Inderdaad, nu nog vasthouden voor 40 min...
Voor de gein "daytrading" gedaan met Bitcoins.. was even bored op werk.
Toch mijn pizza voor vanavond weer verdient + een cola light!
Verliepen er ook geen futures vandaag? Of was dat alweer afgelopen vrijdag..
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Vandaag verlopen toch weer die opties op BTC.
Begint een soort van trend te worden en morgen krabbelt die weer op.
[ Voor 70% gewijzigd door FNale op 28-05-2021 14:20 ]
Morgen? Maar morgen is het weekend toch? Dat betekent dat de koers neergesabeld wordt om op maandag weer op te krabbelen.FNale schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 14:18:
Zijn ongeveer 3 uur geleden verlopen (8 UTC). Kan nog wel een paar uur na-ijlen.FNale schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 14:18:
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
🤔ik had gelijk met de daling had er alleen 20% voor gepakt en niet 35% bij sommige..
Kijk dat bedoelde ik.
Dus weer even MOON vanaf nu
https://cryptocurrency-ni...dag-is-voor-bitcoin-1.pngMorgen, aanstaande vrijdag, is een belangrijke dag voor Bitcoin. Er verlopen dan maar liefst 53.400 bitcoin optiecontracten, ofwel ongeveer 2,1 miljard dollar (1,7 miljard euro).
[ Voor 26% gewijzigd door FNale op 28-05-2021 14:22 ]
Wordt wel heel groot over gedaan, maar op het totale marktkapitaal is 2,1 miljard natuurlijk geld maar eigenlijk niksFNale schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 14:21:
Kijk dat bedoelde ik.
[...]
https://cryptocurrency-ni...dag-is-voor-bitcoin-1.png
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Verwijderd
Sorry, heb de hele morgen in een hoekje van de kamer in een foetushouding hopium liggen roken.WhySoSerious schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 14:14:
Mooi die bounce.
@Verwijderd een x125 short geopend zeker?
Huilend.
Welke dag is het trouwens?
Ah, het is weer eens zover, 'de elite' en 'de whales' hebben het weer eens gedaan. Nou, gelukkig is het een openbare blockchain, dus graag even een lijstje van die dumpende whale-elite dan.Thommie.nl schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 13:42:
[...]
Dat aanvallende was niet de bedoeling, mijn excuses daarvoor het was grappig bedoelt.
Maar Malarky, jij loopt toch ook allang genoeg mee het patroon te herkennen, en ja het kan best hoor dat ik er geen reet van snap en dit keer mis zit.... Maar ik probeerde, zoals me eerste posts al aangaf, mensen een headsup te geven van een heel simpel spelletje wat de elite met ons speelt. Tis uiteindelijk toch echt geld waar het over gaat. Voor de halving stonden bijv ICX op 0.16, XRP op 0.17, en dan noem ik 2 muntjes die geen run hebben gehad.,.....
Alles is al minimaal X 10 gegaan om dan te beweren dat de Bullrun nog komt.... Sorry hoor maar de whales hebben 3 jaar lang alles opgekocht, en het afgeloipen jaar alles opgepompt, en gedumpt op het volk wat nu nog verwacht dat de bullrunn doorgaat.... Nou nee ik denk oprecht dat de whales nog genoeg over hebben om de boel vreselijk in te laten klappen.
Neem het iig mee in je achterhoofd.
Dat is alles.
Openbare blockchain lol, er is niks openbaars aan whales saldi op de exchanges, dus dat lijstje dat je graag geleverd wil krijgen.. daarvoor moet je bij CZ zijn.Glenn Hoddle schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 14:30:
[...]
Ah, het is weer eens zover, 'de elite' en 'de whales' hebben het weer eens gedaan. Nou, gelukkig is het een openbare blockchain, dus graag even een lijstje van die dumpende whale-elite dan.
Godsamme, als je die dip toch eens goed kon inschatten.
Heb nu met mijn diamond hands gelukkig wel door de dip gehodled.
Heb nu met mijn diamond hands gelukkig wel door de dip gehodled.
Mja.. maar toen Tesla 1.5miljard kocht sprong het 20% omhoog.Trackerfire schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 14:25:
[...]
Wordt wel heel groot over gedaan, maar op het totale marktkapitaal is 2,1 miljard natuurlijk geld maar eigenlijk niks
Van die 2.1miljard was het overgrote deel een put optie, geen idee wanneer deze afgesloten was maar als die put op 35k stond kan echt wel een groot effect hebben
Dr. Oetker weer 3 voor 5 euro?mentalozzie schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 14:18:
Voor de gein "daytrading" gedaan met Bitcoins.. was even bored op werk.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Ik denk dat het niet omhoog ging omdat Tesla kocht maar omdat 'iedereen' ging kopen omdat Tesla kocht?
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Ik zou er niet vanuit gaan dat het al voorbij is. Mijn short van vanmorgen laat ik in elk geval nog open staan. Denk dat we zeker nog door de 35k heen gaan en waarschijnlijk flink lager.
Verwijderd
Ik zag hier net een roze whale door de straten zweven terwijl er bloemetjes uit zijn luchtgat spoten...Glenn Hoddle schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 14:30:
[...]
Ah, het is weer eens zover, 'de elite' en 'de whales' hebben het weer eens gedaan. Nou, gelukkig is het een openbare blockchain, dus graag even een lijstje van die dumpende whale-elite dan.
Teveel hopium.
Tesla was op sentiment én in een reeds fors opgaande beweging/bestaande rally. Opties zijn er iedere maand weer. Tesla die iets aankondigd en later weer intrekt niet. Of inmiddels welJoebarRC schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 14:35:
[...]
Mja.. maar toen Tesla 1.5miljard kocht sprong het 20% omhoog.
Van die 2.1miljard was het overgrote deel een put optie, geen idee wanneer deze afgesloten was maar als die put op 35k stond kan echt wel een groot effect hebben
Nou wordt het helemaal mooi, whales die market sellen op Binance, ha! Die doen OTC-verkopen. En die inflow van wallet naar exchange is gewoon te zien hoor. De verkoop zelf inderdaad niet, maar het is genoeg info om een lijstje whales die heel veel BTCs naar exchanges bewegen vlak voor een daling te maken. Als ze er zijn ten minste.Sahara schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 14:33:
[...]
Openbare blockchain lol, er is niks openbaars aan whales saldi op de exchanges, dus dat lijstje dat je graag geleverd wil krijgen.. daarvoor moet je bij CZ zijn.
Ja, vanaf nu gaat het allemaal weer omhoog.Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 14:40:
ben ik de enige die short blijf gaan?
Ben ik er weer ingetuind vanmorgen... ik moet echt stoppen met luisteren naar die bears hier met die 20k praat..
[ Voor 11% gewijzigd door Pelox op 28-05-2021 15:34 ]
Zero.
Wel even wachten tot ik genoeg heb om daarmee LAMBO te gaan graag
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Nog geen MaanDag helaas…Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 14:25:
[...]
Sorry, heb de hele morgen in een hoekje van de kamer in een foetushouding hopium liggen roken.
Huilend.
Welke dag is het trouwens?
Gelukkig wel vrijdag.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
diminishing returns vergeten? Anders zou BTC nu ook wel op een miljoen staan.
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Wait... wut? Zit jij verder te kijken dan 10 second charts?wouterwouter2 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 14:17:
[...]
Inderdaad, nu nog vasthouden voor 40 min...
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Glenn, jij weet heel goed dat we het over jou hebben.... Je zit gewoon naar complimentjes te vissenGlenn Hoddle schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 14:30:
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door Ngangatar op 28-05-2021 14:53 ]
Betekent dat de echte dip nog moet komenAli Baba 1001 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 14:46:
[...]
Nog geen MaanDag helaas…
Gelukkig wel vrijdag.
Net gezien dat Flabber Buitenbeeld weer terug is. Mijn dag kan niet meer stuk.
(Niet van Flabber dan).
(Niet van Flabber dan).
[ Voor 14% gewijzigd door Stokstaart op 28-05-2021 14:55 ]
Alles in de Fiat toch.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Verwijderd
Al die drukte... Heb de hele morgen niet gekeken en dan is er weinig veranderd.
Wat omprutsen in de tuin, lekker man.
Hopen dat de zomer snel inkickt. Kan het zwembad weer omhoog. Beetje zuip'n, beetje hodl'n, mooi werk.
We zien vanzelf wel weer wat de koers doet. Mochten we rekteroni laag gaan, beetje koop'n. Mochten we stock 2 flow moonlevels gaan, beetje verkoop'n.
Meer hoef je er uiteindelijk ook niet van te maken.
Dat felle gestrijd om of het nu bearish of bullish is, lekker boeiend.
1 markt = 1 markt. Kan omhoog, kan omlaag.
Niet teveel centjes erin klappen en 't komt allemaal wel goed.
Hopen dat de zomer snel inkickt. Kan het zwembad weer omhoog. Beetje zuip'n, beetje hodl'n, mooi werk.
We zien vanzelf wel weer wat de koers doet. Mochten we rekteroni laag gaan, beetje koop'n. Mochten we stock 2 flow moonlevels gaan, beetje verkoop'n.
Kan jij je mij het adres van je hopiumdealer geven want dat spul wil ik ook wel.Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 14:38:
[...]
Ik zag hier net een roze whale door de straten zweven terwijl er bloemetjes uit zijn luchtgat spoten...
Teveel hopium.
Moon soon, daar twijfel ik niet aan.
Precies dit @VerwijderdVerwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 14:58:
Ik verkoop helemaal niks meer, hodl moon of rekt.
[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 28-05-2021 15:04 ]
Zero.
BNB van 313 naar 344 in een half uurtje. Wauw xD
nou maar weer een 40x long geopend kijken of dat een beter effect heeft dan de longs van Jaapio
Vanochtend bijna mn linkjes eruit gegooid om lager terug te kopen. Gelukkig niet gedaan.
Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 14:58:
Jonguh! Dit is toch veel teveel tekst voor op een tegeltje!
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Daar ging mijn Spa Rood mijn mond in en mijn neus weer uit.... En bedankt....MicroWhale schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 15:06:
[...]
![]()
Neus REKT
Verwijderd
Beetje zuip'n, beetje hodl'n.MicroWhale schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 15:06:
[...]
![]()
Tegeltjes samenvatting:MicroWhale schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 15:06:
[...]
![]()
"1 markt = 1 markt. Kan omhoog, kan omlaag, maar 't komt allemaal wel goed."
Zero.
Als Azie eens gaat slapen dan kunnen wij het hier proberen recht trekken
Truste, recht omhoog graag :-) Ik weet vandaag niet hoe mijn portfolio er aan toe is want de Blockfolio app blijft crashen sinds vanmiddag.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
die is rekt dus?sh4d0wman schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 15:19:
Truste, recht omhoog graag :-) Ik weet vandaag niet hoe mijn portfolio er aan toe is want de Blockfolio app blijft crashen sinds vanmiddag.
Ja de laatste update was niet zo best. Onlangs ook al gebeurd en dan duurt het gewoon ruim een dag voordat ze weer een nieuwe update klaar hebben.sh4d0wman schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 15:19:
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Serieus.. blockfolio?sh4d0wman schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 15:19:
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
Dit topic zou eigenlijk de naam "1 Minute Candle Slowchat" moeten hebben. Één groene omhoog, meteen moon
Voor iedereen die van koers shenanigans houd: check AMC van de afgelopen dagen...
Betere suggesties? Ik vind BF een prima portfoliotracker.
Binance!Ngangatar schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 15:28:
[...]
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
De 15 minute is best kort om zo te gebruiken he, dan is een beetje positieve aankoop al snel een uitbreker.jorwas schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 15:23:
We zitten nu tegen het randje van de neerwaardse band aan te hikken, hoop dat we er door heen breken en niet terug naar beneden vallen
[Afbeelding]
Blockfolio is prima, maar ben meer fan van Delta.Ngangatar schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 15:28:
[...]
heb je gelijk in ja!, thanks, al loopt deze het zelfde op de 1H en 4H time frameNgangatar schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 15:29:
[...]
De 15 minute is best kort om zo te gebruiken he, dan is een beetje positieve aankoop al snel een uitbreker.
[ Voor 9% gewijzigd door jorwas op 28-05-2021 15:31 ]
Denk eerder dat we dalen naar 30k, bloed weekend komt eraan 🥲
nothing stops this train
Lekker blijven zitten we gaan toch moon volgens de geleerden hier.Kol Nedra schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 15:32:
Denk eerder dat we dalen naar 30k, bloed weekend komt eraan 🥲
Ik gebruik Delta en content van. Je kan Binance connecten aan Delta zodat je ze er niet manueel moet in droppen.Ngangatar schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 15:28:
[...]
Het is hier vandaag zo rustig nog niet geweest - iedereen aan het genieten van de groene staafjes
Aan het genieten van die groene cilinders denk ik.forzaracing schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 15:52:
Het is hier vandaag zo rustig nog niet geweest - iedereen aan het genieten van de groene staafjes
Klein ritje gemaakt op SOL vanaf 28,50, nu in MDX 15 dagen staken.
Straks genieten van gele pretcilinders met een mooie witte rolkraag.Side-Kick schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 15:54:
[...]
Aan het genieten van die groene cilinders denk ik.
Heb genoeg rode en groene candles gezien voor vandaag
[ Voor 10% gewijzigd door BootjeVaren op 28-05-2021 15:58 ]
Een candle springt op rood, een ander weer op groen. In Cryptoland is altijd wat te doen.forzaracing schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 15:52:
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Owh wauw.. ARK heeft een spread van 2 tot 4 %
Wie bouwt daar even een brug?
Wie bouwt daar even een brug?
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
wouterwouter2 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 16:05:
[YouTube: Fruit Joy commercial from the 90s (Dutch)]
Hey, nu is 'ie weer rood
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Verkopen ze die ijsjes nog? Krijg er trek vanwouterwouter2 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 16:05:
Hey, nu is 'ie weer rood
Deze vind ik nog net iets mooier..wouterwouter2 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 16:05:
Hey, nu is 'ie weer rood
Eigenlijk is crypto nu momenteel in een stadium gekomen dat het enkel nog trading is.
enkele van mijn vrienden die er in zaten als hodlers zijn er ondertussen al mee gestopt en hebben profit genomen.
Kijkende naar de grafieken is BTC een speelbal geworden van automatische trades
Lijkt wel alsof 50% bots zijn
enkele van mijn vrienden die er in zaten als hodlers zijn er ondertussen al mee gestopt en hebben profit genomen.
Kijkende naar de grafieken is BTC een speelbal geworden van automatische trades
Lijkt wel alsof 50% bots zijn
Een tijdje geleden kwam iemand hier met een mooie link naar een plek op de BSCscan pagina waar je kon zin welke munten er gemaakt waren. Elke minuut komt er wel een BSCcoin bij.
Iemand enig idee wat de url was?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
https://poocoin.app/apeGelukszoekr schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 16:21:
Een tijdje geleden kwam iemand hier met een mooie link naar een plek op de BSCscan pagina waar je kon zin welke munten er gemaakt waren. Elke minuut komt er wel een BSCcoin bij.
@A87 Het kan maar 2 kanten op, naar boven en beneden. Hoe verwarrend kan het zijn
Hoe vaker deze 'support' lijn wordt getest hoe groter de kans dat hij erdoorheen zakt naar lagere regionen. Ik ben toch voorzichtig wat meer bearish aan het worden op korte termijn
valt toch wel mee als M15 bekijkt. Zolang de weerstand (lower high) niet gebroken is dan blijven in de neerwaardse trend. Hoger time frames zien er niet echt bullisch uit.A87 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 16:19:
Extreem verwarrende markt
Of deze: https://tokenfomo.io/Gelukszoekr schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 16:21:
Deze bedoel je denk ik: https://bscscan.com/contractsVerified
[ Voor 8% gewijzigd door Enigma30 op 28-05-2021 16:31 ]
Buy small units/bits of Bitcoin a day to keep poverty away
Wat is die gele lijn naast breakout, die staat niet op mijn grafiek?MrFX schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 16:25:
[...]
valt toch wel mee als M15 bekijkt. Zolang de weerstand (lower high) niet gebroken is dan blijven in de neerwaardse trend. Hoger time frames zien er niet echt bullisch uit.
[Afbeelding]
Op de 1 HR is die er nog niet doorheen. Hij wil wel maar het lukt nog niet echt.MrFX schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 16:25:
[...]
valt toch wel mee als M15 bekijkt. Zolang de weerstand (lower high) niet gebroken is dan blijven in de neerwaardse trend. Hoger time frames zien er niet echt bullisch uit.
[Afbeelding]
Dat is de mogelijk retest van een trendbreuk. Vaak wordt de trend doorbroken en volgt er een retest naar de oorspronkelijke trendline om vervolgens weer op te veren en een breakout te forceren. Dit patroon heeft imho een hogere kans van slagen.wouterwouter2 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 16:32:
[...]
Wat is die gele lijn naast breakout, die staat niet op mijn grafiek?
https://www.investopedia..../08/trading-breakouts.asp
Nah, het was een http://bscscan.org/newtokens of iets die contreien.Nopheros schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 16:22:
[...]
https://poocoin.app/ape
@A87 Het kan maar 2 kanten op, naar boven en beneden. Hoe verwarrend kan het zijn
Markt gedraagt zich als verwarde man.A87 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 16:19:
Extreem verwarrende markt
lijkt toch weer een ritje naar beneden te worden helaas.
https://bscscan.com/contractsVerified Deze?Gelukszoekr schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 17:02:
[...]
Nah, het was een http://bscscan.org/newtokens of iets die contreien.
Ik verkoop wel wat geen zin in low low koop morgen wel weer in.😏
markt flikkert uit elkaar maar duidelijk is het niet
[ Voor 180% gewijzigd door A87 op 28-05-2021 17:18 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ja top thanks!
pletter schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 17:12:
Ik verkoop wel wat geen zin in low low koop morgen wel weer in.😏
Als ik voor mezelf spreek heb ik het idee dat ik altijd de meeste winst maak met die muntjes als de koers gewoon maandenlang blijft stijgen, zoals afgelopen oktober t/m januari bv.
Dus van mij mag het wel gewoon gaan stijgen nu zonder 20%+ dips.
Dus van mij mag het wel gewoon gaan stijgen nu zonder 20%+ dips.
[ Voor 4% gewijzigd door Het Fantoom op 28-05-2021 17:18 ]
Positief artikel over crypto in Forbes: Crypto And Blockchain Startups Set Their Sights On The Global Payment Industry.
TLDR: crypto is the future!
Celer (CELR) wordt zelfs in het artikel genoemd. Ik weet dat er een paar hardcore celr shills zijn in dit topic, dus mooie exposure toch?
TLDR: crypto is the future!
Celer (CELR) wordt zelfs in het artikel genoemd. Ik weet dat er een paar hardcore celr shills zijn in dit topic, dus mooie exposure toch?
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Hoe moet je via Bybit Bitcoins omzetten? iemand ervaring?
je krijgt maar 10minuten om transactie te versturen DIt is veeeeel tekort ..
je krijgt maar 10minuten om transactie te versturen DIt is veeeeel tekort ..
God, wat houd ik toch van jullie...
Zo veel mensen en zo veel (verschillende) meningen. En het mooiste is dat de meeste meningen allemaal onderbouwd zijn met een TA grafiek.
Hoe moet ik nu als leek weten wat wijsheid is.
Nu doe ik het tegenovergestelde als @Verwijderd . Dat lijkt redelijk te werken
spoiler:
Grapje Jaapio
Ik HODL en doe alleen nog maar maandelijks DCA'en
En hoop over 4 jaar meer winst te hebben dan nu
Ik HODL en doe alleen nog maar maandelijks DCA'en
En hoop over 4 jaar meer winst te hebben dan nu
WOOWbitconic is echt shjit geworden De arrogantie dat ze je bitcoins binnen 10 min willen
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/GeehrddkhNSXLWvAK5M2wJgL.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/SKcDM2ZROIlbip3D8nNYcBp2.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/A83mlQoXwzFv76TBkQMPazV8.jpg?f=fotoalbum_large)