[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 145 ... 245 Laatste
Acties:
  • 869.351 views

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14-01 21:45
majic schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 13:05:
[...]

nou...MetaMask is één grote scam/bug fest, als ik het zie. Het minten, alles koppelen, unpredictable gas fees, zit je op t juiste platform met je art etc etc. Ben me er al weken over aam het inlezen maar geen goed gevoel bij so far. Maar wil/moet ook..
Ben ik ook wel benieuwd naar, ik heb geen problemen gehad met Foundation en Metamask. Daar heb je kosten voor minten en listen. Hier een FAQ van Foundation.

• Fordius
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:15
Verwijderd schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 13:11:
[...]

Maar wat is er zo'n scam/bug fest aan dan? Want die ervaringen heb ik totaal niet.

Ik gebruik dan wel Rarible icm Metamask idd: https://rarible.com/plui5
Precies ik snap de scam/bug fest er ook niet aan?

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-01 06:01
Verwijderd schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 13:11:
[...]

Maar wat is er zo'n scam/bug fest aan dan? Want die ervaringen heb ik totaal niet.

Ik gebruik dan wel Rarible icm Metamask idd: https://rarible.com/plui5
Kijk even op Google Play bij de reviews...de helft is gewoon money loss door bugs, diefstal, komt nooit aan, mystery fees etc etc en erg slechte support van Metamask. De chrome client is iets beter maar erg gevoelig voor hacks en coinloss door oa bugs met de seeds.

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02:45
anti elppa schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 12:21:
[...]

beetje een prutser met wisselgeld. Snap niet goed dat hij de stap gemaakt heeft dit fulltime te doen. Als je zelfs in een bullmarkt maar af en toe een keer 2000 pakt dan ga je geen enkele bear markt overleven. Hij weet dus of niet waar hij mee bezig is, of hij heeft kloten en kan op een broodje pindakaas met water leven voor 2 jaar.
Volgens mij had die het over paar honderd euro tot 2000 per dag. Daar zou ik zo voor tekenen eerlijk gezegd haha

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
majic schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 13:17:
[...]

Kijk even op Google Play bij de reviews...de helft is gewoon money loss door bugs, diefstal, komt nooit aan, mystery fees etc etc en erg slechte support van Metamask. De chrome client is iets beter maar erg gevoelig voor hacks en coinloss door oa bugs met de seeds.
Ik denk eerder dat driekwart er gewoon niks van snapt. Ik kan wel 10 manieren verzinnen hoe je door een eigen fout geld kwijt raakt met MetaMask. Ook veel mensen begrijpen tax bij tokenomics niet, en begrijpen niks van slippage en gas fees. Hoeveel scam blijft er dan over?

https://opensea.io/seaart

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
enomiss schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 13:22:
[...]

Ik denk eerder dat driekwart er gewoon niks van snapt. Ik kan wel 10 manieren verzinnen hoe je door een eigen fout geld kwijt raakt met MetaMask. Ook veel mensen begrijpen tax bij tokenomics niet, en begrijpen niks van slippage en gas fees. Hoeveel scam blijft er dan over?
Is ook best lastig voor de henkies en ingrids.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:23
Deman23 schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 13:18:
[...]

Volgens mij had die het over paar honderd euro tot 2000 per dag. Daar zou ik zo voor tekenen eerlijk gezegd haha
ik niet, want hij doet dit als job. en hij haalt dit nu dus blijkbaar binnen in een bullmarkt. Wat gewoon extreem weinig is wil je hier al je belasting, hypotheek, pensioen ed van betalen, en dan een pot om 2 jaar bear door te komen.
Ik heb er ook wel eens naar gekeken om te verkassen naar een goedkoop warm land en dan daar beetje traden maar durf dat niet aan (met een bear markt in mijn achterhoofd). Tijdens bull kan het prima, ik heb soms dagen dat ik het veelvoud binnen hark van wat deze jongen pakt, maar ik weet ook hoe ik trade in een bear markt......en dat doe ik dus gewoon maar helemaal niet meer :X

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Verwijderd

anti elppa schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 13:29:
[...]

ik niet, want hij doet dit als job. en hij haalt dit nu dus blijkbaar binnen in een bullmarkt. Wat gewoon extreem weinig is wil je hier al je belasting, hypotheek, pensioen ed van betalen, en dan een pot om 2 jaar bear door te komen.
Ik heb er ook wel eens naar gekeken om te verkassen naar een goedkoop warm land en dan daar beetje traden maar durf dat niet aan (met een bear markt in mijn achterhoofd). Tijdens bull kan het prima, ik heb soms dagen dat ik het veelvoud binnen hark van wat deze jongen pakt, maar ik weet ook hoe ik trade in een bear markt......en dat doe ik dus gewoon maar helemaal niet meer :X
YouTube: Millennials in de ban van crypto: 'Ik kan wel 2000 euro per dag verd...

2:55

Hij geeft aan dat het gewoon zijn hobby is hoor.

• StevenzeN
  • Laatst online: 14-09-2025
Stoere verhalen wel.

• anti elppa
3 sec ervoor zegt ie dat hij er zijn baan van gemaakt heeft

• StevenzeN
[...]

Als er dagen zijn dat je een veelvoud van 2k binnenharkt dan moet je een bearmarket makkelijk kunnen overleven.

Verwijderd

anti elppa schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 13:35:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, excuses.

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
anti elppa schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 13:35:
[...]

en de zin erna is dat hij zijn brood er mee verdient. dus het is gewoon zijn werk..

succes voor hem in de bearmarkt...

• enomiss
Gewoon een vriendin scoren met een goede serieuze baan en cryptodaddy worden.
Ondertussen lekker scheefwonen in een sociale huurwoning.
Dat zou zomaar zijn situatie kunnen zijn.

Ik ken artsen die wonen voor 450 p/m valkbij Amstersam in sociale huur. :+

[ Voor 57% gewijzigd door enomiss op 03-06-2021 13:40 ]

• Chrisapple
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 13-07-2021
Wanneer komt doge nou echt op coinbase?

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-01 08:09

MicroWhale

The problem is choice

Wat mij stoort is dat hij:
1. Een tuinslang op rol in zijn tuin heeft hangen, terwijl zijn hele tuin betegeld is
2. 35 BTC heeft gehad en hij daytrader is

Uitleg bij 2: Hij weet het resultaat van 35 BTC voor een aantal jaren vasthouden maar heeft dat allemaal verkocht voor 35k$. Dat zou je levensles moeten zijn. En toch gaat hij daarna met nieuw geld dagelijks handelen. Dit terwijl het bewezen is dat als je er geen verstand van hebt (of geen tijd in wilt steken), je gewoon beter kan DCA & Hodl.

7(8)7

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-01 23:30
Chrisapple schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 13:38:
Wanneer komt doge nou echt op coinbase?
Dat moet je aan Elon vragen.

• GaHard
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-06-2025
[...]

Ik vindt dat je een hoop aannames doet op basis van zo'n kort filmpje. Die jongen hoeft niet meer naar zijn werk dus hij zal vast ergens wat goed doen lijkt me. En he, als hij alles weer verliest in een bear market kan hij altijd nog gewoon weer gaan werken toch ?

• anti elppa
StevenzeN schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 13:35:
[...]

Als er dagen zijn dat je een veelvoud van 2k binnenharkt dan moet je een bearmarket makkelijk kunnen overleven.
ik zou dat ook kunnen idd, zeker met de hodl pot die ik heb. Maar wil eigenlijk niet interen op mijn vermogen en werk dus ook gewoon door. Ik zou denk ik slecht met de stress om kunnen gaan dat de bear langer duurt/ er geen bull meer komt (ondanks dat ik uber bull ben). Dat interen zou mij echt zwaar liggen.
Doel is nu meer vermogen, wellicht nog een keer verhuizen naar plek met meer ruimte en misschien minder gaan werken binnen 5 jaar.

• Chrisapple
Tartarus schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 13:44:
[...]

Dat moet je aan Elon vragen.
Ha Ha zal hem ff appen topper!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 12:16
GRT loopt ook weer rustig omhoog. Hopelijk een mooi (groen) weekend straks.

• el frikandel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-10-2025
enomiss schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 13:36:

Ik ken artsen die wonen voor 450 p/m valkbij Amstersam in sociale huur. :+
Dat is wel heel erg krom!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-01 08:54
JDx schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 12:41:
Ik maak allerlei "art" (zie sig) en zit ook wel een beetje in die scene, maar iets omzetten naar een NFT om het even te proberen is me veel te link, genoeg mensen die het hebben gedaan en dan geld gewoon kwijt zijn.
Er zit hier nochtans iemand die wat oude artwork als nft heeft verkocht op opensea. Volgens mij was dat @Wo Ve ?

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-01 19:26

resusaapje

h less

Wow, momenteel is er $5,8 MILJARD in de ATA launchpool gestoken. Allemachtig :o

Hiervan is 1,8 miljard BUSD. $1,8 miljard die ook in exploderende munten en tokens zoals KSM, BNB, SOL, LINK of iets geks als BTC gestoken had kunnen worden. En met die opbrengst had je dan maandag heul veul ATA kunnen kopen.

Iemand een idee van de logica van zoveel geld in iets onbekends steken en andere projecten negeren?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Tartarus
resusaapje schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 13:58:

Hiervan is 1,8 miljard BUSD. $1,8 miljard die ook in exploderende munten en tokens zoals KSM, BNB, SOL, LINK of iets geks als BTC gestoken had kunnen worden. En met die opbrengst had je dan maandag heul veul ATA kunnen kopen.

Iemand een idee van de logica van zoveel geld in iets onbekends steken en andere projecten negeren?
Ik heb er ook een stukje BNB ingestoken.
Ik vind het heel spannend allemaal.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Sinds gisteren is er dus geen munt extra ingestoken, maar is de waarde van alles wat er in zit met 60% gestegen? :P

NB dat zal niet zo zijn, maar terugrekenen naar $ heeft niet zoveel zin was mijn punt. Daarnaast zijn er een beperkt aantal muntjes ATA te vergeven, terwijl die over meer mensen verdeeld moeten worden. De kans dat jij daar iets substantieels van ziet is dus vrijwel 0.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
MicroWhale schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 13:43:
[...]

1. Een tuinslang op rol in zijn tuin heeft hangen, terwijl zijn hele tuin betegeld is

Uitleg bij 2: Hij weet het resultaat van 35 BTC voor een aantal jaren vasthouden maar heeft dat allemaal verkocht voor 35k$. Dat zou je levensles moeten zijn. En toch gaat hij daarna met nieuw geld dagelijks handelen. Dit terwijl het bewezen is dat als je er geen verstand van hebt (of geen tijd in wilt steken), je gewoon beter kan DCA & Hodl.

7(8)7
35BTC, voor 35k$ verkocht. :+ Soms geloof ik dingen, soms kijk ik toe.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 07:24

Ik was het even kwijt gisteren laat op de avond.
Wou als aanvulling op mijn SOL en DOT die locked staan te staken op Binance, BNB ook laten staken. Nu zag ik dat er al veel ‘sold out’ was en heb ik ze maar flexible laten staken. Nu zie ik dat ik ook ATA in mijn spot krijg? Foutje?
Of kan ik ook nog BNB rewards verwachten vanavond?

Edit. ATA kan ik ook altijd nog converteren naar BNB dus er is geen probleem eigenlijk ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Alpina op 03-06-2021 14:13 ]

• anti elppa
MicroWhale schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 13:43:
[...]

7(8)7
idd dat ook nog eens. hij zou helemaal los gegaan moeten zijn met DCA tussen 2018 en 2020 (ik snap dat hij dat in 2015 niet gedaan zou hebben)

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:09

St@m

@ Your Service

graceful schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:02:
[...]

35BTC, voor 35k$ verkocht. :+ Soms geloof ik dingen, soms kijk ik toe.
Je gelooft niet dat iemand ooit 35BTC had en deze voor $1000 p/s heeft verkocht? Dat lijkt mij juist heel plausibel.

Dat hij later heeft bedacht dat hij wil gaan daytraden vind ik ook niet gek, en als je er een beetje feeling voor hebt, en er dag en nacht mee bezig bent kun je prima geld verdienen.

Ik vind het allemaal geen raar verhaal, maar goed.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• graceful
  • Niet online
St@m schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:09:
[...]

Je gelooft niet dat iemand ooit 35BTC had en deze voor $1000 p/s heeft verkocht? Dat lijkt mij juist heel plausibel.

Dat hij later heeft bedacht dat hij wil gaan daytraden vind ik ook niet gek, en als je er een beetje feeling voor hebt, en er dag en nacht mee bezig bent kun je prima geld verdienen.

Ik vind het allemaal geen raar verhaal, maar goed.
Wat ik niet geloof, is dat hij 35BTC had en dat voor 35k$ verkocht. Dat komt omdat ik niet snel dingen geloof die matchen met wat ik geleerd heb tijdens het bouwen van fraudedetectie systemen.

Maar goed, boeie joh. Als hij zo z'n publiciteit haalt, gun 't 'm van harte. Doe ook z'n wallet addr d'r even bij, kunnen we het meteen verifieren :7

• resusaapje

resusaapje

h less

Alpina schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:04:
[...]

Ik was het even kwijt gisteren laat op de avond.
Wou als aanvulling op mijn SOL en DOT die locked staan te staken op Binance, BNB ook laten staken. Nu zag ik dat er al veel ‘sold out’ was en heb ik ze maar flexible laten staken. Nu zie ik dat ik ook ATA in mijn spot krijg? Foutje?
Of kan ik ook nog BNB rewards verwachten vanavond?

Edit. ATA kan ik ook altijd nog converteren naar BNB dus er is geen probleem eigenlijk ;)
Psst, kijk effe hier ;)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
graceful schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:19:
[...]

Wat ik niet geloof, is dat je hij 35BTC had en dat voor 35k$ verkocht. Dat komt omdat ik niet snel dingen geloof die matchen met wat ik geleerd heb tijdens het bouwen van fraudedetectie systemen.
Dat klinkt wel interessant! Vertel ons meer :)

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 07:24
My bad, het is idd gewoon in de Vault gegaan.
Ook prima 😊 die locked BNB savings kan altijd nog.

• StevenzeN
[...]

Wat ik niet geloof, is dat je hij 35BTC had en dat voor 35k$ verkocht. Dat komt omdat ik niet snel dingen geloof die matchen met wat ik geleerd heb tijdens het bouwen van fraudedetectie systemen.

Maar goed, boeie joh. Als hij zo z'n publiciteit haalt, gun 't 'm van harte. Doe ook z'n wallet addr d'r even bij, kunnen we het meteen verifieren :7
Maar waarom geloof je dat niet of strookt dat niet met je ervaringen? Gewoon puur uit interesse.

• resusaapje

resusaapje

h less

MicroWhale schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:02:
[...]

Sinds gisteren is er dus geen munt extra ingestoken, maar is de waarde van alles wat er in zit met 60% gestegen? :P

NB dat zal niet zo zijn, maar terugrekenen naar $ heeft niet zoveel zin was mijn punt. Daarnaast zijn er een beperkt aantal muntjes ATA te vergeven, terwijl die over meer mensen verdeeld moeten worden. De kans dat jij daar iets substantieels van ziet is dus vrijwel 0.
I see what you did there! _O- Niet bij stilgestaan, slim!

Neuh, gisteravond zat er bv 1,78mrd BUSD in, vandaag 1,84mrd, dus er is wel degelijk flink ingelegd en flink bijgelegd. En ik vraag me af of ik belangrijke zaken over het hoofd zie, omdat ik denk dat je slimmere dingen met je stable coins kan doen

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-01 11:31

Ken.

\m/.([oO]).\m/

[...]

Je ziet aan zijn blik en hoort aan zijn woorden dat hij zich niet comfortabel voelt bij het noemen van bedragen.
Dan roept hij gewoon een bedrag dat daar een beetje in de buurt zit en voor een paar jaar geleden ook normaal was. Dat, of hij heeft het juist heel goed verkocht, maar dat ga je natuurlijk niet wereldkundig maken zodat de man met de boormachine je niet diezelfde nacht nog een bezoekje komt brengen.

Ik heb vroeger ook BTC voor een 60 EUR verkocht waar ik nu een prima auto van had kunnen kopen. Is dat zo far fetched?

• anti elppa
Ken. schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:24:
[...]

Je ziet aan zijn blik en hoort aan zijn woorden dat hij zich niet comfortabel voelt bij het noemen van bedragen.
Dan roept hij gewoon een bedrag dat daar een beetje in de buurt zit en voor een paar jaar geleden ook normaal was. Dat, of hij heeft het juist heel goed verkocht, maar dat ga je natuurlijk niet wereldkundig maken zodat de man met de boormachine je niet diezelfde nacht nog een bezoekje komt brengen.

Ik heb vroeger ook BTC voor een 60 EUR verkocht waar ik nu een prima auto van had kunnen kopen. Is dat zo far fetched?
Als ie het super verkocht had.....zat ie niet in een rijtjeswoning. en roepen dat dat een methode is geen aandacht te krijgen van de boormachine crew gaat niet op, als je met je domme harses in zo'n filmpje gaat zitten.

• graceful
  • Niet online
Ken. schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:24:
[...]

Hier is de blockchain voor bedacht, hoeven wij niet te speculeren, doet hij wel voor ons :+
StevenzeN schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:22:
[...]

Maar waarom geloof je dat niet of strookt dat niet met je ervaringen? Gewoon puur uit interesse.
Ik zal niet ontkennen dat ik in een bubbel leef door de ervarving die je opdoet. Je zult altijd, door je ervaring, iets op een andere manier benaderen. Misschien zit ik ernaast. Dat kan. Het maakt mij niet veel uit, het is ook niet aan mij dat te bewijzen namelijk.

[ Voor 24% gewijzigd door graceful op 03-06-2021 14:29 ]

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

resusaapje schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:23:
[...]

I see what you did there! _O- Niet bij stilgestaan, slim!

Neuh, gisteravond zat er bv 1,78mrd BUSD in, vandaag 1,84mrd, dus er is wel degelijk flink ingelegd en flink bijgelegd. En ik vraag me af of ik belangrijke zaken over het hoofd zie, omdat ik denk dat je slimmere dingen met je stable coins kan doen
Als kleine man kun je denk ik je geld veel beter stallen in iets dat een vast % opbrengt dan dat je nieuwe munt X probeert te sprokkelen in een pool waar je voor 0,000001% inbrengt (en dus ook 0,00001% van het aantal muntjes vangt). Je verliest dan imo 2x: 1. Geen/nihile opbrengst over je coins, 2. Muntjes staan vast om die nieuwe munt X te sprokkelen.

• enomiss
anti elppa schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:26:
[...]

Als ie het super verkocht had.....zat ie niet in een rijtjeswoning. en roepen dat dat een methode is geen aandacht te krijgen van de boormachine crew gaat niet op, als je met je domme harses in zo'n filmpje gaat zitten.
Niet iedereen heeft behoefte aan een dikke villa of dikke auto. Vergis je niet, het geld zit soms op onverwachte plekken.

• graceful
  • Niet online
enomiss schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:29:
[...]

Niet iedereen heeft behoefte aan een dikke villa of dikke auto. Vergis je niet, het geld zit soms op onverwachte plekken.
Misschien heeft 'ie een prachtig huis voor z'n moeder gekocht! _/-\o_ Vent naar m'n hart :9~

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:09

St@m

@ Your Service

Voor $35000 een huis kopen, was het maar zo'n feest.

Ik zie nog steeds niet wat het probleem nou is :p maar dat zal wel aan mij liggen dan. Mijn zwager had ook ooit 25 BTC, die heeft ie allemaal verkocht. Huisje ingericht, bruiloft betaald.. en een tijdje terug is die begonnen met wat daytraden.

Heel apart inderdaad :D

[ Voor 72% gewijzigd door St@m op 03-06-2021 14:38 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• resusaapje

resusaapje

h less

[...]

Lambo is toch verplicht als je het big hebt gemaked? :?

• anti elppa
[...]

ja gok dat de buren mij ook geen stuiver zouden geven. Loop er 9vd 10 keer bij als een zwerver bij (nu met thuiswerken helemaal). jaren 30 wijk, veel arbeiders hier, enz enz. Maar ik hoef ook niet zo nodig met mijn knar voor de camera te verschijnen

[ Voor 5% gewijzigd door anti elppa op 03-06-2021 14:37 ]

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

[...]

Wat ik niet geloof, is dat hij 35BTC had en dat voor 35k$ verkocht. Dat komt omdat ik niet snel dingen geloof die matchen met wat ik geleerd heb tijdens het bouwen van fraudedetectie systemen.

Na die tuinslang geloofde ik geen woord meer van wat hij zei. :D

Ik ben wel benieuwd naar wat je geleerd hebt dan, want als ik 35BTC had en krap bij kas was (dat was hij als student neem ik aan, dan heb je andere prio) dan had ik ook alles.... nou ja, bijna alles... verkocht en was er lekker van gaan feesten.

Na een paar jaar was ik dan wakker geworden met de gedachte 'fuck, het wordt echt wat, hij gaat nog veel hoger'... en dan zie je het S2F model en zo en was ik gaan DCA-en.

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-01 14:36
[...]

It's all about the game

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• resusaapje

resusaapje

h less

Als de BTC de $100k bereikt, en we allemaal een treintje maken met onze Lambo's, stel ik voor dat we deze danseres uitnodigen om ons te leren swingen:

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/WnWL9bFP7TI/maxresdefault.jpg

• enomiss
MicroWhale schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:38:
Na die tuinslang geloofde ik geen woord meer van wat hij zei. :D
Moeten MicroWhales niet regelmatig worden natgespoten? :9~ Kan ik mij herinneren uit Free Willy :D

• graceful
  • Niet online
enomiss schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:40:
[...]

Moeten MicroWhales niet regelmatig worden natgespoten? :9~ Kan ik mij herinneren uit Free Willy :D
Oh boy, here we go again. You just unleashed the Whale.

Verwijderd

zie ik nou een head en shoulder op de btc chart 1m?

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Verwijderd schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:44:
Nee is een knie en teen.

Alle proemn in n drek

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:53
Verwijderd schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:44:
Verdomd, ik zie hem ook

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QV_c_1lWpdsMgx87Romh3ji6JEg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SUGO6VKlBJQXSXE83YtIAAol.png?f=fotoalbum_large

• anti elppa
gok dat ie een inverse H&S bedoelt, dus die fles moet ff 180 graden om

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:53
anti elppa schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:49:
[...]

gok dat ie een inverse H&S bedoelt, dus die fles moet ff 180 graden om
Ik ben de moeilijkste ook niet. 180 graden om
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KeGME6S7wh3zmzM0KT5aOehZhok=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3m9llICgOVqljCLMsWxOMAXp.png?f=fotoalbum_large
:')

(kon niet vinden hoe ik een rotate kan doen in Greenshot :+ te lui om Photoshop in te loggen)

[ Voor 7% gewijzigd door Waah op 03-06-2021 14:54 ]

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:47
Ben zo blij dat ik hier niet kom voor de beleggers tips, maar voor de humor, wordt altijd op mijn wenken bediend _/-\o_

Hattrick: Thorgal Eagles

• graceful
  • Niet online
Zijn tuin heeft gelukkig wel gras :Y)

• Ray_
  • Laatst online: 23-01 10:36
Waah schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:53:
[...]

Ik ben de moeilijkste ook niet. 180 graden om
[Afbeelding]
:')

(kon niet vinden hoe ik een rotate kan doen in Greenshot :+ te lui om Photoshop in te loggen)
Amateur. Dat is toch heel simpel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2GfdznxtoGbZ1HkZcpSUQObvLOA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cHJM9LMFMV4jfR3w1QRh3iBX.jpg?f=user_large

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
anti elppa schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:36:
[...]

ja gok dat de buren mij ook geen stuiver zouden geven. Loop er 9vd 10 keer bij als een zwerver bij (nu met thuiswerken helemaal). jaren 30 wijk, veel arbeiders hier, enz enz. Maar ik hoef ook niet zo nodig met mijn knar voor de camera te verschijnen
Precies hetzelfde hier haha }:O

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• anti elppa
Ali Baba 1001 schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 15:04:
[...]

Precies hetzelfde hier haha }:O
heerlijk. Bespaar ook zwaar op scheermesjes nu hahaha, en draai nog maar de helft aan aantal wassen per week :o

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-01 18:13
anti elppa schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 15:06:
[...]

heerlijk. Bespaar ook zwaar op scheermesjes nu hahaha, en draai nog maar de helft aan aantal wassen per week :o
Wordt hier volledig teniet gedaan door de koffie-kosten :(

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• anti elppa
UniMatrix schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 15:07:
[...]

Wordt hier volledig teniet gedaan door de koffie-kosten :(
hahaa ja zeg ook niet alles goedkoper is geworden helaas. 10 jaar terug zou ik nog plee papier en koffie van de zaak mee gesmokkeld hebben, maar dat gaat me nu te ver :P

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
anti elppa schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 15:06:
[...]

Scheerde me sowieso al niet vaak; laatste keer kan ik me niet eens herinneren. En nee heb geen snor :D Een keer per week baard trimmen en klaar. Was draaien ook 1x per week, soms gewoon niet douchen terwijl dat dagelijkse must was. Laatst zelfs mn kop kaalgeschoren :D

Ik geef dan wel veel te veel geld uit via thuisbezorgd.nl. Volgens mij heb ik elke toko in de wijde omtrek al geprobeerd haha :) en dat terwijl ik dagelijks bij mn zus kan gaan eten.
Volgens mij had er een leuk aantal sats tegenover gestaan het afgelopen jaar maja we leven maar een keer he :)
Eten, drinken en roken bespaar ik niet op. Die lambo ga ik straks wel uitonderhandelen!!!

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
anti elppa schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:26:
[...]

Je raakt wel erg emotioneel bij deze gast.
Lijkt op een iemand van vroeger ofzo ;)

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

enomiss schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:40:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/9045b88bfc1ab31f9cdda1de36d6f250/tenor.gif?itemid=15558165

• Arfalas
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 28-01 20:30
Ray_ schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 15:03:
[...]

Amateur. Dat is toch heel simpel.

[Afbeelding]
Ik doe het ook altijd zo:

Afbeeldingslocatie: https://ahseeit.com//king-include/uploads/2019/01/47693296_2281558468824900_5906557875565759512_n-1516738948.jpg

• anti elppa
Ali Baba 1001 schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 15:12:
[...]

Scheerde me sowieso al niet vaak; laatste keer kan ik me niet eens herinneren. En nee heb geen snor :D Een keer per week baard trimmen en klaar. Was draaien ook 1x per week, soms gewoon niet douchen terwijl dat dagelijkse must was. Laatst zelfs mn kop kaalgeschoren :D

Ik geef dan wel veel te veel geld uit via thuisbezorgd.nl. Volgens mij heb ik elke toko in de wijde omtrek al geprobeerd haha :) en dat terwijl ik dagelijks bij mn zus kan gaan eten.
Volgens mij had er een leuk aantal sats tegenover gestaan het afgelopen jaar maja we leven maar een keer he :)
Eten, drinken en roken bespaar ik niet op. Die lambo ga ik straks wel uitonderhandelen!!!
hahaha ik heb ook al in geen 15 jaar meer een kapper gezien, gewoon tondeuse, werkt prima, scheelt veel tijd en geld...en ook hier teveel naar thuisbezorgd hahaha

• anti elppa
wehave schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 15:12:
[...]

Je raakt wel erg emotioneel bij deze gast.
Lijkt op een iemand van vroeger ofzo ;)
nah valt wel mee, misschien lijkt het zo. vind het gewoon boeiend wat dit soort figuren beweegt om aan zo'n programma mee te doen. misschien deed ie het voor 10 doge

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-11-2025

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

anti elppa schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:36:
[...]

jaren 30 wijk, veel arbeiders hier, enz enz.
Intrigerend. Woon je in 1997?

• Ray_
  • Laatst online: 23-01 10:36
Ik had laatst een kacheltje gekocht, die kon ook automatisch draaien. Volgens de handleiding kon hij roteren tot 'een hoek van 70 graden Celsius'. De kachel kan tot maximaal 35 graden Celsius worden ingesteld, dus ik weet nog niet helemaal hoe dat roteren nou werkt.

Anyway, moon. Oh nee, we dalen weer.

• enomiss
Man die cryptoface zit ook al in een lange long zeg. Die gaat helemaal lijp door slaapgebrek

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

resusaapje schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:36:
[...]

Lambo is toch verplicht als je het big hebt gemaked? :?
Precies de reden waarom nu BTC kopen niet meer goochem is, slimmerikjes kopen vanaf nu aandelen Lambo.

Moo0o00oooo0000oooooon }:O

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Misterblort
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-01-2024
Ik ben eindelijk terug in de + geraakt.. ben aan het twijfelen om alles om te zetten in USDT om dan een dip te kopen of gewoon te hodlen..

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
Gewoon even om mijn nieuwsgierigheid te stillen.. Hoeveel meer dip wil je hebben precies?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02:45
Yanks gaan cashen ?🤷🏻‍♂️

• Misterblort
Stokstaart schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 15:42:
[...]

Gewoon even om mijn nieuwsgierigheid te stillen.. Hoeveel meer dip wil je hebben precies?
procentje of 20? :)

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:15

knakworst

Get more sats!

Stokstaart schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 15:42:
[...]

3 :?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yMYEZ7tH3VLSB3YloRU1TPsvwz0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QVFDDiM1mT9FMAcognqwicDn.jpg?f=user_large

• Bumpy_NL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-01 21:19
Misterblort schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 15:41:
Ik ben eindelijk terug in de + geraakt.. ben aan het twijfelen om alles om te zetten in USDT om dan een dip te kopen of gewoon te hodlen..
Iets er tussenin kan natuurlijk ook ;)

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 29-01 01:16
Gaat lekker met Mina protocol 🤗
Al 1.5x gains in 1 dag......over 5 jaar lambo 👀

nothing stops this train

• Misterblort
Ik heb 70%ADA 15%DOT 6%XRP en 9% cash dus ik heb wel iets van cash om bij te kopen als het dipt.

Ik ben alleen niet zekler van die ADA, ik vind die Charles een eikel :) ik denk eraan om wat ADA om te zetten in BAT

[ Voor 11% gewijzigd door Misterblort op 03-06-2021 15:58 ]

• Uncle_Charles
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-09-2023
Misterblort schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 15:56:
Ik heb 70%ADA 15%DOT 6%XRP en 9% cash dus ik heb wel iets van cash om bij te kopen als het dipt.

Ik ben alleen niet zekler van die ADA, ik vind die Charles een eikel :)
Ik ben geen eikel Gewoon een lul :+

irony > *

• Baf
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:56

Baf

slopen. alles kapot maken.

Kol Nedra schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 15:55:
Wat zijn de vooruitzichten van die Mina eigenlijk? Gaat ie moenen?

• Baf
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:56

Baf

slopen. alles kapot maken.

Misterblort schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 15:56:

Ik ben alleen niet zekler van die ADA, ik vind die Charles een eikel :) ik denk eraan om wat ADA om te zetten in BAT
En welke zak hooi zit er achter BAT? Zo kun je wel aan de gang blijven.

• Misterblort
Baf schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 16:00:
[...]

En welke zak hooi zit er achter BAT? Zo kun je wel aan de gang blijven.
Ik geloof in de fundamentals 8)7

• GaHard
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-06-2025
Kol Nedra schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 15:55:
Blijft nu wat steken rond de €4 maar met +46% op mijn aankopen op 1 dag nog geen reden tot klagen.

Mina to the moon *O*

Hoop ook snel te staken op Kraken. En anders eens uitzoeken hoe het ergens anders te doen.

[ Voor 12% gewijzigd door GaHard op 03-06-2021 16:08 ]

• Kol Nedra
Baf schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 15:59:
[...]

Wat zijn de vooruitzichten van die Mina eigenlijk? Gaat ie moenen?
Dyor zal ik zeggen, longterm dus hoog risico dat het ook kan falen....meerjarenplan namelijk

nothing stops this train

• Chrisapple
Coinbase Doge coin wanneer? nog maar? |:(

• Kol Nedra
GaHard schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 16:05:
[...]

Blijft nu wat steken rond de €4 maar met +46% op mijn aankopen op 1 dag nog geen reden tot klagen.

Mina to the moon *O*

Hoop ook snel te staken op Kraken. En anders eens uitzoeken hoe het ergens anders te doen.
Ik heb het staken op Hotbit staan. Let wel Hotbit is wel een matige exchange server die vaak maintenance heeft. Ik zou er niet veel geld opzetten is mijn tip.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rur0FZ327dliszo3QpTnLdnwJTs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0JIfaR7PmE4h0Arfft3C5Vjf.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Ik moet mij ook nog even verdiepen in Mina Staking. Ben me totaal niet bewust waar je dat het beste kunt doen. Staat nu op Coinlist en daar stake je als het goed is ook.

Tomorrow is not today!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:57
Wat een boefje hij en z'n vrienden. Ze proberen de Nieuwe Palm Beach jongens te zijn ofzo.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UssHT3_dk-CdPe-fTbRlDNHibGk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VokEPq6XRvfBTtUR49GDFYVV.png?f=fotoalbum_large

• Tartarus
Ik neem mensen die Boef serieus nemen niet serieus.

Verwijderd

Mooi koopmoment SHIBA. Daar heb ik al wat mee verdient deze maand. Top coin.

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-01 14:36
Verwijderd schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 16:40:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r7qSi-wZ6FCPZKa0Z5rTIfzApBw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/51tUeWp6wW0TwWCEnVEZ9Y0i.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:38
Tartarus schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 16:37:
Ik neem mensen die Boef serieus nemen niet serieus.
Ik word serieus droef van het aantal mensen(jeugd) dat Boef serieus neemt :'(

iRacing Profiel

• enomiss
Razkin schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 16:49:
[...]

Ik word serieus droef van het aantal mensen(jeugd) dat Boef serieus neemt :'(
Mensen op Insta/TikTok :F
Mensen die mensen als Boef volgen :F :F :') :')
Mensen die dit in RL acties omzetten :F :F :') :') ;w ;w
Mensen op Tweakers SC :9B

[ Voor 5% gewijzigd door enomiss op 03-06-2021 16:53 ]

• el frikandel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-10-2025
TikTokkies?

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-01 22:06

Cis

Verwijderd schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 16:40:
Waarom?
Ik heb Shiba, maar zou niet weten waarom deze coin beter zou zijn dan andere coins (die potentieel ook meer te bieden hebben)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Pagina: 1 ... 145 ... 245 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!