Bij Binance kan je hem ook eerder uit locked staking halen, wel betaal je dan een fee wat doorgaans je verdiensten van de staking periode zijn.wimpie007 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:47:
Maar het kan eruit wanneer je wil? Dus niet zoals met locked staking dat je dan niks krijgt of er even niet bij kan?
Om het safe te spelen heb ik het minimum vereiste aan BNB er in gestaked.Wackmack schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:31:
[Embed]
Hmmm vind het zelf ook lastig hoor. Alles nog steeds in fiat.
Ben benieuwd.
Een paar centen is wat aan de lage kant... Hier een overzicht van vorig jaar. Momenteel zijn dr meerdere launch platforms, en resultaten uit t verleden, je kent het wel...resusaapje schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:37:
[...]
Heb je BUSD, DOT of BNB liggen en doe je er even niks mee? Lekker staken. Je stopt het erin en haalt het eruit wanneer je maar wil.
Opbrengsten? Weet niemand. Meestal in de orde van grootte van centen, maar soms word je verrast. Ik kan het eigenlijk nooit voorspellen, behalve dat het meestal tegenvalt en je achterblijft met dust
En een olifantenstier is een bull!Youp1e schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 12:07:
@Taro
Diergaarde Blijdorp heeft een naamwedstrijd voor een pasgeboren Aziatisch olifantje. Een mannetje.
Ik heb 'Taro' geopperd, want kort, krachtig, link met mythologie en ook de naam van een Aziatisch knolgewas.
Klopt. Alles bezien zou de naam gewoon dikke kans moeten maken.
Dus Taro is dik en een olifant?Youp1e schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 12:11:
[...]
Klopt. Alles bezien zou de naam gewoon dikke kans moeten maken.
Schreeuwen heeft geen enkele invloed op de koers gelukkig.graceful schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:30:
Toch laat het me verbazen dat we nog steeds rond de 36k zitten met al die mensen die 20k als bodem schreeuwen.
Heel veel sterkte man. Family first!robino007 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 08:28:
Net alles uit laten betalen in euro, alles bij elkaar toch een dik jaarsalaris erbij kunnen verdienen. Echter gister het meest treurige nieuws dat je als zoon kan horen gehad, mama nog max 3 maanden te gaan. Dus ik ben er even klaar mee, misschien ga ik later wel weer is in crypto. Maar voor nu is het goed.
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Elon disagrees.Glenn Hoddle schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 12:15:
[...]
Schreeuwen heeft geen enkele invloed op de koers gelukkig.
En ga er maar vanuit dat het merendeel op dat plaatje fors hogere gains hebben inmiddels (matic bijvoorbeeld)wouterwouter2 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 12:06:
[...]
Een paar centen is wat aan de lage kant... Hier een overzicht van vorig jaar. Momenteel zijn dr meerdere launch platforms, en resultaten uit t verleden, je kent het wel...
[Afbeelding]
JA. Hangt wel een beetje van de kwaliteit van het token af natuurlijk. ATA is op het eerste gezicht een prima idee, hele andere categorie dan die TLM en ALICE - ik zal niet klagen over een gratis geeltje, maar dat was natuurlijk complete nonsens.keepitfrosty schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 12:27:
[...]
En ga er maar vanuit dat het merendeel op dat plaatje fors hogere gains hebben inmiddels (matic bijvoorbeeld)
Bij Elon werkt het echter wel aardig.Glenn Hoddle schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 12:15:
[...]
Schreeuwen heeft geen enkele invloed op de koers gelukkig.
Gelukkig steeds minder, maar toch..
Ik heb het lijstje niet volledig afgelopen maar pak je bijvoorbeeld INJ, SAND, ONE en Matic. Als je die hebt gehouden dan waren de gains natuurlijk best dik (los van de percentages al op het plaatje). Het plaatje is redelijk oud namelijk. Markt condities waren natuurlijk ook gunstig maar toch. Maar ja er zullen vast flut projecten tussenzitten.Glenn Hoddle schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 12:35:
[...]
JA. Hangt wel een beetje van de kwaliteit van het token af natuurlijk. ATA is op het eerste gezicht een prima idee, hele andere categorie dan die TLM en ALICE - ik zal niet klagen over een gratis geeltje, maar dat was natuurlijk complete nonsens.
[ Voor 6% gewijzigd door keepitfrosty op 02-06-2021 13:02 ]
Vandaag was het wel weer raak hoor. Eerst Coinbase listing natuurlijk, maar hij gooide nog wat olie op t vuur. +40% momenteel...Ken. schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 12:48:
[...]
Bij Elon werkt het echter wel aardig.
Gelukkig steeds minder, maar toch..
Found this pic of me as a child pic.twitter.com/hUEKluRAdP
— Elon Musk (@elonmusk) 2 juni 2021
[ Voor 8% gewijzigd door wouterwouter2 op 02-06-2021 13:10 ]
Ik doe dus mee aan die ATA launchpool en heb ondertussen 0.2 miezerige BNBs er in gestaked.
Nu is het zo dat je elk uur rewards krijgt die je vervolgens kan laten uitbetalen in ATA in je Spot.
Is het nou de bedoeling om om de zoveel tijd die rewards te claimen of is laten staan beter?
Nu is het zo dat je elk uur rewards krijgt die je vervolgens kan laten uitbetalen in ATA in je Spot.
Is het nou de bedoeling om om de zoveel tijd die rewards te claimen of is laten staan beter?
Maakt niet uit. Kun je claimen wanneer je wilt.Tartarus schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 13:07:
Ik doe dus mee aan die ATA launchpool en heb ondertussen 0.2 miezerige BNBs er in gestaked.
Kan iemand zich hier de ICO metatip herinneren? een coin die op de metaverse blockchain leeft. site op https://metatip.org/
telegram kanaal is leeg, admins zijn weg - geschiedenis van de site verwijderd - 100% exit scam - geld weggegooid - geeft niet.
Ik weet vrijwel zeker dat vanuit dit forum (en volgens mij ook vanaf een separaat tweakers chatkanaal...misschien IRC die munt onwijs geshilled werd. Volgens mij werd ook marketing door iemand gedaan die heel aktief in die chats was.
Het gekke is - ik kan er met de search helemaal niets meer over terugvinden. Kan iemand zich deze (shit) coin herinneren?
telegram kanaal is leeg, admins zijn weg - geschiedenis van de site verwijderd - 100% exit scam - geld weggegooid - geeft niet.
Ik weet vrijwel zeker dat vanuit dit forum (en volgens mij ook vanaf een separaat tweakers chatkanaal...misschien IRC die munt onwijs geshilled werd. Volgens mij werd ook marketing door iemand gedaan die heel aktief in die chats was.
Het gekke is - ik kan er met de search helemaal niets meer over terugvinden. Kan iemand zich deze (shit) coin herinneren?
You almost can’t blame him or the other diet gurus for leaning in on the techno-bullshit market; it’s hard to fill up a 300 page diet book on “eat a bit less and find a type of exercise that doesn’t make you hate life.”
Hoeveel fake outs heb je nog nodig. Dit lijkt op 10 mei 2021.
En dan 100% precies hetzelfde prijs gedrag
Duidelijk wilt bitcoin niet naar de moon,. rejectie zone voor de vrije val
[ Voor 81% gewijzigd door A87 op 02-06-2021 13:34 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
onzin, dit zegt niets. Geloof mij maar, bitcoin kan gerust nog 3 tot 4 maanden in deze zone hangen. Als je er onrustig van word gewoon niet meer kijken.A87 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 13:30:
Hoeveel fake outs heb je nog nodig. Dit lijkt op 10 mei 2021.
sowieso zijn dit geen fakeouts. er zit juist amper beweging in
[ Voor 7% gewijzigd door anti elppa op 02-06-2021 13:37 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Je kunt het zelfs compleet negeren. Aan het eind van de maand wordt de opbrengst automatisch naar je spot gemept en je BNB unstakedYoup1e schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 13:08:
[...]
Maakt niet uit. Kun je claimen wanneer je wilt.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Bizar eigenlijk hoe mede door zo Elon tweetje die coin in procent gewoon kop en schouders steekt boven toch al best een groene dag in me wallet
Thanks Elonwouterwouter2 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 13:05:
[...]
Vandaag was het wel weer raak hoor. Eerst Coinbase listing natuurlijk, maar hij gooide nog wat olie op t vuur. +40% momenteel...
[Twitter]
[Afbeelding]
nice man! lambo time
LUNA gaat nu ook hard, zou die doorgaan?
nothing stops this train
Nooit genoeg!
Maar ja, als ik excel mag geloven heb ik na de eerste tranche 3 ATA en na de tweede tranche 4 ATA.
Volgens de huidige prijs van 3$ct/token is dat dan 14 cq 16 cent.
Stel dat het net als met ENJ gaat, die was ook 3$ct/token. Dan heb ik over een jaar...
$14 - $16 !!!
Mind blown!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Gaat maar om kleine bedragen. Zeker met die leverage.Kol Nedra schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 13:44:
[...]
nice man! lambo time![]()
LUNA gaat nu ook hard, zou die doorgaan?
Geen idee. Momenteel enkel BTC, ETH & Doge op mijn watchlist voor short term trading.
Maar heb me dit weekend eens verdiept in de cipher A en B, @A87 waarvoor dank. Deze indicatoren in combinatie met de MA's als support/resistance geven mij althans toch iets meer richting in deze wilde markt.
Ik ben weer even in FIAT, zal nu vast omhoog gaan. Take on for the team!
Ha mooi man. 100% = 100%. A87 die wacht nog op de BTC pumpBootjeVaren schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 13:53:
[...]
Gaat maar om kleine bedragen. Zeker met die leverage.
Geen idee. Momenteel enkel BTC, ETH & Doge op mijn watchlist voor short term trading.
Maar heb me dit weekend eens verdiept in de cipher A en B, @A87 waarvoor dank. Deze indicatoren in combinatie met de MA's als support/resistance geven mij althans toch iets meer richting in deze wilde markt.
CAKE moont ook lekker. Staat dan wel te staken maar met een DCA van $12,5 voelt het toch wel lekker daar smaakt 'ie wel erg lekker.
[ Voor 13% gewijzigd door Youp1e op 02-06-2021 14:03 ]
BNB heeft ook een leuke range voor zich liggen.
https://opensea.io/seaart
wouterwouter2 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 13:56:
[...]
Ha mooi man. 100% = 100%. A87 die wacht nog op de BTC pump
[ Voor 3% gewijzigd door BootjeVaren op 02-06-2021 14:09 ]
BTC wordt de nieuwe stablecoin?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Geeft de alts wat lucht dus dikke prima op het moment. Totdat BTC een "hold my beer" doet.
[ Voor 8% gewijzigd door keepitfrosty op 02-06-2021 14:21 ]
Het zou zo mooi zijn als de alts eindelijk eens loskomen van BTC gedurende deze zijwaartse periode. Met z'n alle lekker sats vermeerderen op deze hopelijke bodem. Droom scenario,
ik kan me voorstellen dat BTC nu wel voor 1-3 maanden stabiel blijft rond de 35-40kenomiss schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 14:21:
[...]
Het zou zo mooi zijn als de alts eindelijk eens loskomen van BTC gedurende deze zijwaartse periode. Met z'n alle lekker sats vermeerderen op deze hopelijke bodem. Droom scenario,
LUNA doorbreekt bijna de $7
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 02-06-2021 14:25 ]
nothing stops this train
Dan zou de mijne nog beter moeten smaken met een DCA van net onder de $2. Maar ik denk vooral: had ik maar meer verkocht op $41. Maar hij gaat lekker!Youp1e schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 14:01:
CAKE moont ook lekker. Staat dan wel te staken maar met een DCA van $12,5 voelt het toch wel lekker daar smaakt 'ie wel erg lekker.
Wat ik wel regelmatig doe, is wat Cake afromen en daar dan BNB van kopen. Die munten lopen redelijk in de pas, wat heel raar is, want Cake is best inflationair en BNB is deflationair. Maar als de markt zo irrationeel is dat ik m'n inflatie-coin gewoon steevast tegen een vrij vast wisselkoers naar deflatie-BNB mag omzetten, dan graag natuurlijk.
Top nieuws, nog maar een klein stukje naar die $15.39 waarop ik ingekocht heb!Kol Nedra schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 14:24:
[...]
ik kan me voorstellen dat BTC nu wel voor 1-3 maanden stabiel blijft rond de 35-40k
LUNA doorbreekt bijna de $7
Die man is lekker objectief vind ik, zegt wat hij denkt, geen echte voorspellingen behalve zijn mening.enomiss schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 11:32:
[...]
Dit vat eigenlijk alles samen wat je op dit moment moet weten.
Klopt, maar ook nu vind ik de marge gevoelsmatig van BTC lager waarin die swingt. Alts doen het dan inderdaad weer lekker, maar persoonlijk nog niet op niveau van 2 weken geleden, wat met name komt door wat achterlopers, maar mag niet klagenkeepitfrosty schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 14:21:
[...]
Geeft de alts wat lucht dus dikke prima op het moment. Totdat BTC een "hold my beer" doet.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Elke zelf respecterende cryptotuber zit nu een vid te maken “OMFG YOU WON'T BELIEVE THE ALT SEASON THAT IS COMING FILL YOUR BAGS WITH SATS NOW!!!”
CAKE is sinds afgelopen maand ook deflationair toch? Zag zoiets voorbij komen bij hun updates. Pin me dr niet op vast, zelf even nagaanGlenn Hoddle schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 14:30:
[...]
Dan zou de mijne nog beter moeten smaken met een DCA van net onder de $2. Maar ik denk vooral: had ik maar meer verkocht op $41. Maar hij gaat lekker!
Wat ik wel regelmatig doe, is wat Cake afromen en daar dan BNB van kopen. Die munten lopen redelijk in de pas, wat heel raar is, want Cake is best inflationair en BNB is deflationair. Maar als de markt zo irrationeel is dat ik m'n inflatie-coin gewoon steevast tegen een vrij vast wisselkoers naar deflatie-BNB mag omzetten, dan graag natuurlijk.
Het begin is erMooody schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 11:10:
[...]
DOT is zo waar een van de weinige coins die nog niet helemaal nuts is gegaan deze bullrun. Nu bezig met een accumulatiefase.
[Afbeelding]
Geduld wordt meestal beloond bij crypto
Marketing. Die CAKE is nog zo inflatoir als het maar zijn kan. Dat kan ook niet anders met een CAKE pool waar je > 100% APY krijgt.wouterwouter2 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 14:42:
[...]
CAKE is sinds afgelopen maand ook deflationair toch? Zag zoiets voorbij komen bij hun updates. Pin me dr niet op vast, zelf even nagaan
Ik hoop dat het nog eventjes duurt, lekker DCA'en momenteel.Mooody schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 11:10:
[...]
DOT is zo waar een van de weinige coins die nog niet helemaal nuts is gegaan deze bullrun. Nu bezig met een accumulatiefase.
[Afbeelding]
Geduld wordt meestal beloond bij crypto
DOT stijgt waarschijnlijk vanwege de nieuwe Binance pool, ook BNB stijgt hard vandaag namelijk.
al mijn USDT heb ik nu omgezet in BUSD, die blijft lekker daar staan, tenzij BTC onder de 30k komt dan koop ik BTC ervoor.
mijn DOT komt over 11 dagen uit locked staking (op Binance) dus daarna ff in de pool gooien
al mijn USDT heb ik nu omgezet in BUSD, die blijft lekker daar staan, tenzij BTC onder de 30k komt dan koop ik BTC ervoor.
mijn DOT komt over 11 dagen uit locked staking (op Binance) dus daarna ff in de pool gooien
[ Voor 58% gewijzigd door Kol Nedra op 02-06-2021 15:03 ]
nothing stops this train
Naast BTC en ETH heb ik ook een pluk BNB ingeslagen. De restjes zitten in DOT.
Deze buy the dip heeft me voorlopig nog geen windeieren gelegd
Deze buy the dip heeft me voorlopig nog geen windeieren gelegd
Momenteel zo'n 2.5 ATA verdiend... ben benieuwd wat het straks oplevert 
Wel echt toevallig dat ik gisteren nog wat DOT had bijgekocht, wist niet eens dat er een pool was voor de nieuwe launch token.
Wel echt toevallig dat ik gisteren nog wat DOT had bijgekocht, wist niet eens dat er een pool was voor de nieuwe launch token.
[ Voor 46% gewijzigd door Chaes op 02-06-2021 15:17 ]
Elke zichzelf niet respecterende Youtuber ook en ik vermoed dat dat er nog veel meer zijn zelfs.enomiss schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 14:41:
Elke zelf respecterende cryptotuber zit nu een vid te maken “OMFG YOU WON'T BELIEVE THE ALT SEASON THAT IS COMING FILL YOUR BAGS WITH SATS NOW!!!”
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Wie koopt even 5000 bnb op 400 dollar? Done.
[ Voor 83% gewijzigd door knakworst op 02-06-2021 15:20 ]
Iemand met een zware FOMO en teveel geld (althans, dat hoop ik dan maar voor diegene..)knakworst schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 15:19:
Wie koopt even 5000 bnb op 400 dollar? Done.
[Afbeelding]
Je moet wat doen om ATA in te slaan.Ken. schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 15:24:
[...]
Iemand met een zware FOMO en teveel geld (althans, dat hoop ik dan maar voor diegene..)
Toch al weer 6 dollar winst per stuk dan
moon?
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
6 dollar per ATA?knakworst schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 15:26:
[...]
Je moet wat doen om ATA in te slaan.
Toch al weer 6 dollar winst per stuk dan
phew, LUNA had ff een dip, maar mooi terug gebounced naar boven
[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 02-06-2021 15:29 ]
nothing stops this train
Vraagteken mag je deleten. Of had je het niet over KNC?
BNB pumperdepump
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
En nu doorzetten, hup, moon soon.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Als BNB gewoon ff naar 0.018339 gaat, gaat mijn smart contract met automtische ontslagbrief op de post.
Enige stijging/daling in de launchpool/porto is puur de BNB zelf die in waarde veranderd right?
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Waar blijft die 37581,67 Babe? Is toch wel even een momentje hoor...
En toen liep de bnb-luchtbel weer leeg.
DE MEGA DIKKE MODDDDERFOKKING WOENSDAG DUMP
DIKKE POEP BNBW
DIKKE POEP BNBW
[ Voor 16% gewijzigd door A87 op 02-06-2021 16:09 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ga maar short als je durftA87 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 16:09:
DIKKE POEP BNBW
Ho ho, gewoon een nette, organische correctie van de markt...knakworst schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 16:04:
Is het nu alweer capslock-woensdag?A87 schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 16:09:
DIKKE POEP BNBW
[ Voor 32% gewijzigd door iVibes op 02-06-2021 16:18 ]
700 soon.iVibes schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 16:10:
[...]
Ho ho, gewoon een nette organische correctie van de markt...
38k soon, little cool-off at 69k, then moon?
[ Voor 83% gewijzigd door Trackerfire op 02-06-2021 16:25 ]
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Opinion | The soaring price of Bitcoin and other financial assets means more and more people are in a position to join the Lamborghini club https://t.co/LI0vCnduFu via @bopinion
— Bloomberg Crypto (@crypto) 2 juni 2021
#BTC important update: past week I showed the bearish pennant and what are the possible scenarios...
— Ed_NL (@Crypto_Ed_NL) 2 juni 2021
We just made a new high, meaning BTC is doing 5 legs up in this current move and opening the gates for more upside.
I strongly believe we break out to the upside coming days pic.twitter.com/gDfrzCPDPO
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Jij hebt je timeframe op 1m en keihard ingezoomd?knakworst schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 16:04:
Dat we allemaal weer zo blij kunnen zijn als BTC na DAGEN in de buurt komt van de 38K.. Terwijl we een anderhalve maand geleden nog op 64K zaten
technoaddict schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 16:46:
Dat we allemaal weer zo blij kunnen zijn als BTC na DAGEN in de buurt komt van de 38K.. Terwijl we een anderhalve maand geleden nog op 64K zaten
snap niet dat je dat raar vind. Gaat alleen niet om het getal 38k, gaat erom dat we nu tegen een uitbraak aanzitten uit een symmetrical triangle die al ff loopt. Wat echt enorm bullish zou zijn vanaf dit punttechnoaddict schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 16:46:
We halen 38k met toch een heel laag volume vergeleken met de volgende dagen, niet?
Dat we allemaal weer zo blij kunnen zijn met 3 dagen lekker weer na weken van regen en kou..technoaddict schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 16:46:
Valt wel mee hoor, komende dagen ook heel weinig volume, behalve a.s. zaterdag...SlasZ schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 16:58:
We halen 38k met toch een heel laag volume vergeleken met de volgende dagen, niet?
Zag dat BTC aardig ging vandaag, dus dacht zal eens kijken hoe het met m'n ADA gaat, niet echt boeiend nog steeds, wel komt bovenstaande steeds dichterbij. Was toen nog 1,40 vs 1,70 ofzo.JDx schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 18:15:
[...]
Ik heb compleet zonder motief mijn ogen gericht op of MATIC onder ADA gaat komen
Verder heb ik alleen nog alles in ADA staan in de hoop dat ik de withdrawal fee (ADA -> EUR) straks van een eventuele stijging kan betalen als ik het geld nodig heb.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Morgen is het morgen praktisch weekend.Pelox schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 17:06:
Morgen is het donderdag.
Schijnt de zon? Zit ik hier in m'n kelder naar al die charts te turen.StevenzeN schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 17:01:
[...]
Dat we allemaal weer zo blij kunnen zijn met 3 dagen lekker weer na weken van regen en kou..
<-----------@BootjeVaren gezonde balans
[ Voor 89% gewijzigd door enomiss op 02-06-2021 17:15 ]
Hieronder mogen FOMO berichten gepost worden.
Zit wel een hoop verkoopdruk rond die 38k
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Par-dón?JDx schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 17:05:
[...]
Zag dat BTC aardig ging vandaag, dus dacht zal eens kijken hoe het met m'n ADA gaat, niet echt boeiend nog steeds, wel komt bovenstaande steeds dichterbij. Was toen nog 1,40 vs 1,70 ofzo.
[...]
ADA heeft vandaag na drie keer stoten de 1.77 resistance weten te doorbreken om het vervolgens als support te gebruiken (ok, ze ging er gelijk daarna alsnog doorheen). Mooie setup voor een goede hernieuwde uptrend.
We staan er wel boven.Trackerfire schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 17:16:
Zit wel een hoop verkoopdruk rond die 38k
Ik heb tijdens de afgelopen dip weken mijn hoeveelheid BNB weten te verdubbelen.
Nu zien of de oude waarde wordt gehaald of zelfs wordt voorbij gestreefd 🎉
Nu zien of de oude waarde wordt gehaald of zelfs wordt voorbij gestreefd 🎉
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Toen ik instapte was het ook 1,77 haha, maar goed door te (day)traden heb ik nu wel meer ADA dan toen.Ken. schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 17:19:
[...]
Par-dón?
ADA heeft vandaag na drie keer stoten de 1.77 resistance weten te doorbreken om het vervolgens als support te gebruiken (ok, ze ging er gelijk daarna alsnog doorheen). Mooie setup voor een goede hernieuwde uptrend.
Inmiddels is het idd hoger.
[ Voor 3% gewijzigd door JDx op 02-06-2021 17:30 ]
Haha ja, dan snap ik je wat beter. Ik vind dit in elk geval al stukken beter dan de stablecoin praktijken van een paar maanden geleden. Sideways.. Sideways.. Meer sidewaysJDx schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 17:29:
[...]
Toen ik instapte was het ook 1,77 haha, maar goed door te (day)traden heb ik nu wel meer ADA dan toen.
Inmiddels is het idd hoger.
Sideways is goed voor nu. ATA tikt door, BNB prima.
Niet dat ik zal klagen over omhoog.
Niet dat ik zal klagen over omhoog.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
deze klopt niet echt meer helaas, GBTC permium is nog steeds negatief helaas. -14%
De laatste en belangrijkste fase voor IOTA is aangebroken voordat de Tangle echt decentraal, feeles en schaalbaar is!
/f/image/UJxjUgM35IoDD0GnEKaZFaDK.png?f=fotoalbum_large)
https://blog.iota.org/iotav2devnet/
"Today we launch the IOTA 2.0 DevNet, the first fully decentralized IOTA network without the need of a Coordinator, together with our new Digital Assets framework. We invite everyone (and every machine) to join this network, to learn, and to experience the future of IOTA today. Check the fancy new website, the Tangle explorer, and the developer documentation."
Het duurde allemaal net wat langer dan verwacht maar de laatste maanden leveren ze alle milestones op die op de roadmap stonden en beginnen partners zoals Dell en Intel ook via hun eigen kanalen IOTA te pushen
Nog gekker om te bedenken.. Waar andere munten hun oude ATH's doorbraken, bleef IOTA achter relatief gezien achter (natuurlijk niet als je in maart 2020 onder een duppie kon inslaan
)
Edit: Oja voor als er hier nog wat nerds over zijn gebleven, check de visualizer: https://v2.iota.org/visualizer
/f/image/UJxjUgM35IoDD0GnEKaZFaDK.png?f=fotoalbum_large)
https://blog.iota.org/iotav2devnet/
"Today we launch the IOTA 2.0 DevNet, the first fully decentralized IOTA network without the need of a Coordinator, together with our new Digital Assets framework. We invite everyone (and every machine) to join this network, to learn, and to experience the future of IOTA today. Check the fancy new website, the Tangle explorer, and the developer documentation."
Het duurde allemaal net wat langer dan verwacht maar de laatste maanden leveren ze alle milestones op die op de roadmap stonden en beginnen partners zoals Dell en Intel ook via hun eigen kanalen IOTA te pushen
Nog gekker om te bedenken.. Waar andere munten hun oude ATH's doorbraken, bleef IOTA achter relatief gezien achter (natuurlijk niet als je in maart 2020 onder een duppie kon inslaan
Edit: Oja voor als er hier nog wat nerds over zijn gebleven, check de visualizer: https://v2.iota.org/visualizer
[ Voor 20% gewijzigd door D-Ed op 02-06-2021 18:10 ]
De rek lijkt er uit, nou hopen dat het support kan vinden
He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3000Wp PV | Ford Explorer EV Ext
eerste een tikkie zakken, ik raak steeds verder van m'n buy orders afmartinvdm schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 18:06:
De dipjes lijken toch weer sneller opgekocht te worden.... Ik sleep alvast m'n raket uit de garage...martinvdm schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 18:06:
Ik zal je helpen, in dit warme weer mot je dat niet alleen willen doeniVibes schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 18:11:
[...]
De dipjes lijken toch weer sneller opgekocht te worden.... Ik sleep alvast m'n raket uit de garage...
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!

:strip_exif()/f/image/UDtBgkg7q1wicKJUK71OwZej.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wEyQsT92lDJ9bGt69XsTpuvI.jpg?f=fotoalbum_large)