[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 182 ... 245 Laatste
Acties:
  • 866.633 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:19
Slux schreef op zondag 13 juni 2021 @ 10:17:
Snap nooit zo dat mensen aan dca doen met crypto en niet gewoon alles verkopen om later weer terug te kopen.
je weet dat als er een parabolische stijging is geweest er ook altijd weer een daling komt.

dca kan ook gevaarlijk zijn als je dat met shitcoins doet..

Sentiment is slecht dus tijd voor slux om weer wat muntjes te kopen in de hoop op een paar procentjes. :P
DCA is zeker slim om te doen, je weet nooit waar de bodem zit. (of de top)

stel ik zet maar 1 buyorder neer op 30k en BTC dropt naar 30.5k en vervolgens gaat ie naar de 35k, heb je mooi wel die winst gemist, maar als je nu dus meerdere orders neergezet had had je iig wel profit gehad.
geld natuurlijk ook voor verkopen.

verkopen doe ik zoiezo niet aan maar wel traden in pairings ETH/BTC, ADA/BTC en ADA/ETH
voor mijn fiat bub ik ook dca orders staan voor BTC, nu alleen maar hopen dat we nog de 30k gaan testen.

[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 13-06-2021 12:06 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mellamel
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-05-2024
Waar kan ik allemaal betalen met mijn cro visa card?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:21
Slux schreef op zondag 13 juni 2021 @ 10:17:
Snap nooit zo dat mensen aan dca doen met crypto en niet gewoon alles verkopen om later weer terug te kopen.
je weet dat als er een parabolische stijging is geweest er ook altijd weer een daling komt.

dca kan ook gevaarlijk zijn als je dat met shitcoins doet..

Sentiment is slecht dus tijd voor slux om weer wat muntjes te kopen in de hoop op een paar procentjes. :P
ik verkoop ook gewoon mijn dca pot voor 50-60% als ik denk dat het de top was. Om vervolgens een jaar later weer te starten met DCA. Dat werkt voor mij al jaren zo. Die Dca start zal dan in 1 a 2 keer een hele boel zijn, om daarna naar een meer standaard bedrag terug te gaan per maand.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Wat lekker om het forum weer eens bij te kunnen houden. De koersjes bewegen ook geen drol hé.
Trouwens mooi verwoord @Pelox het leven kan zo weer over zijn. Ik vond het best bizar dat ze daarna weer door gingen voetballen, ik had dat echt niet gekund. Mijn eerste reanimatie setting waarbij ik een patiënt zag wegvallen met daarna vreemde bewegingen en gaspen staat nog steeds op mijn netvlies. Heel onwerkelijk en heftig om mee te maken, vooral als het dan nog gaat om je eigen ploegmaat. Bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Mellamel schreef op zondag 13 juni 2021 @ 12:11:
Waar kan ik allemaal betalen met mijn cro visa card?
bijna overal wel volgens mij, maar nog geen ervaring mee......
Helaas doen veel AH filialen er niet aan mee (waar ik voorheen 70% van de gevallen naartoe ging)
Dus voortaan naar de LIDL, ALDI en Jumbo :)
Heb het nog niet getest, maar verwacht dat het werkt, evenals gewoon tanken bij de Shell moet het ook werken toch? aankomende dinsdag ga ik de eerste keer tanken en betalen met Binance card, ben benieuwd :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 13-06-2021 12:23 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op zondag 13 juni 2021 @ 12:22:
[...]

bijna overal wel volgens mij, maar nog geen ervaring mee......
Helaas doen veel AH filialen er niet aan mee (waar ik voorheen 70% van de gevallen naartoe ging)
Dus voortaan naar de LIDL, ALDI en Jumbo :)
Heb het nog niet getest, maar verwacht dat het werkt, evenals gewoon tanken bij de Shell moet het ook werken toch? aankomende dinsdag ga ik de eerste keer tanken en betalen met Binance card, ben benieuwd :Y)
Bij 90% van de supermarkten in Nederland kan je het helaas vergeten. Die doen uberhaupt niet aan creditcards/visa/mastercard.

Super irritant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Mijn ervaring is anders met CC en Visa.
Alle tankstations doen het. Meeste grotere horeca werkt het mee, op toeristische plekjes werkt het meestal wel, Aldi, Lidl, DekaMarkt werkt het ook.

Albert Heijn vermijd ik als de pest. Al sinds kinds af aan heb ik een hekel aan die winkel.

Schaamteloos ApplePay en Apple Watch reclame
Ik heb dan als voordeel dat ik mijn pasjes om mijn pols draag, dus wanneer CC niet werkt schakel ik zo over naar Maestro zonder zoeken.

[ Voor 10% gewijzigd door Tartarus op 13-06-2021 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
HODLLLLL

[ Voor 99% gewijzigd door Tartarus op 13-06-2021 12:55 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:37
Tartarus schreef op zondag 13 juni 2021 @ 12:54:
Mijn ervaring is anders met CC en Visa.
Alle tankstations doen het. Meeste grotere horeca werkt het mee, op toeristische plekjes werkt het meestal wel, Aldi, Lidl, DekaMarkt werkt het ook.

Albert Heijn vermijd ik als de pest. Al sinds kinds af aan heb ik een hekel aan die winkel.

Schaamteloos ApplePay en Apple Watch reclame
Ik heb dan als voordeel dat ik mijn pasjes om mijn pols draag, dus wanneer CC niet werkt schakel ik zo over naar Maestro zonder zoeken.
Ja zoiets heb ik ook, als 1 van m'n pasjes niet werkt pak ik gewoon een andere zonder zoeken uit m'n fysieke wallet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlasZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-09 17:27
Verwijderd schreef op zondag 13 juni 2021 @ 12:32:
[...]

Bij 90% van de supermarkten in Nederland kan je het helaas vergeten. Die doen uberhaupt niet aan creditcards/visa/mastercard.

Super irritant
Dat is in België toch anders, enkel sommige kleine handelaren aanvaarden geen CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-10 00:00
SlasZ schreef op zondag 13 juni 2021 @ 12:59:
[...]

Dat is in België toch anders, enkel sommige kleine handelaren aanvaarden geen CC.
Logisch eigenlijk ook. Als je ziet wat die CC cowboys aan fee vragen aan de merchant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zondag 13 juni 2021 @ 12:04:
[...]

DCA is zeker slim om te doen, je weet nooit waar de bodem zit. (of de top)

stel ik zet maar 1 buyorder neer op 30k en BTC dropt naar 30.5k en vervolgens gaat ie naar de 35k, heb je mooi wel die winst gemist, maar als je nu dus meerdere orders neergezet had had je iig wel profit gehad.
geld natuurlijk ook voor verkopen.

verkopen doe ik zoiezo niet aan maar wel traden in pairings ETH/BTC, ADA/BTC en ADA/ETH
voor mijn fiat bub ik ook dca orders staan voor BTC, nu alleen maar hopen dat we nog de 30k gaan testen.
Met reguliere aandelen ben ik het helemaal met je eens maar met crypto vind ik zelf het domste wat je kan doen op een BTC na, en daar doe ik het zelf ook niet bij.

Een verschil van +/- 90% is heel goed mogelijk met crypto, zit je lekker te dca''en als die 25% gezakt is en dan zakt ie nog eens 50% en daarna nog eens 15% .. . nee imo echt niet slim, is echt vragen om problemen.

Ik kijk naar de vorige runs en daar is niemand rijker geworden door DCA toe te passen op de toen gehypte coins.
Maar zo denk ik erover ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Slux op 13-06-2021 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SlasZ schreef op zondag 13 juni 2021 @ 12:59:
[...]

Klopt ja.

Ik woon in het buitenland waar Visa de standaard is, ook voor normale debetkaarten. Die kan ik in NL nergens gebruiken, echt heel storend. Moet altijd met cash op zak naar de supermarkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Slux schreef op zondag 13 juni 2021 @ 13:02:
[...]

Met reguliere aandelen ben ik het helemaal met je eens maar met crypto vind ik zelf het domste wat je kan doen op BTC na, en daar doe ik het zelf ook niet bij.

Een verschil van +/- 90% is heel goed mogelijk met crypto, zit je lekker te dca''en als die 25% gezakt is en dan zakt ie nog eens 50% en daarna nog eens 15% .. . nee imo echt niet slim, is echt vragen om problemen.

Ik DCA juist omdat crypto zo volatiel is en ik niet kan voorspellen of Bitcoin omhoog of omlaag gaat. Het mooie is dat ik bij een lage stand meer Bitcoin krijg dan bij een hoge koers.

Ik zou wellicht meer bitcoin kunnen krijgen door actief te handelen maar dat eist van mij dat ik een inschatting moet maken of iets een goed koop of verkoopmoment is. En dat kan ik echt niet dus pas verkopen als ik het geld een keer nodig heb en tot die tijd DCA.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
[...]

Met reguliere aandelen ben ik het helemaal met je eens maar met crypto vind ik zelf het domste wat je kan doen op een BTC na, en daar doe ik het zelf ook niet bij.

Ik kijk naar de vorige runs en daar is niemand rijker geworden door DCA toe te passen op de toen gehypte coins.
hoe je het ook bekijkt, longterm maakt het niet veel uit. Ik verwacht dat BTC over 10+ jaar echt wel ver boven de 200k+ staat. 200k is de dip dan zelfs 👍

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Mighty schreef op zondag 13 juni 2021 @ 13:06:
[...]

Ik DCA juist omdat crypto zo volatiel is en ik niet kan voorspellen of Bitcoin omhoog of omlaag gaat. Het mooie is dat ik bij een lage stand meer Bitcoin krijg dan bij een hoge koers.

Ik zou wellicht meer bitcoin kunnen krijgen door actief te handelen maar dat eist van mij dat ik een inschatting moet maken of iets een goed koop of verkoopmoment is. En dat kan ik echt niet dus pas verkopen als ik het geld een keer nodig heb en tot die tijd DCA.
Ja met een Bitcoin kan ik het mij voorstellen dat zij ik al, maar bijvoorbeeld een ADA , dat is bijna net zoiets als een XRP er worden nog 15 miljard muntjes van op de markt gedumpt.

Leuk denk je ADA te kopen op 1.45 en ga je dca toepassen terwijl er nog een verwatering van 15 miljard muntjes bij komen _O- Ieder zijn ding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
[...]

oke, wat is dan volgens jou een goede methode met een zo laag mogelijk risico in btc (heb het niet over dca in shitcoins namelijk). Want ik zou het niet weten namelijk, ja helemaal niet in crypto zitten.

Zoals ik al schreef ik heb enorm voordeel gehad van DCA en had dat door gewoon 1x te kopen nooit voor elkaar gekregen. De markt exact timen is kansloos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zondag 13 juni 2021 @ 13:09:
[...]

hoe je het ook bekijkt, longterm maakt het niet veel uit. Ik verwacht dat BTC over 10+ jaar echt wel ver boven de 200k+ staat. 200k is de dip dan zelfs 👍
Ja nogmaals als je in BTC geloofd is dat ook de beste coin omdat mee te doen.

Maar niet coins waarvan er nog miljarden en miljarden van op de markt gaan komen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Slux schreef op zondag 13 juni 2021 @ 13:09:
[...]

Ja met een Bitcoin kan ik het mij voorstellen dat zij ik al, maar bijvoorbeeld een ADA , dat is bijna net zoiets als een XRP er worden nog 15 miljard muntjes van op de markt gedumpt.

Leuk denk je ADA te kopen op 1.45 en ga je dca toepassen terwijl er nog een verwatering van 15 miljard muntjes bij komen _O- Ieder zijn ding ;)
ADA is wel een hoger risico dan btc, maar mijn ADA (vooral gekocht op 0.90 en 1.05 range) blijf ik hodl.
alleen ada, btc en eth hodl ik, de rest is voor short term om zo mijn aandeel in btc te verhogen.
oh ja en MINA heb ik een klein deel gekocht, longterm voor zeker 3+ jaar

[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 13-06-2021 13:17 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
Slux schreef op zondag 13 juni 2021 @ 13:11:
[...]

Ja nogmaals als je in BTC geloofd is dat ook de beste coin omdat mee te doen.

Maar niet coins waarvan er nog miljarden en miljarden van op de markt gaan komen
ah oke je hebt het over BTC. Dan ben ik het volledig met je eens. Mensen die DCA op shitcoins doen 8)7
Shitcoins moet je gewoon vol in de bear kopen en kijken naar hen ATL in btc pair, zit ie daar nog niet, koop dan ook gewoon nog niet. Vervolgens koop je en houd je een jaar of wat

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:57

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HeyHOPFt7jHbklBdjzc8-PBXccE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/41CwmZaGhaWn8ScBO33MVvyl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
anti elppa schreef op zondag 13 juni 2021 @ 13:11:
[...]

oke, wat is dan volgens jou een goede methode met een zo laag mogelijk risico in btc (heb het niet over dca in shitcoins namelijk). Want ik zou het niet weten namelijk, ja helemaal niet in crypto zitten.

Zoals ik al schreef ik heb enorm voordeel gehad van DCA en had dat door gewoon 1x te kopen nooit voor elkaar gekregen. De markt exact timen is kansloos.
BTC kan je altijd kopen en verkopen, na een stijging als net weet je dat er net zo hard een daling komt, als je daar niet in gelooft kan je maar beter helemaal niet met crypto spelen.

En klopt je kan de markt niet timen niemand niet en ook geen TA kan dat zien, maar je kan er 100% vanuit gaan dat er altijd een dump komt na deze FOMO run, we zitten inmiddels al op -50% van de top.

Leuk als je op 60k bent ingestapt en dca gaat toepassen en de markt nog 4 jaar of misschien wel langer nodig heeft om te herstellen, zit je dan met je middelen, daar moet je voor op de reguliere beurzen zijn die zijn niet zo volatiel en werkt dca goed.

Bijna iedereen vergeet dan de meerderheid van alle niet geminde muntjes in handen zijn van de dev's zelf die gaan dumpen, XRP is daar een heel mooi voorbeeld van, als je daar DCA had toegepast sinds de vorige top stond je nu nog onder water.

En als je het doet doe het dan met een BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Nietszeggend getal die marketcap maar hij staat nu op
$1,523,593,638,869
Heeft een stuk hoger gestaan een paar maanden terug/ realistisch gezien kan je er denk ik wel 50% vanaf halen

World capitalization
$89.5 trillion

Crypto is nog niet eens een flufje waard

[ Voor 9% gewijzigd door Slux op 13-06-2021 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zondag 13 juni 2021 @ 13:12:
[...]

ADA is wel een hoger risico dan btc, maar mijn ADA (vooral gekocht op 0.90 en 1.05 range) blijf ik hodl.
alleen ada, btc en eth hodl ik, de rest is voor short term om zo mijn aandeel in btc te verhogen.
oh ja en MINA heb ik een klein deel gekocht, longterm voor zeker 3+ jaar
Met ADA zit je dus op buy high, wat ga je doen als deze run wel voorbij is voor de komende jaren en ada zakt en en er komt ook nog een miljarden verwatering overheen ? Blijf je dan je DCA techniek toepassen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF Doom
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-10 23:12
anti elppa schreef op zondag 13 juni 2021 @ 13:13:
[...]

ah oke je hebt het over BTC. Dan ben ik het volledig met je eens. Mensen die DCA op shitcoins doen 8)7
Shitcoins moet je gewoon vol in de bear kopen en kijken naar hen ATL in btc pair, zit ie daar nog niet, koop dan ook gewoon nog niet. Vervolgens koop je en houd je een jaar of wat
Doen mensen iets anders dan DCA op btc?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:56
Tominatie schreef op zondag 13 juni 2021 @ 12:22:
Wat lekker om het forum weer eens bij te kunnen houden. De koersjes bewegen ook geen drol hé.
Trouwens mooi verwoord @Pelox het leven kan zo weer over zijn. Ik vond het best bizar dat ze daarna weer door gingen voetballen, ik had dat echt niet gekund. Mijn eerste reanimatie setting waarbij ik een patiënt zag wegvallen met daarna vreemde bewegingen en gaspen staat nog steeds op mijn netvlies. Heel onwerkelijk en heftig om mee te maken, vooral als het dan nog gaat om je eigen ploegmaat. Bizar.
Offtopic: Na het positieve nieuws en dat hij via facetime zelf zijn ploeggenoten had gesproken had ik zelf ook verder willen spelen. Als er geen nieuws zou zijn of twijfel dan niet. Is helemaal afhankelijk van het moment. Ik snapte het wel in dit geval.

Ontopic: Van mij mag btc gewoon lekker hier een beetje blijven hangen de komende maanden. We zitten al 1 maand op dit niveau trouwens.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
MF Doom schreef op zondag 13 juni 2021 @ 13:33:
[...]

Doen mensen iets anders dan DCA op btc?..
Ja ik doe er niks mee :+

Koop en verkoop, gaat mij om de euries daar moet ik nog altijd mijn boodschapjes mee betalen, maar ieder zijn ding sommige zien bitcoin als het nieuwe fiat, decentraal, zijn tegen het huidige beleid maar ondertussen hoeft maar een persoon onze vriend musk, wat te roepen en de markt is in paniek.

Dus tja of crypto alles is wat het huidige beleid niet is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:37
Slux schreef op zondag 13 juni 2021 @ 13:19:
[...]

BTC kan je altijd kopen en verkopen, na een stijging als net weet je dat er net zo hard een daling komt, als je daar niet in gelooft kan je maar beter helemaal niet met crypto spelen.

En klopt je kan de markt niet timen niemand niet en ook geen TA kan dat zien, maar je kan er 100% vanuit gaan dat er altijd een dump komt na deze FOMO run, we zitten inmiddels al op -50% van de top.

Leuk als je op 60k bent ingestapt en dca gaat toepassen en de markt nog 4 jaar of misschien wel langer nodig heeft om te herstellen, zit je dan met je middelen, daar moet je voor op de reguliere beurzen zijn die zijn niet zo volatiel en werkt dca goed.

Bijna iedereen vergeet dan de meerderheid van alle niet geminde muntjes in handen zijn van de dev's zelf die gaan dumpen, XRP is daar een heel mooi voorbeeld van, als je daar DCA had toegepast sinds de vorige top stond je nu nog onder water.

Als XRP zijn nieuwe ATH maakt is de bullmarkt over, als je van de historie mag uitgaan dan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Slux schreef op zondag 13 juni 2021 @ 13:31:
[...]

Met ADA zit je dus op buy high, wat ga je doen als deze run wel voorbij is voor de komende jaren en ada zakt en en er komt ook nog een miljarden verwatering overheen ? Blijf je dan je DCA techniek toepassen ?
als het onder de 0.80 cent komt koop ik zeker ADA bij, wat ik nu heb is deel staken en deel traden met BTC pair voor swingtrades, haalt ie de swingtrade niet, maakt niet uit lekker verder HODL
en mocht ik de BTC die ik gekocht heb met ADA niet verkocht worden bij mijn sell order maakt niet uit, extra BTC is ook niet verkeerd :Y)

[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 13-06-2021 13:52 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Slux schreef op zondag 13 juni 2021 @ 13:19:
[...]

ja oke, ik ben dan ook van mening dat je DCA moet timen en niet domweg zonder plan zomaar ergens in de cycle moet starten. Dat is ook met BTC best risicovol. Ik zit nu ruim 8 jaar in btc en mijn plan is redelijk simpel. Ik had na de 2017 top besloten ergens eind 2018 begin 2019 te starten met DCA ( 1 jaar na de top), en het dan 2 jaar te doen, 1x per maand. Dit werkte namelijk in 2015 ook. Ik heb dit dus braaf gedaan en heb van 1 jan 2019 t/m 31 dec 2020 dca gedaan. Hoef je het resultaat niet te melden gok ik. Verder heb ik een procentje of 30 verkocht tussen de 55 en 58 (na de intermediate top van 64), en ben ik nu weer stevig aan het inslaan, incl nieuwe verse fiat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hadespuiter
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06 05:21
"Governments adopting bitcoin".

Should be: "One shady government with no own currency adopting bitcoin".
Als een VS, Rusland of Duitsland nou bitcoin officieël zouden gaan maken dan is er pas echt iets groots gaande. El Salvador met geen eigen munt is niet echt boeiend, en dat zie je ook aan de koers die totaal niet moon gaat. Als de VS deze aankondiging had gedaan stonden we nu op 100K.

[ Voor 27% gewijzigd door Hadespuiter op 13-06-2021 14:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zondag 13 juni 2021 @ 13:50:
[...]

als het onder de 0.80 cent komt koop ik zeker ADA bij, wat ik nu heb is deel staken en deel traden met BTC pair voor swingtrades, haalt ie de swingtrade niet, maakt niet uit lekker verder HODL
en mocht ik de BTC die ik gekocht heb met ADA niet verkocht worden bij mijn sell order maakt niet uit, extra BTC is ook niet verkeerd :Y)
Je weet dat als de run over is dat ada zo weer richting 0.10 cent kan gaan toch ?

We gaan het allemaal wel zien voorlopig is het nog lekker zakken vullen met crypto en ik hoop dat het zo nog even blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Hadespuiter schreef op zondag 13 juni 2021 @ 14:33:
[...]

Als een VS, Rusland of Duitsland nou bitcoin officieël zouden gaan maken dan is er pas echt iets groots gaande. El Salvador met geen eigen munt is niet echt boeiend, en dat zie je ook aan de koers die totaal niet moon gaat. Als de VS deze aankondiging had gedaan stonden we nu op 100K.
Waarom zouden we op de 100k staan ? denk niet dat veel mensen hun boodschappen zullen doen in btc als die zo volatiel blijft, sta je voor de kassa komt er net een rode dildo.

En trouwens je kan daar al bijna overal met bitcoin betalen door hem te koppelen aan je betaal kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jnaaazer
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 08-10 10:53
[...]

Als de vs deze aankondiging doet staan we denk ik eerder op de 3a4 miljoen

Maar er moet er altijd 1 beginnen voordat er meerdere volgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hadespuiter
Slux schreef op zondag 13 juni 2021 @ 14:45:
[...]

Waarom zouden we op de 100k staan ?
Omdat dan de dreiging van een eventuele ban zoals China heeft gedaan - wat toch altijd een beetje boven de zaak blijft zweven - definitief van tafel lijkt.
Als een VS of ander groot rijk land de bitcoin officieël zou adopteren is het gewoon moon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hadespuiter
Jnaaazer schreef op zondag 13 juni 2021 @ 14:56:
[...]

Ja maar El Salvador met geen eigen munt is geen echt begin.
Landen die een eigen munt hebben en daarnaast btc gaan adopteren is een compleet ander verhaal, dan wordt het pas serieus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• davy_online
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-12-2024
Juist toch nog maar Vet en ada bijgekocht, ook al gaan we een tijdje zijwaarts. Zakken vullen voor we naar de moon gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jnaaazer
Hadespuiter schreef op zondag 13 juni 2021 @ 14:59:
[...]

Ja maar El Salvador met geen eigen munt is geen echt begin.
Landen die een eigen munt hebben en daarnaast btc gaan adopteren is een compleet ander verhaal, dan wordt het pas serieus.
Vind ik wel, je kan niet verwachten dat gelijk alle landen staan te springen om btc te adopteren maar als de kleinere landen beginnen zullen er grotere wel langzaam meegaan. Maar dit heeft nog wel 10/20 jaar nodig vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 14:02
In deze periode van BTC sideways sla ik nog even geen alts in. Met een stijgende BTCD zie ik alles nog wel lager gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Er zijn meer landen met adoptie bezig. Maar als de vs dat zou doen had je er gerust nog wel een paar nullen aan vast kunnen plakken.

En het gaat om het precedent wat het schept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jnaaazer
merauder schreef op zondag 13 juni 2021 @ 15:09:
In deze periode van BTC sideways sla ik nog even geen alts in. Met een stijgende BTCD zie ik alles nog wel lager gaan.
Ik doe hetzelfde, net nog wat extra btc gekocht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Gelukszoekr schreef op zondag 13 juni 2021 @ 09:48:
[...]

De 1k ranges? Terug naar 2016? Is het sentiment hier zo dramatisch?
Het maakt niet uit of het sentiment hier onder 100 users dramatisch is, het gaat om iedereen. Zie Doge.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4WyB6Kr.png?1

Was hier net, nenenene...

[ Voor 11% gewijzigd door JDx op 13-06-2021 15:32 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
JDx schreef op zondag 13 juni 2021 @ 15:29:
[...]

Het maakt niet uit of het sentiment hier onder 100 users dramatisch is, het gaat om iedereen. Zie Doge.

[Afbeelding]

Zijn dat de hunebedden?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
Binance card voor de eerste keer gebruikt en het werkt bij Decathlon 😃
van de week tanken, verwacht dat dit ook gaat werken

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Laatst online: 20:19
Waarom klapt het dan nu zo hard naar beneden als er alleen maar goede vooruitzichten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:37
Jnaaazer schreef op zondag 13 juni 2021 @ 15:05:
[...]

Vind ik wel, je kan niet verwachten dat gelijk alle landen staan te springen om btc te adopteren maar als de kleinere landen beginnen zullen er grotere wel langzaam meegaan. Maar dit heeft nog wel 10/20 jaar nodig vermoed ik.
Als currency of Store of Value?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Het Fantoom schreef op zondag 13 juni 2021 @ 15:45:
[...]

Waarom klapt het dan nu zo hard naar beneden als er alleen maar goede vooruitzichten zijn?
de mensen die Short gaan zorgen voor de daling 🥲🙃

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Helix
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:15
[...]

Hoezo nu hard naar beneden? We zitten al dagenlang beetje sideways te klooien, 35k, 36k, 37k etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Geen idee natuurlijk. Maar wat ik vermoed:
Winstnemen door whales op 60k (plafond) terwijl retail aan het fomo-en was. Koers stort in door stoplosses nadat verkoopdruk toeneemt. Nu de consolidatie fase waarbij retail nog steeds aan het verkopen is en instituties en whales aan het accumuleren. Na accumulatie fase een spurt omhoog en fomo-ed retail er weer in.

Overigens ging er aan al die goede berichten een stortvloed aan fud vooraf. Of dat toeval was?

[ Voor 7% gewijzigd door Darrell op 13-06-2021 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:49
Darrell schreef op zondag 13 juni 2021 @ 16:06:
[...]

Geen idee natuurlijk. Maar wat ik vermoed:
Winstnemen door whales op 60k (plafond) terwijl retail aan het fomo-en was. Koers stort in door stoplosses nadat verkoopdruk toeneemt. Nu de consolidatie fase waarbij retail nog steeds aan het verkopen is en instituties en whales aan het accumuleren. Na accumulatie fase een spurt omhoog en fomo-ed retail er weer in.

Overigens ging er aan al die goede berichten een stortvloed aan fud vooraf. Of dat toeval was?
Klopt maar voor een deel.
Whales hebben helemaal niet op ATH verkocht, er was ook geen sprake van dat het ATH van 60k ook een ATH was.
Dat weet je immers pas achteraf en daarbij komt dat er ook een nieuw ATH kan volgen.
Wat wel gebeurd is, is een stortvloed aan FUD.
Lijkt wel of ze opzettelijk zijn opgespaard om ze daarna opeens los te laten.
Een enkel FUD bericht doet immers niets en veroorzaakt ook geen domino effect.
Het domino effect zie je wel ontstaan als stop loss orders getriggerd worden.
Na de dip gaat men weer vrolijk verder met inkopen.
De prijs is immers relatief laag. Geen reden om achterover te leunen.
Een deel van de kopers wacht wel af. Zij zien nog steeds FUD.
Daarom valt de zaak een beetje dood en gaan we al ruim 3 weken sideways.
Procentje hier en daar omhoog en omlaag is alles.
Volumes zijn ook niet hoog.
Het wachten is op echt positief nieuw waarmee de FUD cirkel doorbroken wordt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-10 21:24
Vrouwen bloot handel dood. :+
Kom van je zolderkamer! De zon schijnt buiten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

HoppyF schreef op zondag 13 juni 2021 @ 16:26:
[...]

Whales hebben helemaal niet op ATH verkocht, er was ook geen sprake van dat het ATH van 60k ook een ATH was.
Dat weet je immers pas achteraf en daarbij komt dat er ook een nieuw ATH kan volgen.
Ik verwacht weldegelijk een nieuwe ath. 60k was nog niks. Maar was wel een moment waarop whales begonnen met drukken van de koers in de laatste run up. Dat is ook iets wat Willy Woo zei. Dat samen met die stortvloed aan fud geeft me wel mn bedenkingen.

En het is ook zo dat retail nog nog steeds onder invloed van doom and gloom is en smart money lekker aan het investeren is. En zodra er een beetje momentum lijkt te ontstaan wordt dat snoeihard de kop ingedrukt. Onderaan de streep bepalen whales wat er gebeurt imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumpy_NL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-10 08:44
JDx schreef op zondag 13 juni 2021 @ 15:29:
[...]

[Afbeelding]

Oude Noorder Dierenpark?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
Darrell schreef op zondag 13 juni 2021 @ 16:36:
[...]

Ik verwacht weldegelijk een nieuwe ath. 60k was nog niks. Maar was wel een moment waarop whales begonnen met drukken van de koers in de laatste run up. Dat is ook iets wat Willy Woo zei. Dat samen met die stortvloed aan fud geeft me wel mn bedenkingen.

En het is ook zo dat retail nog nog steeds onder invloed van doom and gloom is en smart money lekker aan het investeren is. En zodra er een beetje momentum lijkt te ontstaan wordt dat snoeihard de kop ingedrukt. Onderaan de streep bepalen whales wat er gebeurt imho.
Whales bepalen sowieso wat er beurt.
Één ding mag duidelijk zijn, whales kopen niet om later met verlies te gaan verkopen.
Ze hebben dus geen belang om de prijzen flink te drukken.
Tijdelijk wel, om in te kopen maar daarna moeten de koersen weer op gaan lopen zodat ze later kunnen gaan verdienen.
Henk en Ingrid kunnen dit trucje ook doen, gewoon meeliften op wat de whales doen.

Tip: zoek eens op Contrarian investing.
Kopen terwijl het sentiment negatief is.
Zo voorkom je ook het “buy high, sell low” verhaal.

[ Voor 6% gewijzigd door HoppyF op 13-06-2021 16:53 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
HoppyF schreef op zondag 13 juni 2021 @ 16:26:
[...]

Whales verkochten wel degelijk in het gebied tussen 55 en ath. Zeker de whales met meer dan 1000 btc. Kan je gewoon op Glassnode vinden. Daarom was het momentum van die laatste 2 ath's al niet best meer....daarna kwam de fud..
Wat je nu iig sterk ziet is dat whales accumuleren henk en ingrid nog steeds sellen (gros met verlies, ook te zien op Glassnode) en dat met name chinese miners ook sellen (ivm geneuzel regelgeving en wellicht verplaatsen operatie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 08-10 08:11
Morgen komt alles vrij wat ik in staking had staan en ben van plan om alle alts om te zetten naar BTC en alleen wat ETH als alt aan te houden..

Heb er inmiddels best een leuke cent inzitten en geen 1 cent daarvan is besteed aan BTC :/ Slecht!

Zo houd ik het lekker overzichtelijk en ben ik minder bezig met alle koersen, want de prijs van Bitcoin lees je ook wel een keer in het nieuws, daarbij meer tijd over om van de zon te genieten! :) DCA zal wel gewoon doorgaan op de vaste tijden of als er weer een mooie buy-order getriggerd wordt..

Tijd voor wat rust in de tent! :+

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
anti elppa schreef op zondag 13 juni 2021 @ 17:06:
[...]

Whales verkochten wel degelijk in het gebied tussen 55 en ath. Zeker de whales met meer dan 1000 btc. Kan je gewoon op Glassnode vinden. Daarom was het momentum van die laatste 2 ath's al niet best meer....daarna kwam de fud..
Wat je nu iig sterk ziet is dat whales accumuleren henk en ingrid nog steeds sellen (gros met verlies, ook te zien op Glassnode) en dat met name chinese miners ook sellen (ivm geneuzel regelgeving en wellicht verplaatsen operatie)
De whales die verkocht hebben tussen 55-60k hebben ondertussen alweer goedkoop ingekocht.
Niet alle whales hebben 1000BTC of meer.
Er zijn ook kleinere whales die nog steeds bakken geld hebben.
Als je dus Henk en Ingrid bent en nu nog aan het verkopen bent doe je echt iets fout.
Ook miners die nu verkopen zijn gewoon te laat.
Dat gezeur over regelgeving in China is al zo oud, dit speelt al jaren.
Denk eerder dat China de boot niet wil gaan missen.
Als er geen crypto handel en mining meer zal bestaan in China dan gaat het daar echt de afgrond in.
Dat laten ze zich niet overkomen.
Als er iets is wat Chinezen nastreven is het wel vooruitgang en geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Laatst online: 20:19
Helix schreef op zondag 13 juni 2021 @ 15:51:
[...]

Hoezo nu hard naar beneden? We zitten al dagenlang beetje sideways te klooien, 35k, 36k, 37k etc..
Het stond op 60k, en dan kijk ik niet op dag basis nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:11
Wat @anti elppa dus zegt. Whales waren wel degelijk aan het verkopen dat kun je terugzien op Glassnode. Die begonnen rond de 40k al namelijk met verkopen. Op moment dat jij een whale bent heb je het helemaal niet nodig om naar 100k te gaan en kun je gerust af en toe een gedeelte van je portfolio dumpen, de rest laat je meegaan met het ritje omhoog.

Hier ook een link naar een Twitter draadje van vorige maand waar een en ander ook wordt uitgelegd: https://twitter.com/mrjasonchoi/status/1395346536523988997

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Is de weekenddip voorbij?
Ik hoop het niet, anders ben ik veel te vroeg overgestapt op fiat.

[ Voor 3% gewijzigd door Tartarus op 13-06-2021 18:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jnaaazer
Tartarus schreef op zondag 13 juni 2021 @ 17:52:
Is de weekenddip voorbij?
Ik hoop het niet, anders ben ik veel te vroeg overgestapt op fiat.
Denk het wel hij gaat goed omgoog *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Jnaaazer schreef op zondag 13 juni 2021 @ 18:15:
[...]

Denk het wel hij gaat goed omgoog *O*
Sjah, wat is wijsheid.
Nu kopen en de nachtdip negeren of hopen dat mijn inkooporders vannacht alsnog geraakt worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:25

WhySoSerious

Be the change.

Over twee uur gewoon weer op 35,5K hoor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:48

knakworst

Get more sats!

WhySoSerious schreef op zondag 13 juni 2021 @ 18:23:
69k toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
HoppyF schreef op zondag 13 juni 2021 @ 17:25:
[...]

De whales die verkocht hebben tussen 55-60k hebben ondertussen alweer goedkoop ingekocht.
Niet alle whales hebben 1000BTC of meer.
Er zijn ook kleinere whales die nog steeds bakken geld hebben.
Als je dus Henk en Ingrid bent en nu nog aan het verkopen bent doe je echt iets fout.
Ook miners die nu verkopen zijn gewoon te laat.
Dat gezeur over regelgeving in China is al zo oud, dit speelt al jaren.
Denk eerder dat China de boot niet wil gaan missen.
Als er geen crypto handel en mining meer zal bestaan in China dan gaat het daar echt de afgrond in.
Dat laten ze zich niet overkomen.
Als er iets is wat Chinezen nastreven is het wel vooruitgang en geld.
Maakt niet uit of china fud oud is (heb sinds 2013 veel tjoina fud dumps zelf mee gemaakt). Waar het nu om gaat is geen fud. Die miners cashen nu al een poosje, waarschijnlijk omdat ze cash nodig hebben om de hele handel te verplaatsen. Dat ze cashen is 100% zeker en gewoon dagelijks te zien.

En een whale onder de 1000btc noem ik geen whale. Is ook ergens een overzicht van. Volgens mij ben je dan een shark.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:20

The Chosen One

Zie signature!

Dan ben ik plankton. :+

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SlasZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-09 17:27
Ik heb het nog maar eens gekunnen.. hoe het niet moet. Zaterdag ochtend: ja dit gaat nog dieper gaan, 10x short aan 35180, ging even goed tot het geleidelijk naar 36k ging… dan maar verlies genomen. Dan maar buy high.. 10x long aan 36100. Deze ochtend: 35k.. toch maar aangehouden en warempel.. begon te stijgen. Aan 36k toch maar positie gesloten omdat ie al begon te zakken net als zaterdag, en maar direct een kleine 50x short aan 35800. Ging ook even goed tot een half uur geleden het onvermijdelijke berichtje van Binance…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik gok het erop, een short geopend 8)7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LpqMN1Q0TEq0QTRJbHHN7vV9eaI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/q5fK97AZawcBPaP86fmTo1wx.png?f=user_large

Voor de reden/motivatie, zie: Taro in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3"

[ Voor 20% gewijzigd door Taro op 13-06-2021 18:48 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-10 19:44
Al 2 weken niet meer elke dag de hele dag charts zitten kijken. Bevalt stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hodl22
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 13-09-2022
moon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Handelen jullie allemaal in BUSD? Niet in EUR?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hodl22
Tartarus schreef op zondag 13 juni 2021 @ 18:48:
USDT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Niet online
EUR heeft geen volume en niet genoeg tradingpairs, daar kan je niet goed op handelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
EUR doe ik nooit, dan voelt het als echt geld ;)

Tot enige maanden geleden altijd met USDT gehandeld, omdat het volume/liquiditeit daar hoger is en je dus meer waar voor je geld krijgt. Maar met BUSD loopt er een actie met 0% fee op Binance, mits je limit orders gebruikt. Wel zo fijn :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hodl22
gaat nog niet echt goed he?🤡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Niet online
Taro schreef op zondag 13 juni 2021 @ 18:51:
[...]

EUR doe ik nooit, dan voelt het als echt geld ;)

Tot enige maanden geleden altijd met USDT gehandeld, omdat het volume/liquiditeit daar hoger is en je dus meer waar voor je geld krijgt. Maar met BUSD loopt er een actie met 0% fee op Binance, mits je limit orders gebruikt. Wel zo fijn :)
Is die actie verlengt? Hij was eerder tot en met 10 juni namelijk:
https://www.binance.com/e...f07da4fdcb6d555718617dc13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Hodl22 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 18:53:
[...]

Jawel, staat op +3%?

Edit: Inmiddels op +8%.

[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 13-06-2021 19:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Azer schreef op zondag 13 juni 2021 @ 18:53:
[...]

Is die actie verlengt? Hij was eerder tot en met 10 juni namelijk:
https://www.binance.com/e...f07da4fdcb6d555718617dc13
Is naar mijn weten verlengd tot 31-12-2021: https://www.binance.com/e...6757543359221a42d54089c4f.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Niet online
Dank, die aankondiging had ik gemist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Is wel even omdenken zo. Moet al mijn kooporders nu in USDT omrekenen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tartarus schreef op zondag 13 juni 2021 @ 19:01:
Is wel even omdenken zo. Moet al mijn kooporders nu in USDT omrekenen 8)7
Vanaf waar?

Van busd naar usdt omdenken is 1:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Verwijderd schreef op zondag 13 juni 2021 @ 19:06:

Vanaf waar?

Van busd naar usdt omdenken is 1:1
Vanaf EUR. Dus €28900 wordt nu ineens $34850 enz enz etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themikes
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-10 11:34
Pas op met short gaan. Op zondag avond/ maandag gaan de koersen meestal omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Hodl22 schreef op zondag 13 juni 2021 @ 18:53:
[...]

Jij vraagt erom dat we verder dalen >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
Short durf ik toch niet. Ik ben nog steeds een amateur plankton.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
themikes schreef op zondag 13 juni 2021 @ 19:10:
Pas op met short gaan. Op zondag avond/ maandag gaan de koersen meestal omhoog.
Sowieso altijd oppassen met shorts.

Hier inmiddels de short (+5%) omgezet in een long (+7%):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9RasRCtyftAsrZKfHQCRq_nIPwQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/CK9H35gTaxDVTOzqdCZqWddk.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Jnaaazer schreef op zondag 13 juni 2021 @ 14:56:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KpCmzQ51adk0Lbs3yRG_SNz5kbo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AMu2HfPVLIQ9JOF2ACmWdqWh.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
WhySoSerious schreef op zondag 13 juni 2021 @ 18:23:
Sta je nog steeds achter deze bewering?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

'Binnenkort' weer een Tesla afrekenen met btc? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23:09
Ah, meneer zit weer wat krapjes bij kas.
#zucht

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
Dit horen we graag.
Niet de minste, onze eigen minister Wopke Hoekstra.

Dutch Finance Minister Opposes Government Bureaucrat’s Push To Completely Outlaw Crypto

Simply put, Hasekamp does not make any major decisions, and cryptocurrency investors can therefore still trade and hold their crypto holdings.

https://zycrypto.com/dutc...completely-outlaw-crypto/

[ Voor 42% gewijzigd door HoppyF op 13-06-2021 20:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:25

WhySoSerious

Be the change.

Tartarus schreef op zondag 13 juni 2021 @ 19:40:
[...]

Sta je nog steeds achter deze bewering?
Hoop het niet, maar het is wel een patroon wat we vaker gezien hebben de laatste tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Luuk schreef op zondag 13 juni 2021 @ 19:51:
[Twitter]

'Binnenkort' weer een Tesla afrekenen met btc? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
WhySoSerious schreef op zondag 13 juni 2021 @ 20:04:
[...]

Hoop het niet, maar het is wel een patroon wat we vaker gezien hebben de laatste tijd.
Klopt, kijk maar naar de 1 day candles.
We gaan het zien

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

D_Jeff schreef op zondag 13 juni 2021 @ 19:53:
Ah, meneer zit weer wat krapjes bij kas.
#zucht
Je kan alles zeggen van hem wat je wil, maar krap bij kas _O- _O- _O-

https://www.google.com/se...id=chrome-mobile&ie=UTF-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
31k euro babe!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tiepfoud
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 22:55
Geen idee waarom, maar ik heb een paar sales klaar, met al de buy orders in me hoofd.

BTC 37.5k /ETH 2.5k? Dildotje op de 4u ziet er te schoon en groen uit voor een zondag.
(Of ik ben Bearish aant worden? 8)7 )

Tell me I made a Tiepfoud, I dare ya!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jnaaazer
Mooi, nu op naar een nieuwe ATH 100k

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• themikes
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-10 11:34
Hoe gaat het met de mensen die short gingen??

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
themikes schreef op zondag 13 juni 2021 @ 21:35:
Hoe gaat het met de mensen die short gingen??
Hou op

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Pagina: 1 ... 182 ... 245 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!