Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chileen
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 04-06 20:00
Chelseamarre123 schreef op zondag 19 december 2021 @ 17:05:
[...]

Jazeker, er is een tweakers clan genaamd. Tweakers Vanguard
We zijn nu al met 37, je kan gerust joinen
Hoe werkt het joinen van de clan precies hoef ik alleen een request te sturen en gaat de rest vanzelf? Of moet ik iemand nog een bericht sturen? Zou het leuk vinden een clan te joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 15:25:
Wat hebben ze met shipment gedaan. Ziet er niet uit
Vind het wel grappig. Alleen die elfjes die steeds geluid maken, mega irritant.
En Krampus is helemaal gruwelijk irritant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• worldfastest
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-08 15:25
Door Krampus heb ik minimaal 3x niet gewonnen.. Dit heeft helemaal niks met het spel te maken.. Het is leuk in de eerste circel.. maar bij de 5de of 6de....

You only live once, so enjoy the ride.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:11
Wat is het nut van die irritante elfjes, kan je er nog wat mee verdienen om ze af te knallen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:34

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Kan die vervelende kerstzooi uit? Prima als het opt-in is en je het aan kan zetten, maar waarom ik nu guard dogs met een rendiergewei diadeem en een care page uit een slee.

Kom op zeg. Dit doet bij mij wel afbreuk aan de game. Geen illusie dat de game realistisch is (gezien het aantal vrouwen in de game ;) (hij zegt het gewoon)), maar ik zit toch een WW2 shooter te spelen en geen Home Alone? https://classicreload.com/home-alone.html

Ach, ik ga maar weer gewoon verder met mijn 2 uurtjes per week en doe maar net alsof ik het niet zie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 21:35
Chileen schreef op maandag 20 december 2021 @ 15:22:
[...]

Hoe werkt het joinen van de clan precies hoef ik alleen een request te sturen en gaat de rest vanzelf? Of moet ik iemand nog een bericht sturen? Zou het leuk vinden een clan te joinen
Gewoon een request sturen en dan voegt iemand je toe.
Heb hem op request staan zodat niet zomaar iedereen random erin kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparcle
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

sparcle

ondertitel

donvalentino schreef op maandag 20 december 2021 @ 15:05:
[...]

Mega irritant inderdaad, af en toe echt moeilijk oriënteren welk deel ik van de map nu ben haha
Dat niet alleen. Je spawnt op plekken midden tussen de tegenstander. Of precies in het vizier van anderen waarbij jij nog niets kan doen, maar de ander je al ziet en kan neerknallen.
Slecht.

signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparcle
  • Niet online

sparcle

ondertitel

Zijn er meerdere mensen die Vanguard multi-player niks vinden?

(Oh.. foutje , dit has geen reactie moeten zijn, maar een vraag op zich zelf.)

[ Voor 39% gewijzigd door sparcle op 21-12-2021 08:35 ]

signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:32

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
De dubbel dubbel dubbel dubbel XP is nog actief ja? Dacht dat deze gisteren zou stoppen :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:19

Typhone

Who Dares Wins

G_Dragon schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 08:59:
De dubbel dubbel dubbel dubbel XP is nog actief ja? Dacht dat deze gisteren zou stoppen :)
Volgens mij was die gisterenavond al uit. In elk geval zag ik geen meldingen meer langskomen over dubbel XP.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Typhone schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 09:00:
[...]

Volgens mij was die gisterenavond al uit. In elk geval zag ik geen meldingen meer langskomen over dubbel XP.
Ik heb vanmorgen voor het werk aan nog 2 potjes gespeeld en hij was bij mij nog actief :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

G_Dragon schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 09:02:
[...]

Ik heb vanmorgen voor het werk aan nog 2 potjes gespeeld en hij was bij mij nog actief :o
"voor het werk" zegt hij.... ;)

Ik gok dat het actief was tot 9.00u onze tijd was precies middernacht PST is (US West coast) zodat iedereen op deze wereld tot het eind van 20 Dec de 2XP opties had. Dus ik vind het wel logisch..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Hann1BaL schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 10:05:
[...]

"voor het werk" zegt hij.... ;)

Ik gok dat het actief was tot 9.00u onze tijd was precies middernacht PST is (US West coast) zodat iedereen op deze wereld tot het eind van 20 Dec de 2XP opties had. Dus ik vind het wel logisch..
Ja ik was om 7 uur al wakker, terwijl ik pas om 7:45 in de auto moet dus dacht laat ik nog een paar potjes spelen O-) .

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

sparcle schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 08:19:
Zijn er meerdere mensen die Vanguard multi-player niks vinden?

(Oh.. foutje , dit has geen reactie moeten zijn, maar een vraag op zich zelf.)
De Vanguard MP is eigenlijk net McDonalds: Elke keer hetzelfde met CoD en af en toe gewoon ranzig lekker.
Het speelt wat mij betreft precies zoals MW (2019) dat deed. Weinig vernieuwend, maar je kunt dan ook niet echt stellen dat het tegenvalt.

Eigenlijk is CoD MP al een beetje hetzelfde sinds MW2 (de BlackOps games spelen wel echt anders, en zo ook World at War). En ik speel ze met plezier weg. Alle andere spelers op mute, want ik ben te oud voor al die kleuterstemmetjes die denken dat ze de wereld ownen omdat ze een public game winnen, maar misschien beter naar school kunnen gaan. "I am too old for that shit"

[ Voor 16% gewijzigd door Hann1BaL op 21-12-2021 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparcle
  • Niet online

sparcle

ondertitel

Hann1BaL schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 10:09:
[...]

De Vanguard MP is eigenlijk net McDonalds: Elke keer hetzelfde met CoD en af en toe gewoon ranzig lekker.
Het speelt wat mij betreft precies zoals MW (2019) dat deed. Weinig vernieuwend, maar je kunt dan ook niet echt stellen dat het tegenvalt.

Eigenlijk is CoD MP al een beetje hetzelfde sinds MW2 (de BlackOps games spelen wel echt anders, en zo ook World at War). En ik speel ze met plezier weg. Alle andere spelers op mute, want ik ben te oud voor al die kleuterstemmetjes die denken dat ze de wereld ownen omdat ze een public game winnen, maar misschien beter naar school kunnen gaan. "I am too old for that shit"
Ik sta er eigenlijk beetje dubbel in. Sommige maps vind ik compleet niks. Shipment. Dah haus.
Met name door de spawn plaatsen en het spawnen opzich zelf. Vlak naast een mijn, of midden in vlammenzee.

Ik speel Hardcore en het liefst alleen free for all. Wordt je ook niet telkens afgeknald door teamgenoten.

Free for all vind ik nog wel te doen in Vanguard, maar Team, is mij te chaotisch.

Inderdaad direct altijd op mute.
In CW als je alles op mute zet , komt elke andere die later komt er ook muted in.
Vanguard niet altijd valt mij op.

signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:51
G_Dragon schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 10:07:
[...]

Ja ik was om 7 uur al wakker, terwijl ik pas om 7:45 in de auto moet dus dacht laat ik nog een paar potjes spelen O-) .
Het is nu nog steeds active :) net paar potten gespeeld.

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
HertogJack schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 12:36:
[...]

Het is nu nog steeds active :) net paar potten gespeeld.
Oeh! Heb nergens iets gelezen over verlenging :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
sparcle schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 11:41:
[...]

Ik sta er eigenlijk beetje dubbel in. Sommige maps vind ik compleet niks. Shipment. Dah haus.
Met name door de spawn plaatsen en het spawnen opzich zelf. Vlak naast een mijn, of midden in vlammenzee.

Ik speel Hardcore en het liefst alleen free for all. Wordt je ook niet telkens afgeknald door teamgenoten.

Free for all vind ik nog wel te doen in Vanguard, maar Team, is mij te chaotisch.

Inderdaad direct altijd op mute.
In CW als je alles op mute zet , komt elke andere die later komt er ook muted in.
Vanguard niet altijd valt mij op.
Terwijl je op Shipment juist mega snel kan levelen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Hann1BaL schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 10:09:
[...]

Mooie vergelijking met de MCdonalds haha, klopt wel.

Persoonlijk vind ik er veel meer leuke mappen tussen zitten dan bij Coldwar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael_OsGroot
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15-11-2022

Michael_OsGroot

Yes... Yes!

sparcle schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 08:17:
[...]

Dat niet alleen. Je spawnt op plekken midden tussen de tegenstander. Of precies in het vizier van anderen waarbij jij nog niets kan doen, maar de ander je al ziet en kan neerknallen.
Slecht.
Ja of een klassieker in Shipment: jij zit in een container en achter je, in dezelfde container, spawnt iemand. Hoe is dat ooit door de QA gekomen :+

Ik ben er inmiddels aardig mee gestopt overigens. Als ik met vrienden speel krijg ik vaak super sweaty lobbies omdat zij zoveel beter zijn. Daar heb ik simpelweg 0 plezier in. En solo vind ik het mwah. Dan vond ik het slow paced van Plunder nog wel leuk, maar dat werkte voor geen reet en inmiddels heeft niemand nog zin om te kijken of het nu wel een keer werkt. Nog zo vaak server errors, crashes, noem maar op.

[ Voor 30% gewijzigd door Michael_OsGroot op 21-12-2021 14:31 ]

Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erazer33
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-09 13:13
Lekker dan, k zat in de tweakers clan, en nu ben ik er opeens uit?

Als ik probeer te joinen krijg k n error

Iemand een idee waarom ?

Edit: na n restart ben ik weer terug.. vage shit.. :P

[ Voor 35% gewijzigd door erazer33 op 22-12-2021 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Weet iemand toevallig hoelaat die dubbel xp , dubble battlepass, dubble operator, dubble weapon xp vandaag begint? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
G_Dragon schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 07:42:
Weet iemand toevallig hoelaat die dubbel xp , dubble battlepass, dubble operator, dubble weapon xp vandaag begint? :)
Gisteren was het al actief. Had alleen niet het gevoel dat ik snel levelde met een gun in de level 40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 07:49:
[...]

Gisteren was het al actief. Had alleen niet het gevoel dat ik snel levelde met een gun in de level 40
Oh serieus? Ik zal is even gaan kijken dan :)
Heb de vorige keer 5 wapens tot level 70 weten te levelen in een weekend :o

Edit:

Je hebt gelijk , alles is weer dubbel :) even snel bezig met die Battlepass 100 te halen

[ Voor 24% gewijzigd door G_Dragon op 24-12-2021 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

jup gister wederom 5x 2xp shizzle, tot 3 januari, wtf hahaha ze hebben door dat wapens grinden te moeilijk is gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:04
welke wapens zijn goed?
ik moet nog even wapens hebben die ik kan levelen ... voor de pc gewoon multiplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 19:05
Aggressor schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 10:20:
welke wapens zijn goed?
ik moet nog even wapens hebben die ik kan levelen ... voor de pc gewoon multiplayer
Ik ben begonnen met de stg, sterk wapen niets mis. Mee. Van de smgs vind ik de type100 heerlijk, daarnaast de mp40 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:40
Aggressor schreef op zaterdag 25 december 2021 @ 10:20:
welke wapens zijn goed?
Alles?
Alle AR's en SMG's zijn hier geleved.. De ene al beter dan de andere, maar level ze gewoon allemaal..?

Never ever financial advice...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nectar007
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-08 11:33
Mmmm, ik heb het gehad met Shipment.
Ik hou van de chaos, maar om de een of andere reden is dat onlangs een molotov + thermite fest geworden.
Je kan geen meter vooruit zonder in brand te vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
nectar007 schreef op zondag 26 december 2021 @ 07:17:
Mmmm, ik heb het gehad met Shipment.
Ik hou van de chaos, maar om de een of andere reden is dat onlangs een molotov + thermite fest geworden.
Je kan geen meter vooruit zonder in brand te vliegen.
Ligt een beetje aan de lobby. Maar dat is inderdaad vreselijk. Ik heb 15 potten shipment gedaan voor het eerst event, dat was ook echt afzien.. vreselijk 😣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:02
Meer mensen last van vast lopers tijdens het opstarten van Vanguard op de PC vanavond? Vanmiddag niks aan de hand maar nu met geen mogelijkheid op te starten. Scan & repair al uitgevoerd en Safe modus idem dito. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-09 20:40
Ryan_ schreef op zondag 26 december 2021 @ 22:58:
Meer mensen last van vast lopers tijdens het opstarten van Vanguard op de PC vanavond? Vanmiddag niks aan de hand maar nu met geen mogelijkheid op te starten. Scan & repair al uitgevoerd en Safe modus idem dito. ;(
Draait hier als een trein. Enige vastlopers die ik vaak had waren tijdens das haus potjes om een of andere reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:02
dindr schreef op maandag 27 december 2021 @ 00:06:
[...]

Draait hier als een trein. Enige vastlopers die ik vaak had waren tijdens das haus potjes om een of andere reden.
Ik heb gisterochtend wel Daniel geselecteerd als operator. Ben bang dat daar het probleem zit (al zou dit opgelost moeten zijn met patch 1.09) Vanochtend nog een keer geprobeerd maar tevergeefs :'(

Iemand een idee hoe ik deze skin reset naar default? Na het selecteren van Vanguard Multiplayer blijft het spel hangen en crasht het.

Damn, zat er net zo lekker in :|

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/13N7ZA2DJ9eMQosAae03SeqNZAU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/SPxRgyfeZ010CL1pD3b8TtPd.png?f=user_large

[ Voor 13% gewijzigd door Ryan_ op 27-12-2021 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Haha natuurlijk wint de gene met de meeste multi-kills op een potje domination de MVP terwijl ik 18 captures heb en de rest van het team 1 tot 3 :o :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:11
G_Dragon schreef op maandag 27 december 2021 @ 06:36:
Haha natuurlijk wint de gene met de meeste multi-kills op een potje domination de MVP terwijl ik 18 captures heb en de rest van het team 1 tot 3 :o :+
Ik kijk niet eens meer naar die onzin MVP animations. Gelijk alt-tab als de match over is. Heb wel wat beters te doen. Maar ik begrijp je frustratie :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Dutchy007 schreef op maandag 27 december 2021 @ 08:03:
[...]

Ik kijk niet eens meer naar die onzin MVP animations. Gelijk alt-tab als de match over is. Heb wel wat beters te doen. Maar ik begrijp je frustratie :+
:) Ik vind het ook geen leuke toevoeging, maar skippen kan je het niet..
ben inmiddels battlepass 81 en heb die van mijn vriendin ook al op 51 gehaald voor haar omdat ze die blueprint ''ex libris'' graag wil maar niet zovaak speelt als mij O-)

[ Voor 19% gewijzigd door G_Dragon op 27-12-2021 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
In welke rotatie zit Das Haus tegenwoordig??
Niet meer tegen gekomen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aomi
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 06-09 03:43
G_Dragon schreef op maandag 27 december 2021 @ 08:14:
[...]

:) Ik vind het ook geen leuke toevoeging, maar skippen kan je het niet..
ben inmiddels battlepass 81 en heb die van mijn vriendin ook al op 51 gehaald voor haar omdat ze die blueprint ''ex libris'' graag wil maar niet zovaak speelt als mij O-)
Die ex libris is echt een recoilmonster :+

Inmiddels heb ik de SVT40 bijna op gold. Wat een krankzinnig sterk wapen is dat.
.303 ammo in combinatie met Vital _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Aomi schreef op maandag 27 december 2021 @ 10:37:
[...]

Die ex libris is echt een recoilmonster :+

Inmiddels heb ik de SVT40 bijna op gold. Wat een krankzinnig sterk wapen is dat.
.303 ammo in combinatie met Vital _/-\o_
Haha ja klopt, kon er niet aan wennen dus ben snel weer teruggegaan naar de Cooper Carbine :9 wat een fijn wapen is dat! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
kazzzdafke schreef op maandag 27 december 2021 @ 09:32:
In welke rotatie zit Das Haus tegenwoordig??
Niet meer tegen gekomen...
Alleen in de reguliere playlist helaas. Ik denk dat Das Haus weer terugkomt bij een volgende playlist update (ergens deze week).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wat was dit een heerlijk potje :o
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4M2flZ3KhkNZCFYMaKrvhCDSH00=/800x/filters:strip_exif()/f/image/B3qxTzSrKyrRLSVvWcNZ7oWf.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• kazzzdafke
1 sec op het punt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Lekker boeien op shipment hardpoint :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Je weet dat je verloren hebt? 8)7

Qua commos halen ben ik aardig op weg.
Longshots zijn echter mooooeilijk. Iemand tips hiervoor? Had al objective based en hardcore gehoord. Andere tips nog?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Oekol schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 07:49:
[...]

Longshots zijn echter mooooeilijk. Iemand tips hiervoor? Had al objective based en hardcore gehoord. Andere tips nog?
Haha ja dat weet ik, maakt niet zoveel uit want ging me bij deze eindscore meer om de kills en deaths.
Want helemaal op Shipment kan je niet altijd alles winnen :9
Ben nu Battle Pass 84 of 85, nog even doorzetten nu de dubbel xp nog actief is.

[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 28-12-2021 08:17 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dutchy007
Oekol schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 07:49:
[...]

Ligt aan het wapen. Maar er zijn sowieso wat truuks;
-Pas je pacing aan naar "Blitz". Je krijgt 8/10 keer een grote map waar longshots makkelijker zijn.
-Gebruik de playlist "Big Map Blitz" die nu actief is.
-Hardcore TDM en dan hopen dat je een grotere map krijgt.
-Das Haus (die lange gang in het midden).
-Scope op je wapen (al is het een SMG) en gaan met die banaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Wat vooral kut is dat ze dubbele longshot camos hebben toegevoegd. Moet je later met specifieke attachments nog eens 100 longshots halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 11:54:
Wat vooral kut is dat ze dubbele longshot camos hebben toegevoegd. Moet je later met specifieke attachments nog eens 100 longshots halen
Dan haal je die toch tegelijkertijd?
Ik speel tot een van die drie vrij komt “gewoon”, daarna ga ik die drie camos vrijspelen waar die attachments op moeten zitten.. vaak zitten er idd dubbelen requirements in.

Ik heb nog maar 2 golden camos.. wanneer ik die drie had vrijgespeeld, was de rest ook vrijgespeeld (:

Gewoon lekker schieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Chelseamarre123 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 11:54:
Zoals Jeroen ook al aangeeft ,inderdaad wachten tot de de laatste cammo's ook vrij zijn.
Als daar nog een longshot cammo tussenzit kun je die tegelijkertijd doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Ja tuurlijk maar vind de longshots beetje onnodig om ze dubbel te maken. In het begin was ik niet op de hoogte dat er meerdere challenges waren voor longshots dus ja :P

Vind ook dat er zo meer gecamped word om die camos te halen. 100 longshots voor smgs is ook zo kut aangezien je echt van heel ver moet raak schieten waar een AR altijd van je wint.

BTW: Die marksman rifles blijven die kut bij hoger level? Buiten de Gewer zijn het echt poepguns die nergens extra damage attachments hebben denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Dutchy007 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 10:30:
[...]

Ligt aan het wapen. Maar er zijn sowieso wat truuks;
-Pas je pacing aan naar "Blitz". Je krijgt 8/10 keer een grote map waar longshots makkelijker zijn.
-Gebruik de playlist "Big Map Blitz" die nu actief is.
-Hardcore TDM en dan hopen dat je een grotere map krijgt.
-Das Haus (die lange gang in het midden).
-Scope op je wapen (al is het een SMG) en gaan met die banaan.
Wellicht komt het omdat ik longshots aan het doen was met SMG ook. Ze schieten dan met marsmellows en de AR en Snipers schieten je aan gort.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
Oekol schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 21:39:
[...]

Wellicht komt het omdat ik longshots aan het doen was met SMG ook. Ze schieten dan met marsmellows en de AR en Snipers schieten je aan gort.
Kijk of je attachments erop kan zetten die damage range (en recoil) verbeteren. Dat helpt.
En anders ben je toch aangewezen voor 100 kills op Hardcore. Een SMG is net zo dodelijk daar als een AR.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dhondtjes
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23-09-2024
Ik heb een verzoek verstuurd om ook in de clan te komen.
Alvast bedankt !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Weer zo'n mooi potje, inmiddels battlepass level 91 en player level 203 ( prestige 5 )

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vtL4e3CiZT_v-EqguADFSnR4c9Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/t8uBbiaEh6csBBZ4ZO7279hi.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenD92
G_Dragon schreef op woensdag 29 december 2021 @ 16:27:
Weer zo'n mooi potje, inmiddels battlepass level 91 en player level 203 ( prestige 5 )

[Afbeelding]
En nog gewonnen ook! 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Chelseamarre123 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 19:59:

BTW: Die marksman rifles blijven die kut bij hoger level? Buiten de Gewer zijn het echt poepguns die nergens extra damage attachments hebben denk ik?
M1 Garand is prima te maken, zorg ik wel dat ik 2 primaries bij me heb en dan de longshots met de Marksman rifle in de grotere maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

G_Dragon schreef op woensdag 29 december 2021 @ 16:27:

[Afbeelding]
Hmm, hoe kan het dat jij een hogere playerlevel hebt maar een lagere prestige dan ik heb?
Ik heb +/- level 201 prestige 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
donvalentino schreef op woensdag 29 december 2021 @ 16:45:
[...]

Hmm, hoe kan het dat jij een hogere playerlevel hebt maar een lagere prestige dan ik heb?
Ik heb +/- level 201 prestige 8
Ik heb het even nagekeken, ik ben prestige 6. Dacht 5 te zijn, maar geen idee waarom dit zo verschilt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gxz8TrC7choe-54fOng1IuWYTzg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6gzoYJ0HRL3gljWj5zoBh6H9.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Dutchy007 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 23:38:
[...]

Kijk of je attachments erop kan zetten die damage range (en recoil) verbeteren. Dat helpt.
En anders ben je toch aangewezen voor 100 kills op Hardcore. Een SMG is net zo dodelijk daar als een AR.
Nou de sten niet. Nu 40 longshots. Wat een gedrocht en het is ook nog steeds goeie spots zoeken waar het überhaupt een longshots is. Verschrikkelijk.

Edit
En toen kwam dashaus! Night vision is key Maar Dan lukt het wel. 8 longshots in 1 heel kort potje

[ Voor 11% gewijzigd door Oekol op 29-12-2021 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:04
Dutchy007 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:41:
Ffs, Server Snapshot Error komt gewoon elke 15 minuten voor. Super irritant om zo de server uitgebonjoured te worden...
hier ook nog steeds.. vooral in de grote mappen

• Aomi
Ik heb al een paar dagen flink veel last van lag/packet burst op PS5.
Andere games heb ik nergens last van. Heel irritant. Meer mensen die er last van hebben?

• lord_fh
  • Laatst online: 21:16

lord_fh

PS5

Ik heb dat sinds gisteren, dan hangt hij soms ineens voor een paar seconden.
Big map Blitz met 24 vs 24 pleurt hij hem om de zoveel tijd vast, geeft dan een melding dat er iets met "snapshot" oid is geblokkeerd. 8)7

• Hann1BaL

Hann1BaL

Aomi schreef op donderdag 30 december 2021 @ 06:58:
Andere games heb ik nergens last van. Heel irritant. Meer mensen die er last van hebben?
Maandag had ik dit ook. Ik dacht eerst dat het aan mezelf lag, want zovaak verloor ik de duels en de killcam leek in de verste verte niet op de ervaring die ik had. Dus ik denk dat het toch aan connectiviteitsproblemen lag, terwijl mijn verbinding zelf gewoon zeer stabiel is.

Niet eerder ervaren ook met Vanguard op de PS5

• Vlaanderen1
  • Registratie: Maart 2021
Aomi schreef op donderdag 30 december 2021 @ 06:58:
Hier idd ook, toen ik gisteren aan het spelen was.
Mijn killcount ging flink omlaag...

• Dutchy007
Aggressor schreef op woensdag 29 december 2021 @ 22:44:
[...]

hier ook nog steeds.. vooral in de grote mappen
Volgens mij heeft het te maken met de geselecteerde operator. Pak eens een default skinned operator?

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:51
Hann1BaL schreef op donderdag 30 december 2021 @ 10:36:
[...]

Maandag had ik dit ook. Ik dacht eerst dat het aan mezelf lag, want zovaak verloor ik de duels en de killcam leek in de verste verte niet op de ervaring die ik had. Dus ik denk dat het toch aan connectiviteitsproblemen lag, terwijl mijn verbinding zelf gewoon zeer stabiel is.

Niet eerder ervaren ook met Vanguard op de PS5
Speel op pc en ps5 maar eigenlijk niet de problemen ervaren. Leek vorige week wel vaker te gebeuren op ps5.

Overigens op pc prima te spelen met controller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aomi
Ik ben nu wel een beetje klaar met deze playlist, ik dacht dat die om de paar dagen vernieuwd werd?

Wat is shipmentshipmas toch een hel trouwens. 4vs4 gaat nog wel maar de rest is verschrikkelijk, vooral met zoveel incendary grenades

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:54
Henkje.doc schreef op donderdag 30 december 2021 @ 16:51:
[...]

Speel op pc en ps5 maar eigenlijk niet de problemen ervaren. Leek vorige week wel vaker te gebeuren op ps5.

Overigens op pc prima te spelen met controller.
Moet je dan 2x spel kopen? Ik twijfel beetje. op de Ps5 nu alleen maar single players omdat ik niet zo snel met controller ben. Maar op de pc zit op al te veel door het thuis werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:51
Tito129 schreef op zondag 2 januari 2022 @ 12:06:
[...]

Moet je dan 2x spel kopen? Ik twijfel beetje. op de Ps5 nu alleen maar single players omdat ik niet zo snel met controller ben. Maar op de pc zit op al te veel door het thuis werken.
Je moet de game idd wel per platform kopen. In mijn geval dus 2 keer.
Battlepass is wel shared. Alleen bij de cod points moet je opletten: deze zijn platform gebonden. Dus cod point die ik haal op ps5 zie ik niet terug op de pc.

Hij was/is op de pc in de aanbieding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 07:35
Na 3 jaar geen console game meer gespeeld te hebben. V/d week ps5 gekocht met vanguard.

Prima game en kan nog prima meekomen (middenmoot).
Maar als ik warzone ga spelen dan schiet ik alles mis.. compleet andere recoil enz voor mijn gevoel.

Speel overigens op mijn tv(75”) en dat vind ik ook niet echt fijn.. te groot is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
fevo-1190 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 08:12:
Na 3 jaar geen console game meer gespeeld te hebben. V/d week ps5 gekocht met vanguard.

Prima game en kan nog prima meekomen (middenmoot).
Maar als ik warzone ga spelen dan schiet ik alles mis.. compleet andere recoil enz voor mijn gevoel.

Speel overigens op mijn tv(75”) en dat vind ik ook niet echt fijn.. te groot is mijn mening.
Ik ken het.. veel ervaring met fps.. lange tijd competitief CS (CSS en CSGO) gespeeld en tussendoor wat casual COD en eindig veelal wel bovenaan of top 3 in Vanguard.
Maar in Warzone weet ik me geen raad.. ik zie de mensen niet en het speelt toch weer wat anders.

Heel erg vreemd (en vervelend, voor mezelf :p)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Nu online
JeroenD92 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 10:27:
[...]

Ik ken het.. veel ervaring met fps.. lange tijd competitief CS (CSS en CSGO) gespeeld en tussendoor wat casual COD en eindig veelal wel bovenaan of top 3 in Vanguard.
Maar in Warzone weet ik me geen raad.. ik zie de mensen niet en het speelt toch weer wat anders.

In Warzone zijn positionering, teamplay en informatie (Waar zit de tegenstander? UAV / rode puntjes op de map etc.) vaak bepalender dan gunskills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 07:35
JeroenD92 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 10:27:
[...]

Precies .. en warzone de setting vind ik perfect , maar lukt me gewoon “nog” niet.
Vanguard speelt gewoon weer zoals vanouds.

Toch gaat niks boven COD1 en offensive 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:51
warzone heeft gewoon ook andere game mechanics volgens mij. merk zelf ook groot verschil tussen vanguard en warzone.

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
Racing-Paradise schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 10:40:
[...]

In Warzone zijn positionering, teamplay en informatie (Waar zit de tegenstander? UAV / rode puntjes op de map etc.) vaak bepalender dan gunskills.
Daar heb je gelijk in (:
Als ik überhaupt al Warzone speel, speel ik meestal Solo. Daarbij komt dat ik totaal geen geduld heb en veelal wat probeer rond te rennen en dus ook relatief snel doodga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
JeroenD92 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 14:31:
[...]

Daar heb je gelijk in (:
Als ik überhaupt al Warzone speel, speel ik meestal Solo. Daarbij komt dat ik totaal geen geduld heb en veelal wat probeer rond te rennen en dus ook relatief snel doodga.
Probeer Plunder eens. Wordt je ook nog eens gerespawned :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Ging lekker, incl op het punt zitten..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VKZcmiw4oNKOpXMZ0PDrFEugomw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YDef6oJOQNUZUWo8o40tYZBp.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Warzone heeft ook een serieuze leercurve. Het eerste jaar sucktte ik echt terwijl ik in multiplayer vrij goed meekan.
Hieronder zie je mijn stats, uiteindelijk heeft het toch lang geduurd eens ik een positief KD had

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cxJqkG7WJB5gAIxivSeGdTBIv9Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZJGhNlLApJjxRWTBomRUsh2w.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Chelseamarre123 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 14:50:
Warzone heeft ook een serieuze leercurve. Het eerste jaar sucktte ik echt terwijl ik in multiplayer vrij goed meekan.
Hieronder zie je mijn stats, uiteindelijk heeft het toch lang geduurd eens ik een positief KD had

[Afbeelding]
Verkeerde topic, maar wel een indrukwekkende progressie die je hebt geboekt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
Weet iemand waarom de KD’s in de barracks met 0,3 of 0,4 hoger is dan bijvoorbeeld een site als codtracker. Tot vorige weekend zag ik mijn correcte kd op codtracker maar sinds vandaag zie ik dat ze daar ook mijn kd een bump hebben gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:05
Vind die level met dat zand (Desert Siege) echt helemaal niks. Je wordt gespawned en er zitten overal campers om je gelijk neer te halen. Ik annuleer gelijk de match vanaf nu aan. Sowieso vind ik dat er veel campers zitten in Vanguard. Ook heb ik het idee dat er genoeg cheaters rondlopen. 50 kills en 3 keer dood... Geloof je het zelf. ... Nee, vond Cold War leuker. Om trouwens over Shipment nog maar niet te beginnen. Daar is echt niks aan als er zoveel man op 1m2 lopen.

[ Voor 12% gewijzigd door CarJunkyXL op 04-01-2022 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Nu online
dindr schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 15:04:
Weet iemand waarom de KD’s in de barracks met 0,3 of 0,4 hoger is dan bijvoorbeeld een site als codtracker. Tot vorige weekend zag ik mijn correcte kd op codtracker maar sinds vandaag zie ik dat ze daar ook mijn kd een bump hebben gegeven.
Mogelijk dat codtracker je KD over meerdere cod's trackt of incl warzone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

CarJunkyXL schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 16:00:
Vind die level met dat zand (Desert Siege) echt helemaal niks. Je wordt gespawned en er zitten overal campers om je gelijk neer te halen. Ik annuleer gelijk de match vanaf nu aan. Sowieso vind ik dat er veel campers zitten in Vanguard. Ook heb ik het idee dat er genoeg cheaters rondlopen. 50 kills en 3 keer dood... Geloof je het zelf. ... Nee, vond Cold War leuker. Om trouwens over Shipment nog maar niet te beginnen. Daar is echt niks aan als er zoveel man op 1m2 lopen.
Volgens mij is er niets anders dan andere CoDs. Ja, je kunt je map voorkeuren hebben, maar verder zijn er gewoon maps met veel snipers/campers en moet je dan vooral bedenken hoe je die neerhaalt.
Als ik met een marksman rifle loop, kan ik ook niet dezelfde close combat gaan vechten dan iemand met een SMG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Laatst online: 22:05
Hann1BaL schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 17:56:
[...]

Volgens mij is er niets anders dan andere CoDs. Ja, je kunt je map voorkeuren hebben, maar verder zijn er gewoon maps met veel snipers/campers en moet je dan vooral bedenken hoe je die neerhaalt.
Als ik met een marksman rifle loop, kan ik ook niet dezelfde close combat gaan vechten dan iemand met een SMG.
Ja, maar het is toch vreemd dat ik gespawned wordt en iemand ligt daar op een kapotte trein iedereen kapot te snipen'\schieten. Zou niet mogen lijkt mij.

Zag vanavond iemand met een "Harvester"schieten. ik kreeg die voor geen mogelijkheid doodgeschoten. Dus dacht; daar ga ik ook mee schieten. Kan ik hem nergens vinden.

Iemand een idee wat voor wapen dat is en hoe je dat kunt unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

CarJunkyXL schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 19:09:
[...]

Ja, maar het is toch vreemd dat ik gespawned wordt en iemand ligt daar op een kapotte trein iedereen kapot te snipen'\schieten. Zou niet mogen lijkt mij.

Zag vanavond iemand met een "Harvester"schieten. ik kreeg die voor geen mogelijkheid doodgeschoten. Dus dacht; daar ga ik ook mee schieten. Kan ik hem nergens vinden.

Iemand een idee wat voor wapen dat is en hoe je dat kunt unlocken?
Komt omdat je al die kloten longshots challenges moet halen voor je grind. Vind vanguard echt super leuk, 10x beter dan cold War.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
CarJunkyXL schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 16:00:
Het kan wel, gisteren: 27/3 op Berlin
Vandaag: +100/30 op shipment

Het is gewoon even aanpassen met welke gun je speelt op welke map. Mijn AR's en SMG's zijn allemaal max level. Dat was doorbijten als je enkel tegen METAguns moet spelen.
Maar nu ze leveled zijn en voor ik aan de rest begin, heb ik die 1shotkill sniper naar max gebracht en de combat shotgun.
Nu pak ik dus ook even de kills terug die ik allemaal gemist heb door het levelen van wapens. Shipment, Das Haus, Eagle Nest en Hotel: allemaal met shotgun. Er is niets aan qua skill, maar wel voldoening voor even.
Desert Siege, Pacific, .. allemaal met de 1 shot sniper. Allemaal die rotte campers die nooit voor objective gaan even terugpakken. Easy +5 E/D.

Maar dit is maar voor even. De lol is er, voor mij althans, snel af als je enkel met de META wapens speelt.
Dus binnenkort maar weer aan de bak met levelen en weer een zielig KD bovenhalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farrell
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:11
Oekol schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 19:14:
[...]

Komt omdat je al die kloten longshots challenges moet halen voor je grind. Vind vanguard echt super leuk, 10x beter dan cold War.
In mijn ogen spreek je jezelf een beetje tegen.

Ik vind dat in Vanguard de nadruk net wat meer ligt op het grinden dan voorgaande CoDs, dat komt doordat de wapens veel meer attachments hebben. En ook vind ik inderdaad de challenges voor de camo's niet heel fijn met de verplichte attachments. Wat ik ook merk is dat het aantal spelers sinds een tijdje al behoorlijk terug aan het lopen is. Verder is de zombies mode niet echt boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Farrell schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 19:31:
[...]

In mijn ogen spreek je jezelf een beetje tegen.

Ik vind dat in Vanguard de nadruk net wat meer ligt op het grinden dan voorgaande CoDs, dat komt doordat de wapens veel meer attachments hebben. En ook vind ik inderdaad de challenges voor de camo's niet heel fijn met de verplichte attachments. Wat ik ook merk is dat het aantal spelers sinds een tijdje al behoorlijk terug aan het lopen is. Verder is de zombies mode niet echt boeiend.
Vanguard kan me super boeien, maar het campen komt oa (niet alleen door) die longshots challenges. Ik vind het zelf ook enorm lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
Oekol schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 19:34:
[...]

Vanguard kan me super boeien, maar het campen komt oa (niet alleen door) die longshots challenges. Ik vind het zelf ook enorm lastig
Campen komt gewoon door een reden:

Super ultra mega lage time to kill.

Reden: iedereen moet kills kunnen maken, ook de uitgedroogde boomer papa die 1x per week mag gamen als zijn 5 kinderen gaan slapen.

Je kunt niet meer rondrennen in CoD, ik heb het twee jaar geleden ook al geschreven in de mw2019 thread, zodra iemand je pakt die campt met sights omhoog is het over. Dit jaar is het nog erger.

BF3: 4,75 k/d
BF4: 4,58 k/d
BO1: 3,24 k/d
MW2019: 2,11 k/d
VG: 1,91 k/d

Tuurlijk, ik ben ouder geworden, maar ik zit dagelijks op aimtrainers en op meeste routines die ik doe in top 5%.

Lage ttk werkt campen en trage gunplay omhoog. Rennen en snelle plays maken, onmogelijk. Iemand uitspelen door gewoon goed te kunnen flicken en tracken, no way, want 2/3 kogels is all it takes.

Protip, pak alle corners met je sights omhoog en speel gewoon heel ingetogen. Sinds ik de hoop op heb gegeven met mijn oude speelstijl en rustiger speel is mijn k/d omhoog gegaan.

aanvulling:

eennnn cod vg gaat in de vrieskast totdat shipment 24/7 weer terug is. Na 15 minuten normale maps gespeeld te hebben en verkracht te worden door alle rondspringende shotgun hondjes ben ik er weer klaar mee ;)

[ Voor 8% gewijzigd door dindr op 04-01-2022 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
Oef, nu de 2x XP boosts niet meer actief zijn is het weer overduidelijk dat het levelen gewoon met alles te langzaam gaat. Ik ga dan ook even Vanguard in de koelkast zetten m.b.t. wapens levelen. Laat ze het eerst maar eens fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Laatst online: 18:00
kazzzdafke schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 19:24:
[...]

heb ik die 1shotkill sniper naar max gebracht
Welke is dat? Ik gebruik nooit snipers, maar zou ik wel moeten doen denk ik. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchy007
HenkEisDS schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 22:27:
[...]

Welke is dat? Ik gebruik nooit snipers, maar zou ik wel moeten doen denk ik. :)
Er zijn er eigenlijk twee. Sowieso de Gorenko (wat een beest met de juiste attachments en iron sights) en de 3 Line Sniper (mits je de juiste attachments hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Dutchy007 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 22:22:
Oef, nu de 2x XP boosts niet meer actief zijn is het weer overduidelijk dat het levelen gewoon met alles te langzaam gaat. Ik ga dan ook even Vanguard in de koelkast zetten m.b.t. wapens levelen. Laat ze het eerst maar eens fixen.
Ja kan ik weer verder met die tijdrovende longshots...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

donvalentino schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 09:50:
[...]

Ja kan ik weer verder met die tijdrovende longshots...
Exact. Vond de 2xp wel fijn nu alle smg, ar en lmgs Max level. Nu de challenges doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
Dutchy007 schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 22:29:
[...]

Er zijn er eigenlijk twee. Sowieso de Gorenko (wat een beest met de juiste attachments en iron sights) en de 3 Line Sniper (mits je de juiste attachments hebt)
Wat zijn de aan te bevelen attachments?
Voorheen speelde ik graag met de sniper en kon ook redelijk offensief hiermee spelen en kills maken. Helaas is het in VG gewoon niet te doen (voor mij) met de relatief kort TTK. Voordat ik gezoomed heb (ook voor quick scope) ben ik op close range al 3-4x geraakt en dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

JeroenD92 schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 12:58:
[...]

Voorheen speelde ik graag met de sniper en kon ook redelijk offensief hiermee spelen en kills maken. Helaas is het in VG gewoon niet te doen (voor mij) met de relatief kort TTK. Voordat ik gezoomed heb (ook voor quick scope) ben ik op close range al 3-4x geraakt en dood.
Neem even de moeite om youtube af te gaan, daar zijn zat prima loadouts te vinden en daarna zelf kijken / afstemmen wat voor jou fijner is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
donvalentino schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 15:37:
[...]

Neem even de moeite om youtube af te gaan, daar zijn zat prima loadouts te vinden en daarna zelf kijken / afstemmen wat voor jou fijner is.
Ik zou het niet vragen als ik dat niet al gedaan had. Maargoed, nevermind - ik schiet de snipers wel met een andere gun de tering in :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dindr
JeroenD92 schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 18:00:
[...]

Ik zou het niet vragen als ik dat niet al gedaan had. Maargoed, nevermind - ik schiet de snipers wel met een andere gun de tering in :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/agY7p_XFi7ErA1iLutjyAdkPqD8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YQnubjUvTAWvQmCVzBAkWA7n.png?f=fotoalbum_large

Deze build is voor mij persoonlijk nog steeds meta, schiet heerlijk snel weg en redelijk accuraat. Voornaamste reden is stabiele ttk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
JeroenD92 schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 12:58:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/ZN0Fg5R/hold.png

Dit is mijn Gorenko iron sight layout. 1 shot kill, zeer controllable recoil zodat je snel meerdere vijanden kunt omleggen.
Uiteraard is een build volledig persoonlijk. Je zou bijv. de grip kunnen veranderen naar meer ADS snelheid, maar dan lever je wel accuracy in.
Uiteraard is dit geen 'rush' sniper, maar om de hoek gliden terwijl je ADS'ed is natuurlijk prima te doen.

Wil je een meer agressieve sniper dan moet je de 3 Line Rifle met iron sights maken.

(Edit: je kunt ook de MX Silencer gebruiken. Dan ben je vrijwel niet hoorbaar voor vijanden.)

[ Voor 4% gewijzigd door Dutchy007 op 06-01-2022 19:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenD92
dindr schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 19:10:
[...]

[Afbeelding]

Deze build is voor mij persoonlijk nog steeds meta, schiet heerlijk snel weg en redelijk accuraat. Voornaamste reden is stabiele ttk.
Thanks! Een build voor de Automation heb ik nog niet, omdat deze ook nog niet max level is.. Ik ben er wel mee bezig though... al gaat dit nu weer aanzienlijk langzamer omdat 2xp is afgelopen.
Pagina: 1 ... 19 ... 22 Laatste