vanaf 2017 mee lastig.
Zeg dan gewoon dat je tegen crypto bent. Dan kunnen klanten die daarin willen investeren bij je weg blijven.
Ze mogen je transacties controleren maar het nagaan wat je er daarna mee hebt gedaan is een stuk lastiger.Wouter schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 18:23:
[...]
De wallets? Serieus? Rot op zeg. En wat bewijst dat überhaupt? Ze kunnen toch niet controleren of ze van mij zijn. Dit gaat echt helemaal nergens meer over. Wat een kutbank.
Je mag dat best wel eens door AFM laten toetsen of dit wel voldoet aan de WWFT of dat ze hiermee ver over hun jurisdictie heen gaan. en misschien wel eens bij de AP of dit wel daadwerkelijk benodigd is voor de AVG.. zij hebben toch niets te maken met jouw transacties op Binance, alleen de transacties van en naar jouw bank.
is toch niet erg meerdere keren per dag een mooie babe? 🙃
nothing stops this train
Zeker niet, maar de 34k valt bij mij niet in die categorie.Kol Nedra schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 18:35:
[...]
is toch niet erg meerdere keren per dag een mooie babe? 🙃
Ook al kost het me knaken, ik zie 100x liever de 33k babe voorbij komen.
Voor klachten m.b.t financiële dienstverleners kun je ook bij de kifid terrcht.Wouter schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 18:31:
[...]
Is een copy-paste dus ja.
En wat is er in godsnaam niet helder aan "klant heeft net als bijna een miljoen andere Nederlanders wat geld in crypto gestopt in de hoop hier wat aan te verdienen". Lijkt me zo klaar als een klontje. Maar ASN valt me hier al vanaf 2017 mee lastig.
Zeg dan gewoon dat je tegen crypto bent. Dan kunnen klanten die daarin willen investeren bij je weg blijven.
Brak nederlands + ze willen je wallet? 1 + 1 = 6 cent?Wouter schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 18:31:
[...]
Is een copy-paste dus ja.
M.a.w. weet je wel heel zeker dat je met je bank aan het spreken bent? Hoe heb je deze informatie ontvangen?
[EDIT]
Ah sinds 2017... dan zal het wel geen scam zijn
[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 24-06-2021 18:49 ]
Daar staan we toch ook gewoon boven?DaWayne schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 18:37:
[...]
Zeker niet, maar de 34k valt bij mij niet in die categorie.
Edit: en misschien kan 35k straks ook

:strip_exif()/f/image/XaP1n6oFQo72INxZVumXYVao.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door knakworst op 24-06-2021 18:53 ]
ik ontwijk altijd de bullmarket en de bearmarket hier, lekker lang sideways is het meest gezellig. kan je hier een kanon afschieten, je moet het alleen niet op het hoekje richten waar @Verwijderd discussie heeft met al zijn persoonlijkheden. veder raak je niemand.Aarebe1 schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 18:08:
Ik heb de discussie niet gevolgd toen ik zag wie die voerde. Sommige zijn zo zuur dat ik me oprecht afvraag wat ze in dit topic denken te vinden..
Ik mis de supercharger in mijn crypto.com app.
Mijn balans is wel dusdanig dat mijn supercharger balans daar in is verwerkt
heb het idee dat het gebeurt is nadat ik de crypto.com exchange heb geïnstalleerd.
iemand weet waar aan dat kan liggen of zelf ook heeft?
--edit--
Apps zijn allemaal up to date
Mijn balans is wel dusdanig dat mijn supercharger balans daar in is verwerkt

heb het idee dat het gebeurt is nadat ik de crypto.com exchange heb geïnstalleerd.
iemand weet waar aan dat kan liggen of zelf ook heeft?
--edit--
Apps zijn allemaal up to date
[ Voor 7% gewijzigd door Jordy198705 op 24-06-2021 18:57 ]
Verwijderd
Ik zou de klantenservice even bellen en aangeven dat je te maken hebt met Phishing vanuit ASN.Wouter schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 18:23:
[...]
Dit taalgebruik en verzoek tot je wallet krijgen ze nooit rechtgeluld.
Daarnaast - per direct van bank wisselen. Sinds 2017. Heb je aandelen in ASN dat je blijft kleven?
Laat ze lekker oprotten
Ja dat vroeg ik me ook al af gezien het gebrekkige nederlands. Zinsopbouw klopt ook vrij weinig van. Is niets voor een bank.Nopheros schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 18:47:
[...]
Brak nederlands + ze willen je wallet? 1 + 1 = 6 cent?
M.a.w. weet je wel heel zeker dat je met je bank aan het spreken bent? Hoe heb je deze informatie ontvangen?
[EDIT]
Ah sinds 2017... dan zal het wel geen scam zijn
Haha geniaalVerwijderd schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 18:55:
Ik zou de klantenservice even bellen en aangeven dat je te maken hebt met Phishing vanuit ASN.
Ali Baba ziet weer babes langskomen, yeah…
Maar deze zomer zullen we ff het strand op moeten om nieuwe babes te spotten, ff rust in de cryptotent.
Vanaf eind augustus gaat @Verwijderd het nog druk genoeg krijgen.
Mark my words.
Maar neem ze verder niet serieus!
Maar deze zomer zullen we ff het strand op moeten om nieuwe babes te spotten, ff rust in de cryptotent.
Vanaf eind augustus gaat @Verwijderd het nog druk genoeg krijgen.
Mark my words.
Maar neem ze verder niet serieus!
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BCc1VCfXVsATB7iZJoNrF17I.jpg?f=user_large)
Btc-usdt op Binance is mijn benchmark, daar was hij even door de 35k.
[ Voor 14% gewijzigd door knakworst op 24-06-2021 19:09 ]
mijn glazenbol werkt weer prima na een goede onderhoudsbeurtanti elppa schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 07:40:
[...]
hahaha ja dat snap ik goed ja. Ik had dit ook niet echt verwacht vannacht. Maar kan prima straks weer op 35 staan....we zullen zien
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Als we dan toch gaan klagen dan wil ik een lans breken voor k foto's met billen erop. Deze worden naar mijn mening gediscrimineerd t.o.v borsten foto's.DaWayne schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 18:37:
[...]
Zeker niet, maar de 34k valt bij mij niet in die categorie.
"Kan prima". Je hebt net zo gelijk als Carl van de moon. Exaaaaaaaaactly.anti elppa schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 19:09:
[...]
mijn glazenbol werkt weer prima na een goede onderhoudsbeurt
Gewoon zin om alles te verkopen en dan een kooporder zetten op $31k.. maar wat als ik hierdoor de trein mis en een dure taxie moet nemen?
Lama… 🦙 🤡
Lama… 🦙 🤡
Deze gaat door naar klachtencommissie @VerwijderdMrFX schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 19:12:
[...]
Als we dan toch gaan klagen dan wil ik een lans breken voor k foto's met billen erop. Deze worden naar mijn mening gediscrimineerd t.o.v borsten foto's.
Wanneer 69k?anti elppa schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 19:09:
[...]
mijn glazenbol werkt weer prima na een goede onderhoudsbeurt
@Tominatie zijn glazenbol vertrouw ik niet meer aangezien die op joeptoep de beer aan het uithangen is.
oh nu moet ik oppassen als mensen mij gaan vergelijken met die graflul van een carl is het niet best. Sorryknakworst schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 19:13:
[...]
"Kan prima". Je hebt net zo gelijk als Carl van de moon. Exaaaaaaaaactly.
als je je glazen bol raadpleegt en vertelt wat het over 2 weken is en het uitkomt dan gaan we je misschien vergeven...anti elppa schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 19:17:
[...]
oh nu moet ik oppassen als mensen mij gaan vergelijken met die graflul van een carl is het niet best. Sorry
Of juist wel. Hij riep 69k en we pleurden 50% naar beneden.. misschien speelt ie nu de beer en gaan we 100% omhoogDarrell schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 19:16:
[...]
Wanneer 69k?
@Tominatie zijn glazenbol vertrouw ik niet meer aangezien die op joeptoep de beer aan het uithangen is.
Ik zou zeggen zodra we bij 65k en verder nieuwe memes kunen gaan maken nemen we deze klacht in behandeling en zorgen we voor wat extra strakke achterwerken op de foto's. Als we dan ook gelijk kunnen afspreken dat dat slechts enkele weken van ons vandaan is ben ik helemaal voor. Sterker nog, al zijn ze de rest van het jaar dan van billen , mij prima!knakworst schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 19:14:
[...]
Deze gaat door naar klachtencommissie @Verwijderd
De meeste berichten die je van een bank krijgt zullen standaardteksten zijn die talloze klanten krijgen. Die zijn allemaal wel gedubbelcheckt en gekeken of de tone of voice enzo bij de huisstijl past.Darrell schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 18:55:
Ja dat vroeg ik me ook al af gezien het gebrekkige nederlands. Zinsopbouw klopt ook vrij weinig van. Is niets voor een bank.
Maar bij een persoonlijk bericht van een cdd medewerker zal er uiteraard weleens een spelfout inzitten
is gewoon geen hol van te zeggen nu. Eerst maar eens goed door de 35k heen. dan de 39/ 40 zone, daarna de 42 -43 zone. Dan krijg je wat zekerheid dat we doorgaan.malarkan schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 19:19:
[...]
als je je glazen bol raadpleegt en vertelt wat het over 2 weken is en het uitkomt dan gaan we je misschien vergeven...
Daar hebben ze wel wat mee te maken. Ze moeten ruwweg weten waar jij je geld mee verdient en wat je er mee doetmalarkan schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 18:33: zij hebben toch niets te maken met jouw transacties op Binance, alleen de transacties van en naar jouw bank.
Doen ze liever niet zo uitgebreid natuurlijk, want kost vooral geld, maar moet van de wet
Je weet hoe het bij ING afliep toen ze daar te weinig in investeerden
[ Voor 12% gewijzigd door eamelink op 24-06-2021 19:23 ]
Verwijderd
Ik wordt zometeen volgejakkerd met Pfizer.
Scheelt wel een boel gedoe met de bank, die lezen straks gewoon even mijn chipje uit via 5g.
Scheelt wel een boel gedoe met de bank, die lezen straks gewoon even mijn chipje uit via 5g.
Kijk je uit! Ik hoor mensen om me heen die opeens in SHIBA en DOGE zijn gaan investeren sinds hun eerste prik!Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 19:24:
Mooi @Verwijderd ik ben al gechipt. doe wel raar de laatste tijd😟LOL
PlausibelAlterMann schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 19:19:
[...]
Of juist wel. Hij riep 69k en we pleurden 50% naar beneden.. misschien speelt ie nu de beer en gaan we 100% omhoog
Verwijderd
Haha nice. Ik heb nog wat fiat op Binance, Bitvavo en KuCoin klaarstaan!twit schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 19:26:
[...]
Kijk je uit! Ik hoor mensen om me heen die opeens in SHIBA en DOGE zijn gaan investeren sinds hun eerste prik!
Pas bij prik 2 sluiten ze de batterij aan zodat je chip gaat werken... mocht het je 1e prik zijn dan moet je dus nog een paar weken zonder 5g stellen ;-)Verwijderd schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 19:24:
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!