Ik elke ochtend op de WC:A87 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:08:
DAAAAAR GAAAAT IEEEEEE DAMES EN HEREN THEEEE MEEEEGAAAAAAAAAAAAA DUMP!!!
morgen pas eeejJnaaazer schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:49:
Dit was de weekend dump, nu weer allemaal kopen
nothing stops this train
Is dat die echte Anonymous club of een of andere grap?
[ Voor 5% gewijzigd door enomiss op 05-06-2021 16:13 ]
https://opensea.io/seaart
Pas over twee uur merken wij pas wat van die stijging.Jnaaazer schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:49:
Dit was de weekend dump, nu weer allemaal kopen
Vooralsnog is het een relatief vlakke lijn.

zit weer een spoofer op kraken sell walls op 36k van 450 btc te gooien
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Wat winst gestoken in een nieuwe auto. Geen lambo, daar moest ik nog even voor doorsparen. Heb het iets bescheidener gehouden met een Ford Focus ST
Net als bitcoin meteen de helft waard gewordenSideshowbobbie schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:58:
Wat winst gestoken in een nieuwe auto. Geen lambo, daar moest ik nog even voor doorsparen. Heb het iets bescheidener gehouden met een Ford Focus ST![]()
Geintje, gefeliciteerd met je waggie!
Haha, ik moest daar ook aan denkengraceful schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 16:01:
[...]
Net als bitcoin meteen de helft waard geworden![]()
Geintje, gefeliciteerd met je waggie!
Thanks!
Het is niet aan jou of mij om te oordelen over iemands intelligentie. Niet iedereen is gezegend met brains. Het is vooral geluk. Je navelstreng hoeft maar een paar seconden te lang om je nek te zitten bij je geboorte en met iets teveel zuurstoftekort ben je de rest van je leven de Sjaak. Mensen moet je beschermen tegen hunzelf. Er is maar een zeer kleine groep die non stop doordachte beslissingen maakt in het leven.Hertog_Martin schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 13:44:
Pff wat een kleutershow, van beide kanten. En lekker dramatisch doen dat de working class al hun geld verloren zou hebben. Als je 50% van een investering kwijt bent, ben je nooit ineens zonder middelen om de rekeningen te betalen. Want als het +50% was geweest en groeiende had je ook het nog in crypto staan en niet als liquide fiat.
En beste wat iedereen kan doen is Musk negeren mbt crypto, luisteren mbt Tesla en SpaceX en niet zo massaal dom bezig gaan.
Ik denk dat Jaapio nu wel zijn avatar kan vervangen. Lasers toevoegen, klaar.Tominatie schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 13:51:
[...]
De druppel voor mij om even uit crypto te gaan is niet eens perséé clown Elon maar ik heb gisteren op de achtergrond wat geluisterd naar die Miami bitcoin conference pffffff. Daar werd ik niet vrolijk van hoor.
Het dieptepunt was wel dat er een debiel als Max Keiser het podium opkomt en dan roept FUCK ELON WE NOT DONE YET. Tuurlijk was de bitcoin conference wel inhoudelijk maar het was eenrichtingsverkeer. Allerlei bitcoin influencers, miljonairs en miljardairs die hun investering kwamen verdedigen met voornamelijk moontalk.
[Video: Max Keiser GOAT entry and Fvck Elon !!]

1 minute candle kijkers..... Paniekzaaiers zijn het.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Totdat btc die 42k weer kraakt dan is de wereld weer NSYNC. Volledig in harmonie……….. Voor eventjes dan.Verwijderd schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:49:
Lekker boeiend allemaal. Hodl.
Beetje fiat, beetje crypto, beetje goud en zilver.
Naar de tering gaan we toch wel, kijk eens naar de wereld joh. Als dat nog 100 jaar duurt zonder allesvernietigende wereldoorlog is het knap. Alles is scheef.
Vandaag heb je, morgen kun je krijgen![]()
Proost jonges
Nou, ik kijk op de aller hoogste schaal ( 1W ) en twee rode druipers zouden daar niet misstaan.Ngangatar schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 16:29:
[...]
1 minute candle kijkers..... Paniekzaaiers zijn het.
Maar omhoog is ook goed hoor, lang leve de hopiumpijp.
XRP = trash
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Ik had 't ook meer over de collectieve domheid van een massa. Massa's denken minder na dan individuen.enomiss schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 16:03:
[...]
Het is niet aan jou of mij om te oordelen over iemands intelligentie. Niet iedereen is gezegend met brains. Het is vooral geluk. Je navelstreng hoeft maar een paar seconden te lang om je nek te zitten bij je geboorte en met iets teveel zuurstoftekort ben je de rest van je leven de Sjaak. Mensen moet je beschermen tegen hunzelf. Er is maar een zeer kleine groep die non stop doordachte beslissingen maakt in het leven.
Hertog_Martin schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 16:52:
[...]
Ik had 't ook meer over de collectieve domheid van een massa. Massa's denken minder na dan individuen.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Een kikker!Tartarus schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 17:37:
Het is groen
En heel vrolijkTartarus schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 17:37:
Het is groen
spoiler:
Een sla-lalalala
Doet me denken aan het podiumdebuut van Carlos M.anandus schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 16:24:
[...]
Ik zie dat je cocaïne ook in bitcoin kan betalen
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ik dacht gelijk:Stokstaart schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 17:42:
[...]
Doet me denken aan het podiumdebuut van Carlos M.
DEVELOPERS! DEVELOPERS! DEVELOPERS! DEVELOPERS!
Wat een heerlijk sfeertje daarAarebe1 schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 23:02:
[...]
Vanmiddag heerlijk in de tuin met 'n pilsie in de hand gekeken.
Vooral de opkomst was genieten

Let’s normalize illegality.anandus schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 16:24:
[...]
silk road 3.0??anandus schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 16:24:
[...]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Iemand? Op de Anonymous Twitter zie ik die video niet terug en op Anonymous Official YouTube ook niet. Maar vraag me af of die laatste echt van die club is want er staan nogal wat vage video's op...enomiss schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:53:
[...]
Is dat die echte Anonymous club of een of andere grap?
Best..... movie.... ever.....
Zojuist een 3S code gekregen! Nano X is dus onderweg..BTFD schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 09:28:
[...]
Hoop dat ik de laatste had, want ineens niet meer verkrijgbaar op die site!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Precies, 3 video’s dat is alles en wat personal stuff?. Lijkt me niet de ‘officiële’ group.enomiss schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 17:53:
[...]
Iemand? Op de Anonymous Twitter zie ik die video niet terug en op Anonymous Official YouTube ook niet. Maar vraag me af of die laatste echt van die club is want er staan nogal wat vage video's op...
Lekker belangrijk de crypto staat in rood LOL.
Ik ben opgehouden met naar individuele charts te kijken.
Pas wanneer btc iets doet, ga ik de rest van mijn pf langs om te evalueren.
Pas wanneer btc iets doet, ga ik de rest van mijn pf langs om te evalueren.
De koers is niets meer dan een reflectie van datgene wat belangrijk is en dat is alles behalve de koers zelf.pletter schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 19:03:
Lekker belangrijk de crypto staat in rood LOL.
Sideshowbobbie schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 15:58:
Wat winst gestoken in een nieuwe auto. Geen lambo, daar moest ik nog even voor doorsparen. Heb het iets bescheidener gehouden met een Ford Focus ST![]()

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Goods & services are the real economy, any form of money is simply the accounting thereof
— Elon Musk (@elonmusk) 5 juni 2021
En nu kunnen we door naar rock bottom.
Wat een maffe idioot is het aan het worden.

[ Voor 16% gewijzigd door enomiss op 05-06-2021 21:05 ]
Ja, heb snel alles verkocht om goedkoper terug te kopen.
Just liquidated.
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
Euhm, er is toch niets gebeurd qwa koersverandering op deze tweet?
Dit is veel te subtiel voor zijn volgelingen, no worries.
Niet zo doomdenken met elke tweet. En deze tweet is in principe gewoon een manier (ok... niet de beste) om een markt te beschrijven. Niet iets in de zin van BTC IS SLECHT!!!!!!oneone!!!leleven!!!
Bijna meer ATA dan BNB. Als het nu ook nog ff hetzelfde waard wordt, lambo.
(oude lambo)
(2e hands)
(met gebreken)
(en zonder motor)
Bijna meer ATA dan BNB. Als het nu ook nog ff hetzelfde waard wordt, lambo.
(oude lambo)
(2e hands)
(met gebreken)
(en zonder motor)
[ Voor 29% gewijzigd door The Chosen One op 05-06-2021 21:19 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Zo snel wordt er niet op gereageerd. Geef het een kwartier.freshprince schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 21:13:
Euhm, er is toch niets gebeurd qwa koersverandering op deze tweet?
En anders join the Sell Low Buy High club zoals ik misschien zal moeten doen straks.
Inderdaad, we kunnen de beste man moeilijk zijn tweetbox afpakken net als bij die andere roeptoeter. Op een gegeven moment zal de markt toch zo volwassen moeten zijn dat het hiermee om kan gaan.The Chosen One schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 21:14:
Niet zo doomdenken met elke tweet. En deze tweet is in principe gewoon een manier (ok... niet de beste) om een markt te beschrijven. Niet iets in de zin van BTC IS SLECHT!!!!!!oneone!!!leleven!!!
Of lekker DCA en nergens druk om maken.Tartarus schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 21:15:
[...]
Zo snel wordt er niet op gereageerd. Geef het een kwartier.
En anders join the Sell Low Buy High club zoals ik misschien zal moeten doen straks.
*terug het hangmatje in*
Zoals ik het zie is dit een accumulatiefase, we zitten nog niet op de top van deze cycle.
Een van de vele momenten waarbij je even je PF kunt herinrichten of bepaalde posities bij kunt kopen.
Über-belangrijk: Zorg dat je een plan hebt en dat je alleen koopt wat je volledig begrijpt en kunt shillen naar je vrienden. Vooral dat laatste is belangrijk.
Een van de vele momenten waarbij je even je PF kunt herinrichten of bepaalde posities bij kunt kopen.
Über-belangrijk: Zorg dat je een plan hebt en dat je alleen koopt wat je volledig begrijpt en kunt shillen naar je vrienden. Vooral dat laatste is belangrijk.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Was dat AEX niet?knakworst schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 21:30:
[...]
Zou deze persoon door Elon gestuurd zijn?
https://twitter.com/santh.../1401254431375560707?s=19
Ik geloof dat ik op de eerstvolgende verjaardag liever zeg dat ik voetbalhooligan ben dan dat ik iets met crypto probeer te doen...
[ Voor 21% gewijzigd door Ngangatar op 05-06-2021 21:34 ]
Wat is dit voor bende, is iedereen gek gewordenknakworst schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 21:30:
[...]
@A87 on the day of the breakdown. RIP.knakworst schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 21:30:
[...]
Die musk mankeert echt iets hoor.. misschien moeten ze even een interventie plegen en hem een tijdje opsluiten.
Zero.
Ik raad dit ten sterktste af.Mooody schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 21:29:
Nooit shillen/crypto aanraden aan je vrienden. Slechtste idee wat je kunt doen
Vind het wel humor. Doge is humor. Nu het ook op Coinbase gelist is, heeft het best een mooie toekomst in het verschiet. Zou best een meme-like wereldwijd betaalmiddel kunnen worden onder "nerds", als dikke middelvinger tegen zowel Bitcoin als de traditionele banken.knakworst schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 21:30:
[...]
Ik ga het niet kopen.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Er schijnt nog plek te zijn bij John McAfeePelox schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 21:39:
Die musk mankeert echt iets hoor.. misschien moeten ze even een interventie plegen en hem een tijdje opsluiten.
Dit is de fase van humor ver voorbij. Elon lekker shillen en ondertussen zn winst eruit trekken voor spacex. Verschrikkelijke man.Mooody schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 21:40:
[...]
Vind het wel humor. Doge is humor. Nu het ook op Coinbase gelist is, heeft het best een mooie toekomst in het verschiet. Zou best een meme-like wereldwijd betaalmiddel kunnen worden onder "nerds", als dikke middelvinger tegen zowel Bitcoin als de traditionele banken.
Ik ga het niet kopen.
100%. Ik doe rustig mee omdat het lucratief is. Maar wat het met mensen doet en wat er allemaal gebeurt is eigenlijk regelmatig te gēnant voor woorden.Ngangatar schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 21:33:
[...]
Was dat AEX niet?
Ik geloof dat ik op de eerstvolgende verjaardag liever zeg dat ik voetbalhooligan ben dan dat ik iets met crypto probeer te doen...
Dit is toch echt geniaal. Hier lach ik graag meeknakworst schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 21:30:
[...]
Dit past perfect in het DOGE plaatje
Ik hoor in mijn kringetje niemand klagen. Mijn broertje heeft dit jaar 30% van zijn hypotheek afgelost met Kusama. Ik durf het niet te verkopen, dat is mijn zwaktefreshprince schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 21:40:
[...]
Ik raad dit ten sterktste af.
Nooit shillen/crypto aanraden aan je vrienden. Slechtste idee wat je kunt doen
Ik betwijfel of Elon wel Doge bezit. Als hij Doge zou bezitten, zou het als CEO van Tesla een kwalijke zaak zijn om jezelf te verrijken met een pump&dump scenario. Hij kickt op de aandacht en het is stiekem ook wel grappig dat 1 persoon zoveel macht over de koers heeft over een asset dat te boek staat als "digitaal goud".Darrell schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 21:42:
[...]
Dit is de fase van humor ver voorbij. Elon lekker shillen en ondertussen zn winst eruit trekken voor spacex. Verschrikkelijke man.
Ik denk dat hij voornamelijk zijn vriendjes en de rest van de wereld wil verrijken en tevens een middelvinger wil opsteken naar de crypto-gekkies.
[ Voor 16% gewijzigd door Mooody op 05-06-2021 21:52 ]
https://www.rtlnieuws.nl/...coin-musk-lancering-raketMooody schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 21:47:
[...]
Ik betwijfel of Elon wel Doge bezit. Als hij Doge zou bezitten, zou het als CEO van Tesla een kwalijke zaak zijn om jezelf te verrijken met een pump&dump scenario.
Ik denk dat hij voornamelijk zijn vriendjes en de rest van de wereld wil verrijken en tevens een middelvinger wil opsteken naar de crypto-gekkies.
Heeft hij het zelf ook gezegd of zijn dit aannames?
Als hij dit Doge-kunstje 100% in deze vooruitgang steekt, kan ik er nog best mee leven. Mooi stukje voor in de geschiedenisboeken.
Simpel... In plaats van alle crypto "to the moon".... Halen we de maan naar hier. Dat is namelijk veel efficiënter.
Speechless....Mooody schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 21:51:
[...]
Heeft hij het zelf ook gezegd of zijn dit aannames?
Als hij dit Doge-kunstje 100% in deze vooruitgang steekt, kan ik er nog best mee leven. Mooi stukje voor in de geschiedenisboeken.
Dat is onze aex351knakworst schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 21:30:
[...]
Je moet ff wat uitzoomen denk ik.
CZ van Binance pumpt en dumpt zijn BNB ook via Twitter, maar op een wat tactische manier.
Elon gebruikt gewoon de mogelijkheden van crypto op een legale manier en laat ons (niet mij, maar misschien jou) meeliften op zijn tweets. Het is toch mooi om te zien dat zoiets mogelijk is??
Slechts 10 jaar geleden was elke consument volledig onder invloed van banken en investeringsfunds. Nu kun je je eigen bank zijn en daarmee de grenzen opzoeken. Ik vind het een goede ontwikkeling.
Mooody schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 21:59:
[...]
CZ van Binance pumpt en dumpt zijn BNB ook via Twitter, maar op een wat tactische manier.
Elon gebruikt gewoon de mogelijkheden van cypto op een legale manier en laat ons (niet mij, maar misschien jou) meeliften op zijn tweets. Het is toch mooi om te zien dat zoiets mogelijk is??
Slechts 10 jaar geleden was elke consument volledig onder invloed van banken en investeringsfunds. Nu kun je je eigen bank zijn en daarmee de grenzen opzoeken. Ik vind het een goede ontwikkeling.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PFHZidN1NpCRuYZTKAmFa7jQ.jpg?f=user_large)
Als hij met het geld wat hij ermee verdient technologische vooruitgang boekt mij niet gelaten
Ik heb nooit en zal ook nooit doge kopen en me al helemaal niet door een elon tot acties over laten halen maar die man spoort gewoon niet en maakt de wat minder bedeelden kapot voor eigen gewin.Mooody schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 21:59:
[...]
Elon gebruikt gewoon de mogelijkheden van cypto op een legale manier en laat ons (niet mij, maar misschien jou) meeliften op zijn tweets. Het is toch mooi om te zien dat zoiets mogelijk is??
100% serieus.
Ik lees al die Reddit shit niet, dus ik lees ook vrij weinig anti-Elon-posts.
Ik vind het mooi dat hij de boel een beetje op scherp zet. Als Bitcoin door tweets breekt, is het een waardeloze asset toch?
Totdat het 5 familieleden van je betreft welke hierdoor hun geld kwijtraken.SlasZ schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 22:00:
Als hij met het geld wat hij ermee verdient technologische vooruitgang boekt mij niet gelaten
En ja, men hoort niet te speculeren met geld dat ze niet kunnen missen, maar Musk speelt met Doge nou precies met mensen die hier niet geheel goed over hebben nagedacht.
De mensen welke ik persoonlijk ken die Doge hebben gekocht (4) daarvan heeft er maar 1 echt verstand van Aandelen en Crypto en die heeft ze puur gekocht voor de fun en nog voor een klein bedrag van 3 nullen.
Als mensen geld verliezen is dat volledig hun eigen verantwoordelijkheid. Wanneer ze nu instappen en volgend jaar 300% winst hebben, is dat namelijk ook hun eigen verantwoordelijkheid geweest.Ngangatar schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 22:05:
[...]
Totdat het 5 familieleden van je betreft welke hierdoor hun geld kwijtraken.
En ja, men hoort niet te speculeren met geld dat ze niet kunnen missen, maar Musk speelt met Doge nou precies met mensen die hier niet geheel goed over hebben nagedacht.
De mensen welke ik persoonlijk ken die Doge hebben gekocht (4) daarvan heeft er maar 1 echt verstand van Aandelen en Crypto en die heeft ze puur gekocht voor de fun en nog voor een klein bedrag van 3 nullen.
We moeten mensen niet zielig vinden als ze geld verliezen door te investeren in vreselijk speculatieve assets. Wat moeten we dan van ze vinden als ze geld verdienen aan deze assets? Ook zielig? Geniaal?
Mensen zijn schapen
En daar profiteert de 1% elite van deze planeet volop van.JDx schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 22:09:
Mensen zijn schapen
Mensen die op Tweakers lopen, hoeven sowieso niet een schaap te zijn lijkt me.
Teveel data voorhanden om verstandig te handelen.
[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 05-06-2021 22:12 ]
Ik vind het enigszins anarchistische/disruptieve karakter van crypto ook interessant. Een van de redenen dat ik überhaupt interesse heb gekregen in deze wereld.Mooody schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 22:03:
[...]
100% serieus.
Ik lees al die Reddit shit niet, dus ik lees ook vrij weinig anti-Elon-posts.
Ik vind het mooi dat hij de boel een beetje op scherp zet. Als Bitcoin door tweets breekt, is het een waardeloze asset toch?
Maar ik vind het onverklaarbaar en onverdedigbaar dat iemand die (helaas) zoveel macht heeft op deze manier aan het spelen is met geld van anderen. Ja natuurlijk, bij crypto zitten (grote) risico's en er is een grote domme meute die zonder enige voorkennis in crypto stapt.
In mijn ogen heb je echter wel een voorbeeldfunctie en moet je goed beseffen wat je kunt veroorzaken. Wat mij betreft zijn er ook absoluut paralellen tussen het gedrag van Musk en Trump op Twitter.
Heb je dat YouTube-videootje van Anonymous over Musk vandaag gezien? Prima samenvatting wat mij betreft.
Sorry, beetje warrig opgeschreven nu ik het teruglees. Lange dag gehad
[ Voor 4% gewijzigd door sOid op 05-06-2021 22:14 ]
Ik lees de laatste tijd veel berichten over een schaap coin, waar kan ik die minen of traden? Ik kan hem op lambswap niet vinden....
Hier komen de mensen er toch ook al vrij snel achter dat crypto één grote teringzooi isMooody schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 22:11:
[...]
En daar profiteert de 1% elite van deze planeet volop van.
Mensen die op Tweakers lopen, hoeven sowieso niet een schaap te zijn lijkt me.
Teveel data voorhanden om verstandig te handelen.
Linkje?sOid schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 22:12:
Heb je dat YouTube-videootje van Anonymous over Musk vandaag gezien? Prima samenvatting wat mij betreft.
Sorry, beetje warrig opgeschreven nu ik het teruglees. Lange dag gehad
Las dit trouwens ook nog, weet niet of we dat moeten willen (China-praktijken), maar goed, whatever.
Bitcoin’s price slips as Weibo suspends crypto influencer accounts
Weibo has suddenly suspended more than a dozen crypto influencer accounts in what appeared to be a targeted censorship
Heeft iemand een idee wat voor een nieuws dit kan zijn?
It is official.
— Anthony Pompliano 🌪 (@APompliano) 5 juni 2021
Today at 4:15pm @JackMallers will be making an announcement at the Bitcoin Conference on the Nakamoto stage.
Easily the biggest announcement in the last few years.
See everyone there :)
Dat is nu ongeveer.Rien43 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 22:20:
Heeft iemand een idee wat voor een nieuws dit kan zijn?
[Twitter]
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Je hebt een goed punt.sOid schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 22:12:
[...]
Ik vind het enigszins anarchistische/disruptieve karakter van crypto ook interessant. Een van de redenen dat ik überhaupt interesse heb gekregen in deze wereld.
Maar ik vind het onverklaarbaar en onverdedigbaar dat iemand die (helaas) zoveel macht heeft op deze manier aan het spelen is met geld van anderen. Ja natuurlijk, bij crypto zitten (grote) risico's en er is een grote domme meute die zonder enige voorkennis in crypto stapt.
In mijn ogen heb je echter wel een voorbeeldfunctie en moet je goed beseffen wat je kunt veroorzaken. Wat mij betreft zijn er ook absoluut paralellen tussen het gedrag van Musk en Trump op Twitter.
Ben geen Musk-fan. Rijd in zijn auto en die is geniaal, that's it.
Ik kan zelf niet goed inschatten of hij echt een loopje met ons neemt of gewoon echt Doge als "future money" ziet. Asperger kan hem wel in de weg zitten en er zullen weinig mensen om hem heen zijn die hem durven tegen te spreken.
Ik "verdenk" Elon er nogsteeds van dat hij iets te maken heeft in het proces van het ontstaan van Bitcoin. Zijn vriendje Peter Thiel was er in 1999 al mee bezig:
YouTube: Peter Thiel talks about a currency that cannot be stopped in 1999.
En nadat Elon van Ebay 100+ miljoen heeft ontvangen in 2002 voor wat PayPal shares, heeft hij tijd genoeg gehad om te denken over een nieuwe financiele revolutie.
Gebruikt hij Doge niet gewoon als afleiding en gaat het meer om het grotere geheel?
Nee joh, er valt hier goud te verdienen.JDx schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 22:14:
[...]
Hier komen de mensen er toch ook al vrij snel achter dat crypto één grote teringzooi is
Zonder crypto zat ik nog 0,5% rente te trekken op de Rabobank of had ik mijn geld gestoken in de S&P500. Verstandig, maar oeisaai.
Ontstaan van bitcoin? Wat 'n grap zou dat zijn. Hij krijgt al teveel credit mbt paypal. Pre-paypal heeft hij vanuit X pre-paypal opgekocht, daaruit is paypal ontstaan. 2 maanden daarna werd Pieter de CEO. Nog geen jaar daarna werd het totaal-bedrijf opgekocht. Ook in X had hij al moeite de macht te delen.Mooody schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 22:23:
[...]
Je hebt een goed punt.
Ben geen Musk-fan. Rijd in zijn auto en die is geniaal, that's it.
Ik kan zelf niet goed inschatten of hij echt een loopje met ons neemt of gewoon echt Doge als "future money" ziet. Asperge kan hem wel in de weg zitten en er zullen weinig mensen om hem heen zijn die hem durven tegen te spreken.
Ik "verdenk" Elon er nogsteeds van dat hij iets te maken heeft in het proces van het ontstaan van Bitcoin. Zijn vriendje Peter Thiel was er in 1999 al mee bezig:
YouTube: Peter Thiel talks about a currency that cannot be stopped in 1999.
En nadat Elon van Ebay 100+ miljoen heeft ontvangen in 2002 voor wat PayPal shares, heeft hij tijd genoeg gehad om te denken over een nieuwe financiele revolutie.
Gebruikt hij Doge niet gewoon als afleiding en gaat het meer om het grotere geheel?
Met dat geld heeft hij o.a. geinvesteerd in tesla, en later heeft de leiding overgenomen omdat het bedrijf te technisch bezig was volgens hem en z'n aandeelhouders-vriendjes.
[ Voor 10% gewijzigd door graceful op 05-06-2021 22:39 ]
Ontzettend veel mensen schatten Musk veel te hoog in. Hij is niet alwetend of een of andere messias, maar een troll met verschrikkelijk veel geld, een enorm ego en asperger. Blijkbaar is dat een ongelukkige combi.
Zero.
Ik geloof zelf niet zo in zelfverrijking wanneer het gaat over intelligente multimiljadairs. Er moet iets meer achter zitten.graceful schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 22:28:
[...]
Ontstaan van bitcoin? Wat 'n grap zou dat zijn. Hij krijgt al teveels credit mbt paypal. Pre-paypal heeft zijn bedrijfje gekocht, daaruit is paypal ontstaan. Nog geen jaar later werd het totaal-bedrijf opgekocht.
Met dat geld heeft hij o.a. geinvesteerd in tesla, en later heeft de leiding overgenomen omdat het bedrijf te technisch bezig was volgens hem en z'n aandeelhouders-vriendjes.
Oja, ego.
[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 05-06-2021 22:34 ]
Verveling, drang naar aandacht, bevestiging uit een hoek waar hij graag onderdeel van wilt zijn. Joh kan alles zijn. Musk is geen Gates of een andere tech baas die daad werkelijk wat gebouwd heeft. Het is een ondernemer met veel geld, goede visie maar een zeer moeilijke aandoening die bij hem af en toe rare en vergaande gevolgen heeft.Mooody schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 22:33:
[...]
Ik geloof zelf niet zo in zelfverrijking wanneer het gaat over intelligente multimiljadairs. Er moet iets meer achter zitten.
Ik vraag mij echt af of hij beseft wat zijn uitspattingen voor gevolgen hebben. Is voor hem een spelletje en ik denk dat hij moeite heeft om te gaan met emoties en inleving.
[ Voor 14% gewijzigd door mannowlahn op 05-06-2021 22:38 ]
Ach hij doet vast iets goed, het is te ver weg om daar over te oordelen. Maar z'n machtsvertoon in de geschiedenis wordt nogal vaak wat eenvoudig weggezet voor mijn gevoel.
Of we laten 'm gewoon eens links liggen..
Dat is best moeilijk gezien zijn invloed. Kijk een Balmer vond iedereen wel een dwaas. Jobs zijn rariteiten wAren ook snel duidelijk. Probleem van musk is dat het een schatrijke troll is.Aarebe1 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 22:38:
Of we laten 'm gewoon eens links liggen..
Én volgens velen een genius is.mannowlahn schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 22:39:
[...]
Dat is best moeilijk gezien zijn invloed. Kijk een Balmer vond iedereen wel een dwaas. Jobs zijn rariteiten wAren ook snel duidelijk. Probleem van musk is dat het een schatrijke troll is.
[ Voor 7% gewijzigd door graceful op 05-06-2021 22:41 ]
Snap ik.mannowlahn schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 22:39:
[...]
Dat is best moeilijk gezien zijn invloed. Kijk een Balmer vond iedereen wel een dwaas. Jobs zijn rariteiten wAren ook snel duidelijk. Probleem van musk is dat het een schatrijke troll is.
Toch is de term invloed beperkt.
Ik krijg nooit, maar dan ook nooit iets mee van meneer Musk tenzij ik me hier in dit prachtige topic meng.
De crypto community hang aan z'n lippen, daar gaat 't mis.
Gechargeerd, bla bla, kopt.
Ik verwacht dat hij zijn persoonlijke beveiiging goed voor elkaar heeft want hij maakt zo een hoop vijanden met deep pockets.mannowlahn schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 22:39:
[...]
Volgens mij had hij al vijanden met deep pockets en leeft 'ie nog steedsRaptorXS schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 22:42:
[...]
Ik verwacht dat hij zijn persoonlijke beveiiging goed voor elkaar heeft want hij maakt zo een hoop vijanden met deep pockets.
Ik stop al.
Inmiddels hebben ze shared enemies.graceful schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 22:44:
[...]
Volgens mij had hij al vijanden met deep pockets en leeft 'ie nog steeds![]()
Ik stop al.
[YouTube: Doge coiner’s appearance during The Bitcoin conference (LIVE)]

Dat is trouwens Aaron van Wirdum links, die doet met Boris en Jan de Bitcoinshow podcast waar zij sinds deze week verbannen zijn van Youtube (https://www.youtube.com/c/DeBitcoinShow/videos?pbjreload=102)

Dat is trouwens Aaron van Wirdum links, die doet met Boris en Jan de Bitcoinshow podcast waar zij sinds deze week verbannen zijn van Youtube (https://www.youtube.com/c/DeBitcoinShow/videos?pbjreload=102)
[ Voor 13% gewijzigd door Qunix op 05-06-2021 22:47 ]
Ik ben het gedeeltelijk met je eens. Je hebt feitelijk gelijk maar het is wel heel erg zwart-wit en daar ben ik geen groot fan van over het algemeen.Mooody schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 22:08:
[...]
Als mensen geld verliezen is dat volledig hun eigen verantwoordelijkheid. Wanneer ze nu instappen en volgend jaar 300% winst hebben, is dat namelijk ook hun eigen verantwoordelijkheid geweest.
We moeten mensen niet zielig vinden als ze geld verliezen door te investeren in vreselijk speculatieve assets. Wat moeten we dan van ze vinden als ze geld verdienen aan deze assets? Ook zielig? Geniaal?
In de praktijk worden mensen, laten we ze voor het gemak een keertje Henk & Ingrid noemen, keer op keer verblind door zogenaamd "easy money". De buurman kan het, het neefje van de krantenbezorger kan het dus waarom zouden wij het ook niet kunnen?
Slim? Nee. Dom? Ja. Kortzichtig? Absoluut. Rekt? Soon.
Maar het eindresultaat is niet minder schrijnend. En om dan als puisant rijke slimmerik dat tot op het bot uit te buiten om je eigen genialiteit keer op keer te bewijzen en er flink beter van te worden is uiteraard een te verdedigen standpunt maar in mijn ogen geen fijne praktijk.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!