3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Weet of je inmiddels bent voorzien van alle antwoorden maar:
- HNT is nu nog erg winstgevend echter...
- Als je nu een hotspot besteld heb je hem met geluk eind van het jaar.
- Actieve hotspots zijn nu 35.000 en er zijn nog 100.000 ofzo op weg oftewel lagere reward per hotspot als deze allemaal aan het netwerk worden gehangen.
- Er gaat een halving plaats vinden van de rewards (5mln --> 2,5mln) in augustus.
Kortom:
- Forse toename in aantal actieve hotspots, Gigantische levertijd en een halving van de rewards ben ik bang dat het niet lucratief gaat zijn als jij je hotspot ontvangt eind van het jaar. Er vanuit gaande dat de prijs niet x10 gaat natuurlijk.
Er zijn meer munten die hetzelfde doen als Quant... en die zitten ook dichter bij de platforms waar ze op draaien. Kijk naar het hele systeem van Polkadot dat gebouwd is op "interoperability tussen blockchains" (initieel tussen Eth munten en Dot netwerk), daarnaast is er LINK, NEO,.... zie hier.elektriekert schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 09:30:
[...]
Ik ben een paar jaar geleden getipt, Fundamenteel gezien super sterk.
Aan de hoeveel coins te zien zou de prijs toch al hoger moeten zijn dan bitcoin?
![]()
Oprechte vraag: Waarom zou Quant daar met kop en schouders bovenuit gaan steken?
[ Voor 3% gewijzigd door MicroWhale op 27-05-2021 09:43 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik heb HNT begin dit jaar gekocht voor 600-700 en beetje getrade rond die prijs. Dus hij is al x5-6 gegaan...Kan me niet voorstellen dat die nog x10 gaat.thefox231 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 09:41:
[...]
Kortom:
- Forse toename in aantal actieve hotspots, Gigantische levertijd en een halving van de rewards ben ik bang dat het niet lucratief gaat zijn als jij je hotspot ontvangt eind van het jaar. Er vanuit gaande dat de prijs niet x10 gaat natuurlijk.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Waar heb je die gevonden? Kan hem zo gauw even niet vinden op hun site. Asking for a friend..
Tsja, idd. Ik weet dat VEEL andere coins met de FIAT opbrengst van de verkopen van hun XYZ coin die ze "minen" zeg maar gewoon bijdrukken of uit de treasury verkopen (en het max aantal bij te drukken coins XYZ is onbeperkt!) gewoon influencers op YT/Twitter/TickTock/whathaveyou , websites, journalisten betalen om die coin te promoten. Oh ja ook nog een miljoen per jaar betalen om uberhaupt op Binance een listing te hebben. En vast ook wel politieke relaties aanknopenelektriekert schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 09:30:
[...]
Ik ben een paar jaar geleden getipt, Fundamenteel gezien super sterk.
Aan de hoeveel coins te zien zou de prijs toch al hoger moeten zijn dan bitcoin?
![]()
Wekelijks de CEO op Youtube in een AMA met vragen als: hou je meer van poezen of toch cavia's, het favoriete whiskeymerk.
We gaan het zien!
Heb er 2 besteld (levertijd 2055 als ik geluk heb), hou mij niet bezig met het token verder.GewoonDennis schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 21:39:
Hier mensen ervaring met HNT (helium)?
Werkt met proof of coverage, zo’n “hotspot” kost je 400/500$ en hoe meer hotspots in je buurt hoe beter (wel minimaal 300m uit elkaar).
Iemand hier al mee aan het werk?
https://docs.helium.com/
Vind het erg interessant, zeker dat ze dit nu voor iOT opzetten maar dit ook met 5G willen doen, daar zie ik wel meer usecases voor (iOT is vrij beperkte markt).
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Quant Overledger / Overledger Network is geen blockchain maar een operating system.MicroWhale schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 09:43:
[...]
Er zijn meer munten die hetzelfde doen als Quant... en die zitten ook dichter bij de platforms waar ze op draaien. Kijk naar het hele systeem van Polkadot dat gebouwd is op "interoperability tussen blockchains" (initieel tussen Eth munten en Dot netwerk), daarnaast is er LINK, NEO,.... zie hier.
Oprechte vraag: Waarom zou Quant daar met kop en schouders bovenuit gaan steken?
Business Development Manager – Alternative Payments
Haha 👍Ken. schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 09:47:
[...]
Waar heb je die gevonden? Kan hem zo gauw even niet vinden op hun site. Asking for a friend..
Binance Instagram
Zie nu pas dat er instelmogelijkheden zijn voor deze lijnen:
- High
- Low
- Open
- Close
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Oracle heeft wereldwijd 420.000 klanten (geen typo).MicroWhale schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 09:43:
[...]
Er zijn meer munten die hetzelfde doen als Quant... en die zitten ook dichter bij de platforms waar ze op draaien. Kijk naar het hele systeem van Polkadot dat gebouwd is op "interoperability tussen blockchains" (initieel tussen Eth munten en Dot netwerk), daarnaast is er LINK, NEO,.... zie hier.
Op IBM/Hyperledger draaien systemen van vrijwel alle grotere bedrijven ter wereld.
Kijk eens naar SIA-Nexi-Nets. Lees eens rustig over LACchain.
Quant maakt het mogelijk dat deze (vaak gesloten) bedrijfssoftwaresystemen met de buitenwereld en dus met elkaar gegevens ("value") kunnen uitwisselen. Ook met BTC, ook met ETH, en inmiddels vele andere blockchains.
Maar ik ben hier niet om reclame te maken voor wat dan ook!
Over het algemeen wordt de Close gebruikt.BTFD schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:05:
Vraag over de MA-lijnen binnen Binance..
Zie nu pas dat er instelmogelijkheden zijn voor deze lijnen:Welke gebruiken jullie als ik vragen mag of wat is de meest gebruikte?
- High
- Low
- Open
- Close
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Wat het ook is, de vraag blijft staan.Plof-kip schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 09:50:
[...]
Quant Overledger / Overledger Network is geen blockchain maar een operating system.
Tweede vraag: Als het geen blockchain is waarom een muntje dan?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
[ Voor 91% gewijzigd door Richh op 27-05-2021 10:12 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
dyor mate, het is allemaal gemakkelijk te vinden op de internets.MicroWhale schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:11:
[...]
Wat het ook is, de vraag blijft staan. Zie hierboven
Tweede vraag: Als het geen blockchain is waarom een muntje dan?
LiteBit toont (als mijn kennis van wiskunde klopt) verkeerde groei/dalings percentages en ik heb geprobeerd het ze uit te leggen maar ze (willen) me niet begrijpen ben ik bang. Om er zeker van te zijn dat ik niet seniel ben wil ik jullie vragen of jullie dit ook hebben opgemerkt toevallig, of dat hier misschien al eens eerder over is gesproken. Ik heb ze wel een nieuwe mail met betere uitleg gestuurd maar anyway, ik ben benieuwd wat jullie ervaring/mening is.
Simpel voorbeeld: Litebit toonde onlangs een munt die in 24 uur was gestegen van 15 cent naar 45 cent en gaf aan dat de stijging rond de 66% lag. Mijn inziens is dit een stijging rond de 200% (zoals andere bekende exchanges ook lieten zien).
Maar het mooie is, de munt was 24 uur later zo'n beetje weer terug naar z'n oude niveau, dus van 45 cent naar 18 cent ofzo. Je zou zeggen, een flinke daling van een dikke 60%. Maar nee, LitBit toonde een daling van 180%. Knap, want een 100% daling levert al een koers op van €0 zou je zeggen.
Anyway, als je goed oplet, dan zie je dus dat ze de percentages in beide gevallen verkeerd tonen, alsof ze ze hebben omgewisseld. Alsof ze de percentage berekenen door niet te kijken wat de koers nu doet ten opzichte van 24 uur geleden (het was 1 euro, nu is het 2 euro, dus 100% stijging), maar wat de koers 24 uur geleden deed ten opzichte van nu (het is nu 2 euro, het was 1 euro, 1 euro is 50% van 2 euro, dus we tonen dat de koers 50% is veranderd). Ik snap dat iemand op de basisschool zo'n fout kan maken, maar LiteBit toch niet?
Of zit ik er helemaal naast? Want ze bestaan al jaren en je zou zeggen dat zo'n fout al veel vaker gemeld zou moeten zijn....
Volgens mij zit jij goed.Marando schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:16:
(Als ik hier verkeerd zit, mijn excuses, delete gerust mijn post in dat geval)
LiteBit toont (als mijn kennis van wiskunde klopt) verkeerde groei/dalings percentages en ik heb geprobeerd het ze uit te leggen maar ze (willen) me niet begrijpen ben ik bang. Om er zeker van te zijn dat ik niet seniel ben wil ik jullie vragen of jullie dit ook hebben opgemerkt toevallig, of dat hier misschien al eens eerder over is gesproken. Ik heb ze wel een nieuwe mail met betere uitleg gestuurd maar anyway, ik ben benieuwd wat jullie ervaring/mening is.
Simpel voorbeeld: Litebit toonde onlangs een munt die in 24 uur was gestegen van 15 cent naar 45 cent en gaf aan dat de stijging rond de 66% lag. Mijn inziens is dit een stijging rond de 200% (zoals andere bekende exchanges ook lieten zien).
Maar het mooie is, de munt was 24 uur later zo'n beetje weer terug naar z'n oude niveau, dus van 45 cent naar 18 cent ofzo. Je zou zeggen, een flinke daling van een dikke 60%. Maar nee, LitBit toonde een daling van 180%. Knap, want een 100% daling levert al een koers op van €0 zou je zeggen.
Anyway, als je goed oplet, dan zie je dus dat ze de percentages in beide gevallen verkeerd tonen, alsof ze ze hebben omgewisseld. Alsof ze de percentage berekenen door niet te kijken wat de koers nu doet ten opzichte van 24 uur geleden (het was 1 euro, nu is het 2 euro, dus 100% stijging), maar wat de koers 24 uur geleden deed ten opzichte van nu (het is nu 2 euro, het was 1 euro, 1 euro is 50% van 2 euro, dus we tonen dat de koers 50% is veranderd). Ik snap dat iemand op de basisschool zo'n fout kan maken, maar LiteBit toch niet?
Of zit ik er helemaal naast? Want ze bestaan al jaren en je zou zeggen dat zo'n fout al veel vaker gemeld zou moeten zijn....
Ecodan warmtepomp
Bedankt!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
LOL... nu moet een crypto kantoorbaantje bij Apple Bitcoin weer naar 60k brengen...AMES schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:02:
https://jobs.apple.com/en...native-payments?team=MKTG
Business Development Manager – Alternative Payments
“zoekend naar de laatste strohalm” 😂
ahahhah groot verzamelaar van die mails of niet. Waarom doe je niet een keer x5 of max x10, dat gaat veel langer goed, en als je dan aardig in plus staat kan je altijd de schuif naar rechts gooien, naar x20 of x30 ofzo incl stoploss in profit. Zo werk ik eigenlijk altijdVerwijderd schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 09:44:
Vannacht weer een beetje USDT om weten te zetten naar permanent loss.![]()
[Afbeelding]
Vallende messen vangen ×40, het klinkt risky en dat is het ook blijkbaar.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
[ Voor 79% gewijzigd door me1299 op 27-05-2021 10:26 ]
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Nieuws is van gister, deed toen ook weinig.Ricardovv schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:23:
[...]
LOL... nu moet een crypto kantoorbaantje bij Apple Bitcoin weer naar 60k brengen...
“zoekend naar de laatste strohalm” 😂
Ecodan warmtepomp
Ecodan warmtepomp
is ook gewoon totaal niet concreet. Al die joetubers vielen er massaal overheen..........
Tja. Was het nieuws nu dat Apple over 2 maanden crypto als betaalmiddel accepteert dan was het weer heel anders geweest.anti elppa schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:30:
[...]
is ook gewoon totaal niet concreet. Al die joetubers vielen er massaal overheen..........
Ecodan warmtepomp
Die is vanavond…maar goeie tip ja haha.Jedi_Pimp schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 09:40:
[...]
Wellicht iets voor de tweede date van @Ali Baba 1001 met die Binance-chick. Gains gegarandeerd
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
[ Voor 3% gewijzigd door JT op 27-05-2021 10:33 ]
Ecodan warmtepomp
Don't worry, na zo'n sterke stijging zien we vaak een terugval die lager gaat dan het vertrekpunt.JT schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:33:
Serieus, in enkele tientallen minuten koers +1500, uiteraard nog in fiat nadat ik twijfelde in het voorgaande dipje die eindigde op de onderste MA om wat te kopen
Oh ja hoor, de gevoelens van "fsckfsckfsck instappunt gemist" worden langzamerhand steeds meer vervangen door "komt wel weer een punt"WhySoSerious schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:34:
[...]
Don't worry, na zo'n sterke stijging zien we vaak een terugval die lager gaat dan het vertrekpunt.
[ Voor 18% gewijzigd door JT op 27-05-2021 10:36 ]
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Je hebt volkomen gelijk, als ik deze op x20 had gezet had ik nu een positie in de plus gehad.anti elppa schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:24:
[...]
ahahhah groot verzamelaar van die mails of niet. Waarom doe je niet een keer x5 of max x10, dat gaat veel langer goed, en als je dan aardig in plus staat kan je altijd de schuif naar rechts gooien, naar x20 of x30 ofzo incl stoploss in profit. Zo werk ik eigenlijk altijd
Maarja ik was greedy. En daarnaast wilde ik het zo eens proberen. Had gedacht meer speelruimte te hebben met x40, maar blijkbaar was de marge minimaal.
Had de buy opgedeeld in 2 orders, 1 op 38600 en 1 op 37800. Beide geraakt, blijkbaar combineert hij ze dan. De hogere buy heeft me dus in combi met x40 genekt.
Ach, weer wat geleerd.
Maar alleen plaatjes van mooie winsten tonen is ook wat scheef.
Jaapio en de 40 opgeblazen plaatjes, ik zie een potentieel nieuw sprookje.Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:39:
[...]
Je hebt volkomen gelijk, als ik deze op x20 had gezet had ik nu een positie in de plus gehad.
Maarja ik was greedy. En daarnaast wilde ik het zo eens proberen. Had gedacht meer speelruimte te hebben met x40, maar blijkbaar was de marge minimaal.
Had de buy opgedeeld in 2 orders, 1 op 38600 en 1 op 37800. Beide geraakt, blijkbaar combineert hij ze dan. De hogere buy heeft me dus in combi met x40 genekt.
Ach, weer wat geleerd.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Verwijderd
Jaapio en de 40 leeggezogen hopium ballonnetjes wordt het eerder.Ali Baba 1001 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:40:
[...]
Jaapio en de 40 opgeblazen plaatjes, ik zie een potentieel nieuw sprookje.
Is er een correlatie tussen lachgasverkoop en dalende cryptokoersen?Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:42:
[...]
Jaapio en de 40 leeggezogen hopium ballonnetjes wordt het eerder.
[Afbeelding]
ja hij gooit alles op 1 hoop. Daarom heb ik ook 2 accounts bij bybit en 1 bij bitmex, dan kan je wel echt losse posities kiezenVerwijderd schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:39:
[...]
Je hebt volkomen gelijk, als ik deze op x20 had gezet had ik nu een positie in de plus gehad.
Ach, weer wat geleerd.
Even gedaan. Op hun website: Quant is een API gateway die connectivity biedt voor "de enterprise".Plof-kip schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:13:
[...]
dyor mate, het is allemaal gemakkelijk te vinden op de internets.
Op CMC: Quant OS, overledger, is een netwerk van netwerken van waaruit je vanuit elke blockchain naar elke andere blockchain kan gaan... en via een API naar je eigen netwerk.
Conclusie: Technisch project. (is voor mij een red flag)
[sarcasme]
Waar heb ik eerder over dezelfde functionaliteit gelezen? O wacht, ARK Bridgechains. Is echt goed van de grond gekomen de afgelopen 4 jaar.
[/sarcasme]
Het verhaal is dat ze de interoperability tussen alle blockchains oplossen via een netwerk van netwerken die je met een API kan aansluiten op je enterprise netwerk. Leuk, maar wie gaat dit dan gebruiken? Welke bedrijven staan in de rij om hier nu op aan te sluiten? Ik zie persoonlijk de meerwaarde niet. (punt is: Je moet aansluiten en daarna zelf je eigen use case verzinnen.)
Daarnaast lees ik in het hele verhaal (zowel op de website als op cmc) het nut van het Quant-token niet. Geen idee dus of er uberhaupt tokenomics aan vast hangen, want zo niet is het gewoon een 'aandeel' dat men verkoopt om zelf geld binnen te halen.
Misschien is het allemaal briljant, maar als het niet eenvoudig op de website zelf te lezen valt...
[ Voor 3% gewijzigd door MicroWhale op 27-05-2021 10:48 ]
Doorbreek die 1H 25MA en schiet naar de maan!
Vast wel, als je maar lang genoeg lijntjes trekt dan is alles ge"korrel"eerd.WhySoSerious schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:44:
[...]
Is er een correlatie tussen lachgasverkoop en dalende cryptokoersen?
Nog even geduld, zegt mijn glazen bol.BTFD schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:47:
Kom op! BTC & ETH
Verwijderd
Ja beetje kut, dat wist ik dus helemaal nietanti elppa schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:45:
[...]
ja hij gooit alles op 1 hoop. Daarom heb ik ook 2 accounts bij bybit en 1 bij bitmex, dan kan je wel echt losse posities kiezen
Ik zat qua gevoel namelijk wel goed. Wickje onder de 1D MA7, en up.
Potdomme.
Misschien kan je zoiets mee sturen ter onderbouwing, het is echt geen rocket science:Marando schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:16:
https://www.google.com/search?q=15%2B66%25
https://www.google.com/search?q=15%2B200%25
https://www.google.com/search?q=45-180%25
https://www.google.com/search?q=45-60%25
Als dat het ze niet in laat zien ben ik blij dat ik daar niks afneem en ook niet van plan ben, want dan zijn klooien ze duidelijk maar wat aan.
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
achja al doende leert men. Koste mij ook wat dagen/ weken voor ik alle mechanismen van het leverage traden een beetje begon te begrijpen.....en dan hebben we het ook nog niet over het kiezen van je positiesVerwijderd schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:51:
[...]
Ja beetje kut, dat wist ik dus helemaal nietik denk: 1 buy hoog, 1 laag, dan heb ik vast wel een positie die blijft staan.
Ik zat qua gevoel namelijk wel goed. Wickje onder de 1D MA7, en up.![]()
Potdomme.
Daarom is het zo debiel dat aardig wat youtubers het zo promoten, want het is gewoon bloedlink als je niet weet wat je doet. Zeker die lul van de moon, die nooit de grote van zijn positie laat zien, alleen het %, zo lust ik er ook nog wel een paar
Kun je een voorbeeld geven dat nu op hun eigen site staat?Marando schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:16:
Als ik nu kijk naar de 24u waarden van bijv. Ethereum:
-24u => 2384
nu => 2311
(2311/2384)-1 = -3,06%
Website geeft aan -3,03%
Prima toch?
----
Deze niet: (Enjin)
-24u => 1,16
nu => 1,595
(1,595/1,16)-1 = +37,5%
Website geeft aan +26,46%
WTF!!!
[ Voor 4% gewijzigd door MicroWhale op 27-05-2021 11:01 ]
Als de voorbeelden die die heeft gegeven kloppen (als in niet gelogen zijn) dan was het dus gewoon fout? Dat het nu goed gaat kan best, niet iedereen wil altijd zijn fout toegeven, maar dat betekend niet dat ze de fout niet op willen lossenMicroWhale schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:59:
[...]
Kun je een voorbeeld geven dat nu op hun eigen site staat?
-24u => 2384
nu => 2311
(2311/2384)-1 = -3,06%
Website geeft aan -3,03%
Prima toch?
Zit jij nu al voor de 2e keer vanmorgen een DYOR te doen? Hou daar eens heel snel mee op, je maakt ons tot schandeMicroWhale schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:59:
[...]
Kun je een voorbeeld geven dat nu op hun eigen site staat?
-24u => 2384
nu => 2311
(2311/2384)-1 = -3,06%
Website geeft aan -3,03%
Prima toch?
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Yep, D.Y.O.R. zijn mijn initialen.Ngangatar schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:01:
[...]
Zit jij nu al voor de 2e keer vanmorgen een DYOR te doen? Hou daar eens heel snel mee op, je maakt ons tot schande.
Maar @Marando heeft wel gelijk, er is iets niet goed met die %.
Verwijderd
Ja zo is het ook. Daarom speel ik hier ook met kleingeld. Nu kan ik er nog om lachen, als je dit overkomt met een paar duizend dan wordt het minder grappig... (al zou ik dan veel minder leverage hebben gekozen.)anti elppa schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:55:
[...]
achja al doende leert men. Koste mij ook wat dagen/ weken voor ik alle mechanismen van het leverage traden een beetje begon te begrijpen.....en dan hebben we het ook nog niet over het kiezen van je posities![]()
Daarom is het zo debiel dat aardig wat youtubers het zo promoten, want het is gewoon bloedlink als je niet weet wat je doet. Zeker die lul van de moon, die nooit de grote van zijn positie laat zien, alleen het %, zo lust ik er ook nog wel een paar
Gewoon leergeld.
Ik had dus eerst een enkele buy staan op 378xx, maar die weggehaald want Bitcoin begon ineens te stijgen voor ik ging slapen, dus opgedeeld in 2 orders waarvan ik de eerste een stuk hoger heb geplaatst...
Wel jammer. Was een leuke x40 geweest nu
Gevoel was goed, uitvoering kon... beter
En wat je zegt is helemaal waar. Op YouTube maakt iedereen winsten met enorme percentages.
Knap vertekend beeld van de realiteit. Daarom post ik ook de fuck ups, een mooi groen plaatje met een raket is leuker, maar iedereen gaat vroeg of laat een keertje rekt. Zelfs de beste traders die er bakken met geld mee verdienen.
Oef, zie nu dat mijn hele PF tegen die 25MA aan zit te duwen..BTFD schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:47:
BTC, ETH, ADA, DOT, BNB & KSM
Alleen VET en ICP blijven wat achter..
EDIT:
BTC heeft hem weten te doorbreken, fingers crossed!
[ Voor 10% gewijzigd door BTFD op 27-05-2021 11:11 ]
Mooie PF!BTFD schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:10:
[...]
Oef, zie nu dat mijn hele PF tegen die 25MA aan zit te duwen..![]()
DOT mag ook wel weer een keer!BTFD schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:10:
[...]
Oef, zie nu dat mijn hele PF tegen die 25MA aan zit te duwen..![]()
EDIT:
BTC heeft hem weten te doorbreken, fingers crossed!
Ik heb een beetje MATIC en CELR in mijn pf zitten die al 2 dagen hard gaan. Ben benieuwd waar die 2 eindigen.
Naja moon. Ik heb ook een plukje op 0.06 gekocht laatst hoorSkyThes schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 10:55:
Oef die moon van CELR is toch wel pijnlijk om te zien. Vanacht heeft hij mij sell order van 0,049 geraakt en ondertussen staat die op 0,057...Maar winst is winst natuurlijk!
Matic doet het goed. En volgens mij hebben die celr nodigforzaracing schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:17:
De vraag is al paar pagina's terug gesteld en misschien ook al beantwoord maar is er een specifieke reden van CELR stijging of gewoon meer visibiliteit/FOMO/... (andere niet fundamentele zaken)?
Ik weet waar de fout zit bij litebit.eu!
ENJ
Koers nu: 1,595
Koers 24u geleden: 1,16
Normaal (middelbare school wiskunde)
% stijging ten opzichte van Koers 24u geleden
Berekening: (1,595-1,16)/1,16 = 0,375
Dus => 37,5% winst.
Litebit.eu
% stijging ten opzichte van Koers nu
Berekening: (1,595-1,16)/1,595 = 0,2727
Dus => 27,27% ???? (dit is geen winst! maar wat het dan wel is?)
Verwijderd
Hahah heerlijk zulke dingen.
Maar zo werkt het echt. Betaald shillen naar followers.
Dit is overigens niets nieuws onder de zon, ook in 2017/2018 zijn er aardig wat betaalde shillers door de mand gevallen.
Ian Balina! ICX to the moon!!!!!Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:28:
[...]
Dit is overigens niets nieuws onder de zon, ook in 2017/2018 zijn er aardig wat betaalde shillers door de mand gevallen.
uiteindelijk had hij gelijk, duurde alleen wel 3 jaar
https://opensea.io/seaart
Simpel. Meer dan 20 MOOONNNN berichten per uur.enomiss schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:34:
Wat is volgens jullie het eerste signaal dat we de bodem met relatief grote zekerheid bereikt hebben en dat de bull zich voortzet?
Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69
Ik zou denken het redelijke herstel van de BTC en ETH. Misschien wat simpel maar daar kijk ik primair naar.enomiss schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:34:
Wat is volgens jullie het eerste signaal dat we de bodem met relatief grote zekerheid bereikt hebben en dat de bull zich voortzet?
Dat icx naar de moon is gegaan?Valar Morghulis schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:31:
[...]
uiteindelijk had hij gelijk, duurde alleen wel 3 jaar
Zoals met deze meneerVerwijderd schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:28:
[...]
https://cryptonews.com/ne...lling-icos-accor-7905.htm
McAfee promoted multiple ICOs on Twitter, allegedly pretending to be impartial and independent even though he was paid more than USD 23 million in digital assets for the promotions.
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
Wat mij betreft een zwaar ondergewaardeerd project wat in juni grote stappen gaat zetten qua marketing en upgrade naar v1.0.forzaracing schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:17:
De vraag is al paar pagina's terug gesteld en misschien ook al beantwoord maar is er een specifieke reden van CELR stijging of gewoon meer visibiliteit/FOMO/... (andere niet fundamentele zaken)?
Dus eerder een inhaalslag dan pure fomo.
@mannowlahn
37,5% lijkt mij ook logischer als 'winst-percentage'.MicroWhale schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:24:
@Marando
Ik weet waar de fout zit bij litebit.eu!
ENJ
Koers nu: 1,595
Koers 24u geleden: 1,16
Normaal (middelbare school wiskunde)
% stijging ten opzichte van Koers 24u geleden
Berekening: (1,595-1,16)/1,16 = 0,375
Dus => 37,5% winst.
Litebit.eu
% stijging ten opzichte van Koers nu
Berekening: (1,595-1,16)/1,595 = 0,2727
Dus => 27,27% ???? (dit is geen winst! maar wat het dan wel is?)
In feite is het 'winst ten opzichte van de oude koers', ofwel (nieuw -/- oud) / oud.
De 27,27% is echter ook een winst, maar dan gerelateerd aan iets anders dan gangbaar is in de volksmond.
27,27% is het percentage winst t.o.v. de huidige prijs. Wellicht is de term marge daar beter.
Voorbeeld: een bakker die een brood maakt tegen 1 euro kostprijs en deze verkoopt voor 1,50 euro.
De bakker maakt 50 cent winst op het brood. De marge is 1/3 (van de verkoopprijs), het winstpercentage over de kostprijs is 50%.
Percentages zijn relatief, en zeggen niets als je niet weet waaraan het gerelateerd is.
Ik vind dat herstel nog wel meevallen. Vooralsnog verwacht ik eerst nog een fikse daling voor we echt gaan herstellen. Maar ik ben een cryptonoob en neem mijn tekst niet te serieus ajb.Cryostorm schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:36:
[...]
Ik zou denken het redelijke herstel van de BTC en ETH. Misschien wat simpel maar daar kijk ik primair naar.
Ik help het je hopen. Ik sta langs de zijlijn met een zakkie Fiat te wachten op een instapmoment.Ngangatar schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:43:
[...]
Ik vind dat herstel nog wel meevallen. Vooralsnog verwacht ik eerst nog een fikse daling voor we echt gaan herstellen. Maar ik ben een cryptonoob en neem mijn tekst niet te serieus ajb.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Ik heb datzelfde een beetje, het herstel vind ik ook niet heel sterk of zo. Of een dikke dip nodig is of gaat komen, geen idee. Maar ik heb nog wel wat fiat klaar staan voor als het toch gebeurdNgangatar schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:43:
[...]
Ik vind dat herstel nog wel meevallen. Vooralsnog verwacht ik eerst nog een fikse daling voor we echt gaan herstellen. Maar ik ben een cryptonoob en neem mijn tekst niet te serieus ajb.
Redelijk stabiel blijven tussen de 30-40K is voor mij ook herstel. Het is natuurlijk onvoorspelbaar, maar het het lijkt alsof het merendeel van de paniekverkoop al gedaan is. Maar goed dat is glazenbol werk en mijn gut die aan het praten is.Ngangatar schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:43:
[...]
Hoe bedoel je matic heeft CELR nodig?wimpie007 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:18:
[...]
Matic doet het goed. En volgens mij hebben die celr nodig
Zoom je grafiek eens iets uitme1299 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:44:
[...]
Ik help het je hopen. Ik sta langs de zijlijn met een zakkie Fiat te wachten op een instapmoment.
Hoeveel lager wil je nog inkopen
2/3 weken geleden schreeuwt iedereen dat ze ff wachten op een dip van bijvoorbeeld 10-15% en dan instappen. (heb ik wel gedaan, was helaas ietwat te vroeg
Dan kleunt de boel ineen en wacht men op een dip om in te stappen
Ik ben niet alwetend, maar ik ben mijn eurootjes allang weer kwijt
Oftewel: mijn inleg is gedaan, hup, omhoog met die handel
[ Voor 4% gewijzigd door ybos op 27-05-2021 11:52 ]
Same here. Al heb ik van de week een start gemaakt met DCA en daardoor 60% nu in 3 munten zitten. Aangezien dat lange termijn werk is, is een dip welkom voor de overige 40% voor korte termijn.me1299 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:44:
[...]
Ik help het je hopen. Ik sta langs de zijlijn met een zakkie Fiat te wachten op een instapmoment.
Het hele punt van DCA is toch dat je op vaste tijdstippen koopt en het niet uitmaakt of er wel of geen dip is....Ngangatar schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:51:
[...]
Same here. Al heb ik van de week een start gemaakt met DCA en daardoor 60% nu in 3 munten zitten. Aangezien dat lange termijn werk is, is een dip welkom voor de overige 40% voor korte termijn.
Paniekverkoop komt steeds terug zodra het weer ff hard naar beneden gaat, dat zal nooit veranderen.Cryostorm schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:47:
[...]
Redelijk stabiel blijven tussen de 30-40K is voor mij ook herstel. Het is natuurlijk onvoorspelbaar, maar het het lijkt alsof het merendeel van de paniekverkoop al gedaan is. Maar goed dat is glazenbol werk en mijn gut die aan het praten is.
Je eerste keer heb je nog geen vast punt, dus die kun je aardig timenMachlah schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:52:
[...]
Het hele punt van DCA is toch dat je op vaste tijdstippen koopt en het niet uitmaakt of er wel of geen dip is....
Ja het is ook net hoe je er tegenaan kijkt. Dat hij nu gewoon rond 30k-40k blijft hangen is op zich ook goed in mijn ogen, en je leest ook hier al dat mensen klaar staan met fiat, mocht er nog een dipje komen. Dat zegt ook wel wat. Er is in zoverre wel vertrouwen in dat er nog weer een stijging in zit dus. Een dip en vervolgens flink stijgen, of gewoon een rustige stijging zonder dip zouden het vertrouwen nog verder helpen gok ik, dan knalt iedereen zijn fiat en zijn moeder er weer inCryostorm schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:47:
[...]
Redelijk stabiel blijven tussen de 30-40K is voor mij ook herstel. Het is natuurlijk onvoorspelbaar, maar het het lijkt alsof het merendeel van de paniekverkoop al gedaan is. Maar goed dat is glazenbol werk en mijn gut die aan het praten is.
Haha ok dat is waar..malarkan schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:53:
[...]
Je eerste keer heb je nog geen vast punt, dus die kun je aardig timen![]()
Dat is precies wat ik zeg, wellicht druk ik me onhandig uit. Mijn DCA moment is voortaan de 25e van de maand, zodra de baas lief is geweest.Machlah schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:52:
[...]
Het hele punt van DCA is toch dat je op vaste tijdstippen koopt en het niet uitmaakt of er wel of geen dip is....
Ik ben nu begonnen daarmee (60% van wat ik als fiat had staan) en dat heb ik van de week gekocht zonder echt naar de koers te kijken. Voortaan dus de 25e bijkopen met vast bedrag.
Ik heb echter nog 40% in fiat stan nu waar ik mee kan handelen. Dus wat ik in mijn "DCA pool" heb zitten kijk ik niet naar om.
*edit: what Malarkan says.
[ Voor 17% gewijzigd door Ngangatar op 27-05-2021 11:57 ]
Ik heb ook een paar dagen lang sats geplust door een beetje te swingtraden. Heb nu wat minder tijd en het gaat redelijk sideways dus zit nu met 80% erin. Dus hopen op het double pump scenario en zo niet dan slaap ik weer een jaartje onder de brugNgangatar schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:51:
[...]
Same here. Al heb ik van de week een start gemaakt met DCA en daardoor 60% nu in 3 munten zitten. Aangezien dat lange termijn werk is, is een dip welkom voor de overige 40% voor korte termijn.
Ja en als je wat minder strak om gaat met die term kan je rond de tijd dat je dca inleg weer om de hoek komt kijken wel even kijken hoe het er voor staat, en met een beetje mazzel net iets lager inkopen en wat meer sats voor je fiat krijgen.Machlah schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:52:
[...]
ik zelf zie het als het in je account stoppen van geld, daarna kun je nog een redelijke order timen toch? zou gek zijn om BTC nu aan te kopen op 39.200 terwijl je hem zo hoog in alle charts ziet staan en bijna zeker weet dat hij nog wel even terug gaat naar een 38.8 ofzo, scheelt niet veel, toch weer iets meer SAT'sYES schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:54:
[...]
Ja en als je wat minder strak om gaat met die term kan je rond de tijd dat je dca inleg weer om de hoek komt kijken wel even kijken hoe het er voor staat, en met een beetje mazzel net iets lager inkopen en wat meer sats voor je fiat krijgen.
Niet nodig man, heb hier nog wel een plekkie in de schuur of het balkon vrijValar Morghulis schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 11:54:
[...]
Ik heb ook een paar dagen lang sats geplust door een beetje te swingtraden. Heb nu wat minder tijd en het gaat redelijk sideways dus zit nu met 80% erin. Dus hopen op het double pump scenario en zo niet dan slaap ik weer een jaartje onder de brug
Ik legde het niet goed uit. Maar dit helpt denk ik beter:
https://mobile.twitter.co.../1390217192914919426?s=20
Is ook best pittig lezen achter zo'n muurtje. Loop er anders ff omheen en kom er gezellig bijzitten. We zitten op het grote scherm naar het 4e seizoen van aggr.trade te kijken.
Voor lange termijn heb je groot gelijk. Maar als je ook short term wilt traden dan is het anders.roflexx schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 12:01:
Stap toch eens uit fiat zeg. Of je nou 10-20% lager kan instappen maakt ook niet uit als btc einde van het jaar op 80-100k staat.
Das toch 10-20K bij 1 BTC. Ik schud wle ff mijn bankstel leeg om het verschil goed te maken.roflexx schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 12:01:
Stap toch eens uit fiat zeg. Of je nou 10-20% lager kan instappen maakt ook niet uit als btc einde van het jaar op 80-100k staat.
Pak ff je bril erbijMicroWhale schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 09:43:
[...]
Misschien was de zin “fundamenteel gezien super sterk” wat overdreven
Destijds door de tip wat onderzoek gedaan en het zag er interessant uit.
Ik moet meteen bekennen dat ik geen echt onderzoek naar LINK en DOT heb gedaan.
Ik heb ook niet gezegd dat Quant met kop en schouders er boven uitsteekt, het was ook niet mijn intentie om dit zo over te laten komen
Wat ik dan weer wel mooi vind is dat Quant niet echt aan marketing doet naar mijn weten.
Wat ik mij nog kan herinneren is dat met het gebruik van Quant geen Blockchain nodig is.
Men kan dus gebruik van blockchains maken zonder er zelf een nodig te hebben.
Ik ben een beetje roestig dus het zal niet helemaal kloppen
Dit topic word enkel deelgenomen door extreem vermogende mensen.. dat zie je toch wel aan alle hopiumCryostorm schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 12:05:
[...]
Das toch 10-20K bij 1 BTC. Ik schud wle ff mijn bankstel leeg om het verschil goed te maken.
Extreem vermogend in cryptomuntjes dan wel te verstaan
[ Voor 8% gewijzigd door Julian-AMD op 27-05-2021 12:07 ]
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/OTilYj4GmBwhXO41AhOj5ZZF.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/90DxDMF0kgDqRq1mJVL6p0wP.png?f=fotoalbum_large)