Of de minder dommen die eieren voor hun geld kiezen kan natuurlijk ook.
Gaat echt als een oude onderbroek omlaag nu.
[ Voor 9% gewijzigd door Hadespuiter op 19-05-2021 03:52 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Of de minder dommen die eieren voor hun geld kiezen kan natuurlijk ook.
[ Voor 9% gewijzigd door Hadespuiter op 19-05-2021 03:52 ]
[ Voor 19% gewijzigd door gijsvogel op 19-05-2021 03:58 ]
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Wat dus perfect normaal is tijdens een bullmarket! Probleem is dat het ook perfect normaal is tijdens een bearmarket 😀
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
40k gaat echt belangrijk zijn denk ik. Staat wel een flinke muur.. hopelijk houdt die stand.Khaelos schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 05:30:
Pfff nog net aan de 40k gehouden..
PF is sinds de daling letterlijk 1/3 verdampt..
Gewoon laten staan joh. Als BTC uit de overgang is trekt het wel bij. En volgende keer geen groene candles chasen.CrazyOne schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 05:41:
Net begonnen met crypto ( i know, te laat, maar had geen geld " over" wat ik kon verliezen), wel aardig ingelezen. 500 ada gekocht voor 2 euro p/s, ondertussen 25% gedaald. Ondanks dat ik weet dat het kan gebeuren, wordt ik er zenuwachtig van. Toch maar weer ETF,s in de toekomst, die bewegen niet zo snel.
Hoe werkt zo.een "muur" eigenlijk?feye1 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 05:34:
[...]
40k gaat echt belangrijk zijn denk ik. Staat wel een flinke muur.. hopelijk houdt die stand.
Oeff.. 500 Ada op 2 euroCrazyOne schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 05:41:
Net begonnen met crypto ( i know, te laat, maar had geen geld " over" wat ik kon verliezen), wel aardig ingelezen. 500 ada gekocht voor 2 euro p/s, ondertussen 25% gedaald. Ondanks dat ik weet dat het kan gebeuren, wordt ik er zenuwachtig van. Toch maar weer ETF,s in de toekomst, die bewegen niet zo snel.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Ah, vandaar dat sommigen BTC de Boomercoin noemen.feye1 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 05:47:
[...]
Gewoon laten staan joh. Als BTC uit de overgang is trekt het wel bij.
50% kans ja dat je zoiets goed voorspelt, het gaat of omhoog of omlaagRicardovv schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 06:08:
I told you...
En dat is 1... Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren.Waah schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 06:13:
40k btc en 450bnb zijn voor mij 2 belangrijke walls. Als die daar door donders ga ik naar FIAT.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
De 40k is goneMaZo schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 06:26:
Uh, watskeburt?
Troost je je bent niet alleen. Vasthouden en/of bijkopen is het devies.Khaelos schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 05:30:
Pfff nog net aan de 40k gehouden..
PF is sinds de daling letterlijk 1/3 verdampt..
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Ik ben er al uit. Tijdens het versturen naar binance en omzetten naar eur ging ik van 13.5k naar 12.7kEvernote schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 06:18:
[...]
En dat is 1... Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren.
Ben blij dat ik na de ATH versneld wat winst ben gaan pakken. Al bloed ook mijn pf hard hoor.
Tja vraag blijft waar de bodem istony-stark schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 06:38:
Over een paar weken weer allemaal klagen bij een nieuwe ATH waarom je niet lager had ingekocht
Gezien het verloop nu, kan het goedkoper!tony-stark schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 06:38:
Over een paar weken weer allemaal klagen bij een nieuwe ATH waarom je niet lager had ingekocht
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
App werkt hier prima.TvH86 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 06:39:
Binance down bij mij
Wishful thinking, mensen die in een bear hodl schreeuwen of roepen om bij te kopen zijn niet reëel. Winst pakken en naar fiat, koop je uiteindelijk meer voor terug dan vasthouden. Die verschillen die wij maken zijn sowieso nihil.tony-stark schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 06:38:
Idd. Ik had er net een 10x long ietsje onder geopend hopend (rekenen) op een bounce. Die knalt over een paar minuten alweer door zijn stoploss. Dit lijkt het support level in ieder geval niet te zijn geweest. Waar dan wel..Khaelos schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 06:41:
En de 40k "muur" is met 1 schot afgebroken...
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ik niet. Ik zag live hoe hard BTC door de 40k klapte. En BNB had een mooie wall op 450 en 430 op dat moment. En die verdwenen binnen enkele secondes als sneeuw voor de zonDarkShadow schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 06:41:
Niemand aan het inslaan nu? Overigens heb ik celr gemist, terwijl ik gisteravond daar met een slaperige kop hier toch iets over gelezen heb.
[ Voor 11% gewijzigd door Khaelos op 19-05-2021 06:44 ]
Met dit tempo mag je blij zijn als we 30 houden eind van de dag.BTFD schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 06:42:
Zo dan, nu gaat ie hard! 38K incomming..
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Jep en dan over een paar weken er uit komen hopen dat er herstel isRickvN schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 06:46:
Als ik terug m’n nest in kruip, is er dan niks aan de hand?
Ik heb even in mijn Excelletje bekeken hoeveel jaar langer doorwerken huidige PF versus vorige week vrijdag betekent. Ik ga me daar maar vast op instellen, wat is een paar jaar op een mensenlevenWhySoSerious schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 06:48:
Ach ja, of we nu 4 of 8 jaar hodlen maakt dan ook niet meer echt uit hè.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Dit.CrazyOne schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 06:49:
Blij dat ik op tijd wakker was.
Zal nog wel verder dippen nu de eu wakker wordt en gaat paniekeren.
Zie het van de zonnige kant. Je hebt een excelletje om dat te berekenen.... Daar denk ik nog niet eens aan.twit schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 06:49:
[...]
Ik heb even in mijn Excelletje bekeken hoeveel jaar langer doorwerken huidige PF versus vorige week vrijdag betekent. Ik ga me daar maar vast op instellen, wat is een paar jaar op een mensenleven
Mijn grootste vraag is, wat doet Tesla met die 1,5 miljard...
Je wilt niet weten hoe hysterisch ik nu ben. Mijn vrouw staat naast mij te wapperen met haar handen "kalmeer nou Matthias, kalm!"stranger1851 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 06:50:
[...]
Dit.
Europeanen zijn nog veel hysterischer, low we go.
Hmm. Tesla heeft een kleine druppel natuurlijk, maar belangrijker is het ripple effect dat hij teweegbrengt natuurlijk...PiB schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 06:51:
[...]
Mijn grootste vraag is, wat doet Tesla met die 1,5 miljard...
Aangezien Elon eergisteren tweet te dat ze nog niets verkocht hadden.
1: Elon is super negatief over BTC en de centralisatie in China en het energie verbruik.
2: Heeft betalingen in BTC al stopgezet.
Maar het belangrijkste is dat Tesla eigenlijk altijd geld nodig heeft voor nieuwe investeringen in wagens en gigafactories.
Toen ik hoorde dat Tesla gekocht had, was ik aan de ene kant blij, aan de andere kant wist ik dat het tijdelijk zou zijn.
Voor mij is het duidelijk: Tesla gaat verkopen en kan het absoluut niet veroorloven om verlies te draaien op de investering. Met huidige Trent kan het bijna niet anders dat ze of al aan het verkopen zijn, of dat zeer binnenkort gaan doen.
Ik denk ook dat iedereen dáár een beetje bang voor is.
Als ze eruit zijn, zou dat mooi zijn! Dan kunnen we weer omhoog zonder die paniekzaaier!
Had ADA op 2 gekocht, net verkocht met verlies. Neem m'n verlies wel i.p.v. dat ik veel te lang m'm bag ga hodlen.twit schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 06:55:
Ik zie dat de alts inmiddels ook weinig meer bespaard blijft. BNB en ADA gaan het niet redden om hier enigszins staande te houden lijkt (op weg naar 400, op weg naar 1.50).
ok Henk.Matthias87 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 06:52:
[...]
Je wilt niet weten hoe hysterisch ik nu ben. Mijn vrouw staat naast mij te wapperen met haar handen "kalmeer nou Matthias, kalm!"
Het verbaast mij eigenlijk altijd hoe rustig (of is het meer in een soort "freeze" ) ik eigenlijk altijd blijf. Ik zit echt gewoon non stop als verlamd te kijken naar de koersen, refresh mijn delta iedere 15sec en zie de duizendjes naar beneden droppen. Tis niet alsof er nu nog wat aan te doen is denk ik dan, en voordat er uberhaupt btc van de ledger op een exchange kan staan ben je aardig wat handelingen, transfer fees en tijd verder. Het is gewoon afwachten en kijken waar we korte termijn gaan bouncen, en lange termijn eens zien hoe we bijv 1 augustus er bij staan nu. what else can we do..Matthias87 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 06:52:
[...]
Je wilt niet weten hoe hysterisch ik nu ben. Mijn vrouw staat naast mij te wapperen met haar handen "kalmeer nou Matthias, kalm!"
Op de hele plaat is het misschien een kleine druppel, maar het voelt voor velen als een zwaard van Damocles.Syn3rgi schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 06:55:
[...]
Hmm. Tesla heeft een kleine druppel natuurlijk, maar belangrijker is het ripple effect dat hij teweegbrengt natuurlijk...
Bnb 400 nice. Ooit verkocht voor 2 kratten bier per bnb.twit schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 06:55:
Ik zie dat de alts inmiddels ook weinig meer bespaard blijft. BNB en ADA gaan het niet redden om hier enigszins staande te houden lijkt (op weg naar 400, op weg naar 1.50).
De hens erin. Weg ermee!PiB schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:01:
[...]
Op de hele plaat is het misschien een kleine druppel, maar het voelt voor velen als een zwaard van Damocles.
Wanneer ze eruit zijn, zal dat bericht ook nog een dump tot gevolg hebben, ben ik bang.
Uiteindelijk heeft de koop een gigantische stijging teweeg gebracht. Dat was enkel het bericht “Tesla heeft Bitcoin gekocht”.
Het kan ook zijn dat hij inmiddels zo veel kapot heeft gemaakt, dat mensen het steeds minder interesseren.
Persoonlijk ben ik wel helemaal klaar met die vent. Dit was mijn eerste Tesla, maar ook zeker mijn laatste. Nooit meer Tesla voor mij!
Verwijderd
Ik heb onder Elons tweet zelfs aangegeven te overwegen een Service Center op te zoeken en hem dwars door de voorruit te rijden 😉
[ Voor 33% gewijzigd door The Redman op 19-05-2021 07:08 ]
Ik twijfelde om gisteren weer in te stappen.Trently schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:06:
Denk je dan 'slim' te hebben ingekocht rond de 40-41k en dan zie je nu niet dit...
Je kan ook echt nergens vanuit gaan nu...
Dan ben ik blij. Bitcoin op ~40k is toch mooi. Hoger is altijd beter blabla, maar kom op dit is nog steeds top.PiB schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:05:
[...]
Tja, wat als dit de bull run was en we moeten wachten op de volgende cyclus?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Dwars? Al driftend? Ik wist dat zo'n Tesla vol met gadgets zit maar dat er ook een boegschroef onder zit om niet alleen voor en achteruit te hoeven manoeuvreren. Die Elon heeft ook aan alles gedacht.PiB schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:07:
[...]
Ik heb onder Elons tweet zelfs aangegeven te overwegen een Service Center op te zoeken en hem dwars door de voorruit te rijden 😉
Maar ja, hij is niet van mij (lease) en de bijtelling is laag.
Ik heb net snel wat KSM, ADA en extra ETH gekocht. Die positie sluit ik vandaag weer, maar dan beperk ik het verlies van BTC.
Verwijderd
Nog 30k eraf en we kunnen weer DCA'en.The Redman schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:08:
Hoe gaat het met alle BUY THE DIPlekker verstandig in een BEAR MARKET
Verwijderd
Ja ja. Dat lees ik hier al 2 maandentony-stark schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 06:38:
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq