Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenD92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 19:05
Dutchy007 schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 19:29:
[...]

[Afbeelding]

Dit is mijn Gorenko iron sight layout. 1 shot kill, zeer controllable recoil zodat je snel meerdere vijanden kunt omleggen.
Uiteraard is een build volledig persoonlijk. Je zou bijv. de grip kunnen veranderen naar meer ADS snelheid, maar dan lever je wel accuracy in.
Uiteraard is dit geen 'rush' sniper, maar om de hoek gliden terwijl je ADS'ed is natuurlijk prima te doen.

Wil je een meer agressieve sniper dan moet je de 3 Line Rifle met iron sights maken.

(Edit: je kunt ook de MX Silencer gebruiken. Dan ben je vrijwel niet hoorbaar voor vijanden.)
Ik zal 'm zo eens gaan proberen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:24
Even een vraagje ik heb nu ook Vanguard gekregen om te spelen op mijn ps5
Echter ik zie vanalles staan met unlocks op battle pass enzo.
ALs ik nu een battle pass zou kopen neem ik alle unlocks dan ook mee naar season 2 of is dan alles weg en moet er totaal opnieuw begonnen worden?

Of wat is het voordeel ervan om de battle pass te kopen?

PSN: McMillan0984

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dindr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-09 20:40
Clavat schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 16:55:
ALs ik nu een battle pass zou kopen neem ik alle unlocks dan ook mee naar season 2 of is dan alles weg en moet er totaal opnieuw begonnen worden?

Zeker, alles wat je unlockt neem je mee naar de volgende seizoenen.

Voor nu zie ik geen reden om geld uit te geven in het spel. Alle standaard vanilla wapens zijn prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:00
dindr schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 17:08:
[...]

Zeker, alles wat je unlockt neem je mee naar de volgende seizoenen.

Voor nu zie ik geen reden om geld uit te geven in het spel. Alle standaard vanilla wapens zijn prima.
Alleen hoef je zo'n battlepass, tot nu toe, maar één keer te kopen met geld aangezien je tijdens het seizoen met een battlepass weer COD points vrijspeelt. Ik heb tijdens Modern Warfare een keer een battlepass gekocht en daarna telkens met COD points een nieuwe gekocht.

Ik vind het wel geinig. Je speelt skins van operators vrij, je krijgt best vaak double (weapon) XP tokens waarmee je sneller je wapens kunt unlocken en je hebt een standaard XP bonus van 10% geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 19:17
Clavat schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 16:55:

Je hoeft trouwens geen battlepass te kopen voor de nieuwe wapens, die zijn sowieso gratis te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
HenkEisDS schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 17:14:
[...]

Alleen hoef je zo'n battlepass, tot nu toe, maar één keer te kopen met geld aangezien je tijdens het seizoen met een battlepass weer COD points vrijspeelt. Ik heb tijdens Modern Warfare een keer een battlepass gekocht en daarna telkens met COD points een nieuwe gekocht.

Ik vind het wel geinig. Je speelt skins van operators vrij, je krijgt best vaak double (weapon) XP tokens waarmee je sneller je wapens kunt unlocken en je hebt een standaard XP bonus van 10% geloof ik.
**Indien je genoeg speelt.

Met CW heb ik ook de eerste battle ps gekocht en “uitgespeeld”, daarna haalde ik het gewoon niet meer.. (mede door desinteresse)

Ook bij VG gaat hetzelfde gebeuren vermoed ik, maar deze keer niet door desinteresse (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Ben ik weer met wederom een cammo challenge vraag. De 5 kills without dying wat is jullie go to hierbij? Heb er nu 21 uit 30 van de stenn en heb telkens 4 kills en dan ga ik dood :+

Als ik deze haal is 't m'n eerste gouden gun. Longshots werken nu wel redelijk met de vorige tips :)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
Oekol schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 18:55:
Ben ik weer met wederom een cammo challenge vraag. De 5 kills without dying wat is jullie go to hierbij? Heb er nu 21 uit 30 van de stenn en heb telkens 4 kills en dan ga ik dood :+

Als ik deze haal is 't m'n eerste gouden gun. Longshots werken nu wel redelijk met de vorige tips :)
Hier heb je niet veel aan Wss.. maaaar ik haal die challenges veelal door gewoon te spelen en de gun te maxen - wat voor mij vreselijk aanvoelt als gronden.. Indien dit niet het geval is haal ik ze meestal wel met de mandatory attachment challenges.

I’m heb bv regelmatig bij de long shot challenged dat ik er 5 achter elkaar kill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

G_Dragon schreef op woensdag 15 december 2021 @ 08:17:
[...]

Mee eens, je zou een soort gelijk systeem moeten maken als het AFK kick systeem maar dan om te kijken of er mensen over 3 potjes 0 tot 2 keer maar capturen. Zodat je die kan weren van Domination :o
Daar zitten ook haken en ogen aan. Als je als clan speelt, ga je niet altijd met zijn allen op een vlag zitten, maar zorg je er ook voor dat er 1-2 buiten de zone zitten voor defense en te voorkomen dat 1 granaat de hele crew killed. Op sommige mappen speel ik vaak sniper en hou ik bepaalde strategische punten in de kijker, zodat we niet elke keer weer die moeilijke B-vlag moeten capturen. Dan pak ik niet tot nauwelijks vlaggen, maar ben dan wel een essentiële toevoeging om de vlaggen in bezit te houden.

Ik zou liever zien dat ze wat aan de spawnpunten gaan doen. Hoe vaak ik wel niet vlak voor de neus van een enemy spawn en binnen een seconde dood ben, terwijl je nog niet eens precies weet waar je bent, is echt zwaar frustrerend. Snap dat het op Shipment bijvoorbeeld moeilijk is, maar ook daar spawn je soms tussen 3-4 enemies. Leuk als je snel kan reageren, maar minder als je daardoor 4-5 doodgaat zonder enige kans op jezelf verdedigen. Ook op grotere mappen gaat het geregeld mis met de spawns.
JeroenD92 schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 12:58:
[...]

Wat zijn de aan te bevelen attachments?
Voorheen speelde ik graag met de sniper en kon ook redelijk offensief hiermee spelen en kills maken. Helaas is het in VG gewoon niet te doen (voor mij) met de relatief kort TTK. Voordat ik gezoomed heb (ook voor quick scope) ben ik op close range al 3-4x geraakt en dood.
Als sniper speel ik het liefst met een secondary primary weapon, zoals de Type 11 LMG of de NZ-41 Assault Rifle. Dan kan je je sniperspot halen met een offensive weapon en daar eenmaal aangekomen wisselen naar je Sniper met deftige scope. Alleen jammer dat de glare net een laser is. ;)

[ Voor 21% gewijzigd door thunder8 op 08-01-2022 11:02 ]

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
thunder8 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 10:57:
[...]

Daar zitten ook haken en ogen aan. Als je als clan speelt, ga je niet altijd met zijn allen op een vlag zitten, maar zorg je er ook voor dat er 1-2 buiten de zone zitten voor defense en te voorkomen dat 1 granaat de hele crew killed. Op sommige mappen speel ik vaak sniper en hou ik bepaalde strategische punten in de kijker, zodat we niet elke keer weer die moeilijke B-vlag moeten capturen. Dan pak ik niet tot nauwelijks vlaggen, maar ben dan wel een essentiële toevoeging om de vlaggen in bezit te houden.

Ik zou liever zien dat ze wat aan de spawnpunten gaan doen. Hoe vaak ik wel niet vlak voor de neus van een enemy spawn en binnen een seconde dood ben, terwijl je nog niet eens precies weet waar je bent, is echt zwaar frustrerend. Snap dat het op Shipment bijvoorbeeld moeilijk is, maar ook daar spawn je soms tussen 3-4 enemies. Leuk als je snel kan reageren, maar minder als je daardoor 4-5 doodgaat zonder enige kans op jezelf verdedigen. Ook op grotere mappen gaat het geregeld mis met de spawns.

[...]

Als sniper speel ik het liefst met een secondary primary weapon, zoals de Type 11 LMG of de NZ-41 Assault Rifle. Dan kan je je sniperspot halen met een offensive weapon en daar eenmaal aangekomen wisselen naar je Sniper met deftige scope. Alleen jammer dat de glare net een laser is. ;)
Volledig eens met de spawns.. pijnpunt sinds de beta…

Bedankt voor de tip! Die glare maakt het ook zo lastig om te snoepen omdat ze je erg snel zien.
Op CW was het sniper heerlijk - mw2019 niet gespeeld.

Samen met een clan spelen.. klinkt als muziek in de oren ;) ik speel veelal solo en het geluid gemute😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

JeroenD92 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 11:10:
[...]

Volledig eens met de spawns.. pijnpunt sinds de beta…

Bedankt voor de tip! Die glare maakt het ook zo lastig om te snoepen omdat ze je erg snel zien.
Op CW was het sniper heerlijk - mw2019 niet gespeeld.

Samen met een clan spelen.. klinkt als muziek in de oren ;) ik speel veelal solo en het geluid gemute😅
Zit in een groep met autofanaten en ik ben degene die het meest speelt. (ben ook de enige die vrijgezel is :P )

Je mag mij altijd toevoegen op PSN als je op de Playstation speelt. Crossplay staat bij mij uit, tegen PC spelen is niet leuk.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
thunder8 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 11:22:
[...]

Zit in een groep met autofanaten en ik ben degene die het meest speelt. (ben ook de enige die vrijgezel is :P )

Je mag mij altijd toevoegen op PSN als je op de Playstation speelt. Crossplay staat bij mij uit, tegen PC spelen is niet leuk.
Daar gaat het veelal fout; ik speel op de pc :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 20:11
Oekol schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 18:55:

Schijnt dat die trackt bij het wapen waarmee je je 5de kill maakt.
Dus stel je hebt 4 kills met een stg ofzo en dan pak je je gun waar het moeilijk mee gaat.

Verder als het echt niet gaat Campen en met uavs spelen. Vind dat opzich niet zo'n moeilijke challenge, die haal ik wel zonder op te focussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Chelseamarre123 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 14:35:
[...]

Schijnt dat die trackt bij het wapen waarmee je je 5de kill maakt.
Dus stel je hebt 4 kills met een stg ofzo en dan pak je je gun waar het moeilijk mee gaat.

Verder als het echt niet gaat Campen en met uavs spelen. Vind dat opzich niet zo'n moeilijke challenge, die haal ik wel zonder op te focussen
Ik ben volgens mij met de slechtste smg begonnen, met we LMG en AR heb ik ze ook wel, ligt ook aan magazijn denk ik.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
Wat ik nu niet snap, met shipmas waren er bijna geen shotguns en nu ship haus terug is, is het weer een shotgun festijn. Die aangekondigde nerf kan niet snel genoeg komen en het ontgaat me nog steeds waarom de aankodigingen van begin december nooit zijn doorgevoerd.

Foei.

Speelbaar is het niet meer.

Stukje offtopic inanders nieuws, ik heb eindelijk toegang tot de PROMOD prototype test. Prima om daar te vertoeven totdat de nerfhammer valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

dindr schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 18:14:
Wat ik nu niet snap, met shipmas waren er bijna geen shotguns en nu ship haus terug is, is het weer een shotgun festijn. Die aangekondigde nerf kan niet snel genoeg komen en het ontgaat me nog steeds waarom de aankodigingen van begin december nooit zijn doorgevoerd.

Foei.

Speelbaar is het niet meer.

Stukje offtopic inanders nieuws, ik heb eindelijk toegang tot de PROMOD prototype test. Prima om daar te vertoeven totdat de nerfhammer valt.
Ik vind das hause echt een klote map tegenwoordig door die shotguns, over het algemeen kun je op shipment nog redelijk wapenen tegen shotguns, gewoon niet door het midden lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Update binnen op de ps5. Helaas kan ik de game niet opstarten omdat ik een update moet installeren.
Update instaleerbaar om middernacht: good job again 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
https://www.sledgehammerg...anguard-season-1-5-update

Find in page: “shotgun” = no results

….

Is dit serieus, zijn de shotguns echt niet aangepast met de laatste patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:06
nope net nog geprobeerd... Roflol wat een debielen..

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
Dit gaat denk ik de laatste COD zijn die ik de komende paar jaar heb aangeschaft. Cold War was redelijk een drama...VG was leuk voor 2 maanden maar begint nu al wat te vervelen.. TTK is me toch iets té snel - ik heb niet het idee dat ik lekker chill kan spelen.. eerder dat ik aan het werken ben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
JeroenD92 schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 20:18:
Dit gaat denk ik de laatste COD zijn die ik de komende paar jaar heb aangeschaft. Cold War was redelijk een drama...VG was leuk voor 2 maanden maar begint nu al wat te vervelen.. TTK is me toch iets té snel - ik heb niet het idee dat ik lekker chill kan spelen.. eerder dat ik aan het werken ben.
Idem, wat me ook enorm stoort is dat het soms als werk voelt.
Vandaag voegen ze weer een (OP?) Smg toe die je moet vrijspelen in 15 verschillende potjes. Dan begint het levelen weer dat eindeloos duurt in vergelijking met andere cods. Als je hem dan maxed level hebt zullen ze hem wel weer nerfen.

Ik speel zelf veel Cod maar als het voor mij al kut aanvoelt wat moet het dan zijn als je eens casual 1 a 2 avonden kan gamen ofzo.

[ Voor 8% gewijzigd door Chelseamarre123 op 12-01-2022 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
Chelseamarre123 schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 22:11:
[...]

Idem, wat me ook enorm stoort is dat het soms als werk voelt.
Vandaag voegen ze weer een (OP?) Smg toe die je moet vrijspelen in 15 verschillende potjes. Dan begint het levelen weer dat eindeloos duurt in vergelijking met andere cods. Als je hem dan maxed level hebt zullen ze hem wel weer nerfen.

Ik speel zelf veel Cod maar als het voor mij al kut aanvoelt wat moet het dan zijn als je eens casual 1 a 2 avonden kan gamen ofzo.
Het levelen van die wapens inderdaad.. de afgelopen weken met 2xp was het prettig (goede tempo?), maar nu is het echt weer ergerlijk langzaam. Ik heb het ook redelijk veel gespeeld denk ik.. dit wordt nu weer wat minder ivm studie. Indien je het 2 avonden in de week speelt, lijkt het me écht niet meer te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparcle
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

sparcle

ondertitel

donvalentino schreef op maandag 10 januari 2022 @ 10:43:
[...]

Ik vind das hause echt een klote map tegenwoordig door die shotguns, over het algemeen kun je op shipment nog redelijk wapenen tegen shotguns, gewoon niet door het midden lopen.
Ja maar , shiptment is door het midden lopen weer DE remedie tegen al die klote campers die in hoekjes gaan zitten wachten tot je spawnt.

Shipment en Das Haus, beiden niet mijn maps.
Sowieso blijft dat spawnen raar. Te veel punten waar je kunt wachten op een spawn. Of gewoon achter je tegenstander spawnen.. of er voor :(

Ik doe alleen nog maar HC - FFA.

signature

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:02
Dubbel XP weekend *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:52

KoudeAardbei

Moderator

Ik hoop echt dat ze het volgende snel gaan patchen:

Control is echt geen snars meer aan op deze manier.
Als je team levens op zijn en jij bent nog wel in leven kun je jezelf killen met een panzerfaust, je respawned vervolgens en bent onaantastbaar. Je kunt ook alleen mensen killen met een panzerfaust/granaten of een finishing move.

[ Voor 34% gewijzigd door KoudeAardbei op 17-01-2022 07:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Ik heb het spel sinds launch niet echt veel gespeeld vanwege een glitch dat je controller aan moest blijven als je met keyboad & muis speelde op de Xbox en omdat ik het geluid van het spel ook glitchy of in ieder geval heel matig vond.

Maar sinds een week speel ik het spel weer graag want de punten die ik net benoemde is opgelost eindelijk! Verder de MVP aan het eind van de match heb ik liever nog steeds weg maar ben er aan gewend geraakt ondertussen. Alleen de killcams zijn iets waar ik me nog aan stoor. Bij Black Ops Cold War is het echt altijd smullen om de Best Play of de laatste kill van de match te zien, met Vanguard gaat er iets nog steeds niet lekker ermee, ook al is het wel beter dan hoe het eerst was. Dan zag ik maar 2 seconde een kill cam met soms niet eens een kill erin.

Denk dat ik vanaf nu wel lekker tijd hierin ga steken. :) Snap nu wat anderen op internet wel eens zeggen dat het heerlijk weg schiet. Ook al blijft CoD Black Ops Cold War mijn favoriete CoD maar daar ben ik ondertussen wel op uitgekeken dus dit komt goed uit. :)

Ook uniek om te zeggen dat ik grafisch onder de indruk ben van CoD! Met Modern Warfare had ik dit ook al maar nu hier zitten wel soms wel echt parels in met de multiplayer maps! Bij Black Ops Cold War was het alleen Satellite die grafisch echt mij een "wauw" gevoel gaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigRedBrute
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-01 20:11
Hela,

Zou ik ook wellicht een invite kunnen krijgen voor de Tweakers clan?
Ik krijg em niet gevonden in de game zelf om via die weg een join request in te dienen.

Kielbasa#21392

Van oudsher een Q2 CTF speler voor de mensen die zo oud zijn dat ze dat nog kennen, en altijd wel bezig gebleven met fps games enzo :-) Stukje ouder inmiddels dat wel ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlaanderen1
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 14:48
Season 2 is uitgesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 19:44
Ja ze gaan eerst de bugs oplossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
jarsiv schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 13:12:
Ja ze gaan eerst de bugs oplossen
Lekker op tijd wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
Heeft iemand anders ook last van grafische artifacts? Dit is gekomen sinds de laatste Vanguard patch, of eventueel de nieuwe Nvidia drivers. Ben nog te lui geweest om te troubleshooten, maar vervelend is het wel.
Gebeurd eigenlijk op alle mappen, maar niet in andere games.

YouTube: Call of Duty Vanguard artifacts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
Dutchy007 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 23:11:
Heeft iemand anders ook last van grafische artifacts? Dit is gekomen sinds de laatste Vanguard patch, of eventueel de nieuwe Nvidia drivers. Ben nog te lui geweest om te troubleshooten, maar vervelend is het wel.

Dit heb al sinds de launch van de game. Het is sinds de release wel iets beter geworden though..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
🗺 MULTIPLAYER MAPS to be coming to #Vanguard in Season 2:

• Alps (Ground War)
• USS Texas (COD WW2 Map)
• Bastion
• Factory
• Tank B

These have all been spotted in the game files indicating their release in Season 2.
Uss Texas vond ik niet in echt een leuke map in Cod ww2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18:54
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 22:02:
[...]

Uss Texas vond ik niet in echt een leuke map in Cod ww2
Ground War komt terug, ben benieuwd ernaar. Ik heb met COD MW redelijk veel Ground War gespeeld als afwisseling van de klassieke modussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 09:28
spijkerhoofd schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 09:08:
[...]

Ground War komt terug, ben benieuwd ernaar. Ik heb met COD MW redelijk veel Ground War gespeeld als afwisseling van de klassieke modussen.
Ground war zou dan echt 30v30 moeten worden want anders snap ik de logica hiervan echt niet. We hebben namelijk al die verschillende combat pacings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Ground war in mw was met 64 spelers max dus dat aantal zullen ze wel aanhouden. Maps zullen ook wel groter zijn dan Berlin bijvoorbeeld.

Wel beetje jammer dat ze maar 1 map uitbrengen. Beetje afwisseling had die game mode goed gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

spijkerhoofd schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 09:08:
[...]

voor de afwisseling was dit zeker een fijne gamemodus, al was het alleen al om je snipers te levelen/ goud te halen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Hier een mooi filmpje over de spawns. Ook voor mij 1 van de grootste ergernissen van de game die ze nog steeds niet gefixed hebben.
Heb je vlag a en b, spawned enemy gewoon achter je op vlag A zonder reden. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Welke AR raden jullie wel aan om te doen en niet voor diamond cammo challenge? Alle wapens zijn level 70. Heb de Cooper, stg, as44 al vrij ver. Automaton nog helemaal geen enkele cammo en om de 1 of andere manier de itra burst al vrij ver. Alsnog automaton doen over itra burst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
Oekol schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 21:45:
Welke AR raden jullie wel aan om te doen en niet voor diamond cammo challenge? Alle wapens zijn level 70. Heb de Cooper, stg, as44 al vrij ver. Automaton nog helemaal geen enkele cammo en om de 1 of andere manier de itra burst al vrij ver. Alsnog automaton doen over itra burst?
Het maakt toch eigenlijk niet veel uit wat anderen vinden? 😅 kies de gun die het fijnste speelt! Dat is mijn inziens dan ook vol te houden gezien de grind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
Oekol schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 21:45:
Ik heb alle AR's gedaan behalve de ITRA. Vond eigenlijk vrijwel alle AR's ongeveer hetzelfde spelen. In de basis maakt het eigenlijk helemaal niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

JeroenD92 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 22:03:
[...]

Het maakt toch eigenlijk niet veel uit wat anderen vinden? 😅 kies de gun die het fijnste speelt! Dat is mijn inziens dan ook vol te houden gezien de grind
Stel je voor een itra heeft een challenge die echt ruk is om te halen slaan we die hele gun over bijv. Dat bedoel ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenD92
Oekol schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 06:41:
[...]

Stel je voor een itra heeft een challenge die echt ruk is om te halen slaan we die hele gun over bijv. Dat bedoel ik
Ah zo, geen idee (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
De 2 ergste tot nu toe om te leveren waren:
- Bren
- BAR

In core te verstaan.. HC maakt het allemaal geen drol uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

kazzzdafke schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 12:25:
- Bren
- BAR

Levelen zelf via zombie methode gedaan. Cammos wel in HC en normale modi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
kazzzdafke schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 12:25:
- Bren
- BAR

De BAR vond ik eigenlijk best meevallen. Zeer snelle TTK, zelfs voor core. Je kunt het beste +damage attachments, +recoil control en ook +fire rate erop zetten. Dan is het echt een beest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Nah, enkel met die laatste .50bmg was het iets, daarvoor echt nougabollen :!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven_Vdb
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-09 09:14
Dutchy007 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 23:11:

Terug naar de voorlaatste drivers van Nvidia gaan.
Heb het ook enkel in vanguard. Dus wss iets vanguard related

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
kazzzdafke schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 20:09:
Nah, enkel met die laatste .50bmg was het iets, daarvoor echt nougabollen :!
Hier kan je inderdaad wel eens gelijk hebben, ik heb vanaf het begin .50BMG rounds mag gebruikt, deze zat standaard op het Victory Cannon blueprint. Grote kans dat inderdaad de andere rounds sh!t zijn :)
Sven_Vdb schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 21:14:
[...]

Terug naar de voorlaatste drivers van Nvidia gaan.
Heb het ook enkel in vanguard. Dus wss iets vanguard related
Klopt! Was ik inderdaad ook al achtergekomen. Heel bizar dat het nog niet weggepatched is.
Bedankt voor de tip :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Numaga
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 19:58
gisteren begonnen met spelen, meestal speel ik BF maar 2042 kan mij totaal niet bekoren, CoD Vanguard vind ik wel leuk ondanks dat ik aardig wordt afgeslacht want tja een 50 plusser heeft nu eennmaal niet het reactie vermogen van een tiener, maar ik vermaak mij prima en heb ook een verzoek ingediend bij de tweakers clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Numaga schreef op zondag 30 januari 2022 @ 13:54:
gisteren begonnen met spelen, meestal speel ik BF maar 2042 kan mij totaal niet bekoren, CoD Vanguard vind ik wel leuk ondanks dat ik aardig wordt afgeslacht want tja een 50 plusser heeft nu eennmaal niet het reactie vermogen van een tiener, maar ik vermaak mij prima en heb ook een verzoek ingediend bij de tweakers clan.
Op het begin werd ik ook geslacht. Toen zelf even op tactical gezet ipv blitz en dat scheelde al een hoop. Nu wel altijd blitz omdat dat sneller gaat met levelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Heb je Warzone nodig om Vanguard te spelen? Heb net de installatie voltooid en de schermgrootte en helderheid ingesteld en vervolgens blijft ie hangen in een donker scherm met vonken. Is op XBox Series X.

[ Voor 5% gewijzigd door Lekker Ventje op 30-01-2022 16:52 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Lekker Ventje schreef op zondag 30 januari 2022 @ 16:52:
Heb je Warzone nodig om Vanguard te spelen? Heb net de installatie voltooid en de schermgrootte en helderheid ingesteld en vervolgens blijft ie hangen in een donker scherm met vonken. Is op XBox Series X.
Nee standalone. Beide kunnen dus afzonderlijk van elkaar gespeeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Oekol schreef op zondag 30 januari 2022 @ 18:28:
[...]

Nee standalone. Beide kunnen dus afzonderlijk van elkaar gespeeld worden.
Het is gelukt om op te starten. Ik bleek ook nog vijf kleine losse bestandjes te moeten downloaden, geen idee waarom die niet in de game zelf verwerkt zijn.

Valt me alles mee. Zowel het tempo als grafisch is het prima te doen voor een oudje als ik. Ik kan prima meekomen en snap niet waarom sommige mensen op YouTube afraden om dit te kopen.

[ Voor 21% gewijzigd door Lekker Ventje op 30-01-2022 21:42 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparcle
  • Niet online

sparcle

ondertitel

Chelseamarre123 schreef op zondag 19 december 2021 @ 17:05:
[...]

Jazeker, er is een tweakers clan genaamd. Tweakers Vanguard
We zijn nu al met 37, je kan gerust joinen
Zojuist een request verzonden..

signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numaga
Chelseamarre123 schreef op zondag 19 december 2021 @ 17:05:
[...]

Jazeker, er is een tweakers clan genaamd. Tweakers Vanguard
We zijn nu al met 37, je kan gerust joinen
Heb ik zondag een request gedaan maar Clan Owner is denk ik nog niet online geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Numaga schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 21:46:
[...]

Heb ik zondag een request gedaan maar Clan Owner is denk ik nog niet online geweest
Ja ik speel niet meer dagelijks Vanguard. Jammer genoeg kan ik de clan niet bekijken van Warzone.

Ik log deze week wel eens in om te accepteren, of 1 van de medebeheerders moet dit even doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparcle
  • Niet online

sparcle

ondertitel

Chelseamarre123 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 06:14:
[...]

Ja ik speel niet meer dagelijks Vanguard. Jammer genoeg kan ik de clan niet bekijken van Warzone.

Ik log deze week wel eens in om te accepteren, of 1 van de medebeheerders moet dit even doen.
Geen haast :-)
Ik heb request gedaan in Vanguard. (Speel warzone eigenlijk nooit). Alleen Zombies of Multi HC

signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numaga
Chelseamarre123 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 06:14:
[...]

Ik speel op het moment ook alleen Vanguard, dus nog geen warzone. Ik zie de acceptatie vanzelf wel. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• julianfelix
  • Laatst online: 15-06 23:05
sparcle schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 09:44:
[...]

Geen haast :-)
Ik heb request gedaan in Vanguard. (Speel warzone eigenlijk nooit). Alleen Zombies of Multi HC
ik heb jullie toegevoegd! 💪🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
Ik heb een vraag: hebben meer mensen last van Download failure vivacious error? Zijn de services down van COD? Is dit onderdeel van Playstation pesten ? :+ Ik heb geen problemen met Internet aangezien ik andere online games gewoon kan spelen op zowel PC als Playstation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparcle
  • Niet online

sparcle

ondertitel

Zijn er meerdere mensen die hun Artifact niet geactiveerd krijgen met (L1+R1 op PS)?

In het begin, ronde 1 en 2 lukt het wel , maar daarna krijg ik m’n Artifact niet meer geactiveerd.
Met RoF zowel als AS geprobeerd.

Soms doet de Artifact het vanaf het begin af aan al niet. (Ook al is ‘ie opgeladen).

signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
sparcle schreef op zondag 6 februari 2022 @ 22:24:
Zijn er meerdere mensen die hun Artifact niet geactiveerd krijgen met (L1+R1 op PS)?

In het begin, ronde 1 en 2 lukt het wel , maar daarna krijg ik m’n Artifact niet meer geactiveerd.
Met RoF zowel als AS geprobeerd.

Soms doet de Artifact het vanaf het begin af aan al niet. (Ook al is ‘ie opgeladen).
Gaat het om een specifieke artefact? Of heb je moeite met meerdere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparcle
  • Niet online

sparcle

ondertitel

spijkerhoofd schreef op maandag 7 februari 2022 @ 09:49:
[...]

Gaat het om een specifieke artefact? Of heb je moeite met meerdere?
Meerdere.

Maar ik ben er net achter gekomen. Als je een keer neer gaat kun je de artifcat niet meer gebruiken.
Was dat altijd al zo?

signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
sparcle schreef op maandag 7 februari 2022 @ 11:04:
[...]

Meerdere.

Maar ik ben er net achter gekomen. Als je een keer neer gaat kun je de artifcat niet meer gebruiken.
Was dat altijd al zo?
Gaat dit over Zombies of reguliere gameplay? Ik weet dat bij reguliere gameplay als de artifact is geactiveerd dat als je dood gaat de artifact niet mee gaat naar het volgende leven op 1 na(die gene die de killstreak doortelt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparcle
  • Niet online

sparcle

ondertitel

spijkerhoofd schreef op maandag 7 februari 2022 @ 11:22:
[...]

Gaat dit over Zombies of reguliere gameplay? Ik weet dat bij reguliere gameplay als de artifact is geactiveerd dat als je dood gaat de artifact niet mee gaat naar het volgende leven op 1 na(die gene die de killstreak doortelt).
Zombies

signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deckard_BR21
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-06-2023
Seizoen 2 mag wat mij betreft wel rap beginnen. Tijd voor wat nieuwe maps/challenges/wapens !

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Afbeeldingslocatie: https://cdn.charlieintel.com/wp-content/uploads/2022/02/08101751/roadmap.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Geen Warground?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Ik zag het er inderdaad ook niet tussen staan. Was natuurlijk een gerucht. Maar misschien houden ze hem achter de hand als een verrassing ofzo.

Had inderdaad graag Warground zien terugkomen in het spel. 8)

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:24
Hoe zit het dadelijk als seizoen 2 begint ben je dan al je progressie kwijt van je levels en wapens?
Moet je dan weer alles unlocken en weer opnieuw gaan levelen?

Hoe hoe moet ik dat zien?

PSN: McMillan0984

• Chelseamarre123
Clavat schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 19:11:
Hoe zit het dadelijk als seizoen 2 begint ben je dan al je progressie kwijt van je levels en wapens?
Moet je dan weer alles unlocken en weer opnieuw gaan levelen?

Hoe hoe moet ik dat zien?
Nee, je begint gewoon op level 1(of 55 weet ik niet meer)
Wapens behoud je gewoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-09 10:35
In Private Match zijn de nieuwe mappen al te spelen.

Handig om al eens de mappen te verkennen 👍🏻

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Snakefoodjah schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 09:58:
In Private Match zijn de nieuwe mappen al te spelen.

Handig om al eens de mappen te verkennen 👍🏻
Ik zag ook een filmpje van stonemountain dat je de nieuwe Guns ook kan testen.
Die lmg heeft weer geen recoil gekregen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:42
Wanneer begint de nieuwe battlepaas trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wybob
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-11-2023
Aggressor schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 12:11:
Wanneer begint de nieuwe battlepaas trouwens?
14de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13:26
Lekkere campaign in Vanguard. Blijft net een 007 film: je weet wat je krijgt, namelijk over de top actie, met snipen, een tank o.i.d. besturen etc masr het blijft vermakelijk. Game kan nu MP op 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 12:08:
[...]

Ik zag ook een filmpje van stonemountain dat je de nieuwe Guns ook kan testen.
Die lmg heeft weer geen recoil gekregen 8)7
Typisch. Elke keer dat een nieuwe seizoen uitkomt met nieuwe wapens zijn ze te overpowered, net als in mw2019

Grau
Spr
As val…

Herhaalrecept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparcle
  • Niet online

sparcle

ondertitel

Waarom heb ik auto updates aanstaan??
Zet ik m’n PS4 aan om te gaan gamen, moet ik nu eerst 14gb update downloaden.

Is dit S2 al? Die zou toch pas 14/2 ‘gedropped’ worden?

signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:35
Ik speel op ps5 en heb het in de ps storen opgepikt voor 45 euro. Nu zie ik dat ik de ps4 versie heb. nog eens 10 euro extra voor een upgrade, maar is er dan zo'n groot verschil of kan ik gewoon de ps4-versie blijven spelen? Merk wel dat ik altijd de 1e ben op de server :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:25
Zo speel je cod voor jaren zonder noemenswaardige visuele glitches...

Nou na deze laatste update is het erg erg slecht zeg.... grote vlakken in beeld ik ga dwars door objecten heen en soms zit ik gewoon onder de map.

Nee lekker bezig prutsers...

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john65
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09-2022
na update hangt spel op beginscherm repair gedaan opnieuw geïnstalleerd werkt nog niet meer mensen dit probleem speel op pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Vraagje, COD Vanguard is nu voor 39 euro te krijgen, is dat nog een dealtje of speelt iedereen tegenwoordig de 'gratiz' versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wybob
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-11-2023
Maduth schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 09:41:
Vraagje, COD Vanguard is nu voor 39 euro te krijgen, is dat nog een dealtje of speelt iedereen tegenwoordig de 'gratiz' versie?
als je graag shooters speelt is het wel te verantwoorden.
de campain is niet wauw maar ook niet slecht.
multiplayer is een normale COD, geen topper maar ook niet superslecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
Maduth schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 09:41:
Veel die in het begin zijn begonnen met VG in de "Tweakers Clan" zijn inmiddels weer overgestapt naar WZ is mijn ervaring. Ik vermaak me nog wel redelijk - vooral de laatste paar dagen omdat ik iedereen helemaal kapot maak >:) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Shipment weg? :'( Komt of is er een vergelijkbare map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:34

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

pina schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 14:26:
Ik speel op ps5 en heb het in de ps storen opgepikt voor 45 euro. Nu zie ik dat ik de ps4 versie heb. nog eens 10 euro extra voor een upgrade, maar is er dan zo'n groot verschil of kan ik gewoon de ps4-versie blijven spelen? Merk wel dat ik altijd de 1e ben op de server :Y
Ik heb de PS5 versie, maar ik zie niks waar ik van achterover val vergeleken mijn Modern Warfare PS4 versie.
Grafisch gewoon hetzelfde (er zullen vast verschillen zijn, maar het is geen next gen console verkoper.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

JeroenD92 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 10:19:
[...]

Veel die in het begin zijn begonnen met VG in de "Tweakers Clan" zijn inmiddels weer overgestapt naar WZ is mijn ervaring. Ik vermaak me nog wel redelijk - vooral de laatste paar dagen omdat ik iedereen helemaal kapot maak >:) :9~
WZ is toch alleen Battle Royal en niet DM of DM Team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparcle
  • Niet online

sparcle

ondertitel

Wat vinden jullie van Zombies S2?
Persoonlijk vind ik Zaballa echt verschrikkelijk. Helemaal nu Zaballa ook in Der Anfang zit.
Op reddit zijn de reacties ook niet mals.

signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
Maduth schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 11:09:
[...]

WZ is toch alleen Battle Royal en niet DM of DM Team?
Battle royale is de main game, daarnaast hebben ze nog andere gamemodussen die ze afwissel. Ik heb eens een grote TDM gespeeld (lang geleden), Plunder (geld verzamelen) en nog veel meer andere modussen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Thanks maar sowieso gekocht nu, wil gewoon lekke knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
Maduth schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 19:20:
Thanks maar sowieso gekocht nu, wil gewoon lekke knallen :)
Groot gelijk! Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
Ryan_ schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 10:39:
Shipment weg? :'( Komt of is er een vergelijkbare map?
Jippie eindelijk weg .. nu nog Nuke....

De meest irritante klote mappen in het bestaan van COD....

Lekker in een container gaan liggen en spawnrapen. jaja daar moet je natuurlijk wel heel erg goed voor zijn.

Zelfde in Nuke lekker aan de zijkant bij de 2 spawn plekken gaan liggen maaien met een machine geweer en blind naden.

Is sowieso toch al een heel zwak punt van de COD's de laatste tijd dat je altijd vaste spawnplekken hebt die iedereen weet en dat ze je meteen neermaaien als je weer re-spawned ook op die map met die kerk .. spawn je lekker precies tussen die 2 balustrades in . 8)7

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

oldsmelly schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:25:
[...]

Lekker in een container gaan liggen en spawnrapen. jaja daar moet je natuurlijk wel heel erg goed voor zijn.

Zelfde in Nuke lekker aan de zijkant bij de 2 spawn plekken gaan liggen maaien met een machine geweer en blind naden.

Is sowieso toch al een heel zwak punt van de COD's de laatste tijd dat je altijd vaste spawnplekken hebt die iedereen weet en dat ze je meteen neermaaien als je weer re-spawned ook op die map met die kerk .. spawn je lekker precies tussen die 2 balustrades in . 8)7
Tja ieder z'n mening, ik vind eigenlijk de mappen das hause en shipment de enige 2 leuke mappen vooral om snel je wapens te levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
@donvalentino Daar heb je helemaal gelijk in.....

Maar , in mijn optiek, blijven het noob mappen. zeker met veel mensen.
Mensen spawnen zelfs gewoon voor je loop terwijl je staat te schieten...hoe erg wil het hebben

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryan_
oldsmelly schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:25:
[...]

Ideale map om idd snel te levelen. Daarbij ging ik altijd voor chaos. Lekker rennen en schieten als een kip zonder kop _/-\o_ Heerlijk. De overige maps vind ik te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 11:36
Zijn er meer spelers die problemen hebben na het landen in rebirth? Continu loopt de game een paar seconden vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Repair en als dat niet werkt, gewoon COD verwijderen en opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
BP14 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 13:15:
Zijn er meer spelers die problemen hebben na het landen in rebirth? Continu loopt de game een paar seconden vast.
Iedereen heeft daar last van net als in Caldera

Maar denk dat je in het verkeerde topic zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

BP14 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 13:15:
jup, zoals altijd is na een update is er weer een hoop kapot. Net voor het nieuwe seizoen zal e.e.a. weer stabiel worden gemaakt en zo blijft de circel rondgaan |:(
Pagina: 1 ... 20 ... 22 Laatste