Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:33

OMD

G_Dragon schreef op maandag 22 november 2021 @ 11:49:
[...]

Met de Automaton heb ik zelf nog niet veel gespeeld, heb hem wel al een tijdje want was binnen een week prestige level 1 dus had vrij snel alle wapens vrijgespeeld. Had ook binnen 2 weken bijna alle operators, moet alleen nog 25 Finishing moves maken ( zit op 15 ) om de laatste operator vrij te spelen. Had op zich dit weekend wel een aantal wapens willen levelen, maar helaas te laat achter de dubbel xp.
Dit Automaton is naar mijn inzien een beetje OP. Dat ding is echt krankzinnig. Ik heb hem helemaal vol (als in, alle challenges en level 70) en met de juiste attachments heeft dat ding nagenoeg geen recoil, schiet snel (zorgt voor flinch bij tegenstander) en heeft een bereik van hier tot Tokyo. Ik gebruik die lenghtened ammo ofzo en ik win regelmatig 1 op 1 gevechten met snipers aan de andere kant van de map. Door de hoge fire rate en de flink kunnen zen niet schieten.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erazer33
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-09 13:13
OMD schreef op maandag 22 november 2021 @ 12:50:
[...]

Dit Automaton is naar mijn inzien een beetje OP. Dat ding is echt krankzinnig. Ik heb hem helemaal vol (als in, alle challenges en level 70) en met de juiste attachments heeft dat ding nagenoeg geen recoil, schiet snel (zorgt voor flinch bij tegenstander) en heeft een bereik van hier tot Tokyo. Ik gebruik die lenghtened ammo ofzo en ik win regelmatig 1 op 1 gevechten met snipers aan de andere kant van de map. Door de hoge fire rate en de flink kunnen zen niet schieten.
Datzelfde heb ik met de BAR.
Één van de attachement geeft hem n hogere fire rate (of de ammo, of de loop, weeet t niet zeker meer).
Ik heb er niet eens n scope op zitten, maar de Mk 8 (oid).

T was n handige setup voor 1 van de camo challenges (long-range kills, met 3 specifieke attachments), en dat beviel wel.

En over shipment gesproken.
Sommige veranderingen vind ik wat minder tov de oudere versies.
Maar wat ik wel tof vind, is dat je ook (tijdelijk) buiten de map om de containers heen kan.

[ Voor 9% gewijzigd door erazer33 op 22-11-2021 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deckard_BR21
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-06-2023
Voor die care package mogen ze ook wel een fix maken, dat ding gaat alle kanten op. Paar keer al gehad dat op Eagle's Nest hij van de berg stuitert 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

erazer33 schreef op maandag 22 november 2021 @ 12:55:
[...]

Datzelfde heb ik met de BAR.
Één van de attachement geeft hem n hogere fire rate (of de ammo, of de loop, weeet t niet zeker meer).
Ik heb er niet eens n scope op zitten, maar de Mk 8 (oid).

T was n handige setup voor 1 van de camo challenges (long-range kills, met 3 specifieke attachments), en dat beviel wel.

En over shipment gesproken.
Sommige veranderingen vind ik wat minder tov de oudere versies.
Maar wat ik wel tof vind, is dat je ook (tijdelijk) buiten de map om de containers heen kan.
Dat heb ik weet wat minder. De BAR vind ik echt bar slecht (you see what i did there :+ )
Maar dat zal dus alleen aan het begin zijn, kwam er niet doorheen. Ga hem toch weer is proberen :)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 14:59
donvalentino schreef op maandag 22 november 2021 @ 11:30:
afgelopen weekend m'n eerste nuke gehaald, beetje jammer dat je geen emblem o.i.d. hier voor krijgt O-) :P
Super man. Ik ook ene . Maar waren serieuze noobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Aomi schreef op maandag 22 november 2021 @ 12:46:
[...]

TL;DR: amper vernieuwing, speelt goed, blijft (voorlopig) uitdagend maar verrast je nergens
Dit. En met je eens dat Patrol echt een leuke nieuwe speelwijze is. Maps zijn uitdagend en afwisselend, wel lastig om sniperrifles en marksman rifles te levelen in de chaotische maps. Kan niet echt lekker plekjes vinden om rustig mijn kans af te wachten. De maps zijn "druk" in de zin van, weinig grote open ruimte.
Wat het spelen overigens wel weer ten goede komt voor de andere wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
OMD schreef op maandag 22 november 2021 @ 13:15:
[...]

Dat heb ik weet wat minder. De BAR vind ik echt bar slecht (you see what i did there :+ )
Maar dat zal dus alleen aan het begin zijn, kwam er niet doorheen. Ga hem toch weer is proberen :)
Als ie max level is. Is tem super. De Owen gun is echt bar slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Prosac schreef op maandag 22 november 2021 @ 13:27:
[...]

Dit. En met je eens dat Patrol echt een leuke nieuwe speelwijze is. Maps zijn uitdagend en afwisselend, wel lastig om sniperrifles en marksman rifles te levelen in de chaotische maps. Kan niet echt lekker plekjes vinden om rustig mijn kans af te wachten. De maps zijn "druk" in de zin van, weinig grote open ruimte.
Wat het spelen overigens wel weer ten goede komt voor de andere wapens.
Oasis Berlin redstar en demyansk zijn goed om te snipen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Wolverine9000 schreef op maandag 22 november 2021 @ 13:28:
[...]

Oasis Berlin redstar en demyansk zijn goed om te snipen
Redstar misschien ja, maar in die andere maps vind ik dat eigenlijk nog wel tegenvallen. Maar misschien ken ik de maps nog onvoldoende.
Ik vond in MW de maps vaak wel net wat geschikter voor sniper/marksman rifles. Shoothouse en Euprathes bridge waren bv wel relatief klein, maar boden voor elk wat wils.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Prosac schreef op maandag 22 november 2021 @ 13:32:
[...]

Redstar misschien ja, maar in die andere maps vind ik dat eigenlijk nog wel tegenvallen. Maar misschien ken ik de maps nog onvoldoende.
Ik vond in MW de maps vaak wel net wat geschikter voor sniper/marksman rifles. Shoothouse en Euprathes bridge waren bv wel relatief klein, maar boden voor elk wat wils.
Goed zoeken zou ik zeggen. Ps de daken en kerktoren in de map demaynsk zijn ideaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Wolverine9000 schreef op maandag 22 november 2021 @ 13:58:
[...]

Goed zoeken zou ik zeggen. Ps de daken en kerktoren in de map demaynsk zijn ideaal.
Ja of eigk zou er nog een extra gamemode moeten komen met large mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 15:46
Ik gebruik das hause om mijn sniper te levelen. 1.35 of 1.5 scope erop en ADS attachments erop en knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:52
erazer33 schreef op maandag 22 november 2021 @ 12:26:
[...]

Qua gameplay: zeer grote mate hetzelfde.
Wat wel nieuw is: er kan een hoop kapot. Vooral houten en (met mindere mate) bakstenen bouwsels.

Qua wapens: Meer opties om je wapen te tunen. Elk wapen heeft 10 slots voor modificaties.
Hierdoor worden de grenzen tussen wapen vager.
Een shotgun kan je bijvoorbeeld zo afstellen dat ie speelt als een sniper rifle.
Een smg/ar kan je zo afstellen dat het speelt als een marksman rifle.

Qua maps: bij launch waren er 16 nieuwe maps, en sinds kort is de "oude & vertrouwde" shipment toegevoegd
(tussen quotes omdat de map wel aangepast is)

Edit: Typo
Sinds enkele weken/maanden zijn we Cold War beu gespeeld. Door de BF-flop zijn er dan terugegaan naar Vanguard en ze zijn er laaiend enthousiast over maar ikzelf snap niet zo goed waarom als het, zoals vaak, het eigenlijk dezelfde game zowat is. Ik herinner mij nog wel met modern warfare en warzone, dat het écht anders speelde en ik ook was mee veranderd.

Maar met deze snap ik dan niet waarom ze zo enthousiast zijn van deze versie terwijl ze tot vorige week Cold war niet meer aanraakten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 06-09 03:43
pina schreef op maandag 22 november 2021 @ 16:18:
[...]

Sinds enkele weken/maanden zijn we Cold War beu gespeeld. Door de BF-flop zijn er dan terugegaan naar Vanguard en ze zijn er laaiend enthousiast over maar ikzelf snap niet zo goed waarom als het, zoals vaak, het eigenlijk dezelfde game zowat is. Ik herinner mij nog wel met modern warfare en warzone, dat het écht anders speelde en ik ook was mee veranderd.

Maar met deze snap ik dan niet waarom ze zo enthousiast zijn van deze versie terwijl ze tot vorige week Cold war niet meer aanraakten |:(
Ik heb zelf Cold War best veel gespeeld (wel voornamelijk nuketown) dus ik kan niet voor iedereen spreken, maar bij Cold War werd ik gewoon knettergek van alle longrange kills die er constant gemaakt werden, en dan vooral door snipers, LMGS en wapens als de DMR. Dit zoog al het plezier uit het spel voor mij. Daarnaast voelde alles gewoon wat sloom aan. Het schieten, het bewegen, geen idee hoe ik het moet omschrijven maar MW en Vanguard spelen gewoon veel soepeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Werkt de cod eigenlijk. Krijg steeds error

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-09 20:40
pina schreef op maandag 22 november 2021 @ 16:18:
[...]

Dit heeft te maken met de engine. Mw2019 was een complete overhaul, vernieuwing die ze echt nodig hadden. Met Cold War is er weer en stap achteruit gezet, CW draait namelijk op een oude engine.

Met Vanguard zitten we weer op de MW2019 engine wat dus gewoon best lekker loopt en voelt op alle platformen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erazer33
Voor de verandering, een (soort van) positieve bug (?)

Ik ben bezig met het levelen van mn 2e shotgun.
Hij is nog niet eens max, en ik heb de golden camo al vrijgespeeld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k7uErwzlFgRYMYV5cukKzGT4nFk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/J5LKZ6kVhO44t4M6CoO9DpJ8.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
erazer33 schreef op maandag 22 november 2021 @ 17:49:
Voor de verandering, een (soort van) positieve bug (?)

Ik ben bezig met het levelen van mn 2e shotgun.
Hij is nog niet eens max, en ik heb de golden camo al vrijgespeeld.

[Afbeelding]
Haha ik haal de firing bomber. En krijg hem twee drie keer achter elkaar zonder iets te moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:53

MazeWing

The plot thickens...

Sinds gisteren een nieuwe muismat (Razer Strider) en een ander toetsenbord (Razer Huntsman V2 TKL met optical red switches) en die avond ook wat Vanguard gespeeld en ik was echt merkbaar beter dan de voorgaande keren (Toen nog met een Logitech G915 en normale XXL stoffen muismat van Amazon). Op 1 of andere manier wist ik veel gerichter te schieten en wist ik de muis precies daar te stoppen waar ie hoort te stoppen.

Geen idee of het materiaal echt verschil maakt of dat het grotendeels placebo is, maar het was een groter verschil dan ik op voorhand had verwacht.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

denk je even lekker shipment/ das hause te kunnen spelen gisterenavond, is de playlist weer aangepast |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:15

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
donvalentino schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 08:04:
denk je even lekker shipment/ das hause te kunnen spelen gisterenavond, is de playlist weer aangepast |:(
Nooo! Is shipment weer weg? :|

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erazer33
G_Dragon schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 09:03:
[...]

Nooo! Is shipment weer weg? :|
Shipment niet, enkel de playlist met specifiek de map.

Gisteren zijn de playlists geupdate: 1tje met "kleine" maps, en 1 met de grote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 15:04
Tsja, bij Modern Warfare werden ook continu playlists weggehaald. Bij Cold War bleef Nuketown 24/7 gelukkig als optie ertussen staan. Maar goed Shipment is natuurlijk echt een dikke XP farm, misschien vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 14:11

Kju

Er is nu wel een small maps playlist (ben de naam kwijt). Dat is op zich ook prima en je hebt meer variatie.

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
Vind alleen die Numa Numa map die ertussen zit echt verschrikkelijk. Denk met name door de vele hoogteverschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
erazer33 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 09:05:
[...]

Shipment niet, enkel de playlist met specifiek de map.

Gisteren zijn de playlists geupdate: 1tje met "kleine" maps, en 1 met de grote.
Zit Shipment dan wel tussen de kleine maps? Ik ben m gister niet tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erazer33
Alexknl schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 09:19:
Vind alleen die Numa Numa map die ertussen zit echt verschrikkelijk. Denk met name door de vele hoogteverschillen.
Ja, idd. Numa Numa vind ik niet echt passen tussen de andere kleine maps (vandaar ook de quotes ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erazer33
Jopio schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 09:25:
[...]

Zit Shipment dan wel tussen de kleine maps? Ik ben m gister niet tegen gekomen.
Ik heb m gisteren wel gespeeld, maar nu ik er over nadenk weet ik niet zeker meer of dat voor of na de update van de playlists was 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alexknl
erazer33 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 09:31:
[...]

Ja, idd. Numa Numa vind ik niet echt passen tussen de andere kleine maps (vandaar ook de quotes ;) )
Altijd als ik deze map zie
numa numa yay, numa numa numa yay *O*
YouTube: O-Zone - Dragostea Din Tei [Official Video]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:30
Alexknl schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 09:59:
[...]

Thanks, nu heb ik dat iedere keer, ik zat er niet bij na te denken maar nu lukt het niet meer anders.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 21:36

UTADDICT

NERF

[...]

Ennnnnnnn bedankt ;w

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
[...]

Haha, ik ben vergeten hoe dat liedje gaat, en klik je linkje dus ook gewoon niet aan :9 :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Soms schiet ik een magazijn van 30 kogels volledig leeg. Envol op zijn lijf. Niet dood . Die persoon draait zich om en ik ben met een paar kogels dood. Soms snap ik er niets van. Season one week uitgesteld´ hopelijk omdat ze alles gaan fixen e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Ik heb sinds kort een probleem dat wanneer ik een potje join ineens mijn FOV terug naar 60 schiet ofzo, ineens weer heel erg ingezoomed ondanks dat de FOV setting wel op b.v. 100 staat.

Dit probleem is wel weer opgelost als ik een ander potje join maar toch, mogelijk ook iets van een bug ofzo?
(ps5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
donvalentino schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 15:18:
Ik heb sinds kort een probleem dat wanneer ik een potje join ineens mijn FOV terug naar 60 schiet ofzo, ineens weer heel erg ingezoomed ondanks dat de FOV setting wel op b.v. 100 staat.

Dit probleem is wel weer opgelost als ik een ander potje join maar toch, mogelijk ook iets van een bug ofzo?
(ps5)
Op de pc komt dit ook voor, ik ga dan even naar de settings zet de slider terug naar 60 en weer naar 120 en word daarmee verholpen.

@Wolverine9000

Enter random bullet spread a.k.a. bloom. Een ongeschikte oplossing om pootjes die niet kunnen aimen een kans te geven tegen mensen die wel kunnen aimen. De kogels landen niet waar je red dot of sight op staat. Compleet random.

Zie foto’s voor een vergelijk, als je competitive wilt spelen kan je ervoor kiezen om wapens te gebruiken met minste bloom.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xYzWGMm7diVXRpnLmZwhH8vI7Ik=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kNUisnWv1oZOm3yf6FxLPYKZ.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nK2AD03L8UYp_hW-31XD4wwQFRU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bNybjadrH1LU8DCHMHsdjduc.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 48% gewijzigd door dindr op 23-11-2021 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
donvalentino schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 15:18:

(ps5)
Bij mij fidelityfx altijd terug off en deapth of field schiet ook altijd terug aan op ps5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Mortat killstreak zelf van uw eigen team is zo vervelend. Da beeld blijf maar schudden en beven en probeer dan maar eens te aimen lol..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Amuseer mij met dit spel. Maar soms matchen starten met twee tegen zes das er toch beetje over e

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dindr
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PeEjgnjA1G6gRTzxyC9UJlZEYNg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/n1Q2mJuLiVr3hmGheii5TKS3.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mdKBOw_GmRuS5LYWAOzDgtqGMLE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uAJAx8sCC8MN2rOpTQkOOSgG.png?f=fotoalbum_large

Wijzigingen in bloom sinds de patch van 18 november. Eerder geposte spread is dus niet meer actueel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 15:05
Verwacht iemand nog een aanbieding op battlenet? Was black ops cold war vorig jaar met black friday al in de aanbieding? Of heeft het geen zin om een paar dagen te wachten wat denken jullie?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dindr
Sokucho schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 19:00:
Verwacht iemand nog een aanbieding op battlenet? Was black ops cold war vorig jaar met black friday al in de aanbieding? Of heeft het geen zin om een paar dagen te wachten wat denken jullie?
Ik verwacht eerlijk gezegd geen kortingen zo vroeg op de release. CW was gewoon bagger tov mw2019 en veel mensen speelden het enkel voor de wapens voor Warzone.

Maar op de gok wachten om zo wat centjes te scoren is altijd prima toch? Met Halo Infinite heb je een prima gratis shooter in huis mocht dat je ding zijn voor in de tussentijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nectar007
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-08 11:33
dindr schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 18:54:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Wijzigingen in bloom sinds de patch van 18 november. Eerder geposte spread is dus niet meer actueel.
Hahaha, ik vroeg me al af waarom ik zo precies was met de Automaton.
Wat een heerlijke laser is dat ding :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
nectar007 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 04:25:
[...]

Hahaha, ik vroeg me al af waarom ik zo precies was met de Automaton.
Wat een heerlijke laser is dat ding :D
Ik heb die goud al. Ben bezig met de as 44 rifle´ das wat anders in het begin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:06

Vrijdag

De Zwarte

Aomi schreef op maandag 22 november 2021 @ 12:46:
[...]

Ja zoals al gezegd, de gameplay is gewoon grotendeels hetzelfde.

Je hebt nog steeds alleen Team Deathmatch
Fixed that for you :P

Ik heb het spel trouwens nog steeds niet gekocht. Afgelopen weekend kunnen proberen (was net level 35 ofzo) maar het heeft me toch niet tot aankoop kunnen brengen. Het speelde trouwens wel beter dan in de alfa/beta eerder. (OG PS4) Tenzij er wel een hele goede black friday deal is laat ik het nog even liggen. Ben eigenlijk ook veel benieuwder naar zombies, maar dat schijnt nu nog mager te zijn.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

donvalentino schreef op maandag 22 november 2021 @ 13:59:
[...]

Ja of eigk zou er nog een extra gamemode moeten komen met large mappen.
Was er niet een eerdere CoD die ook dat onderscheid had? Dat je wat grotere maps had in de rotatie?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08:03
Ik speel op xbox series X maar spel blijft maar crashen met dev errors...
Spel al een keer opnieuw geïnstalleerd, maar niets schijnt te werken.

Kan een keer met geluk een potje doen maar veelal al voordat ik in het spel zit krijg ik een dev error 6032

Iemand vergelijksbaars meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 19:05
Vrijdag schreef op woensdag 24 november 2021 @ 14:15:
[...]

Fixed that for you :P

Ik heb het spel trouwens nog steeds niet gekocht. Afgelopen weekend kunnen proberen (was net level 35 ofzo) maar het heeft me toch niet tot aankoop kunnen brengen. Het speelde trouwens wel beter dan in de alfa/beta eerder. (OG PS4) Tenzij er wel een hele goede black friday deal is laat ik het nog even liggen. Ben eigenlijk ook veel benieuwder naar zombies, maar dat schijnt nu nog mager te zijn.
Gisteren met een maat 2 potjes zombies gedaan (ben vlug 'n uur verder merkte we..).
Maar zombies heeft niet echt een doel, er is geen "eind baas" oid die je moet verslaan.

Je bent gewoon constant zombies aan het killen die langzaam beter worden. Leuk, maar kan beginnen te vervelen :)

Dit is enkel mijn mening. Ik schiet liever met een doel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Ik speel op ps5 en nog niets tegengekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

JeroenD92 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 15:01:
[...]

Gisteren met een maat 2 potjes zombies gedaan (ben vlug 'n uur verder merkte we..).
Maar zombies heeft niet echt een doel, er is geen "eind baas" oid die je moet verslaan.

Je bent gewoon constant zombies aan het killen die langzaam beter worden. Leuk, maar kan beginnen te vervelen :)

Dit is enkel mijn mening. Ik schiet liever met een doel :D
Hm, dat is wel jammer. Nu was het wel zo dat zombies op een gegeven moment echt zo gecompliceerd was dat ik geen flauw idee meer had hoe de lore nou zat, of hoe al die easter eggs nou werkten :P Maar dan heb je tenminste nog wat om naartoe te werken.

Hoe is de sfeer trouwens in zombies? In World at War was dat, zeker in het begin en solo, best wel spannend. later werd het meer melig en cartoonesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Vrijdag schreef op woensdag 24 november 2021 @ 14:17:
[...]

Was er niet een eerdere CoD die ook dat onderscheid had? Dat je wat grotere maps had in de rotatie?
Kon mij wel zoiets herinneren ja, cold war had sowieso iets met zo'n vliegtuig toch waar je uit dropte met vlaggen a t/m e volgens mij.
Modern warfare had ook zoiets voor snipers dacht ik.

Maar goed, op hardcore zijn er ook redelijk wat mappen die vrij goed zijn voor longshots, snipers wordt lastiger ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
Vrijdag schreef op woensdag 24 november 2021 @ 15:15:
[...]

Hm, dat is wel jammer. Nu was het wel zo dat zombies op een gegeven moment echt zo gecompliceerd was dat ik geen flauw idee meer had hoe de lore nou zat, of hoe al die easter eggs nou werkten :P Maar dan heb je tenminste nog wat om naartoe te werken.

Hoe is de sfeer trouwens in zombies? In World at War was dat, zeker in het begin en solo, best wel spannend. later werd het meer melig en cartoonesk.
Ik ben ook niet zo into Zombies. M'n maat wel.
Ik maar liever mensen boos dan zombies :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• erazer33
Ship Haus 24/7 is back :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
LEVELENNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
Ik heb vanavond ineens al 2 keer een crash op de Series X, meer mensen last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Steven030 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 19:58:
Ik heb vanavond ineens al 2 keer een crash op de Series X, meer mensen last van?
Ik ook op de PS5. Voorheen nog nooit gehad

per aspera ad astra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
Hier ook op PS5 al een paar crashes gehad, was beide keren Ship Haus aan het doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Alexknl op 24-11-2021 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Ja, bij mij ook bij ship haus, inmiddels 3 keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
Ik zal het zo eens proberen op de pc :)
Misschien mensen die willen team-up’en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:56
Alexknl schreef op woensdag 24 november 2021 @ 20:02:
Hier ook op PS5 al een paar crashes gehad, was beide keren Ship Haus aan het doen.
3 keer ship haus en 3 keer crash op ps5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erazer33
okee, ben dus niet de enige met crashes, al 2 keer nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erazer33
JeroenD92 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 20:10:
Ik zal het zo eens proberen op de pc :)
Misschien mensen die willen team-up’en?
i'm up for that... als je ship haus wil doen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Kan geen potje meer afmaken zonder crash. Blij dat ik niet de enige ben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenD92
erazer33 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 20:13:
[...]

i'm up for that... als je ship haus wil doen ^^
Zit je in die Vanguard Tweakers clan? Dan komt het wel goed. Nog een kwartiertje ongeveer dan ben ik er :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
En elke game error op ps5 sinds de update. Stop er effe mee voor vandaag tot ze hot fix doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD

OMD

Hier crashed die non stop op PC. Vooral bij Das Haus. Shipment ben ik 2x doorgekomen. Das Haus nog geen enkel keertje.

[ Voor 38% gewijzigd door OMD op 24-11-2021 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erazer33
Inderdaad, vooral op Das Haus, dan maar de andere playlist met "kleine" maps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Ik crash op elke match drie vier min en dan Friezen en dan error.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:37

Wish

ingwell

Wolverine9000 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 20:29:
Ik crash op elke match drie vier min en dan Friezen en dan error.
Zeker weten dat het geen Groningers zijn?

No drama

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michael_OsGroot
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15-11-2022

Michael_OsGroot

Yes... Yes!

Ik kap er ook mee voor vanavond, ik zit inmiddels op ongeveer 50% van de games die eindigen in een error.

Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD

OMD

ik red nu nog geen eens 30 seconden meer haha. Ik ga wel wat anders doen. Prutsers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erazer33
T zal vast wel te maken hebben met t nieuwe event dat nu actief is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Wish schreef op woensdag 24 november 2021 @ 20:37:
[...]

Zeker weten dat het geen Groningers zijn?
Freeze sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UQVYrdnpj2ajiZyLXQWWUFksf0A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VLpw0K9HWaswxek3rZrYVMa7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
[PC] Laatste tijd wel steeds meer last van artifacts in Vanguard.
Bij geen enkel ander spel heb ik hier last van. TIjdens het spelen wordt de kaart max 66 graden, dit zou toch niet te heet moeten zijn (volgens mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:35

beany

Meeheheheheh

Event is weg, crashes ook...

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
Servers disconnected anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikey1
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 01:44
Nog steeds disconnects? Wou net even paar rondjes doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
Nikey1 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 23:07:
[...]

Nog steeds disconnects? Wou net even paar rondjes doen.
Nergens last van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikey1
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 01:44
Top! dank je wel :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
In Vanguard werkt/trackt hij nog hoor.
2 potjes shipment gedaan en al de helft voltooid. Enkel wel te bekijken via warzone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
Chelseamarre123 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 23:21:
[...]

In Vanguard werkt/trackt hij nog hoor.
2 potjes shipment gedaan en al de helft voltooid. Enkel wel te bekijken via warzone
Wat is het event dan? Ik ben pas begonnen nadat het is terug gedraaid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
JeroenD92 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 23:25:
[...]

Goh stelt opzich niet veel voor.
In Vanguard of warzone 6 challenges doen denk ik.
Vanguard is het echt super easy, heb 2 potjes gedaan en zit al in de helft.
Warzone is bepaalde plaatsen looten. Is vooral warzone specifiek omdat ze hinten naar de nieuwe map zo.

Je krijgt er een STG(?) blueprint voor

• erazer33
JeroenD92 schreef op woensdag 24 november 2021 @ 23:25:
[...]

Het zijn inderdaad een 6-tal challenges

Waaronder:
het winnen van meerder potjes,
meerdere keren stemmen op MVP
meerdere wins met clanmates
1 finishing move

(de anderen kan ik mij nu even niet herinneren)

• OMD

OMD

Hij crashed bij mij nog steeds elk potje bij Das Haus. Echt verpauperd.
Dan vind ik het altijd wel lastig dat ik geld heb betaald voor zoiets en het gewoon niet werkt. Zal uiteraard aan mijn pc liggen maar ja, om nou een nieuwe pc te kopen alleen voor COD... denk het ook niet :+

EDIT

Never mind, hij loopt nu bij alles maps vast... ook leuk.

[ Voor 82% gewijzigd door OMD op 25-11-2021 16:53 ]

• JeroenD92
OMD schreef op donderdag 25 november 2021 @ 16:00:
Hij crashed bij mij nog steeds elk potje bij Das Haus. Echt verpauperd.
Dan vind ik het altijd wel lastig dat ik geld heb betaald voor zoiets en het gewoon niet werkt. Zal uiteraard aan mijn pc liggen maar ja, om nou een nieuwe pc te kopen alleen voor COD... denk het ook niet :+

EDIT

Never mind, hij loopt nu bij alles maps vast... ook leuk.
De specs van je pc zijn toch prima?

Enige verschil met de specs van mijn pc is de gpu, ik heb een 3070.. maar 2080 moet ook prima zijn (op mid settings)?

[ Voor 10% gewijzigd door JeroenD92 op 25-11-2021 18:35 ]

• OMD

OMD

JeroenD92 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 18:34:
[...]

De specs van je pc zijn toch prima?

Enige verschil met de specs van mijn pc is de gpu, ik heb een 3070.. maar 2080 moet ook prima zijn (op mid settings)?
Alles staat op max en draai gerust rond de 80-110fps.

Maar ik ben er achter. Ik moet dus DLSS uitzetten waarschijnlijk. Ik heb nu 3 potjes gespeeld zonder crash. Zit een fout in en ik ben niet enige op het grote boze internet :X

Gaat om fout 0x887A0005 (0x887A0006) (0x0817B4)

• erazer33
Hele avond kunnen spelen zonder crashes. Gaat de goede kant weer op

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:35

beany

Meeheheheheh

erazer33 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 22:22:
Hele avond kunnen spelen zonder crashes. Gaat de goede kant weer op
Totdat ze iets veranderen/toevoegen... dan is ineens alles weer stuk.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Ik geniet echt enorm van dit spel!

Sinds dat ik begonnen ben nog geen enkel crash gehad. Het enige dat ik af en toe heb (zeker bij Das Haus) is textures die flickeren. Hopelijk wordt dit opgelost middels een driver update (of update aan het spel). Verder is het spel rock solid en word ik godzijdank niet geplaagd door de error xx crashes die ik had bij MW en CW.

Maar de hele gameplay, flow en wapens bevallen met echt super. Ook de maps zijn stuk voor stuk leuk en doordat er bij release meer dan voldoende maps in zitten (iets dat je niet kon zeggen over CW) is de variatie in de random playlist (iets dat ik 99/100 keer doe) gewoon prima. Ik ben echt groot fan van heel de pacings en dit zorgt voor nog meer variatie. Van mij een functie die ieder CoD vanaf nu mag implementeren.

Het enige waar ik me aan stoor is quick scoping (en dan vooral bij de Kar98). Dat is echt overpowered. Maar ik heb me al sinds counter strike gestoord aan quick scoping. Iets dat wat mij betreft middels regelgeving verboden moet worden om te implementeren! :( :o

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 16:41
Dubbel XP weekend :)

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

weet iemand of er ergens controllers in de "black" sale gaan :D
zag het gisteren inderdaad, ze willen echt dat iedereen warzone met max levels in gaat haha.

[ Voor 64% gewijzigd door donvalentino op 26-11-2021 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Dit weekend weer? :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buddha_
Wapen, Rank, Operator en Clan XP.....Battle Pass weet ik niet eigenlijk :? .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Buddha_ schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 10:02:
[...]

Wapen, Rank, Operator en Clan XP.....Battle Pass weet ik niet eigenlijk :? .
De huidige Battle Pass is toch nog voor Cold War dus daar hoef ik nog geen dubbel xp voor haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
In de Battle Pass zitten maar enkele unlocks voor Vanguard, niets bijzonders.

Kreeg wel 10% extra XP in de pre-season voor de Battle Pass.

Alleen wapen XP heeft mijn interesse dit weekend nadat ik Prestige 1 ben geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
MazeWing schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 07:04:

Het enige waar ik me aan stoor is quick scoping (en dan vooral bij de Kar98). Dat is echt overpowered. Maar ik heb me al sinds counter strike gestoord aan quick scoping. Iets dat wat mij betreft middels regelgeving verboden moet worden om te implementeren! :( :o
Hoe bedoel je. Er is net een grote ontevredenheid dat snipers zo traag inzoomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Chelseamarre123 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 12:15:
[...]

Hoe bedoel je. Er is net een grote ontevredenheid dat snipers zo traag inzoomen.
Als ik kijk hoe mensen met de Kar98 op de rechter muisknop drukken om in te zoom en zodra de animatie start op de linker muisknop drukken en iemand doodschieten (quick scoping) dan is dit ronduit belachelijk.

Bij iedere sniper zou het zo moeten zijn dat het wapen pas zijn 100% kracht haalt zodra je HELEMAAL in de scope zit (en het liefste nog iets daarna). Niet zodra de animatie begint...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-09 18:44
Ja leuk man in Vangaurd, dan ben je al dood voordat ie is ingezoomd :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Bij de operator daniel krijg ik nog steeds een crash op ps5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
Wolverine9000 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 13:08: