Haha, haat? Ik probeer het hier gewoon bij de feiten te houden.
Misschien even goed de grafiekjes bekijkenSinds maart. De grafiek laat tot maart zien. In maart waren er in totaal 60,689 transacties. Dus daarvan zijn er 13,000 Doge. De nummer 3. Oftewel: 21,42%. Vind ik een hele mooie prestatie.
Jouw tweet kijkt waarschijnlijk naar maart tm nu (als de cijfers überhaupt al kloppen, want het is niet te valideren afaik).
Sowieso niet alleen naar maart, want als je over de grafiek hovert zie je dat 3,3% van de transacties in maart DOGE betrof.
BTC (71%), BCH (14%) en ETH (10%) kenden dus toch een beetje meer transacties.
Leuke prestatie hoor, dat wel. Wellicht dat een stijging van een factor 1000 daaraan mee heeft geholpen?
Maar nogmaals, als jij vind dat een 'currency' gedefinieerd wordt door veel transacties, dan zou ik toch eens naar dat grote boze BTC kijken - want die loopt nog mijlenver voor
Voor de duidelijkheid: ik vind dat zelf een slechte definitie.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nbfdiQOEErjK3MHYLJFfLf0g.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/cl9B8yl5jYmBkMkFXROqtcMx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/K0ijQdBU9c5rpWl3Fi3lNIdq.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/HxzCFzebHHC5B9fS0JS8Olmd.gif?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UYkAYJ4YSo2ng4wQ3JyqGhSF.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/CNWaPDDY2IfbxSCX7oDQA18m.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/v6Uq7JjLiQLutKqln6RxHsaf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5kymhLpxzbPrF3SA4qwPHKdu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FzV1h8DYzmoUjumzdbQ8DHMx.jpg?f=fotoalbum_large)