[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 132 ... 245 Laatste
Acties:
  • 869.302 views

Verwijderd

Ik lees hier over een "mega uplift" en denk, nou effe kijken dan!

Nog niet eens van 35k naar 36k gegaan :|

Stelletje enthousiastelingen!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2021 20:18 ]

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-01 23:30
Macro en micro. De een heeft er centen in zitten en de ander duizenden. Wat bij jou nog niet eens een extra plak kaas oplevert, is bij de ander gelijk een volle tank in de auto.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 30 mei 2021 @ 20:17:
Ik lees hier over een "mega uplift" en denk, nou effe kijken dan!

Nog niet eens van 35k naar 36k gegaan :|

Stelletje enthousiastelingen!
En dan laat ik het M woord nog niet eens vallen met opzet }:O

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
streamnl schreef op zondag 30 mei 2021 @ 10:35:
(ontopic, onderbuikgevoel, ik verwacht dat BTC straks harder naar beneden dondert, dan hij sinds vanochtend omhoog is gekomen)
Dus...
Ik kijk niet meer naar Binance en ik zie het morgen wel

[...]

idd.

Zonnetje schijnt
BBQ staat al aan
Biertjes voor de proeverij voor vanmiddag zijn al koud
Terras is schoongeveegd
Gras is gemaaid
Ereader ligt al klaar
Vrouwlief is op dit moment bonen aan het malen voor de koffie zo meteen...

Wat wil een man nog meer?

En voor de mede roodharige, goed smeren vandaag!!
Toen 35800, nu 36050

Ik heb dus niets gemist. Mijn onderbuik gevoel was waarschijnlijk gewoon een hongergevoel :+

En als we toen pas op pagina 519 waren en nu op 525, dan denk ik dat we allemaal toch wel van het zonnetje hebben genoten.
:9B d:)b

Meer dan ik dacht...

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Tartarus schreef op zondag 30 mei 2021 @ 20:20:
Macro en micro. De een heeft er centen in zitten en de ander duizenden. Wat bij jou nog niet eens een extra plak kaas oplevert, is bij de ander gelijk een volle tank in de auto.
Of een complete set zonnepanelen, een complete auto, etc.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
Taro schreef op zondag 30 mei 2021 @ 20:28:
[...]

Of een complete set zonnepanelen, een complete auto, etc.
en dan gebruik je het L-woord nog niet eens!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Matic is wel een beetje een dramatic coin, gaan we up? Wiejjj up up up... oh we gaan down, abort abort...

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:00
Ik ken alleen het F-woord (flufje) en het W-woord (wasdroger)? :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Tartarus
Matic heb ik opgegeven. Geen zin in dat trage gebeuren. En het beweegt niet heel anders dan Ada, dus voor mij geen toegevoegde waarde om die er naast te houden.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Tartarus schreef op zondag 30 mei 2021 @ 20:36:
Matic heb ik opgegeven. Geen zin in dat trage gebeuren. En het beweegt niet heel anders dan Ada, dus voor mij geen toegevoegde waarde om die er naast te houden.
Ada schiet van 61 naar 64 en Matic van 83 naar 93, beetje extremer steeds, zowel up als down.

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-01 20:14
Waar blijft dat institutionele geld nou eigenlijk?

• Tartarus
Nou, dan ga ik straks maar weer kopen als ik een mooi dieptepuntje zie.

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-01 20:58

Chaes

#HODL

Nog iets meer dan 29 uur en dan komen de Mina tokens in onze wallets op Coinlist. Iemand nog een prijsverwachting? Gok zelf zo op $5-8.

• Tartarus
Begrijp ik nou goed dat je met Binance niet in Mina coins kan handelen?

• Chaes

Chaes

#HODL

enomiss schreef op zondag 30 mei 2021 @ 18:14:
Hou me op over die Benjamin :')
Afgelopen maanden heeft die niks anders gedaan dan vorige cyclussen over de huidige geplakt en constant geroepen dat zelfs als we een aantal maanden zijwaarts gaan we nog steeds in een bullmarket zitten. En nu opeens deze onzin. Die lult ook maar wat. _O-
Ik vind hem nog steeds een van de betere crypto YouTubers (samen met o.a. Bob Loukas en Coin Bureau). Ik moet zeggen dat de toon in zijn video's wel vrij snel is omgeslagen (niet dat dat verder verrassend is). Hij verwachtte uiteraard nooit een $300k Bitcoin EOY (i.t.t. andere Joetoepers), maar hij was wel altijd vrij optimistisch over een prijs van $80-100k dit jaar. Kan nog steeds, maar je moet z'n woorden uiteraard nooit letterlijk nemen, zelfs niet die van een kerngeleerde (wat hij is) :)

• Chaes

Chaes

#HODL

Tartarus schreef op zondag 30 mei 2021 @ 20:48:
Begrijp ik nou goed dat je met Binance niet in Mina coins kan handelen?
Exchanges waar Mina op zal traden worden zo nu en dan aangekondigd. Kwestie van de kanalen even in de gaten houden.

• Passie(f)
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-01 18:07
waar blijft de zondag dip?

• JDx

JDx

Ben ik ^

Dolle Mina

• josvaesen
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-03-2025
Chaes schreef op zondag 30 mei 2021 @ 20:54:
[...]

Ik vind hem nog steeds een van de betere crypto YouTubers (samen met o.a. Bob Loukas en Coin Bureau). Ik moet zeggen dat de toon in zijn video's wel vrij snel is omgeslagen (niet dat dat verder verrassend is). Hij verwachtte uiteraard nooit een $300k Bitcoin EOY (i.t.t. andere Joetoepers), maar hij was wel altijd vrij optimistisch over een prijs van $80-100k dit jaar. Kan nog steeds, maar je moet z'n woorden uiteraard nooit letterlijk nemen, zelfs niet die van een kerngeleerde (wat hij is) :)
Tot nu toe moest je wat meer tussen de lijnen lezen. Maar van na de eerste dip gaf hij toch altijd aan dat het allemaal mogelijk wat minder ging worden..

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Die is geweest, zondagavond is koopavond. :)

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:01

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:00
Het Fantoom schreef op zondag 30 mei 2021 @ 20:40:
Die kopen de hele week al als een dolle in. De wallets tussen de 100 en 1000 coins groeien sinds maanden weer......retail is alleen nog steeds zo dom om te panic sellen......as always

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Richh schreef op zondag 30 mei 2021 @ 20:35:
Ik ken alleen het F-woord (flufje) en het W-woord (wasdroger)? :P
Je vergeet het B-woord (boormachine) :P

Misschien moeten we 's een crypto ABC maken!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
anti elppa schreef op zondag 30 mei 2021 @ 21:18:
[...]

Die kopen de hele week al als een dolle in. De wallets tussen de 100 en 1000 coins groeien sinds maanden weer......retail is alleen nog steeds zo dom om te panic sellen......as always
Die hebben inderdaad bijgekocht. Weak hands worden hierdoor wel iets minder.

Bitcoin Whales Have Accumulated 30k BTC Between $31k and $40k

https://en.ethereumworldn...-btc-between-31k-and-40k/

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

• YES
  • Laatst online: 26-01 23:35

YES

Moderator General Chat
Man, gewoon heel het weekend niet naar mijn PF gekeken en ga het ook nu nog niet doen. Best prima zo. Morgen in de tijd van de baas maar weer een blik werpen.

• anti elppa
YES schreef op zondag 30 mei 2021 @ 21:25:
Man, gewoon heel het weekend niet naar mijn PF gekeken en ga het ook nu nog niet doen. Best prima zo. Morgen in de tijd van de baas maar weer een blik werpen.
Heb al 2 weken niet meer gekeken. Niet nodig ook. Zitten nog steeds evenveel btc, eth, ada en ltc in......

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-01 03:38
anti elppa schreef op zondag 30 mei 2021 @ 21:26:
[...]

Heb al 2 weken niet meer gekeken. Niet nodig ook. Zitten nog steeds evenveel btc, eth, ada en ltc in......
Ada kan je vrij veilig staken waarom is dat niet meer geworden dan ? :+

• sOid
  • Niet online
YES schreef op zondag 30 mei 2021 @ 21:25:
Ik dacht even dat die kleine van je wat eerder ter wereld was gekomen ;) Neem aan dat je wel een crypto-gerelateerde naam (of op z'n minst crypto-initialen) hebt bedacht?

B.T.C. Visca :+

• anti elppa
BurnerT schreef op zondag 30 mei 2021 @ 21:27:
[...]

Goede vraag eigenlijk. Heb me er eigenlijk niet zo in verdiept. Heb er niet zo veel. 8000. Levert dat wat op? Wil ze iig niet langer dan 6 maanden vast zetten

• YES

YES

Moderator General Chat
sOid schreef op zondag 30 mei 2021 @ 21:29:
[...]

Ik dacht even dat die kleine van je wat eerder ter wereld was gekomen ;) Neem aan dat je wel een crypto-gerelateerde naam (of op z'n minst crypto-initialen) hebt bedacht?

B.T.C. Visca :+
Hmmm daar zeg je me wat. Misschien toch eens beginnen over dat ik de naam die we nu in gedachten hebben niet echt geweldig vind. Misschien vernoemen naar de coin die mijn PF het meest heeft doen groeien in sats, ANKR. Noemen we haar Anke of zo? :+

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op zondag 30 mei 2021 @ 21:26:
[...]

Tja, als je er toch in zit voor de HODL heeft het ook niet veel toegevoegde waarde om het vaak te checken

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zhou schreef op zondag 30 mei 2021 @ 21:22:
[...]

Die hebben inderdaad bijgekocht. Weak hands worden hierdoor wel iets minder.

Bitcoin Whales Have Accumulated 30k BTC Between $31k and $40k

https://en.ethereumworldn...-btc-between-31k-and-40k/
Weak hands minder, manipulatie door whales makkelijker :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• anti elppa
YES schreef op zondag 30 mei 2021 @ 21:36:
[...]

Tja, als je er toch in zit voor de HODL heeft het ook niet veel toegevoegde waarde om het vaak te checken
zit er maar voor een deel in voor de hodl maar zit nu weer ongeveer al in, omdat ik geloof dat dit niet de top was. Bij echte bear cash ik zeker de helft uit

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-01 03:38
anti elppa schreef op zondag 30 mei 2021 @ 21:34:
[...]

Goede vraag eigenlijk. Heb me er eigenlijk niet zo in verdiept. Heb er niet zo veel. 8000. Levert dat wat op? Wil ze iig niet langer dan 6 maanden vast zetten
Afhankelijk van waar je ze weg zet. Op binance kan je vrij snel alles weer eraf halen en regelmatig kan je + 10% pakken bij 15-60 dagen locked.

Je kan het ook in een andere wallet staken maar daar heb ik niet zo'n ervaring mee. Heb wel DOT op mijn ledger gestaked waarbij je een 28 dagen cooldown hebt voordat je je tokens weer aan kan.

[ Voor 29% gewijzigd door BurnerT op 30-05-2021 21:39 ]

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op zondag 30 mei 2021 @ 21:38:
[...]

zit er maar voor een deel in voor de hodl maar zit nu weer ongeveer al in, omdat ik geloof dat dit niet de top was. Bij echte bear cash ik zeker de helft uit
Mijn plan is bij (hopelijk als de bodem nog niet bereikt is) 'een echte bear' voor het grootste deel naar fiat te gaan en dat wel te bewaren om, tijdens de bear mee te nemen in mijn DCA. Zou mooi zijn als ik daarmee wat meer sats kan verzamelen.

Net toch stiekem even snel mijn alts gecheckt maar die staan echt allemaal dik in de plus zo lijkt het, dat is alvast prima nieuws voor het verzamelen van meer sats :D

• anti elppa
BurnerT schreef op zondag 30 mei 2021 @ 21:39:
[...]

Afhankelijk van waar je ze weg zet. Op binance kan je vrij snel alles weer eraf halen en regelmatig kan je + 10% pakken bij 15-60 dagen locked.

Je kan het ook in een andere wallet staken maar daar heb ik niet zo'n ervaring mee. Heb wel DOT op mijn ledger gestaked waarbij je een 28 dagen cooldown hebt voordat je je tokens weer aan kan.
oke thanks, staat nu ook al op binance dus dat is makkelijk. ga morgen eens kijken

• Tartarus
BurnerT schreef op zondag 30 mei 2021 @ 21:27:

Done. Zo leer je ook eens wat.

• sOid
  • Niet online
YES schreef op zondag 30 mei 2021 @ 21:34:
[...]

Hmmm daar zeg je me wat. Misschien toch eens beginnen over dat ik de naam die we nu in gedachten hebben niet echt geweldig vind. Misschien vernoemen naar de coin die mijn PF het meest heeft doen groeien in sats, ANKR. Noemen we haar Anke of zo? :+
Ik ken een leuke vrouw die Ank heet (nee niet die van De Luizenmoeder) dus misschien is dat wel wat dan. Ank R. Visca('s achternaam).

Benieuwd naar het geboortekaartje. Sowieso iets met raketten en een anker neem ik aan? Hopen dat je vriendin bij de bevalling niet rekt gaat en je snel je dochter mag hodlen :+ Sorry! :D

• Tartarus
YES schreef op zondag 30 mei 2021 @ 21:34:
[...]

Ik ken een Anke. Het is een prachtige meid.
Ik weet alleen niet of ze in crypto handelt. Binnenkort maar eens een praatje mee maken.

• YES

YES

Moderator General Chat
sOid schreef op zondag 30 mei 2021 @ 21:45:
[...]

Ik ken een leuke vrouw die Ank heet (nee niet die van De Luizenmoeder) dus misschien is dat wel wat dan. Ank R. Visca('s achternaam).

Benieuwd naar het geboortekaartje. Sowieso iets met raketten en een anker neem ik aan? Hopen dat je vriendin bij de bevalling niet rekt gaat en je snel je dochter mag hodlen :+ Sorry! :D
Visca's achternaam begint niet met een R, dus dat wordt moeilijk. We kunnen er naar kijken of we die dan ook veranderen maar eigenlijk had ik dan nu al een lambo moeten hebben verdiend. Wel een leuk idee, praktisch gezien wat uitdaging.

Geboortekaartje: een raket naar de maan gegaan is en daar zijn anker uitgegooid heeft voor de landing.

En laten we hopen dat er niemand rekt gaat inderdaad. Dochtertje zal genoeg gehodled worden, maak je daar maar geen zorgen om! ;)

• JDx

JDx

Ben ik ^

Nou het zit allemaal zo zenuwachtig tegen die plafonds en wil op tijd slapen, dus better safe than sorry...

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Ik vind het er momenteel best indrukwekkend uitzien...

Afbeeldingslocatie: https://jirafeau.pmklaassen.com/f.php?h=2ndD&p=1

Netjes uit de driehoek gegaan, dan een retest wat resulteerde in een cup en dan een handle. Er is een top met goede resistance.

Wat gaat het doen, opnieuw testen, en wat dan?

• JDx

JDx

Ben ik ^

Qunix schreef op zondag 30 mei 2021 @ 22:03:
Ik vind het er momenteel best indrukwekkend uitzien...

[Afbeelding]

Netjes uit de driehoek gegaan, dan een retest wat resulteerde in een cup en dan een handle. Er is een top met goede resistance.

Wat gaat het doen, opnieuw testen, en wat dan?
Wie test wat dan? En waar kan ik de uitkomst van de vorige tests vinden :/

Ik heb ADA op 1,64 verkocht en voor mij mag alles in elkaar storten, ken me ni scheeln ni.

Mag ook stijgen voor de hodl'ers, maakt allemaal niks uut! 8)

[ Voor 5% gewijzigd door JDx op 30-05-2021 22:05 ]

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-12-2025
Chaes schreef op zondag 30 mei 2021 @ 20:43:
Nog iets meer dan 29 uur en dan komen de Mina tokens in onze wallets op Coinlist. Iemand nog een prijsverwachting? Gok zelf zo op $5-8.
nvm

[ Voor 9% gewijzigd door Xamsix op 30-05-2021 22:06 ]

PSN/Steam: Xamsix

• Ricardovv
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 25-01 21:54
Het Fantoom schreef op zondag 30 mei 2021 @ 20:40:
Komt voorlopig niet.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Het idee achter Mina mag ik wel, soort oldschool notepad vs Laravel ofzo.

Fuck al die ruis.

Maar die kan je niet ergens kopen ofzo?

[ Voor 18% gewijzigd door JDx op 30-05-2021 22:09 ]

• Qunix
JDx schreef op zondag 30 mei 2021 @ 22:05:
[...]

Ik heb ADA op 1,64 verkocht en voor mij mag alles in elkaar storten, ken me ni scheeln ni.

Rechter paarse lijn... Veel momenten dat de candles deze lijn aanraken. Toen het uitbrak is hij nog steeds naar beneden gegaan, maar de andere kant van dezelfde paarse lijn gaan testen. Je kan een soort kopje koffie(of wat je wilt) zien met een oortje rechts. Nu dat klaar is moet hij iets doen. Als je naar boven kijkt zie je een horizontale lijn op 36.7k met resistance (er zijn andere toppen geweest tot deze lijn, zie links het begin van het kopje koffie (of wat je wilt), en eentje in de paarse driehoek. Dus wat gaat het doen? Een test tot deze lijn en dan wat... Gaat hij uitbreken? Krijgt het resistance en dus stort het weer in? Tot hoe laag? Etc.

• Kol Nedra
  • Laatst online: 08:24
JDx schreef op zondag 30 mei 2021 @ 22:05:
[...]

ADA verkopen? oh jee :/

nothing stops this train

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
enomiss schreef op zondag 30 mei 2021 @ 18:14:
Hou me op over die Benjamin :')
Afgelopen maanden heeft die niks anders gedaan dan vorige cyclussen over de huidige geplakt en constant geroepen dat zelfs als we een aantal maanden zijwaarts gaan we nog steeds in een bullmarket zitten. En nu opeens deze onzin. Die lult ook maar wat. _O-
Jij hebt duidelijk niet naar z'n video's gekeken als je dit interpreteert als een draai.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Qunix

• JDx

JDx

Ben ik ^

• Tartarus
Als Matic mij geen windeieren gaat leggen vanavond, ga ik morgen echte eieren kopen in de supermarkt.

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-01 22:06
@Tartarus Boerenomelet, lekker :+

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• JDx

JDx

Ben ik ^

Tartarus schreef op zondag 30 mei 2021 @ 22:30:
Als Matic mij geen windeieren gaat leggen vanavond, ga ik morgen echte eieren kopen in de supermarkt.
Oh nou dan komt het sowieso goed voor 1 van ons.

Candles...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fo3zMeC.png

Afbeeldingslocatie: https://shop.saniq.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/t/h/theelicht_2.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door JDx op 30-05-2021 22:35 ]

Verwijderd

Even een vraagje. Mijn zoon (14) wil ook graag wat met crypto doen. Dat lijkt mij best een goed idee. Dus hij maakt een Binance account aan, maakt 15,- over. Kan er niets mee want 1,30 transactiekosten en minimaal 15,- per transactie. Dus nog eens 10,- en 1,30 verder.... stuur je ID zodat ze kunnen zien dat hij 18 is.... pfff, eerst geld pakken, transactieskosten pakken en dan zeggen dat je niet verder mag. Pff, hoe komt hij nou aan een beetje crypto dan?

Dus mijn vraag: Hoe zouden jullie dit oplossen?

Om een discussie te voorkomen over of een 14 jarige wel met crypto in de weer moet. Ik denk dat het heel leerzaam is voor hem. Ik begeleid hem daar ook in. Ik ga er ook vanuit dat hij van al zijn coins beroofd wordt (virus of ander malware)... maar that's all in the game en leerzaam. Daytraden gaan we niet aan beginnen. Gewoon bepalen wat interessant is een waarom en dan volgen wat de koers doet. Ervaren dat wat omhoog gaat ook net zo hard weer omlaag gaat en dat je dat niet kunt voorspellen (no offence).

Dus ik zoek waar hij zelf met een euro of 15 a 20 kan klooien.....

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:16
Verwijderd schreef op zondag 30 mei 2021 @ 22:43:
Even een vraagje. Mijn zoon (14) wil ook graag wat met crypto doen. Dat lijkt mij best een goed idee. Dus hij maakt een Binance account aan, maakt 15,- over. Kan er niets mee want 1,30 transactiekosten en minimaal 15,- per transactie. Dus nog eens 10,- en 1,30 verder.... stuur je ID zodat ze kunnen zien dat hij 18 is.... pfff, eerst geld pakken, transactieskosten pakken en dan zeggen dat je niet verder mag. Pff, hoe komt hij nou aan een beetje crypto dan?

Om een discussie te voorkomen over of een 14 jarige wel met crypto in de weer moet. Ik denk dat het heel leerzaam is voor hem. Ik begeleid hem daar ook in. Ik ga er ook vanuit dat hij van al zijn coins beroofd wordt (virus of ander malware)... maar that's all in the game en leerzaam. Daytraden gaan we niet aan beginnen. Gewoon bepalen wat interessant is een waarom en dan volgen wat de koers doet. Ervaren dat wat omhoog gaat ook net zo hard weer omlaag gaat en dat je dat niet kunt voorspellen (no offence).

Lekker verantwoordelijk zeg.. laat hem lekker met Lego spelen of gamen of achter de meiden aan gaan.. :N

Edit: moet je niet gewoon 18 zijn?

En is het niet handig om eerst gewoon met geld om te leren gaan IPV meteen deze volatile wereld van crypto? :?

[ Voor 5% gewijzigd door Khaelos op 30-05-2021 22:49 ]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:15
Khaelos schreef op zondag 30 mei 2021 @ 22:45:
[...]

Lekker verantwoordelijk zeg.. laat hem lekker met Lego spelen of gamen of achter de meiden aan gaan.. :N
Ja gaat wat ver, gewoon een biertje geven en dan lekker met lego laten spelen.

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:44

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Het antwoord is simpel. Je mag pas vanaf je 18e met crypto's handelen, dus hier vragen hoe je dat voor een minderjarige doet mag niet volgens de GoT voorwaarden.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17

Dat mag hij over 4 jaar. Nu kan je het zelf voor hem doen eventueel, met je eigen geld.

Zero.

Verwijderd

Khaelos schreef op zondag 30 mei 2021 @ 22:45:
[...]
Om redenen die ik niet online ga zetten, ervaar ik jouw reactie als ronduit kwetsend.

Mijn vraag was ook niet of iemand moraal ridder wilde spelen. Ik wil er ook geen inhoudelijke discussie over. Ik zoek gewoon een oplossing. Als je die niet wilt geven, prima, gewoon je mond houden dan. Als je wel een oplossing weet, dan hoor ik die graag en ben ik dankbaar.

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-01 22:06
@Verwijderd Bitvavo laat je wel kloojen met 15 ekkies.
Echter is het wel nodig dat je eerst de ID-check doorloopt. (Kan met een uurtje geregeld zijn).

Wat er nu in het Binance account staat:
A ) Zet het op EUR staking a 3,21%. Wordt dagelijks uitbetaald.
B ) "burn it to BNB", zet het daarna in staking.

Beide optie: HODL (want 80 cent SEPA kosten)

Verder, tip: Maak verdomd goeie afspraken.
1x een Pump & Dump en je bent niet happy.

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• KcRp
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-01 12:41

Een exchange is geen optie i.v.m. de leeftijd.

Een hardware wallet lijkt mij het beste.

• MarcB1978
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19-01-2025
“Mijn pa en ik hebben samen goed verdiend met cumrocket en analcoin”

• JDx

JDx

Ben ik ^

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pzIsgOO.png

• Tartarus
@Verwijderd Laat het voor wat het is tot hij 18 wordt.

En wanneer hij uiteindelijk dan toch 18 is ga je deze auto voor hem kopen.

[ Voor 48% gewijzigd door Tartarus op 30-05-2021 23:02 . Reden: Illegale advies aangepast naar niet illegale advies ]

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:44

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Verwijderd schreef op zondag 30 mei 2021 @ 22:50:
[...]

Om redenen die ik niet online ga zetten, ervaar ik jouw reactie als ronduit kwetsend.

Mijn vraag was ook niet of iemand moraal ridder wilde spelen. Ik wil er ook geen inhoudelijke discussie over. Ik zoek gewoon een oplossing. Als je die niet wilt geven, prima, gewoon je mond houden dan. Als je wel een oplossing weet, dan hoor ik die graag en ben ik dankbaar.
Gezien de oplossing niet legaal is, gezien we het over een minderjarige hebben hoor je het hier niet te vragen. Punt.

• Kol Nedra

aan ene kant goed om te leren om met geld om te gaan, maar ik vind crypto wel voor 18+

wat je kan doen is bv zelf een account aanmaken voor jezelf (maar waarschijnlijk heb je die al), en geef je zoon wat crypto via een wallet (MetaMask/TrustWallet) waarmee hij kan experimenteren. (geen ID nodig etc)

nothing stops this train

• malarkan
Kol Nedra schreef op zondag 30 mei 2021 @ 22:55:
[...]

aan ene kant goed om te leren om met geld om te gaan, maar ik vind crypto wel voor 18+

wat je kan doen is bv zelf een account aanmaken voor jezelf, en geef je zoon wat crypto via een wallet (MetaMask/TrustWallet) waar hij kan experimenteren.
Gaan we nu serieus bedenken hoe hij om een goed afgesloten systeem heen gaat werken?

lijkt me niet helemaal iets wat besproken zou moeten worden.

• KcRp
Tartarus schreef op zondag 30 mei 2021 @ 22:52:
@Verwijderd maak een account met je vrouw’s gegevens aan. Leg €20 in en laat hem zelf uitzoeken waar hij het geld in wil stoppen.

Bewaar al zijn inloggegevens op een veilig plek zodat je er altijd bij kan en zeg dat hij voor de rest met zijn tengels van Binance app af moet blijven. Alleen kijken mag.

En wanneer hij 18 is ga je deze auto voor hem kopen.
Maar dan staat het op naam van zijn moeder en kan je in de toekomst te maken krijgen met schenkbelasting.

• dglavimans
Tartarus schreef op zondag 30 mei 2021 @ 22:52:
@Verwijderd maak een account met je vrouw’s gegevens aan. Leg €20 in en laat hem zelf uitzoeken waar hij het geld in wil stoppen.

Bewaar al zijn inloggegevens op een veilig plek zodat je er altijd bij kan en zeg dat hij voor de rest met zijn tengels van Binance app af moet blijven. Alleen kijken mag.

En wanneer hij 18 is ga je deze auto voor hem kopen.
Dit werkt trouwens ook voor van die online gokautomaten en betting sites op wedstrijden, echt super handig en aan te raden!

/s

[ Voor 10% gewijzigd door dglavimans op 30-05-2021 23:00 ]

• JDx

JDx

Ben ik ^

Zijn er geen Dino plaatjes meer waarmee je kan leren traden? Of knikkers?

Veel van geleerd vroeger. Of Flippo's ofzo (na mijn tijd).

PS. bij wijze van serieuze reactie.

[ Voor 12% gewijzigd door JDx op 30-05-2021 22:58 ]

• Tartarus
KcRp schreef op zondag 30 mei 2021 @ 22:58:
[...]

Maar dan staat het op naam van zijn moeder en kan je in de toekomst te maken krijgen met schenkbelasting.
Dat merken ze dan wel over 4 jaar.

Verwijderd

Kom op zeg! Is dit nou de Tweakers Crypto community? Als crypto 18+ is, dan zijn we nog een lange tijd verwijderd van het moment dat we zonder banken kunnen en dus crypto echt Lambo's oplevert!. Ik vind dan ook dat crypto geschikt moet zijn vanaf een leeftijd dat je een bankbas mag/kan gebruiken. De echte waarde van Crypto wordt bepaald door de hoeveelheid echt gebruik. Juist de speculatiewaarde maakt het zo volatile. Laten we zorgen dat er overal met crypto betaald kan worden en betaal er zelf ook mee. Dan komen de Lambo's heel snel dichtbij!

Kennelijk is het als 14 jarige niet mogelijk om aan crypto te komen. Een normaal betaaldmiddel in mijn ogen!

Daytraden is out of the question. Maar met je euro's kun je ook gewoon naar jack casino.... (ik irriteer me daar mateloos aan) of andere gok toestand. Maar euro's voor btc inwisselen zonder een ID schijnt niet te kunnen.....

• JDx

JDx

Ben ik ^

1,1M liquidated LONG, wat zegt dat nou? Foute boel?

• Tartarus
KcRp schreef op zondag 30 mei 2021 @ 22:58:
[...]

dglavimans schreef op zondag 30 mei 2021 @ 22:58:
[...]

Dit werkt trouwens ook voor van die online gokautomaten en betting sites op wedstrijden, echt super handig en aan te raden!

/s
Aangepast.

[ Voor 13% gewijzigd door Tartarus op 30-05-2021 23:03 ]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yFZGUbYtEd2pEH7olXG94kK_ZdM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dwJZbIrcfrClR0dS6J0s2IQD.jpg?f=user_large

• toffetinus
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 05-06-2022
Afgezien of het wel of niet mag is dat storten idd gewoon niet netjes.
Je ziet het vaker je mag wel storten wat je maar wilt maar oh jee als je het geld weer wilt opnemen. Dan moet je het verificatie proces doorlopen.
Vind ik belachelijk, het verificatie proces moeten ze ook doen voordat je geld kan storten.

• malarkan
Verwijderd schreef op zondag 30 mei 2021 @ 23:02:
Kom op zeg! Is dit nou de Tweakers Crypto community? Als crypto 18+ is, dan zijn we nog een lange tijd verwijderd van het moment dat we zonder banken kunnen en dus crypto echt Lambo's oplevert!. Ik vind dan ook dat crypto geschikt moet zijn vanaf een leeftijd dat je een bankbas mag/kan gebruiken. De echte waarde van Crypto wordt bepaald door de hoeveelheid echt gebruik. Juist de speculatiewaarde maakt het zo volatile. Laten we zorgen dat er overal met crypto betaald kan worden en betaal er zelf ook mee. Dan komen de Lambo's heel snel dichtbij!

Kennelijk is het als 14 jarige niet mogelijk om aan crypto te komen. Een normaal betaaldmiddel in mijn ogen!

Daytraden is out of the question. Maar met je euro's kun je ook gewoon naar jack casino.... (ik irriteer me daar mateloos aan) of andere gok toestand. Maar euro's voor btc inwisselen zonder een ID schijnt niet te kunnen.....
een persoon van onder de 18 mag ook niet in aandelen handelen voor zover ik weet. dus ga even klagen bij de AFM en de DNB alsjeblieft? we zijn hier wel tweakers, betekent nog niet dat we geen gevaren onder ogen zien. jij kunt misschien wel bepalen wat je wel of niet kwijt kunt, kan een 14 jarige dat?
je zoon komt ook niet binnen in de Jacks Casino hoor. (althans ga ik vanuit, de meeste die ik ken word je toch echt eerst gecontroleerd). dus dat argument is een mooie!

• dglavimans
Ow my gawd.. :D _O-

Dat vind ik een mooie afsluiter voor me crypto dag. Niks gekocht wel veel getuurd naar grafiekjes in de zon

• toffetinus
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 05-06-2022
Meneer Elon Hond kocht ook Hond voor zijn zoon.

• GaHard
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-06-2025
Geen idee of het klopt maar hier staat dat het vanaf 13 jaar mag.
Leeftijdsgrens crypto kopen: minimale leeftijd 13 jaar
Wil je online crypto kopen maar ben je nog geen 18 jaar? Dan heb je geluk want bijna bij alle online handelsplatformen is de leeftijdsgrens crypto kopen vanaf 13 jaar. Bij de leeftijd 13 t/m 17 jaar ben je nog niet volwassen maar mag je wel handelen in crypto valuta. Omdat je de volwassen gerechtigde leeftijd van 18 jaar nog niet hebt bereikt heb je echter wel toestemming van je ouders nodig. Onder de 18 jaar valt het kind namelijk altijd onder het bevoegd gezag en dat zijn de ouders in de meeste gevallen. Ben je dus 13 jaar en je mag van je ouders online crypto kopen dan kan je bij het betreffende handelsplatform je ouders of voogd een formulier laten tekenen zodat je je spaargeld of geld wat je met werken verdiend kunt laten groeien in de cryptomarkt.
Online crypto kopen vanaf 18 jaar
Ben je 18 jaar of ouder dan ben je volgens de Nederlandse wet volwassen en mag je zonder tussenkomst van je ouders of voogd handelen in crypto valuta. Wanneer je je besluit in te schrijven bij een crypto handelsplatform dien je je persoonsgegevens in te vullen waaronder je volledige naam, geboortedatum en adres. Omdat crypto kopen betrouwbaar en veilig moet zijn dien je ook een fotokopie van je ID bewijs, paspoort of rijbewijs toe te sturen. Heb je al deze stappen doorlopen kan je geld op je online crypto wallet storten en kan het handelen beginnen! Vanaf je 18e levensjaar geldt er geen leeftijdsgrens meer en ben je volledig vrij in het online crypto kopen.
http://www.leeftijdsgrens.nl/leeftijdsgrens-crypto-kopen/

Echter lees ik wel dit in de t.o.u. van binance
b. Eligibility
By registering to use a Binance Account, you represent and warrant that (i) as an individual, you are at least 18 or are of legal age to form a binding contract under applicable laws; (ii) as an individual, legal person, or other organization, you have full legal capacity and sufficient authorizations to enter into these Terms; (iii) you have not been previously suspended or removed from using Binance Services; (iv) you do not currently have a Binance Account; (v) you are a non-U.S User, unless you only log on to websites for U.S. Users and use Binance Services for U.S. Users. If you act as an employee or agent of a legal entity, and enter into these Terms on their behalf, you represent and warrant that you have all the necessary rights and authorizations to bind such legal entity; (vi) your use of Binance Services will not violate any and all laws and regulations applicable to you, including but not limited to regulations on anti-money laundering, anti-corruption, and counter-terrorist financing.
https://www.binance.com/en/terms

[ Voor 25% gewijzigd door GaHard op 30-05-2021 23:12 ]

• Tartarus
https://news.bitcoin.com/buy-bitcoin-youre-underage/

Kijk eens wat ik heb gevonden met Google.

• KcRp

Het probleem is dat handelen niet mag onder de 18.

Maar je kan toch een hardware wallet kopen, crypto erop zetten en dat aan hem geven?

• dglavimans

• JDx

JDx

Ben ik ^

Lekker met theelichtjes de afgrond in vannacht ^^

ADA al lager dan om 17:00 gaat BTC dan ook weer naar de 35.500, dit vind ik altijd wel interessant.

[ Voor 51% gewijzigd door JDx op 30-05-2021 23:18 ]

Verwijderd

Speculatie is slechts 1 aspect van crypto, je kunt op honderden manieren met crypto bezig zijn zonder je op handel of speculatie te richten.

Voor iemand van 14 betwijfel ik of handelen in crypto een gezonde bezigheid is. Vergeet niet dat je hersenen op die leeftijd nog volop in ontwikkeling zijn, en niet altijd ver genoeg ontwikkeld zijn om risico's goed in te schatten. Handelen in crypto kan daarnaast bijzonder verslavend werken, geld zien groeien of een goede trade maken; het geeft een endorfine rush en doet dus zeker iets met de chemische balans in de hersenen.

Er zijn natuurlijk talloze manieren om leeftijd gebonden regels te omzeilen, de vraag is of je dat moet willen...

Ik vind het daarmee een lastige kwestie.

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 00:15

pim

Wat zijn sommige moraal ridders hier, ongelofelijk..

Het gaat om 15 euro.. Zelfs al ging het om 1500 euro, zolang ouders verantwoordelijk zijn moeten ze helemaal zelf weten wat ze met hun geld doen, en hoe ze hun kinderen ervaringen op willen laten doen.

• Kuusj
  • Laatst online: 09:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Verwijderd schreef op zondag 30 mei 2021 @ 23:21:
Speculatie is slechts 1 aspect van crypto, je kunt op honderden manieren met crypto bezig zijn zonder je op handel of speculatie te richten.

Voor iemand van 14 betwijfel ik of handelen in crypto een gezonde bezigheid is. Vergeet niet dat je hersenen op die leeftijd nog volop in ontwikkeling zijn, en niet altijd ver genoeg ontwikkeld zijn om risico's goed in te schatten. Handelen in crypto kan daarnaast bijzonder verslavend werken, geld zien groeien of een goede trade maken; het geeft een endorfine rush en doet dus zeker iets met de chemische balans in de hersenen.

Er zijn natuurlijk talloze manieren om leeftijd gebonden regels te omzeilen, de vraag is of je dat moet willen...

Ik vind het daarmee een lastige kwestie.
Handel niet nee. Maar ik was zelf ook met crypto 'bezig' toen ik zo oud was. En nee absoluut niet met traden. Wel met minen en zo veel mogelijk informatie vergaren etc. En ja je maakt fouten. Je zult het vroeg of laat toch moeten leren. Het heeft mij in ieder geval aardig wat opgeleverd, al had het wel enorm veel meer kunnen zijn als ik toch een jaar of 6 ouder was geweest op dat moment.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• JDx

JDx

Ben ik ^

pim schreef op zondag 30 mei 2021 @ 23:26:

Het gaat om 15 euro.. Zelfs al ging het om 1500 euro, zolang ouders verantwoordelijk zijn moeten ze helemaal zelf weten wat ze met hun geld doen, en hoe ze hun kinderen ervaringen op willen laten doen.
Volgens mij moet je daar als kind net zo lang voor werken als wij voor 200 euro of meer.

Ik weet nog wel hoe kut ik me voelde als kind als ik een gulden verloor of hoe blij als ik een kwartje vond.

[ Voor 11% gewijzigd door JDx op 30-05-2021 23:28 ]

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-11-2025

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Ik vind dan ook dat crypto geschikt moet zijn vanaf een leeftijd dat je een bankbas mag/kan gebruiken.

..
Dat mag dus eigenlijk ook niet onder de 18. Onder de 18 mag je helemaal niks. En je krijgt hier keer op keer hetzelfde antwoord, en dat heeft een goede reden.

• malarkan

Ach ja met het m-woord geven mensen graag aan dat ze het niet eens zijn dat mensen zich aan regels willen houden. is dat moraalridder? of is het gewoon zoals gezegd dat wij hier niet zijn om mensen te helpen om iets te omzeilen waarmee je akkoord gaat in een TOS van een handelsbedrijf?

dat woord wordt zo snel van stal gehaald tegenwoordig, dat het inmiddels de nek omdraait van elke normale discussie en mensen laat twijfelen of ze zich aan regels houden die voor iedereen gelden. Hoezo ben je dan een moraalridder.

en of het 15 euro is of 1500 maakt weinig uit. Het is tegen de ToS van de site, en als het wel mag staat daar ongetwijfeld aangegeven hoe er omheen gewerkt kan worden zonder deze te verbreken.

• Kol Nedra

vind ik ook, hij is 14 jaar en denkt nu al een beetje over investeren en wilt leren om met geld om te gaan. Deze die gaat het zeker halen! toen ik 14 was dacht ik alleen maar over buiten spelen/bomen klimmen en stokvechten met vrienden....

nothing stops this train

• JDx

JDx

Ben ik ^

Kol Nedra schreef op zondag 30 mei 2021 @ 23:35:
[...]

vind ik ook, hij is 14 jaar en denkt nu al een beetje over investeren en wilt leren om met geld om te gaan. Deze die gaat het zeker halen! toen ik 14 was dacht ik alleen maar over buiten spelen/bomen klimmen en stokvechten met vrienden....
Toen ik 14 was, was ik bezig met phishing voordat het woord bestond >:)

• malarkan
Kol Nedra schreef op zondag 30 mei 2021 @ 23:35:
[...]

ik dacht op mijn 14e ook al over investeren na, en hoe ik dat later ging doen.

daar heb je tegenwoordig gewoon dummy-accounts voor, om op de gewone aandelenbeurs te kunnen leren speculeren etc. prima alternatief om mee te leren. hoeft echt niet met echte centen.

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:56

Dus eigenlijk gaat het al fout bij het niet lezen van de Binance voorwaarden? Anders hadden jullie al geweten hoe t zat met fees, transactie minimum en verificatie/KYC ivm AML.
De eerste leermomenten al te pakken, goed bezig!
Op zich vind ik t helemaal niet stom om jongeren iets van crypto te leren maar wijs ook op de gevaren; beveiliging, scams, greed, DYOR...
Misschien is n app als BLOX wat om met crypto te klooien? Wel even de gebruikersovereenkomst goed door laten lezen want ik weet niet of ze n leeftijdsgrens hanteren.

Ik lul ook zomaar wat

• JDx

JDx

Ben ik ^

shovelhead1340 schreef op zondag 30 mei 2021 @ 23:38:
[...]

Dus eigenlijk gaat het al fout bij het niet lezen van de Binance voorwaarden? Anders hadden jullie al geweten hoe t zat met fees, transactie minimum en verificatie/KYC ivm AML.
De eerste leermomenten al te pakken, goed bezig!
Op zich vind ik t helemaal niet stom om jongeren iets van crypto te leren maar wijs ook op de gevaren; beveiliging, scams, greed, DYOR...
Misschien is n app als BLOX wat om met crypto te klooien? Wel even de gebruikersovereenkomst goed door laten lezen want ik weet niet of ze n leeftijdsgrens hanteren.
Google, Blox leeftijd, 18+, ez.

Verder zwaar kut dat trouwens, ooit gehad vanwege gratis startkapitaal, snel gecashed.

[ Voor 6% gewijzigd door JDx op 30-05-2021 23:39 ]

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
malarkan schreef op zondag 30 mei 2021 @ 23:36:
[...]

ik dacht op mijn 14e ook al over investeren na, en hoe ik dat later ging doen.

daar heb je tegenwoordig gewoon dummy-accounts voor, om op de gewone aandelenbeurs te kunnen leren speculeren etc. prima alternatief om mee te leren. hoeft echt niet met echte centen.
Je zou het ook kunnen zien als hobby voor je zoon. Voor mij voelt het ook meer als een hobby. En elke hobby kost geld ;)

In mijn geval overigens niet (meer). :+

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• wootler
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Inderdaad, kan geen kwaad om zo vroeg al iets van financiële geletterdheid op te doen. Als het een crypto-demo account moet zijn, eventueel via: https://www.bit4you.be/nl ?

• JDx

JDx

Ben ik ^

wootler schreef op zondag 30 mei 2021 @ 23:39:
Inderdaad, kan geen kwaad om zo vroeg al iets van financiële geletterdheid op te doen. Als het een crypto-demo account moet zijn, eventueel via: https://www.bit4you.be/nl ?
Kijk dat is wel weer leuk, wij deden op die leeftijd mee via de economie leraar met het beursspel, ooit nog Tulip gekocht op 7 gulden ofzo en toen ging het failliet, zoiets weet ik nog. Was in 98 dan denk ik, als ik Wiki lees.

Bedenk me nu hoe idioot dit is, ik koop iets en een heel bedrijf gaat failliet, niks veranderd in die 23 jaar :')

en ik kocht het niet eens echt, gewoon psychs ja

[ Voor 18% gewijzigd door JDx op 30-05-2021 23:44 ]

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
Even een vraagje. Mijn zoon (14) wil ook graag wat met crypto doen. Dat lijkt mij best een goed idee.
Neem je hem wel ook even mee in de btc cycles? Onderin instappen is altijd leuker (niet op het moment zelf, want de fomo ontbreekt en je hoort niemand over crypto op straat).

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Pagina: 1 ... 132 ... 245 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!