Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Verhuizing van miners vanuit China naar de VS.
PS: Ik baseer mijn getallen op niks anders dan gevoel want ik heb geen idee waar ik het over heb.
Dit precies, BTC heeft de afgelopen alleen maar gestegen, dit jaar ook nogsteeds +40% en ja als je rond de 45k bent ingestapt (zoals ik) heb je zeker nog verlies, maar als we verder in de toekomst gaat kijken zit je waaschijnlijk wel in winst...............wat je ook kan doen deels BTC houden en deels stablecoin (van je winsten) die doe je staken en wanneer er een zeer grote dump verwacht even die stablecoin klaarzetten voor een dump aankoop, vervolgens wanneer het weer mooi gestegen is dan weer omzetten in stablecoin --> staken en zo weer doorgaan. rinse and repeatanti elppa schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:45:
[...]
In 2013 en 2017 was ook een piramide spel volgens "experts". Niets nieuws
Zo heb ik nu op Binance ook een fluff euro's staan in flexible savings, deze gebruik ik echter niet om crypto te kopen maar juist om mee te betalen met de Binance card, maar ondertussen wel rente krijgen (wat je op de bank niet krijgt) wanneer mijn euro's wat laag staat op Binance card eventjes een klein deel uit die flexible savings halen en klaarzetten voor Binance card. Er iets mee kopen en 2% terug krijgen in BNB is mooi meegenomen. Ik probeer voortaan zo weinig mogelijk mijn bank pasje aan te raken
[ Voor 42% gewijzigd door Kol Nedra op 21-06-2021 23:22 ]
nothing stops this train
Waar komt het idee vandaan dat de 30k een bullish bounce zou veroorzaken? Ik denk het tegendeel. De nieuws cycle wordt door negativiteit gedomineerd, een 30k/sub 30k hit zou tot veel panic sell leiden denk ik.Chaes schreef op maandag 21 juni 2021 @ 23:17:
Ga nu maar ff snel naar de $30k i.p.v. dit trage geneuzel. En dan hoppakee naar de $69k.
Vrijwel alle nieuws is positief, alleen wil niemand dat blijkbaar horen de laatste tijd.HollovVpo1nt schreef op maandag 21 juni 2021 @ 23:19:
[...]
De nieuws cycle wordt door negativiteit gedomineerd,
Dat idee ontstaat door de lijntjes man. Dikke lijnen bedoel ik. Nee, niet die je op tradingview ziet. Andere lijnen.HollovVpo1nt schreef op maandag 21 juni 2021 @ 23:19:
[...]
Waar komt het idee vandaan dat de 30k een bullish bounce zou veroorzaken? Ik denk het tegendeel. De nieuws cycle wordt door negativiteit gedomineerd, een 30k/sub 30k hit zou tot veel panic sell leiden denk ik.
[ Voor 11% gewijzigd door Pelox op 21-06-2021 23:58 ]
Zero.
https://www.tradingview.com/symbols/CRYPTOCAP-BTC.D/Pelox schreef op maandag 21 juni 2021 @ 23:57:
Dot zakt zo ook gewoon weer naar de 4 usd als ik de grafiek koet geloven. We zitten gewoon vol in de bearmarket ben ik bang. Over een jaartje of 3 hopelijk betere tijden..
Dominance stijgt, ik zou nu even niet meer naar alt coins kijken
nothing stops this train
Wat niet in het voordeel spreekt? Er is geen liquidatie geweest helaas nog, het is slow bleed dat is heel vervelend. Je wilt het liefst dit zien eindigen met een smerige diepe dip dan weet je dat het erop zit.
DOT heeft juist horizontale support op 4 dollar, als je goedkoop wil kopen zijn DIT de koop momenten niet de rest van de afgelopen 2 weken.Pelox schreef op maandag 21 juni 2021 @ 23:57:
Dot zakt zo ook gewoon weer naar de 4 usd als ik de grafiek koet geloven. We zitten gewoon vol in de bearmarket ben ik bang. Over een jaartje of 3 hopelijk betere tijden..
Dit zijn de redenen dat je wakker wilt zijn en je fiat erin wil kunnen knallen, liefst nog even een vieze liquidatie dip naar 29/30k erbij.
[ Voor 55% gewijzigd door Malarky op 22-06-2021 00:14 ]
Kol Nedra schreef op maandag 21 juni 2021 @ 23:59:
[...]
https://www.tradingview.com/symbols/CRYPTOCAP-BTC.D/
Dominance stijgt, ik zou nu even niet meer naar alt coins kijken
/f/image/3BvtGUpgGYFkUhtubu30oGRa.png?f=fotoalbum_large)
BTC dominance loopt weer bijna tegen zen resistance aan, ga er vanuit dat de alts er zo vandoor kunnen, moet nog wel iets af.
Ik hoop dat je gelijk hebtMalarky schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 00:08:
[...]
[Afbeelding]
BTC dominance loopt weer bijna tegen zen resistance aan, ga er vanuit dat de alts er zo vandoor kunnen, moet nog wel iets af.
leuk kijkvoer, nu slapen, tot morgen en dan zien we de 69k babe
nothing stops this train
Ik zie het wel.. morgen of over 3 jaar. Slaap lekker!Malarky schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 00:18:
En we kunnen vertrekken!
[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 22-06-2021 00:19 ]
Zero.
69k om 6 uur 90!Malarky schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 00:18:
En we kunnen vertrekken!
Een bevestiging van de driehoek (want 3 aanraakpunten wat een minimum moet zijn om de driehoek te bevestigen). Dus, nothing on the hand. Gewoon langzaam consolideren en daarna hard uitbreken. Dit gaat nog wel een maandje door zo.
Het gaat nu toch wel de verkeerde kant op.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
/f/image/Wp7PGcN1RI5aqw4GLhWf54WY.png?f=fotoalbum_large)
BTC is bij lange na nog niet in zijn buitenste band geweest en traditioneel is de BTC bijzonder sterk als hij van bijzonder diep komt aanzetten. Dus dan is het scenario van de gele lijn niet onwaarschijnlijk.
Eerst de onderkant van de buitenste band (roze lijn) aantikken en dan door alle banden heen beuken naar de groene lijn als top.
[ Voor 13% gewijzigd door Malarky op 22-06-2021 00:47 ]
Ik ga mijn diamanten handjes maar even een jaartje of wat op zolder opbergen want van dat hodlen worden ze ook niet mooier.
Dus 1 ETH = 1,25 ETHDeman23 schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 01:12:
Toch maar ingestapt in ETH. Misschien te vroeg, aan de andere kant vorige week uitgestapt rond de 2500, dus sowieso ruim een kwart meer ETH dan vorige week..
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 01:06:
@Bintzak Ja, pijnlijk, geen verstand van zaken hebben.
1x fors omhoog zetten en dan allemaal tegelijk erop shorten zeker weer...
[ Voor 22% gewijzigd door Malarky op 22-06-2021 02:06 ]

Verwijderd
Dat lijkt me een prima bescherming tegen jezelf door de problemen. Nu nog een shitcoin van formaatje STOPELON willen kopen is gewoon kapitaalvernietiging.starfight schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 02:57:
Nogmaals wat proberen investeren (in STOPELON), via btcdirect een paar eth aangekocht maar blijkbaar problemen met (alle) bancontact betalingen.. of het is de bank, of het is de wallet, of het is btcdirect, maar er is altijd iets wat ervoor zorgt dat ik niet kan kopen
Daarnaast zitten ze op BSC dus wat je met een ETH wilde gaan doen is een mysterie.
Goeiemorgen...
Lekker wakker worden met zo'n foto
En ik dacht dat ik vroeg wakker was (en online ben)
Ben aan de koffie, ga zo vertrekken voor werk.streamnl schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 06:05:
[...]
Goeiemorgen...
Lekker wakker worden met zo'n foto
En ik dacht dat ik vroeg wakker was (en online ben)
Ik hoef tegenwoordig niet eens meer een wekker te zetten, wordt al jaren om dezelfde tijd wakker

$ alias cd='rm -rf'
Je hebt niks verloren tot je weer terug naar FIAT gaat. Het hele idee achter crypto is investeren/beleggen. Juist nu in zo'n downmarket kan het goed zijn dat wat jij een loss vind, over 3 maanden een enorm goed instapmoment was mooi 3/4de in de dip. Achteraf gekeken heb ik veel van dat soort momenten gezien/gehad, so what? Crypto is een maanden/jaren spel. Als je in een paar dagen rijk wil worden dan zit je hier echt verkeerd.hansvanochten schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:11:
Ik snap weer waarom ik gestopt was met crypto.
Zo hup weer 25% van mijn inleg verloren op 1,5 dag.
Normaal bij onbemande stations geen cashback. De 125 euro is een reservering. Het verschil komt in 99,99 procent van de gevallen in 1-2 dagen retour, maar bewaar het bonnnetje goed.Mellamel schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 08:17:
Iemand ervaring met deze situatie. zojuist getankt bij een onbemand tankstation van esso met de cro visa card. Voor 60 euro getankt maar 125 euro afgeschreven en de cashback niet verwerkt...wordt het daadwerkelijke getankte bedrag op een later moment verwerkt?
Zeker. Maar vorig jaar zelfde dag 16 dollar dus wat dat betreft nog steeds ruimte voor verdere daling.HollovVpo1nt schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 08:11:
Damn, BNB is wel hard geraakt zeg.
Ik vind dit soort opmerkingen altijd wel grappig.. “het hele idee achter crypto is investeren/beleggen”… fout dat jouw idee. Iemand anders zijn idee is juist wel om op dagbasis een stukje winst te pakken of met pech verlies te incasseren.majic schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 07:25:
[...]
Je hebt niks verloren tot je weer terug naar FIAT gaat. Het hele idee achter crypto is investeren/beleggen. Juist nu in zo'n downmarket kan het goed zijn dat wat jij een loss vind, over 3 maanden een enorm goed instapmoment was mooi 3/4de in de dip. Achteraf gekeken heb ik veel van dat soort momenten gezien/gehad, so what? Crypto is een maanden/jaren spel. Als je in een paar dagen rijk wil worden dan zit je hier echt verkeerd.
Uiteindelijk is crypto en hodl gewoon een long term gok. Niet meer en niet minder.
Je investeert/belegt in iets wat een onderliggende waarde heeft. Dat is nou juist wat crypto niet heeft.
Ik ben en blijf positief over crypto (in de basis) maar op dit moment is het sentiment (vertrouwen) gewoon dik negatief. Ik roep (ook al is dat zonder onder onderbouwing) al weken dat we richting 20k gaan. En langzaam glijden we ook die kant op. Dat is gewoon mijn gevoel over de markt. Alles wat je nu koopt is feitelijk te duur. Nogmaals mijn gevoel.
FIAT ook nietRicardovv schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 08:31:
[...]
Je investeert/belegt in iets wat een onderliggende waarde heeft. Dat is nou juist wat crypto niet heeft.
https://frontpage.fok.nl/...s-toch-niet-verkocht.html
Maar fiat heeft backing van centrale banken. M.a.w. het heeft het land als onderliggende waarde.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Nouja linksom of rechtsom moet wel alles met FIAT worden gerealiseerd. Zonder FIAT geen crypto, maar ook geen eten/drinken/dak boven het hoofd.. zonder FIAT kunnen we niks.
Of FIAT onderliggende waarde heeft is helemaal niet relevant. Het gaat er om wat je er mee kan doen.
Belangrijk voordeel is dat je met FIAT Meer crypto kan kopen in een downtrend dan met crypto. Alleen al om die reden is voorlopig aan de kantlijn staan niet eens zo’n gek idee. Of je moet heel veel fomo hebben in deze downtrend markt. Dan ben je echt een believer (niet perse negatief bedoeld). Toen ik er uitstapte ter waarde van 1 BTC ((1,8 inleg) daar koop ik nu 2 BTC voor. Maar ik voel mij nu nog geen spekkoper. Het is een beetje als de opruiming het begint met 20% met 50% betaal je nog teveel als je wacht op 70% korting..
Geduld werkt 2 kanten op.. of in crypto zitten en verwachten dat de vraagprijzen omhoog gaan.. of in FIAT zitten en verwachten dat de vraagprijzen naar beneden gaan. Ieder bepaald zijn eigen strategie. Maar laten we nou niet doen dat de FIAT boys/girls het niet snappen 😉
Het nieuws door de klassieke old (achterlopende) world is negatief. Alle indicatoren geven aan dat deze bull nog niet ten einde is. Het is maar wat je wil geloven natuurlijk.HollovVpo1nt schreef op maandag 21 juni 2021 @ 23:19:
[...]
Waar komt het idee vandaan dat de 30k een bullish bounce zou veroorzaken? Ik denk het tegendeel. De nieuws cycle wordt door negativiteit gedomineerd, een 30k/sub 30k hit zou tot veel panic sell leiden denk ik.
Onjuist. Er zijn genoeg Crypto projecten die net zo goed onderliggende waarde hebben als PayPal of Apple. Het zijn net zo goed producten en diensten.Ricardovv schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 08:31:
https://opensea.io/seaart
Sure, maar dat geldt voor alle crype als we dezelfde dag vorig jaar als baseline aanhouden.knakworst schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 08:20:
[...]
Zeker. Maar vorig jaar zelfde dag 16 dollar dus wat dat betreft nog steeds ruimte voor verdere daling.
Mij ging het meer om dat BNB/BTC nu lager staat bij BTC@32,5K dan gisteren bij BTC@32,5k, toen was BNB namelijk 300USD, nu met pijn en moeite 280.
Je maakt een denkfout… er zijn genoeg crypto projecten van bedrijven waarbij deze bedrijven onderliggende waarde hebben. Je kunt dan investeren in de aandelen van deze bedrijven.enomiss schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 08:51:
[...]
Onjuist. Er zijn genoeg Crypto projecten die net zo goed onderliggende waarde hebben als PayPal of Apple. Het zijn net zo goed producten en diensten.
Cryptomunten zijn slechts het smeermiddel van deze bedrijven. De enige speculatieve waarde is het vertrouwen dat een volgende koper meer wil betalen voor het crypto muntje dat jij hebt betaald.
Zo moet je gewoon ook de huidige markt bekijken. Een inschatting maken van waarom men denkt dat een ander meer wil betalen dan wat jij hebt gedaan.
Dat is toch letterlijk hetzelfde als aandelen? Je moet hopen dat iemand dezelfde waarde in het bedrijf/project ziet als jij? of liever nog: iets meer als je verkoopt en iets minder als je koopt?Ricardovv schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 08:57:
[...]
Je maakt een denkfout… er zijn genoeg crypto projecten van bedrijven waarbij deze bedrijven onderliggende waarde hebben. Je kunt dan investeren in de aandelen van deze bedrijven.
Cryptomunten zijn slechts het smeermiddel van deze bedrijven. De enige speculatieve waarde is het vertrouwen dat een volgende koper meer wil betalen voor het crypto muntje dat jij hebt betaald.
Zo moet je gewoon ook de huidige markt bekijken. Een inschatting maken van waarom men denkt dat een ander meer wil betalen dan wat jij hebt gedaan.
Dat heeft de bolivar ookanandus schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 08:46:
[...]
Maar fiat heeft backing van centrale banken. M.a.w. het heeft het land als onderliggende waarde.
Toen het nog gekoppeld was aan goud had je er ook niks aan maar had het wel een onderliggende waarde.
fiat is net zo useless als crypto
Nee jij maakt een denkfout. Het is vooral jouw perceptie die geen waarde toekent aan crytpto projecten.Ricardovv schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 08:57:
Je maakt een denkfout… er zijn genoeg crypto projecten van bedrijven waarbij deze bedrijven onderliggende waarde hebben. Je kunt dan investeren in de aandelen van deze bedrijven.
Dat is bij 'normale' bedrijven niet anders. Als iedereen Tesla of Apple aandelen verkoopt hebben die bedrijven met hun zogenaamde onderliggende waarde een vet probleem.Ricardovv schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 08:57:
Nee dit is niet hetzelfde.. een aandeel is namelijk een stukje BEZIT in het bedrijf. Als het bedrijf winst maakt dan deel je ook mee in die winst als (deel) eigenaar.malarkan schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 08:59:
[...]
Dat is toch letterlijk hetzelfde als aandelen? Je moet hopen dat iemand dezelfde waarde in het bedrijf/project ziet als jij? of liever nog: iets meer als je verkoopt en iets minder als je koopt?
Als een bedrijf winstgevend is. Dan kun je aan de volgende koper je deeltje van het bedrijf met winst verkopen.
Als voorbeeld een crypto bedrijf kan winst maken (heb je een aandeel dan deel je mee in die winst) maar gelijktijdig kunnen de cryptomunten minder waard zijn door de volatiliteit van de markt.
Over het bezit van cryptomunten deel je niet mee in de winst van een bedrijf.
Hij heeft wel gelijk imo.enomiss schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 09:03:
[...]
Nee jij maakt een denkfout. Het is vooral jouw perceptie die geen waarde toekent aan crytpto projecten.
[...]
Dat is bij 'normale' bedrijven niet anders. Als iedereen Tesla of Apple aandelen verkoopt hebben die bedrijven met hun zogenaamde onderliggende waarde een vet probleem.
Je haalt nu een random argument erbij wat niks met de basis te maken heeft. Dit zou je overigens net zo goed kunnen inbouwen in crypto met smart contracts.Ricardovv schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 09:05:
[...]
Nee dit is niet hetzelfde.. een aandeel is namelijk een stukje BEZIT in het bedrijf. Als het bedrijf winst maakt dan deel je ook mee in die winst als (deel) eigenaar.
Als een bedrijf winstgevend is. Dan kun je aan de volgende koper je deeltje van het bedrijf met winst verkopen.
Als voorbeeld een crypto bedrijf kan winst maken (heb je een aandeel dan deel je mee in die winst) maar gelijktijdig kunnen de cryptomunten minder waard zijn door de volatiliteit van de markt.
Je beeld of definitie van onderliggende waarde is verkeerd, daar schommelt het aan. Dus ik weet eigenlijk niet meer welk punt je probeert te maken. Er zijn mensen die werken aan crypto projecten en die verdienen daar hun brood mee. Er zijn mensen die apps of websites ontwikkelen die door andere mensen gebruikt worden om transacties te doen. Dit soort projecten of bedrijven (hoe je het ook wil noemen) verschillen in waarde niet tov Visa, Mastercard of PayPal. Het verdienmodel is anders.
@Slux wie is hij?
Verwijderd
Vertrouwen in de centrale bank van de overheid als onderliggende waarde.anandus schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 08:46:
[...]
Fiat is een bubbel. Crypto is een bubbel. De huizenmarkt is een bubbel. Stonks is een bubbel.
De enige assets die ik niet als bubbel zie zijn goud en Bitcoin, beide assets die niet gebaseerd zijn op schulden met bewezen schaarste (waarbij die van goud discutabel is). Goud heeft verder ook geen onderliggende waarde, alleen omdat mensen het kostbaar achten is het kostbaar. Natuurlijk zullen veel mensen het hier niet mee eens zijn maar dat boeit mij verder lekker weinig. Niemand hier die zeker weet wat de toekomst brengt.
Sinds 2009 groeit Bitcoin, zowel het netwerk als de adoptie en de fiat prijs, hetzij met extreem volatiele pieken in dalen. Maar een positieve uptrend is het sinds 2009 nog altijd, daar kan niemand omheen.
Vrij jong en recent dus zeker een longshot, om over shitcoins maar niet te beginnen.
Maargoed ik heb ook zeker niet alles in Bitcoin. Grootste deel in fiat, beetje Bitcoin, beetje fysieke edelmetalen. En natuurlijk wat broekzakken vol gure shitcoins.
Zal vast wel iets van overeind blijven.
Mocht fiat overigens vallen zijn er wel grotere zorgen als de Bitcoin fiat prijs
BTC nog even 32k local aantikken en mogelijk een relief. Entries zoeken is niet gemakkelijk.
Crypto bedrijven die niet op CMC staan zijn pure speculatie die niks waard zijn in het ''echte'' leven, als die muntjes op cmc weg zouden vallen hebben verdienen ze ook niks meer, daar zit ook hun verdien model.enomiss schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 09:09:
[...]
Je haalt nu een random argument erbij wat niks met de basis te maken heeft. Dit zou je overigens net zo goed kunnen inbouwen in crypto met smart contracts.
Je beeld of definitie van onderliggende waarde is verkeerd daar schommelt het aan. Dus i kweet eigenlijk niet meer welk punt je probeert te maken. Er zijn mensen die werken aan crypto projecten en die verdienen daar hun brood mee. Er zijn mensen die apps ontwikkelen en die door andere mensen gebruikt worden om transacties te doen. Dit soort apps verschillen in waarde niet tov Visa, Mastercard of PayPal.
Echte bedrijven die geld verdienen hebben helemaal geen cmc muntje nodig.
Ben benieuwd af of er nog andere (lagere) buy orders aangetikt gaan worden.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Dat betwist ik toch niet?enomiss schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 09:09:
[...]
Je haalt nu een random argument erbij wat niks met de basis te maken heeft. Dit zou je overigens net zo goed kunnen inbouwen in crypto met smart contracts.
Je beeld of definitie van onderliggende waarde is verkeerd, daar schommelt het aan. Dus ik weet eigenlijk niet meer welk punt je probeert te maken. Er zijn mensen die werken aan crypto projecten en die verdienen daar hun brood mee. Er zijn mensen die apps ontwikkelen die door andere mensen gebruikt worden om transacties te doen. Dit soort apps verschillen in waarde niet tov Visa, Mastercard of PayPal.
Maar als ik de hele dag zinvol een put leeg schept is dat ook een project.. misschien verdien ik daar ook wel mijn brood mee.. maar wat vind jij het waard dat ik jou daar 5 cent voor geef? Jij vind dit pas wat waard als een omstander er aan komt lopen en zegt mag ik voor 10 cent kijken wat die man aan het doen is.
Ik heb nooit gezegd dat alle muntjes/tokens waarde hebben. Ik had het over degelijke crypto projecten.Slux schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 09:14:
[...]
Crypto bedrijven die niet op CMC staan zijn pure speculatie die niks waard zijn in het ''echte'' leven, als die muntjes op cmc weg zouden vallen hebben verdienen ze ook niks meer, daar zit ook hun verdien model.
Echte bedrijven die geld verdienen hebben helemaal geen cmc muntje nodig.

Als je Bitcoin bezit, bezit je een stukje van het belangrijkste element uit dit netwerk. Alsof je een stukje van het internet zou bezitten.
Geen onderliggende waarde m'n reet.
Dit geldt trouwens niet voor 99,5% van de altcoins
Een ih&s? Op de 1h met heel veel verbeeldingsvermogen zekerSpacewide schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 09:14:
DXY h&s, BTC ih&s.
BTC nog even 32k local aantikken en mogelijk een relief. Entries zoeken is niet gemakkelijk.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Verwijderd
Facts.Luuk schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 09:18:
De intrinsieke waarde van Bitcoin is het veiligste waardetransportnetwerk dat er bestaat op deze planeet. En dat zonder derde partijen, grenzen of mogelijkheden tot uitsluiting, controle of censuur. totaal UNIEK.
Als je Bitcoin bezit, bezit je een stukje van het belangrijkste element uit dit netwerk. Alsof je een stukje van het internet zou bezitten.
Geen onderliggende waarde m'n reet.
Dit geldt trouwens niet voor 99,5% van de altcoins
En je hebt ook aandelen zonder dividendrecht. of die verlies draaien. Dan hou je met je aandelen dat bedrijf in de lucht omdat je vertrouwen hebt dat dat omgedraaid wordt in de toekomst.Ricardovv schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 09:05:
[...]
Nee dit is niet hetzelfde.. een aandeel is namelijk een stukje BEZIT in het bedrijf. Als het bedrijf winst maakt dan deel je ook mee in die winst als (deel) eigenaar.
Ik zie nog steeds aardig wat overeenkomsten
Het is heel simpel, koopt niemand Cardano muntjes, dan heeft Cardano geen verdienmodel of motivatie. Heeft het ontwikkelingsteam achter Cardano geen verdienmodel of motivatie, dan kun jij uiteindelijk geen transacties met Cardano doen. Op dat raakvlak ligt exact de waarde creatie. Dit is geen wellus of nietus maar feitelijke dynamiek waarin alles draait om onderliggende waarde. Als de mensheid geen behoefte heeft om transacties met Cardano te doen dan houdt Cardano op met te bestaan.Ricardovv schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 09:17:
Maar goed ik wil er geen welles nietes spel van maken. Maar relativeren op zijn tijd is zeker niet gek toch?
Cardano wordt in leven gehouden door de traders als er geen interesse meer in is dan komt cardano ook op deadcoins.com.enomiss schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 09:23:
[...]
Het is heel simpel, koop jij nooit Cardano muntjes, dan heeft Cardano geen verdienmodel. Heeft het ontwikkelingsteam achter Cardano geen verdienmodel, dan kun jij uiteindelijk geen transacties met Cardano doen. Op dat raakvlak ligt exact de waarde creatie. Dit is geen wellus of nietus maar feitelijke dynamiek waarin alles draait om onderliggende waarde. Als je geen behoefte hebt om transacties met Cardano te doen dan houdt Cardano op met te bestaan.
Met hun transacties of apps of noem maar op wat ze beweren te doen verdienen te amper wat
https://nos.nl/artikel/23...orgd-over-gebruikersboete
Zero.
Je moet zelfs betalen om geld te storten bij een bank tegenwoordigPelox schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 09:30:
Grote bedragen opnemen gaat je geld kosten haha wat een grap he.. naast geen of negatieve rente, betalen voor je bankrekening en pasjes nu ook betalen voor geldopname.

En in een oude sok mag ook niet meer want je mag maar een paar k cash in huis hebben.
Ja banken prijzen zichzelf echt buiten de markt zo. Die zien al hun verdienmodellen onder druk komen, dus dan maar zo ofzo?Pelox schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 09:30:
Grote bedragen opnemen gaat je geld kosten haha wat een grap he.. naast geen of negatieve rente, betalen voor je bankrekening en pasjes nu ook betalen voor geldopname.
Dit soort praktijken zou de overheid gewoon keihard moeten verbieden. Je verdient al aan het feit dat iemand een rekening bij je heeft, daar hoort dan ook het recht op dat mensen het geld opnemen.
Bitcoin solves this.Pelox schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 09:30:
Zelfde als met aandelen.Slux schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 09:29:
Cardano wordt in leven gehouden door de traders als er geen interesse meer in is dan komt cardano ook op deadcoins.com.

Iets of iemand kan waarde creëren zonder daar waarde voor terug te krijgen.Slux schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 09:29:
Met hun transacties of apps of noem maar op wat ze beweren te doen verdienen te amper wat
Ik kap ermee, julie willen het echt niet begrijpen.
Zijn de fee's gratis tegenwoordig bij Bitcoin ?
NANO ftw

[ Voor 4% gewijzigd door Slux op 22-06-2021 09:38 ]
Nieuwe (fun) analyse weer
< insert schaamteloze reclame voor een fundamentals topic > [CF] Cryptocurrency fundamentals < / insert schaamteloze reclame voor een fundamentals topic >
Maktub
[ Voor 99% gewijzigd door enomiss op 22-06-2021 09:49 ]
Lightning network, zoek het maar opSlux schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 09:37:
[...]
Zijn de fee's gratis tegenwoordig bij Bitcoin ?
NANO ftw
Ter vergelijking, ik maak ook niet alleen gebruik van TCP/IP om deze post te kunnen plaatsen
Ho 'ns. Ik heb het over bijkopen he? Verkopen doe ik pas over 4 jaar als de boel weer net in de plus staatenomiss schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 09:41:
[...]
Niet verkopen tenzij je het geld echt nodig hebt. KSM gaat net weer zo hard omhoog nadat Bitcoin zijn sprint heeft gemaakt. Je neemt toch geen 50% verlies... hou je emotie erbuiten...

Minder dan cash.Slux schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 09:43:
[...]
Ik ben er bekend mee iets met litecoin![]()
Maar ze zijn er wel.
Je betaald een fee aan de bank om een rekening te hebben en inbegrepen is o.a. de mogelijkheid om te kunnen pinnen. Er zijn banken waar dit niet mogelijk is en moet alles digitaal zijn.
Haha leesfoutje.Ray_ schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 09:44:
[...]
Ho 'ns. Ik heb het over bijkopen he? Verkopen doe ik pas over 4 jaar als de boel weer net in de plus staat
Weet je dat zeker ? een gemiddelde betaal rekening kost +/- 25 Euro per jaar daar kan je onbeperkt voor pinnen.Qunix schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 09:44:
[...]
Minder dan cash.
Je betaald een fee aan de bank om een rekening te hebben en inbegrepen is o.a. de mogelijkheid om te kunnen pinnen. Er zijn banken waar dit niet mogelijk is en moet alles digitaal zijn.
En we accepteren het gewoon weer..Pelox schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 09:30:
Waar blijven die hooivorken?
Het balletje begint te rollenPelox schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 09:30:
De komende jaren wordt die grens langzaam naar beneden opgeschroeft en uiteindelijk willen ze cash geld doen verdwijnen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Moet je wel eerst een channel opzetten, met bijbehorende fees.Qunix schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 09:41:
[...]
Lightning network, zoek het maar op
Ter vergelijking, ik maak ook niet alleen gebruik van TCP/IP om deze post te kunnen plaatsenEr zijn meerdere lagen om dit mogelijk te maken. Voor Lightning zijn de fees verwaarloosbaar.
gebruik een cryptokaart, cashback terug dus korting op je uitgave!Pelox schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 09:30:
ik kom niet meer bij albert heijn, voortaan jumbo 👍
nothing stops this train
McDonald's accepteert geen personeel wat crypto bezit, weet je nog?
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!