Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12:44
G.Scholtens schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 10:29:
Hoe is de single player / campaign van deze game? Al poosje geen CoD game meer gespeeld en sinds kort een ps5. Of is cold war een beter optie?
Of gewoon wachten tot mw2 uitkomt. Ik heb beide op de ps en beide kunnen mij niet bekoren. Mw1 speel ik wel heel vaak…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-09 10:35
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/keFM-ir9gMK0NaOO7PEpMvnimu0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yBP1YHmv0VnaPeLSAlCgRSLy.jpg?f=fotoalbum_large

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 11:06
Serieus die nieuwe wapens ook weer. Zoveel mooie WO2 guns die we blijkbaar niet aan krijgen? Waar is de Enfield sniper die in de campaign zit, Grease Gun, Browning Machine Gun,FG42...
Ipv daarvan steeds vage protoype guns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-09 19:21
Weinig ww2 van over gebleven inderdaad met al die lasershit en vage outfitjes.
Speel alleen nog maar tegen t800's 😅😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchLetLoose
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 07-10-2024
G.Scholtens schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 10:29:
Hoe is de single player / campaign van deze game? Al poosje geen CoD game meer gespeeld en sinds kort een ps5. Of is cold war een beter optie?
Ik had het spel voornamelijk voor de campaign gekocht maar ik vond de campaign van WW2 veel beter.
Dus vond het een beetje tegen vallen eerlijk gezegd. Maar over het algemeen wel een vet verhaal en leuk gedaan.
Qua. multiplayer vind ik Call of Duty allang niets meer aan. Speel ik liever Hell Let Loose bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 11:06
Die nieuwe map is gewoon Piccadilly 2.0.
Ook zo'n nieuwe gun slaagt nergens op met die futuristische laser in een WO2 spel.
Jammer dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchLetLoose
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 07-10-2024
Chelseamarre123 schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 12:37:
Die nieuwe map is gewoon Piccadilly 2.0.
Ook zo'n nieuwe gun slaagt nergens op met die futuristische laser in een WO2 spel.
Jammer dit
Jep, echt zonde!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Wij vinden het echt zonde dat ze in Vanguard al die futuristische dingen hebben toegevoegd, er is ook een zo'n wapen met een laserstraal die onwijs sterk is. Mijn vriendin hoopt nu al dat ze bij Modern Warfare 2 niet wederom gaan afwijken van de setting en weer zoveel gekke/afwijkende futuristische dingen gaan toevoegen, maar daar kan ik nu al gaan zeggen dat dit wel gaat gebeuren :D.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12:44
G_Dragon schreef op donderdag 15 september 2022 @ 08:18:
Wij vinden het echt zonde dat ze in Vanguard al die futuristische dingen hebben toegevoegd, er is ook een zo'n wapen met een laserstraal die onwijs sterk is. Mijn vriendin hoopt nu al dat ze bij Modern Warfare 2 niet wederom gaan afwijken van de setting en weer zoveel gekke/afwijkende futuristische dingen gaan toevoegen, maar daar kan ik nu al gaan zeggen dat dit wel gaat gebeuren :D.
Dat is voor mij de reden dat ik gestopt ben met Vanguard. Ik vond de terminator shit al vervelend maar dit is echt de overtreffende trap! Ik hoop inderdaad dat MW dat niet gaat doen, al deden ze bij de 2019 versie die irritante halloween pakjes erbij, maar dat is achteraf een stuk acceptabeler dat wat er nu gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeluZzz
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07-03-2023
Zelf niet zo’n last van die laserguns. Ik vermaak me prima met de automaton of m19.

Als iemand belangstelling heeft bij de meta, hit me up. Elk blitz potje garant voor 70+ kills en een hele snelle ttk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:50
Inmiddels een jaar verder, maar van het weekend eindelijk begonnen aan de campaign van deze game.
Toch wel vermakelijk hoor.

Weet niet hoelang de game is qua campaign, maar MW2 heb ik ook al klaar liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Heb de campaign uitgespeeld, het is echt wel de makkelijkste Veteran campaign die ik tot dusver heb gespeeld.
Online ook even ingedoken, maar idd, dit is niet echt meer WWII setting. Soms speel ik nog wel de multiplayer van WWII en die is zoveel beter. Vooral jammer dat het fenomenale War mode niet mee is. Gelukkig zijn zelfs de servers in WWII nog redelijk gevuld op de PS.
Pagina: 1 ... 21 22 Laatste