Dus eigenlijk bekijk je het negatiefmalarkan schreef op zondag 30 mei 2021 @ 12:02:
[...]
ik kijk liever positief: dat betekent gewoon dat we goed op weg zijn naar het nieuwe normaal van uhm het oude normaal?
Heerlijk nieuws!
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Cardano is een van de munten die de afgelopen 24u het hardst gestegen is. Het dan saai noemen omdat je slaapt slaat natuurlijk nergens op. Dat is wel heel erg in je eigen bubbel leven. Aan de andere kant, dat is natuurlijk ook een stereotype Tweaker.Joosie200 schreef op zondag 30 mei 2021 @ 12:21:
[...]
Naja tussen 8 en 12 kom ik in het weekend anders ook een keer mijn nest uit. En tussen 8 en 12u vandaag is de koers maar saai. Tussen 2u en 4u lig ik dan weer op 1 oor. Ga pas vaak tegen 1u mijn nest in, maar zo mis je wel net de tijdspanne waarin de meeste actie plaats vind.
Of Evident Meer AftikkenVerwijderd schreef op zondag 30 mei 2021 @ 12:22:
MA staat dus voor Moving Average? Weer wat geleerd.
Ik dacht altijd Meer Aankopen.
Al zou ik vandaag zeggen: meer alcohol.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
08:30 ongeveer ja.Erazzzer schreef op zondag 30 mei 2021 @ 12:18:
[...]
Misschien moet je dan eens eerder je nest uit komen.
[Afbeelding]
Slaap normaal van 01:00 tot 06:00, maar de zon scheen nog niet
[ Voor 8% gewijzigd door JDx op 30-05-2021 12:41 ]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Op zich zou ik wel ICP willen kopen. Maar weet niet of dit de juiste bodem is, of dat het nog verder gaat dalen.BTFD schreef op zondag 30 mei 2021 @ 12:33:
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om wat ICP in te kopen? Dat is de enige die nog rode cijfers vertoond in mijn PF
DE ZONDAG DUMP
Okee, daar gaan we, DUMP EEETT~!! SELL EeeeeTT SELL SELLSELL verkoop verkoop
damp iet loadze dip
Unleash Crab17.
DAMP EEEEeeeeeeeeeeeeeeeett 30keks incomming

UNCAGE THE BEAR
https://encrypted-tbn0.gs...v7E4UKOVduwOP4yw&usqp=CAU
[ Voor 115% gewijzigd door A87 op 30-05-2021 15:55 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Je bent dus nu all-in short gegaan? Er komt zodirect wel een breakout, omhoog of omlaag, wie zal het zeggen.A87 schreef op zondag 30 mei 2021 @ 12:52:
ik werd wakker en kon maar aan 1 ding denken
DE ZONDAG DUMP
Okee, daar gaan we, DUMP EEETT~!! SELL EeeeeTT SELL SELLSELL verkoop verkoop
damp iet loadze dip
Unleash Crab17.
DAMP EEEEeeeeeeeeeeeeeeeett 30keks incomming
Ik gok een PUMP EET zelf. Niet dat ik daadwerkelijk ergens in zit nu. Betere dingen te doen!
[ Voor 18% gewijzigd door Youp1e op 30-05-2021 12:56 ]
Niet alleen de Fear and Greed index.
Ik heb even 1 van de laatste filmpjes van die Benjamin Cowen gekeken, die op dit forum hoog wordt
ingeschat?
Volgens hem is het duidelijk en zitten we in een bearmarket. Wel grappig dat hij zichzelf tegenspreekt omdat hjj aangeeft dat deze cycle anders verloopt als de vorige bull cycles en 100K nog lang niet in zicht is.
Ofwel, dan kan je de gegevens uit die tijd dus niet kopieeren/gebruiken voor deze run.
Tsja, lekker verwarrend dus voor een TA figuur want TA is toch gebaseerd op data uit het verleden?
[ Voor 3% gewijzigd door RaptorXS op 30-05-2021 12:58 ]
Ik reageer ook altijd op het Viva forum in topics over kantklossen.Youp1e schreef op zondag 30 mei 2021 @ 12:54:
[...]
Je bent dus nu all-in short gegaan? Er komt zodirect wel een breakout, omhoog of omlaag, wie zal het zeggen.
Ik gok een PUMP EET zelf. Niet dat ik daadwerkelijk ergens in zit nu. Betere dingen te doen!
[ Voor 48% gewijzigd door A87 op 30-05-2021 13:00 ]
Ja, moet je het weer eens ventileren wat je van TA vindtRaptorXS schreef op zondag 30 mei 2021 @ 12:55:
Mwha, het wordt eens tijd voor een sentiments tooltje ipv al die MA's en grafiekjes.
Niet alleen de Fear and Gread index.
Ik heb even 1 van de laatste filmpjes van die Benjamin Cowen gekeken, die op dit forum hoog wordt
ingeschat?
Volgens hem is het duidelijk en zitten we in een bearmarket. Wel grappig dat hij zichzelf tegenspreekt omdat hjj aangeeft dat deze cycle anders verloopt als de vorige bull cycles en 100K nog lang niet in zicht is.
Ofwel, dan kan je de gegevens uit die tijd dus niet kopieeren/gebruiken voor deze run.
Tsja, lekker verwarrend dus voor een TA figuur want TA is toch gebaseerd op data uit het verleden?
XRP = trash
Ik sta daar bekend als 'Wollige stofbol', jij?JDx schreef op zondag 30 mei 2021 @ 12:58:
[...]
Ik reageer ook altijd op het Viva forum in topics over kantklossen.
Youp1e schreef op zondag 30 mei 2021 @ 12:54:
[...]
Je bent dus nu all-in short gegaan? Er komt zodirect wel een breakout, omhoog of omlaag, wie zal het zeggen.
A87 schreef op zondag 30 mei 2021 @ 12:58:
Reverse CUP AND HANDLE spot op 4H Inverse scale![]()
![]()
Alle proemn in n drek
Topic Agressoranandus schreef op zondag 30 mei 2021 @ 13:06:
TA is Terrible Average? Tornado Average? Tomato Average?
Maar ik ken het overigens alleen als assistent van een leraar in films en series ofzo.
Zelfs op de 1m chart zit alles vastgeroest, weer de zon in.
[ Voor 29% gewijzigd door JDx op 30-05-2021 13:15 ]
Wel benieuwd wou me DCA eigenlijk op zondagen doen.. Zou wel stom zijn als hele week te kopen viel maar dan nu met lege handen kom weekje_Gast_ schreef op zondag 30 mei 2021 @ 12:45:
[...]
Het gaat idd nog niet zoals verwacht. Maar let's see...
Denk er aan om die te converteren naar ADA.
Maar eerst een 🍺
zo alles in de fiat, lekker fietsen.
[ Voor 23% gewijzigd door JDx op 30-05-2021 14:02 ]
Hoe laat, en kan ik dat ergens zien?Darrell schreef op zondag 30 mei 2021 @ 13:15:
Indy500 vanavond!
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Heerlijk.
Na de verlengde wintermaanden van de afgelopen periode ben ik wel aan toe aan wat vitamine D.
Ik ga zo rondje Zandvoort strand lopen met de telefoon in mijn hand om in te spelen op actuele veranderingen.
[ Voor 0% gewijzigd door Tartarus op 30-05-2021 14:28 . Reden: Typo ]
Net zoiets als de Quote 500.Darrell schreef op zondag 30 mei 2021 @ 13:15:
Indy500 vanavond!
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Toevallig eergisteren voor het eerst dit seizoen weer op het strand gegeten.. Voor het mooie nog net even te koud maar het begin is er!Tartarus schreef op zondag 30 mei 2021 @ 14:05:
Van mij mag het nog warmer worden en dat de zon nog langer en heter en warmer moge schijnen.
Heerlijk.
Naaide verlengde wintermaanden van de afgelopen periode ben ik wel aan toe aan wat vitamine D.
Ik ga zo rondje Zandvoort strand lopen met de telefoon in mijn hand om in te spelen op actuele veranderingen.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Als je lang genoeg hodled dan doe je dat straks elke dag op je prive eilandStokstaart schreef op zondag 30 mei 2021 @ 14:23:
[...]
Toevallig eergisteren voor het eerst dit seizoen weer op het strand gegeten.. Voor het mooie nog net even te koud maar het begin is er!
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
That's the planMrFX schreef op zondag 30 mei 2021 @ 14:28:
[...]
Als je lang genoeg hodled dan doe je dat straks elke dag op je prive eiland
Een beetje privé eiland kost zo'n 3 miljoen, als je er van uit gaat dat BTC over 5 jaar 5-10x zo veel waard is (dus 150-300k) dan moet je nu al zo'n half miljoen inleggen, als je dat kan missen heb je waarschijnlijk al 3 miljoen toch? Die hodl vooruitzichten vind ik maar wat rooskleurigMrFX schreef op zondag 30 mei 2021 @ 14:28:
[...]
Als je lang genoeg hodled dan doe je dat straks elke dag op je prive eiland
En dan nog 5 tot 10 jaar wachten op een mogelijke vertienvoudiging van de waarde...
Ken jij betere deals?JDx schreef op zondag 30 mei 2021 @ 14:34:
[...]
En dan nog 5 tot 10 jaar wachten op een mogelijke vertienvoudiging van de waarde...
Ja
Alle nieuwbouw opkopen en tegen woekerprijzen verhuren. Daar zit altijd groot geld in.
[ Voor 3% gewijzigd door Tartarus op 30-05-2021 14:42 ]
leuke website trouwensJDx schreef op zondag 30 mei 2021 @ 14:34:
[...]
Een beetje privé eiland kost zo'n 3 miljoen, als je er van uit gaat dat BTC over 5 jaar 5-10x zo veel waard is (dus 150-300k) dan moet je nu al zo'n half miljoen inleggen, als je dat kan missen heb je waarschijnlijk al 3 miljoen toch? Die hodl vooruitzichten vind ik maar wat rooskleurig
Verwijderd
Nou ja, is geen garantie dat je zoals Dan Bilzerian kunt leven, maar ik hodl zelf zodat ik hopelijk ooit nog een huis kan kopen.JDx schreef op zondag 30 mei 2021 @ 14:34:
[...]
Een beetje privé eiland kost zo'n 3 miljoen, als je er van uit gaat dat BTC over 5 jaar 5-10x zo veel waard is (dus 150-300k) dan moet je nu al zo'n half miljoen inleggen, als je dat kan missen heb je waarschijnlijk al 3 miljoen toch? Die hodl vooruitzichten vind ik maar wat rooskleurig
Lekker realistisch inderdaadTartarus schreef op zondag 30 mei 2021 @ 14:41:
[...]
Ja
Alle nieuwbouw opkopen en tegen woekerprijzen verhuren. Daar zit altijd groot geld in.
2:14
8:35
WASO WASO WASO
[YouTube: Carlos Matos: 12/12/20, Two Days Before My Birthday! Picking Up My 2021 Tesla Model Y]
[ Voor 38% gewijzigd door A87 op 30-05-2021 14:59 ]
Wat doe je nu dan? Huren?Verwijderd schreef op zondag 30 mei 2021 @ 14:44:
[...]
Nou ja, is geen garantie dat je zoals Dan Bilzerian kunt leven, maar ik hodl zelf zodat ik hopelijk ooit nog een huis kan kopen.
Uit een huis kan je veel geld halen (of geld mee besparen t.o.v. huren), dus zou mooi zijn als je dat voor die tijd al voor elkaar krijgt.
Ken wel veel mensen die door "hodl" proberen een bedrag bij elkaar te sparen om de hypotheek (zo veel mogelijk) af te lossen, omdat het meer opbrengt dan aflossen. Maar de huizenmarkt is misschien nog wel volatieler dan coins op lange termijn.
Mijn huis ging van 125 naar 75 naar 150 in 15 jaar. Ja goedkoop huis, maar ik was alleenstaand en kwam net van school toen ik het kocht.
Zoals ik al eerder zei hodl is gewoon een spannende spaarrekening
[ Voor 4% gewijzigd door JDx op 30-05-2021 14:58 ]
Verwijderd
Ik huur ja, want ik had destijds geen vast contract en niet genoeg spaargeld om een huis te kunnen kopen. Daarnaast hebben mijn ouders ook geen kapitaal om mij daarin te ondersteunen. En als het op termijn de coins zoveel waard zijn dat ik in ieder geval kans maak om een huis te kopen ben ik blij (waar ik zelf ook vertrouwen in heb)JDx schreef op zondag 30 mei 2021 @ 14:57:
[...]
Wat doe je nu dan? Huren?
Uit een huis kan je veel geld halen (of geld mee besparen t.o.v. huren), dus zou mooi zijn als je dat voor die tijd al voor elkaar krijgt.
Ken wel veel mensen die door "hodl" proberen een bedrag bij elkaar te sparen om de hypotheek (zo veel mogelijk) af te lossen, omdat het meer opbrengt dan aflossen. Maar de huizenmarkt is misschien nog wel volatieler dan coins op lange termijn.
Mijn huis ging van 125 naar 75 naar 150 in 15 jaar. Ja goedkoop huis, maar ik was alleenstaand en kwam net van school toen ik het kocht.
Zoals ik al eerder zei hodl is gewoon een spannende spaarrekening
Is hoe dan ook beter dan helemaal niks doen met je spaarrekening want dat wordt alleen maar minder waard.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2021 15:02 ]
Waarom denkt iedereen dat? Hoezo hoe dan ook? Als BTC hoe dan ook meer waard wordt, waarom zit dan niet al het geld van de wereld erin? Daar gaat het volgens mij fout met dat HODL geroep...Verwijderd schreef op zondag 30 mei 2021 @ 15:00:
[...]
Is hoe dan ook beter dan helemaal niks doen met je spaarrekening want dat wordt alleen maar minder waard.
Je spaarrekening wordt uiteraard niet minder waard in euros. Probleem is dat je met je 1000 euro op de bank binnen 10 jaar minder zal kunnen kopen dan nu. Alles wordt duurder en je koopkracht daalt dus. Je spaargeld zou elk jaar wat intrest moeten krijgen om dat te compenseren wat dus niet meer het geval is....ergo je geld wordt minder waard. Btc zou dus een betere keuze moeten zijn aangezien, weliswaar onder bepaalde voorwaarden dat binnen 10jaar wél pak meer waard zou moeten zijnJDx schreef op zondag 30 mei 2021 @ 15:11:
[...]
Waarom denkt iedereen dat? Hoezo hoe dan ook? Als BTC hoe dan ook meer waard wordt, waarom zit dan niet al het geld van de wereld erin? Daar gaat het volgens mij fout met dat HODL geroep...
[ Voor 12% gewijzigd door Rebbelx op 30-05-2021 15:17 ]
Bedoel dat iedereen er klakkeloos van uit gaat dat BTC ten opzichte van de Euro alleen maar kan stijgen.Rebbelx schreef op zondag 30 mei 2021 @ 15:15:
[...]
Je spaarrekening wordt uiteraard niet minder waard in euros. Probleem is dat je met je 1000 euro op de bank binnen 10 jaar minder zal kunnen kopen dan nu. Alles wordt duurder en je koopkracht daalt dus. Je spaargeld zou elk jaar wat intrest moeten krijgen om dat te compenseren wat dus niet meer het geval is....ergo je geld wordt minder waard
Niet iedereen, niet klakkoos... wel afgaande van de laatste +11jaar. Laat nu zijn dat dat de volledige geschiedenis is van btcJDx schreef op zondag 30 mei 2021 @ 15:18:
[...]
Bedoel dat iedereen er klakkeloos van uit gaat dat BTC ten opzichte van de Euro alleen maar kan stijgen.
Je hebt zeker voor een deel gelijk. Ik had 27BTC kunnen uitcashen en nu 54BTC kunnen kopen.JDx schreef op zondag 30 mei 2021 @ 15:11:
[...]
Waarom denkt iedereen dat? Hoezo hoe dan ook? Als BTC hoe dan ook meer waard wordt, waarom zit dan niet al het geld van de wereld erin? Daar gaat het volgens mij fout met dat HODL geroep...
Ondertussen verdien ik echter een kleine 30k EUR p/m aan staking pools & liquidity provider zijn. Dat was 70k afgelopen maand.
Had ik 27BTC uitgecashed, had ik eenmalig vermogen.
Je bekijkt “HODL” iets te plat, het één sluit het ander echter niet uit. Dat zeg ik wel vaker hier. Het “hodlen” is niet vasthouden aan je munten en toekijken. In die logica “HODL” jij momenteel EUR.
Wow. Ik wist wel dat we wat mini whales in ons midden hadden maar dit is nog wel een factortje 10 meer dan ik voor mogelijk hield. Respect 😊graceful schreef op zondag 30 mei 2021 @ 15:24:
[...]
Je hebt zeker voor een deel gelijk. Ik had 27BTC kunnen uitcashen en nu 54BTC kunnen kopen.
Ondertussen verdien ik echter een kleine 30k EUR p/m aan staking pools & liquidity provider zijn. Dat was 70k afgelopen maand.
Je bekijkt “HODL” iets te plat, het één sluit het ander echter niet uit. Dat zeg ik wel vaker hier. Het “hodlen” is niet vasthouden aan je munten en toekijken. In die logica “HODL” jij momenteel EUR.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ik hodl m'n huis en andere dingen zoals zonnepanelen, spaar niet. Geef behalve een kleine buffer alles uit.graceful schreef op zondag 30 mei 2021 @ 15:24:
[...]
Je hebt zeker voor een deel gelijk. Ik had 27BTC kunnen uitcashen en nu 54BTC kunnen kopen.
Maar goed, met zo veel geld kan staken wel leuk zijn ja. Er zijn veel mensen die denken dat ze van bijna niks een riant vermogen kunnen maken door maar te wachten.
[ Voor 9% gewijzigd door JDx op 30-05-2021 15:28 ]
Alle mannen hodlen zelfs tijdens het plassenJDx schreef op zondag 30 mei 2021 @ 15:27:
[...]
Ik hodl m'n huis en andere dingen zoals zonnepanelen, spaar niet. Geef behalve een kleine buffer alles uit.
Maar goed, met zo veel geld kan staken wel leuk zijn ja. Er zijn veel mensen die denken dat ze van bijna niks een riant vermogen kunnen maken door maar te wachten.
Hou omhoog die lul?
Euro gaat echt niet stijgen, er worden steeds meer gemaakt. Te weinig geld? Hupp gewoon meer printen!JDx schreef op zondag 30 mei 2021 @ 15:18:
[...]
Bedoel dat iedereen er klakkeloos van uit gaat dat BTC ten opzichte van de Euro alleen maar kan stijgen.
Hodl/stake gewoon+/-10 jaar en je kan met pensioen 🙃
En bij een flinke drop voor mij dca wat ik kan missen. Laatste tijd weinig buiten de deur gegaan dus dat geld mooi staken 👍
[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 30-05-2021 15:41 ]
nothing stops this train
Als crypto over tien jaar nog wat waard isKol Nedra schreef op zondag 30 mei 2021 @ 15:39:
[...]
Euro gaat echt niet stijgen, er worden steeds meer gemaakt. Te weinig geld? Hupp gewoon meer printen!
Hodl/stake gewoon+/-10 jaar en je kan met pensioen 🙃
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Naja.. Dit zei ik 10 jaar geleden ook
Nou ik heb meer vertrouwen in crypto dan de euro! 🤣
En ja euro zou niet weg gaan maar kwa storage of value zit je echt wel beter bij btc dan euro imo.
nothing stops this train
Dus je hebt zowat al je spaargeld in btc zitten?Kol Nedra schreef op zondag 30 mei 2021 @ 15:51:
[...]
Nou ik heb meer vertrouwen in crypto dan de euro! 🤣
En ja euro zou niet weg gaan maar kwa storage of value zit je echt wel beter bij btc dan euro imo.
Qua store of value zat je de afgelopen weken echt wel beter met eurootjes.
[ Voor 10% gewijzigd door Het Fantoom op 30-05-2021 15:55 ]
Staking pools zijn enorm interessant en onderbelicht (voor mijn gevoel) in dit topic. As we speak, 10k$ in CAKE, levert je ~600$ p/m staking op. Je zou beter kunnen stellen dat ik niet op de juiste plekken m'n stakings heb staan.JDx schreef op zondag 30 mei 2021 @ 15:27:
[...]
Ik hodl m'n huis en andere dingen zoals zonnepanelen, spaar niet. Geef behalve een kleine buffer alles uit.
En daarom zei ik ook, ben het voor een deel met je eens. Wachten zal (voor de meeste) mensen niet het vermogen leveren waar ze heen willen. Daar ben je bijna altijd, nét te laat voor.
[ Voor 13% gewijzigd door graceful op 30-05-2021 16:06 ]
Ik bezit Cake, Bake en Panther token. Alle 3 staken.graceful schreef op zondag 30 mei 2021 @ 15:58:
[...]
Staking pools zijn enorm interessant en onderbelicht (voor mijn gevoel) in dit topic. As we speak, 10k$ in CAKE, levert je ~600$ p/m staking op. Je zou beter kunnen stellen dat ik niet op de juiste plekken m'n stakings heb staan.
Helaas verlies bij Panther, maar mooie gains bij Bake en Cake 👀
Longterm weet ik nog niet, meer risico als bij BTC.
nothing stops this train
Ik stake ook Dot , Ada , Atom en Celr .graceful schreef op zondag 30 mei 2021 @ 15:58:
[...]
Staking pools zijn enorm interessant en onderbelicht (voor mijn gevoel) in dit topic. As we speak, 10k$ in CAKE, levert je ~600$ p/m staking op. Je zou beter kunnen stellen dat ik niet op de juiste plekken m'n stakings heb staan.
Levert meer op dan op de spaarrekening.
En je krijgt de rente in de coins die je staked .
Dus als die in de toekomst Moon gaan dan heeft het nog meer opgeleverd .
Vooral Ada en Celr levert mij een aantal coins per maand op .
Persoonlijk kan ik ook niet meteen panic sellen omdat het een paar dagen duurt voordat je ze weer vrij heb.
Nee dat niet, liever zou ik wel meer willen maar ik ben getrouwd en heb kinderen, dus dan neem je ook minder risico. Mijn vrouw vind het wel minder spannend als eerst toen ik net begon. We hebben afgesproken dat we iedere maand klein bedrag nu in crypto sparen. Pas geleden ook mijn Xbox one verkocht, het hele bedrag zit nu in ETH 🙃Het Fantoom schreef op zondag 30 mei 2021 @ 15:54:
[...]
Dus je hebt zowat al je spaargeld in btc zitten?
Qua store of value zat je de afgelopen weken echt wel beter met eurootjes.
nothing stops this train
10k CAKE was wel een maand geleden 30k. Dus de 10k CAKE kan volgende maand ook 3k zijn. Dan heb je natuurlijk weinig aan de 600 dollar.graceful schreef op zondag 30 mei 2021 @ 15:58:
[...]
En daarom zei ik ook, ben het voor een deel met je eens. Wachten zal (voor de meeste) mensen niet het vermogen leveren waar ze heen willen. Daar ben je bijna altijd, nét te laat voor.
prijzen zakken al
[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 30-05-2021 16:28 ]
Klopt, maar die Cake kan in 2027 wel 175k waard zijn 👀knakworst schreef op zondag 30 mei 2021 @ 16:28:
[...]
10k CAKE was wel een maand geleden 30k. Dus de 10k CAKE kan volgende maand ook 3k zijn. Dan heb je natuurlijk weinig aan de 600 dollar.
Hoog risico, iets wat met btc veiliger is.
Daarom verstandig om je inleg eruit te halen en de rest laten staan. Dan is het.gevoel van verlies niet erg.
nothing stops this train
Als het goed is zit je er sowieso met geld in dat je bereid bent om te verliezen, dus ook bij een winst zou ik het laten staan, dit omdat ik voor mijzelf al bepaald heb, dat hetgeen dat ik erin geduwd heb, niet meer terug zie..
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
of het is mooi weer buitenA87 schreef op zondag 30 mei 2021 @ 16:28:
Hoe stiller het hier wordt, Hoe meer dump je kan verwachten en goedkopere GPU's
prijzen zakken al![]()
Toch jammer dat vooral de bulls van lekker weer en het zonnetje lijken te houden en de bears nog steeds ruimschoots aanwezig zijn op de crypto markten vandaag.
Al is het natuurlijk wel zo, to be fair, dat we eindelijk een keer hoger staan dan 24u geleden.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ah wie kent 'm niet.
Oh dit is serieus, ik dacht dat Rinus een user was en iemand z'n hoofd en Bitcoins erop had geplakt
Nou... als je wacht op een dip kan je wel gaan eten
[ Voor 23% gewijzigd door JDx op 30-05-2021 17:21 ]
Mind is blown!JDx schreef op zondag 30 mei 2021 @ 16:11:
Nou vraag ik me af of Mooncake van Final Space stiekem iets te maken heeft met coins
YouTube: Bitcoin: Let's Call It What It Is
Nu gaan we allemaal kapotdood
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Zolang Benjamin het maar niet doet hebben we nog een kans!Khaelos schreef op zondag 30 mei 2021 @ 17:45:
Simon cowen heeft m gecalled:
Khaelos schreef op zondag 30 mei 2021 @ 17:45:
Simon cowen heeft m gecalled:
Hahaha whoops die bedoeld iktwit schreef op zondag 30 mei 2021 @ 17:48:
[...]
Zolang Benjamin het maar niet doet hebben we nog een kans!![]()
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Kut, ik schaar dit maar onder een paniekbuy
[ Voor 42% gewijzigd door JDx op 30-05-2021 17:57 ]
Afgelopen maanden heeft die niks anders gedaan dan vorige cyclussen over de huidige geplakt en constant geroepen dat zelfs als we een aantal maanden zijwaarts gaan we nog steeds in een bullmarket zitten. En nu opeens deze onzin. Die lult ook maar wat.
https://opensea.io/seaart
PlanB. Of het model stand houdt of niet, het is tenminste geen geschommel in hype praatjes.
https://opensea.io/seaart
Dat is weer een gehyped model om koersen van >300k te rechtvaardigen. Ik ben benieuwd wat er gebeurt wanneer s2f breekt.enomiss schreef op zondag 30 mei 2021 @ 18:21:
[...]
PlanB. Of het model stand houdt of niet, het is tenminste geen geschommel in hype praatjes.
Ik.
En ik zeg het je: Einde dit jaar dikke klim naar de 150k.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Hij zegt dit nog steeds.enomiss schreef op zondag 30 mei 2021 @ 18:14:
Hou me op over die Benjamin![]()
Afgelopen maanden heeft die niks anders gedaan dan vorige cyclussen over de huidige geplakt en constant geroepen dat zelfs als we een aantal maanden zijwaarts gaan we nog steeds in een bullmarket zitten. En nu opeens deze onzin. Die lult ook maar wat.
Dat we een een tijdje zijwaarts gaan, maar dat de bull market nog niet voorbij is.
Mooi zo'n tijdelijke opleving, gebeurt vaker tussen de dalingen door, ik blijf nog even aan de zijlijn staan met BUSD. Want mijn achterburen hebben al een uur een discussie over crypto, Coinbase, goedkope muntjes kopen, neefjes die de hele dag naar grafieken staren, hoeveel Euro's je erin steekt, want 100 Euro wordt 1000 Euro, etc. Is natuurlijk allemaal vers geld, maar uiteindelijk kunnen alle nieuwe instappers de onttrekkingen uit de markt van alle vroege instappers niet compenseren. Eerst maar zien dat Bitcoin weer uit dit dalletje kan komen:
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
op deze grafiek lijken we een beetje in niemandsland aangekomen.Taro schreef op zondag 30 mei 2021 @ 18:57:
Topic is lekker bij te houden zo
Mooi zo'n tijdelijke opleving, gebeurt vaker tussen de dalingen door, ik blijf nog even aan de zijlijn staan met BUSD. Want mijn achterburen hebben al een uur een discussie over crypto, Coinbase, goedkope muntjes kopen, neefjes die de hele dag naar grafieken staren, hoeveel Euro's je erin steekt, want 100 Euro wordt 1000 Euro, etc. Is natuurlijk allemaal vers geld, maar uiteindelijk kunnen alle nieuwe instappers de onttrekkingen uit de markt van alle vroege instappers niet compenseren. Eerst maar zien dat Bitcoin weer uit dit dalletje kan komen:
[Afbeelding]
Monkey business: pay peanuts, get monkeys
Price discovery phase the other way aroundmalarkan schreef op zondag 30 mei 2021 @ 18:58:
[...]
op deze grafiek lijken we een beetje in niemandsland aangekomen.
ja en daar kunnen we prima 3 a 4 maanden in zitten. Lekker van de zomer genieten zou ik zeggenmalarkan schreef op zondag 30 mei 2021 @ 18:58:
[...]
op deze grafiek lijken we een beetje in niemandsland aangekomen.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Even benieuwd. Wat voor onzin bedoel je precies?enomiss schreef op zondag 30 mei 2021 @ 18:14:
Hou me op over die Benjamin![]()
Lees ik hier nu uit dat MS stopt met zijn eigen blockchain en aanraadt dit naar Consensys te migreren wat Ethereum gebruikt?
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Blijkbaar denken vele andere dat ook hier
Lekker op de trampoline en elke keer als je boven de schutting komt DOT en LINK schreeuwen! Offline shillenTaro schreef op zondag 30 mei 2021 @ 18:57:
Topic is lekker bij te houden zo
Deed ik vroeger, A4tjes met URLs ophangen op school (kopieerapparaat) en m'n ICQ nummer op schoolborden en tafels droppen, alles voor de likes toch.
Nou BTC, wat wil je...
M'n buy van 17:55 is nog zo slecht niet getimed.
[ Voor 7% gewijzigd door JDx op 30-05-2021 19:55 ]
33k buy (recente bodems doorgetrokken) staat leuk in de plus. Nu duimen dat het doorzet en dat iedereen die op 30k de 2e dip voor trend reversal wou kopen, straks met verlies terug inkoopt om de boot niet te missen
Groene kaarsjes bekijken op het balkon, bbq erbij. 69k soon.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik zit hier in een gigantische zandbak buiten te bbq'en. Had de hovenier laten overkomen om alles aan te pakken. Echter was er 69k beloofd maar die is er nogsteeds niet. Hoop dat we eerder 69k zien dan de factuur van de hovenier.Richh schreef op zondag 30 mei 2021 @ 20:09:
Heerlijk weer buiten![]()
33k buy (recente bodems doorgetrokken) staat leuk in de plus. Nu duimen dat het doorzet en dat iedereen die op 30k de 2e dip voor trend reversal wou kopen, straks met verlies terug inkoopt om de boot niet te missen![]()
Groene kaarsjes bekijken op het balkon, bbq erbij. 69k soon.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/IpeWfsfLs8rP0FJXRjlQSgb3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Di1iLe7H9O5ARcdXrkwIylnJ.jpg?f=fotoalbum_large)