Season challenges niet aanwezig in mp en zo gaat het maar verder
Gewoon nog veel werk aan. Zouden beter om de twee jaar een nieuwe brengen.
En de store die is wel in orde hoor. Daar zitten geen fouten. Want het moet opbrengen e lol
Nog een laatste puntje. Bij clan levels Calling card frames en bij nog iets blijft er steeds een groen bolletje staan. Conclusie heel veel werk voor de boeg. Blijf het wel spelen hoor en vind het een leuke cod enz. Denk gewoon dat ze warzone belangrijker vinden. Gelijk zombies is ook geen vetten hoor...
Ik level mijn wapens daar lol
En de store die is wel in orde hoor. Daar zitten geen fouten. Want het moet opbrengen e lol
Nog een laatste puntje. Bij clan levels Calling card frames en bij nog iets blijft er steeds een groen bolletje staan. Conclusie heel veel werk voor de boeg. Blijf het wel spelen hoor en vind het een leuke cod enz. Denk gewoon dat ze warzone belangrijker vinden. Gelijk zombies is ook geen vetten hoor...
Ik level mijn wapens daar lol
Toevoeging:Wolverine9000 schreef op zondag 12 december 2021 @ 23:59:
Hebben nog veel werk. Dit zijn de problemen dat ik ondervind op ps5
Geluid valt constant weg
Wapen herladen maakt geen geluid meer
Spawns zijn nog echt ruk
Camos werken nog steeds niet naar behoren
Matches beginnen meestal oneerlijk vb 2 tegen 6
Soms een heel magazijn leegschieten op iemand en die persoon gaat niet neer. Dan schiet diezelfde persoon vier a vijf kogels en u kan het raden ik ben neer..
Als je in party zit lost connection
Als je naar wapen gaat start je terug bij connection scherm
En nog veel meer.
Van de campers zeg ik niets´ je moet er maar een oplossing voor vinden en die ga je helaas altijd hebben en denk dat iedereen af en toe dit wel stiekem doet. Maar niet de hele match.
- shotguns hebben nog steeds wat werk nodig. Op CQB maps is het nog steeds een 725 uit MW2019 in het begin. Vreselijk overpowered en nog steeds hipfire one hit kill monsters vanaf een te grote afstand
- incendiary grenades zijn te sterk op ship haus. Complete lanes worden geblokkeerd en als er 2/3 stuks actief zijn zit je vast.
- random unlocks voor perks en primary of secondary nades/tools is rete slecht. Zet het weg achter een bepaalde level, niemand is gebaat bij RNG.
- server lag, vaak genoeg packet bursts
Ik zie dat de Ultimate Edition vandaag nog in de sale is: https://store.playstation...04348_00-CODVULTIMATE0001
Maar hoe zit het met MP? Zijn er nog steeds alleen maar de Allies skins? Ik speel MP vrijwel uitsluitend hardcore en zit niet te wachten op constant teamkills maken
Maar hoe zit het met MP? Zijn er nog steeds alleen maar de Allies skins? Ik speel MP vrijwel uitsluitend hardcore en zit niet te wachten op constant teamkills maken

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Die shotguns was ik nog vergeten lol. Gisteren een potje gehad met vier man combat shotgun. En een hacker tegen gekomen. Lekker gerapporteerd. Ook onlangs een volledig team met kar tegengekomen. Beste wat je kan doen om te counteren is gewoon zelfde doen kar of shotgun gebruiken´ gewoon koekje van eigen deeg gevendindr schreef op maandag 13 december 2021 @ 10:18:
[...]
Toevoeging:
- shotguns hebben nog steeds wat werk nodig. Op CQB maps is het nog steeds een 725 uit MW2019 in het begin. Vreselijk overpowered en nog steeds hipfire one hit kill monsters vanaf een te grote afstand
- incendiary grenades zijn te sterk op ship haus. Complete lanes worden geblokkeerd en als er 2/3 stuks actief zijn zit je vast.
- random unlocks voor perks en primary of secondary nades/tools is rete slecht. Zet het weg achter een bepaalde level, niemand is gebaat bij RNG.
- server lag, vaak genoeg packet bursts
Ik ga mezelf ook eens aanmelden. Dagelijkse speler in de avonden. PSN naam CaMpLoAFCA
[ Voor 13% gewijzigd door Typhone op 13-12-2021 10:28 ]
Ik speel alleen hardcore voor mijn longshots. Ieder zen eigen ding hoor.Vrijdag schreef op maandag 13 december 2021 @ 10:26:
Ik zie dat de Ultimate Edition vandaag nog in de sale is: https://store.playstation...04348_00-CODVULTIMATE0001
Niets verkeerd mee
Welkom in de clan...Typhone schreef op maandag 13 december 2021 @ 10:28:
Ik ga mezelf ook eens aanmelden. Dagelijkse speler in de avonden. PSN naam CaMpLoAFCA
Thanks heb jij mij al accepted? Staat nog op requested.
Deze avond rond tien uur ben ik pas thuis. Zal het dan accepteren ok. Eerst nog beetje werken. Moet ook gebeuren eTyphone schreef op maandag 13 december 2021 @ 11:03:
[...]
Thanks heb jij mij al accepted? Staat nog op requested.
Die burden ken ikWolverine9000 schreef op maandag 13 december 2021 @ 11:13:
[...]
Deze avond rond tien uur ben ik pas thuis. Zal het dan accepteren ok. Eerst nog beetje werken. Moet ook gebeuren e
In de multi player merk ik steeds vaker dat 1 team eerder start dan de andere.
Voorbeeld, enemy team is al de home base vlag aan het cappen terwijl wij nog aan het aftellen.
In warzone moet ik nog echt wennen aan de felle kleuren, je ziet soms echt de enemy totaal niet lopen op grote afstanden.
Voorbeeld, enemy team is al de home base vlag aan het cappen terwijl wij nog aan het aftellen.
In warzone moet ik nog echt wennen aan de felle kleuren, je ziet soms echt de enemy totaal niet lopen op grote afstanden.
Dat heeft te maken met ps5 die rapper laad en die starten vroeger. En dan komen de ps4 erbij. Als je cross aanzet zijn de pc en ps5 sneller ingeladen dan ps4 en oude xbox. Zelf ook ondervonden toen ik vroeger ps4 had en nu ps5.donvalentino schreef op maandag 13 december 2021 @ 16:01:
Nog al gelezen dat je de enemy moeilijk ziet lopen of hij moet een opvallende skin hebben. Als de enemy een groene skin heeft zie je die soms moeilijk als ie tussen de bosjes zit of schuilt
Had vanmiddag ook geapplies bij de clan ☺️
psn: HertogJack
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Idd zeer goed wapenG_Dragon schreef op maandag 13 december 2021 @ 18:48:
Dat nieuwe wapen de Cooper Carbine is echt fijn!
[Afbeelding]
Ik vind het zeker een fijne AR, maar soms is de time to kill heel vreemd in in tegenstelling tot de Automaton.G_Dragon schreef op maandag 13 december 2021 @ 18:48:
Dat nieuwe wapen de Cooper Carbine is echt fijn!
[Afbeelding]
Deze build gebruik ik al twee weken en speel om de een of andere reden veel consistenter. Het is niet de doorsnee laser Automaton build. Deze heeft iets meer kick, wel controleerbaar maar heeft meer damage dan de accuracy build. Een mooie tradeoff.
De Cooper kan een zelfde TTK behalen maar ik merk dat het vaak langer duurt, wat ook klopt want de TTK is 160/240 ms en met de Automaton om de een of andere reden altijd 160?
Aanrader.
/f/image/YQnubjUvTAWvQmCVzBAkWA7n.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/KfB9fKKH5lNaBfJsfVZObXMP.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 12% gewijzigd door dindr op 13-12-2021 20:09 ]
Hebben jullie bij de Cooper ook last dat als je schiet, alles blurry (wazig) wordt. Geldt eigenlijk alleen voor dit wapen en alleen in Vanguard, voor de rest nergens last mee.
Neen geen last van hoorznight schreef op maandag 13 december 2021 @ 21:33:
Hebben jullie bij de Cooper ook last dat als je schiet, alles blurry (wazig) wordt. Geldt eigenlijk alleen voor dit wapen en alleen in Vanguard, voor de rest nergens last mee.
Dat is het mooie, ik heb Ps5... Normaal ben ik ook altijd 1 van de eerste inderdaad.Wolverine9000 schreef op maandag 13 december 2021 @ 17:35:
[...]
Dat heeft te maken met ps5 die rapper laad en die starten vroeger. En dan komen de ps4 erbij. Als je cross aanzet zijn de pc en ps5 sneller ingeladen dan ps4 en oude xbox. Zelf ook ondervonden toen ik vroeger ps4 had en nu ps5.
Nog al gelezen dat je de enemy moeilijk ziet lopen of hij moet een opvallende skin hebben. Als de enemy een groene skin heeft zie je die soms moeilijk als ie tussen de bosjes zit of schuilt
Mss pc die zijn mss nog sneller loldonvalentino schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 08:23:
[...]
Dat is het mooie, ik heb Ps5... Normaal ben ik ook altijd 1 van de eerste inderdaad.
Ik speel vrij weinig tot niet met crossplay aan, zal wss gewoon een bug oid zijn dan denk ikWolverine9000 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 09:24:
[...]
Mss pc die zijn mss nog sneller lol
Volgens mij heeft de Cooper nog de oude muzzle flash effecten, de rest is na de beta geupdated naar minder muzzle flash effecten.znight schreef op maandag 13 december 2021 @ 21:33:
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Bij Das Haus komt dat idd voor maar dan spawnt 1 team op de vlag en ook die zitten nog in het laadscherm, maar toch wordt de vlag al gecapt op dat moment.donvalentino schreef op maandag 13 december 2021 @ 16:01:
Ik heb zelf meerdere malen in dat team gezeten (volgens mij het team dat op A spawnt altijd), je kijkt nog naar die animaties maar hoort op de achtergrond al 'Capturing A' of iets in die trant. Het spel is dan nog niet begonnen.
Cooper is goud sinds gisteren. Nu met automaton bezig. Heb er al drie goud. En voor Diamond ar kan ik ene overslaan omdat de Cooper goud is e. De itra burst ga ik lekker overslaan denk ik.Gundogan schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 09:37:
[...]
Volgens mij heeft de Cooper nog de oude muzzle flash effecten, de rest is na de beta geupdated naar minder muzzle flash effecten.
In Vanguard lijkt je wel minder beloond te worden voor de objective dan in Modern Warfare, want vaak heb ik een stuk meer Captures dan de anderen in domination en alsnog sta ik onderaan of in het midden. Echt jammer dat je niet beloond word voor de objective ..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Wat zijn objectives?G_Dragon schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 13:40:
In Vanguard lijkt je wel minder beloond te worden voor de objective dan in Modern Warfare, want vaak heb ik een stuk meer Captures dan de anderen in domination en alsnog sta ik onderaan of in het midden. Echt jammer dat je niet beloond word voor de objective ..

/sarcasm off
Ik heb al jaren geen potje nagedacht over objectives in spellen als COD of BF en ik denk met mij meer dan de helft van de playerbase ook.
Bij de Domination is de objective A,B,C en punten scorendindr schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 13:46:
[...]
Wat zijn objectives?![]()
![]()
/sarcasm off
Ik heb al jaren geen potje nagedacht over objectives in spellen als COD of BF en ik denk met mij meer dan de helft van de playerbase ook.
Hahahaha lang ook van ons een zeer grote frustratie, maar objective play is hetgeen wat de meerderheid van COD players NIET wil of doet.G_Dragon schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 13:40:
Enkel K/D of E/D telt, dat is al.. Dus probeer objective te spelen, en kijk wat de rest doet. Als niemand de moeite doet, dan ik ook niet en verliezen we die pot maar.
Scheelt een hoop frustratie.
Never ever financial advice...
Ik speel altijd voor de objectives ... jammer dat je soms ziet dan mensen dan domination spelen als een potje TDM om makkelijker kills te halen (bij de mensen die wel voor de vlag gaan, easy target).
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Thnx, zal het is in de gaten gaan houden komende tijd.Gundogan schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 09:37:
[...]
Volgens mij heeft de Cooper nog de oude muzzle flash effecten, de rest is na de beta geupdated naar minder muzzle flash effecten.
Idem! Ik ga juist altijd vol voor de winst (objective). Als ik dan aan het eind een opmerking plaats: ez pz. Dan krijg ik vaak feedback over mijn KDrenzo4000 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 14:38:
Ik speel altijd voor de objectives ... jammer dat je soms ziet dan mensen dan domination spelen als een potje TDM om makkelijker kills te halen (bij de mensen die wel voor de vlag gaan, easy target).
Mee eens, je zou een soort gelijk systeem moeten maken als het AFK kick systeem maar dan om te kijken of er mensen over 3 potjes 0 tot 2 keer maar capturen. Zodat je die kan weren van Dominationrenzo4000 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 14:38:
Same here.. en dan is het lastig om een KD te halen van 3 kan ik je zeggenrenzo4000 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 14:38:
Als je positief (>1) speelt is het al heel wat.
Speel ook domination alleen. En wordt ook veel afgeknald omdat ik alleen de b vlag pak. Dus als ik zie dat mijn random team maten de moeite niet doen om vlaggen te nemen doe ik ook geen moeite meer. Dan ga ik alleen voor de kills. Heb zelf ook maar kd van 1 rond. Is al moeilijk met de sbmm. En ook omdat ik met veel verschillende wapens speel. Niet zoals de meesten alleen spelen met stg of automaton enz...G_Dragon schreef op woensdag 15 december 2021 @ 08:17:
[...]
Mee eens, je zou een soort gelijk systeem moeten maken als het AFK kick systeem maar dan om te kijken of er mensen over 3 potjes 0 tot 2 keer maar capturen. Zodat je die kan weren van Domination
Net spel gekocht en alles klaar. Liggen de servers eruit. Dus nog niet starten met spelen voor mij
Bij mij werkt het ondertussen weer.jaydenjarno schreef op woensdag 15 december 2021 @ 16:50:
Net spel gekocht en alles klaar. Liggen de servers eruit. Dus nog niet starten met spelen voor mij
Zijn de wapens ook aangepast in mp of enkel in warzone. Want volgens mij is de automaton iets minder denk ik
Gisteren op Das House had iemand in mijn team een nuke... 
EDIT: Ik had die nieuwe Cooper Carbine binnen 2 dagen max level
[ Voor 37% gewijzigd door G_Dragon op 16-12-2021 08:24 ]
Heb er ook ene gehaald. Maar niet op das haus. Op decoy lolG_Dragon schreef op donderdag 16 december 2021 @ 08:11:
6gb gehad op ps 5. Kerstchallenges season one challenges. Fixes and bugs en vooral wapen aanpassingen
CoD Vanguard update 1.09 patch notes
Holiday Events:Festive Fervor
- From fighting Krampus and hunting down Elf Team Six to getting plenty of holiday gifts and Bundles, Festive Fervor is here to spread plenty of cheer across Call of Duty: Vanguard, Call of Duty: Warzone Pacific, Call of Duty: Mobile, and more. Plus: Call of Duty Endowment’s involvement in the 2021 Jingle Jam.
Elf Team Six
- Make your list of squadmates and check those corners twice: Festive Fervor is coming to Call of Duty with plenty of holiday surprises for both the naughty and nice.
- Festive Fervor will take over several Call of Duty experiences, including Call of Duty: Vanguard and Warzone Pacific, with limited-time modes, events, rewards, and features up to the New Year along with plenty of discounts on classic Bundle and new holiday-themed offerings.
Krampus
- Outside of that limited-time mode, Operators can also earn Killstreaks through seeking and destroying the elite Elf Team Six.
- Hidden around Vanguard’s Multiplayer maps, Elf Team Six are ready to roast Operators like chestnuts on an open fire if they aren’t found before they disappear.
- Operators who take down these Elf Team Six members will earn match score and Killstreak progress, a small gift that could help give your enemies something far worse than coal in their stockings.
Weapon Balancing:
- The folk horror figure Krampus is coming to Vanguard, appearing during Multiplayer matches and targeting whoever has the least impressive objective score, such as a pathetic Hardpoint time or a disgracefully low number of Domination captures.
Kar98k & Type 99Top Break
- When using a lower caliber magazine, these weapons will now retain the ability for One-Shot-Kills when landing chest shots
Gorenko Anti-Tank Rifle
- No longer reduces damage, but range reduction increased
Attachments:
- The default scope will no longer heavily obscure player vision when meleeing with the bayonet
General
- Melee range has been reduced for Bayonet when Reach Kit Perk is applied
Challenges:
- Riot Shield now blocks front-facing damage and bullets will not penetrate
- The Firefight Blueprint has been fixed to remove light coming from the front end of the barrel and parts of the optic
- Kar98K Hunter incentive skin no longer causes the gun to aim down the iron sights instead of the attached scope
- Top Break muzzles no longer jump on reload
- Corrected Loadouts using 7 Round Mags so the total ammo count is divisible by 7
- Addressed multiple issues with charms in a QOL pass
- Weapon animations have been polished and some glitches have been resolved
Camos:
- Panzerfaust Challenge has been changed from destroying aerial streaks to longshot kills
Double BarrelAssault Rifle Alpha
- Corrected wording in the Death Artist Challenge to say “16 Gauge Mag” instead of “12 Gauge Mag”
M1 Garand
- Camos now show proper progression
Cross-progression
- Camos now show proper progression
Killstreaks:
- Master Ribbons data from Cold War will now be imported and reflected in Vanguard
- Getting kills in Warzone now counts toward challenges in Vanguard
Mortar BarrageMaps:
- Increased damage dealt by the Mortar Barrage Flare
- Mortar Barrage has been tweaked to make deployment less difficult
ParadiseRadar
- Fixed several out-of-map exploits
- Fixed instances of unnatural hitching when jumping against ramped walls
Desert Siege
- Fixed issue which made some doors indestructible
- Fixed out-of-map spawns and exploits
Bocage
- Spawn tuning to reduce instances of spawning close to enemies
- Fixed a rendering issue that resulted in intense fog for some players
- Blinking texture issues have been fixed in several locations
Red Star
- Bullet penetration issues for certain walls have been fixed
- MK2 Frag Grenade blast radius no longer affects players who should be protected by walls
Berlin
- Fixed a bug that resulted in lighting effects following the player like a spotlight around the map
Numa Numa
- Distracting and graphically incorrect shadows no longer appear under light fixtures
Gavutu
- Removed invisible geo in Numa Numa that blocked bullets midair
Demanysk
- Fixed an issue in which an invisible wall remained after it was destroyed
Modes:
- Demolition and Tactician Perks now operate as intended
- Sub Pens, Castle, Oasis, Das Haus
- Fixed out-of-map exploits
ControlChampion Hill
- Control is now live!
Stability
- Players will no longer crash out of Champion Hill Duos, resulting in the closure of the entire game
- Players can now access Scoreboard and Spectate Mode
Seasonal Challenges
- Using Daniel’s alternative skin will no longer crash the game
UI/UX
- Progression for Seasonal Challenges is now visible, active, and tracking
Campaign
- Users will no longer get errors saying they don’t have Crossplay permission when attempting to add other consoles to a party.
- Flairs now appear with every Prestige level-up, and XP bars should reflect Prestige progression.
- Duplicate Prestige icons have been fixed.
- Fixed a progression blocker in the Lady Nightingale level caused by an unresponsive character.
Ik blijf het irritant vinden al dat sleutelen aan de wapens, tenzij er een met kop en schouders boven de rest staat, zoals bijvoorbeeld eerder de DMR of de Grau. Nu moet je maar de hele tijd van wapen blijven wisselen en constant grinden om een nieuw wapen te levelen omdat de andere niet meer lekker schiet. In het eerste seizoen was het nog wel leuk, maar nu haalt het wel een beetje de lol eraf
Ik vind het vooral heel jammer om te zien dat bij Kill Confirmed medespelers een enemy pointblank/dichtbij killen en dan vlak langs de dogtag hun weg vervolgen. Hoeveel moeite is het om die even mee te pakken?G_Dragon schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 13:40:
Dat je op een lange afstand iemand killt en dan niet voor de dogtag gaat, ja ok, logisch. Maar als je er praktisch naast staat...
Doe ik ook, wil dat het potje langer duurtAomi schreef op donderdag 16 december 2021 @ 11:34:
[...]
Ik vind het vooral heel jammer om te zien dat bij Kill Confirmed medespelers een enemy pointblank/dichtbij killen en dan vlak langs de dogtag hun weg vervolgen. Hoeveel moeite is het om die even mee te pakken?![]()
Dat je op een lange afstand iemand killt en dan niet voor de dogtag gaat, ja ok, logisch. Maar als je er praktisch naast staat...
Ook als je met 20-30 achter staat?Beavbusi schreef op donderdag 16 december 2021 @ 12:02:
[...]
Doe ik ook, wil dat het potje langer duurt

Dat ik gisteren ook ineens halverwege het potje ... zaten we dan in dezelfde pot wellichtG_Dragon schreef op donderdag 16 december 2021 @ 08:11:
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Inderdaad is echt wel kut.Steven030 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 11:29:
Ik blijf het irritant vinden al dat sleutelen aan de wapens, tenzij er een met kop en schouders boven de rest staat, zoals bijvoorbeeld eerder de DMR of de Grau. Nu moet je maar de hele tijd van wapen blijven wisselen en constant grinden om een nieuw wapen te levelen omdat de andere niet meer lekker schiet. In het eerste seizoen was het nog wel leuk, maar nu haalt het wel een beetje de lol eraf
Denk dat het voornamelijk komt omdat ze op voorhand de recoil niet getest hebben ofzo.
Heb de Automaton en STG voor de update eens getest door op een muur te schieten(warzone) en die dingen gingen gewoon niet omhoog zonder dat ik mijn rechterjoystick vasthad.
Haha zou kunnen, het was bijna aan het eind van een potje dominationrenzo4000 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 12:13:
[...]
Dat ik gisteren ook ineens halverwege het potje ... zaten we dan in dezelfde pot wellicht?
Mee eens,Steven030 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 11:29:
Wij doen met kill confirmed express geen tags verzamelen om de ronde zo lang mogelijk door te laten lopen. Eindresultaat is altijd een loss maar scoreboard laat de carnage zien. Memes en leuk om te trollen met vrienden. Maar als je solo speelt met andere spelers, heel irritant ja.Aomi schreef op donderdag 16 december 2021 @ 11:34:
[...]
Ik vind het vooral heel jammer om te zien dat bij Kill Confirmed medespelers een enemy pointblank/dichtbij killen en dan vlak langs de dogtag hun weg vervolgen. Hoeveel moeite is het om die even mee te pakken?![]()
Speel dan toch gewoon TDM??dindr schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:34:
[...]
Wij doen met kill confirmed express geen tags verzamelen om de ronde zo lang mogelijk door te laten lopen. Eindresultaat is altijd een loss maar scoreboard laat de carnage zien. Memes en leuk om te trollen met vrienden. Maar als je solo speelt met andere spelers, heel irritant ja.
Bestaat er geen team deathmatch meer ofzo?dindr schreef op donderdag 16 december 2021 @ 14:34:
[...]
Wij doen met kill confirmed express geen tags verzamelen om de ronde zo lang mogelijk door te laten lopen. Eindresultaat is altijd een loss maar scoreboard laat de carnage zien. Memes en leuk om te trollen met vrienden. Maar als je solo speelt met andere spelers, heel irritant ja.
Waarom een objective playlist kiezen om vervolgens geen objective te spelen?
Ga je bij een racegame ook langzaam rijden zodat de race langer duurt?
Potjes duren daardoor langer.Aomi schreef op donderdag 16 december 2021 @ 15:29:
[...]
Bestaat er geen team deathmatch meer ofzo?
Mag je van je vrouw maar 3 potjes per dag spelen?
Wanneer begint die kerstgekte dan? Heb namelijk nog steeds dezelfde playlists en geen kerst thema of iets in het menu van Multiplayer.. 
Net wel een update van 6GB gehad
Net wel een update van 6GB gehad
Niet ragequitten danAomi schreef op donderdag 16 december 2021 @ 15:40:
[...]
Mag je van je vrouw maar 3 potjes per dag spelen?
Maar objective potjes oprekken om zo meer kills en killstreaks te halen is al gemeengoed sinds Modern Warfare 2.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Dus daarom vern*uk je de game van een ander maar?
Duren te kort als je veel kills maakt. Anders sta je met 2 minuten weer naar een MVP scene te kijken.Aomi schreef op donderdag 16 december 2021 @ 15:29:
[...]
Bestaat er geen team deathmatch meer ofzo?
Helaas hebben we geen custom servers meer waar je tickets kunt instellen!
Shipmass 24/7 zeker
Tripple XP weer zag ik net voorbij komen.
Net een token genomen en idd toen de xp icons extra in beeld.Chelseamarre123 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 19:51:
[...]
Shipmass 24/7 zeker
Tripple XP weer zag ik net voorbij komen.
Behoorlijk wat stability issues vandaag..
Zelfs het main menu hakkelt - en het lukt me niet om samen met een maat van me te spelen.
Zelfs het main menu hakkelt - en het lukt me niet om samen met een maat van me te spelen.
Wat een lag de hele avond (PS5).
Die Mortar fix heeft t probleem alleen maar erger gemaakt lol.
Krijg nu bijna overal de melding dat ik under cover sta en dus niet in kan roepen. En vaak na het gooien blijkt dat ie niet gegooid is en kan ik m in dat leven niet opnieuw gooien?
En na een succesvolle worp heb je die schijf ineens weer kort vast.
Je zou toch zeggen dat ze dit soort zaken testen van te voren? Mijn god wat slecht.
Krijg nu bijna overal de melding dat ik under cover sta en dus niet in kan roepen. En vaak na het gooien blijkt dat ie niet gegooid is en kan ik m in dat leven niet opnieuw gooien?
Je zou toch zeggen dat ze dit soort zaken testen van te voren? Mijn god wat slecht.
Vreemde update. Mijn kill/death ratio is ineens 3/10e hoger. En er lijkt een nieuwe map bij te zijn gekomen (Casablanca) en steeds als ik die wil laden dan loopt het spel vast..
Dat zou je verwachten idd..Aomi schreef op donderdag 16 december 2021 @ 23:02:
Ik leg alleen uit waarom hij het doet, ik zeg niet dat ik het zelf doe.. Hell, ik speel dit spel niet eens meer.kazzzdafke schreef op donderdag 16 december 2021 @ 17:53:
[...]
Welke AR moet ik nu weer pakken nu mn laser (automaton) is generfed?
Gebruik die killstreak nooit. Je moet eens proberen mikken als dat ding afgaat lol....Aomi schreef op donderdag 16 december 2021 @ 23:02:
Nieuwe map nog niet gehad lol. Wel veel lag en party problemen sinds gisteren op ps5Bao_mi1 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 23:31:
Vreemde update. Mijn kill/death ratio is ineens 3/10e hoger. En er lijkt een nieuwe map bij te zijn gekomen (Casablanca) en steeds als ik die wil laden dan loopt het spel vast..
Is die in mp ook generfdHertogJack schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 09:41:
Welke AR moet ik nu weer pakken nu mn laser (automaton) is generfed?
Al dat geklaag over mensen die niet voor de objectives gaan, als je dit merkt tijdens een potje dan leave je toch of speel met teammaten die dat ook doen.kazzzdafke schreef op donderdag 16 december 2021 @ 17:53:
[...]
Ik speel zo veel mogelijk wel voor objectives maar als ik als single player zie dat niemand dit doe ga ik dit ook niet in mijn ééntje doen uiteraard.
Ik vind het ook irritant dat je zo weinig beloond wordt als je wél voor de objectives gaat. Daar zou bijvoorbeeld meer XP tegenover moeten staan, en minder voor kills. En als dan ook nog eens iemand die precies niet voor de objectives is gegaan uitgeroepen wordt tot MVP..... Onbegrijpelijk en iets dat mis is met de huidige CoD'sdonvalentino schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 11:25:
[...]
Al dat geklaag over mensen die niet voor de objectives gaan, als je dit merkt tijdens een potje dan leave je toch of speel met teammaten die dat ook doen.
Ik speel zo veel mogelijk wel voor objectives maar als ik als single player zie dat niemand dit doe ga ik dit ook niet in mijn ééntje doen uiteraard.
Nicee! misde de playlist update gisteravond al na de update van Vanguard.
Helemaal mee eens, kan me herinneren dat je in vroegere cods wel meer beloond werd door b.v. meer punten te krijgen zodat je score streaks sneller behaald werden bijvoorbeeld.Steven030 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 11:32:
[...]
Ik vind het ook irritant dat je zo weinig beloond wordt als je wél voor de objectives gaat. Daar zou bijvoorbeeld meer XP tegenover moeten staan, en minder voor kills. En als dan ook nog eens iemand die precies niet voor de objectives is gegaan uitgeroepen wordt tot MVP..... Onbegrijpelijk en iets dat mis is met de huidige CoD's
Maar nu ze met kill streaks werken gaat dit niet, of er moet weer een perk komen dat je scorestreaks kan halen ipv kill streaks.
Ook weer double xp (wapens levelen operator, alles) zag ik gister?G_Dragon schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 12:01:
[...]
Nicee! misde de playlist update gisteravond al na de update van Vanguard.
Ook de Battlepass?donvalentino schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 13:04:
[...]
Ook weer double xp (wapens levelen operator, alles) zag ik gister?
Dat is waar, maar ik meen me te herinneren dat een objective zoals een domination vlag captureren vroeger ook wel eens als een kill telde in je killstreak, Kan het ook mis hebben hoordonvalentino schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 13:03:
[...]
Helemaal mee eens, kan me herinneren dat je in vroegere cods wel meer beloond werd door b.v. meer punten te krijgen zodat je score streaks sneller behaald werden bijvoorbeeld.
Maar nu ze met kill streaks werken gaat dit niet, of er moet weer een perk komen dat je scorestreaks kan halen ipv kill streaks.
Weet iemand dit? Als dat niet zo is zou top zijn.
Das Haus weg?
[ Voor 6% gewijzigd door kazzzdafke op 17-12-2021 14:14 ]
Wat hebben ze met shipment gedaan. Ziet er niet uit
Ik zou zeggen, probeer het gewoon.HertogJack schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 13:42:
[...]
Weet iemand dit? Als dat niet zo is zou top zijn.
En ik snap dat het jammer is wanneer je favoriete (overpowered) wapen wordt generft, maar voor de lange termijn is een goede balans toch wel wenselijk.
Is nog te spelen in Shipment Shipmass Das Dome ofzo….?
Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻
Ik krijg Vanguard niet goed geïnstalleerd op m'n PS5. De installatie is ca 78gb en op basis van ervaringen Modern Warfare op m'n PS4 vermoed ik dat de add-ons niet geïnstalleerd zijn. Want als ik op het startscherm op Vanguard ga staan en dan via opties op "Gamecontent beheren" klik, zie ik ook geen geïnstalleerde add-ons. Op youtube filmpjes zie ik daar wel "Campain I" ect staan.
Heeft iemand de gouden tip? Wordt er inmiddels vrij chagrijnig van
Heeft iemand de gouden tip? Wordt er inmiddels vrij chagrijnig van

Campaign uitgespeeld kort en krachtig. Wel mooi verhaal en heel mooi van beeld op ps5
Ik heb gisteren de Cooper Carbine vrijgespeeld en hem in een ruk door unlocked tot level 70. Wat een wapen is dat zeg. Ook alle challenges voor het event vrijgespeeld. Is er iets van een userlist voor PSN spelers in dit topic? Ik speel zelf op PS5.
Heeft iemand op de Series X / S zijn nat type al open weten te krijgen bij Vanguard? Bij Xbox zelf is mijn NAT wel gewoon open en heb ik de ports allemaal goed staan in mijn modem.
Zijn de vlaggen verdwenen in domination of let ik niet goed op lol
Daarjuist op radar twee shields van mijn eigen team op de trap ge weet wel. Naar boven gaan onmogelijk. Van uw team moet ge het hebben e
Ik niet. Bij mij staat ook alles goed.G_Dragon schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 14:41:
Heeft iemand op de Series X / S zijn nat type al open weten te krijgen bij Vanguard? Bij Xbox zelf is mijn NAT wel gewoon open en heb ik de ports allemaal goed staan in mijn modem.
Wat is die dubbel xp op alles handig! Ben dit weekend al bijna voor de 3e keer prestige en heb al 5 wapens op level 70 weten te krijgen, zojuist de laatste keer Krampus gedood waardoor ik die blueprint nu ook heb unlocked.
Genieten dit!
LET OP: koop de Bioluminescence’ MP40 Blueprint niet, want hij is compleet anders dan beloofd word en de tracer bullets werken ook niet.
Genieten dit!
LET OP: koop de Bioluminescence’ MP40 Blueprint niet, want hij is compleet anders dan beloofd word en de tracer bullets werken ook niet.
![]() | ![]() |
[ Voor 67% gewijzigd door G_Dragon op 19-12-2021 02:13 ]
Oke thanks! Ik lees op het internet dat dit een Series X|S probleem is..NotSoSteady schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 23:41:
[...]
Ik niet. Bij mij staat ook alles goed.
Jazeker, er is een tweakers clan genaamd. Tweakers VanguardLizardz schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 12:36:
Ik heb gisteren de Cooper Carbine vrijgespeeld en hem in een ruk door unlocked tot level 70. Wat een wapen is dat zeg. Ook alle challenges voor het event vrijgespeeld. Is er iets van een userlist voor PSN spelers in dit topic? Ik speel zelf op PS5.
We zijn nu al met 37, je kan gerust joinen
Sommige spelers doen zelf de moeite niet om de thuis vlag te nemen gewoon de hele match neerliggen
Mij lijkt sleight of hand niks te doen.
Heb het op wat lmgs gebruikt maar hij lijkt niet sneller te reloaded ?
Nee klopt. Ben de bar aant doen longshots op hardcoreChelseamarre123 schreef op zondag 19 december 2021 @ 18:59:
Mij lijkt sleight of hand niks te doen.
Mega irritant inderdaad, af en toe echt moeilijk oriënteren welk deel ik van de map nu ben hahaChelseamarre123 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 15:25:
Wat hebben ze met shipment gedaan. Ziet er niet uit