Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
/f/image/sLfGwVH2mYqUbgubXPr3F1Dp.png?f=fotoalbum_large)
Zal later nog wel wat betere foto’s plaatsen. Die zullen ongetwijfeld genomen zijn door de pro’s langs de baan
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
(Of nja, op de weg maar hinderen van VER)
Niceee!!!!Jasphur schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:43:
[...]
[Afbeelding]
Zal later nog wel wat betere foto’s plaatsen. Die zullen ongetwijfeld genomen zijn door de pro’s langs de baan
Thanks voor de foto
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
"When you grow up your heart dies"
Nu ook vanuit FerarriStefanVerkerk schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:42:
Ted bij SkyF1: Ferarri: Leclerc komt niet meer naar buiten tijdens FP1.
#Charles16 had a gearbox problem so unfortunately his session is over.#FP1 #MonacoGP🇲🇨 pic.twitter.com/mhEsCg5nEq
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) 20 mei 2021

(Met metalen muren en betonblokken er strak naast

[ Voor 23% gewijzigd door poor Leno op 20-05-2021 11:46 ]
Ach, bij iedere blik op de timing website, denk ik dat het icoontje voor rode vlag in de sessie aanstaat. Echt iedere keer.sjaool schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:44:
Mzepin haalt het einde van de race komende zondag niet. Ik gok op een rode vlag...
:fill(white):strip_exif()/f/image/fBFEpf2Vx0u37Epj17EaAou1.png?f=user_large)
HAMVERBOT.Jasphur schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:48:
Ik weet dat trainingen relatief weinig zeggen, maar SAI is aan het vlammen! (Niet letterlijk dat laten we aan de F2 over)
Ik zet 'm alvast neer zodat het alleen maar mee kan vallen
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
:fill(white):strip_exif()/f/image/DmgtchQ6MacOPUHjs3IWKNgr.png?f=user_large)
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Tja, hoort er bij in Monaco.Sir_Lion schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:50:
Max zit constant vast in verkeer...
@loekf2Vilka ser ni helst längst fram på gridden i Monte Carlo? 🤔🇲🇨
— Viaplay Motor (@ViaplayMotorSE) 20 mei 2021
TORSDAG:
⏱ Just nu: Träning 1
⏱ 14.55: Träning 2
LÖRDAG:
⏱ 11.55: Träning 3
⏱ 14.40: Kval
SÖNDAG:
⏱ 14.00: RACE! pic.twitter.com/1NFitsVNH9
@Jasphur doe ik maar mijn webcam staat uit.
Welkom in MonacoSir_Lion schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:50:
Max zit constant vast in verkeer...

-
Klopt, maar moet je ook een beetje rekening mee houden met de timesheet.
Sowieso schrijf je zo!

[ Voor 49% gewijzigd door nachtnet op 20-05-2021 11:55 ]
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Maar eigenlijk:
Alpine: "Wij gaan echt geen hele andere auto speciaal voor jou bouwen hoor"
Als ik de hoek van de banden vergelijk met de stuuruitslag in het plaatje van @StefanVerkerk, is dat ook niet allemaal goed gegaan...Migrator schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:55:
Opmerkelijk dat hij met zo'n tik alleen maar een kapotte voorvleugel heeft. Met zo'n impact zou ik eigenlijk al een gebroken ophanging/stuurinrichting verwachten.
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
schakel helaas pas nu in
is er nog wat gebeurd?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ja, op F1 TV nu ook bevestiging van Alpine dat het toch niet helemaal lekker meer zit.Helixes schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 11:57:
[...]
Als ik de hoek van de banden vergelijk met de stuuruitslag in het plaatje van @StefanVerkerk, is dat ook niet allemaal goed gegaan...
MAZ reedt in de weg van VERbasvn schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:00:
aw eerste helft alweer voorbij
schakel helaas pas nu in
is er nog wat gebeurd?
ALO tikte de muur aan
LEC zwaaide naar zijn vrienden en had daarna een kapotte gearbox.
En een van de Alfa Romeo's zojuist rechtdoor in bocht 1, net in de replay. Was RAI.nachtnet schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:01:
[...]
MAZ reedt in de weg van VER
ALO tikte de muur aan
LEC zwaaide naar zijn vrienden en had daarna een kapotte gearbox.
https://streamable.com/ghf2v4basvn schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:00:
aw eerste helft alweer voorbij
schakel helaas pas nu in
is er nog wat gebeurd?
I served in a company of heroes.

[ Voor 8% gewijzigd door Damian op 20-05-2021 12:03 ]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Pwoah, die Aston ziet er toch ook wel heel goed uit zeg. Komt net niet goed over op TV heb ik het idee. Ook jammer dat hij niet zo hard gaat als hij mooi is
Redbull had dit al vanaf het begin. Meeste teams hebben dit nu ook, op Aston Martin en nog een team na.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
En gelukkig geen Hamverbod want ik moet nog lunchen
I served in a company of heroes.
Gearbox issues. 4e versnelling kaduuk.Vuvuzela schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:06:
Wat is er met Lec eigenlijk?
Vierde versnelling kapotstuk na een rondje. Komt niet meer naar buiten.Vuvuzela schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:06:
Gearbox stuck (Spuit elf)Vuvuzela schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:06:
[ Voor 5% gewijzigd door Pierre op 20-05-2021 12:07 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Was ook op soft, net als Gasly nu toch?djmelvee schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:06:
SAI weer op P1
Door het plotseling wegvallen van een stuk vloer, wordt er een vortex gegenereerd die de achterkant van de vloer beter sealt. Hierdoor lekt er minder lucht weg onder de vloer waardoor meer en stabieler downforce gegenereerd kan worden.loekf2 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:05:
Zijn er aero guru's hier die kunnen uitleggen waarom bijna alle teams nu een "Z-shaped-vloer" hebben ? Mij niet helemaal duidelijk waarom het Z-shape heet. Verhaal is dat ze minder vloer oppervlak (= downforce en sealing) op de koop toenemen om de lucht beter naar achter te laten stromen.
Redbull had dit al vanaf het begin. Meeste teams hebben dit nu ook, op Aston Martin en nog een team na.
F1 kanaal heeft een aantal interessante tech talks hierover.
Misschien kan @Verwijderd daarop inhaken? Hij had laatst een hele mooie post gemaakt over aerodynamica:loekf2 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:05:
Zijn er aero guru's hier die kunnen uitleggen waarom bijna alle teams nu een "Z-shaped-vloer" hebben ? Mij niet helemaal duidelijk waarom het Z-shape heet. Verhaal is dat ze minder vloer oppervlak (= downforce en sealing) op de koop toenemen om de lucht beter naar achter te laten stromen.
Verwijderd in "[F1] Seizoen 2021"
[ Voor 3% gewijzigd door magnifor op 20-05-2021 12:12 ]
Honda 1,2,3
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Zeker als je dan ook nog
SAI HAM BOT krijgt daarna.
En lijken voorlopig niet in gevaar te komen met de 107%-regel. Deze auto's lijken een tikje langzamer dan in 2019, toen was de 107%-tijd 1:16.434 en RUS zit met de langzaamste tijd al onder de 1:15.nachtnet schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:16:
MAZ & MSC voorlopig sneller dan OCO & RUS? (ook nog geen 2.5s achter P1?
Nee, dat is PER VER Tsu.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Daar knippert die niet eens voor met zijn ogen.nachtnet schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:22:
RIC is te snel door de pitstraat gegaan: €200 boete ontvangen.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 15:40
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Mag hij wel langs start voor een inkomen van een duizend maal die boete?nachtnet schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:22:
RIC is te snel door de pitstraat gegaan: €200 boete ontvangen.
en het staat nog wel in het rood in de topic start.tweakduke schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:23:
Verhip de training is vandaag, dat gebeurt mij niet vaak. Nou ja dan de sessie van vanmiddag maar helemaal zien
do 20 May | ||
Free Practice 1: | ![]() | (11:30) Local Time |
djmelvee schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:23:
PER op P1. Wel op de soft compound.
/f/image/wWZb3TsZUAMjAtrheYmjoVmr.png?f=fotoalbum_large)
Hoe kijk jij dat nou via kodi?Spasm schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:25:
Ja RB zit er goed bij. Laten we hopen dat dat zo blijft !
[...]
[Afbeelding]
Legale opties bespreken we in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
[ Voor 13% gewijzigd door tweakduke op 20-05-2021 14:44 ]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 15:40
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Mijn css maakt dat ongedaan blijkbaar. Niet opgevallen dusnachtnet schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:25:
[...]
en het staat nog wel in het rood in de topic start.
do 20 May Free Practice 1: [Afbeelding]11:30 (11:30) Local Time
🗣️ | @SMitchellF1
— The Race (@wearetherace) 20 mei 2021
"This is completely shit, the downshifts. Just give me back what I had" - Verstappen had complained about downshifts a couple of laps ago but that message is a little firmer...'#MonacoGP | #F1
VER wil gewoon oude settings terug.
Ziet er tot nu toe veelbelovend uit, maar het is nog maar VT1 he..Spasm schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:25:
Ja RB zit er goed bij. Laten we hopen dat dat zo blijft !
[...]
[Afbeelding]
Daar mag ik helaas geen uitspraken over doen..
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Zou VER dan ook automatische updates bij zijn ps5 en pc hebben uitgezet?poor Leno schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:26:
@nachtnet Haha net zoals hier
edit: hee waar is je post nou?
Nee ik bedoelde je Bingokaartnachtnet schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 12:28:
[...]
Zou VER dan ook automatische updates bij zijn ps5 en pc hebben uitgezet?
Die was weg.. nu is er weer
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2021
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2021
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.