Toch dipsausend naar het weekend. Lekker man. Ik pak de naturel chips erbij
Past wel een beetje op de onbekende Defi sites. Voornamelijk de BSC gerichte DeFi.
We are being hacked. And it continues can BSC..........
https://twitter.com/FinanceLokum/status/1405170179391299592
Edit: het kan ook een rug pull zijn van de developers zelf. Dat zie je ook best vaak.
Edit: het kan ook een rug pull zijn van de developers zelf. Dat zie je ook best vaak.
[ Voor 17% gewijzigd door Zhou op 16-06-2021 17:38 ]
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Yes het is nog meer het wilde westen dan crypto. Alle pantherswap clones meen ik.Zhou schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 17:37:
Past wel een beetje op de onbekende Defi sites. Voornamelijk de BSC gerichte DeFi.
Oh oh Viva houdt ermee op. Gelukkig hebben we dit topic nog.
Viva forum stopt ook, alternatief is gevondenDarrell schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 18:03:
Oh oh Viva houdt ermee op. Gelukkig hebben we dit topic nog.
Mijn brein raakt hier zo van in de war. En dan probeer ik me voor te stellen dat er 7 manieren zijn om dit te interpreteren.
Grumpy: Godver ik wil Mooonnnnn
Happy: Jeeej, Mooonnnnn!
Sleepy: ik ga slapen, Mooonnnnn
Bashful: Wil iemand anders ook Mooonnnnn, misschien? Iemand?
Sneezy: HatsjMooonnnnn!
Dopey: [Mimes Mooonnnnn]
Doc: We will sake it Mooonnnnn, durr Make it Sooonnnnn
Welke zou dit nou toch zijn??
edit:
Zie je, ben ik zo in de war dat ik Nederlandstalige en Engelstalige dwergen op 1 hoop gooi.
Zie je, ben ik zo in de war dat ik Nederlandstalige en Engelstalige dwergen op 1 hoop gooi.
[ Voor 13% gewijzigd door Twee Dee op 16-06-2021 18:28 ]
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Zal nu wel rekt zijn denk ik... op de 1min:strip_exif()/f/image/ChiRgZbiJ6Yd0HYctGfWKXvp.jpg?f=fotoalbum_large)
Owh kijk op aggr moon en rekt in 1 minuut
:strip_exif()/f/image/ChiRgZbiJ6Yd0HYctGfWKXvp.jpg?f=fotoalbum_large)
Owh kijk op aggr moon en rekt in 1 minuut
[ Voor 83% gewijzigd door Ronald.42 op 16-06-2021 18:51 ]
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Short posities deden het toch niet slecht zou ik zeggen.SlasZ schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 19:00:
moedige mensen die hier nu gaan day traden
Als je vroeg genoeg begon, maar om nu in te stappen?knakworst schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 19:02:
[...]
Short posities deden het toch niet slecht zou ik zeggen.
Geen probleem als je weet wat je doet, of van een gokje houdt.SlasZ schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 19:03:
[...]
Als je vroeg genoeg begon, maar om nu in te stappen?
Verwijderd
Too much concentration?
https://u.today/whales-no...90000-btc-recently-reportWhales Now Hold 48.7% of Total Bitcoin Supply After Buying 90,000 BTC Recently: Report
Op dagelijkse volumes van 200-400k toch niet zo veel?Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 19:06:
Too much concentration?
[...]
https://u.today/whales-no...90000-btc-recently-report
Als je 5 uurtjes overhebt: (daaamn 5 UREN
)

nothing stops this train
[YouTube: Waarom JIJ nu moet handelen in CRYPTO en daar heel RIJK mee gaat worden]

[ Voor 7% gewijzigd door Richh op 16-06-2021 19:17 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Elke Whale is als een Shrimp begonnen toch?Verwijderd schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 19:06:
Too much concentration?
[...]

nothing stops this train
DOT kan sinds een uurtje getrade worden op Coinbase pro maar de Amerikanen slapen geloof ik uit vandaag

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
In de fiat wereld is het niet veel andersVerwijderd schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 19:06:
Too much concentration?
[...]
De miljardairs bezitten 60% van wereld vermogen
LP deelneming betekend over het algemeen je inzet laten wegsmelten. Soms kom je klein positief eruit, meestal klein rood.baba420 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 20:03:
Vandaag 58 Matic tokens verloren door ze in de LP van Titan-Matic te stoppen.
[Afbeelding]
Ik zie het als leergeld. Om maar te illustreren dat het niet altijd rozengeur en maneschijn is.
Waarschijnlijk de FED.Darrell schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 20:08:
[Afbeelding]
Bulls zijn er klaar mee? Aardig wat actie in een paar minuten tijd.
Wel grappig hoe de NDAQ dipt en crypto juist stijgt
[ Voor 5% gewijzigd door Chaes op 16-06-2021 20:10 ]
Dat was morgen toch pas?Chaes schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 20:08:
[...]
Waarschijnlijk de FED.
Wel grappig hoe de NDAQ dipt en crypto juist stijgt
Of vanavond 20:00?
[ Voor 4% gewijzigd door Darrell op 16-06-2021 20:11 ]
Iedereen die overleveraged is/was is weer wakker
Uit de FT:
Je kan het dus ook als bearish nieuws beschouwen.Fed signals first rate rise will come in 2023
Officials bring forward forecasts for tighter monetary policy after boosting inflation projections
Nu nog even afwachten of ze het tijdens de FOMC nog over crypto gaan hebben. YouTube: FOMC Press Conference June 16, 2021
Zo niet, zal de koers weer omhoog gaan. En bij slecht nieuws volgt mogelijk een verdere dip.
Zo niet, zal de koers weer omhoog gaan. En bij slecht nieuws volgt mogelijk een verdere dip.
Meestal op dit soort nieuws weet men aanvankelijk niet waar heen, dus vandaar ook +3/-3% in een paar minuten. Naderhand wordt duidelijk waar de koers heen wil.. zeer moeilijk traden dit, vroeger veel geprobeerd met forex.. uiteindelijk toch verlies geleden over het algemeen
Dat duurt nog langggggg. Tegen die tijd heb je hyperinflatie. Zeer bullish dusChaes schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 20:16:
[...]
Uit de FT:
[...]
Je kan het dus ook als bearish nieuws beschouwen.
[ Voor 3% gewijzigd door anti elppa op 16-06-2021 20:22 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
anti elppa schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 20:20:
[...]
Dat duurt nog langggggg. Tegen die tijd heb je hyperinflatie. Zeer bullish dus

Dachten er maar meer mensen zo over.
DGB is interessant, zet hem op Weelky 👀
ook als je kijkt bij de btc pair ervan en de bnb pair.
ook als je kijkt bij de btc pair ervan en de bnb pair.
[ Voor 40% gewijzigd door Kol Nedra op 16-06-2021 20:26 ]
nothing stops this train
Tsja. Stel, inflatie had de pan uit gerezen ( wat het ook doet) en fed had de rente verhoogd => dump
Fed zegt nu: mwah. Valt allemaal wel mee. Verhogen pas in 2023 en gaan weer allerlei leningen opkopen. Ook dump?
Dikke vette moon is wat ik ervan denk.
Fed zegt nu: mwah. Valt allemaal wel mee. Verhogen pas in 2023 en gaan weer allerlei leningen opkopen. Ook dump?
Zo zit de vork alleen niet helemaal in de steel. Aanvankelijk was er het plan om de rente ongewijzigd te laten t/m tenminste eind 2024. Dat wordt nu dus een stuk naar voren gehaald. Dat 'artikel' van IEX is compleet waardeloos.Darrell schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 20:25:
Tsja. Stel, inflatie had de pan uit gerezen ( wat het ook doet) en fed had de rente verhoogd => dump
Maar idd tegen die tijd is fiat niets meer waard. En de noodrem gaan ze niet aanhalen.Chaes schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 20:27:
[...]
Zo zit de vork alleen niet helemaal in de steel. Aanvankelijk was er het plan om de rente ongewijzigd te laten t/m tenminste eind 2024. Dat wordt nu dus een stuk naar voren gehaald. Dat 'artikel' van IEX is compleet waardeloos.
Nvm keek verkeerd
[ Voor 68% gewijzigd door Darrell op 16-06-2021 20:37 ]
Ohja? Op mijn scherm nietDarrell schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 20:35:
Nvm keek verkeerd

Stel dat je al het geld, goud, crypto … in de wereld op een hoop zou gooien en vervolgens iedereen op de planeet een even groot deel zou geven …lighting_ schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 19:50:
[...]
In de fiat wereld is het niet veel anders
De miljardairs bezitten 60% van wereld vermogen
Dan voelt iedereen zich 1 uurtje ‘rijk’ maar de werkelijkheid zou zijn dat iedereen dan op slag arm is. Iets om over na te denken.
Pohhhhh wat een swings zeg. Aardig wat kunnen kopen bij ruim 38k en begin 39k. Nu lekker chillen en wachten tot het geld komt 😎
Er is groter nieuws in Amerika... iets met FED en inflatie en zo...Ray_ schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 19:22:
DOT kan sinds een uurtje getrade worden op Coinbase pro maar de Amerikanen slapen geloof ik uit vandaag
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Nee joh ik zei eerst s&p500 staat alweer in de plus maar dat was de s&p/tsx
Ai ook nagenoeg de top gekocht zie ik. Titan is ook hard gedumpt inderdaad (en nog steeds ongoing). Shit happens. Aan de andere kant was het harder gegaan als je titan naked hield.baba420 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 20:03:
Vandaag 58 Matic tokens verloren door ze in de LP van Titan-Matic te stoppen.
[Afbeelding]
Ik zie het als leergeld. Om maar te illustreren dat het niet altijd rozengeur en maneschijn is.
[ Voor 6% gewijzigd door keepitfrosty op 16-06-2021 21:24 ]
Het valt totaal niet mee. Alleen nu verhogen gaat ook mega gevolgen hebben. Eigenlijk staan ze schaak mat.Darrell schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 20:25:
Maar wel een prima bounce back nuDarrell schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 21:00:
[...]
Nee joh ik zei eerst s&p500 staat alweer in de plus maar dat was de s&p/tsx
Dat zeg ik. Gamma.anti elppa schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 21:28:
[...]
Het valt totaal niet mee. Alleen nu verhogen gaat ook mega gevolgen hebben. Eigenlijk staan ze schaak mat.
het is echt een stuk rustiger hier, omdat er weinig actie is met BTC?
nothing stops this train
Omdat het een kwalitatief uitermate teleurstellende dag is.Kol Nedra schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 21:34:
Mensen hebben weinig te melden.
Ga eens buiten temperatuur check doen???Kol Nedra schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 21:34:
Dit inderdaad.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ik denk dat ultrasafe een hele mooie toekomst heeft. Het is de moeite waard om te checken. Net interview met Benzinga gehad. Om 11 uur aerdrop. Nu 16m MC. Als Bitcoin meewerkt schat ik een x300 in.
Voetjes omhoog => Oban => Stadia staat aan => 2K21Kol Nedra schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 21:34:
*al het spaargeld erin + extra lening bij loanshark! MOON!*rick1993 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 22:08:
Ik denk dat ultrasafe een hele mooie toekomst heeft. Het is de moeite waard om te checken. Net interview met Benzinga gehad. Om 11 uur aerdrop. Nu 16m MC. Als Bitcoin meewerkt schat ik een x300 in.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Mensen die hadden verwacht dat er een run-up naar 43k zou komen zonder hiccups
Komop zeg, dit is toch vrij duidelijk geweest. Gewoon een test en straks weer niets aan de hand.

Komop zeg, dit is toch vrij duidelijk geweest. Gewoon een test en straks weer niets aan de hand.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Jedi_Pimp schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 22:16:
Mensen die hadden verwacht dat er een run-up naar 43k zou komen zonder hiccups![]()
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/nouUVuv17m0KXFfg6flerRWx.gif?f=user_large)
Geloof je me inmiddels al?
psn = smeersbergen
Die waren er niet veel vond ik. Had je dit 3 maanden terug gehad dan was het 99% geweestJedi_Pimp schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 22:16:
Mensen die hadden verwacht dat er een run-up naar 43k zou komen zonder hiccups![]()
Chiliz komt morgen op Coinbase. Samen met enkele shitcoins.
Hopelijk een pumpje vannacht.
Hier was laatst iemand die Chz duur aangekocht had (80 cent?) en twijfelde als ze nog eens gingen stijgen. —> hou de boel in de gaten morgen. Misschien kan je nog wat recupereren. Ik duim alvast 🌶
Hier was laatst iemand die Chz duur aangekocht had (80 cent?) en twijfelde als ze nog eens gingen stijgen. —> hou de boel in de gaten morgen. Misschien kan je nog wat recupereren. Ik duim alvast 🌶
Ze hebben al een pump gehad door het nieuws dat ze gelist zouden worden. Meestal is dat het dan ook wel weer.mrb85 schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 22:48:
Chiliz komt morgen op Coinbase. Samen met enkele shitcoins.
Klopt. Ik hoop eigenlijk dat ze morgen van de gelegenheid gebruik maken om nog nieuwe partnerships naar buiten te brengen.
Want laat ons eerlijk zijn. Er zijn veel shitcoins. Maar als je een grote lijst van kapitaalkrachtige partners hebt … dan heb je een streepje voor.
Want laat ons eerlijk zijn. Er zijn veel shitcoins. Maar als je een grote lijst van kapitaalkrachtige partners hebt … dan heb je een streepje voor.
+1
Maar is wel een beetje zo toch. No worries guys, moon soon, we're all gonna make it
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ja ik snap wat je zegt en een dip/terugval is ook onvermijdelijk. Maar de afgelopen dagen van 34k naar 40k zonder noemenswaardige hiccups, dus niks is onmogelijk.Jedi_Pimp schreef op woensdag 16 juni 2021 @ 23:01:
[...]
+1
Maar is wel een beetje zo toch. No worries guys, moon soon, we're all gonna make it
Het

Post mortem..
Slecht nieuws zo laat in de nacht, helemaal opgebleven om de schade nog enigzins te beperken.
Stable coin USDC - IRON LP is nu officieel dood, nu de prijs van Titan naar 0 is gedaald
IRON heeft zijn peg nu ook compleet verloren en wordt nu alleen voor ong 70% gepegged door USDC
Haal je funds zsm uit de pool van beefy/iron finance, wanneer het kan.. de smart contract van de pool laat dit voorlopig niet toe aangezien de prijs 0 is geworden. Na 12 uren zou je weer USDC uit kunnen halen..
meer info twitter van iron finance: https://twitter.com/IronFinance
Het was mooi zo lang het duurde. eindresultaat zo'n 12% verlies
samenvatting:

Slecht nieuws zo laat in de nacht, helemaal opgebleven om de schade nog enigzins te beperken.
Stable coin USDC - IRON LP is nu officieel dood, nu de prijs van Titan naar 0 is gedaald

Haal je funds zsm uit de pool van beefy/iron finance, wanneer het kan.. de smart contract van de pool laat dit voorlopig niet toe aangezien de prijs 0 is geworden. Na 12 uren zou je weer USDC uit kunnen halen..
samenvatting:
:fill(white):strip_exif()/f/image/3tfItNl5W7fpaNiNgJGIqcBI.png?f=user_large)
@Skywalker88 dat is wel heel zuur voor mensen die er vertrouwen in hadden en veel geld in hebben gestoken.
Ik hoop dat diegenen niet harder geraakt zijn dan dat ze kunnen hebben.
Verwijderd
Dit was toch die LP waar je 1,85% per dag kreeg zag ik voorbij komen?Tartarus schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 06:19:
@Skywalker88 dat is wel heel zuur voor mensen die er vertrouwen in hadden en veel geld in hebben gestoken.
Natuurlijk gaat dat binnen no time verkeerd.
Kan je pas opnemen bij Beefy zodra het gele blok weg is? Vanaf hoe laat UTC kan je weer opnemen?Skywalker88 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 03:27:
Post mortem..![]()
Edit: zojuist toch gelukt.
We blijven glimlachen en zeggen dat het leergeld was.
*na shitcoins op BSC en DeFi avontuur op Polygon terug naar alleen het saaie maandelijkse BTC aankopen.
[ Voor 18% gewijzigd door baba420 op 17-06-2021 06:30 ]
Ik heb het met mijn rechteroog gezien en verder niet op gelet of naar gekeken. Is ook niet iets waar ik aan wil beginnen. Heb niet zoveel bewegingsruimte om verliezen te kunnen maken of whatnot.Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 06:22:
[...]
Dit was toch die LP waar je 1,85% per dag kreeg zag ik voorbij komen?
Natuurlijk gaat dat binnen no time verkeerd.
Ik doe gewoon DCA, HODL en microtrading.
Hoe kan dat nou, dr was toch letterlijk geen risico?Skywalker88 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 03:27:
Post mortem..![]()
Stable coin USDC - IRON LP is nu officieel dood, nu de prijs van Titan naar 0 is gedaaldIRON heeft zijn peg nu ook compleet verloren en wordt nu alleen voor ong 70% gepegged door USDC
samenvatting:
[Afbeelding]

mjoaris schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 19:27:
[...]
Letterlijk het enige risico, zoals @Glenn Hoddle al terecht opnoemde, is dat ofwel USDC, ofwel IRON zijn "peg" van 1$ verliest. Hierbij schat ik dat IRON het meest riskant is. Weten jullie al dat Mark Cuban ook in/via Beefy Finance heeft geinvesteerd trouwens?
/f/image/F4kbNENV2jHxL8wDdA1kdhMU.png?f=fotoalbum_large)
Deze aggressieve post heeft dan nog +5 gehad. Stoor ik mij dus wel wat aan...mjoaris schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 19:27:
[...]
Het is toch ongelofelijk dat er een magische internet munt als Bitcoin bestaat waar iedereen geld mee kan verdienen en altijd maar stijgt? Lijkt mij too good to be true! Anders zou toch iedere investeerder, hedgefund en dakloze instappen? @Partypsych @freshprince @sampoo @PHPResource @wouterwouter2
Letterlijk het enige risico, zoals @Glenn Hoddle al terecht opnoemde, is dat ofwel USDC, ofwel IRON zijn "peg" van 1$ verliest. Hierbij schat ik dat IRON het meest riskant is. Weten jullie al dat Mark Cuban ook in/via Beefy Finance heeft geinvesteerd trouwens?
Beefy.Finance is here to stay, ik heb dat al zo ontzettend vaak gezegd hier in deze chat. Toch is men nog erg DeFi schuw hier. En trouwens, wie zegt dat je in die IRON-USDC LP moet staken? Er zijn genoeg opties voor iedereen op Beefy.Finance.
Zodra er te veel fanboys zijn (Ripple anyone) weet je dat je DYOR moet doen. Risicovrij 1,58 procent per dag. Prima als je er in investeert maar als je denkt dat je risicovrij investeert moet je even naar de dokter.freshprince schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 07:22:
[...]
Deze aggressieve post heeft dan nog +5 gehad. Stoor ik mij dus wel wat aan...
Misschien al bekend hier maar dit stemt me toch ook niet vrolijk:
Tether is dus gewoon een ongereguleerde (centrale) bank met schady figuren en partners, die maar voor 3% gebacked is door cash en meer dan de helft in ongereguleerde leningen (aan wie/wat??). Ze gaan nu wel al een lange tijd mee maar ooit zal dit toch wel inklappen vermoed ik.
Wat zijn de alternatieve stablecoins of zijn ze allemaal in het zelfde straatje ziek?
Tether is dus gewoon een ongereguleerde (centrale) bank met schady figuren en partners, die maar voor 3% gebacked is door cash en meer dan de helft in ongereguleerde leningen (aan wie/wat??). Ze gaan nu wel al een lange tijd mee maar ooit zal dit toch wel inklappen vermoed ik.
Wat zijn de alternatieve stablecoins of zijn ze allemaal in het zelfde straatje ziek?
Ik zelf kies voor USDC meestal omdat ik ergens gelezen had dat deze niet zo shady was als USDT. Maar of er iets mis is met USDT kan ik niet zeggen.SlasZ schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 07:44:
[YouTube: Exposing Tether - Bitcoin's Biggest Secret]
En BUSD of Binance natuurlijk voor de zero fees
[ Voor 3% gewijzigd door freshprince op 17-06-2021 07:47 ]
Ik moest er stiekem toch wel om grinniken. De Anaconda kwam al snel onder het gazon vandaan.
"Er kan weinig fout gaan, behalve als...."en laat dat nou net een dag later gebeuren
Ik snap dat er heus wel wat leuks te pakken is in Defi, en zeker niet alles te mooi is om waar te zijn maar ik heb toch altijd wel het idee dat ik door 4 hoepels moet heen springen om uberhaubt geld erop te krijgen...als de shit de fan raakt dan moet ik dus ook weer door 4 hoepels terug en dat kost gewoon te veel tijd als er dikke rode dildo's komen.
Anyhow, leverage stoploss op DOT met 0,003 cent vannacht gehit (22,870)...net ff te strak gepland want exact daarna ging het naar de 23,5-ish
"Er kan weinig fout gaan, behalve als...."en laat dat nou net een dag later gebeuren
Ik snap dat er heus wel wat leuks te pakken is in Defi, en zeker niet alles te mooi is om waar te zijn maar ik heb toch altijd wel het idee dat ik door 4 hoepels moet heen springen om uberhaubt geld erop te krijgen...als de shit de fan raakt dan moet ik dus ook weer door 4 hoepels terug en dat kost gewoon te veel tijd als er dikke rode dildo's komen.
Anyhow, leverage stoploss op DOT met 0,003 cent vannacht gehit (22,870)...net ff te strak gepland want exact daarna ging het naar de 23,5-ish

tether fud is er ook al een jaartje of 4. Zo shady is het niet en die 3% is ook onzin. Er is in al die jaren ook nog nooit een probleem ontstaan.SlasZ schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 07:44:
Dat dat staking van defi op sommige muntjes zou klappen stond in de sterren geschreven, wacht maar tot er een echt bear markt aankomt. Iets met: als iets te mooi lijkt om waar te zijn......
Cashback bij die Binance visa werkt niet overal, bij mijn eerste gebruik meteen afgewezen
Hoop vooral dat ze er van leren.Tartarus schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 06:19:
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Heb je dan een bron wat het tegendeel aantoont? Als gereguleerde banken kunnen omvallen zal het ook en nog sneller kunnen gebeuren met dit soort banken.. die 3% komt van een Tether statement trouwens.anti elppa schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 07:54:
[...]
tether fud is er ook al een jaartje of 4. Zo shady is het niet en die 3% is ook onzin. Er is in al die jaren ook nog nooit een probleem ontstaan.
Dat dat staking van defi op sommige muntjes zou klappen stond in de sterren geschreven, wacht maar tot er een echt bear markt aankomt. Iets met: als iets te mooi lijkt om waar te zijn......
Ik moet wel toegeven dat na het bekijken van het filmpje het toch geen goed gevoel heeft.anti elppa schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 07:54:
[...]
tether fud is er ook al een jaartje of 4. Zo shady is het niet en die 3% is ook onzin. Er is in al die jaren ook nog nooit een probleem ontstaan.
Ook al is het na al die jaren nooit een probleem geweest.
Als je USDT hebt in Binance en deze omruilt voor USD of EUR. Is dit dan Binance die de reserves heeft of is dit Tether?
Ze zijn daar vrij duidelijk in, of valt de winkel/dienst die je af nam niet duidelijk in de uitzonderingen die ze netjes aangeven?sniffles schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 08:00:
Cashback bij die Binance visa werkt niet overal, bij mijn eerste gebruik meteen afgewezen
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
How does Binance Card Cashback work?watercoolertje schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 08:02:
[...]
Ze zijn daar vrij duidelijk in, of valt de winkel/dienst die je af nam niet duidelijk in de uitzonderingen die ze netjes aangeven?
*Cashback is paid daily in BNB to your Pay Wallet. The Binance Card cashback program only applies to eligible purchases made with your Binance Card. The list of qualified merchants and conditions is subjected to change by Binance’s sole discretion.
Of mis ik iets? :-)
Ik heb ook weleens wat issues gehad maar ik heb de binance card gekoppeld aan curve en dan werkt het bij dezelfde winkels weer prima. Bol deed eerder bij mij moeilijk bijvoorbeeld maar met de curve koppeling gaat de transactie weer door.sniffles schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 08:00:
Yep, dat is het risico van in crypto stappen. Elke crypto. Crypto is namelijk extreem high-risk.wouterwouter2 schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 06:49:
[...]
Hoe kan dat nou, dr was toch letterlijk geen risico?![]()
[...]
[Afbeelding]
Verschil tussen de crypto's: Bij de een gaat het, om voorspelbare redenen, sneller bergafwaarts dan anderen.
Zolang er artikelen zijn zoals dit (opklik voor eigen risico) en deze high-risk als 'normaal' verkocht wordt aan de onwetende mens, zullen er dit soort praktijken bestaan. Vroeger had je die ook al (met die mensen die spaarplannen verkochten op straat bijvoorbeeld. BTW ingetrapt en gelukkig na 7 jaar mijn inleg terug kunnen krijgen vanwege ingrijpen + wet van de overheid), maar nu kun je met een paar klikken al in dezelfde loze belofte stappen helaas, zonder backup.
[ Voor 5% gewijzigd door MicroWhale op 17-06-2021 08:07 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Gek genoeg is de NL versie iets duidelijker, een link naar die lijst was wel netjes geweest, die ontbreekt helaas op NL en EN...sniffles schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 08:05:
[...]
How does Binance Card Cashback work?
*Cashback is paid daily in BNB to your Pay Wallet. The Binance Card cashback program only applies to eligible purchases made with your Binance Card. The list of qualified merchants and conditions is subjected to change by Binance’s sole discretion.
https://www.binance.com/n...bcf4431aa32623ae0a49d4f2/
Daar staat het volgende:
De volgende soorten transacties zijn uitgesloten van de berekening voor het BNB-beloningsprogramma: transacties via digitale wallets, digitale bankdiensten, cryptobeurzen, producten met tegoeden en diensten voor het overmaken van geld. De lijst met gekwalificeerde winkels kan naar eigen goeddunken worden gewijzigd door Binance en haar partners.
Ja cashbackOf mis ik iets? :-)

binance, daarom is het ook geen probleem. En zoveel hoeven ze ook niet aan te houden want jij verkoopt iets en iemand koopt het terug.freshprince schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 08:02:
[...]
Ik moet wel toegeven dat na het bekijken van het filmpje het toch geen goed gevoel heeft.
Ook al is het na al die jaren nooit een probleem geweest.
Als je USDT hebt in Binance en deze omruilt voor USD of EUR. Is dit dan Binance die de reserves heeft of is dit Tether?
Binance is ook geen bank maar een trading platform, is wat anders
Tether moet je ook niet direct met dollars vergelijken maar met een token die staat tussen dollar en crypto.
Geen we weerSlasZ schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 07:44:
Alweer vergeten dat Tether vrij recent geaudit is?.
En als je er slecht bij voelt, er zijn nog bakken andere stable coins. Die zijn vaak van een Exchange zelf (Coinbase, Gemini, Binance) dus tja… net zo veilig als euhm de Euro of USD die gebaseerd zijn op euhm wat ook alweer?
[ Voor 8% gewijzigd door JoebarRC op 17-06-2021 08:21 ]
watercoolertje schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 08:14:
[...]
Gek genoeg is de NL versie iets duidelijker, een link naar die lijst was wel netjes geweest, die ontbreekt helaas op NL en EN...
https://www.binance.com/n...bcf4431aa32623ae0a49d4f2/
Daar staat het volgende:
[...]
[...]
Ja cashback
Heb je een link naar audit? Oprecht geïnteresseerd in.JoebarRC schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 08:20:
[...]
Geen we weer. Als we crypto maar in een slecht nieuws kunnen zetten.
En als je er slecht bij voelt, er zijn nog bakken andere stable coins. Die zijn vaak van een Exchange zelf (Coinbase, Gemini, Binance) dus tja… net zo veilig als euhm de Euro of USD die gebaseerd zijn op euhm wat ook alweer?
Jouw reactie is exact wat die zegt in het filmpje haha
Omdat het kan en mag. Fijne donderdag!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uNuakdqAU8r3vlRrsGSbr8Yc.jpg?f=user_large)
Artikel met link naar audit rapport.freshprince schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 08:29:
[...]
Heb je een link naar audit? Oprecht geïnteresseerd in.
Jouw reactie is exact wat die zegt in het filmpje haha
https://www.coindesk.com/tether-first-attestation
Alleen is die euro/usd gebacked door de overheid. Maar ok als er hier geen risico’s genoemd mogen worden.. euhm .. hodl en moon! dan zeker?JoebarRC schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 08:20:
[...]
Geen we weer. Als we crypto maar in een slecht nieuws kunnen zetten.
Dat is geen audit maar een attestation, een bankuitreksel zeg maar. Dat hebben ze in het verleden ook al gedaan maar was gemanipuleerd… en ze zeggen ook niets van de samenstelling van die assets. Zelf gaven ze wel toe dat maar 3% in cash zit en 60% in short term leningen en nog wat securities, crypto etc. Dat ganse bedrijf wordt gerund door 13 mensen…knakworst schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 08:32:
[...]
Artikel met link naar audit rapport.
https://www.coindesk.com/tether-first-attestation
[ Voor 24% gewijzigd door SlasZ op 17-06-2021 08:39 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!