En rijdt in een draak van een auto die geen updates krijgt.basvn schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 13:04:
[...]
Schumacher is kampioen in F2 en F3 geworden. hij verdiend het zeker om in F1 te zitten.
Het heeft bij hem niks met de naam en/of geld te maken.
Dat zegt niks, zat daar in beste team.basvn schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 13:04:
[...]
Schumacher is kampioen in F2 en F3 geworden. hij verdiend het zeker om in F1 te zitten.
Het heeft bij hem niks met de naam en/of geld te maken.
Maar goed, zoals Max het altijd zegt: We gaan het zien.
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Waiting on the world to change
Tweakers ligt onder DDOS vuur....DutchCrownNL schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 12:59:
[...]
Dacht dat het aan mij lag, maar ben dus niet de enige
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
poor Leno schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 13:27:
Pfffff we zijn er weer!!
Begon nu wel even te zweten hoor..
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Oke ik ga bold doen:
P1 VER
P2 SAI
P3 LEC
P4 HAM
P5 PER
P6 NOR
P7 BOT
P1 VER
P2 SAI
P3 LEC
P4 HAM
P5 PER
P6 NOR
P7 BOT
Ik denkLoeWn schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 13:32:
Oke ik ga bold doen:
P1 VER
P2 SAI
P3 LEC
P4 HAM
P5 PER
P6 NOR
P7 BOT
P1 LEC
P2 VER
P3 SAI
P4 PER
P5 HAM
P6 BOT
P7 RIC
Al weet ik niet of Ferrari echt zo strong is als ze nu lijken... En Merc zo zwak....
LECLoeWn schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 13:32:
Oke ik ga bold doen:
P1 VER
P2 SAI
P3 LEC
P4 HAM
P5 PER
P6 NOR
P7 BOT
VER
HAM
SAI
NOR
BOT
PER
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
We weten het eigenlijk nu niet hoe het met Mercedes zit.
Ze schijnen nog steeds problemen met setup te hebben en hebben geen ultieme kwalificatiesimulatie kunnen doen. Tweede is dat waar RBR haar banden snel op temperatuur krijgt en ze ook snel wegvallen, Mercedes ze juist niet op temperatuur krijgt en ze langer goed houd. Zeker omdat het nu wat koeler is, kan het zomaar zijn dat Mercedes het eens niet voor elkaar gaan krijgen.
Dus Hamilton op pole.
Ze schijnen nog steeds problemen met setup te hebben en hebben geen ultieme kwalificatiesimulatie kunnen doen. Tweede is dat waar RBR haar banden snel op temperatuur krijgt en ze ook snel wegvallen, Mercedes ze juist niet op temperatuur krijgt en ze langer goed houd. Zeker omdat het nu wat koeler is, kan het zomaar zijn dat Mercedes het eens niet voor elkaar gaan krijgen.
Dus Hamilton op pole.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Gewoon HamVerBot vanmiddag.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 13:37:
We weten het eigenlijk nu niet hoe het met Mercedes zit.
Ze schijnen nog steeds problemen met setup te hebben en hebben geen ultieme kwalificatiesimulatie kunnen doen. Tweede is dat waar RBR haar banden snel op temperatuur krijgt en ze ook snel wegvallen, Mercedes ze juist niet op temperatuur krijgt en ze langer goed houd. Zeker omdat het nu wat koeler is, kan het zomaar zijn dat Mercedes het eens niet voor elkaar gaat krijgen.
Dus Hamilton op pole.![]()
Niks te zien hier vooraan mensen, onze achtervleugel is helemaal conform specificaties als het zand er eenmaal van afgewaaid is!
ping 127.212.23.124
Top 3 gewoon de 3 standaardnamen, maar HAM waarschijnlijk gewoon op 1. (en dan is er vast wel weer iets waardoor we kunnen zeggen dat hij altijd geluk heeft en 5 pagina's daarover kunnen losgaan.)
Ik hoop vooral dat PER op 4 kan komen zodat de stops nog wat spanning kunnen brengen.
Ik hoop vooral dat PER op 4 kan komen zodat de stops nog wat spanning kunnen brengen.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Dit is de eerste keer dat ik denk dat Mercedes de zandzakken al af heeft gegooid, maar niet verder komt. Dit circuit leent zich er niet voor om die zandzakken om te blijven houden en pas in Q2 eraf te gooien.
Desondanks denk ik wel dat HAM nog het uiterste eruit haalt en minimaal een P3 eruit sleept, ten koste van een van de Ferrari rijders.
Desondanks denk ik wel dat HAM nog het uiterste eruit haalt en minimaal een P3 eruit sleept, ten koste van een van de Ferrari rijders.
Hamilton heeft nog geen tijd in de 1.11 gereden dat is ergens wel opvallend, maar ik vlak ze niet uit. Ik vermoed Lec/HAM/Ver en die vechten om de pole.
Fun fact: in 2019 lagen de tijden in Q3 in de 1.10. https://nl.motorsport.com...-van-monaco-419447/?st=Q3
Fun fact: in 2019 lagen de tijden in Q3 in de 1.10. https://nl.motorsport.com...-van-monaco-419447/?st=Q3
Ik denk normaal ook altijd dat Mercedes er toch wel weer komt, maar deze keer geloof ik daar niet zo in. Ik denk dat ze het echt lastig hebben en blij mogen zijn als niet beide Ferraris en Red Bulls ervoor zitten.
En als ze pech hebben komt Norris en/of Ricciardo ook nog even meedoen.
En als ze pech hebben komt Norris en/of Ricciardo ook nog even meedoen.
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Het grote gevaar voor Mercedes deze race is absoluut Mclaren. Een Norris die het op zijn heupen krijgt, RIC die een Q ouderwets rijdt en tussendoor het gedoe met verkeer op de baan, een vlag hier en daar en voor je het weet start je op P6 of lager.
Ferrari doet lekker mee, PER kan hopelijk nog een tandje beter, dus voor ons alleen maar meer spektakel!
Ferrari doet lekker mee, PER kan hopelijk nog een tandje beter, dus voor ons alleen maar meer spektakel!
Zul je net zien dat Ferarri en Red Bull last krijgen van verkeer of een rode vlag en Mercedes de pole zo in de schoot geworpen krijgt
Lastige indicatie! Veel twijfels bij iedereen.
De een: het standaard riedeltje Ham,Ver,Bot.
De ander: Ver, met veel Ferrari potentie.
Heel lastig, omdat we Mercedes weinig gezien hebben.
En we weten dat het geen bal hoeft uit te maken later in de Q en Race.
Spannond! Ik durf geen voorspelling te maken.
De een: het standaard riedeltje Ham,Ver,Bot.
De ander: Ver, met veel Ferrari potentie.
Heel lastig, omdat we Mercedes weinig gezien hebben.
En we weten dat het geen bal hoeft uit te maken later in de Q en Race.
Spannond! Ik durf geen voorspelling te maken.
Als er dán nog iemand is die roept dat Mercedes nooit geluk heeft!........Jasphur schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 13:52:
Zul je net zien dat Ferarri en Red Bull last krijgen van verkeer of een rode vlag en Mercedes de pole zo in de schoot geworpen krijgt

We hoeven niet ver terug om dat te bevestigen. Imola.pinda powerrr schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 13:56:
[...]
Als er dán nog iemand is die roept dat Mercedes nooit geluk heeft!........![]()
MSC is echt stuk, chassis moet vervangen, doet niet mee aan kwalificatie.
Dit is precies wat er gaat gebeuren. Rode vlag als Hammie met een shit-tijd op P1 staat in Q3. Meneer heeft een gouden pik, dat heb ik al zo vaak gezegd.pinda powerrr schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 13:56:
[...]
Als er dán nog iemand is die roept dat Mercedes nooit geluk heeft!........![]()
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Unfortunately Mick won’t compete in this afternoon’s #MonacoGP Quali session, due to chassis damage sustained in the #FP3 accident. #HaasF1 #MonacoGP pic.twitter.com/slJ5XM1Q1l
— MoneyGram Haas F1 Team (@HaasF1Team) 22 mei 2021
Nu met Bron
Williams hangt de vuile was buiten?nachtnet schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 14:03:
what the ...
Williams doet gewoon de was drogen aan een campingwasrekje?
[Afbeelding]
Alles voor de kostenbesparingnachtnet schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 14:03:
what the ...
[Afbeelding]
-
nachtnet schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 14:03:
what the ...
[Afbeelding]

Hoe had je anders gedacht dat ze de was drogen? Aan de achtervleugel? Dan kan iedereen zien of die wel of niet te ver doorbuigt.nachtnet schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 14:03:
what the ...
[Afbeelding]
Lol, maarja hoe anders?nachtnet schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 14:03:
what the ...
Jij verwacht een F1 themed super droger met aero vleugels en spoilers?
Of dat er iemand staat met die grote blowers van de auto's, om even de was te droog te blazen?

Nee hoor, we zijn gewoon lekker onderweg, hup even wasje doen!
En misschien vinden ze t niet fijn om een overall statisch uit de droger te krijgen
Ik vraag mij af als er ook brandvertragendende middelen zijn toegevoegd aan de was. Mijn las overalls moeten altijd speciaal met een goedje gewassen worden.
Wassen? Gewoon een nieuwe als ie vuil is, en de oude op een veiling site gooien
Bij Mercedes zijn ze aan het werk aan de voorwielophanging van BOT
Trabajo a fondo del equipo en suspensión delsntera de Bottas.
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 22 mei 2021
Team working Flat out on Bottas front suspension. #MonacoGP pic.twitter.com/jsLv1S0xul
Bij RBR doen ze dat in 10 minuten, dus dat gaat bij MER zeker in een half uurtje klaar zijn.nachtnet schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 14:13:
Bij Mercedes zijn ze aan het werk aan de voorwielophanging van BOT
[Twitter]
Grote vraag is natuurlijk of dat serieuze rondes waren. Genoeg coureurs zijn in de Nouvelle chicane rechtdoor gegaan in een slow lap om niet in de weg te rijden voor iemand die achterop komt.nachtnet schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 14:06:
toch nog wel wat rondjes gewist in FP3.\
[Afbeelding]
In een bandenwarmer natuurlijkpoor Leno schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 14:09:
[...]
Lol, maarja hoe anders?
Jij verwacht een F1 themed super droger met aero vleugels en spoilers?
Of dat er iemand staat met die grote blowers van de auto's, om even de was te droog te blazen?
Nee hoor, we zijn gewoon lekker onderweg, hup even wasje doen!
En misschien vinden ze t niet fijn om een overall statisch uit de droger te krijgen
Welkom in 2020/2021 waarin alles wat normaal is als vreemd gezien wordt.Pyr0_ schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 14:07:
[...]
Hoe iets doodnormaals opeens als iets vreemds word aangezien omdat het opeens in de F1 context geplaatst word.
"When you grow up your heart dies"
Gewoon met de auto de haven inHippocampus schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 13:02:
[...]
Volgens mij moet je hier echt je best doen om niet in de buurt van een kraan te eindigen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Nee, heb je context?
Edit: zwart pak, zwarte achtergrond?
[ Voor 10% gewijzigd door albino71 op 22-05-2021 14:37 ]
Ik ook niet, maar denk dat hij de was stond op te hangen.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ziggo ontkent ook gewoon het bestaan van 2020, 'vorig jaar'
F1 Monaco icm met 2020 bestaat ook niet.ParaDroid2 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 14:37:
Ziggo ontkent ook gewoon het bestaan van 2020, 'vorig jaar'
Hmmm ik ga voor een rare voorspelling voor Qualy. Ik voorspel dat VER geen clean rondje kan krijgen.
1)SAI
2)VER
3)LEC
4)PER
5)HAM
6)BOT
7)NOR
8)RAI
9)RIC
10)GAS
Alleen maar even de top 10. Uiteindelijk zou deze uitslag hoe dan ook spannend zijn voor het kampioenschap.
1)SAI
2)VER
3)LEC
4)PER
5)HAM
6)BOT
7)NOR
8)RAI
9)RIC
10)GAS
Alleen maar even de top 10. Uiteindelijk zou deze uitslag hoe dan ook spannend zijn voor het kampioenschap.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Stond te zwaaien voor een scherm die was weggevallen, maar bleef aanwijzenalbino71 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 14:33:
[...]
Nee, heb je context?
Edit: zwart pak, zwarte achtergrond?
Haha die Horner "dat verhaal krijgt ook een baard" doei Mercedes.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ja, ze hadden het over Monaco 2019, maar er stond 'vorig jaar' bij
Wat is tot nu de snelste tijd van Mick?
1:autoaangort.139stekkiekiller schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 14:42:
Wat is tot nu de snelste tijd van Mick?
Nou, nou, komkommertijd hier?ParaDroid2 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 14:42:
[...]
Ja, ze hadden het over Monaco 2019, maar er stond 'vorig jaar' bij
@stekkiekiller volgens mij was de snelste tijd van MSC 1:13.139
Ver
Nor
Sai
Ham
Lec
Per
Bot
Gas
Vet
Str
Edit: als dit klopt dan ga ik vavanond de lotto ook even invullen
Nor
Sai
Ham
Lec
Per
Bot
Gas
Vet
Str
Edit: als dit klopt dan ga ik vavanond de lotto ook even invullen
[ Voor 42% gewijzigd door albino71 op 22-05-2021 14:47 ]
Heb eigenlijk meer zin in deze quali dan de race morgen
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Hoop dat beide leuk zijn!hoevenpe schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 14:49:
Heb eigenlijk meer zin in deze quali dan de race morgen
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ffuuuuu Ziggo Sport Totaal is dood
App doet het niet, kan op de website ook niet meer inloggen "Cannot read property 'status' of undefined".
Andere ook problemen bij Ziggo?
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Goed, dus wie volgt na Mick's muur smakker?
Dat is toch niet zijn echte account? Grappige tweet, dat dan weer wel
Ziggo loopt denk ik al vooruit op het kwijtraken van de licentie. Kan je alvast wennenChester schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 14:50:
Ffuuuuu Ziggo Sport Totaal is doodApp doet het niet, kan op de website ook niet meer inloggen "Cannot read property 'status' of undefined".
Elect a clown, expect a circus.
@Chester Ziggo op TV is ook niet helemaal lekker, kreeg heel even een foutboodschap te zien bij inschakelen.
@d-vine Wat een oetlul...hef dan gewoon je team op of verkoop het, als je zo krap bij de kas zit. Edit: als dat zijn echte account is...
@d-vine Wat een oetlul...hef dan gewoon je team op of verkoop het, als je zo krap bij de kas zit. Edit: als dat zijn echte account is...
[ Voor 8% gewijzigd door Amphiebietje op 22-05-2021 14:54 ]
@bantersteiner is het account.
I served in a company of heroes.
Wat denk je zelf?Jasphur schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 14:52:
[...]
Het spannendste uurtje van dit weekeinde komt er aan. (hoewel morgen de start ook nog wel 1 min spannend gaat zijn..)
Nog altijd mensen die serieus reageren op trollaccounts.

Bij een goede accordeon-crash valt het hele veld uit?nachtnet schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 14:55:
Het spannendste uurtje van dit weekeinde komt er aan. (hoewel morgen de start ook nog wel 1 min spannend gaat zijn..)
Nouja daarna is het spannend of alles heel blijft... Maar inderdaad de quali is def het beste deel van het weekend.nachtnet schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 14:55:
En de pitstops, maar dan houdt het ook wel opnachtnet schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 14:55:
PSN: xMaurice93
We zullen zien, ben vooral benieuwd of Mercedes nog wat rechtgesleuteld heeft, lijkt me nogal een risico en je moet het wel heeeeel erg zeker weten zo vlak voor de Q.nachtnet schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 14:55:
Vrijwel altijd een saaie race, maar de er is geen ander circuit met zoveel charisma als Monaco.
30% kans op regen. Als het hier nou ophoudt met regenen, is de kans dan hoger dat het daar regent?
Dit is zijn echte Twitter als het goed is volg ik ook Minder actief net zo leuk.Jasphur schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 14:52:
[...]
:strip_exif()/f/image/tXsNocK8u57fA0EwRe2FP8ix.jpg?f=fotoalbum_large)
In de stad zou je eigenlijk wel met een Active City Brake systeem willen rijdenAmphiebietje schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 14:55:
[...]
Bij een goede accordeon-crash valt het hele veld uit?
Nee Olav, Schumacher stond al 14e en dus voor Mazepin, voordat hij crashte.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Is de wagen van Bottas helemaal klaar?
d-vine schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 14:58:
[...]
Dit is zijn echte Twitter als het goed is volg ik ook Minder actief net zo leuk.
[Afbeelding]
Nou, we zitten er klaar voor. Kijken of de Mercs nog iets in positieve zin hebben aangepast.
Ik dacht dat schermen voor de pitbox verboden waren?
Kon alleen komen op de (fatale) crash van Bandini in '67. Was vergeten dat Ascari ook de haven in geroetsjt was.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Fijne Q allemaal!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Het spannendste uurtje van het seizoen! Go Max!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Mooi deze luchtbeelden
Mag als de motorcover er af is.Spotmatic schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:00:
No matter the age, never lose the Kramer inside
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
De race is inderdaad vandaag ja.
Dus fijne race iedereen.
Dus fijne race iedereen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
VER in ieder geval meteen naar buiten.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Wel lastig die stipjes van RBR, ALP, WIL
Niet als de vloer er af gaat (of als er andere gevoelige info bloot komt te liggen)Spotmatic schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:00:
Here we go ! Benieuwd of de zakken eruit zijn bij Mercedes.
vanaf wanneer worden de tijden serieus? 1:12.xxx of zelfs pas bij 1:11:xxx?
Mijn vermoeden is dat Lewis het gewoon rustig en veilig gaat doen. Quali en de race. Als hij in de top 3 kwalificeert zal je zien dat Max #1 of #2 is. Max gaat zoals voorheen hard pushen. Max gaat zoals voorheen een keer crashen. Dan is het exit Max, en Lewis #2, en dat zijn ontelbaar meer WK-punten dan nul punten.
Zelfs als het Max #1 en Lewis #3 wordt is er niks aan de hand. De Mercedes is nog altijd sneller dan de RBR en er zijn nog erg veel races te gaan op circuits waar je veiliger op de limiet kan racen om Max te kunnen verslaan.
Zelfs als het Max #1 en Lewis #3 wordt is er niks aan de hand. De Mercedes is nog altijd sneller dan de RBR en er zijn nog erg veel races te gaan op circuits waar je veiliger op de limiet kan racen om Max te kunnen verslaan.
Q3nachtnet schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:04:
VER zit echt in een Mercedes volgens mij
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Pas bij <1:11.5nachtnet schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 15:04:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.