[Voor 255% gewijzigd door G_Dragon op 01-11-2021 10:57. Reden: Systeemeisen aangepast & perks geupdated]
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”
[Voor 255% gewijzigd door G_Dragon op 01-11-2021 10:57. Reden: Systeemeisen aangepast & perks geupdated]
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”
The only way to get smarter, is by playing a smarter opponent || Twitch
Wat zou je precies nieuw willen zien?vBr8 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:07:
Weer een game in WW2 stijl. Jammer, zou het wel gewoon tof vinden als het wat nieuws zou verzinnen. Zonder al te veel poespas zoals jetpacks etc. Maar ik laat me wederom graag verrassen en ben ook benieuwd hoe ze dit gaan integreren in Warzone als ze dat al van plan zijn
Ik zeg ook niet dat de gameplay mij niet aanstaat, in tegendeel. Ik zou zelfs willen dat ze niet elk jaar een nieuwe game uitgeven omdat het altijd hetzelfde is. Ontwikkel het eens 2 jaar door ipv 1 jaar. Zorg voor vernieuwing in de vorm van andere elementen, niet continu terugvallend in WW2 genre.Tk55 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:29:
[...]
Wat zou je precies nieuw willen zien?
Niet om enorm te zeuren, maar eigenlijk is elke CoD game hetzelfde:
- zelfde wapens, andere skin (bijv mp44 en ak47, mp40 en mp5 zijn in principe hetzelfde wapen)
- shitload aan attachments
- maps zijn vrijwel altijd hetzelfde (3 lanes, wat paden ertussen)
- per game verschillende utilities
- killstreaks![]()
- Zelfde movement mechanics (per ontwikkelaar dan)
- Snelle gameplay
Maar dit zijn ook precies de elementen die CoD CoD maken en ook waarom iedereen telkens terugkomt. Het speelt lekker weg en killstreaks geven je altijd een gevoel van voldoening. Je weet in ieder geval wat je krijgt, het zit alleen in een net ander jasje.
Eigenlijk is Warzone de grootste vernieuwing van CoD in de laatste 10 jaar, daar is de gameplay daadwerkelijk anders (langzamer, grote map), met voor een deel bekende elementen (wapens, killstreaks, attachments).
Als je dus echt iets anders zoekt in de core gameplay, dan moet je op zoek naar een andere game. Wil je vergelijkbare speelgevoel maar andere gameplay? Dan kun je kijken naar Titanfall 2 (door originele ontwikkelaars van MW1 en MW2). Het spel voelt vergelijkbaar met CoD, maar heeft andere gameplay door ander map design, movement en Titans. Of Apex Legends, want zelfde makers als Titanfall, maar Battle Royale en zonder Titans.
Wil je oorlog voeren op grote schaal en met voertuigen? Dan moet je kijken naar Battlefield.
Maar wil je stiekem gewoon CoD, dan moet je CoD spelen
The only way to get smarter, is by playing a smarter opponent || Twitch
Dit is natuurlijk niet helemaal waar. In bijvoorbeeld MW 2019 wordt afgeweken van de 3-lane map layout (https://charlieintel.com/...-in-modern-warfare/55968/). Ook de movement mechanics zijn gewijzigd geweest t.o.v. hoe dit "standaard" is. Zie bijvoorbeeld Advanced Warfare, Black Ops 4 en Infinite Warfare. De gameplay in CoD games is inderdaad snel, al is dit in de loop der jaren alleen maar sneller geworden. Speel maar eens Cold War om daarna weer Modern Warfare 3 te spelen. Dat is echt een wereld van verschil in gameplay snelheid.Tk55 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:29:
[...]
Niet om enorm te zeuren, maar eigenlijk is elke CoD game hetzelfde:
- zelfde wapens, andere skin (bijv mp44 en ak47, mp40 en mp5 zijn in principe hetzelfde wapen)
- shitload aan attachments
- maps zijn vrijwel altijd hetzelfde (3 lanes, wat paden ertussen)
- per game verschillende utilities
- killstreaks![]()
- Zelfde movement mechanics (per ontwikkelaar dan)
- Snelle gameplay
[Voor 16% gewijzigd door Nano op 06-05-2021 12:15]
De nieuwe Call of Duty-game die eind dit jaar moet verschijnen wordt waarschijnlijk niet op E3 onthuld.
Dat claimt VGC. In plaats daarvan zou de nieuwe Call of Duty-game ergens later deze zomer via een in-game evenement in Call of Duty: Warzone worden aangekondigd. Dat is opvallend - normaliter wordt de nieuwe Call of Duty die in het najaar uitkomt tijdens of al voor E3 onthuld. Eerder gingen er al geruchten dat het nieuwste deel dit jaar pas later onthuld zou worden. Volgens die geruchten draagt het spel de subtitel Vanguard en zou het zich tijdens de Tweede Wereldoorlog afspelen.
Activision zou zich tijdens E3 dit weekend en de Summer Game Fest Live Kick Off vanavond vooral op Warzone en Black Ops Cold War willen richten. Zo is al bevestigd dat het vierde seizoen van beide games vanavond wordt onthuld. Volgens geruchten krijgt Warzone een grote nieuwe map gebaseerd op de Tweede Wereldoorlog, gesitueerd in de Grote Oceaan. Wellicht dat dit wordt gebruikt om aan het einde van het vierde seizoen Call of Duty: Vanguard te onthullen.
Er gaan inderdaad al meerdere gerichten de ronde dat CoD 2021 zal worden aangekondigd d.m.v. een ingame event. Veel leaks hebben het erover dat dit zal gebeuren in season 4. Al kan dit natuurlijk net zo goed helemaal aan het einde van season 4 pas gebeuren. Bron: https://charlieintel.com/...ason-4-live-event/100361/
[Voor 36% gewijzigd door Nano op 11-06-2021 16:53]
[Voor 76% gewijzigd door Nano op 15-07-2021 14:56. Reden: Speculatie rondom 'Slipstream' toegevoegd]
'Via een in-game event binnen Warzone'
01010000 01100101 01110000 01100101
[Voor 59% gewijzigd door Nano op 14-08-2021 09:04]
[Voor 10% gewijzigd door RobinNL op 16-08-2021 12:43]
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Alleen in warzone?RobinNL schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 12:42:
Tom Henderson (bekende leaker) zat in de PlayStation Store en zag deze afbeelding voorbij komen. Onthulling op 19 augustus, 19:30u in Call of Duty Warzone.
[Afbeelding]
Tweet: https://twitter.com/_Tom_...tatus/1427214795087007744
Meerdere mensen hebben deze afbeelding gezien. Ik ben voor de rest niet bekend met de onthullingen van CoD, maar ik zag deze toevallig voorbij komenG_Dragon schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 13:00:
[...]
Alleen in warzone?![]()
Hoopte meer op een youtube/twitch onthulling
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Ik hoop dat we er snel meer over horenRobinNL schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 13:00:
[...]
Meerdere mensen hebben deze afbeelding gezien. Ik ben voor de rest niet bekend met de onthullingen van CoD, maar ik zag deze toevallig voorbij komen
[Voor 27% gewijzigd door Alexknl op 16-08-2021 21:02]
Hoezo? Ik vond het net een heerlijke game en heb toen met plezier COD terug opgepakt na al die mislukte future editiesdestroye schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 09:04:
Ik mag toch hopen dat deze game niet teveel gaat lijken op COD WWII die ook door Sledgehammer is gemaakt. Deze COD was naar mijn mening na Infinite Warfare en Advanced Warfare toch wel de slechtste.
[Voor 18% gewijzigd door Chelseamarre123 op 17-08-2021 09:16]
Precies dit!Chelseamarre123 schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 09:14:
[...]
@G_Dragon Ja hopelijk halen ze meteen die CW en MW wapens uit warzone anders gaat het wat raar zijn als je zoals nu met 3 verschillende tijdzones wapens en gadgets gaat hebben![]()
[Voor 12% gewijzigd door G_Dragon op 17-08-2021 10:43]
Eens! Heb de laatste editie ook aan mij voorbij laten gaan, ik wil gewoon knallen met de garand:)Chelseamarre123 schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 09:14:
[...]
Hoezo? Ik vond het net een heerlijke game en heb toen met plezier COD terug opgepakt na al die mislukte future edities
@G_Dragon Ja hopelijk halen ze meteen die CW en MW wapens uit warzone anders gaat het wat raar zijn als je zoals nu met 3 verschillende tijdzones wapens en gadgets gaat hebben![]()
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Hier ben ik dus ook heel benieuwd naar want WW2 vs moderne wapens is gewoon een no-go, heb net zoals jou Warzone niet meer gespeeld vanaf het moment dat ze de wapens hadden gemixed. Daarvoor vond ik het helemaal geweldig en speelde ik het dagelijksbeuker19 schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 12:34:
Een WW2 (Warzone) map maar speelbaar met huidige skins en guns is gewoon een dikke fail.
Ik heb CW daarom al niet meer gekocht en Warzone sinds CW bijna niet meer gespeeld om die reden want dat doet voor mij echt afbraak aan de setting/game.
Er was immers niet voor niks zoveel commentaar op de eerste trailer van BF V en dan vooral omdat het niet authentiek was en niet paste in de setting.
Er gaan (zover ik weet) vooral veel mensen naar andere BR games i.v.m. het gebrek aan anti-cheat bij Warzone. Volgens de leaks is Activision al 1 jaar+ bezig met het ontwikkelen van een anti-cheat en zal deze bij de release van Vanguard worden geïmplementeerd. Leakers verwacht dat deze anti-cheat waarschijnlijk breed geïmplementeerd zal worden in CoD games (dus niet alleen in Warzone).kwdtje schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 12:24:
Hoe zit het eigenlijk met de populariteit van Warzone? Las dat steeds meer overstappen op Apex?
Misschien doen ze een ww2 only Warzone en blijft de huidige ook bestaan. Een Warzone binnen WW2 lijkt mij echt gaaf, al speel ik weinig MP games meer.
Ik hoop zelf ook enorm dat ze het houden bij alleen Vanguard guns in Warzone. Momenteel lijkt toch al zo dat 80% van de spelers alleen maar met coldwar wapens te spelen, want die zijn steeds meta. Dus MW guns lijken al obsoleet te zijn geworden. Het zou me echter niks verbazen als ze de MW en coldwar guns er gewoon in laten, gezien anders waarschijnlijk enorm veel spelers gaan klagen over het gemis van wapens waar ze enorm veel progress in hebben zitten.beuker19 schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 12:34:
Een WW2 (Warzone) map maar speelbaar met huidige skins en guns is gewoon een dikke fail.
Ik heb CW daarom al niet meer gekocht en Warzone sinds CW bijna niet meer gespeeld om die reden want dat doet voor mij echt afbraak aan de setting/game.
Er was immers niet voor niks zoveel commentaar op de eerste trailer van BF V en dan vooral omdat het niet authentiek was en niet paste in de setting.
[Voor 45% gewijzigd door Nano op 17-08-2021 13:27]
G_Dragon schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 19:32:
Waar is die trailer? Het is inmiddels al 19:31, in het menu van Warzone was net nog een countdown maar na 19:30 is er niks meer...
Doordat de leaks steeds positiever werden de laatste tijd ben ik niet enorm verrast. Wel ben ik aardig hyped voor deze titel. Ik ben heel benieuwd hoe de verdere aspecten van de game zijn. Multiplayer, wapens, gamemodes e.d.G_Dragon schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 19:54:
Wat een trailer!!! Ik ben erg verrast en happy, jullie?
Dat ga ik morgen meenemen voor het nieuww topic!Nano schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 19:57:
[...]
Doordat de leaks steeds positiever werden de laatste tijd ben ik niet enorm verrast. Wel ben ik aardig hyped voor deze titel. Ik ben heel benieuwd hoe de verdere aspecten van de game zijn. Multiplayer, wapens, gamemodes e.d.
Een hele bult aan nieuwe informatie is hier te vinden: https://charlieintel.com/call-of-duty-vanguard/
Ik heb nog geen informatie over split-screen gelezen.G_Dragon schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 19:59:
[...]
Dat ga ik morgen meenemen voor het nieuww topic!
Als de drukte op me werk het toelaat staat die morgen online, hoop ook dat er info is over eventueel split-screen?
Ik wacht even op de open beta , hopelijk komen we er daar achter!Nano schreef op donderdag 19 augustus 2021 @ 20:18:
[...]
Ik heb nog geen informatie over split-screen gelezen.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ik ben vooral blij omdat ze de game maken op de IW8 engine en niet op de engine waar Cold War op draait. Is logisch natuurlijk sinds ze volledig focussen op Warzone.kwdtje schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 19:47:
Ik hoop echt dat het een goede WW2 ervaring geeft en de nare smaak van BF5 weg spoelt, want dat sloeg nergens op.
WaW en WW2 zijn nog steeds mijn favoriete console CODs.
Is dit al zeker ja? Ik heb er iig zin in.BBTM schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 08:16:
[...]
Ik ben vooral blij omdat ze de game maken op de IW8 engine en niet op de engine waar Cold War op draait. Is logisch natuurlijk sinds ze volledig focussen op Warzone.
Hoofdtopic na 2 uurtjes online!, als ik straks weer tijd heb ga ik ermee verder.
Als er iets ontbreekt, tips zijn welkom!
HELD!!Racing-Paradise schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 09:33:
In de playstation store staat 1-2 spelers. Ik heb al van een aantal tweakers gelezen dat ze hopen op een splitscreen mogelijkheid, dit lijkt dus mogelijk te gaan zijn!
https://store.playstation.com/nl-nl/concept/10001234/
Hoe krijg je toegang tot de Alpha?Wolverine9000 schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 10:41:
Yup 16 maps bij lunch... vier champion hills map. Wat die champion hills gaat zijn kunnen we volgende week testen in de alpha vanaf 27 augustus. Dan heb ik via verschillende YouTube gelezen dat de beta voor pre order ergens in september is en weekend erna is open beta, release november 5
Door het spel nu te pre-orderen.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 10:48:
[...]
Hoe krijg je toegang tot de Alpha?
You only live once, so enjoy the ride.
Dacht dat die gratis is voor playstation only. Gelijk vorig jaar was die ook gratis. Is 20 gb volgens data miners. De gesloten beta moet je een pre order voor hebben en het weekend erna is het open voor iedereen zonder pre order...Chelseamarre123 schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 10:48:
[...]
Hoe krijg je toegang tot de Alpha?
Hoelaat is die finale? heb je een overzicht met tijdenWolverine9000 schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 10:55:
Trouwens zondag tijdens de finale van cod league zie je een preview van de mp. Woensdag tijdens gamescom zie je een stukje campaign enz.. Dan zullen we wel de exacte data weten voor de Alpha en de betas
Geen idee eens google gebruiken. Zal wel in de nacht zijn bij ons want er is een verschil in tijd van negen uur want de finale wordt gespeeld in los Angeles.G_Dragon schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 11:23:
[...]
Hoelaat is die finale? heb je een overzicht met tijden
Ik kon het zo snel niet vinden, onze browser op het werk blokkeert ook het een en anders namelijk.Wolverine9000 schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 11:30:
[...]
Geen idee eens google gebruiken. Zal wel in de nacht zijn bij ons want er is een verschil in tijd van negen uur want de finale wordt gespeeld in los Angeles.
[Voor 14% gewijzigd door G_Dragon op 20-08-2021 11:36]
Zal wel op YouTube ergens verschijnen zondag, we zien welG_Dragon schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 11:34:
[...]
Ik kon het zo snel niet vinden, onze browser op het werk blokkeert ook het een en anders namelijk.
EDIT:
Found it
Door Times: 10:00am, daily
Competition Start time: 12:00pm, daily ( is om 21:00 bij ons )
Ik ga hem denk wel even kijken, zal het onwijs gaaf vinden om een key te winnen.Wolverine9000 schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 11:40:
[...]
Zal wel op YouTube ergens verschijnen zondag, we zien wel
Ik heb toch al een pre order gedaan. Ultimate edition lolG_Dragon schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 11:42:
[...]
Ik ga hem denk wel even kijken, zal het onwijs gaaf vinden om een key te winnen.
Niceee!! Wij durven het nog niet aan om het te pre-orderen, helaas is het vertrouwen in de makers heel ver weg na de slechte split-screen support in Modern Warfare en Cold War. We willen eerst weten of ze deze problemen EINDELIJK hebben aangepakt, want willen niet weer het volledige bedrag betalen voor een game die vervolgens vanaf launch bijna onspeelbaar is in split-screenWolverine9000 schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 11:43:
[...]
Ik heb toch al een pre order gedaan. Ultimate edition lol
Voor mij is split screen niet echt belangrijk. Maar zoals ik al zei ieder zen ding eG_Dragon schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 11:46:
[...]
Niceee!! Wij durven het nog niet aan om het te pre-orderen, helaas is het vertrouwen in de makers heel ver weg na de slechte split-screen support in Modern Warfare en Cold War. We willen eerst weten of ze deze problemen EINDELIJK hebben aangepakt, want willen niet weer het volledige bedrag betalen voor een game die vervolgens vanaf launch bijna onspeelbaar is in split-screen.
Als de split-screen mode met alle toeters en bellen goed draait dan hebben ze in de normale versie niet genoeg toeters en bellen aanstaanG_Dragon schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 11:46:
[...]
Niceee!! Wij durven het nog niet aan om het te pre-orderen, helaas is het vertrouwen in de makers heel ver weg na de slechte split-screen support in Modern Warfare en Cold War. We willen eerst weten of ze deze problemen EINDELIJK hebben aangepakt, want willen niet weer het volledige bedrag betalen voor een game die vervolgens vanaf launch bijna onspeelbaar is in split-screen.
Dat is waar!Wolverine9000 schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 11:55:
[...]
Voor mij is split screen niet echt belangrijk. Maar zoals ik al zei ieder zen ding e
[Voor 12% gewijzigd door G_Dragon op 20-08-2021 12:03]
[Voor 9% gewijzigd door Racing-Paradise op 20-08-2021 13:46]
Nu al?Wolverine9000 schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 11:43:
[...]
Ik heb toch al een pre order gedaan. Ultimate edition lol
[Voor 5% gewijzigd door Vrijdag op 20-08-2021 15:00]
Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Dit is niet dezelfde maker. Vanguard wordt gemaakt door Sledgehammer games, welke ook Call of Duty WW2 maakte. Warzone wordt gemaakt door Raven en Modern Warfare door Infinity Ward.JeroenD92 schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 15:44:
Dit zijn de zelfde makers als van Warzone/Modern Warfare, of zit ik er langs?
COD WW2 was verschrikkelijk slecht, ik hoop echt dat ze alle learnings meenemen naar Vanguard.Nano schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 15:57:
[...]
Dit is niet dezelfde maker. Vanguard wordt gemaakt door Sledgehammer games, welke ook Call of Duty WW2 maakte. Warzone wordt gemaakt door Raven en Modern Warfare door Infinity Ward.
Ik ga gewoon beide spelenT7D_Sneezy schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 16:54:
[...]
COD WW2 was verschrikkelijk slecht, ik hoop echt dat ze alle learnings meenemen naar Vanguard.
Uiteindelijk zal ik hem toch wel kopen op de PS5, maar ik kijk eerlijk gezegd meer uit naar de nieuwe BF.
In mijn beleving was het wel een van de Call of Duty titels waarbij de developers (uiteindelijk) het meeste luisterden naar de community. Ja de game was in het begin niet heel goed, maar door te luisteren naar de feedback die ze kregen hebben ze wel heel wat recht kunnen zetten.T7D_Sneezy schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 16:54:
[...]
COD WW2 was verschrikkelijk slecht, ik hoop echt dat ze alle learnings meenemen naar Vanguard.
Uiteindelijk zal ik hem toch wel kopen op de PS5, maar ik kijk eerlijk gezegd meer uit naar de nieuwe BF.
Insider Tom Henderson meldt dat Call of Duty: Vanguard op zichzelf tussen de 70 en 100GB groot is, wat afhankelijk van je regio is.
In de Microsoft Store staat dat de Xbox-versie 75GB vereist, maar dat is eveneens variabel naargelang de regio. Verder meldt hij dat hij ook een totale omvang van 270GB voorbij zag komen, wat helemaal absurd is. Maar dat heeft waarschijnlijk te maken met Warzone, die daar dan nog eens bovenop komt.
Ze moeten die uncompressed 8k .raw neon modelskins en stickers toch ergens latenG_Dragon schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 10:00:
En ik maar hopen dat door de nieuwe consoles de games kleiner zouden worden zoals toen gezegd werd bij de aankondiging..
[...]
Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Hahaha nog echt ook!Vrijdag schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 10:18:
[...]
Ze moeten die uncompressed 8k .raw neon modelskins en stickers toch ergens laten
- Create an Activision account if you don't have one already
- Link your Activision Account to your YouTube Account
- Watch the CDL Championship Weekend on YouTube while being signed in to earn rewards
- The CDL Championships will take place from Friday, August 19th through to Sunday, August 22nd from 19:30 BST. ( Half 9 NL tijd )
Ik koop hem op ps4. Heb toch nog geen ps5Alexknl schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 14:30:
Op PS5 is hij ditmaal €20 duurder dan pc omdat je die crossgen bundle moet halen. Dan wellicht toch maar gaan voor de pc versie á €59,99. Van de andere kant is de support voor pc af en toe wat slordig geweest als je kijkt naar afgelopen cods. Wil hem niet weer dubbel moeten halen eigenlijkGelukkig wel voordelig dat het weer crossplatform-progression is.
Mounten komt inderdaad terug. Wel ietsjes anders als in voorgaande titels. Ditmaal kan je ook bewegen op het object waar je op gemount bent. Je staat dus niet meer zo strak vast.Wolverine9000 schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 14:28:
Juist gelezen op Twitter van een betrouwbare leaker dat je terug kan mounten en dat je blind fire hebt en dat de maps in mp een mix van black ops 1 en mw19 zijn.
Hoop alleen deftige mapsNano schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 17:30:
[...]
Mounten komt inderdaad terug. Wel ietsjes anders als in voorgaande titels. Ditmaal kan je ook bewegen op het object waar je op gemount bent. Je staat dus niet meer zo strak vast.
Was toch ook al in Modern Warfare?Nano schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 17:30:
[...]
Mounten komt inderdaad terug. Wel ietsjes anders als in voorgaande titels. Ditmaal kan je ook bewegen op het object waar je op gemount bent. Je staat dus niet meer zo strak vast.
Ja dit was niet in cold warG_Dragon schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 19:54:
[...]
Was toch ook al in Modern Warfare?
Hebben ze dit in Cold War weggelaten dan?
Oke ja dat is wel een gemis lijkt me, heb toen wel het gratis weekend gespeeld van Cold War maar nooit de game zelf gehaald.
Klopt, het mounten zelf zat inderdaad in MW19. Alleen dan kon je niet verplaatsen zonder te 'de-mounten'. Dat zou in Vanguard wel kunnen. Coldwar had helemaal geen mounten.G_Dragon schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 19:54:
[...]
Was toch ook al in Modern Warfare?
Hebben ze dit in Cold War weggelaten dan?
Ik heb het zelf totaal niet gemist eigenlijk. Vind het een verschrikkelijke toevoeging. Vooral omdat het nodig is om specifieke cammo's te unlocken. Misschien dat het voor spelers die meer campen een leuke toevoeging is.G_Dragon schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 19:57:
[...]
Oke ja dat is wel een gemis lijkt me, heb toen wel het gratis weekend gespeeld van Cold War maar nooit de game zelf gehaald.
[Voor 38% gewijzigd door Nano op 21-08-2021 22:55]
Vond het ook niet zo leuk, maar wat doe je er aan eNano schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 22:53:
[...]
Klopt, het mounten zelf zat inderdaad in MW19. Alleen dan kon je niet verplaatsen zonder te 'de-mounten'. Dat zou in Vanguard wel kunnen. Coldwar had helemaal geen mounten.
[...]
Ik heb het zelf totaal niet gemist eigenlijk. Vind het een verschrikkelijke toevoeging. Vooral omdat het nodig is om specifieke cammo's te unlocken. Misschien dat het voor spelers die meer campen een leuke toevoeging is.
Eerst nog de Alpha e. En die is nu vrijdag volgens vele Amerikanen op Twitter. Check tom henderson op Twitter.daar zegt hij deed you on augustus 27. For the alpha 20 gbJeromez schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 11:14:
Joepie, pre ordered! Kom maar door met die open beta!
Wolverine9000 schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 11:17:
[...]
Eerst nog de Alpha e. En die is nu vrijdag volgens vele Amerikanen op Twitter. Check tom henderson op Twitter.daar zegt hij see you on augustus 27. For the alpha 20 gb
[Voor 63% gewijzigd door Nikey1 op 22-08-2021 18:43]
Bij cold war was er ook een alpha playstation exclusieve. Zonder pre order dacht ik. Voor de beta heb je wel een pre order nodig dacht ik...Nikey1 schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 18:40:
Iemand een idee als de Alpha ook op de xbox beschikbaar komt?
Will Vanguard's Alpha be on Xbox and PC? Vanguard's Alpha will not be available on Xbox and PC. Because of Call of Duty's partnership with Sony, only PlayStation players will get to play in the Alpha
[Voor 8% gewijzigd door falcon123 op 22-08-2021 22:07]
Hier ook aan het kijken, vergeet niet dat je je Activision account met je YouTube account moet linkenG_Dragon schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 22:49:
Ben al sinds half 9 aan het kijken naar de finale, hopelijk win ik een beta key om het te kunnen testen op de Series X
Schuur: 4580Wp Noord & Zuid | Keuken: 1185Wp Zuid | Beneden: MHI 3.5kW - Boven: MHI - 2x 2kW op 4kW Multisplit
Thanks, heb ik gedaan! Heb alle andere rewards al gewonnenBlazeMuis schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 22:54:
[...]
Hier ook aan het kijken, vergeet niet dat je je Activision account met je YouTube account moet linken
Vorig jaar heb ik een pre-order gedaan, zo de beta kunnen spelen. Daarna een refund gevraagd en uiteindelijk Cold War op disk gekocht
BREAKING: Call of Duty: Vanguard Champion Hill Mode Open Alpha announced.
— CharlieIntel - Call of Duty News (@charlieINTEL) 22 augustus 2021
Available only on PlayStation from August 27 - August 29.
No preorder needed. No PlayStation Plus needed. pic.twitter.com/MjPy3R2moh
[Voor 5% gewijzigd door Alexknl op 22-08-2021 23:45]
Zoals ik al eerder zei. Morgen kan je de Alpha downloaden. Vanaf de 22 ste, vraag me niet welk uur eAlexknl schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 23:43:
Geen pre-order benodigd dus om dit weekend te kunnen spelen
[Twitter]
Wolverine9000 schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 23:57:
[...]
Zoals ik al eerder zei. Morgen kan je de Alpha downloaden. Vanaf de 23 ste, vraag me niet welk uur e
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details