"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Net verkocht, dus die is nu nog lang niet in zichtme1299 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 11:52:
[...]
Net gekocht, dus die is nu nog lang niet in zicht.
https://www.telegraaf.nl/...euronext-in-cryptofondsen
[ Voor 23% gewijzigd door mengenli op 28-05-2021 11:58 ]
Verwijderd
Als je het voor het daytraden doe of korte termijn snel geld verdienen is is het jammer ja haha.
Wat lijkt dit enorm veel op de trendlijn van 2017 zeg...niet normaal.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Ik probeer net een pizza bij elkaar te handelen.anandus schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 11:56:
[...]
Ach, vroeger kostte een pizza 5000 bitcoin. Het kan een stuk erger
Momenteel staat het -1/8pizza (schiet niet op zo)
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
terug naar 20K zone dananandus schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 11:56:
[...]
Ach, vroeger kostte een pizza 5000 bitcoin. Het kan een stuk erger
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
A87 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 11:55:
bitcoin moeite met 40K dit feest is echt wel voorbij dan
Lower high's niet overtuigend volume
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
En dat is een kaarsrechte Head en shoulders.. dus niet zon nep ding
[ Voor 33% gewijzigd door A87 op 28-05-2021 12:11 ]
Vrouwen bloot.
Ali Baba blij.
Handel dood, crypto rood.
Ali Baba niet blij.
Wat willen we nou…ach ja, alles komt goed.
Hoddel!
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
En daarna? beartrap of bulltrap?A87 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 12:18:
Nu is het afwachten op de laatste panic candle van 30% lang
Geen van beide, niets van te zeggen.
Lekker wachten wat de USA gaat doen zodra ze inloggen. Flushhhh
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Sommige van jullie zijn erger dan enkele mentor-leerlingen tijdens oudergesprekken
Negatief? Ik zit juist met een grote smile alles te volgen vandaag. We zien tenminste weer beweging en beweging biedt kansen.streamnl schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 12:22:
godsamme, wat een negatief gedoe hier....
Sommige van jullie zijn erger dan enkele mentor-leerlingen tijdens oudergesprekken
Echt hè..... Oh man .... De uitkering voor het kind later wordt al aangevraagd bij de eerste 6,5.streamnl schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 12:22:
Kop of munt..
(moet nog weer instappen)
[ Voor 6% gewijzigd door The Chosen One op 28-05-2021 12:25 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Als je voor de lange termijn in een (bit)coin stapt, waarom zou je dan élke dag de koersen in de gaten houden. Het is of REKT of MOON, er niks tussenin en het is een rollercoaster van emoties hier. Wat maakt het uit dat de koers fluctueert?
In het tweede geval (traden) lijkt het mij juist bevordelijk dat de koers regelmatig naar beneden gaat. Om rond de piek te verkopen en in de dip weer bij te kopen.
Corrigeer mij als ik fout zit, maar ik snap de meeste emoties hier niet zo goed (als beginner).
Ga jij eens even lesgeven, "jullie" zijn veel te druk om hier rond te hangenstreamnl schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 12:22:
Zero.
[YouTube: Lando Norris LIVE team radio after Grosjean's HORROR CRASH | 2020 Bahrain GP]
Het is ook mogelijk om een gedeelte van je PF te HODLen en een ander gedeelte gebruiken voor traden. Er zijn veel smaakjes.Rayaxi schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 12:30:
Ik snap de strategieën niet zo goed meer in dit topic. Volgens mij zijn er twee; A) HODL; B) traden.
Als je voor de lange termijn in een (bit)coin stapt, waarom zou je dan élke dag de koersen in de gaten houden. Het is of REKT of MOON, er niks tussenin en het is een rollercoaster van emoties hier. Wat maakt het uit dat de koers fluctueert?
In het tweede geval (traden) lijkt het mij juist bevordelijk dat de koers regelmatig naar beneden gaat. Om rond de piek te verkopen en in de dip weer bij te kopen.
Corrigeer mij als ik fout zit, maar ik snap de meeste emoties hier niet zo goed (als beginner).
Verwijderd
Voor als je misschien enkel je inzet eruit wilt halen. Dan heb je gratis coins.Rayaxi schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 12:30:
Ik snap de strategieën niet zo goed meer in dit topic. Volgens mij zijn er twee; A) HODL; B) traden.
Even wat anders: Interessant leesvoer
https://www.reddit.com/r/...ts/nmsuvn/brace_yourself/
Er is nog optie C: allebei. Er zijn coins die ik HODL en waar ik op een mooi moment in de markt wat fiat voor reserveer om op bij te kopen. Óf omdat ik geloof in het project óf omdat ik zie dat het undervalued is.Rayaxi schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 12:30:
Dit doe ik alleen met de fiat waar ik mee op kansen wacht. De rest is inderdaad lekker HODL en zal ik zeker niet dagelijks meer op prijs checken. Zo goed als. Niet altijd. Soms een beetje teveel op je telefoon. Alleen nog op zondag, ik sweer.
Heb hier m'n OCO op gezet om het weekend mee in te gaan voor zo'n favorietje, kan ik lekker gerust verder aan m'n vrij(e)dag:
Kwaliteitspost dit!Rayaxi schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 12:30:
Het probleem is dat al de meeste mensen in deze space pro-traders en zijn en alles voor de lange termijn kopen
Bitcoin - A weapon of mass disruption
HODL-traders?Gelukszoekr schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 12:36:
[...]
Kwaliteitspost dit!
Het probleem is dat al de meeste mensen in deze space pro-traders en zijn en alles voor de lange termijn kopen
Hoi met Henk, als ik nu uitstap maak ik minder verlies. Als we moon gaan kan ik altijd weer op 55K kopen toch? Als we toch naar 288K gaan maakt dat niet uit toch ?Gelukszoekr schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 12:36:
[...]
Kwaliteitspost dit!
OfftopicPelox schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 12:31:
[...]
Ga jij eens even lesgeven, "jullie" zijn veel te druk om hier rond te hangen
Wat een heerlijke dag vandaag
Denk je dat we ooit naar 55k gaan? Lekker laten staan.Deman23 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 12:45:
[...]
Hoi met Henk, als ik nu uitstap maak ik minder verlies. Als we moon gaan kan ik altijd weer op 55K kopen toch? Als we toch naar 288K gaan maakt dat niet uit toch ?
Geloof je niet dat we naar 55k gaan? Uitstappen, niet meer instappen, je gelooft er toch niet in.
Weet je het niet zeker? Is dit geld dat je kunt missen? Lekker staan laten.
Wil je dit geld niet missen? Uitstappen en niet meer instappen.
Complex hoor.
Cool, doet me denken aan mijn houtdraaiers dagenstreamnl schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 12:48:
[...]
Offtopic
***members only***
Wat een heerlijke dag vandaag
Sla jij anders even 17 topics aan slowchat plat in een paar zinnenBrontosaurus99 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 12:49:
[...]
Denk je dat we ooit naar 55k gaan? Lekker laten staan.
Geloof je niet dat we naar 55k gaan? Uitstappen, niet meer instappen, je gelooft er toch niet in.
Complex hoor.
Zonder gekheid, het is soms ook best complex. Ik snap de emoties best wel. Afspraken met je zelf maken en nakomen kan een hoop schelen. Maar bij emotie kunnen afspraken ook weet vervagen..Brontosaurus99 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 12:49:
[...]
Denk je dat we ooit naar 55k gaan? Lekker laten staan.
Complex hoor.
Wyckoff
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
edit:
sorry dacht dat het SC was
[ Voor 12% gewijzigd door Aslanboy1905 op 28-05-2021 13:39 ]
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Nee, maar wel een schop omlaag if you likejuiced01 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 13:30:
Kan iemand Bitcoin even een schop omhoog geven thx!
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Helaas kennen die geen genade maar alleen angst.
Zodat je weer positie kan nemen in altcoins zekerjuiced01 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 13:30:
Kan iemand Bitcoin even een schop omhoog geven thx!
** Knip, iets vriendelijker mag wel **anti elppa schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 08:12:
[...]
je roept nogal wat. bullrun in 2017 duurde 780 tot 850 dagen afhankelijk hoe je er naar kijkt wat de bodem was. Zelfs 2013 duurde nog langer dan de getallen waar jij mee komt. Sowieso kom je nogal over alsof je alles al weet. Bij crypto weet je nooit alles zeker.
Ik zeg niet dat je geen gelijk zou kunnen hebben, gaat om de manier waarop.
Persoonlijk is mijn mening (gebaseerd op onchain data) dat we nog lang niet op het einde van de bullmarkt zitten, maar er wel grote kans dat we een mini bear krijgen zoals 2013
Trust me, been there done that. Dus ja ik heb het al 3 keer meegemaakt nu.
Maargoed wellicht is het inderdaad dit keer anders....
Ik voorspel je dat hij als een malloot richting de 28 gaat, kleine bounce krijgt en dan even hovert boven de 25 K om daarna weer een streep naar beneden te maken.
[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 28-05-2021 20:41 ]
Minen gaat weer wat makkelijker na die Halving en uiteindelijk loopt de boel weer vol en wordt het minder schaars en tadaa het omslagpunt komt.
Dan kun je nog zo gaan kopen met zijn allen maar de boel kakt toch wel in over een X periode want je zwemt tegen de stroom in, zo simpel is dat.
Straks na een nieuwe Halving, krijg je de stroom weer mee.
/Just my 2 cents
Waarom dat eerste gedeelte? beetje aanvallend terwijl dat niet echt nodig is.Thommie.nl schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 13:33:
[...]
** Knip, iets vriendelijker mag wel **
Maargoed wellicht is het inderdaad dit keer anders....![]()
Ik voorspel je dat hij als een malloot richting de 28 gaat, kleine bounce krijgt en dan even hovert boven de 25 K om daarna weer een streep naar beneden te maken.
je beweert toch nogal wat? en de reactie gaat daar op in met feiten. dan kun je ook alleen dat laatste reageren toch?
[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 28-05-2021 20:42 ]
Bijvoorbeeldjorwas schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 13:31:
[...]
Zodat je weer positie kan nemen in altcoins zeker
Sorry, ik gaf je zojuist een duimpje.malarkan schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 13:37:
[...]
Waarom dat eerste gedeelte? beetje aanvallend terwijl dat niet echt nodig is.
je beweert toch nogal wat? en de reactie gaat daar op in met feiten. dan kun je ook alleen dat laatste reageren toch?![]()
![]()
Groetjes, de duimpjesbrigade?
Define debunked. TA klopt nooit 100%.
Daarnaast is het MIJN verwachting, iedereen mag er het zijne van denken en verwachten..
Daarmee kun je dan alles wel aanwijzen als een bepaald patroon, want TA klopt nooit 100%Stokstaart schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 13:39:
[...]
Define debunked. TA klopt nooit 100%.
Daarnaast is het MIJN verwachting, iedereen mag er het zijne van denken en verwachten..
en klopt dat het jouw verwachting is, maar ik was benieuwd of er nieuwe info boven water was gekomen waarmee hij wel weer zou kloppen, maar dat blijkt dus niet zo te zijn, waardoor de Wyckoff dus niet uitkomt.
Dat aanvallende was niet de bedoeling, mijn excuses daarvoor het was grappig bedoelt.malarkan schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 13:37:
[...]
Waarom dat eerste gedeelte? beetje aanvallend terwijl dat niet echt nodig is.
je beweert toch nogal wat? en de reactie gaat daar op in met feiten. dan kun je ook alleen dat laatste reageren toch?![]()
![]()
Maar Malarky, jij loopt toch ook allang genoeg mee het patroon te herkennen, en ja het kan best hoor dat ik er geen reet van snap en dit keer mis zit.... Maar ik probeerde, zoals me eerste posts al aangaf, mensen een headsup te geven van een heel simpel spelletje wat de elite met ons speelt. Tis uiteindelijk toch echt geld waar het over gaat. Voor de halving stonden bijv ICX op 0.16, XRP op 0.17, en dan noem ik 2 muntjes die geen run hebben gehad.,.....
Alles is al minimaal X 10 gegaan om dan te beweren dat de Bullrun nog komt.... Sorry hoor maar de whales hebben 3 jaar lang alles opgekocht, en het afgeloipen jaar alles opgepompt, en gedumpt op het volk wat nu nog verwacht dat de bullrunn doorgaat.... Nou nee ik denk oprecht dat de whales nog genoeg over hebben om de boel vreselijk in te laten klappen.
Neem het iig mee in je achterhoofd.
Dat is alles.
Nou, nieuwe info niet. Alleen de huidige rejection die ervoor zorgt dat de geloofwaardigheid van wyckoff weer stijgt.malarkan schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 13:41:
[...]
Daarmee kun je dan alles wel aanwijzen als een bepaald patroon, want TA klopt nooit 100%![]()
en klopt dat het jouw verwachting is, maar ik was benieuwd of er nieuwe info boven water was gekomen waarmee hij wel weer zou kloppen, maar dat blijkt dus niet zo te zijn, waardoor de Wyckoff dus niet uitkomt.
Top uitleg vanuit jouw perspectief in een veel fijnere setting, thanks voor deze toevoeging.Thommie.nl schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 13:42:
[...]
Dat aanvallende was niet de bedoeling, mijn excuses daarvoor het was grappig bedoelt.
Maar Malarky, jij loopt toch ook allang genoeg mee het patroon te herkennen, en ja het kan best hoor dat ik er geen reet van snap en dit keer mis zit.... Maar ik probeerde, zoals me eerste posts al aangaf, mensen een headsup te geven van een heel simpel spelletje wat de elite met ons speelt. Tis uiteindelijk toch echt geld waar het over gaat. Voor de halving stonden bijv ICX op 0.16, XRP op 0.17, en dan noem ik 2 muntjes die geen run hebben gehad.,.....
Alles is al minimaal X 10 gegaan om dan te beweren dat de Bullrun nog komt.... Sorry hoor maar de whales hebben 3 jaar lang alles opgekocht, en het afgeloipen jaar alles opgepompt, en gedumpt op het volk wat nu nog verwacht dat de bullrunn doorgaat.... Nou nee ik denk oprecht dat de whales nog genoeg over hebben om de boel vreselijk in te laten klappen.
Dat is alles.
Voorspellingen zijn minder waard dan een TA, ik neem jou voorspellingen dus voor het gemak even aan als ongefundeerde gok. De charts uit 2013/2017 onderbouwen dit geraaskal iig niet. Wellicht dat je verder komt met argumenten en onderbouwing maar mocht dit niet binnen de mogelijkheden van je capaciteit liggen dan kan je het ook wat milder formuleren vanaf heden en het een gokje noemen.Thommie.nl schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 13:33:
[...]
Hou jij maar lekker je muntjes vast dan, en die duimpjes brigade van je ook.
Maargoed wellicht is het inderdaad dit keer anders....![]()
Wat ook handig kan zijn is je gewoon je mond houden als je van mening bent dat jij het monopoly hebt op een mening. Vaak komt het er dan niet zo goed uit.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Nee, diverse keren is in het verleden de koers onder de onderkant van de S2F band gekomen.Gelukszoekr schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 13:45:
Is S2F al stuk?
Dit is MalarkanThommie.nl schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 13:42:
[...]
Maar Malarky, jij loopt toch ook allang genoeg mee het patroon te herkennen,
Ben jij dan geen Willem Engel?
Welnee, hij zit er gewoon ietsjes onder. Koopje!Gelukszoekr schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 13:45:
Is S2F al stuk?
Eens zien hoeveel BS die Reddit post is.
In euro's iig nietjorwas schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 13:50:
Nou daar komt de volgende drop, ben benieuwd of de 30K het dit keer gaat houden
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
ik ben geen Malarky maar dit leest al veel fijner!Thommie.nl schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 13:42:
[...]
Dat aanvallende was niet de bedoeling, mijn excuses daarvoor het was grappig bedoelt.
Dat is alles.
ik snap hiervan echt wel meer wat er achter die gedachte zit dan het eerdere dat je postte en als je dat grappig bedoelde ging het bij mij echt over mijn hoofd
Voor mij komt dit ook veel meer over als: ik denk dat dit gaat gebeuren en we gaan het zien ipv dat het eerdere overkwam als: dit is wat er 100% zeker gaat gebeuren en geloof me nou!
dit stuk kan ik ook wat mee, dat andere leg ik naast me neer zonder het te doorgronden..
inhoudelijk: de whales hebben wat dat betreft voor mijn gevoel maar 1 doel: zo lang mogelijk deze run doorzetten met zo veel mogelijk en zo groot mogelijke wisselingen, zonder dat iedereen zijn geld in fiat blijft vasthouden en dus de bear echt begint lijkt mij. Zij verkopen op de 40k en kopen op de 30k. Juist met de bedragen die zij er nog meer uit kunnen halen is het in hun voordeel om dit zo lang mogelijk te rekken. Tenzij ze nu alles al verkocht hebben (wat me niet logisch lijkt) en dus echt nieuwe ladingen willen inslaan..
Anders staan ze straks weer een hele bear-run te klooien met centen terwijl het nu zo'n 30-50% winst kan zijn elke keer.
Maar het kan ook heel goed dat daardoor juist het vertrouwen te broos wordt en we er zoals jij zegt in geduwd worden, door juist teveel greed aan de whale-kant.
https://www.tradingview.c...yckoff-Events-and-Phases/
Ik HODL elke TRADE die ik niet met 10% winst kan verkopenRayaxi schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 12:30:
welke reddit post?D_Jeff schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 13:48:
Limit order aangepast naar 21K EUR voor BTC.
Eens zien hoeveel BS die Reddit post is.
Je zat toch net in ADA, hoe is dit handig? Of snap je het niet meer?JDx schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 13:53:
Vroeg iemand om een kick omhoog? Ik ga zo verkopen voor jullie!
SOLD!JW04 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 13:56:
[...]
Je zat toch net in ADA, hoe is dit handig? Of snap je het niet meer?
Mooi! je hebt het doorRayaxi schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 12:30:
En daarnaast: probeer die piek en dip maar eens te timen (vandaar de emoties
Deze:
Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 12:34:
[...]
Even wat anders: Interessant leesvoer
https://www.reddit.com/r/...ts/nmsuvn/brace_yourself/
Man, jou strategie is ijzersterk. Ik probeer me er ook aan te houden maar het lukt steeds niet. Mijn hart zegt verkoop die shit voordat ik het begeef! Mijn verstand vertelt me heel simpel gezegd, waarom laag verkopen als je hoog/net gekocht hebt? Wacht gewoon even met bijkopen als het nog meer daalt.
Stupid brain farts.
Gewoon kopen en verkopen wanneer je je verveelt. Geen lijn op te trekken.JW04 schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 14:04:
[...]
Man, jij strategie is ijzersterk. Ik probeer me er ook aan te houden maar het lukt steeds niet. Mijn hart zegt verkoop die shit voordat ik het begeef! Mijn verstand vertelt me heel simpel gezegd, waarom laag verkopen als je hoog/net gekocht hebt? Wacht gewoon even met bijkopen als het nog meer daalt.
Stupid brain farts.
Fuck, die is nog beter, al verveel ik mij erg snel tegenwoordig.JDx schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 14:07:
[...]
Gewoon kopen en verkopen wanneer je je verveelt. Geen lijn op te trekken.
@Verwijderd een x125 short geopend zeker?
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
Krijg de tering tyfuscoinsFroenker schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 14:15:
Wie heeft er verkocht?
Wat betekent dat?
Dat heeft waarschijnlijk hoofdpijn tot gevolg.gijsvogel schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 14:16:
Upside down bart simpson incoming?
Wat betekent dat?
Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/2IFBIK5dUjCp4LCHO7tCYQqt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Xa06smtMiqdcbplsYwi1Q5x9.jpg?f=fotoalbum_large)