Dit Automaton is naar mijn inzien een beetje OP. Dat ding is echt krankzinnig. Ik heb hem helemaal vol (als in, alle challenges en level 70) en met de juiste attachments heeft dat ding nagenoeg geen recoil, schiet snel (zorgt voor flinch bij tegenstander) en heeft een bereik van hier tot Tokyo. Ik gebruik die lenghtened ammo ofzo en ik win regelmatig 1 op 1 gevechten met snipers aan de andere kant van de map. Door de hoge fire rate en de flink kunnen zen niet schieten.G_Dragon schreef op maandag 22 november 2021 @ 11:49:
[...]
Met de Automaton heb ik zelf nog niet veel gespeeld, heb hem wel al een tijdje want was binnen een week prestige level 1 dus had vrij snel alle wapens vrijgespeeld. Had ook binnen 2 weken bijna alle operators, moet alleen nog 25 Finishing moves maken ( zit op 15 ) om de laatste operator vrij te spelen. Had op zich dit weekend wel een aantal wapens willen levelen, maar helaas te laat achter de dubbel xp.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X