Goed. Beentjes beetje gebruind.themikes schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:35:
Hoe gaat het met de mensen die short gingen??
Never short, everlong!themikes schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:35:
Hoe gaat het met de mensen die short gingen??
YouTube: Foo Fighters - Everlong (from Skin And Bones, Live in Hollywood, 2006)
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Zelfs in reclameblok oranje moet je btc kopenArfalas schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:51:
moon(tje)?

huppa naar de 40k, eerder koop ik niet bij 🙃
nothing stops this train
Volgens mij mined 40% zowieso 100% met renewable energie en 75% een gedeelte.Luuk schreef op zondag 13 juni 2021 @ 19:51:
[Twitter]
'Binnenkort' weer een Tesla afrekenen met btc?
Hiermee stopt het niet
Overigens welk branche heeft deze percentages aan renewable energie?
Zal weer een hoop gediscussieer opleveren in de Hollandse woonkamers.knakworst schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:52:
[...]
Zelfs in reclameblok oranje moet je btc kopen![]()
Haha, vandaag eerste keer in maanden dat mijn familie bij elkaar was (neefjes geslaagd voor middelbare school). Daar wou iedereen al weten hoe het met mn crypto's gingAarebe1 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:54:
[...]
Zal weer een hoop gediscussieer opleveren in de Hollandse woonkamers.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
voetbal kijken doe ik niet aan. Crypto geeft me al genoeg stressknakworst schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:52:
[...]
Zelfs in reclameblok oranje moet je btc kopen![]()

Ik heb zojuist naar mijn onderbuik geluisterd en die vertelde me dat er voorlopig geen 35k meer in zicht gaat komen.
Pas over 3-4 dagen weer.
Voorlopig blijven we schommelen tussen 36-38k.
Pas over 3-4 dagen weer.
okTartarus schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:03:
Ik heb zojuist naar mijn onderbuik geluisterd en die vertelde me dat er voorlopig geen 35k meer in zicht gaat komen.
Pas over 3-4 dagen weer.
Arfalas schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:56:
[...]
voetbal kijken doe ik niet aan. Crypto geeft me al genoeg stress

38.9 als max dan gok ik?Tartarus schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:03:
Pas over 3-4 dagen weer.
spannend moment komt eraan, hij moet er nu echt doorheen! kans is redelijk groot omdat weekend bijna voorbij is en goed voor de weelky close
nothing stops this train
Ja, even door nog. 69k weekly close!
Bitcoin even door naar 69K.
Mooie tech
ETH
Mooie tech
ETH

boven de 40k en dat vasthouden, dat moet er gebeuren 👌fRiEtJeSaTe schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:09:
Uhm. Is dit moon?
nothing stops this train
Nou, je had binnen 5 minuten al ongelijk!Tartarus schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:03:
Pas over 3-4 dagen weer.
Sell order voor ETH net vergeten te verhogen. Ach ja, het zakt straks wel weer als een pudding in elkaar om daarna weer hetzelfde trucje te doen.
Hè, en dat nou ik net wat shitcoins naar USDC had omgezet naar een stable LP met 1,4% rente per dag.
Jammer dat de BTC omhoog gaat na die Musk tweet.
Ik had persoonlijk liever gezien dat de koers er stabiel bij was blijven liggen.
F*ck Elon.
Ik had persoonlijk liever gezien dat de koers er stabiel bij was blijven liggen.
F*ck Elon.
Ik zie niks BTC gerelateerd bij Musk z'n twitter?RaptorXS schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:17:
F*ck Elon.
dit idd!RaptorXS schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:17:
F*ck Elon.
MINA protocol ook weer +26.79%

nothing stops this train
Youp1e schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:18:
[...]
Ik zie niks BTC gerelateerd bij Musk z'n twitter?
Bron: https://www.zerohedge.com...ll-resume-crypto-paymentsBitcoin Spikes After Musk Confirms Has Not Sold More; Tesla Could Resume Crypto Payments
Crypto prices are spiking this afternoon following a tweet from Tesla CEO Elon Musk.
Youp1e schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:18:
[...]
Ik zie niks BTC gerelateerd bij Musk z'n twitter?
This is inaccurate. Tesla only sold ~10% of holdings to confirm BTC could be liquidated easily without moving market.
— Elon Musk (@elonmusk) 13 juni 2021
When there’s confirmation of reasonable (~50%) clean energy usage by miners with positive future trend, Tesla will resume allowing Bitcoin transactions.
+10RaptorXS schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:17:
F*ck Elon.
Maar daarnaast wederom, is het niet gewoon een goed getimede tweet? Had btc niet uberhaupt op het punt van uitbreken gestaan.
Ik word er best wel verdrietig van dat zo iemand zo een "macht" lijkt te hebben. Vooral als die in kamp elite zit.
[ Voor 32% gewijzigd door Darrell op 13-06-2021 22:26 ]
Grappig, ik was even wat anders aan het doen en had niet eens in de gaten dat net 39k werd overschreden.
Had ik nu niet verwacht wel morgen.
Weekend is blijkbaar vroeg voorbij (in de USA moeten ze nog even….)
Had ik nu niet verwacht wel morgen.
Weekend is blijkbaar vroeg voorbij (in de USA moeten ze nog even….)
Mensen maken hem groter. BTC doet wel vaker dit soort uitslagen. Wie gaat er op zijn tweet letten en dan inslaan of verkopen?Darrell schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:24:
[...]
+10
Maar daarnaast wederom, is het niet gewoon een goed getimede tweet? Had btc niet uberhaupt op het punt van uitbreken gestaan.
Ik word er best wel verdrietig van dat zo iemand zo een "macht" lijkt te hebben. Vooral als die in kamp elite zit.
Sinds wanneer is zondag moondag?
Bitcoin heeft er zin in, ethereum volgt.
Oranje verslapt daarentegen

Niet wie, wel watlighting_ schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:31:
[...]
Mensen maken hem groter. BTC doet wel vaker dit soort uitslagen. Wie gaat er op zijn tweet letten en dan inslaan of verkopen?
Er is maar een Oranje, en dat is Bitcoin-oranje!Joosie200 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:33:
Sinds wanneer is zondag moondag?
BitcOranje ?WhySoSerious schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:40:
[...]
Er is maar een Oranje, en dat is Bitcoin-oranje!
WhySoSerious schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:40:
[...]
Er is maar een Oranje, en dat is Bitcoin-oranje!
Ondertussen denkt oranje wat bitcoin kan kunnen wij ook. Boem 3-2.
Nu nog in mainstream media dat Bitcoin het weer beter doet na die tweet van Musk en laat staan Moon, we’re going to a new Milky Way baby.

* Ray_ zoomt uitTartarus schreef op zondag 13 juni 2021 @ 23:17:
Nu nog in mainstream media dat Bitcoin het weer beter doet na die tweet van Musk en laat staan Moon, we’re going to a new Milky Way baby.
[Afbeelding]
/f/image/rFDhC42PSkzap8VR7zgry3Lu.png?f=fotoalbum_large)
Over een paar maanden zijn we weer super blij met hem, net als met alle andere bekende Bitcoin maxi's.RaptorXS schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:17:
F*ck Elon.
Zolang ie zn coins niet verkoopt heeft hij uiteindelijk belang bij een stijgende koers.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Er is maar 1 lijn en dat is de 1m lijn.
@Verwijderd "you dont short the king"

https://twitter.com/Altco.../1403870481418133505?s=19
Binnenkort in euro's verkrijgbaar voor een zak meel 😋
Binnenkort in euro's verkrijgbaar voor een zak meel 😋
[ Voor 23% gewijzigd door enomiss op 14-06-2021 00:22 ]
https://opensea.io/seaart
In context:RaptorXS schreef op zondag 13 juni 2021 @ 22:17:
F*ck Elon.
/f/image/BNqQwYu63DmFNCvqiEulfYtm.png?f=fotoalbum_large)
Iemand nog verkocht vanwege eventuele zondag dip?
Ja, ik, paar keer zelfs.

En telkens met enkele centen en fees verschil teruggekocht waardoor de schade zeer beperkt is gebleven.
De verwachte nachtdip kwam er maar niet.
Eens kijken wat er vandaag gaat gebeuren.
Ja, hier, net voor de dikke peak omhoog. Heerlijke timing, verkocht bij 36k. Man man man.
Nu aan het kijken wat een goed inkoopmoment is.
NuWackmack schreef op maandag 14 juni 2021 @ 06:40:
[...]
Ja, hier, net voor de dikke peak omhoog. Heerlijke timing, verkocht bij 36k. Man man man.
Nu aan het kijken wat een goed inkoopmoment is.
Vanavond 40K+
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
A Ray_ a day keeps the Lambo away!
Geintje natuurlijk, een uitgezoomd mens telt voor twee.
[ Voor 5% gewijzigd door MrMrq op 14-06-2021 06:49 ]
Maktub
Goed voor op een tegeltje. Iemand moet jullie helpen voorkomen dat er van die wanstaltige creaties worden aangeschaft. Alleen Diablo's of Countachs kunnen op mijn goedkeuring rekenen en daarvan zijn er gewoonweg te weinig om ons allen te kunnen voorzien. Alle nieuwere modellen zijn gereserveerd voor dubieuze vloggers en smakeloze mumble-rappers die per ongeluk een hitlijst in zijn gestruikeld.MrMrq schreef op maandag 14 juni 2021 @ 06:47:
[...]
A Ray_ a day keeps the Lambo away!![]()
Geintje natuurlijk, een uitgezoomd mens telt voor twee.
Koop maar gewoon een mooie klassieker van dat geld
Het duurde eventjes voordat Peter Schiff de tweet las en al het goud omwisselde voor btc.
44k soon.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dYd43R9BzlZw6EYZ3ltIVhOD.jpg?f=user_large)
Foei!Ray_ schreef op maandag 14 juni 2021 @ 07:20:
[...]
Alleen Diablo's of Countachs kunnen op mijn goedkeuring rekenen....
400 GT, Miura, Urraco, Islero, ...
... en dat geldt zéker voor de modellen die ik aanhaal....... en daarvan zijn er gewoonweg te weinig om ons allen te kunnen voorzien.
Maar goed. Een limited supply heeft ons hier nooit gestopt om bij steeds hogere prijzen te kopen
Maktub
Wat je zegt! In de bearmarket pas kopen. Hij is in een bullmarket gelaunched dus hij kan nog veel lager. Ik zei inderdaad dat ik er pas onder de $100 aan zou denken om hem te kopen, maar hij heeft al bijna een /10 gedaan, dus hier durf ik niet eens aan te komen nog.elektriekert schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 09:30:
[...]
Ik moet me er nog in gaan verdiepen, @MicroWhale was er wel over te spreken, als ik een random internet stranger moet vertrouwen is hij het wel.
Binnenkort eens onderzoek doen, als ik wat meer tijd heb.
Ik ga sowieso pas in de bearmarkt weer kopen.
Daarnaast zou ik pas gaan kopen als hij weer aantrekt. Nu ziet de grafiek eruit als al die andere 10000 shitcoins die nooit meer een waarde gaan krijgen na hun eerste piek. Zolang hij dit patroon aanhoudt betekent dat niet veel goeds. Ja, met veel bombarie en marketing voor een hoge prijs in de markt gezet... dat kunnen we nu concluderen. Zolang dat zo blijft: Afblijven.
PS heel het weekend mijn computer niet aangeraakt, vandaar de late reactie.
[ Voor 3% gewijzigd door MicroWhale op 14-06-2021 08:26 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Het wordt druk bij de dealer vanmiddag.keepitfrosty schreef op maandag 14 juni 2021 @ 08:19:
40k or bust. Kom op nou
Weet je nog mijn Bitvavo account? vaste x bedrag per maand en 33.% gelijke delen in ETH/ADA en BTC? deze is 100% gereserveerd voor mijn kinderen later (ze zijn nu 5 en 2 jaar)
tegen de tijd dat ze volwassen zijn zullen ze zeer blij zijn met mij 🙃
nothing stops this train
"Papa, waarom heb jij geen spaarpotje voor ons gemaakt zoals alle andere ouders? Die gekke muntjes zijn al heel lang niks meer waard!"Kol Nedra schreef op maandag 14 juni 2021 @ 08:37:
Weet je nog mijn Bitvavo account? vaste x bedrag per maand en 33.% gelijke delen in ETH/ADA en BTC? deze is 100% gereserveerd voor mijn kinderen later (ze zijn nu 5 en 2 jaar)
Bitcoin - A weapon of mass disruption
"Wat zeg je, papa? Dit muntje met een hondje erop is zeshonderdduizend euro waard?"Kol Nedra schreef op maandag 14 juni 2021 @ 08:37:
don't mistake lack of talent for genius.
"Pa, mag ik even jouw Lamborghini lenen?"Gelukszoekr schreef op maandag 14 juni 2021 @ 08:42:
[...]
"Papa, waarom heb jij geen spaarpotje voor ons gemaakt zoals alle andere ouders? Die gekke muntjes zijn al heel lang niks meer waard!"
"Hoezo, je hebt er zelf ook één, neem die maar"
"Ja maar die oranje van jou is mooier!!"
"Zeshonderdduizend euro? Daar koop ik nog geen halfje volkorenbrood voor!"AcoLyte! schreef op maandag 14 juni 2021 @ 08:44:
[...]
"Wat zeg je, papa? Dit muntje met een hondje erop is zeshonderdduizend euro waard?"
Haha, ja de euro, weet je nog?AcoLyte! schreef op maandag 14 juni 2021 @ 08:44:
[...]
"Wat zeg je, papa? Dit muntje met een hondje erop is zeshonderdduizend euro waard?"
Meh ik denk het niet maar ik zou het graag mis hebben.
En de woensdagdip is van maandagmiddag tot dinsdagavond waarna op woensdag de donderdagdip begint.bukkum schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:19:
De zondagdip is verschoven. Vrijdag dipt t t/m za en zondag herstel de laatste 2 weekenden.
Zero.
Of er zijn geen dips op *morgen/*middag/*avond op terugkerende momenten, maar terugkerende trends op toevallig dezelfde dagen.bukkum schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:19:
De zondagdip is verschoven. Vrijdag dipt t t/m za en zondag herstel de laatste 2 weekenden.
Het zoeken en willen vinden van dit soort trends heeft als gevolg dat er een "self fulfilling prophecy" gaat plaatsvinden en mensen gedurende het weekend bijvoorbeeld hun crypto omzetten in fiat. Zodra dat er maar genoeg zijn, zal op basis daarvan een bepaalde reactie opgeroepen worden inderdaad en heb je inderdaad de gewenste dip momenten gemaakt/gevonden.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
precies dit. Was en is gewoon bullshit, leuk dat het een paar weekjes lijkt te werken, maar dan word je de 4e week knetters hard afgestraft.Ngangatar schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:27:
[...]
Of er zijn geen dips op *morgen/*middag/*avond op terugkerende momenten, maar terugkerende trends op toevallig dezelfde dagen.
Het zoeken en willen vinden van dit soort trends heeft als gevolg dat er een "self fulfilling prophecy" gaat plaatsvinden en mensen gedurende het weekend bijvoorbeeld hun crypto omzetten in fiat. Zodra dat er maar genoeg zijn, zal op basis daarvan een bepaalde reactie opgeroepen worden inderdaad en heb je inderdaad de gewenste dip momenten gemaakt/gevonden.
enige wat je kan zeggen dat in een bearmarkt de weekenden kut zijn (eigenlijk is alles kut in een bear), en dat in een bull de weekenden (zeker naar het einde toe) soms tering hard kunnen gaan (retail)
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Hopelijk volgend jaar die electrische lambo

Ja, ik vind dat ook gevaarlijk. Er zijn ongetwijfeld users die hier weten dat het onzin is. Er zijn ook users die hier op handelen.
Zodra er een duidelijk patroon ontstaat zal dit ook snel weer verdwijnen. Handel niet op een "zondagdip" of "Amerika moet nog wakker worden" onzin
Zodra er een duidelijk patroon ontstaat zal dit ook snel weer verdwijnen. Handel niet op een "zondagdip" of "Amerika moet nog wakker worden" onzin
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Is het niet zo dat de automatische piloot en blind varen en whatnot niet van toepassing is op crypto en je als een havik alles in de gaten moet houden als je wil daytraden.Ngangatar schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:27:
[...]
Of er zijn geen dips op *morgen/*middag/*avond op terugkerende momenten, maar terugkerende trends op toevallig dezelfde dagen.
En anders hodl en heb je geen omkijken er naar.
Wallstreetbonussen en Chinees nieuwjaar daarentegen..Gelukszoekr schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:37:
Ja, ik vind dat ook gevaarlijk. Er zijn ongetwijfeld users die hier weten dat het onzin is. Er zijn ook users die hier op handelen.
trouwens, Iemand nog 380 btc liggen voor het optrekje van David Guetta?
[ Voor 17% gewijzigd door Luuk op 14-06-2021 09:50 ]
Ik dacht de Amerikanen hun weekend verlengd hadden?Gelukszoekr schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:37:
Aggr heeft trouwens een nieuwe interface (die binnenkort de oude vervangt): https://v3.aggr.trade/w6or
Gister en vandaag 'Dragon Boat Festival' in China. Zal er ook vast mee te maken hebbenLuuk schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:46:
[...]
Wallstreetbonussen en Chinees nieuwjaar daarentegen..
Een elektrische lambo

Een lambo moet juist brullen, toeren en geluid maken, anders kan je net zo goed een nissan leaf kopen.
Paar goeie speakers onder de motorkap en bij de ‘uitlaat’ en je kan zelfs een F1 auto nabootsenSlux schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:52:
[...]
Een elektrische lambo...
Een lambo moet juist brullen, toeren en geluid maken, anders kan je net zo goed een nissan leaf kopen.

Mis je ook nog steeds het geklapper van paardenhoeven door de straten?Slux schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:52:
[...]
Een elektrische lambo...
Brullende auto's zijn passe.
we naderen de 40k, ben echt benieuwd of we erdoorheen gaan en vast kunnen houden!
we zullen hem denk zoiezo wel aantikken vandaag, maar houden we hem vast? 👀
we zullen hem denk zoiezo wel aantikken vandaag, maar houden we hem vast? 👀
nothing stops this train
Tja of ze zetten er zelfs noise canceling in zoals bij mijTartarus schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:54:
[...]
Paar goeie speakers onder de motorkap en bij de ‘uitlaat’ en je kan zelfs een F1 auto nabootsen
Begrijp met niet verkeerd hoor ik heb niks tegen ev's maar je kan het niet vergelijken met een benzine motor, daar zit een beleving in die je gewoon niet met een ev hebt.
toch mis ik het geen seconde na 2 jaar EV. En heel eerlijk, ik zou ook nooit weer terug gaan naar fossiel. Het comfort, koppel en de rust zijn echt heerlijk.Slux schreef op maandag 14 juni 2021 @ 10:01:
[...]
Tja of ze zetten er zelfs noise canceling in zoals bij mij.. heel irritant want het maakt soms heen hele hoge toon die niemand hoort en ze er ook niet uit kunnen halen.
![]()
Begrijp met niet verkeerd hoor ik heb niks tegen ev's maar je kan het niet vergelijken met een benzine motor, daar zit een beleving in die je gewoon niet met een ev hebt.
Kijk als je poen genoeg hebt om 3e auto erbij te nemen voor de hobby, en het is ook nog eens een speciaaltje, ja dan graag wel fossiel. Zelfde als met mijn motors, heerlijk dat gejank.
Maar voor je daily drive, nooit weer een benzine of diesel voor mij
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ja eigenlijk wel ja, maar het zal de generatie wel zijn.Luuk schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:58:
[...]
Mis je ook nog steeds het geklapper van paardenhoeven door de straten?![]()
Brullende auto's zijn passe.
Zolang slux hier nog op deze aarde rond loopt zal ik altijd een brullende auto ernaast houden.
Die oude auto's doen mij wat, de vorm, de geur van benzine, de beleving, het gevoel.
Dit dus en daarom wilde ik het melden, het is zo gevaarlijk om dit soort dingen te benoemen omdat sommigen er heel erg vatbaar voor zijn. En als newbie in deze materie weet ik dat je alles in deze topics opslokt en dan is een bullshitfilter echt wel heel belangrijk, zeker ook omdat er nog al wat goed verhult sarcasme in voorkomt. Waar ik overigens heel erg van geniet.Gelukszoekr schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:37:
Op mijn telefoon vooralsnog waardeloos, op desktop geweldigSlasZ schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:50:
Aggr heeft trouwens een nieuwe interface (die binnenkort de oude vervangt): https://v3.aggr.trade/w6or
mwaw ik kan niet echt zeggen dat me ev stiller en comfortabel is dan me benzine auto, heb genoeg irritaties met een ev, maar wat ik zeg vind het een beetje appels met peren ev en benzine.anti elppa schreef op maandag 14 juni 2021 @ 10:05:
[...]
toch mis ik het geen seconde na 2 jaar EV. En heel eerlijk, ik zou ook nooit weer terug gaan naar fossiel. Het comfort, koppel en de rust zijn echt heerlijk.
Kijk als je poen genoeg hebt om 3e auto erbij te nemen voor de hobby, en het is ook nog eens een speciaaltje, ja dan graag wel fossiel. Zelfde als met mijn motors, heerlijk dat gejank.
Ik ben al anti-automaat, laat staan EV.Slux schreef op maandag 14 juni 2021 @ 10:01:
[...]
Tja of ze zetten er zelfs noise canceling in zoals bij mij.. heel irritant want het maakt soms heen hele hoge toon die niemand hoort en ze er ook niet uit kunnen halen.
![]()
Mij niet gezien. Dat gebrul, dat zelf bepalen van momentum en whatnot is niet kunstmatig na te bootsen. Dat weiger ik gewoon.
Dus hopelijk binnenkort Lambo met echte paarden onder de motorkap ipv Wattjes.
Waar is m'n plinke plonke geluid!SlasZ schreef op maandag 14 juni 2021 @ 09:50:
$ alias cd='rm -rf'
Ik ben het helemaal eens, zoals gezegd haal ik deze week onze 2e ev op. Een "speelauto¨ voor erbij zou wel leuk zijn ooit.. liefst een 911 in mijn gevalanti elppa schreef op maandag 14 juni 2021 @ 10:05:
[...]
toch mis ik het geen seconde na 2 jaar EV. En heel eerlijk, ik zou ook nooit weer terug gaan naar fossiel. Het comfort, koppel en de rust zijn echt heerlijk.
Daily driver.. EV
Zero.
Rechts onder heb je een menu, die 3 puntjes ...
Edit: en dan bovenin bij de andere settings kun je nog de "Minimum for a trade to trigger a sound" aanpassen
[ Voor 21% gewijzigd door Sluw op 14-06-2021 10:20 ]
Moet je zelf aanzetten, rechts onder de settings
Oooohh, je kan zelfs de kleuren veranderen!
Fijn hoor!
$ alias cd='rm -rf'
Ik heb vorig jaar een tas gemaakt van euro's. Helaas was na 1/3 van het handvat mijn geld op......Kol Nedra schreef op maandag 14 juni 2021 @ 10:22:
https://twitter.com/Altco.../1403870481418133505?s=19
Binnenkort ook gemaakt van euro's 👍
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!