[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 205 ... 245 Laatste
Acties:
  • 866.577 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
mentalozzie schreef op maandag 21 juni 2021 @ 16:01:
Wat denken jullie van XRP? Net even wat bijgekocht.
Gok dat het na de lawsuit echt als een rocket omhoog vlieg.
En dan niet zo'n rocket van de Jumbo maar een Elon Musk Rocket.
Pure gok hoor, kan ook niks meer waard zijn.
Was een half jaar geleden(of langer) een goed idee. Nu beter skippen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Nu online
Na wat eigen onderzoek en jullie feedback XRP toch maar weer verkocht dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 02-10 16:38

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik gebruik een tool waarmee je jezelf kan vervangen door een avatar, dit is leuk voor het streamen van games bijvoorbeeld. De avatar beweegt zoals jij beweegt, de mond beweegt ook net als het knipperen van je ogen.

Vanmiddag ook maar eens gebruikt met toepasselijke avatar voor een MS Teams meeting waarbij 2 collega's zitten die DOGE een verschrikking vinden :).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oTUqDgIGNvCWEeYPIQ6BEEHWD-M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QAsqkkQTYiY1t8BbgXsB3yLp.png?f=fotoalbum_large

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-10 17:19
Straks maar ff kijken naar een Groen veld met oranje candelsticks beter als RODE.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YlGCVgKxbeg3TWTHq2Bp5Kh0hPA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6OuhPcZAUym9QLtr0C39PBfP.webp?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:40
pletter schreef op maandag 21 juni 2021 @ 17:27:
Straks maar ff kijken naar een Groen veld met oranje candelsticks beter als RODE.

[Afbeelding]
Dan

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themikes
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-09 20:42
DOGE Branded as Ponzi by Federal Reserve Bank President.

Volgens mij zag ik hier iemand voorbij komen die 100% in doge zit. Oei

[ Voor 3% gewijzigd door themikes op 21-06-2021 17:33 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
themikes schreef op maandag 21 juni 2021 @ 17:33:

Als mensen dat nog niet wisten dan kan ik het alleen maar toejuichen dat ie door het putje gaat.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Iemand van de Federal Reserve Bank van Minneapolis(!) noemde het een ponzi nadat diegene over Doge gelezen had op LinkedIn.
Wacht maar tot-ie ook over het bestaan van Bitcoin leest :P

Verder een nietszeggend iets, natuurlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 21-06-2021 17:39 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:16
XRP heeft Doge ingehaald 🤗👌

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hadespuiter
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06 05:21
Als je geen andere munt hebt dan klopt dat, maar ze hebben daar ook de USD en kopen daarnaast waarschijnlijk ook hun producten in met USD.
Als bitcoin stijgt hebben ze niet zo'n haast met het aanpassen van de prijskaartjes, maar dat wordt totaal anders als hij daalt.

[ Voor 18% gewijzigd door Hadespuiter op 21-06-2021 17:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• workermaster
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-08 15:14

Dat was ik tot deze ochtend. Gelukkig nu eruit gestapt. Er zijn veel mensen die aardig wat hebben verdient aan Doge. Helaas ben ik er niet een van.

Er zijn meerdere coins geweest die ineens hard moonen. Sommigen verdienen daar erg goed mee.

Iemand hier ervaring met flexibel sparen op Binance? Of liquidity swap?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zazabez1
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-10 20:28
Tartarus schreef op maandag 21 juni 2021 @ 15:27:
Ik geef het nog een halfuurtje. Daarna ga ik panicsellen.
Ik ga juist wat fiat klaarzetten om de dip te kopen 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themikes
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-09 20:42
Ik zou je geld parkeren bij een bedrijf die gevestigd is op de Kaaimaneilanden. Staat daar SAFU toch?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

workermaster schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:30:
[...]

Dat was ik tot deze ochtend. Gelukkig nu eruit gestapt. Er zijn veel mensen die aardig wat hebben verdient aan Doge. Helaas ben ik er niet een van.

Er zijn meerdere coins geweest die ineens hard moonen. Sommigen verdienen daar erg goed mee.

Iemand hier ervaring met flexibel sparen op Binance? Of liquidity swap?
Als het goed is krijg je als nieuwe gebruiker waarschuwingen zodra je naar liquidity swap gaat. Gelijk weer weggaan daar.

Stelregel, des te hoger de opbrengsten, des te risicovoller de belegging. Je bent, net als ikzelf, vrij nieuw nog in het wereldje en voor dit soort handel nog te onervaren.

Probeer ajb je verlies voor nu te accepteren en rustig met 1 of 2 munten de markt te leren begrijpen door gewoon de koersen te volgen, de discussies hier etc. Je was volgend mij al gestapt in btc en eth en laat het daar even bij.

Dit is een heel goed bedoeld en aardig advies, ik las jouw horror verhaal vanmorgen en had een soort van medelijden met je. Nogmaals probeer het niet te snel weer terug te winnen want de risicos die bij zulke gains horen laten je nog verder rekt gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Zazabez1 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:45:
[...]

Ik ga juist wat fiat klaarzetten om de dip te kopen 😎
Geloof me, je wil die DNT niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• workermaster
Ngangatar schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:49:
[...]

Als het goed is krijg je als nieuwe gebruiker waarschuwingen zodra je naar liquidity swap gaat. Gelijk weer weggaan daar.

Stelregel, des te hoger de opbrengsten, des te risicovoller de belegging. Je bent, net als ikzelf, vrij nieuw nog in het wereldje en voor dit soort handel nog te onervaren.

Probeer ajb je verlies voor nu te accepteren en rustig met 1 of 2 munten de markt te leren begrijpen door gewoon de koersen te volgen, de discussies hier etc. Je was volgend mij al gestapt in btc en eth en laat het daar even bij.

Dit is een heel goed bedoeld en aardig advies, ik las jouw horror verhaal vanmorgen en had een soort van medelijden met je. Nogmaals probeer het niet te snel weer terug te winnen want de risicos die bij zulke gains horen laten je nog verder rekt gaan.
Ik blijf er zeker nog even weg. Vooral van het short en long verhaal. Maar ik had het idee dat sparen niet zoveel risico had.

Ik neem aan dat het voor mijn situatie nu het beste is om gewoon de crypto die ik heb vast te houden en verder mijzelf gewoon hier en daar wat in te lezen.

Overigens zat ik net op r/dogecoin. Raar om nu met "gezond verstand" terug te kijken wat daar allemaal wordt geroepen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik weet van een collega die paar weken terug alleen Doge en VET had (voor de rest niks)
phoe dat is wat 😥

[ Voor 16% gewijzigd door Kol Nedra op 21-06-2021 18:59 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
De oude rotten hebben dergelijke pullbacks al eerder meegemaakt en anticiperen erop, of accepteren het. Nieuwe instappers moeten dit helaas een keer meemaken en ondergaan, waardoor ze de volgende keer voorzichtiger worden.

Dit patroon herhaalt zichzelf regelmatig, geen enkele markt stijgt onbeperkt door zonder tussendoor weer een stuk te dalen, ondanks alle berichten die je regelmatig van moonboys langs ziet komen.

Vanuit mijn persoonlijke situatie: Ik ben geen holder en zal nooit een holder worden. Moet er niet aan denken >60k aan te hebben getikt met Bitcoin en nu weer -50% lager te staan, ook niet als de koers over 2 maanden bijv. op 120k staat, want dat is achteraf mooi, maar vooraf geen gegeven. Ik stap pas weer in als ik tekenen zie van een trend reversal en short zo af en toe tussendoor.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

workermaster schreef op maandag 21 juni 2021 @ 18:55:
[...]

Ik blijf er zeker nog even weg. Vooral van het short en long verhaal. Maar ik had het idee dat sparen niet zoveel risico had.

Ik neem aan dat het voor mijn situatie nu het beste is om gewoon de crypto die ik heb vast te houden en verder mijzelf gewoon hier en daar wat in te lezen.

Overigens zat ik net op r/dogecoin. Raar om nu met "gezond verstand" terug te kijken wat daar allemaal wordt geroepen.
Besef ajb dat crypto in cycles gaat en we nu in de laatste fase van zo’n cycle zitten, die fase kenmerkt zich door zeer hoge koersen van sommige crypto’s. Wij zijn feitelijk te laat om deze cycle nog knetterhard te kunnen verdienen maar kunnen alles wat we nu leren, wel gebruiken om over 4 a 5 jaar aan het einde van de volgende cycle iets te verdienen.

Of het einde van deze cycle nog 2 minuten (overdreven) of 8 maanden weg is, niemand die het weet.

Als ik het goed heb begrepen zal een nieuwe cycle dus weer zo’n 3 - 5 jaar duren en de opdracht voor ons is om tussen het instorten van de huidige en de opkomst van de nieuwe zoveel mogelijk te accumuleren voor een zo gunstig mogelijke prijs.

Waarom zoveel hier adviseren om in btc te investeren is omdat bij btc de kans het grootst is dat deze de volgende run nog bestaat en wederom boven zijn eigen prijs uit weet te stijgen. Bij alts, ook liefkozend shitcoins genoemd, is het risico groter dat ze in de tussenliggende jaren zullen verdwijnen of dat er betere oplossingen zullen komen welke deze cryptos overbodig maakt.

Investeren in shitcoins is dus echt geen slecht plan, alleen de timing was heel erg beroerd. Dat doet men normaal gesproken pas weer over (gokje) een jaar of 2, dan zijn de prijzen een stuk lager, de risicos kleiner en de opbrengsten groter.

Hoogstwaarschijnlijk wist je 95% van wat ik hier type al maar voor de zekerheid en het algehele plaatje zet ik het toch neer, wie weet vallen er een paar dingen op hun plek nu.

Aan de rest, verbeter me ajb waar ik de plank weer eens missla, ik wil geen klote advies geven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Waar zijn de positivos gebleven?
69k in september.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beckske
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 22-06-2021
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ONWmgqjwsAPn80iZOeMI_8vrpd0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K2gkfTeeHlRBueUJC8hgViap.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
Aarebe1 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:26:
Waar zijn de positivos gebleven?
69k in september.
Dan kan ik niet. Heb ik twee verjaardagen en zit ik te rouwen dat de zomer voorbij is. Doe dan maar rond kerst of zo, als ik weer in feeststemming ben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tartarus
Cilou Annys https://g.co/kgs/qbkLua
Het is een Belgische milf. Bilf? :?

[ Voor 4% gewijzigd door Tartarus op 21-06-2021 19:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• workermaster
Ngangatar schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:15:
[...]

Besef ajb dat crypto in cycles gaat en we nu in de laatste fase van zo’n cycle zitten, die fase kenmerkt zich door zeer hoge koersen van sommige crypto’s. Wij zijn feitelijk te laat om deze cycle nog knetterhard te kunnen verdienen maar kunnen alles wat we nu leren, wel gebruiken om over 4 a 5 jaar aan het einde van de volgende cycle iets te verdienen.

Of het einde van deze cycle nog 2 minuten (overdreven) of 8 maanden weg is, niemand die het weet.

Als ik het goed heb begrepen zal een nieuwe cycle dus weer zo’n 3 - 5 jaar duren en de opdracht voor ons is om tussen het instorten van de huidige en de opkomst van de nieuwe zoveel mogelijk te accumuleren voor een zo gunstig mogelijke prijs.

Waarom zoveel hier adviseren om in btc te investeren is omdat bij btc de kans het grootst is dat deze de volgende run nog bestaat en wederom boven zijn eigen prijs uit weet te stijgen. Bij alts, ook liefkozend shitcoins genoemd, is het risico groter dat ze in de tussenliggende jaren zullen verdwijnen of dat er betere oplossingen zullen komen welke deze cryptos overbodig maakt.

Investeren in shitcoins is dus echt geen slecht plan, alleen de timing was heel erg beroerd. Dat doet men normaal gesproken pas weer over (gokje) een jaar of 2, dan zijn de prijzen een stuk lager, de risicos kleiner en de opbrengsten groter.

Hoogstwaarschijnlijk wist je 95% van wat ik hier type al maar voor de zekerheid en het algehele plaatje zet ik het toch neer, wie weet vallen er een paar dingen op hun plek nu.

Aan de rest, verbeter me ajb waar ik de plank weer eens missla, ik wil geen klote advies geven.
Super bedankt voor de uitleg en tijd die je voor mij neemt.
Ik hoop dat we niet nog veel verder gaan dalen maar ben ondertussen wel voorbereid op het scenario dat ik pas over 5 iets aan deze investering ga hebben. Natuurlijk ga ik in de tussentijd wel proberen om langzaam meer kapitaal te investeren zodat ik een betere positie kan krijgen. Maar voorlopig investeer ik nog niets tot het weer gaat stijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:13

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• beckske
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 22-06-2021
@Ngangatar miss sla

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• workermaster
Ik vroeg me al af wat de grap was

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik zie het al, bij gebrek aan 50k babes gaan we typo babes plaatsen. Ik zal er nog een stel maken wanneer dit zulke plaatjes geeft. Ik ben Gek op uhmmmm………. sla.

Super 😂👍🏻👊🏻

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:17
workermaster schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:32:
[...]

Super bedankt voor de uitleg en tijd die je voor mij neemt.
Ik hoop dat we niet nog veel verder gaan dalen maar ben ondertussen wel voorbereid op het scenario dat ik pas over 5 iets aan deze investering ga hebben. Natuurlijk ga ik in de tussentijd wel proberen om langzaam meer kapitaal te investeren zodat ik een betere positie kan krijgen. Maar voorlopig investeer ik nog niets tot het weer gaat stijgen.

Ik vond dit wel een goeie voor mensen die nieuw instappen. Deze is van zo'n 3 maanden terug toen de prijs een stuk hoger stond maar de basis principes zijn hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:08
Ik las dit:

“Sell-offs like these usually induce panic in the market. This is when people get scared and start dumping their coins. Regardless of whether they’re making profits or losses. They just don’t want to get caught when the market dumps much further. And so the cycle continues. More people sell, more people panic and they sell.”

Uhhh, maar WIE KOOPT deze dump dan? :?

Wat wordt er toch een hoop onzin geschreven…. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• workermaster
HoppyF schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:42:
Ik las dit:

“Sell-offs like these usually induce panic in the market. This is when people get scared and start dumping their coins. Regardless of whether they’re making profits or losses. They just don’t want to get caught when the market dumps much further. And so the cycle continues. More people sell, more people panic and they sell.”

Dan moet je eens r/dogecoin lezen. Die gekken kopen alles wat los en vast zit en spuwen haat als je twijfels hebt. Ben blij dat ik ervan verlost ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-09 10:11
Ik las dit:

Zo is het. Een verkoop komt pas tot stand als iemand voor die prijs wil kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
workermaster schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:43:
[...]

Dan moet je eens r/dogecoin lezen. Die gekken kopen alles wat los en vast zit en spuwen haat als je twijfels hebt. Ben blij dat ik ervan verlost ben.
Ik doel niet op Doge maar de serieuze coins zoals BTC, ETH, enz.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
Ik ben zo 1 van die stoere mannen die nu heeft gekocht

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wzIMCrRJbD-vSKHaZhLikjf64_A=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rmBXr8IN5X2ILiiTBFisGW1c.jpg?f=user_large

[ Voor 67% gewijzigd door freshprince op 21-06-2021 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:24
freshprince schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:45:
Ik ben zo 1 van die stoere mannen die nu heeft gekocht

[Afbeelding]
Ja ik ook. Kom maar op met die sjiep coinzz

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-10 13:14
Ik niet, ik probeer nog steeds buy high sell low.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
workermaster schreef op maandag 21 juni 2021 @ 09:41:
[...]

Had toch gehoopt dat ik dat niet zou zijn.
Ik krijg sterk het idee dat iedereen hier dikke winsten heeft en ik vrijwel de enige ben die letterlijk alleen maar verliezen heeft met crypto.

To be fair, ik heb het meeste verloren door slechte handels keuzes maar op het moment dat ik besloot te holden, kakte de hele markt in. Het voelt zo ontzettend oneerlijk.
Lees mijn berichten maar eens terug.
De serieuze dan :+
Je bent echt niet de enige. :(:)

Ik heb meer dan 50% verlies. Vlak voor de eerste goeie dip begonnen.

Ook al is dit geld wat ik “kan missen“, het is toch geld en blijft zuur.

Nu zit alles in BTC en stack ik ETH2.0, ADA, DOT en AVAX hier en daar.
Ik hoop dat dit ooit weer een nieuwe top gaat krijgen. Zo ja, mooi. Zo niet, ongetwijfeld weer wat geleerd.
De overige coins heb ik enkele weken geleden omgezet naar BTC.

De komende maanden blijf ik BTC maandelijks DCA’en. En ook daarvan hoop ik dat ik achteraf kan zeggen, ‘goed gegaan Streamnl’.

We gaan het meemaken.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lapa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-10 20:33
Ik las dit:

Je snapt dat als (bijna) niemand zo'n dump zou kopen de prijzen nog véél harder zouden zakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
streamnl schreef op maandag 21 juni 2021 @ 19:55:
[...]

Lees mijn berichten maar eens terug.
De serieuze dan :+
Je bent echt niet de enige. :(:)

Ik heb meer dan 50% verlies. Vlak voor de eerste goeie dip begonnen.

Ook al is dit geld wat ik “kan missen“, het is toch geld en blijft zuur.

Nu zit alles in BTC en stack ik ETH2.0, ADA, DOT en AVAX hier en daar.
Ik hoop dat dit ooit weer een nieuwe top gaat krijgen. Zo ja, mooi. Zo niet, ongetwijfeld weer wat geleerd.
De overige coins heb ik enkele weken geleden omgezet naar BTC.

De komende maanden blijf ik BTC maandelijks DCA’en. En ook daarvan hoop ik dat ik achteraf kan zeggen, ‘goed gegaan Streamnl’.

We gaan het meemaken.
Natuurlijk is crypto jong maar ik zou het niet te somber inzien, zeker met BTC en ETH. Er is een marktwerking te herkennen die ook in andere assets te zien is alleen dan een stuk volatieler (want jonger). Wat de beste strategie is kan ik niet zeggen en hangt af van je mogelijkheden, tijd en kennis. Maar in elke bear of grote dip heb je een negatief sentiment, ook nog vlak voor de huidige bullrun. En dat kan zo in een keer omslaan. Ik geloof persoonlijk dat de bullmarket nog niet voorbij is maar dat we te snel zijn gestegen, onder andere door de tweets van Elon. Maar als de run wel voorbij zou zijn dan geloof ik ook dat er weer een nieuwe bullmarket komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-10 13:14
Ik geloof voorlopig in mijn eigen glazen bol. Een heftige en korte bearmarkt, en na de zomer of wellicht iets later een bullmarkt tot ergens in 2022.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davy_online
  • Laatst online: 20-12-2024
Ik heb vet en ada gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Ik heb van horen zeggen dat vet een shitcoin is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999

knakworst

Get more sats!

Slux schreef op maandag 21 juni 2021 @ 16:23:
Een ADA zal straks 1 van de grootste dalers zijn.
Stablecoin ADA is inderdaad bijna weer 1 euro _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Tartarus schreef op maandag 21 juni 2021 @ 20:17:
[...]

Ik heb van horen zeggen dat vet een shitcoin is.
Klopt. ADA ook trouwens.

https://www.google.nl/sea...QEAE#imgrc=kI540F3KrZAZBM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davy_online
  • Laatst online: 20-12-2024
Hier wordt toch wat vertelt op dit forum, misschien gaat de wereld morgen vergaan. Let op mannen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik blijf lekker dca doen, echter als we onder de 30k gaan dan stop ik even, dan rond 20k koop ik weer bij.

verder blijf ik lekker doorgaan met traden ada/btc en eth/btc pair 🤗

[ Voor 26% gewijzigd door Kol Nedra op 21-06-2021 20:25 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

davy_online schreef op maandag 21 juni 2021 @ 20:20:
Hier wordt toch wat vertelt op dit forum, misschien gaat de wereld morgen vergaan. Let op mannen
Ik let op, het is verteld in jouw zin.

Wat fijn als de wereld morgen vergaat, dan doet die waarde van al die crypto er toch totaal niet toe.

Ondertussen staat de beurs dik in de plus, Tesla ook, Elon Musk heeft geen rare dingen gezegd. Wie moeten we de schuld geven? China met hun honderdste cryptoverbod?

[ Voor 19% gewijzigd door knakworst op 21-06-2021 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Lapa schreef op maandag 21 juni 2021 @ 20:03:
[...]

Je snapt dat als (bijna) niemand zo'n dump zou kopen de prijzen nog véél harder zouden zakken?
Ok, dus je zegt dat de kopers uit “goedheid” een te hoge prijs betalen om het verlies van de verkopers te beperken? 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-10 17:26
Kol Nedra schreef op maandag 21 juni 2021 @ 20:22:
ik blijf lekker dca doen, echter als we onder de 30k gaan dan stop ik even, dan rond 20k koop ik weer bij.

verder blijf ik lekker doorgaan met traden ada/btc en eth/btc pair 🤗
Ik begin juist met DCA onder de 30k, waarom dan stoppen?
knakworst schreef op maandag 21 juni 2021 @ 20:29:
[...]
Ondertussen staat de beurs dik in de plus, Tesla ook, Elon Musk heeft geen rare dingen gezegd. Wie moeten we de schuld geven? China met hun honderdste cryptoverbod?
Amerikanen werden wakker.

[ Voor 31% gewijzigd door Nopheros op 21-06-2021 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
knakworst schreef op maandag 21 juni 2021 @ 20:29:
[...]

Ik let op, het is verteld in jouw zin.

Wat fijn als de wereld morgen vergaat, dan doet die waarde van al die crypto er toch totaal niet toe.

China krijgt altijd de schuld.
Complete onzin want als er één land is waar ze veel geld in crypto pompen en er dik aan verdienen is het China wel. Chinezen zijn gek op geld verdienen en hoe en waar maakt ze weinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Nopheros schreef op maandag 21 juni 2021 @ 20:35:
[...]

Ik begin juist met DCA onder de 30k, waarom dan stoppen?

[...]

Amerikanen werden wakker.
weinig support tussen 20 en 30k

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapa
HoppyF schreef op maandag 21 juni 2021 @ 20:34:
[...]

Ok, dus je zegt dat de kopers uit “goedheid” een te hoge prijs betalen om het verlies van de verkopers te beperken? 8)7
Nee, natuurlijk niet. De panic sell van de ene is de gouden kans (of routinematige DCA of stop-loss) van de ander. Maar wie gelijk heeft weet je pas later.

En dat wil niet zeggen dat die quote die stelt dat panic sells extra verkopen stimuleert en daardoor een zelf versterkend effect heeft, niet klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapa
...

[ Voor 98% gewijzigd door Lapa op 21-06-2021 20:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 30-09 12:05
Kol Nedra schreef op maandag 21 juni 2021 @ 20:40:
[...]

weinig support tussen 20 en 30k
Er is nog helemaal geen support getest in die range.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Sluw schreef op maandag 21 juni 2021 @ 20:06:
[...]

Natuurlijk is crypto jong maar ik zou het niet te somber inzien, zeker met BTC en ETH. Er is een marktwerking te herkennen die ook in andere assets te zien is alleen dan een stuk volatieler (want jonger). Wat de beste strategie is kan ik niet zeggen en hangt af van je mogelijkheden, tijd en kennis. Maar in elke bear of grote dip heb je een negatief sentiment, ook nog vlak voor de huidige bullrun. En dat kan zo in een keer omslaan. Ik geloof persoonlijk dat de bullmarket nog niet voorbij is maar dat we te snel zijn gestegen, onder andere door de tweets van Elon. Maar als de run wel voorbij zou zijn dan geloof ik ook dat er weer een nieuwe bullmarket komt.
Ik ben helemaal niet somber. Het is een bijzondere wereld en kan er best wel van genieten.
Dit topic helpt ook ;)

@workermaster
Een tip van een andere noob :+
Maak een keuze met je coins en gooi je crypto apps van je gsm. Dan kan je niet om de 15min naar de waarde kijken van je wallet.
Net als Facebook. In begin is het lastig maar daarna geeft het je rust.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Rien ne va plus, ik ga rekt.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:24
JW04 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 20:49:
[...]
Zullen we afspreken om dat ook niet te doen?

Vanaf hier gewoon MOON, en LAMBO's aub...

Een of andere vetnek op youtube had me beloofd dat BTC op 288k zou staan en ETH op 10k, dus hup... stelletje luie donders, gooi geld er tegen aan... hup hup -O-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• workermaster
streamnl schreef op maandag 21 juni 2021 @ 20:50:
[...]

Ik ben helemaal niet somber. Het is een bijzondere wereld en kan er best wel van genieten.
Dit topic helpt ook ;)

@workermaster
Een tip van een andere noob :+
Maak een keuze met je coins en gooi je crypto apps van je gsm. Dan kan je niet om de 15min naar de waarde kijken van je wallet.
Net als Facebook. In begin is het lastig maar daarna geeft het je rust.
De laatste dagen kijk ik al steeds minder. Denk dat ik gewoon niet zoveel interesse heb in rode cijfers ;)
Maar nu alles verspreid is over meerdere coins, wordt het al lastiger om alles in de gaten te houden. We gaan zien hoe het gaat lopen. Voor nu voel ik me al 100x beter en veiliger nu ik uit Doge weg ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-09 08:35
Ik zou graag de tweets zien van PlanB, maar dat werkt niet omdat het is afgeschermd. Hebben meer mensen dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
MaStar schreef op maandag 21 juni 2021 @ 20:56:
Ik zou graag de tweets zien van PlanB, maar dat werkt niet omdat het is afgeschermd. Hebben meer mensen dat?
Geen probleem mee...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaStar
enomiss schreef op maandag 21 juni 2021 @ 13:44:
[...]

Zelfs al gaat Bitcoin naar 1k, als die tegen 2024 op 280k zit is S2F nog steeds in tact. De koers hoeft het model niet te volgen, het gaat om target prijzen op de lange termijn. Alle volatiliteit ertussen is irrelevant.
Model voorspelde voor dit jaar 100k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• workermaster
MaStar schreef op maandag 21 juni 2021 @ 21:00:
[...]

We hebben nog 6 maanden. En mij hoor je niet klagen als we 100k halen in december.

Oke beetje dan. Dan ga ik klagen dat ik niet eerder had ingezet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Martin11
  • Laatst online: 29-07-2021
Kan het niet laten dit soort plaatjes te posten, net zoals in 2018

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I4K84BJeGs0JI2Zd7afp_qYisec=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/EYBxhvtfdFN9T4x5jFsqWatQ.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Lapa schreef op maandag 21 juni 2021 @ 20:43:
[...]

Nee, natuurlijk niet. De panic sell van de ene is de gouden kans (of routinematige DCA of stop-loss) van de ander. Maar wie gelijk heeft weet je pas later.

En dat wel niet zeggen dat die quote die stelt dat panic sells extra verkopen stimuleert en daardoor een zelf versterkend effect heeft, niet klopt.
Precies wat je zegt.
De panic seller is de droom en gouden kans voor de ander.
Daarom begrijp ik die negatieve berichtgeving ook niet zo want het slaat nergens op.
Dat je een domino effect kunt krijgen is wel te begrijpen maar dat komt meer doordat er een groep is die als domme schapen achter elkaar aan loopt.
De whales kopen met plezier de relatief goedkope coins op.
Geen verzinsel maar uit harde cijfers blijkt dit ook zo te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Martin11 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 21:07:
Kan het niet laten dit soort plaatjes te posten, net zoals in 2018

[Afbeelding]
is toch ook prima allemaal, dikke maand terug stonden we lager. is gewoon consolideren dit. Net zoals vorig jaar met dat ge-eikel rond rond de 10k...duurde ook 2,5 maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Laatst online: 07:03
Er wordt in de media geschreven dat miners uit China verhuizen naar VS en Canada. Gaan al die duizenden ASIC’s per vrachtvliegtuig? Mogen Chinese miningbedrijven dat zomaar importeren in het buitenland?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
baba420 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 21:12:
Er wordt in de media geschreven dat miners uit China verhuizen naar VS en Canada. Gaan al die duizenden ASIC’s per vrachtvliegtuig? Mogen Chinese miningbedrijven dat zomaar importeren in het buitenland?
gok dat ze wellicht wel moeten betalen. Maar wellicht dat ze minder belasting betalen doordat ze het bedrijfsmatig doen. Maar ken de regels niet in de USA of in canada

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freshprince
Vraagje,
Als ik een token swap op uniswap bvb. AAVE naar ETH
Moet ik dan ETH in mijn wallet hebben voor de fees? Of zal de AAVE gebruikt worden om de fee te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
@freshprince Daar wordt ETH voor gebruikt.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
JW04 schreef op maandag 21 juni 2021 @ 20:49:
[...]
19 december 2017 ;)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freshprince
Bedankt.
Vreesde er al voor want dan moet ik eerst nog gas fees betalen om ETH in mijn wallet te krijgen alvorens ik kan swappen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
we hebben iig weer een prachtige bearflag op de 1h en lager. loopt voor 2h eruit......kijken of we dan de 30 weer gaan testen. Heb een optie op een long op 29.6 staan just in case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

anti elppa schreef op maandag 21 juni 2021 @ 21:38:
we hebben iig weer een prachtige bearflag op de 1h en lager. loopt voor 2h eruit......kijken of we dan de 30 weer gaan testen. Heb een optie op een long op 29.6 staan just in case
Ik doe niet aan shorts en longs maar heb daar wel een inkoopordertje staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
Ik bied 50 Shiba aan degene die me succesvolle shorts en longs kan aanleren.
Ook dat ik aan mijn water kan voelen wanneer en hoeveel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Btc dominance on the rise! Klinkt mooier dan altcoins gaan door het putje :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Tartarus schreef op maandag 21 juni 2021 @ 21:42:
1 april is al een tijdje geweest hoor :P

Ga maar anderhalf jaar lang 5 uur per dag naar charts kijken. Indien je het aan je water wil voelen, doe er nog maar 2 jaar bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:14
MaStar schreef op maandag 21 juni 2021 @ 21:00:
[...]

En zo niet dan eten ze hun eigen geslachtsdeel op geloof ik.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-10 22:02

Cis

Pelox schreef op maandag 21 juni 2021 @ 21:55:
[...]

En zo niet dan eten ze hun eigen geslachtsdeel op geloof ik.
Zal mij een worst wezen

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 11:59

MicroWhale

The problem is choice

BootjeVaren schreef op maandag 21 juni 2021 @ 16:49:
[...]

Hoe investeert men als men blind is? 8) :+
De grote plank voor hun hoofd weghalen. Zien ze een stuk beter (en verder).

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Iedereen nog profielfoto's met 100k lazerogen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hansvanochten
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 07:20
Ik snap weer waarom ik gestopt was met crypto.
Zo hup weer 25% van mijn inleg verloren op 1,5 dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
hansvanochten schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:11:
kijk niet per dag joh, wat denk je van 2025? 2030?

Als je crypto te volatiel vind misschien dan naar aandelen kijken?

[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 21-06-2021 22:15 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
hansvanochten schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:11:
Heb je btc verloren of euro's? Dat laatste zou ik niet zo erg vinden....maargoed, ik ben uber bull

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Tartarus schreef op maandag 21 juni 2021 @ 21:42:
Ik moet zeggen dat mijn short bots vandaag goede zaken hebben gedaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvanochten
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 07:20
anti elppa schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:17:
[...]

Heb je btc verloren of euro's? Dat laatste zou ik niet zo erg vinden....maargoed, ik ben uber bull
Ik kijk alleen naar de waarde in euros. Btc is naar mijn mening een digitaal monopolie geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-10 17:26
hansvanochten schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:29:
[...]

Ik kijk alleen naar de waarde in euros. Btc is naar mijn mening een digitaal monopolie geld.
Als je monopolie geld zou kunnen inruilen tegen $ wel ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
hansvanochten schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:29:
[...]

Je zit dus in crypto voor de snelle gains en je geloofd er niet echt in. Of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
anti elppa schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:35:
[...]
Je zit dus in crypto voor de snelle gains en je geloofd er niet echt in. Of zie ik dat verkeerd?
Hier wordt je vertrek aangekondigd @hansvanochten . Wee je gebeente. Gij zult geloven in crypto.

[ Voor 4% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 21-06-2021 22:37 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

fRiEtJeSaTe schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:37:
[...]

Hier wordt je vertrek aangekondigd @hansvanochten . Wee je gebeente. Gij zult geloven in crypto.
En ja hoor….. weer zin in patatje oorlog. Hou daar nou eens mee op 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Laatst online: 05-12-2021
Party is over, Meme stocks zijn de nieuwe crypto

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ik zit in crypto voor de snelle gains 8) Ik geloof er helemaal niet in.
Het is een piramidespel geworden.
Niets mis mee, it's great fun! Maar ik ga niet doen alsof het de toekomst van het geld is of wat het voor ideaal zou moeten zijn :P

Ik ben een heiden, een gecorrumpeerde ziel :P

Because greed is good

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
fRiEtJeSaTe schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:37:
[...]

_O- _O- ik zit maar wat te trollen. Maar ik persoonlijk zou al lang gesoddeld hebben als ik zou denken dat btc monopoly geld zou zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ngangatar schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:42:
[...]

En ja hoor….. weer zin in patatje oorlog. Hou daar nou eens mee op 😂
Hahaha.

Ik nu ook. Om kwart voor elf 's avonds 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door anandus op 21-06-2021 22:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

CyberMania schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:42:
Crypto = volatiel❓
Meme stock = infantiel❓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
anandus schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:43:
Ik zit in crypto voor de snelle gains 8) Ik geloof er helemaal niet in.
Het is een piramidespel geworden.
Niets mis mee, it's great fun! Maar ik ga niet doen alsof het de toekomst van het geld is of wat het voor ideaal zou moeten zijn :P

Ik ben een heiden, een gecorrumpeerde ziel :P

Because greed is good
In 2013 en 2017 was ook een piramide spel volgens "experts". Niets nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
anti elppa schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:45:
[...]

In 2013 en 2017 was ook een piramide spel volgens "experts". Niets nieuws
Als het in 2013 en 2017 een piramidespel was, dan is het nu nog steeds zo. Dat houdt natuurlijk niet op ;)
(net zo lang tot het instort)

[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 21-06-2021 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
CyberMania schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:42:
Is maar klein vergeleken met crypto. En gok dat de sec nog wel gaat ingrijpen op reddit

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LQdqPjQ.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

anandus schreef op maandag 21 juni 2021 @ 22:46:
[...]

Als het in 2013 en 2017 een piramidespel was, dan is het nu nog steeds zo. Dat houdt natuurlijk niet op ;)
(net zo lang tot het instort)
De pyramides staan ook al een behoorlijk tijdje fier overeind.

Pagina: 1 ... 205 ... 245 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!