BTC bleef steken op de 1D 250EMA (wick er net onder), hopelijk was dit het
Gaat al weer terug naar beneden helaas.WhySoSerious schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:14:
MOOOOOOOOOOOOOOOOON
We zitten op de pagina 69.
Dus 69k soon.
Dus 69k soon.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
*insert man man man gif *
De emoties in de reacties hier gaan sneller op en neer dan mijn vrouw haar humeur tijdens haar maandelijkse “IK BEN NIET CHAGRIJNIG “ momenten
De emoties in de reacties hier gaan sneller op en neer dan mijn vrouw haar humeur tijdens haar maandelijkse “IK BEN NIET CHAGRIJNIG “ momenten

Bij 69 moet ik toch aan andere dingen denken. Dat heb ik ook bij 69 nieuwe e-mails, mensen die op nummer 69 worden, etc.
Man man man de hele markt is down omdat cz in geen tijden meer een nieuwe shitcoin heeft gelaunched op zijn launchpad.
Met mijn settings op pagina 18.
Vind 18k toch wat geloofwaardiger

De westkust was net nog wakker denk ik toen deze dump begon.PiB schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:24:
Ik houd mijn hart vast, als de USA vanmiddag wakker wordt. Of slapen die niet meer?!
Wat als dit de manier is van de whales om Elon en Tesla aan te pakken
Wil de heer B. Ounce zich melden in de orderboeken. Ik herhaal, wil de heer B. Ounce zich melden.
Blijft lachwekkend dat iets omlaag gaat omdat het omlaag ging. Dit heeft niets te maken met een nieuwe waardering van crypto door tweets over milieu. Snowball effect wel erg groot.
Ik zie 't wel. Dag voordat 't naar beneden ging dacht ik aan binnenkort uitcashen. Nu 30% lichter hodl maar weer.
Ik zie 't wel. Dag voordat 't naar beneden ging dacht ik aan binnenkort uitcashen. Nu 30% lichter hodl maar weer.
Valt vies tegen, vooral veel blabla van de Elon aanbidders.twit schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:09:
[...]
Dwars? Al driftend? Ik wist dat zo'n Tesla vol met gadgets zit maar dat er ook een boegschroef onder zit om niet alleen voor en achteruit te hoeven manoeuvreren. Die Elon heeft ook aan alles gedacht.
Ik vergelijk het tegenwoordig meer met een super snelle Lada. Rammelbak, die van mij!
Maar dwars moet te doen zijn, denk ik...
Maar recht door de voorruit is makkelijker en net zo doeltreffend. Zul je net zien, probeer ik het dwars, mis ik de ruit 😅
Hehe. Misschien krijg je nog wel van iemand een btc'tje voor de moeite. Of 5 euro, misschien dat je dat liever hebt tegen die tijdPiB schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:28:
[...]
Valt vies tegen, vooral veel blabla van de Elon aanbidders.
Ik vergelijk het tegenwoordig meer met een super snelle Lada. Rammelbak, die van mij!
Maar dwars moet te doen zijn, denk ik...
Maar recht door de voorruit is makkelijker en net zo doeltreffend. Zul je net zien, probeer ik het dwars, mis ik de ruit 😅

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Zo das in 1 week een hoop rendement weg. Wist al die tijd al dat dit ging komen maar blijft altijd zuur.
De multiyear bear market is weer begonnen.Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:30:
Wat zou deze dip veroorzaakt kunnen hebben?
https://bitcoinmagazine.n...017-op-bitcoin-btc-handel ?Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:30:
Wat zou deze dip veroorzaakt kunnen hebben?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Een paar weken terug was een geweldig moment om in te stappen, ik kan iig zeggen dat ik lid was van de Big Crash van 2021 en dat is ook wat waard
ETH,ADA en LINK gekocht. Weet niet of het nog lager gaat, maar deze dips zijn meestal goede momenten.
@RickvN ja die zag ik ook al langskomen. Over een paar dagen zeker weer Tether en als men de zakken weer goed heeft weten te vullen terug omhoog.
31% van mijn portfolio verdampt maar ik weiger om nu opeens te gaan verkopen. Dan maar wachten op een bounce. Een vorige fake down verkocht en hoger terug mogen kopen. Ik trade niet meer hehe
31% van mijn portfolio verdampt maar ik weiger om nu opeens te gaan verkopen. Dan maar wachten op een bounce. Een vorige fake down verkocht en hoger terug mogen kopen. Ik trade niet meer hehe
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
St@m schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 21:34:
[...]
Inderdaad.. stom geroep van mensen die die boot hebben gemist. Terwijl ze een maand de tijd hebben gehad om op te stappen. Stijging van 5% en er moet weer 20% af
Maar goed, mijn cake en bnb staan gewoon ~20% in de min (t.o.v. gister ongeveer)

Wish grantedfreshprince schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 23:37:
Ik denk eigenlijk niet dat er nog een bearmarkt komt.
Laten we hopen dat ik mis ben en er wel degelijk nog een bearmarkt komt
Haha, wieslippe. Toen was dat de waarheid.
Maar je bent gewoon vervelend. Dat is altijd al de waarheid.
Als je maar lang genoeg roept dat de bearmarkt komt heb je over een jaar vast wel een keer gelijk.
[ Voor 23% gewijzigd door St@m op 19-05-2021 07:39 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Oh je had hem nog steeds open sinds eergisteravond haha. De mijne van toen is de ochtend erna in profit afgesloten. Maar wees niet getreurd ik sloot er dus vanochtend eentje op 40059 denkend een mooie entry te hebben voor de verwachte bounce. Die stond ook binnen een aantal keer met mijn ogen knipperen op dit soort waardes.Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:35:
[Afbeelding]
Van 31% in de plus naar 38% in de min is ook 69.
Signs.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
M’n PF blijft mooi op peil.
Ik pomp er iedere dag nieuw verlies in.
Ik pomp er iedere dag nieuw verlies in.

Verwijderd
Ik zei al, liquidated of 69ktwit schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:39:
[...]
Oh je had hem nog steeds open sinds eergisteravond haha. De mijne van toen is de ochtend erna in profit afgesloten. Maar wees niet getreurd ik sloot er dus vanochtend eentje op 40059 denkend een mooie entry te hebben voor de verwachte bounce. Die stond ook binnen een aantal keer met mijn ogen knipperen op dit soort waardes.
Het lijkt erop dat het 1e gaat gebeuren.
Support op de 38k, en anders vrije val naar de 19/20k lijkt me niet meer dan logisch aangezien daar nooit iets is teruggetest. Daarna weer fluitend richting de 100K
[ Voor 13% gewijzigd door St@m op 19-05-2021 07:42 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ja het is slecht nieuws op slecht nieuws. Denk dat we binnenkort wel de bodem bereiken na al die nieuwsberichten.sh4d0wman schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:35:
@RickvN ja die zag ik ook al langskomen. Over een paar dagen zeker weer Tether en als men de zakken weer goed heeft weten te vullen terug omhoog.
Ik heb nu enkel 1 verlies genomen van een coin waar ik toch al uit wilde stappen (OXT). Te laag volume, bleef veel te vlak. Dat geld mooi in BUSD gestopt in de hoop dat ik er meer ETH voor kan kopen zodat mijn buy van dit weekend wat wordt verlaagd
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Zeg heeft Binance de grafieken omgedraaid? Zie zoveel rood...

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Verwijderd
Ik denk dat dit hem exact wordt:jorwas schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:40:
Hmm word het dan toch de 34K?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AB29uxyyqb3ZJgSTgm9w7e7n.jpg?f=user_large)
Vroeger vroeg mijn vrouw of ik lekker geslapen had en duiden we het aan in uren.
Nu vraagt ze steeds of ik lekker REKT ben gegaan en duiden we het aan in PF percentages.
Nu vraagt ze steeds of ik lekker REKT ben gegaan en duiden we het aan in PF percentages.
Mijn pf van oa matic en celr houdt de boel nog steeds in het groen en bijna een verdubbeling in sats sinds vorige week. Maar dit ziet er even beroerd uit zeg, BTC onder de 40k dat is een behoorlijke daling. Gelukkig is dit de maand van vakantiegeld voor sommigen, mooi moment dacht ik zo!
Je weet het nooit met Bitcoin, zou zomaar kunnen, hopelijk is de tijd dan dit keer wel beperkt.The Redman schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:31:
[...]
De multiyear bear market is weer begonnen.
4 jaar bearish, daar gaat het nu toch ook te hard voor?
Verwijderd
Mooi moment om de tabs dicht te klappen en een vakantie te boeken inderdaad.mannowlahn schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:43:
Mijn pf van oa matic en celr houdt de boel nog steeds in het groen en bijna een verdubbeling in sats sinds vorige week. Maar dit ziet er even beroerd uit zeg, BTC onder de 40k dat is een behoorlijke daling. Gelukkig is dit de maand van vakantiegeld voor sommigen, mooi moment dacht ik zo!
Om een vakantie te boeken en weg te zijn van deze ellende?mannowlahn schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:43:
Zero.
Als we naar de 20k regionen gaan dan is die 100k behoorlijk ver uit het zicht hoor.St@m schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:41:
Support op de 38k, en anders vrije val naar de 19/20k lijkt me niet meer dan logisch aangezien daar nooit iets is teruggetest. Daarna weer fluitend richting de 100K
Maar eigenlijk doet btc er niet toe, zolang doge nog steeds op 40 cent staat, is er nog niks aan de hand toch. Er is blijkbaar nog genoeg vertrouwen inde markt
Dit was geen voorspelling.. maar een optelsom van logische gebeurtenissen.stranger1851 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 06:12:
[...]
50% kans ja dat je zoiets goed voorspelt, het gaat of omhoog of omlaag
Nee hoor. Het kan veel harder gaan helaas.. maar dat is op een of andere manier beter dan deze langzame dood.PiB schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:44:
[...]
Je weet het nooit met Bitcoin, zou zomaar kunnen, hopelijk is de tijd dan dit keer wel beperkt.
4 jaar bearish, daar gaat het nu toch ook te hard voor?
Zero.
Wauw, denk stuur mn eth naar de exchange om die van de hand te doen. Betaal ik maar 12 dollar fee
Dit is idd langzaam en pijnlijk lijden. Beter wakker worden en al half dood zijn idd.Pelox schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:46:
[...]
Nee hoor. Het kan veel harder gaan helaas.. maar dat is op een of andere manier beter dan deze langzame dood.
Ik heb wat rond gezocht maar er is vrij weinig mogelijk nog. Zo snel mogelijk de spuit er in en dan hopen dat meer landen uitzonderingen maken voor gevaccineerden.Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:44:
[...]
Mooi moment om de tabs dicht te klappen en een vakantie te boeken inderdaad.
Maar de prijzen zijn eigenlijk nog te hoog idd, cake nog op 21 dollar en BNB nog boven de 400 dollar, dat was nog maar een maandje terug. No worries lads.
Het feit dat we geen enorme bounce zien baart mij wel enigszins zorgen.
Verwijderd
De DCA momenten?streamnl schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:21:
*insert man man man gif *
Zo eindelijk uitgestapt met mijn target bedrag. Snel overpompen naar mijn rekening dat ik niet er weer in fomo. Met het resterende wacht ik tot ik miljonair ga worden
maar zo kan ik in ieder geval achterover leunen en maakt het me niet meer uit of we nu naar boven of beneden gaan. Wat een lekker gevoel deze beslissing.

Die spuit komt voor mij (dertiger) veel te laat.mannowlahn schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:48:
[...]
Ik heb wat rond gezocht maar er is vrij weinig mogelijk nog. Zo snel mogelijk de spuit er in en dan hopen dat meer landen uitzonderingen maken voor gevaccineerden.
Maar de prijzen zijn eigenlijk nog te hoog idd, cake nog op 21 dollar en BNB nog boven de 400 dollar, dat was nog maar een maandje terug. No worries lads.
Ze zijn nu bij bouwjaar 1964 en de afspraken die nu gemaakt worden, zit de tweede spuit gepland in juli!
Dat “groene vinkje” komt pas na de tweede spuit in het RIVM systeem.
Oftewel, totaal kansloos voor de jongeren en dertigers zonder indicatie!
Het feit dat nu zelfs 17 jarigen met hooikoorts een oproep krijgen (dochter van een collega) baart mij wel zorgen over wanneer de rest aan de beurt is.
Dit is echt super k*'t wakker worden zeg. Wat heeft dit nu weer veroorzaakt.
Ik heb alles eruit gehaald, maar ondanks een nieuwe daling geeft het niet meer rust 😡cursquidHome schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:53:
Zo eindelijk uitgestapt met mijn target bedrag. Snel overpompen naar mijn rekening dat ik niet er weer in fomo. Met het resterende wacht ik tot ik miljonair ga wordenmaar zo kan ik in ieder geval achterover leunen en maakt het me niet meer uit of we nu naar boven of beneden gaan. Wat een lekker gevoel deze beslissing.
Twijfel continu om weer opnieuw in te stappen.
Microstrategie doet zelf mee aan dit spel. Die Saylor roept op twitter steeds wat hij bijkoopt.. maar verteld niet dat hij eerder met forse winst een deel heeft verkocht.. Saylor maakt ook deel uit van het grotere plaatje...Verwijderd schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:04:
Bitcoin ziet er weer bullish uit vandaag.
Ach ik denk altijd maar zo.
Microstrategie heeft meer te verliezen
Baart mij meer zorgen dat ik overal om me heen lees en hoor “uitgestapt”
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Mare... die andere tip van jullie...
Je hebt kent hem wel, die van "geen paniek, gewoon verder uitzoomen".
Hoe ver moet ik nu uitzoomen??

Dit zat er al aan te komen. De grafiek ziet er bearish uit en ETH was de afgelopen maanden erg hard gestegen.
Ja ik denk dat het veiliger is om oktober aan te houden voor een vakantie. Ik ben zelf bijna 40 en zie het ook nog niet zo snel gebeuren. Heb mij wel op de backup lijst van de huisarts geplaatst. Zou wat zijn als ik straks wel weg kan en mijn vriendin niet. Dat worden dan elke dag vrij pijnlijke whatsapp berichten met “wat is jou uitzicht deze ochtend?”PiB schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:54:
[...]
Die spuit komt voor mij (dertiger) veel te laat.
Ze zijn nu bij bouwjaar 1964 en de afspraken die nu gemaakt worden, zit de tweede spuit gepland in juli!
Dat “groene vinkje” komt pas na de tweede spuit in het RIVM systeem.
Oftewel, totaal kansloos voor de jongeren en dertigers zonder indicatie!
Het feit dat nu zelfs 17 jarigen met hooikoorts een oproep krijgen (dochter van een collega) baart mij wel zorgen over wanneer de rest aan de beurt is.
Year chartstreamnl schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:57:
Mare... die andere tip van jullie...
Met je crypto winsten een PCR aanvragen voor je weg gaat en klaar! Overigens versoepelt spanje voor DE, FRA en ITA al de voorwaarde voor een PCR test. Als hier de cijfers gaan zakken ga ik met mijn crypto verdiende eurotjes lekker genieten van de zon!mannowlahn schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:58:
[...]
Ja ik denk dat het veiliger is om oktober aan te houden voor een vakantie. Ik ben zelf bijna 40 en zie het ook nog niet zo snel gebeuren. Heb mij wel op de backup lijst van de huisarts geplaatst. Zou wat zijn als ik straks wel weg kan en mijn vriendin niet. Dat worden dan elke dag vrij pijnlijke whatsapp berichten met “wat is jou uitzicht deze ochtend?”
HODL!
Om het in perspectief te zetten, er moet thuis verbouwd worden.Firecow schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:56:
Ik kan het mij niet veroorloven dat hij verder daalt. Ik heb een stuk meer geld nodig dan op mijn spaarrekening staat.
Daarnaast ging bitcoin mij geen verlies meer opleveren, zelfs als hij terugzakte naar €600, zou ik nog winst hebben 😉
Dus mijn situatie is anders dan de meesten. Al voelt het wel als verlies natuurlijk!
PF herindelen, Binance app verwijderen. Over een week weer DCA.
Doei!
Doei!
We zouden nu eens moeten vergelijken met de poll van maandag: Pelox in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16"Firecow schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:56:
:fill(white):strip_exif()/f/image/aCT0mliS57OG0zw4rA5DB8h6.png?f=user_large)
Rekt.
Apy van auto cake pool stijgt wel flink zo. Dat biedt wellicht leuke kansen ook al zakt 'ie diep door.
Apy van auto cake pool stijgt wel flink zo. Dat biedt wellicht leuke kansen ook al zakt 'ie diep door.
Oh well. Ik doe een laatste gokje. Ben er vannacht uitgestopt met m'n stop-loss net onder de 42k. Nu op 39,5k er nog maar een keer ingestapt, met een stop loss net onder de 38k. Als die breekt... Dan is het crypto avontuur even voorbij voor mij en ga ik andere leuke dingen doen met het gedeelte winst wat over is gebleven
Ah, daar is 'ie weer. De chart waar we hoop uit kunnen putten. Het model dat eigenlijk uit 2008 dateert en nu op Bitcoin wordt geprojecteerd. Met maarliefst 2 oudere lijntjes, dus dit moet wel waar zijn.
Grappig dingetje: als je de zwarte lijn van dit jaar oprekt, kan je hem ook zo tekenen dat we net de 'fear'-fase in zijn gedaald. Want als je dit zo bekijkt, zouden we straks in de 'media attention'-fase terecht moeten komen. Ik ben benieuwd wanneer de Telegraaf... oh... was dat al in het nieuws?
Maar dat terzijde.
[ Voor 13% gewijzigd door Ray_ op 19-05-2021 08:09 ]
Stijging is minimaal. Ik begon op 210%. Wel bizar denkende dat er alleen in de BSC Defi markt vanaf het hoogtepunt al 17miljard is verdampt.Raaafie schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 08:06:
Rekt.
[ Voor 16% gewijzigd door green-tea op 19-05-2021 08:10 ]
Daar zit je dan met je locked ADA staking
.
Succes voor de HODL'ers. Over paar weken ben je alles kwijt, maar je hebt iig voet bij stuk gehouden. Mensen met principes. Een mooi verhaal bij een verjaardag is ook wat waard.
Gaaaaap, al die weakhands en paniekzaaiers! Dit is bitcoin en dit soort correcties zijn normaal!!!!!
[ Voor 4% gewijzigd door tony-stark op 19-05-2021 08:10 ]
Merci.Matthias87 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 08:09:
Succes voor de HODL'ers. Over paar weken ben je alles kwijt, maar je hebt iig voet bij stuk gehouden. Mensen met principes. Een mooi verhaal bij een verjaardag is ook wat waard.
Weet je nog die ene keer toen BTC even een correctie deed? Haha, en dat iedereen toen ging verkopen ja, haha.
[ Voor 15% gewijzigd door St@m op 19-05-2021 08:11 ]
Uiteindelijk komt het wel goed.
Maar misschien ook niet. Ik ben ook de lul overigens, maar het is geen spaargeld dus heel zenuwachtig kan ik er niet van worden.
Ik dacht ook dat ik "alles kwijt" was. Maar gewoon vast blijven houden. Nu is alles alsnog x10. Zelfs deze dips doen me eerlijk gezegd niet meer zoveel. Gaat toch wel weer terug omhoog.Matthias87 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 08:09:
Jij hebt zeker ook nooit Russische roulette gespeeld? Durf te leven man.Matthias87 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 08:09:
:strip_exif()/f/image/SAEQx6ilDkGg50NaVmYQV7Mm.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door spacer op 19-05-2021 08:13 ]
Eens. Enne koffie is een aanrader weltony-stark schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 08:10:
Gaaaaap, al die weakhands en paniekzaaiers! Dit is bitcoin en dit soort correcties zijn normaal!!!!!
Nog mensen gratis btc van block.fi ontvangen? Altijd handig voor extra dump materiaal
Had een tijd geleden voor 60 dagen vast gezet. Misschien toch maar de verdiende rente inleverenVerwijderd schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 08:13:
[...]
Hoe lang duurt het bij ADA voordat deze unstaked zijn? 5 dagen ongeveer toch?
Was jij deze profeet?Matthias87 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 08:09:
:fill(white):strip_exif()/f/image/un74D60GllYxDNyIUVQpOJTO.png?f=user_large)
Morguh. Ik ben net wakker dus de bounce kan beginnen. Geen dank!
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Gisteren nog getwijfeld over Matic, bleh.
Whaaaaaaa, watskebeurt vannacht? Had gisteren nog even wat extra ingekocht en dat is allemaal alweer verdampt.
Sta nog steeds x6 tov 1 januari, komt wel goed en een correctie moest een keer gebeuren
Verwijderd
Ah, dat heb je op Binance/Kraken gedaan dan toch? Ik zelf stake in Daedelus.spacer schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 08:15:
[...]
Had een tijd geleden voor 60 dagen vast gezet. Misschien toch maar de verdiende rente inleveren.
https://daedaluswallet.io/
https://www.reddit.com/r/...w_to_unstake_in_daedalus/
Heb je het wel eens overwogen? Kan je volgens mij altijd bij je ADA's.
Als je het verkoopt dan verdampt het echt, nu moet je gewoon geduld hebben. En ballen.Erazzzer schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 08:18:
Whaaaaaaa, watskebeurt vannacht? Had gisteren nog even wat extra ingekocht en dat is allemaal alweer verdampt.
Ik neem nog een glas whisky voor ontbijt en ga dan naar m'n werk.
Daarom wat ik zeg overboeken naar je rekening en niet meer aan denken. Binnen is binnen. Ik ben er niet 100% uit maargoed ik zit nu alleen nog maar met winst erin. Dus ja dat maakt me niet uit en zie ik wel wat het wordt. Af en toe kijken of ik kan profiteren van een pump of dump om dat deel langzaam te vergroten. Maar gevoel dat ik alles weer kwijt kan raken is wegPiB schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:55:
[...]
Ik heb alles eruit gehaald, maar ondanks een nieuwe daling geeft het niet meer rust 😡
Twijfel continu om weer opnieuw in te stappen.

Laat ze maar eens 2 jaar staan en kijk dan nog eens terug op deze post. (Prognose: ADA 10 EUR.)CrazyOne schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 05:41:
Net begonnen met crypto ( i know, te laat, maar had geen geld " over" wat ik kon verliezen), wel aardig ingelezen. 500 ada gekocht voor 2 euro p/s, ondertussen 25% gedaald. Ondanks dat ik weet dat het kan gebeuren, wordt ik er zenuwachtig van. Toch maar weer ETF,s in de toekomst, die bewegen niet zo snel.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Als je maar lang genoeg hodled in een echte bear market verdampt het ook echt wel hoornst6ldr schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 08:20:
[...]
Als je het verkoopt dan verdampt het echt, nu moet je gewoon geduld hebben. En ballen.
Kijk meneertje geld-te-veel dan, die doet gewoon nog aan ontbijt!nst6ldr schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 08:20:
[...]
Als je het verkoopt dan verdampt het echt, nu moet je gewoon geduld hebben. En ballen.
Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl
Jaaaaaaa hoooooorrrrrrrrrrr! Elon weer lopen tweeten vannacht?
Iemand enig idee hoe lang het normaal duurt om een adres te verifieren bij bitvavo?
Wat een onzin, trouwens. Waarom moet ik in godsnaam aantonen dat een adres waar ik Ada naar wil overmaken van mezelf is?
Wat een onzin, trouwens. Waarom moet ik in godsnaam aantonen dat een adres waar ik Ada naar wil overmaken van mezelf is?
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!