Trouwens, ik zoek nog een leuke loadout naast de standaard Automaton/STG44... iemand een suggestie welke wapen leuk is om te levelen [geen sniper aub]. Ik ren rond als een kip zonder kop en wil gewoon knallen.
True. Maar het kost 70 euroMaduth schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:58:
[...]
Als je het niet gekocht hebt, zal het je doorverwijzen naar de aankoop pagina.
De Krig?Maduth schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:00:
Trouwens, ik zoek nog een leuke loadout naast de standaard Automaton/STG44... iemand een suggestie welke wapen leuk is om te levelen [geen sniper aub]. Ik ren rond als een kip zonder kop en wil gewoon knallen.
Dat had ik ook maar ik heb ontdekt dat om de 6-8 weken een korting actie is naar 37 euro. Ik heb drie weken geleden 37 euro betaald. Dus zou best kunnen dat er in April weer een aanbieding komt [ovb].
Goede tip! Doet het nog iets met Warzone an zich, of is het gewoon een los COD spel?Maduth schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 13:42:
[...]
Dat had ik ook maar ik heb ontdekt dat om de 6-8 weken een korting actie is naar 37 euro. Ik heb drie weken geleden 37 euro betaald. Dus zou best kunnen dat er in April weer een aanbieding komt [ovb].
Losse single player [ik ben op 30%] en een eigen MP gedeelte plus Zombies. Het is geen mix als je dat bedoelt met Warzone [als ik het goed heb].
Iemand enig idee of de Vargo 52 ook te unlocken is in Shipment?
Hij is nu in de aanbiedingrvdlaar schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 13:43:
[...]
Goede tip! Doet het nog iets met Warzone an zich, of is het gewoon een los COD spel?
https://eu.shop.battle.ne...ntId=20933215200&p=166223
Aanbieding geldt tot de 29e. Denk dat ik hem ook nog wel even op ga pikken. Twijfelde eerst nog om de nieuwe IW game in november af te wachten
Dat was wel het geval vorige week. In alle multiplayer modes (dus ook Shipment) was het simpelweg minimaal 10 kills krijgen (dus 1000 dmg) en dan leaven. Je hoefde de match niet af te maken.BP14 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 12:26:
Iemand enig idee of de Vargo 52 ook te unlocken is in Shipment?
Máár, wellicht ondertussen gepatched, dus resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Bedankt voor je reactie. Ik heb het wapen inmiddels wel vrijgespeeld. Vervolgens de Blueprint gekocht maar zodra ik deze in mijn loadout plaats krijg ik " 2 vuisten" hij pakt het wapen dus niet.Dutchy007 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 21:10:
[...]
Dat was wel het geval vorige week. In alle multiplayer modes (dus ook Shipment) was het simpelweg minimaal 10 kills krijgen (dus 1000 dmg) en dan leaven. Je hoefde de match niet af te maken.
Máár, wellicht ondertussen gepatched, dus resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Mw shipment helaas. In Vanguard werkt dat niet denk ikDutchy007 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 21:10:
[...]
Dat was wel het geval vorige week. In alle multiplayer modes (dus ook Shipment) was het simpelweg minimaal 10 kills krijgen (dus 1000 dmg) en dan leaven. Je hoefde de match niet af te maken.
Vinden jullie niet dat je enorm kapot geschoten wordt in map dome? Je kans om te respawnen is echt slecht.
Dat is een bug. Wordt wellicht misschien t.z.t. nog wel gefixt. Je straf voor het kopen van dat soort bundlesBP14 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 11:59:
[...]
Bedankt voor je reactie. Ik heb het wapen inmiddels wel vrijgespeeld. Vervolgens de Blueprint gekocht maar zodra ik deze in mijn loadout plaats krijg ik " 2 vuisten" hij pakt het wapen dus niet.
Tja, vrijgespeelde coins direct maar weer weggooien heDutchy007 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 23:37:
[...]
Dat is een bug. Wordt wellicht misschien t.z.t. nog wel gefixt. Je straf voor het kopen van dat soort bundles

Helaas alleen voor PC.Maduth schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 08:47:
[...]
Hij is nu in de aanbieding![]()
https://eu.shop.battle.ne...ntId=20933215200&p=166223
Is er een handige manier om de aanbiedingen voor de Xbox X/S in de gaten te houden?
https://psprices.com. Krijg je automatisch een e-mail als de prijs omlaag is.rvdlaar schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 12:43:
[...]
Helaas alleen voor PC.
Is er een handige manier om de aanbiedingen voor de Xbox X/S in de gaten te houden?
Aan het spelen: Clair Obscur: Expedition 33
Ik vermaak mij heel erg met Arms Race! Voor de afwisseling een leuke nieuwe speelmode.
Kan iemand mij uitleggen wat de lol van een hacker is met auto aim e.d? Toch echt weer een aantal onmogelijke shots gehad. Ik geef ze wel aan maar als ik soms zie wat voor level die lui hebben betwijfel ik of het enig nut gaat hebben. Is het puur de lol dat ze andere spelers frustratie toebrengen? De lol van het "beste" zijn? Of mis ik iets?
Overigens ook altijd bizar. Spelers die 60+ kills hebben. Terwijl de rest van de spelers op de map amper aan 25 komen.
Overigens ook altijd bizar. Spelers die 60+ kills hebben. Terwijl de rest van de spelers op de map amper aan 25 komen.
Vanaf morgen (30 maart) is Vanguard twee weken lang gratis te spelen.
https://www.callofduty.co...e-access-multiplayer-maps
[Twitter: https://twitter.com/callofduty/status/1508489106124333062?s=21]
[Twitter: https://twitter.com/callofduty/status/1508489106124333062?s=21]
CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!
Logisch dat ze 2 weken gratis doen,,,, spel is compleet dood.UnitedJunk schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 14:04:
Vanaf morgen (30 maart) is Vanguard twee weken lang gratis te spelen.
[Twitter]
Alvast veel plezier met alle hackers.

Vanguard is echt een complete waste of money!
Compared to Coldwar, waar ik toch een jaar veel plezier van heb gehad, is dit echt om te huilen.
Moest t echt even kwijt…
Compared to Coldwar, waar ik toch een jaar veel plezier van heb gehad, is dit echt om te huilen.
Moest t echt even kwijt…
Cold war was ook niet best hoor. Vanguard idem maar is wel handig om wapens snel te levelen / atomic grind.Furrr schreef op zondag 3 april 2022 @ 16:45:
Moest t echt even kwijt…
Coldwar heb ik idd minstens zoveel gezeur over gehoord. Neemt niet weg dat Vanguard in een vreemde onvoorspelbare staat lijkt te bevinden. Ene na het andere seizoen wordt gecanceld of opgeschoven. Nauwelijks nieuwe maps gedurende de 2 seizoenen die wel gepubliceerd werden voor Vanguard. Hoop bugs en ander gezeur.donvalentino schreef op woensdag 6 april 2022 @ 09:42:
[...]
Cold war was ook niet best hoor. Vanguard idem maar is wel handig om wapens snel te levelen / atomic grind.
Dan was Coldwar echt heel veel beter. Coldwar Nuketown was heerlijk. De diverse nieuwe maps, de updates. Gewoon op alle fronten beter.
Maar was niet echt mn doel om te vergelijken.
Wilde louter mn ei kwijt, (edit: bij nader inzien was het wel mn doel te vergelijken maar wilde vooral mn ei kwijt.. 😂 ) Vanguard is een grote drama aan het worden en een all time low voor de serie imo.
[ Voor 15% gewijzigd door Furrr op 07-04-2022 14:58 ]
Kom toevallig het volgende tegen:
YouTube: Uhh, WARZONE Season 6 Is Cancelled?? Is That for the Better or a Bad...
YouTube: Uhh, WARZONE Season 6 Is Cancelled?? Is That for the Better or a Bad...
[ Voor 191% gewijzigd door Furrr op 07-04-2022 10:59 ]
Ik blijf het bijzonder vinden dat je met de night-vision scope wel door smoke-grenade kunt kijken maar je ziet niets als iemand een normale grenade laat ontploffen of die fire grenade... Erg logisch.
Anoniem: 1339482
Ik speel Call Of Duty op mijn windows 10 Gaminglaptop.
Configuratiescherm vormgeving en persoonlijke instellingen opties voor verkenner.
Heeft deze windows 10 setting ook invloed op het schieten met Call Of Duty?
Je kunt je muis dan instellen op 2 keer klikken en 1 keer klikken.
Configuratiescherm vormgeving en persoonlijke instellingen opties voor verkenner.
Heeft deze windows 10 setting ook invloed op het schieten met Call Of Duty?
Je kunt je muis dan instellen op 2 keer klikken en 1 keer klikken.
Gisteren kwam mijn vriendin uit het niets opeens met het voorstel om Cod Vanguard weer te gaan spelen na maanden het spel niet te hebben gespeeld en ik moet zeggen dat we geen problemen hebben gehad met split-screen tijdens de 10 potjes die we hebben gespeeld. Volgens mij hebben ze het nu eindelijk goed gepatched, maar ik probeer niet te vroeg te juichen omdat het bij CoD vaak nog wel snel kan omslaan.
Was wel echt weer heerlijk om een paar potjes te spelen, wel even weer inkomen natuurlijk.
Was wel echt weer heerlijk om een paar potjes te spelen, wel even weer inkomen natuurlijk.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Die challenge voor die nieuwe gun vrij te spelen ook. Wie verzint dit.
Ik dacht ik maak die slide-kills wel even voor de nieuwe smg, maar dat valt best tegen
heb er nog maar 3 van de 15.
Gewoon de einhorn gebruiken, 1 shot kill.. zo doe ik er regelmatig in shiphouse 24/7 er 3 ineens
Interesting times...
Maar je moet toch 3 silde kills met een SMG maken? En einhorn is toch die shotgunkazzzdafke schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 11:35:
Gewoon de einhorn gebruiken, 1 shot kill.. zo doe ik er regelmatig in shiphouse 24/7 er 3 ineens
Gisteravond trackte die niet, hopelijk zijn ze er vandaag alsnog bij opgeteld.
[ Voor 4% gewijzigd door Chelseamarre123 op 28-05-2022 15:06 ]
Werkte perfect bij mij.
Interesting times...
Zelf had ik em ook met de einhorn gedaan, bij shiphaus was het vrij eenvoudig
Blijkbaar moet je dus ook hipfiren en niet alleen sliden.
Daarmee dat hij dus niet tracktte

In Vanguard werkt dit wel i.c.m. ADS werkt dit wel.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 11:56:
Blijkbaar moet je dus ook hipfiren en niet alleen sliden.
[ Voor 11% gewijzigd door donvalentino op 31-05-2022 12:16 ]
Man wat is het toch ook een dom spel soms met dat achterlijke bunny hoppen. Sliden en bukken en staan. Hoe moeilijk is het om een spel te maken wat wat dichter bij de werkelijkheid zit.
Lol, voor een realistische game ga je toch geen COD kopen lijkt me?Robbie T schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 21:25:
Man wat is het toch ook een dom spel soms met dat achterlijke bunny hoppen. Sliden en bukken en staan. Hoe moeilijk is het om een spel te maken wat wat dichter bij de werkelijkheid zit.
Nee, maar al die futuristische skins zoals kong en godzilla had niet gehoeven. Bunnyhopping niet mogelijk maken zou ook niet zo ingewikkeld moeten zijn.donvalentino schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 13:19:
[...]
Lol, voor een realistische game ga je toch geen COD kopen lijkt me?
Tot de release van Vanguard heb ik ieder jaar de COD die dat jaar uit kwam het hele jaar blijven spelen. Af en toe een jaar wat minder gespeeld, maar het bleef toch echt altijd bij de nieuwste COD. Bij Vanguard heb ik dat totaal niet meer en is het voor het eerst dat ik terug grijp naar voorgaande COD's zoals Cold War, daar kan ik af en toe nog wel van genieten. Helaas heeft MW2019 geen FOV-slider anders had ik die waarschijnlijk ook nog wel eens opgestart. Jammer wel, hoop echt dat MWII weer een lekker COD gaat worden.
Hmm Vanguard is natuurlijk niet perfect maar ik vind je Cold War dan serieus zo leuk? Vond dat echt 1 van de slechtste cods.Alexknl schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 20:23:
Tot de release van Vanguard heb ik ieder jaar de COD die dat jaar uit kwam het hele jaar blijven spelen. Af en toe een jaar wat minder gespeeld, maar het bleef toch echt altijd bij de nieuwste COD. Bij Vanguard heb ik dat totaal niet meer en is het voor het eerst dat ik terug grijp naar voorgaande COD's zoals Cold War, daar kan ik af en toe nog wel van genieten. Helaas heeft MW2019 geen FOV-slider anders had ik die waarschijnlijk ook nog wel eens opgestart. Jammer wel, hoop echt dat MWII weer een lekker COD gaat worden.
Met de skins ben ik het zeker met je eens, dat je als karakter een ander jasje etc kan kiezen prima.Robbie T schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 14:32:
[...]
Nee, maar al die futuristische skins zoals kong en godzilla had niet gehoeven. Bunnyhopping niet mogelijk maken zou ook niet zo ingewikkeld moeten zijn.
Mss al ergens vermeld hier. Is er al een forum voor de nieuwe cod modern warfare 2
Zeker!Wolverine9000 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 13:51:
Mss al ergens vermeld hier. Is er al een forum voor de nieuwe cod modern warfare 2
https://gathering.tweaker...message/71876256#71876256
Nog altijd in de hoekjes zitten ze. Niets veranderd lol
Serieus ook die Ship Hause playlist. Wil even die nieuwe guns levelen, lijkt wel 90% van de potjes das house te zijn. Geef me maar shipment.
Helemaal met je eens. Cold war speel ik al 18 maanden. Geen idee hoeveel uur al. Maar zullen er wel al 1000 of meer zijn gok ik. Vanguard 20 uur gespeeld denk ik en vind het erg saai. Modern Warfare 2019 gekocht maar gerefund in battle.net want vond het ook saai. Ik vraag mij af of MW2 (2022) goed gaat worden!Furrr schreef op zondag 3 april 2022 @ 16:45:
Moest t echt even kwijt…
Hmm bij onze groep is het eerder andersom. Iedereen heeft gruwelijke haat tegen cold war en vindt het veruit de aller aller slechte COD ooit. Zelf wil ik cold war ook nooit meer aanraken, maar soms wil ik een meta wapen proberen. Echt pure horror om ze te levelen in cold war.
Vanguard is juist wel leuk en speelt heel anders. Dat vind ik best wel een leuke game.
Vanguard is juist wel leuk en speelt heel anders. Dat vind ik best wel een leuke game.
Hiermee eens! Cold War zag er niet uit met die velle en neppe kleuren, heb toen de open beta gespeeld en dat speelde echt slecht. Modern Warfare hebbben we echt meer dan 100 uur inzitten en Vanguard inmiddels ook rond de 60 uur, doe mij maar games die realistisch zijn en niet over de top met velle neppe kleurtjes.steel123 schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 19:23:
Hmm bij onze groep is het eerder andersom. Iedereen heeft gruwelijke haat tegen cold war en vindt het veruit de aller aller slechte COD ooit. Zelf wil ik cold war ook nooit meer aanraken, maar soms wil ik een meta wapen proberen. Echt pure horror om ze te levelen in cold war.
Maar meningen mogen altijd verschillen en dat is maar goed ook
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
En dit zal ook nooit veranderen.Wolverine9000 schreef op zondag 19 juni 2022 @ 14:39:
Nog altijd in de hoekjes zitten ze. Niets veranderd lol
Wat vind je amper mensen bij All out blitz en Blueprint Gun Game op de Xbox, meer mensen hier last van?
Heb het idee dat er de laatste tijd weer heel veel cheaters zijn.
Lui die allemaal level 1 hebben, blueprint wapen en staan vervolgens bijna allemaal bovenaan in de lijstjes.
Lui die allemaal level 1 hebben, blueprint wapen en staan vervolgens bijna allemaal bovenaan in de lijstjes.
Iemand enig idee hoe ik een Blueprint uit de vorige battlepass krijg? Is dit uberhaupt mogelijk?
Dit is inderdaad mogelijk. De blueprints kunnen in de meeste gevallen dan nog behaald worden middels een achievement (bijv, zoveel kills met dit wapen in x setting). Je moet dus even kijken of die blueprint in de barracks staat of wat dan ook.BP14 schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 10:58:
Iemand enig idee hoe ik een Blueprint uit de vorige battlepass krijg? Is dit uberhaupt mogelijk?
Kan echter ook zijn dat ze er een seizoen overheen laten gaan, en dus je nog wat langer moet wachten.
Ja klopt. Ik was bijvoorbeeld bezig met akimbo handpistolen alleen heb ik een Mo Money Perk nodig die niet meer aanwezig is in warzone / vanguard.Dutchy007 schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 12:40:
[...]
Dit is inderdaad mogelijk. De blueprints kunnen in de meeste gevallen dan nog behaald worden middels een achievement (bijv, zoveel kills met dit wapen in x setting). Je moet dus even kijken of die blueprint in de barracks staat of wat dan ook.
Kan echter ook zijn dat ze er een seizoen overheen laten gaan, en dus je nog wat langer moet wachten.
Even uit mijn hoofd, die heet nu anders. Even geen idee hoe hij er nu tussen staat.BP14 schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 06:57:
[...]
Ja klopt. Ik was bijvoorbeeld bezig met akimbo handpistolen alleen heb ik een Mo Money Perk nodig die niet meer aanwezig is in warzone / vanguard.
Google is your friend
Hebben jullie dat ook soms dat ik herlaad en dan wil ik schieten en dan is het terug leeg en word ik gedood lol
Na lange tijd geen vanguard gespeeld. Denk drie seizoenen over geslagen enz....
Nu weet ik terug waarom ik ermee gestopt ben.
Effe paar slechte punten. De spawns zijn echt verschrikkelijk. In richtpunt van de enemy spawnen. Eerst op a spawnen. Dan op c en dan terug op a. Pfff
Een heel magazijn neerschieten op iemand en nog niet dood. Die persoon kilt u dan u met een paar kogels, om zot van te worden. Campers nog meer en meer´ je moet eens proberen om met 5 random peaple een potje domination te winnen de helft of meer dan de helft blijft achteraan hangen. Conclusie spawn trap van de enemy. Zelfs al veel meegemaakt dat de b vlag nog niet genomen is. Dat er gewoon een enemy naast zit te campen. Conclusie slecht echt slecht. Je ziet het ook aan de reacties op dit forum. Heel weinig mensen spelen dit nog. Voor mij is dit één van de slechtste cod in jaren. Laat modern warfare 2 maar komen. Slechter dan dit kan toch niet meer....
Effe paar slechte punten. De spawns zijn echt verschrikkelijk. In richtpunt van de enemy spawnen. Eerst op a spawnen. Dan op c en dan terug op a. Pfff
Een heel magazijn neerschieten op iemand en nog niet dood. Die persoon kilt u dan u met een paar kogels, om zot van te worden. Campers nog meer en meer´ je moet eens proberen om met 5 random peaple een potje domination te winnen de helft of meer dan de helft blijft achteraan hangen. Conclusie spawn trap van de enemy. Zelfs al veel meegemaakt dat de b vlag nog niet genomen is. Dat er gewoon een enemy naast zit te campen. Conclusie slecht echt slecht. Je ziet het ook aan de reacties op dit forum. Heel weinig mensen spelen dit nog. Voor mij is dit één van de slechtste cod in jaren. Laat modern warfare 2 maar komen. Slechter dan dit kan toch niet meer....
Wolverine9000 schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 23:48:
Na lange tijd geen vanguard gespeeld. Denk drie seizoenen over geslagen enz....
Een heel magazijn neerschieten op iemand en nog niet dood. Die persoon kilt u dan u met een paar kogels, om zot van te worden. Campers nog meer en meer´ je moet eens proberen om met 5 random people een potje domination te winnen de helft of meer dan de helft blijft achteraan hangen. Conclusie spawn trap van de enemy. Zelfs al veel meegemaakt dat de b vlag nog niet genomen is. Dat er gewoon een enemy naast zit te campen. Conclusie slecht echt slecht. Je ziet het ook aan de reacties op dit forum. Heel weinig mensen spelen dit nog. Voor mij is dit één van de slechtste cod in jaren. Laat modern warfare 2 maar komen. Slechter dan dit kan toch niet meer....
Geluid dat wegvalt. Ondanks ghost en je beweegt kom je op de minimap. Getest met andere mensen die ik ken die bij de bija´d zaten. Al ma´g om de hoek zijn op beeld en toch nog dood. Camo dat niet werken. Gouden wapen hebben en dag erna 50 longshots weg en je mag opnieuw beginnen. Ik schiet gewoon nog beetje. Wachtend op de beta of mss zelf alpha van modern warfare. En dan last but nog leest hogwarts legacy in december. Mss tussen door nog saints row of last of us remake for ps5
Verbaasde me er deze week ook over dat het geluid nog steeds wegvalt af en toe. Zit er al in van launch. Best treurig dat veel bugs nog steeds niet gefixed zijn
Wow echt? Ik vond Cold War echt de grootste deceptie in mijn hele gaming leven. Vanguard vond ik een stuk beter, maar speel nu vooral warzone.LieveGeit schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 17:18:
[...]
Helemaal met je eens. Cold war speel ik al 18 maanden. Geen idee hoeveel uur al. Maar zullen er wel al 1000 of meer zijn gok ik. Vanguard 20 uur gespeeld denk ik en vind het erg saai. Modern Warfare 2019 gekocht maar gerefund in battle.net want vond het ook saai. Ik vraag mij af of MW2 (2022) goed gaat worden!
Ik kijk wel uit naar MW2 maar zal er nog weinig tijd voor hebben, dus we shall see.
Cold war heeft mij nooit kunnen pakken, denk vooral omdat MW2019 enorm vooruitstevend was, en CW niet meeging met bepaalde dingen. Vanguard vind ik zo danig matig dat ik het eens per week speel en het dan gewoon zat ben na een paar uur dat ik de volgende keren weer MW erbij pak. Ik vind de maps van Vanguard erg matig op veel vlakken, de maps van CW zijn in de opbouw een stuk beter, maar de wereld is te fel gekleurd. De kleuren van Vanguard zijn wel ijzersterk. Maps van MW zijn nog steeds het beste en hoop dat ze dit voort kunnen zetten in het najaar!crimby schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 09:49:
[...]
Wow echt? Ik vond Cold War echt de grootste deceptie in mijn hele gaming leven. Vanguard vond ik een stuk beter, maar speel nu vooral warzone.
Ik kijk wel uit naar MW2 maar zal er nog weinig tijd voor hebben, dus we shall see.
Ik vind persoonlijk wel dat er enorm veel potentie in Vanguard zat maar dat ze weinig aandacht besteden aan de game te onderhouden.
Daarom is het een goede zaak dat ze in de toekomst niet meer elk jaar een nieuwe game maken.
Daarom is het een goede zaak dat ze in de toekomst niet meer elk jaar een nieuwe game maken.
Volledig mee eens. Heb gelezen dat ps early campaign kan spelen´ zou mij sterk verbazen. Begin september is het mp reveal en kort daarna al de alpha of beta.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 13:04:
Ik vind persoonlijk wel dat er enorm veel potentie in Vanguard zat maar dat ze weinig aandacht besteden aan de game te onderhouden.
Vraagje aan de pro's:
Hoe kan het dat er zoveel spelers binnen een huidig seizoen al zo snel prestige master zijn?
Ik was onbekend met de oranje kleur van jouw level, nu weet ik hoe.
Is er een bepaalde truuk om dit snel te doorlopen?
Hoe kan het dat er zoveel spelers binnen een huidig seizoen al zo snel prestige master zijn?
Ik was onbekend met de oranje kleur van jouw level, nu weet ik hoe.
Is er een bepaalde truuk om dit snel te doorlopen?
Vanguard is zo dood als iets . Vind geen lobby. Krijg alleen maar schijtmappen en schijt team lol. En da geluid valt keer op keer weg. Heb er genoeg van. Wachten op de beta van modern warfare
Ik heb Vanguard al een tijd niet meer gespeeld.. enkel de eerste maanden wat serieus, daarna raakte ik enkel gefrustreerd tijdens het spelen.
Wonderbaarlijk genoeg heeft CW mijn aandacht langer weten vast te houden, terwijl ik het geen goed spel vond.
Jammer dat ik MW 2019 niet heb gespeeld.. misschien de komende cod maar weer proberen (deze keer wacht ik wel op reviews..)
Wonderbaarlijk genoeg heeft CW mijn aandacht langer weten vast te houden, terwijl ik het geen goed spel vond.
Jammer dat ik MW 2019 niet heb gespeeld.. misschien de komende cod maar weer proberen (deze keer wacht ik wel op reviews..)
Heb het alleen eerste seizoen gespeeld. Dan twee en drie niet. En vier wel terug. Maar ja daar is alles mee gezegd e. Geluid valt constant weg. Een heel magazijn neerschieten op niemand en niet dood, omgekeerd wel natuurlijk. Kill cam bekijken en zien dat je al zeker twee meter om de hoek bent, maar toch nog gedood word. In teams komen die geen enkele vlag pakken. Team genoten die de hele match campen, conclusie spawntrap en nog zo veel meer. En nog een belangrijke de spawns naast de enemy if gewoon midden op punt b. Heb echt al alles gezien. De slechtse van de laatste jare´ vanguardJeroenD92 schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 18:32:
Ik heb Vanguard al een tijd niet meer gespeeld.. enkel de eerste maanden wat serieus, daarna raakte ik enkel gefrustreerd tijdens het spelen.
De punten die je benoemt herken ik. Met name de slechte spawns en het schieten van een magazijn hebben me doen stoppen in het begin vond ik de snelle pace fijn, maar na een tijdje was ik er klaar mee.Wolverine9000 schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 18:56:
[...]
Heb het alleen eerste seizoen gespeeld. Dan twee en drie niet. En vier wel terug. Maar ja daar is alles mee gezegd e. Geluid valt constant weg. Een heel magazijn neerschieten op niemand en niet dood, omgekeerd wel natuurlijk. Kill cam bekijken en zien dat je al zeker twee meter om de hoek bent, maar toch nog gedood word. In teams komen die geen enkele vlag pakken. Team genoten die de hele match campen, conclusie spawntrap en nog zo veel meer. En nog een belangrijke de spawns naast de enemy if gewoon midden op punt b. Heb echt al alles gezien. De slechtse van de laatste jare´ vanguard
Indien je een keer geraakt werd was Je meestal ook dood.. er was geen mogelijkheid om er op te reageren.
Ik ben iemand die rond loopt en soms campt ja wie niet. Maar als je loopt en je komt vijand tegen en die staat stil heb je 100 procent verloren. Ze doen er ook niets aan de makers, geen rotte balJeroenD92 schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 20:14:
[...]
De punten die je benoemt herken ik. Met name de slechte spawns en het schieten van een magazijn hebben me doen stoppen in het begin vond ik de snelle pace fijn, maar na een tijdje was ik er klaar mee.
Indien je een keer geraakt werd was Je meestal ook dood.. er was geen mogelijkheid om er op te reageren.
Heb het vandaag nog een laatste kans gegeven. Effe vertellen. Heb meer als twee uur moeten wachten op een potje dat van start tot finish ging. Alle andere potjes waren al bezig. En een achterstand van 100 punten en meer en drie vs 6 daar wordt je dan ingemeten. Heb geen probleem om te verliezen hoor. Maar niet op deze manier, je komt in een potje en de ene kill streak na de andere om de oren. Das toch niet meer normaal....
Ik heb een nieuwe hobby, gister een xbox controller wireless gekocht voor op de pc............ nondejuu dat... is toch niet te doen met aimen 
Hoe kunnen jullie raak schieten met een controller........ het gaat alle kanten op met de aim behalve waar je wil schieten. Het gaat al iets beter heb nu 3 kills in een partijtje ipv 1
Hoe kunnen jullie raak schieten met een controller........ het gaat alle kanten op met de aim behalve waar je wil schieten. Het gaat al iets beter heb nu 3 kills in een partijtje ipv 1
Staat je aim assist wel aan?RoaDHouse schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 02:13:
Ik heb een nieuwe hobby, gister een xbox controller wireless gekocht voor op de pc............ nondejuu dat... is toch niet te doen met aimen
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ja, die heb ik op focusing gezet, goed voor beginners heb ik gelezen maar heb niet het idee dat het op een pc werkt. Volgens mij is aim-assist alleen actief op een console.
https://www.dexerto.com/c...sensitivity-more-1691962/
Ik heb de settings overgenomen van de site voor de controller.
Nee dat is niet waar. Aim assist werkt met controllers. Gewoon op standaard houden, de curve ook. Daar speelt 80% zo onderhand mee. Focusing is weer een exotische variant.RoaDHouse schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 09:52:
[...]
Ja, die heb ik op focusing gezet, goed voor beginners heb ik gelezen maar heb niet het idee dat het op een pc werkt. Volgens mij is aim-assist alleen actief op een console.
https://www.dexerto.com/c...sensitivity-more-1691962/
Ik heb de settings overgenomen van de site voor de controller.
Alle pro's spelen op PC met controller voor best of both worlds. Dus pc voor 1440p, hoge FOV en hoge FPS. Controller voor de aim assist.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Bedankt voor het uitleggen, ik heb meer dan 20 jaar met muis en keyboard gespeelt maar dit is een heel andere wereld voor mij.Oekol schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 12:36:
[...]
Nee dat is niet waar. Aim assist werkt met controllers. Gewoon op standaard houden, de curve ook. Daar speelt 80% zo onderhand mee. Focusing is weer een exotische variant.
Alle pro's spelen op PC met controller voor best of both worlds. Dus pc voor 1440p, hoge FOV en hoge FPS. Controller voor de aim assist.
Het bewegen gaat allemaal nog wel maar het aimen voelt zo in-consistent in veglijking met een muis dat is een verschil niet normaal meer
Begin met instellen van de joysticks op 4-4 (horizontale, vertical) en daarna 5-5 etc. Totdat je iets hebt wat je fijn vind. Ik denk dat ik (speel 't al een tijdje niet meer) 6-6 had op 't einde. Maar ook wel eens 8-8 gehad, maar dat is soms net even te snel.RoaDHouse schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 12:56:
[...]
Bedankt voor het uitleggen, ik heb meer dan 20 jaar met muis en keyboard gespeelt maar dit is een heel andere wereld voor mij.
Het bewegen gaat allemaal nog wel maar het aimen voelt zo in-consistent in veglijking met een muis dat is een verschil niet normaal meer
Gisteren 30 potjes geprobeerd. 29 waren er al bezig met een achterstand van meer als 50 punten in domination. Is da nu te gevraagd om een potje te zoeken dat nog niet begonnen is´ probleem is dat niemand dit nog speelt en ik ook niet meer vanaf nu. Op naar modern warfare 2 zou ik zeggen
idd met 4-4 meer controle, ik ga maar eens flink oefenenOekol schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 13:20:
[...]
Begin met instellen van de joysticks op 4-4 (horizontale, vertical) en daarna 5-5 etc. Totdat je iets hebt wat je fijn vind. Ik denk dat ik (speel 't al een tijdje niet meer) 6-6 had op 't einde. Maar ook wel eens 8-8 gehad, maar dat is soms net even te snel.
Paar keer een custom game doen met bots op easy zetten heeft mijn aim enorm geholpen.RoaDHouse schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 14:40:
[...]
idd met 4-4 meer controle, ik ga maar eens flink oefenen
Hier een console speler en doe dus niets anders dan met controller spelen. Beste advies vanuit mijn kant is idd gewoon beginnen op een "lage" stand. Indien je dit kunt iets upgraden in stapjes van 1 of 2. Daarna gaat het vanzelf. Uiteraard niet te hoog inzetten want op een gegeven moment gaat het draaien gewoon te snel.RoaDHouse schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 14:40:
[...]
idd met 4-4 meer controle, ik ga maar eens flink oefenen
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Dat zijn inderdaad de beste tips hierboven.
En geef jezelf de tijd.
Mijn grind valt vies tegen, speelde vanguard best vaak maar wil dit seizoen een keer prestige level 200 halen. Dus oranje.
Wat zit daar een tijd in en wat spelen veel spelers dus veel.
Zit 'pas' op 91, dus dat duurt nog wel even.
En geef jezelf de tijd.
Mijn grind valt vies tegen, speelde vanguard best vaak maar wil dit seizoen een keer prestige level 200 halen. Dus oranje.
Wat zit daar een tijd in en wat spelen veel spelers dus veel.
Zit 'pas' op 91, dus dat duurt nog wel even.
Hoe is de single player / campaign van deze game? Al poosje geen CoD game meer gespeeld en sinds kort een ps5. Of is cold war een beter optie?
Of gewoon wachten tot mw2 uitkomt. Ik heb beide op de ps en beide kunnen mij niet bekoren. Mw1 speel ik wel heel vaak…G.Scholtens schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 10:29:
Hoe is de single player / campaign van deze game? Al poosje geen CoD game meer gespeeld en sinds kort een ps5. Of is cold war een beter optie?
Serieus die nieuwe wapens ook weer. Zoveel mooie WO2 guns die we blijkbaar niet aan krijgen? Waar is de Enfield sniper die in de campaign zit, Grease Gun, Browning Machine Gun,FG42...
Ipv daarvan steeds vage protoype guns.
Ipv daarvan steeds vage protoype guns.
Weinig ww2 van over gebleven inderdaad met al die lasershit en vage outfitjes.
Speel alleen nog maar tegen t800's 😅😅
Speel alleen nog maar tegen t800's 😅😅
Ik had het spel voornamelijk voor de campaign gekocht maar ik vond de campaign van WW2 veel beter.G.Scholtens schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 10:29:
Dus vond het een beetje tegen vallen eerlijk gezegd. Maar over het algemeen wel een vet verhaal en leuk gedaan.
Qua. multiplayer vind ik Call of Duty allang niets meer aan. Speel ik liever Hell Let Loose bijv.
Die nieuwe map is gewoon Piccadilly 2.0.
Ook zo'n nieuwe gun slaagt nergens op met die futuristische laser in een WO2 spel.
Jammer dit
Ook zo'n nieuwe gun slaagt nergens op met die futuristische laser in een WO2 spel.
Jammer dit
Jep, echt zonde!Chelseamarre123 schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 12:37:
Die nieuwe map is gewoon Piccadilly 2.0.
Jammer dit
Wij vinden het echt zonde dat ze in Vanguard al die futuristische dingen hebben toegevoegd, er is ook een zo'n wapen met een laserstraal die onwijs sterk is. Mijn vriendin hoopt nu al dat ze bij Modern Warfare 2 niet wederom gaan afwijken van de setting en weer zoveel gekke/afwijkende futuristische dingen gaan toevoegen, maar daar kan ik nu al gaan zeggen dat dit wel gaat gebeuren
.
Dat is voor mij de reden dat ik gestopt ben met Vanguard. Ik vond de terminator shit al vervelend maar dit is echt de overtreffende trap! Ik hoop inderdaad dat MW dat niet gaat doen, al deden ze bij de 2019 versie die irritante halloween pakjes erbij, maar dat is achteraf een stuk acceptabeler dat wat er nu gebeurt.G_Dragon schreef op donderdag 15 september 2022 @ 08:18:
Wij vinden het echt zonde dat ze in Vanguard al die futuristische dingen hebben toegevoegd, er is ook een zo'n wapen met een laserstraal die onwijs sterk is. Mijn vriendin hoopt nu al dat ze bij Modern Warfare 2 niet wederom gaan afwijken van de setting en weer zoveel gekke/afwijkende futuristische dingen gaan toevoegen, maar daar kan ik nu al gaan zeggen dat dit wel gaat gebeuren.
Zelf niet zo’n last van die laserguns. Ik vermaak me prima met de automaton of m19.
Als iemand belangstelling heeft bij de meta, hit me up. Elk blitz potje garant voor 70+ kills en een hele snelle ttk.
Als iemand belangstelling heeft bij de meta, hit me up. Elk blitz potje garant voor 70+ kills en een hele snelle ttk.
Inmiddels een jaar verder, maar van het weekend eindelijk begonnen aan de campaign van deze game.
Toch wel vermakelijk hoor.
Weet niet hoelang de game is qua campaign, maar MW2 heb ik ook al klaar liggen
Toch wel vermakelijk hoor.
Weet niet hoelang de game is qua campaign, maar MW2 heb ik ook al klaar liggen
Heb de campaign uitgespeeld, het is echt wel de makkelijkste Veteran campaign die ik tot dusver heb gespeeld.
Online ook even ingedoken, maar idd, dit is niet echt meer WWII setting. Soms speel ik nog wel de multiplayer van WWII en die is zoveel beter. Vooral jammer dat het fenomenale War mode niet mee is. Gelukkig zijn zelfs de servers in WWII nog redelijk gevuld op de PS.
Online ook even ingedoken, maar idd, dit is niet echt meer WWII setting. Soms speel ik nog wel de multiplayer van WWII en die is zoveel beter. Vooral jammer dat het fenomenale War mode niet mee is. Gelukkig zijn zelfs de servers in WWII nog redelijk gevuld op de PS.