[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 113 ... 245 Laatste
Acties:
  • 869.230 views

• GewoonDennis
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-04-2025
Hier mensen ervaring met HNT (helium)?

Werkt met proof of coverage, zo’n “hotspot” kost je 400/500$ en hoe meer hotspots in je buurt hoe beter (wel minimaal 300m uit elkaar).

Iemand hier al mee aan het werk?

https://docs.helium.com/

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 21:30:
[...]

:? Belg?

Je kunt mensen ook pijn doen met woorden he.
:+

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Mooody

Mooody

elmoody

GewoonDennis schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 21:39:

Werkt met proof of coverage, zo’n “hotspot” kost je 400/500$ en hoe meer hotspots in je buurt hoe beter (wel minimaal 300m uit elkaar).

Mooi project is dat. Beetje een utopia, maar als het adoptie krijgt, gaat het veel miljonairs opleveren.
O nee, dat was niet het doel van het project.... :P

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-01 11:02

Is dat niet zoiets als fon? Is daar in de huidige tijd nog een usecase voor dan in nl?

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
JT schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 20:46:
[...]

Vooroordelen en menigen aside want dat kan heel nasty zijn, zijn het echt die vragen die significant bijdragen aan het voelen alsof je er niet helemaal bij hoort? Om het iets kleiner te maken (geografisch) ik woon nu ook in een boerendorp met stadsrechten terwijl ik uit de randstad kom. Ik heb soms ook het gevoel dat ik hier eigenlijk niet helemaal thuis ben. Maar dat ligt er niet aan dat als mensen horen dat ik uit Noord Holland kom, ze vragen waar ik dan heb gewoond enzo. Ik weet dat er ook in onze maatschappij bepaalde vormen van discriminatie en racisme zijn waar je echt kwaad om kan worden (ben bang dat het nooit helemaal uit te roeien is al moeten we onze best blijven doen). Maar naar mijn idee zouden dat soort vragen niet moeten leiden tot het gevoel dat hoort bij hier niet bij horen? En persoonlijk zou ik het niet onbeleefd vinden als je me vriendelijk zou vertellen dat je niet zo een zin hebt in die vragen, dus daar hoef je je wat mij betreft niet voor in te houden :)

Misschien mijn naïviteit hoor, wellicht vind je het supernaief om mijn en jouw situatie te vergelijken als het gaat om vragen over je achtergrond. Maar ik ben toch even nieuwsgierig.
Nee ik vind je zeker niet naief. Tuurlijk, uiteindelijk ga je vanzelf op bepaalde onderwerpen uitkomen en vragen mag altijd, dat is inherent aan interactie met elkaar en interesse in elkaar. En als je Ali heet, ja dan vraag je er bijna om zou je zeggen. En op zich allemaal prima.
Alleen soms en helaas best vaak, en dat kan inderdaad geografische pech zijn, merk je wel een bepaalde toon; een soort van bevestiging van superioriteit zoeken of zo zoals onze dove medetweaker het samenvatte.
Vragen of ik vind dat ik geintegreerd ben, opmerkingen als ‘zo doen we dat in Nederland niet’, ‘goedbedoelde’ opmerkingen ‘jij bent wel anders dan anderen’. ‘Bij jullie’. Raar opkijken als ik juich voor Oranje. Als mensen vinden dat je niet mag stemmen met een dubbel paspoort, na ja prima dat mag je vinden, maar waarom expliciet tegen mij die mening ventileren? Erdogan zegt iets en men wil weten wat ik ervan vind. Allemaal dat soort dingetjes.
Maar niet iedereen en overal natuurlijk.

Genoeg erover.
Zoals ik zei, ik wilde niet klagen maar ‘het geluk om in NL geboren te zijn’ vanuit mijn optiek nuanceren. Als het niet fijn wonen was, dan zou ik al weggeweest zijn waarschijnlijk.

Het weer mag wel beter.
Er zijn maar twee goeie opties:
Overdag SUN and savonds MOON

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

OK ik heb 'm op hetzelfde pair ingesteld met default AI parameters. Heb jij nog parameters aangepast?
Dit pair doet trouwens niet heel veel volume; liquiditeit is erg laag en weinig volatiel (zo lijkt het).
Werkt een actiever paar niet beter voor zo'n bot?

[ Voor 29% gewijzigd door JPS op 26-05-2021 23:07 ]

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:13
MicroWhale schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 17:36:
[...]

Hahaha, wat @Taro zegt is wel waar. Dus het geldt wel voor deze MicroWhale. De regel luidt: "Nooit met de informatie van nu terugkijken op beslissingen die je gemaakt hebt."

Hiermee zeg ik niet dat je niet mag leren van je beslissingen, maar probeer daarbij dan te evalueren met de informatie die je toen had en te kijken naar hoe e.e.a. is uitgespeeld in plaats van je te verlekkeren over wat 'had kunnen zijn'. Dat geldt zowel voor rijk rekenen als voor een beslissing als goed bestempelen omdat die toevallig goed heeft uitgepakt.

Je blind staren op die "voor altijd onvoltooid toekomende tijd" heeft totaal geen zin. Het is eerder een recept dat je rijp maakt voor het gesticht. Als ik die formule ga toepassen dan had ik al lang miljonair kunnen zijn en op de bahama's gezeten of zo. Totaal niet realistisch, want die beslissingen heb ik gemaakt met de (beperkte) informatie die ik toen had met de (beperkte) blik die ik toen op, in dit geval, crypto had. En wen er maar aan: die informatie en blik zijn altijd tè beperkt. Je neemt nooit een optimale beslissing. Dat kàn gewoon niet, tenzij je enorm veel geluk hebt en bijvoorbeeld op het ultieme moment (hoogtepunt) een 125x short zet. Dat gebeurt gewoon niet. En de mensen die het (op twitter) wel roepen zijn ruis. Als je daar jaloers van wordt of een "wil ik ook"-gedacht bij krijgt, moet je je geld gewoon niet in crypto stoppen. Zo werkt het niet.

Ook je assets verkopen TIJDENS een dip is om diezelfde reden niet slim. Dat had je voor de dip moeten doen.... maar ja, je wist niet zeker of ie kwam. Of TIJDENS een dikke groene kaars, of op een plateau na een forse stijging kopen... precies hetzelfde. Dat is allemaal handelen op gevoel en dat is ten zeerste af te raden.

Nota bene: Ik zeg niet dat het gemakkelijk is omdat af te leren, want ik heb er zelf ongeveer 2,5 jaar en een dikke bull + bear over gedaan... maar ik kan je vertellen dat het een stuk gemakkelijker is als je handelt op het vertrouwen dat de muntjes die je hebt, over meerdere cycles heen, een dikke winst gaan opleveren.
Ik heb 2 keer een leesbril moeten pakken voor je post!
Nee geintje,

Ik snap je punt helemaal hoor, ik heb mijn inleg ook zien verdampen in 2018, maar ben stug blijven HODLen en DCA-en om in deze tijd uit te kunnen cashen.
Laatst een aardig flufje omgezet naar inflatie centjes en toch voelde dat wel goed 8)

Ik had een driekwart jaar geleden een eerste verkoop target gezet voor ADA, toch niet een deel verkocht toen.
1,5 maand later dat deel wel voor het dubbele verkocht. Dat was niet de afspraak, tricky gevoel die hebzucht.
Toevallig laatst net op die top rond de §2,40 verkocht.
En dat is dan nog niet het einde van de bullmarkt (Hopium)

Als ik op de top van 2017-2018 alles had verkocht en alles op zijn laagst er terug in had gestoken dan had ik een leuk huisje kunnen kopen denk ik :P :'(

Captain hindsight!

• elektriekert
Rien43 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 20:33:
[...]

De zon gaat toch ook voor niets op. En worden we door de zon genaaid?
Ik heb gelezen dat je met je Arie in de zon moet gaan liggen om extra energie te krijgen.
https://www.shownieuws.nl...luencers-butthole-tanning

• stranger1851
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 28-04-2023
Die gekke Enjin heeft veel goed gemaakt hier ! Bijna op 1.98 kunnen verkopen maar ik was toch te greedy helaas.....mijn PF is bijna weer in het groen :)

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-01 09:43
Waar zijn eigenlijk al die negatieve aandelen nerds of bitcoin heeft geen waarde of ik ben wallet developer geweest en ik zeg je de bullmarkt is over mensen van vorige week gebleven die kwamen shillen in de malaise van btc? Niet dat ik ze mis

• elektriekert
Ali Baba 1001 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 18:08:
[...]

Ik snap wat je bedoelt, maar dat gaat niet altijd op.
Mijn ouders zijn geboren in TR en ik hier, omdat zij besloten hadden te emigreren. In veel opzichten heb ik het ‘beter’ dan de gemiddelde Turk. Maar wat was gebeurd als ik in TR was opgegroeid? We zullen het nooit weten. Was ik (on)gelukkiger geweest?
Want tegelijkertijd ben ik al bijna 40 jaar de vreemde eend in de bijt in NL. Hoe ‘Nederlands’ je ook mag zijn, je hoort er nooit helemaal bij. Bij bijna elke kennismaking komt de vraag wel waar ik vandaan kom en de opmerking dat ik zo goed Nederlands spreek, alsook een hoop vragen waar ik nooit zin in heb, vooroordelen en meningen waar ik niet op zit te wachten…
Ik hou op zich wel van Nederland hoor, wil ook niet klagen, maar wel jouw opmerking nuanceren.
Maar ik ga mezelf ook niet Alex noemen en maak er me verder dus ook niet druk om, das war einmal.

Ik ben wel blij met Tweakers. Crypto verbroedert sowieso de hele wereld :)
Ali Baba met z’n veertig stoners hier komt helemaal goed ;)

• GewoonDennis
Mooody schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 21:41:
[...]

Mooi project is dat. Beetje een utopia, maar als het adoptie krijgt, gaat het veel miljonairs opleveren.
O nee, dat was niet het doel van het project.... :P
_O-

• GewoonDennis
keepitfrosty schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 21:45:
[...]

Is dat niet zoiets als fon?
Is daar in de huidige tijd nog een usecase voor dan in nl?
Geen idee.

Als je kijkt naar de hoeveelheid users in NL en hun verdiensten is het iig de moeite waard (nu in ieder geval)

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
elektriekert schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 21:59:
[...]

Ali Baba met z’n veertig stoners hier komt helemaal goed ;)
En bijna in mn veertigste levenjaar met een btc prijs van bijna 40 kaatjes.

Alleen nog 40 babes vinden.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• braek
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 23-01 10:43
Iemand ervaring met de cryptocurrency CumRocket?

Lijkt een "meme/shit coin", maar ik zie dat nog wel iets worden met die NFT market places.

MacBook Pro 2021 - 16 inch - M1 Pro - 32 GB memory - 1 TB storage

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
braek schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 22:06:

Lijkt een "meme/shit coin", maar ik zie dat nog wel iets worden met die NFT market places.
Zolang dit soort vragen gesteld worden is het echt nog lang geen einde bullmarket.

"Het lijkt kut maar ik wil snel rijk worden, doen?"

[ Voor 7% gewijzigd door MrAcid op 26-05-2021 22:08 ]

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-11-2025

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

elektriekert schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 21:55:
[...]

Ik heb gelezen dat je met je Arie in de zon moet gaan liggen om extra energie te krijgen.
https://www.shownieuws.nl...luencers-butthole-tanning
Wij moeten natuurlijk wel weer voor de zorgkosten opdraaien straks, maar als we over 10 jaar al onze 'influencers' verliezen aan aarskanker zal ik echt heel hard lachen. Wat een clowntjes zijn het toch.

• braek
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 23-01 10:43
MrAcid schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 22:07:
[...]

Zolang dit soort vragen gesteld worden is het echt nog lang geen einde bullmarket.
Ik was er net op tijd bij voor die eerste grote pump (en wat winst gepakt), maar ondertussen is het wel rustig geworden in die crypto. :-)

Maar ben opzoek naar meningen wat betreft het project, want ben eigenlijk aan het twijfelen om in te kopen.

MacBook Pro 2021 - 16 inch - M1 Pro - 32 GB memory - 1 TB storage

• Jedi_Pimp
  • Laatst online: 07-11-2025
Ik heb iets raars met mijn MetaMask en/of Uniswap. Vanochtend een swap geprobeerd op Uniswap, alleen kreeg ik een time out en stond op de Etherscan transactie ook een foutmelding in die trant (router unavailable ofzo). Ik had het idee dat m'n internet ten tijde van de swap me in de steek liet. Nu lijk ik echter helemaal geen swap meer uit te kunnen voeren. De transactie blijft op "Pending" hangen na het accorderen van de swap in MetaMask. Ik heb geprobeerd om de slippage te verhogen, gas fees te verhogen (naar "fast"). Net heb ik zelfs MetaMask op m'n mobiel geïnstalleerd en vanuit die GUI een swap geïnitieerd maar ook daar blijft hij hangen.

Wat kan hier aan de hand zijn? Ik probeer wel steeds tegen dezelfde token te swappen (OPCT).

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

braek schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 22:09:
[...]

Maar ben opzoek naar meningen wat betreft het project, want ben eigenlijk aan het twijfelen om in te kopen.
Gewoon kopen! Vraag naar cum zal er vanuit de gebruiker altijd zijn, helemaal als er ook nog eens raketten en pron-NFTs in het spel zijn.

• elektriekert
Ali Baba 1001 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 22:02:
[...]

Ik denk dat je daarvoor op een andere website moet zijn:
Iets met russian brides ofzo :9

• brushaway
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-10-2024
braek schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 22:09:
[...]

Ik was er net op tijd bij voor die eerste grote pump (en wat winst gepakt), maar ondertussen is het wel rustig geworden in die crypto. :-)

Nee.

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Nu online

Mooie (rit op gemaakt) technologie. Op tijd weer eruit en nooit meer naar omgekeken.

[ Voor 5% gewijzigd door AMARONE op 26-05-2021 22:15 ]

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 23-01 14:39

Ik had die willen kopen, bleek die niet compatible met mijn SafeAnus. Ik heb er enige nachten over geslapen en besloten dat ik in een SafeAnus meer potentie zie.

Helaas bleek de anus niet zo safe want ik werd toch hard in mijn anus genaaid. (rugg pull) :O

[ Voor 10% gewijzigd door JW04 op 26-05-2021 22:20 ]

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 20:28
Vanmiddag nog wat usdt uit Binance afgestoft en NKN gekocht. Gaat lekker, sowieso als je de huidige procenten erbij neemt van een munt als OGN bijvoorbeeld. Bull markt voorbij? Kan het nog niet geloven 🤡

[ Voor 9% gewijzigd door Alpina op 26-05-2021 22:23 ]

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:52

WhySoSerious

Be the change.

Goeie tech.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
knakworst schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 20:52:
Laatst was er iemand Binance geplunderd. Toevallig deze geïnstalleerd?

https://www.rtlnieuws.nl/...ienduizenden-nederlanders
Ik ontving ook een sms, al redirecte mijn ISP hem meteen naar spam. Ook direct genegeerd want ik had al zo'n vermoeden. Afkomstig van 0613531683 met een url naar ztreeexperts. Klinkt nogal raar, daarbij sturen PostNL / DHL mij geen sms'jes. Dus ik wist een ding: niet op klikken.

Blij toe als ik het nieuwsbericht zo lees.

• dnzm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-01 21:49

dnzm

Knorrig

Ik had hem hier nog niet zien passeren, maar GameStop gaat iets met nft doen, op Etherium.

Bullish of bullshit?

En wat is dat toch, dat een niet onaanzienlijk deel van die crypto-nieuwssites absolute aids is op het gebied van advertenties en popovers en subscribe-forms en zo?

Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:40

JT

VETAK y0

Ali Baba 1001 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 21:47:
Vragen of ik vind dat ik geintegreerd ben, opmerkingen als ‘zo doen we dat in Nederland niet’, ‘goedbedoelde’ opmerkingen ‘jij bent wel anders dan anderen’. ‘Bij jullie’. Raar opkijken als ik juich voor Oranje. Als mensen vinden dat je niet mag stemmen met een dubbel paspoort, na ja prima dat mag je vinden, maar waarom expliciet tegen mij die mening ventileren? Erdogan zegt iets en men wil weten wat ik ervan vind. Allemaal dat soort dingetjes.
Ja ok, dat gaat wel een stapje verder. Ik snap het! Niet leuk.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Patvs120
  • Registratie: Juli 2002
26 mei... Het was weer een spannende dag zeg.
Hieronder een grafiekje die de dag mooi samenvat (=Litecoin, maar had elke andere coin kunnen kiezen?).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d4e1at5CEG8PM83HEbOWq2Xq2Qg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f4kuUofcqulODo0MXT93Sn4r.jpg?f=fotoalbum_large

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-01 10:03

BeyondThunder

Lost Lightning

Jedi_Pimp schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 22:11:
Ik heb iets raars met mijn MetaMask en/of Uniswap. Vanochtend een swap geprobeerd op Uniswap, alleen kreeg ik een time out en stond op de Etherscan transactie ook een foutmelding in die trant (router unavailable ofzo). Ik had het idee dat m'n internet ten tijde van de swap me in de steek liet. Nu lijk ik echter helemaal geen swap meer uit te kunnen voeren. De transactie blijft op "Pending" hangen na het accorderen van de swap in MetaMask. Ik heb geprobeerd om de slippage te verhogen, gas fees te verhogen (naar "fast"). Net heb ik zelfs MetaMask op m'n mobiel geïnstalleerd en vanuit die GUI een swap geïnitieerd maar ook daar blijft hij hangen.

Wat kan hier aan de hand zijn? Ik probeer wel steeds tegen dezelfde token te swappen (OPCT).
Ik heb iets dergelijks een keertje kunnen oplossen door een transactie te doen met dezelfde Nonce als de failed transactie. Dan wordt de failed, hangende transactie overschreven.

Google maar even, bv. https://help.tokensets.co...rough-a-stuck-transaction

[ Voor 5% gewijzigd door BeyondThunder op 26-05-2021 22:43 ]

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-12-2025

Blaim

Cashback kroket

Patvs120 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 22:38:
Het was weer een spannende dag zeg
Altijd als iemand zegt 'Het was weer een '... ' dag', dan moet ik denken aan deze:

Trouwens, ik heb het idee dat de humor van @Verwijderd en Sander van de Pavert van LuckyTV best goed overeen komt.

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-01 22:10
Hieronder een grafiekje die de dag mooi samenvat (=Litecoin, maar had elke andere coin kunnen kiezen?).

[Afbeelding]
Saaie dag ja. Hier wel alles fiat gedaan. Verwacht, net zoals vele, een goeie correctie. Daarna weer all-in.

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:57

Dat wordt wel wat zo'n 18+ nft platform. De token is CUMMIES geloof ik d:)b

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20:45
Alpina schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 22:21:
Vanmiddag nog wat usdt uit Binance afgestoft en NKN gekocht. Gaat lekker, sowieso als je de huidige procenten erbij neemt van een munt als OGN bijvoorbeeld. Bull markt voorbij? Kan het nog niet geloven 🤡
Waarom ben je in NKN gestapt als ik vragen mag?

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Richh schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 20:34:
[...]

Toch moon!

Edit oh nee toch niet
Schiet niet echt op he... ik ga slapen :9

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• JDx

JDx

Ben ik ^

[Afbeelding]
Mijn samenvatting, te vroeg verkocht, te laat gekocht

• Alpina
toilet_paper schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 22:51:
[...]

Waarom ben je in NKN gestapt als ik vragen mag?
Puur gokje, zag deze in een opgaande trend na de algemene dip. Had deze trouwens voor de Coinbase listing begin April al op het lijstje staan maar toen niet gekocht, balen en zag het nu als een 2de kans 😊

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-12-2025
Had ik al gezegd dat ik baal van mijn gemiste ENJ aankoop...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aqHb_ylcu_sqc2LABorsC36HPWk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/up4M3gyG8RijOL028fcDNDoE.gif?f=user_large

+65%

• Darrell
  • Laatst online: 23:18

Darrell

Fiat moonboy

gijsvogel schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 22:58:

[Afbeelding]

+65%
Ouwe centenneuker met je 2 cent korting.

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-12-2025
Darrell schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 23:00:
[...]

Ouwe centenneuker met je 2 cent korting.
Je bent een Hollander of niet hè... O-)

• stranger1851
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 28-04-2023
Ik knal er nog 100 Chain LINK bij, hoppa !

• Mooody

Mooody

elmoody

Blaim schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 22:45:
[...]

Altijd als iemand zegt 'Het was weer een '... ' dag', dan moet ik denken aan deze:

[YouTube: Werken bij de NOS - Gerri Eickhof en de chocoladefabriek | LUCKYTV (2016)]

Trouwens, ik heb het idee dat de humor van @Verwijderd en Sander van de Pavert van LuckyTV best goed overeen komt.
Humor, daar kun je me 's nachts voor wakker maken.
Beetje offtopic, maar ook weer niet. Crypto is soms ook behoorlijk zwartgallig.

Dit is een van de meest geniale scenes uit de Neerlandsche humor imo:
YouTube: Jiskefet - Debiteuren Crediteuren - Stiften

Herman Koch _/-\o_

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20:45
Alpina schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 22:57:
[...]

Puur gokje, zag deze in een opgaande trend na de algemene dip. Had deze trouwens voor de Coinbase listing begin April al op het lijstje staan maar toen niet gekocht, balen en zag het nu als een 2de kans 😊
Ik vroeg het omdat me dat idee van een 'gokje' ergens al bekroop na de koers te hebben bekeken.
Deze 'opgaande trend' na die 'algemene dip' onlangs, laten zowat alle crypto's zien momenteel.
Pas op met gokwerk, nu valt het kwartje misschien jouw kant op, maar je kunt daar behoorlijk nat mee gaan.
Het argument dat je ergens iets hebt gemist zou eigenlijk nooit de reden mogen zijn dat je later alsnog instapt.
Maar ja, da's slechts mijn mening.

Verwijderd

Blaim schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 22:45:
[...]

[YouTube: Werken bij de NOS - Gerri Eickhof en de chocoladefabriek | LUCKYTV (2016)]

Lucky tv dikke +100. Ik ga altijd stuk om die filmpjes, vooral van Willem Alexander.

https://www.dumpert.nl/item/8001837_c1c4d96e

• Darrell
  • Laatst online: 23:18

Darrell

Fiat moonboy

Dan wil ik ook wel een bijdrage leveren.

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-01 20:46
Snx en avax staan bij mij nog op dikke rode cijfers. Avax zelfs 45%

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Scott Deveau
Wed, May 26, 2021, 10:50 PM
(Bloomberg) -- Activist investor Carl Icahn is interested in getting into cryptocurrency in a “big way,” and may eventually put more than $1 billion into an alternative currency.

While Icahn hasn’t bought any cryptocurrency yet, the billionaire investor said in a Bloomberg TV interview that he studies Bitcoin, Ethereum and the crypto sector as a whole to determine where the opportunities are. Alternative currencies are gaining popularity as a natural manifestation of inflation in the economy, he added.
Bron: https://finance.yahoo.com...currencies-205022322.html

• wimpie007
wimpie007 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 23:36:
Snx en avax staan bij mij nog op dikke rode cijfers. Avax zelfs 45%
Oh en ONT en ICX ook.. Wanneer denken jullie dat die weer gaan bijtrekken? Als btc op 50k staat zeker?

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Nog een weetje, voor de laatste vrijdag van de maand:
Bitcoin bears dominate Friday’s $2.1B BTC options expiry with a $585M lead
Bitcoin price is struggling to regain the $42,000 support as bears hold a $585 million advantage ahead of Friday's $2.1 billion BTC options expiry.
Hele artikel: https://cointelegraph.com...s-expiry-with-a-585m-lead

• elektriekert
Mooody schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 23:08:
[...]

Humor, daar kun je me 's nachts voor wakker maken.
Beetje offtopic, maar ook weer niet. Crypto is soms ook behoorlijk zwartgallig.

Dit is een van de meest geniale scenes uit de Neerlandsche humor imo:

Herman Koch _/-\o_
“De boer terug halen op de 2”
“Ja, nu moet je je inleg verdubbelen”
“Uuuuhhh jaaa”””

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-01 08:35
Ali Baba 1001 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 19:32:
[...]

@HaruHaru fanboy lees je mee?
Niks nieuws voor jou natuurlijk :)
Nee idd. Ik volg dit al maanden en roep het al uit van toen die nog 2euro was ps. Hopelijk gaat het idd wat opleveren. Zeer grote namen voor Overledger Hyperledger. Hodl. 👍

• elektriekert
HaruHaru schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 00:03:
[...]

Nee idd. Ik volg dit al maanden en roep het al uit van toen die nog 2euro was ps. Hopelijk gaat het idd wat opleveren. Zeer grote namen voor Overledger Hyperledger. Hodl. 👍
Zit erin op $6,5 :D

• Mooody

Mooody

elmoody

elektriekert schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 00:02:
[...]

“De boer terug halen op de 2”
“Ja, nu moet je je inleg verdubbelen”
“Uuuuhhh jaaa”””
Dit is het gouden moment.

7:53
Juffrouw Jannie die uit haar rol valt en lacht om de improvisatie van Herman Koch.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/G2YbBVx/Schermafbeelding-2021-05-27-om-00-06-14.png

Dit moet een van de meest geniale (/onderschatte) momenten in de Nederlandse humor zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 27-05-2021 00:12 ]

• elektriekert
Mooody schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 00:08:
[...]

Juffrouw Jannie die uit haar rol valt en lacht om de improvisatie van Herman Koch.

[Afbeelding]

Dit moet een van de meest geniale (/onderschatte) momenten in de Nederlandse humor zijn.
Heb hem ff terug gekeken, geniaal! _O-

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-12-2025

Blaim

Cashback kroket

Mooody schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 00:08:
[...]

[Afbeelding]

Ja, check m'n avatar. Kan het alleen maar heel hard met je eens zijn. _/-\o_

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:55

Trackerfire

BTC HODLER

RaptorXS schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 00:00:
Nog een weetje, voor de laatste vrijdag van de maand:

[...]

Hele artikel: https://cointelegraph.com...s-expiry-with-a-585m-lead
Morgen dus ;-) dus alle reden voor de bears om rond deze waarden te blijven hangen. Vanaf morgen is het dus "flip a coin" neerwaarts of opwaarts zonder expiratie druk ;)

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:11
JPS schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 21:51:
[...]

OK ik heb 'm op hetzelfde pair ingesteld met default AI parameters. Heb jij nog parameters aangepast?
Dit pair doet trouwens niet heel veel volume; liquiditeit is erg laag en weinig volatiel (zo lijkt het).
Werkt een actiever paar niet beter voor zo'n bot?
ik heb er geen moeite mee, is idd minder volume, ik pas wel parameters aan: tussen de 0.098 en 0.131
als je het strakker zet dan kun je meer inleggen per grid, dus dan meer winst erop.

Dit was de 25ste, bot heb ik uitgezet want zit nu in LUNA (om eens iets anders te testen)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L_eR_QfZeSVA7SQqakU4Qmm1iT8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SZOC3K3FVV5RVkjL9KcRgZX4.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 29% gewijzigd door Kol Nedra op 27-05-2021 00:38 ]

nothing stops this train

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-01 15:53

Chaes

#HODL

Iemand nog CFG zo?

• rickkert94
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14-09-2025
Jup, optie 1 was ik 262.000e in de wachtrij. Hopen dat t ditmaal beter gaat O+

• Mooody

Mooody

elmoody

Ook ff in het serieuze topic neuzen. Het loont.
Glenn Hoddle in "[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3"

• Chaes

Chaes

#HODL

Weer de boot gemist met poging 2.

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online
Ali Baba 1001 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 22:02:
[...]

Thailand? Vrouwtjes zat, overdag zowat altijd zon en het staat bekend om de full moon party. Sowieso een btc @10k hier in NL is daar feesten als een btc @100k.

iRacing Profiel

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-01 12:54
Chaes schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 01:01:
Weer de boot gemist met poging 2.
Hoeveelste was je?

Ik nu 66248... in de rij

• Chaes

Chaes

#HODL

Supershiva schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 01:05:
[...]

Hoeveelste was je?

Ik nu 66248... in de rij
215k, bijna zelfde als bij poging 1.

66k wordt hem ook niet helaas.

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-01 12:54
Chaes schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 01:08:
[...]

215k, bijna zelfde als bij poging 1.

66k wordt hem ook niet helaas.
Nee idd.

Nu 64216 en er is al 10% verkocht

-O-

en hup m'n nest weer in.

truste allemaal

• wimpie007
Therapy777 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 11:22:
Zijn er hier mensen invested in de Mandala Exchange Token (MDXT)? Relatief nieuwe exchange en de eerste die is gebaseerd op Binance-cloud project.

MDXT kan in mijn ogen zomaar een tweede BNB worden.
Ik heb er een flufje usdt heengedaan en mdxt gekocht. En al winst haha. Maar is wel een long term ding. Maar kan idd maar zo de 2e BNB worden

En er is bewezen dat native exchange tokens tenzij scam of poef succesvol zijn

[ Voor 8% gewijzigd door wimpie007 op 27-05-2021 01:42 ]

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Moon!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:11
Therapy777 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 11:22:
Zijn er hier mensen invested in de Mandala Exchange Token (MDXT)? Relatief nieuwe exchange en de eerste die is gebaseerd op Binance-cloud project.

MDXT kan in mijn ogen zomaar een tweede BNB worden.
Tja kun je dan ook van Apeswap zeggen, kan zomaar een tweede Cake worden 😉

Apeswap Finance is ook nieuw.....

nothing stops this train

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
gijsvogel schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 22:58:

[Afbeelding]

+65%
Maand geleden gekocht, was al bang dat ik een bagholder zou worden. Nu bijna break even 8)7

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-01 04:15
xileS schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 01:51:
[...]

Maand geleden gekocht, was al bang dat ik een bagholder zou worden. Nu bijna break even 8)7
Anderhalve maand geleden gekocht en nog steeds niet break even. :+

Shikata ga nai.

• trader1212
  • Laatst online: 24-12-2021
Wat een spikes zeg in een half uur 40% bij POND en CELR, iemand enige idee hoe dat komt ineens?

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-11-2025

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dVSM5V-OZRsTaD3zTW5_MSb-ZsE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mgUF5edx57UHjpVjvWx0vEUm.jpg?f=user_large

:D

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• GewoonDennis
AMARONE schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 22:15:
[...]

Mooie (rit op gemaakt) technologie. Op tijd weer eruit en nooit meer naar omgekeken.
Ziet er zelf geen toekomst in dus?

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 14:09

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

Zijn we nu dan de 4H MA25 of de 1D MA7 aan het testen? Het ziet er echt belabberd uit wat mij betreft.

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:43
Kol Nedra schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 00:31:
[...]

ik heb er geen moeite mee, is idd minder volume, ik pas wel parameters aan: tussen de 0.098 en 0.131
als je het strakker zet dan kun je meer inleggen per grid, dus dan meer winst erop.

Dit was de 25ste, bot heb ik uitgezet want zit nu in LUNA (om eens iets anders te testen)
[Afbeelding]
Welke bot is dit?

• keepitfrosty
GewoonDennis schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 22:01:
[...]

Geen idee.

Als je kijkt naar de hoeveelheid users in NL en hun verdiensten is het iig de moeite waard (nu in ieder geval)
Tjah zolang het token wat waard blijft kan je natuurlijk mooi nog minen en verkopen. Totdat het niet meer rendabel is. Dan hopen dat je je geld eruit hebt en eventueel wat meer.

• JDx

JDx

Ben ik ^

En toen was de market weer down (:

Elke avond naar USDC voor de nachtrust, nu 2 dagen HODL tot aan m'n korte vakantie, het heeft nog ongeveer 3 uurtjes om zich te herstellen alvorens ik vertrek _/-\o_

[ Voor 71% gewijzigd door JDx op 27-05-2021 07:04 ]

• keepitfrosty
JDx schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 07:01:
En toen was de market weer down (:

Elke avond naar USDC voor de nachtrust, nu 2 dagen HODL tot aan m'n korte vakantie, het heeft nog ongeveer 3 uurtjes om zich te herstellen alvorens ik vertrek _/-\o_
Ja wij crab walking weer naar beneden toe haha.

• Valar Morghulis
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-05-2022
Groene candles wat een geschenk

• Jedi_Pimp
  • Laatst online: 07-11-2025
BeyondThunder schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 22:42:
[...]

Ik heb iets dergelijks een keertje kunnen oplossen door een transactie te doen met dezelfde Nonce als de failed transactie. Dan wordt de failed, hangende transactie overschreven.

Google maar even, bv. https://help.tokensets.co...rough-a-stuck-transaction
Thanks!

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Valar Morghulis
Hele dag is het hier gekkenhuis maar s'ochtends geen reet te beleven. Al die moonboys hoeven natuurlijk niet meer te werken :+

• jorwas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Ziet er nog niet echt overtuigend er uit krijg het gevoel dat het een kleine bounce was om verder naar beneden te gaan...

• Valar Morghulis
jorwas schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 08:40:
[...]

Ziet er nog niet echt overtuigend er uit krijg het gevoel dat het een kleine bounce was om verder naar beneden te gaan...
Could be, heb ook stoplosses ingezet

• YES
  • Laatst online: 23:16

YES

Moderator General Chat
Valar Morghulis schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 08:40:
Hele dag is het hier gekkenhuis maar s'ochtends geen reet te beleven. Al die moonboys hoeven natuurlijk niet meer te werken :+
Of die zitten tot diep in de nacht te traden en liggen nu nog op één ledger.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 20:17
Lekker jaartje voor nvidia, 6 miljard omzet, 3 miljard winst.. aandeel flink gestegen. Hoe zou dat toch komen.. :9

Zero.

• YES
  • Laatst online: 23:16

YES

Moderator General Chat
Pelox schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 08:47:
Lekker jaartje voor nvidia, 6 miljard omzet, 3 miljard winst.. aandeel flink gestegen. Hoe zou dat toch komen.. :9
Tekorten aan chips en daardoor hogere prijzen.

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04-2025
YES schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 08:44:
[...]

Of die zitten tot diep in de nacht te traden en liggen nu nog op één ledger.
Totdat ze er achter komen dat het 24/7 doorgaat, FOMO!

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Pelox schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 08:47:
Nvidia heeft al aangegeven dat de vraag lager zal worden het komende jaar. Slimme jongens daar die inzien dat dit niet altijd zo kan blijven.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• HaruHaru
Ik koop het nog steeds in. Vind huidige prijs ook nog te laag tegenover zijn supply.

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

jorwas schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 08:40:
[...]

Fake out rally

XRP = trash

• elektriekert
HaruHaru schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 09:02:
[...]

Ik koop het nog steeds in. Vind huidige prijs ook nog te laag tegenover zijn supply.
Uit mijn hoofd 14 miljoen en een beetje,

Tegenwoordig heb ik wat andere verplichtingen erbij dus is mijn uitgave patroon heel anders geworden :X
Anders had ik er nog wel wat ingepompt 8)7

• HaruHaru
elektriekert schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 09:16:
[...]

Tegenwoordig heb ik wat andere verplichtingen erbij dus is mijn uitgave patroon heel anders geworden :X
Verstandig. Alleen uitgeven wat je kunt missen ;) ik koop ook niet groot in op dit moment, gewoon paar stuks per keer en dat 1x per maand of soms wel 1x per 2 maanden :) heb best veel ingekocht toen die 2 euro was :D

• Plof-kip
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-12-2024
elektriekert schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 09:16:
[...]

14.6M max waarvan 95% in vrije omloop. Er zijn pas 17k wallets, gestaag stijgend.

Ik zit er pas sinds recent in maar ik zie een "onwaarschijnlijke" upside voor Quant.

• Alpina
Helemaal het mannetje deze zomer

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w_iISY0rJoqdx7nn5QoNNkzVzdI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZyjRqHk6mw2J6sforOucZoQ5.jpg?f=fotoalbum_large

• elektriekert
Plof-kip schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 09:21:
[...]

14.6M max waarvan 95% in vrije omloop. Er zijn pas 17k wallets, gestaag stijgend.

Ik zit er pas sinds recent in maar ik zie een "onwaarschijnlijke" upside voor Quant.
Ik ben een paar jaar geleden getipt, Fundamenteel gezien super sterk.
Aan de hoeveel coins te zien zou de prijs toch al hoger moeten zijn dan bitcoin?
:+ 8)7

• JT

JT

VETAK y0

Bierkameel schreef op zondag 23 mei 2021 @ 12:04:
[...]

Paar weken terug begonnen met 1500 euro, toen nog wat VET gekocht voor 0,20, staat nu op 0,06 :P
Maar ik ging er al vanuit dat ik alles kwijt was dus ik zie aan het eind van het jaar wel of het weer omhoog kruipt, ik verkoop iig niets.
Wachten tot volgende run/bull market en dan heb je ineens winst.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
Bitcoin is de enige die echt laag staat. Eth, link, Ada niks aan de hand.

God morks in wysterious ways.

• JT

JT

VETAK y0

Ecodan warmtepomp

Pagina: 1 ... 113 ... 245 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!