iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Maar ik ben niet in doubt dus ik zoom niet uitMaStar schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 08:42:
[...]
Alsof die 200 dollar die eth nu hoger staat uitmaakt met de bedragen waarmee je speelt. Komop man. Zoom eens uit....
Gewoon kopen en wachten
Is toch 10% daytrade rendement. Dat ie ooit op 70 dollar stond leuk. Bitcoin werd ooit voor 1 dollar verhandeld. Dus stfu alle moonboys op de 1min chart met rode candles. We staan nog dik in de plus tov december.
Hmmm interessant oogpunt.Mooody schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 08:21:
[...]
Wanneer een coin staking rewards geeft, is dat vaak ingebakken in de tokenomics. Er komt dan jaarlijks een vast percentage coins op de markt (inflatie), welke gebruikt worden om het project stabieler te maken (meer locked coins is vaak een stabielere koers).
Je moet het dus zo zien: wanneer je niet staked, verliest jouw investering jaarlijks een percentage aan “marktaandeel”. Polkadot heeft bijv een unlimited supply, net als Ethereum.
Let op dat staking op het eigen netwerk iets anders is dan staking op een exchange. Met dat laatste is het project soms niet gebaat, enkel de exchange. Mocht je dat interesseren, kijk dan ff naar de voorwaarden.
Verder ben ik een zondagmiddag crypto expert, staking zal dan ook plaatsvinden op een exchange. Dus dan is het meer een 'staking pool' als ik het lees.
Thanks voor de input!
Same here. Als BTC 300 lager was gekomen...-Splash- schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 06:33:
Ah jammer... Mijn buys zijn niet gehit (echt nét niet)...
Nouja, morgen is het zondag, dat schijn altijd feest te zijn, dus die buy orders laat ik nog effe staan
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Niet te verwarren met aspergestekers die niet willen werkenBeltoni schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 08:55:
[...]
Dus dan is het meer een 'staking pool' als ik het lees.
Heb ik ooit een zaterdagmorgen gedaan in Klijndijk ofzo, wat een bagger.anandus schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 08:58:
[...]
Niet te verwarren met aspergestekers die niet willen werken
Betaald per asperge, nou wat was het, 2 gulden?
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Durf te wedden dat als ik mijn munten niet vast had staan, dit meer was geweest..
Vooral toen ETH gisteren ook nog eens onder de $2350 schoot en de gedachte dat deze (net zoals vorige ronde) zou zakken tot onder de 2K maakte mij gek..
Ondanks het best grote verlies wat ik op dit moment heb, toch weer bijgekocht?!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
15-jarige ikke verdiende een whopping fl3,55 per uur
That's the spiritBTFD schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 09:21:
Als er nog een (dag)dip komt kan ik bijna net zo veel Cardano terugkopen als bij instap (in ADA, niet USD).BTFD schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 09:21:
Ondanks alles is mijn PF maar gezakt met 7.5%..![]()
Durf te wedden dat als ik mijn munten niet vast had staan, dit meer was geweest..
50 keer 1 euro verliezen, 50 euro inzetten toch. Snel alle verlies wegwerkenBTFD schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 09:21:
Zelf trouwens om 7:30 in de Fiat gegaan omdat ik dit weekend niet vertrouw.
[ Voor 47% gewijzigd door JDx op 29-05-2021 09:40 ]
Ging het maar om dat bedrag!JDx schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 09:28:
[...]
50 keer 1 euro verliezen, 50 euro inzetten toch. Snel alle verlies wegwerken
Maar goed, het is geld wat ik kan missen en eet er geen snee brood minder door..
Vooral de beginnersfouten hebben mij wat leergeld gekost en nu ben ik wat minder zenuwachtig sinds ik de charts onder de 1H niet meer open..
Al heb ik het natuurlijk wel geprobeerd en zit daardoor dieper in de stront dan voorheen, dus bedankt voor het aanbod, maar ik pas!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Donderdag gestort met SEPA op Binance en vrijdagmorgen stuurde CZ mijn een smsje om me te melden dat ik een trouwe binancian ben. Met SEPA instant duurt het zelfs nog wat minder lang.rjharms schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 07:33:
Goedemorgen,
Zijn er mensen die inmiddels ervaring hebben met SEPA van Binance en Bitvavo? Wat werkt beter en wat is voordeliger? Ik gebruik vooralsnog alleen Bitvavo.
Dear Binancian, your funds are SAFU. - CZBootjeVaren schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 09:40:
[...]
Donderdag gestort met SEPA op Binance en vrijdagmorgen stuurde CZ mijn een smsje om me te melden dat ik een trouwe binancian ben. Met SEPA instant duurt het zelfs nog wat minder lang.
Dat is dan 50 SEPIA.BootjeVaren schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 09:40:
[...]
Donderdag gestort met SEPA op Binance en vrijdagmorgen stuurde CZ mijn een smsje om me te melden dat ik een trouwe binancian ben. Met SEPA instant duurt het zelfs nog wat minder lang.

50 plaatje embedde niet dus 1 SEPIA is ook goed. Maar associeer het altijd hiermee.
[ Voor 51% gewijzigd door JDx op 29-05-2021 09:44 ]
In florijnen uitbetaald worden, wat lijkt me dat gaaf!anandus schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 09:23:
Mijn eerste bijbaantje was bij de V&D (nou, dan weet je wel hoe lang geleden dat was).
15-jarige ikke verdiende een whopping fl3,55 per uur
Van die vergulden rakkers in een muntzakje
Wait for it. When in doubt have a german stout.JDx schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 08:12:
Nou dit weekend chaos toch?
[ Voor 10% gewijzigd door keepitfrosty op 29-05-2021 10:11 ]
Wasda, ik drink nietkeepitfrosty schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 10:10:
[...]
Wait for it. When in doubt have a german stout.
Ik weet het ook niet, stout is vooral Brits (en soms Belgisch) bier. Ik ken in ieder geval geen Duitse stout
Gokte dat het bier was, want hij zei duits en geen bratwurstanandus schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 10:22:
[...]
Ik weet het ook niet, stout is vooral Brits (en soms Belgisch) bier. Ik ken in ieder geval geen Duitse stout
We hebben een E!
We hebben een K!
We hebben een T!
REKT
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dus kappen met ons laten schrikken ja.
[ Voor 44% gewijzigd door enomiss op 29-05-2021 10:39 ]
https://opensea.io/seaart
Daar denkt Henk anders over.enomiss schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 10:34:
Er is nog niks rekt zolang die boven 30k blijft schommelen.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Slowchat forum, that’s utterly bullish decorum. Should you prefer a bear - Nieuws and Koersen is over there.
Maktub
Nog wat relevanter:
Hi my name is Henk
Went all-in at BTC for 64K
Alsof rekt een echt woord isenomiss schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 10:34:
Er is nog niks rekt zolang die boven 30k blijft schommelen.
Dus kappen met ons laten schrikken ja.
ADA blijkt overigens eindelijk eens onder de 1,50 lijkt he.
Soms koop ik ADA want dat klinkt zo lekker Adaaa
[ Voor 19% gewijzigd door JDx op 29-05-2021 10:45 ]
Ik kan je vast feliciteren Henk, over 2 jaar staat de koers op 300k, over 7 jaar minimaal 1 miljoen
Stellig. Daar word ik nieuwsgierig van.Het Fantoom schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 10:45:
[...]
Ik kan je vast feliciteren Henk, over 2 jaar staat de koers op 300k, over 7 jaar minimaal 1 miljoen
Betekent dit dat je bereid bent al je (spaar)geld in Bitcoin te steken, en misschien ook mensen om je heen adviseert hetzelfde te doen?
Maktub
Er zijn talloze Duitse stouts.anandus schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 10:22:
[...]
Misschien heeft hij z'n spaargeld nodig tussen nu en 2 jaarMrMrq schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 10:51:
[...]
Stellig. Daar word ik nieuwsgierig van.
Betekent dit dat je bereid bent al je (spaar)geld in Bitcoin te steken, en misschien ook mensen om je heen adviseert hetzelfde te doen?
Nee slechts een klein deel ervan. Ik ben al tevreden met een 3dehands Lamborghini Gallardo. Als ik er alles in zou stoppen zou ik vies rijk worden en daar word ik waarschijnlijk alleen maar lui en verwend van. Mensen die vies rijk worden geen probleem vinden adviseer ik om het wel te doen, maar ik ben geen financieel adviseur.MrMrq schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 10:51:
[...]
Stellig. Daar word ik nieuwsgierig van.
Volgens mij zijn de meeste Duitse dames wel een beetje stout, tenminste die ik ken
Rekt het niet dan scheurt het wel.JDx schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 10:44:
[...]
Alsof rekt een echt woord is
ADA blijkt overigens eindelijk eens onder de 1,50 lijkt he.
Soms koop ik ADA want dat klinkt zo lekker Adaaa

Een normaal Nederlands woord dat rekt. Dat de Engelsen/Amerikanen er een andere betekenis aangeven moeten zij weten
(incognito werkt)
[ Voor 8% gewijzigd door JDx op 29-05-2021 11:11 ]
Bots en traders..fRiEtJeSaTe schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 11:00:
Op een gegeven moment moeten alle angstpoepers er toch uit zijn zou je zeggen. Ben wel klaar met dat heen en weer geschommel.
Zero.
Maakt ook niet uit haha de chaos komt nog wel.
Bij lage fee's kunnen die bots in principe bij elke cent daling en stijging kopen en verkopen?
Hehe, wil ADA kopen onder de 1,45 maar blijkbaar is dat voor meer mensen een grens ofzo.keepitfrosty schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 11:13:
[...]
Maakt ook niet uit haha de chaos komt nog wel.
Meh, ik ga autowassen ofzo, kom ik ook niet in de verleiding om weer te kopen voordat het nog verder zakt.
[ Voor 36% gewijzigd door JDx op 29-05-2021 11:15 ]
Hier idem voor DOT onder 20 dollar. Ik ga zo aan het bier dus er zal vanavond of vannacht wel een instant buy plaatsvinden, alhoewel ik verwacht dat het morgen nog lager kan?JDx schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 11:14:
[...]
Hehe, wil ADA kopen onder de 1,45 maar blijkbaar is dat voor meer mensen een grens ofzo.
Meh, ik ga autowassen ofzo, kom ik ook niet in de verleiding om weer te kopen voordat het nog verder zakt.
Volgens mij schijnt de zon, zo eens kijken.
[ Voor 57% gewijzigd door Pelox op 29-05-2021 11:36 ]
Zero.
Tja, of dit is het nieuwe normaal/plafond. Hebben we een correctie gehad.stranger1851 schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 11:32:
Ik vind het ook oersaai, dan nu maar de 30K testen en hopelijk daarna weer aktie en moon
Ik hoop het niet, want ik heb op €29k ingekocht
Haha je kan het niet laten hePelox schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 11:34:
Opnieuw dubbel genaaid. Vannacht verkocht.. vanmorgen teruggekocht, gelukkig niet all in..
Hahaha, je dacht toch niet dat de weakhands de reden zijn van dit geschommel?fRiEtJeSaTe schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 11:00:
Op een gegeven moment moeten alle angstpoepers er toch uit zijn zou je zeggen. Ben wel klaar met dat heen en weer geschommel.
De weakhands zijn er inderdaad al lang en breed uit.
Het is nu het speelveld van speculanten en daytraders in de gloria. Dat blijkt toch overduidelijk uit het heen en weer gepump en gedump spel.
Daar kun je zelf aan meedoen of niet. Maar het spel van de bots die de koers bepalen kun je bijna niet winnen. Je kunt wel geluk hebben als je mazzel hebt. Maar de angst emotie is over het algemeen de grootste dealbreaker. En angst daar hebben die bots nou net geen last van
Het moet toch een keer positief uitpakken zou je denken.. maar nee hoor.
Dan maar van de zon genieten.
Zero.
Komt wel denk ik zo. Btc gaat nog wel verder door het putje.JDx schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 11:14:
[...]
Hehe, wil ADA kopen onder de 1,45 maar blijkbaar is dat voor meer mensen een grens ofzo.
Al met al ziet heel de markt en nogal slecht uit.. dit komt niet meer goed op korte termijn.. hodl en eind van het jaar nog maar zien..
[ Voor 60% gewijzigd door Pelox op 29-05-2021 11:46 ]
Zero.
Nee, angst hebben bots geen last van wel van domheid als ze elkaar opjagen en met een domino effect gaan verkopen.Ricardovv schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 11:36:
[...]
Hahaha, je dacht toch niet dat de weakhands de reden zijn van dit geschommel?
De weakhands zijn er inderdaad al lang en breed uit.
Het is nu het speelveld van speculanten en daytraders in de gloria. Dat blijkt toch overduidelijk uit het heen en weer gepump en gedump spel.
Daar kun je zelf aan meedoen of niet. Maar het spel van de bots die de koers bepalen kun je bijna niet winnen. Je kunt wel geluk hebben als je mazzel hebt. Maar de angst emotie is over het algemeen de grootste dealbreaker. En angst daar hebben die bots nou net geen last van
Precies dat moet je dus niet willen.
Henk en Ingrid verkopen ook maar dat is een druppel op de gloeiende plaat.
Wat ook erg opvalt dat er uit het niets de laatste ruime week een continue stroom aan negatieve berichtgeving lijkt te worden verspreid.
Alsof deze opgespaard worden om ze vervolgens iedere dag volgens een bepaalde periode te gaan verspreiden.
Positieve en negatieve berichten zijn er natuurlijk altijd maar meestal in balans zodat er geen groot verstorend effect vanuit kan gaan. Hooguit een procentje of 5 omhoog of omlaag.
Ik geloof echt niet in complottheorieën maar soms lijkt het tè toevallig dat alles samenkomt.
Zo, nu de tuin in het is eindelijk mooi weer dus tijd om daarvan gebruik te maken.
Waarom sepa en niet iDeal? Of maak je bedragen van 10 euro over via sepa dat die 1.30 ideal fee te hoog wordt? De tijd van storten en in je wallet kan je beoogde crypto aankoop al meer dan die 1.30 gestegen zijn.rjharms schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 07:33:
Goedemorgen,
Zijn er mensen die inmiddels ervaring hebben met SEPA van Binance en Bitvavo? Wat werkt beter en wat is voordeliger? Ik gebruik vooralsnog alleen Bitvavo.
Ik ben oprecht benieuwd waarom mensen überhaupt nog sepa gebruiken, tenzij je geen iDeal mogelijkheid met je bank hebt natuurlijk.
Ja, maar vanaf 35k al tot 3x iemand die alles opkoopt. Ik verwacht wel een bericht van MicroStrategy of Tesla dat ze weer xx BTC hebben gekocht met een avg prijs van 35kPelox schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 11:44:
Gewoon een continue verkoopdruk. Toch bijzonder.
Al met al ziet heel de markt en nogal slecht uit.. dit komt niet meer goed op korte termijn.. hodl en eind van het jaar nog maar zien..
Verwijderd
Inderdaad, zo werkt dat.wouterwouter2 schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 11:48:
[...]
Ja, maar vanaf 35k al tot 3x iemand die alles opkoopt. Ik verwacht wel een bericht van MicroStrategy of Tesla dat ze weer xx BTC hebben gekocht met een avg prijs van 35k
Straks hoor je weer geklaag dat men te laat is met inkopen en de prijzen zo zijn gestegen.
Daar ben je dus zelf bij.
Als jij niet koopt doet een ander dat wel!
Verkoopdruk is onzin, als veel mensen willen verkopen kan dit alleen als er net zoveel kopers zijn.
Zijn er geen kopers dan zijn er ook geen transacties.
Orders die klaar staan om gevuld te worden..
Dus op 30K zal er een order van bijna 1000 BTC ingeschoten worden..
Niet dus. Men baseert het op het verleden. Maar de toekomst is totaal onzeker.Verwijderd schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 11:54:
Op internet en YouTube zie ik wel eens artikelen over price predictions van bepaalde munten. Maar dit is toch eigenlijk een wassen neus toch? Hoe weten mensen nou hoe hoog een munt kan staan?
Gewoon wat roepen en als je geluk hebt, kan je tenminste zeggen dat je het goed had!Verwijderd schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 11:54:
Hoe weten mensen nou hoe hoog een munt kan staan?
Of van die charts die in 2028 een dipje laten zien, net zo geloofwaardig..
Omdat het met Sepa ook binnen 10 minuten erop staat. En als je per direct geld erin wilt pompen is dat altijd een opwelling en dus per definitie fout.mannowlahn schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 11:47:
[...]
Waarom sepa en niet iDeal? Of maak je bedragen van 10 euro over via sepa dat die 1.30 ideal fee te hoog wordt? De tijd van storten en in je wallet kan je beoogde crypto aankoop al meer dan die 1.30 gestegen zijn.
Ik ben oprecht benieuwd waarom mensen überhaupt nog sepa gebruiken, tenzij je geen iDeal mogelijkheid met je bank hebt natuurlijk.
Mits de order blijft staanBTFD schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 11:54:
[...]
Orders die klaar staan om gevuld te worden..
Dus op 30K zal er een order van bijna 1000 BTC ingeschoten worden..
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
beter dan groen en rood?MicroWhale schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 12:10:
Tip van de dag: Ga lekker naar buiten. Daar is het nu enorm groen en blauw. Erg de moeite waard.
Om daarna te kunnen roepen dat we de dip gemist hebben?MicroWhale schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 12:10:
Tip van de dag: Ga lekker naar buiten.
Klopt, Google doet suggesties voor je zoekterm op basis van je zoekgeschiedenis
Maktub
Hindsight 20/20 - maar deze ochtend nog getwijfeld om klein beetje bij te kopen - helaasSkyThes schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 12:26:
CELR gaat er weer lekker vandoor 😎
Wilde het net zeggen. Celr is er klaar mee: enkeltje naar de maanSkyThes schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 12:26:
CELR gaat er weer lekker vandoor 😎
Aangezien SEPA ook vrij vlot gaat. Niet specifiek een voorkeur voor het een of het ander. Was vooral benieuwd naar de meerwaarde van het direct plaatsen van Fiat op Binance ipv gebruik te maken van Bitvavo. Of dat veel voordeliger is. Heb bij Binance nog geen verificatie gedaan, dus ben aan het overwegen of ik dat wel of niet wil.mannowlahn schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 11:47:
[...]
Waarom sepa en niet iDeal? Of maak je bedragen van 10 euro over via sepa dat die 1.30 ideal fee te hoog wordt? De tijd van storten en in je wallet kan je beoogde crypto aankoop al meer dan die 1.30 gestegen zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door rjharms op 29-05-2021 12:41 ]
Liever een dip missen dan een mooie dagBTFD schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 12:20:
[...]
Om daarna te kunnen roepen dat we de dip gemist hebben?
F*ck die munten
[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 29-05-2021 13:20 ]
Zero.
Inderdaad, dips missen kunnen we meerdere keren per week
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Kan binnen 10 minuten kan ook langer zijn. Als ik nu een flinke dip zie wil ik daar wel van profiteren dus in die zin is dat misschien een opwelling maar zie daar geen problemen mee. Misschien heeft iemand een alert aanstaan op een prijs niveau en dan is het een wel overwogen beslissing. Kan je vervolgens gaan wachten tot de sepa klaar is ik snap dat echt niet. Investeren in crypto en moeilijk doen over E1,30.fRiEtJeSaTe schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 12:00:
[...]
Omdat het met Sepa ook binnen 10 minuten erop staat. En als je per direct geld erin wilt pompen is dat altijd een opwelling en dus per definitie fout.
Ik wil pas geld sturen als iets een bepaald punt bereikt. Als ik geld naar binance gooi is de kans groot dat ik dat alweer ergens in stopZ daarom vind ik het prettiger pas over te maken als mijn beoogde doelen geraakt worden.rjharms schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 12:41:
[...]
Aangezien SEPA ook vrij vlot gaat. Niet specifiek een voorkeur voor het een of het ander. Was vooral benieuwd naar de meerwaarde van het direct plaatsen van Fiat op Binance ipv gebruik te maken van Bitvavo. Of dat veel voordeliger is. Heb bij Binance nog geen verificatie gedaan, dus ben aan het overwegen of ik dat wel of niet wil.
Zelfde geld voor ideal. Beide systemen krijgen directe confirmatie en beide systemen zou een merchant direct kunnen verwerken. Sterker nog, een ideal betaling krijgt de merchant een confirmatie van maar het daadwerkelijke geld komt later pas, bij de sepa transactie heeft de merchant het geld ook echt direct binnen en beschikbaar om zelf ook weer weg te boeken. Of ze dat (het automatisch verwerken) wel of niet doen ligt aan de merchant. Verder heb je uiteraard ook nog genoeg banken die geen ideal ondersteunen. Het directe voordeel van ideal in deze is dan eigenlijk 'niks hoeven invoeren' gewoon klikken klikken vingerafdrukje klaar.mannowlahn schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 13:00:
[...]
Kan binnen 10 minuten kan ook langer zijn. Als ik nu een flinke dip zie wil ik daar wel van profiteren dus in die zin is dat misschien een opwelling maar zie daar geen problemen mee. Misschien heeft iemand een alert aanstaan op een prijs niveau en dan is het een wel overwogen beslissing. Kan je vervolgens gaan wachten tot de sepa klaar is ik snap dat echt niet. Investeren in crypto en moeilijk doen over E1,30.
[ Voor 12% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 29-05-2021 13:03 ]
Als je lekker van de natuur hebt genoten dan denk je bij groen en rood aan rode rozen ipv candles.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Zo is het tot nu altijd geweest, maar of dat nu op het moment nog zo geldt weet je nooit.Cis schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 13:09:
Is het nog steeds statisch zo dat BTC op maandagochtend het goedkoopst is en in de loop van de week duurder wordt, totdat het vanaf vrijdag weer in een slop raakt?
Want resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, of zoiets...
Ja het kan nog lager, misschien wel tot 20k. Deze situatie kan weken duren, maar kan ook maanden duren.Erazzzer schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 13:17:
Sjonge jonge, is de bodem nou nog niet bereikt? Ik blijf maar geld verdampen.
Geld verdampen? Zolang je niet verkoopt is er toch nog niks verdampt? Het zit alleen "even" vast. Hetzelfde als je een huis hebt gekocht, of aandelen. Beter maak je je geen zorgen en ga je leuke dingen doen.
De zon schijnt.
Dat "even" van kan ook een jaar of 4 duren of voor altijd.KcRp schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 13:24:
[...]
Ja het kan nog lager, misschien wel tot 20k. Deze situatie kan weken duren, maar kan ook maanden duren.
Geld verdampen? Zolang je niet verkoopt is er toch nog niks verdampt? Het zit alleen "even" vast. Hetzelfde als je een huis hebt gekocht, of aandelen. Beter maak je je geen zorgen en ga je leuke dingen doen.
De zon schijnt.
Zero.
Ja joh.. het motiveert niet echt dit. Straks geeft iedereen het op met deze onzin.fRiEtJeSaTe schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 13:24:
Ik DCA me het leplazarus. Maar het houdt ergens op.
Zero.
Mina direct op Kraken is wel mooi ja. Heb daar sowieso een account, dus kan die dan gebruiken. Echter zit ik ook te denken aan die super charge staking. Nog ff wat meer in verdiepen.blabla1986 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 20:22:
[...]
Ik denk dat het sentiment toch wel een grote invloed heeft. Veel mensen zullen de afgelopen weken hebben ingeleverd en daarmee zullen er ook neer mensen zijn die direct willen verkopen. Een paar flinke groen kaarsen dit weekend, zouden de prijs goed doen.
Er is in ieder geval genoeg hype rond deze ICO. Vanaf 1 juni is Mina overigens ook beschikbaar op Kraken.
Ben in ieder geval blij dat ik een topper als Mina heb.
Tomorrow is not today!
Verwijderd
Het kan inderdaad voor altijd dalen, maar met de huidige staat van de crypto's weet ik niet of dat gaat gebeuren. Ik heb er nog steeds vertrouwen in omdat er meer grote bedrijven (Tesla, Apple) en dat dat er ook overheden zijn die er gebruik van gaan maken. (https://africa.cardano.org/ )Pelox schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 13:25:
[...]
Dat "even" van kan ook een jaar of 4 duren of voor altijd.
Dat ik morgen niet kan gaan verhuizen, tja.. ik heb meer geduld nodig haha.
oke nu definitief: ik stop met traden via futures! elke dag Rekteroni eten smaakt niet zo lekker
nothing stops this train
Wat is de huidige kijk op deze coin? Scam of legit?
https://www.coingecko.com/en/coins/truebit-protocol
Ik wacht sws nog even af. Hoop dat het nog wat verder gaat dalen.
[ Voor 39% gewijzigd door _Gast_ op 29-05-2021 13:42 ]
Noted!Kol Nedra schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 13:35:
oke nu definitief: ik stop met traden via futures!
Zo is het! Vanaf nu alleen nog maar longs.Kol Nedra schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 13:35:
pfff had leuke winsten gehad met shorts, maar door fout alle winst gelijk weer verdampt![]()
oke nu definitief: ik stop met traden via futures! elke dag Rekteroni eten smaakt niet zo lekker
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Bijvoorbeeld wachten tot BTC door de 35.000 zakt of ADA onder de 1,45 noem maar op. Maar dan niet wachten omdat USDC niets doet en er niks gebeurt, andere dingen doen helpt, maar wordt ook saai.
Conclusie is dat dit niks voor mij is, maar toch volhouden om niet met verlies uit te stappen
Waarom heet het eigenlijk een long?
[ Voor 17% gewijzigd door JDx op 29-05-2021 13:45 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!