Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoianddoei
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:24
kazzzdafke schreef op woensdag 17 november 2021 @ 20:42:
W
T
F
shipment

IS

compleet

VERN*UKT
!
Ben benieuwd waarom shipment het voor jou niet meer is..

Ik heb de map vanavond ook even gespeeld en ik moet zeggen dat het eigenlijk een 1 op 1 kopie is, geplakt in de WWII stijl.

Enige wat mij opviel is dat er nu meer mogelijkheden
zijn om te klimmen op verschillende containers en dat in sommige modes je 7 VS 7 speelt. Wat het dus nog hectischer maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 19:17
Vind het eigenlijk wel weer een verfrissende Shipment. Lichte omgeving, goede zichtbaarheid. Stuk beter dan die in Modern Warfare 2019.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:06
Wel, we konden eigenlijk niet spawnen, het was een constante regen van nades, bombardementen, vuur, incendenaries, ...
Wat was dat..

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16:15
Helaas nog geen tijd gehad om shipment te spelen, maar ik denk dat de map praktisch onspeelbaar zal zijn zonder trophy systems.

[ Voor 3% gewijzigd door Racing-Paradise op 17-11-2021 23:47 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dindr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-09 20:40
Net weer een stuk of 12 potjes gespeeld op Shipment. Het is en blijft een slachtfestijn waar je aim op de proef word gesteld. Ik kan er wel van genieten als de lobby niet vol zit met shotgun pootjes.

Valt me heel erg op dat het maar 1 kant op werkt in matchmaking. Of je zit in het team wat domineert of niet. Zodra je de spelmodi hebt waar de ronden lang duren, domination bijvoorbeeld zie ik altijd dat er in één team 3/4 mensen zijn die 80 plus kills halen en het andere team niet verder komt dan 40 kills. Dit werkt erg frustrerend want naar mijn gevoel is dit niet eerlijk.

Ik ga dit weekend dan ook maar even een spreadsheetje erbij halen om te kijken of mijn gevoel waarheid is.

Ik mis de dagen dan ook van shooters met dedicated servers met mod tools. Ik blijf het altijd herhalen, elk jaar weer als we het niet hebben.

Hoe gaaf was het vroeger in cs1.6, cod mw1 en vrij recent nog met bf3.

Waren de teams unbalanced? Hoppa, auto balancing tool kickt in en gaat spelers schuiven om ieders ervaring te verbeteren.

Of wat dacht je van shipment 24/7 zonder shotties, zonder killstreaks en explosives? Pure aim festijnen. Fun servers, shields of sniper of throwing knives only! Mann those days!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 20:11
Altijd wel fan geweest van Shipment, hersenloos knallen en easy om camos/wapens te levelen.
Goed dat ze er toch een lichte variant op gemaakt hebben, je kan veel meer containers op. Ben soms toch wat gedesoriënteerd ondanks dat ik shipment kapot gespeeld heb op MW19.

Enkel moeten ze het gewoon 6V6 houden, is zo al chaos genoeg. Had vanavond ook 1 pot waar tegenstander continu bommen, flametrower, honden enzo had. Meerdere hadden +100 kills en wij nog niet eens 50.

Ook een mode zoals hierboven al aangehaald zonder Nades en killstreaks zou echt zo vet zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Mike84-
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-08 09:55
kazzzdafke schreef op woensdag 17 november 2021 @ 23:21:
Wel, we konden eigenlijk niet spawnen, het was een constante regen van nades, bombardementen, vuur, incendenaries, ...
Wat was dat..
Dat is toch 100 % Shipment ?

[ Voor 11% gewijzigd door -Mike84- op 18-11-2021 06:11 ]

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

ik vind shipment fijn gemaakt, meer opties om op de containers te komen, speelt wel lekker.
Wat mij alleen stoort is dat je in 9 van de 10 potjes alleen maar tegen shotgun spelers speelt, dit maakt het voor mij minder leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:14

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Ik moet nog heel erg wennen aan de nieuwe Shipment en de spawns zijn nog steeds drama in de game zelf, heb het idee dat het nog minder overzichtelijk is dan de oude map en alles nog sneller gaat of ligt dit aan mij? O-)

[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 18-11-2021 08:42 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Aomi
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 06-09 03:43
Chelseamarre123 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 01:53:

Ook een mode zoals hierboven al aangehaald zonder Nades en killstreaks zou echt zo vet zijn
En zonder shotguns dan :D
Alleen SMG, AR, LMG en Marksmanrifles, dan speelt het tenminste leuk.

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16:06
Ik speel das haus en shipment nog steeds niet. Kom je in een goed team ok. Heb je mindere in je team dan is het afslachten zoals al gezegd

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:30
ik vind das haus en shipment echt perfect voor het snel levelen van je wapens of het vrij spelen van je operators. Bijvoorbeeld die operator die je vrij speelt na 200 sniper kills, dat was echt vrij snel gedaan door alleen shipment te spelen (terwijl ik zelf sniper play totaal niet kan),

daar zijn dat soort levels echt perfect voor, voor gewone play vind ik deze shipment ongeschikt, dat komt met name doordat iedereen gas en die vuur granaten gooit, dus je kunt geen kant op (zelfs niet met de juiste perks ingesteld.

dus het is 1 groot festijn van mensen die hun wapens en hun camos levelen (zoals die riot shield camos dat kan hier ook perfect).

Ik vind het eigenlijk wel leuke levels :D

• dindr
G_Dragon schreef op donderdag 18 november 2021 @ 08:16:
Ik moet nog heel erg wennen aan de nieuwe Shipment en de spawns zijn nog steeds drama in de game zelf, heb het idee dat het nog minder overzichtelijk is dan de oude map en alles nog sneller gaat of ligt dit aan mij? O-)
Ik deel je bevindingen. De skins van vrijwel alle operators vallen gewoon weg op de houten schotten die we 80 jaar geleden containers noemden. Dit komt de visibility niet ten goede.

• Wolverine9000
Mensen met een ps5. Zet je depth of field uit. En heb al van mensen vernomen die een ps4 hebben als je een potje start dat die de start missen omdat de ps5 rapper laad enz.. die missen de intro zelf

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
gisteren voor het eerst overduidelijke cheaters tegengekomen, so it has begun...

PSN - ps4 : sir_kowlier

• Simone96
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 14:02
Gisteravond heel wat potjes Shipment gespeeld. Niet dat ik de map zo geweldig vind, maar wel ideaal voor het levelen van je wapens. Daarnaast ook super om uberhaupt te levelen, kreeg zo enorm veel punten door het constant gooien van decoy nades.
Begrijp alleen niet dat ze de kill count van TDM nog steeds zo laag hebben, die potjes zijn elke keer na een paar minuten klaar.

• donvalentino

donvalentino

kowlier schreef op donderdag 18 november 2021 @ 13:20:
gisteren voor het eerst overduidelijke cheaters tegengekomen, so it has begun...
Ik kwam ze gisteren ook tegen, voor het eerst met een PC vriend gespeeld dus crossplay aan, meteen raak....
Werkt goed die nieuwe anti-cheat....

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:58

beany

Meeheheheheh

donvalentino schreef op donderdag 18 november 2021 @ 14:44:
[...]

Ik kwam ze gisteren ook tegen, voor het eerst met een PC vriend gespeeld dus crossplay aan, meteen raak....
Werkt goed die nieuwe anti-cheat....
Die nieuwe anti-cheat is er nog niet. Die komt later (volgens mij met de nieuwe warzone map). En het is ook nog de vraag of het ook voor MP is, of alleen voor warzone.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• Daan0s
  • Laatst online: 17:33
beany schreef op donderdag 18 november 2021 @ 14:45:
[...]

Die nieuwe anti-cheat is er nog niet. Die komt later (volgens mij met de nieuwe warzone map). En het is ook nog de vraag of het ook voor MP is, of alleen voor warzone.
De nieuwe anti cheat is er al wel voor Vanguard MP, in Warzone komt ie alleen pas 2 december. 100% gaat een anti cheat toch nooit werken, maar hopelijk loopt het niet zo uit de klauwen als met Warzone nu.

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:39

OMD

Iemand een idee wat dit is? Word er echt helemaal gek van.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n79PumzcyF8nx5rjmB7YBr9wMck=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DYp7iq9iw20mE1kZ17ObeRA2.png?f=user_large

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• erazer33
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-09 13:13
OMD schreef op donderdag 18 november 2021 @ 15:26:
Iemand een idee wat dit is? Word er echt helemaal gek van.[Afbeelding]
Ik had gisteren meerdere malen zo'n zelfde crash. Ik join een game, en na enkele seconden.. Crash..
Bij mij lijkt het een bug te zijn van operator icm een skin.

Ik speelde met Daniel (de 1e operator in t rijtje), met z'n eerste unlockte skin.
Na het kiezen op de standaard skin was het opgelost.

edit: Linkje wat ik gister tegenkwam

[ Voor 7% gewijzigd door erazer33 op 18-11-2021 15:32 ]

• Alexknl
Na heel veel van dit soort crashes meegemaakt te hebben afgelopen paar cods speel ik sindsdien cod alleen nog maar op playstation. Heb ColdWar ook nog op pc gehad en daarbij heel veel crashes en problemen met drivers. Lijkt wel alsof ze de game voor pc een stuk minder aandacht geven de laatste jaren, wat ergens wel jammer is.

• beany

beany

Meeheheheheh

Daan0s schreef op donderdag 18 november 2021 @ 15:01:
[...]

De nieuwe anti cheat is er al wel voor Vanguard MP, in Warzone komt ie alleen pas 2 december. 100% gaat een anti cheat toch nooit werken, maar hopelijk loopt het niet zo uit de klauwen als met Warzone nu.
Alleen server side blijkbaar. De client side komt wel later pas.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• beany

beany

Meeheheheheh

De Daniel operator skin heeft idd blijkbaar wat problemen. Maar ik had het ook bij andere operators. Ik gebruik nu de DX11 modus en heb er geen last meer van (afkloppen).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 17:43
Vanavond om 19:00 begint geloof ik het "Free weekend event" in Vanguard. Iedereen die de game (nog) niet heeft gekocht, kan van 18 november t/m 22 november gratis de multiplayer spelen.

[Twitter: https://twitter.com/modernwarzone/status/1460990274923118593?s=21]

CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:51
robinez schreef op donderdag 18 november 2021 @ 09:39:
ik vind das haus en shipment echt perfect voor het snel levelen van je wapens of het vrij spelen van je operators. Bijvoorbeeld die operator die je vrij speelt na 200 sniper kills, dat was echt vrij snel gedaan door alleen shipment te spelen (terwijl ik zelf sniper play totaal niet kan),

daar zijn dat soort levels echt perfect voor, voor gewone play vind ik deze shipment ongeschikt, dat komt met name doordat iedereen gas en die vuur granaten gooit, dus je kunt geen kant op (zelfs niet met de juiste perks ingesteld.

dus het is 1 groot festijn van mensen die hun wapens en hun camos levelen (zoals die riot shield camos dat kan hier ook perfect).

Ik vind het eigenlijk wel leuke levels :D
Goede tip. Moet die sniper ook nog. Ik heb wat te doen vanavond :)

• Chelseamarre123
Das haus + shipment playlist. Ze luisteren op dit vlak wel naar de community _/-\o_

Ook tripple dubbel xp, tijd voor wapens te levelen

[ Voor 24% gewijzigd door Chelseamarre123 op 18-11-2021 19:38 ]

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:55

RawChild

PSN: Rawchild

Even met vrienden de gratis versie aan het testen. Maar we kunnen niet samen een game joinen, meer mensen last van?

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

• dindr
RawChild schreef op donderdag 18 november 2021 @ 21:37:
Even met vrienden de gratis versie aan het testen. Maar we kunnen niet samen een game joinen, meer mensen last van?
Same here

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-08 09:47

Ozz

Poahh Shipment is echt ideaal om als de tierelier te levelen. En het zijn nog leuke potjes ook. :D

• JeroenD92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 19:05
Ozz schreef op donderdag 18 november 2021 @ 23:44:
Poahh Shipment is echt ideaal om als de tierelier te levelen. En het zijn nog leuke potjes ook. :D
Paar potjes Shipment gespeeld.. ik weet nog niet wat er leuk aan is. alleen maar killstreaks op mn dak gekregen ;D

• dindr
JeroenD92 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 23:55:
[...]

Paar potjes Shipment gespeeld.. ik weet nog niet wat er leuk aan is. alleen maar killstreaks op mn dak gekregen ;D
Ik ook, maar ik deelde vanavond de killstreaks uit, 3 x 100+ kills zonder shotgun cheese is wel echt vol adrenaline mode raggen. Heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-08 09:47

Ozz

JeroenD92 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 23:55:
[...]

Slim gebruik maken van die tactical waarmee je killstreak behouden blijft wanneer je dood gaat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Ze moeten die killstreaks uit shipment halen zou het echt perfect maken. Spawns zijn ook zeer ruk weer, je kan zo easy spawntrappen.
In MW wisselde de spawns dan, hier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
Ja echt, die mortar blijft zwaar OP (met 1 call had ik al dik 10 kills) maar ook die fire run(?) de vervanger van White phosphorus is zwaar OP op shipment.

Overigens wordt ik echt niet goed van die attack en guard dogs. Die guard dog moet je bijna 2 volle magazijnen in leeg schieten om 'm dood te krijgen, de gewone honden gaan ook pas na heel veel kogels dood (2x vol raken met een shotgun waar je een gewone enemy met 1 schot neer hebt, 2 of 3x met een sniper of bijna een vol magazijn AR of SMG)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erazer33
Aomi schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 07:10:
Ja echt, die mortar blijft zwaar OP (met 1 call had ik al dik 10 kills) maar ook die fire run(?) de vervanger van White phosphorus is zwaar OP op shipment.

Overigens wordt ik echt niet goed van die attack en guard dogs. Die guard dog moet je bijna 2 volle magazijnen in leeg schieten om 'm dood te krijgen, de gewone honden gaan ook pas na heel veel kogels dood (2x vol raken met een shotgun waar je een gewone enemy met 1 schot neer hebt, 2 of 3x met een sniper of bijna een vol magazijn AR of SMG)
Over mortar gesproken, elke keer als k m neer wil gebruiken(om het even welke map), dan stopt ie m weer weg ipv neer te gooien. Iemand enig idee waarom dat gebeurd?
En nee, ik sta niet onder een afdak oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
erazer33 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 08:19:
[...]

Over mortar gesproken, elke keer als k m neer wil gebruiken(om het even welke map), dan stopt ie m weer weg ipv neer te gooien. Iemand enig idee waarom dat gebeurd?
Denk dat het luchtruim te vol is met air killstreaks. Ik heb dat vaak met bombing runs. Kijk even naar je scherm, als het goed is krijg je een melding.

[ Voor 3% gewijzigd door dindr op 19-11-2021 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
erazer33 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 08:19:
[...]

Heb ik ook last van!
Wat je moet doen is dat ding inroepen (op PC met toets 4/5/6?, PS5/XBOX pijltje rechts) en dan even wachten tot je 'm stil vasthoudt (dus dat die schijf niet meer in beweging is), en volgens mij kun je beter ook niet sprinten wanneer je 'm gooit. Dusja je moet 'm eigenlijk niet te snel gooien daar komt t op neer. Dan werkt het altijd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deckard_BR21
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-06-2023
Af en toe een paar potjes Shipment is best leuk, zeker om snel wapens te levelen maar ik kan me toch niet voorstellen dat mensen dit continue zitten te spelen. In eerdere versies had je weleens een Bare Bones playlist, zonder killstreaks, perks, field upgrades, dan zijn dit soort maps wat leuker om langer te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erazer33
dindr schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 08:46:
[...]

Denk dat het luchtruim te vol is met air killstreaks. Ik heb dat vaak met bombing runs. Kijk even naar je scherm, als het goed is krijg je een melding.
als t luchtruim te vol is krijg je idd een melding, maar in dit geval niet.

terwijl ik stil sta selecteerr de killstreak, wacht tot je die speciale cursor krijgt, en probeer m dan neer te gooien. Vervolgens wordt ie gewoon weer weggestopt, zonder melding oid.

Edit: Na wat verder zoeken blijkt t ook bij andere mensen te gebeuren. Het lijkt verband te houden met hoe groot de open ruimte is.

[ Voor 11% gewijzigd door erazer33 op 19-11-2021 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
erazer33 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:37:
[...]

als t luchtruim te vol is krijg je idd een melding, maar in dit geval niet.

terwijl ik stil sta selecteerr de killstreak, wacht tot je die speciale cursor krijgt, en probeer m dan neer te gooien. Vervolgens wordt ie gewoon weer weggestopt, zonder melding oid.

Edit: Na wat verder zoeken blijkt t ook bij andere mensen te gebeuren. Het lijkt verband te houden met hoe groot de open ruimte is.
Dan krijg je weer een melding dat je 'm niet kan inroepen 'under cover' of iets dergelijks.
Dat je 'm niet in kan roepen en dat je geen melding krijgt komt gewoon omdat je 'm te snel wil gooien.
Ik wacht altijd even met gooien en dan werkt het gewoon altijd (behalve als je idd under cover of airspace full hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erazer33
Aomi schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:54:
[...]

Dan krijg je weer een melding dat je 'm niet kan inroepen 'under cover' of iets dergelijks.
Dat je 'm niet in kan roepen en dat je geen melding krijgt komt gewoon omdat je 'm te snel wil gooien.
Ik wacht altijd even met gooien en dan werkt het gewoon altijd (behalve als je idd under cover of airspace full hebt)
Dat is t ook niet.
Zoals ik eerder zei, sta ik niet "under cover" en ik sta stil.

Ik gooi hem ook niet te snel want ik wacht tot de speciale cursor tevoorschijn komt. Dat is na n tel of 2
Of wil je zeggen dat ik nog langer moet wachten ?

Maar ik ben duidelijk niet de enige:
CoD Vanguard players call for major changes to “random” Mortar Barrage killstreak

Ik denk dat ik de killstreak voorlopig maar laat liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
erazer33 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:04:
[...]

Dat is t ook niet.

Ik gooi hem ook niet te snel want ik wacht tot de speciale cursor tevoorschijn komt. Dat is na n tel of 2

CoD Vanguard players call for major changes to “random” Mortar Barrage killstreak

Ik denk dat 2 tellen nog te snel is eerlijk gezegd. Probeer het eens (als je de kans hebt) een seconden of 5 te wachten? Als het dan wel lukt, de keer erna 4, daarna 3 enz. Ergens zit er een grens. Dat het een bug is lijkt me logisch ja.

Wat ook mokerirritant is is dat na het inroepen van die mortars je automatisch daarna je secondary weapon ineens vast hebt. 'k Heb al meermaals meegemaakt dat ik na het inroepen plots tegenover een enemy stond en daar sta je dan met je handgun of panzerfaust :+ Lijkt mij ook een bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erazer33
Aomi schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:07:
[...]
...
Wat ook mokerirritant is is dat na het inroepen van die mortars je automatisch daarna je secondary weapon ineens vast hebt. 'k Heb al meermaals meegemaakt dat ik na het inroepen plots tegenover een enemy stond en daar sta je dan met je handgun of panzerfaust :+ Lijkt mij ook een bug.
Nu je t zegt.. de paar keer dat het lukte om er 1 op te roepen, had ik dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
erazer33 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:22:
[...]

Nu je t zegt.. de paar keer dat het lukte om er 1 op te roepen, had ik dat ook.
Heb da ook al gehad ik gebruik dit niet veel. Gebruik guard dog. Uav. En bomber run ofzoiets. En tja ninja of ghost. Blijft een moeilijke e...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Wolverine9000 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:39:
[...]

Heb da ook al gehad ik gebruik dit niet veel. Gebruik guard dog. Uav. En bomber run ofzoiets. En tja ninja of ghost. Blijft een moeilijke e...
Waarom ninja? Voetstappen zijn toch niet hoorbaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
Shipments met de huidige exploits is NIET goed..

1 honden oneindig
2 door containers spawnkills maken
3 spawnen op punt in container om zo telkens spawnkills te maken

[ Voor 56% gewijzigd door kazzzdafke op 19-11-2021 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
kazzzdafke schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 14:36:
Shipments met de huidige exploits is NIET goed..

1 honden oneindig
2 door containers spawnkills maken
3 spawnen op punt in container om zo telkens spawnkills te maken
Hoe zijn honden oneindig? Is er een exploit? Of bedoel je dat honden constant ingezet worden omdat mensen killstreaks halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
dindr schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:00:
[...]

Hoe zijn honden oneindig? Is er een exploit? Of bedoel je dat honden constant ingezet worden omdat mensen killstreaks halen?
Dat je ze af kan blijven knallen maar ze toch op je af blijven komen constant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
Aomi schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:15:
[...]

Dat je ze af kan blijven knallen maar ze toch op je af blijven komen constant
Gisteren meerdere malen oog in oog met handen maar gingen gewoon om na een paar knallen. Ik mis even hoe het een exploit is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
dindr schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 15:00:
[...]

Ze blijven idd terugkomen die honden, is een bug/exploit en nog niet fixed.. Is ook niet altijd maar random.
Net zoals met een schild je ook vooraan een heel deel kogels kan absorberen zonder damage te nemen.
Andere bug/exploit hebben ze wel gefixxed met het armor, daar had je 300% armor ofzoiets..
Triest dat mensen dat ook effectief misbruiken.

Ps. de potjes op de schipment met die honden en schildjes zie je ze heel snel naar +200 kills gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
De spawns zijn wel echt compleet kapot op shipment. Waar ze bij MW ook niet altijd ideaal waren is het hier erger. Dat je gewoon minutenlang op precies dezelfde plek spawnt en je binnen 1 of 2 seconden afgeknald wordt (meestal domination), bij MW spawnde je maar zelden op de plek waar je zojuist afgeknald was.

Net had ik weer zo'n game waar we als team compleet verkracht werden :(
Ik had 15 kills en 45 deaths (ja ik weiger om een game te verlaten).
De nummer 2 in mijn team had 11 kills en 60 deaths :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 13:03:
[...]

Waarom ninja? Voetstappen zijn toch niet hoorbaar
Is waar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

kazzzdafke schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 16:10:
[...]
Andere bug/exploit hebben ze wel gefixxed met het armor, daar had je 300% armor ofzoiets..
1000% (10x) zelfs...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Aomi schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 18:52:
De spawns zijn wel echt compleet kapot op shipment. Waar ze bij MW ook niet altijd ideaal waren is het hier erger. Dat je gewoon minutenlang op precies dezelfde plek spawnt en je binnen 1 of 2 seconden afgeknald wordt (meestal domination), bij MW spawnde je maar zelden op de plek waar je zojuist afgeknald was.

Net had ik weer zo'n game waar we als team compleet verkracht werden :(
Ik had 15 kills en 45 deaths (ja ik weiger om een game te verlaten).
De nummer 2 in mijn team had 11 kills en 60 deaths :')
Ook geen spawnprotectie.
Spawn je en sta je in het vuur van een bom en ga je dood, of een random stun die je dan vertraagd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mime010
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 11-09 11:22
Iemand een idee hoezo ik constant lag heb bij Vanguard online? Speel op een PlayStation 5, zit een kabel in (dus geen WiFi) en ben verder niks aan het downloaden o.i.d.

Als ik zo door het forum ga lijk ik er als enige last van te hebben? 😵‍💫

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• init
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Gisteren, ondanks dat ik na de beta dacht dat dit niet een CoD titel voor mij zou zijn, toch Vanguard aangeschaft. Uiteindelijk echt een goeie keuze geweest. Vermaak me tot dusver uitstekend. Anders had ik Battlefield gekocht, maar daar blijf ik met de huidige staat even ver van weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Season one ... week uitgesteld ofwel verkeerd gelezen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XyHMU3i1SopjrKicOLuu5s2Zduo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UXmWJkOMMS7a8ZANf3j0qsDR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
erazer33 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 11:04:
[...]

Dat is t ook niet.

Net nog even een paar potjes shipment gespeeld, dus heb t kunnen proberen:
-Na het kiezen van de killstreak krijg je die schijf in je handen, niet te snel gooien want dan verdwijnt ie weer
-niet gooien als je zelf onder een dak staat (lukt sws niet, je houdt m wel vast dan)
-gooien tijdens of vlak na het rennen resulteert in dat die schijf helemaal verdwijnt, dus ook dan weer even wachten

Dusja, als je gewoon rustig loopt en eventjes wacht kun je m gewoon gebruiken, en je kan m best ver gooien ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
Mime010 schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 20:36:
Iemand een idee hoezo ik constant lag heb bij Vanguard online? Speel op een PlayStation 5, zit een kabel in (dus geen WiFi) en ben verder niks aan het downloaden o.i.d.

Als ik zo door het forum ga lijk ik er als enige last van te hebben? 😵‍💫
Hier Ps5 speler en nauwelijks lag problemen ervaren sinds het spelen vanaf de launchdag.

Hoe staan je NAT settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
Henkje.doc schreef op donderdag 18 november 2021 @ 17:54:
[...]

Goede tip. Moet die sniper ook nog. Ik heb wat te doen vanavond :)
Diezelfde avond nog kunnen halen. Was ongeveer anderhalf uur werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Belachelijk hoe traag het levelen van wapens duurt zelfs met dubbel xp gaat het vrij traag vanaf een level of 40.

Ben al prestige 3 maar nog steeds maar 2 wapens maxed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Chelseamarre123 schreef op zondag 21 november 2021 @ 10:24:
Belachelijk hoe traag het levelen van wapens duurt zelfs met dubbel xp gaat het vrij traag vanaf een level of 40.

Stg is goud bij mij. Mp40 max. Leg ene mag en shotgun max. Sniper level 30 en automation bijna max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Voor lmg camo moet je bullet penetration doen. Moet je daarvoor iets speciaal aanzetten van attachments.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erazer33
Wolverine9000 schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:25:
Voor lmg camo moet je bullet penetration doen. Moet je daarvoor iets speciaal aanzetten van attachments.
Als je voor bullet pen kills gaat, selecteer dan ook de Piercing Vision perk. Maakt al het verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
erazer33 schreef op zondag 21 november 2021 @ 14:29:
[...]

Als je voor bullet pen kills gaat, selecteer dan ook de Piercing Vision perk. Maakt al het verschil
Dank je heb er nog maar 18 en 82 te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:15
Spel zou zoveel beter zijn zonder killstreaks. Vooral honden 😰

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mime010
Henkje.doc schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 16:36:
[...]

Hier Ps5 speler en nauwelijks lag problemen ervaren sinds het spelen vanaf de launchdag.

Hoe staan je NAT settings?
Oei, hoe kan ik dat zien? Op de PS5 of op m’n modem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Ik heb de MP trial gedownload en het werkt prima. Nu wil ik graag een paar potjes met broer spelen, maar zodra ik quick play of iets anders in die lijst kies staat er player has left the party. Waar slaat dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
Mime010 schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:05:
[...]

Oei, hoe kan ik dat zien? Op de PS5 of op m’n modem?
PS5 onder setttings en dan network.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
Chelseamarre123 schreef op zondag 21 november 2021 @ 10:24:

Heb 3 wapens op level 70 en een aantal op 40 ongeveer.
Nog geen prestige 3. Bijna (94).
Vind het eigenlijk best vlot gaan. Zeker in combinatie met het favoriete wapen van een operator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Laatst online: 17:42
Wat zijn de beste perks volgens jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Ghost radar scavenger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Laatst online: 01-09 09:27
Cold blooded, piercing vision, lightweight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
devilsnight schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:13:
Ik heb de MP trial gedownload en het werkt prima. Nu wil ik graag een paar potjes met broer spelen, maar zodra ik quick play of iets anders in die lijst kies staat er player has left the party. Waar slaat dit op?
Dit is bugged. Heb je de mogelijkheid om even gratis te testen en dan kan dat niet met fam/vrienden.

Hebben ook last van gehad vrijdag avond…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
Jovinho99 schreef op zondag 21 november 2021 @ 16:04:
Wat zijn de beste perks volgens jullie?
1. Fortified tegen alle granaten die je om de oren vliegen, zeker op de kleine maps
2. Forward Intel, spawns kunnen zien vind ik best een groot voordeel
3. Scavenger, en soms lightweight in grote maps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-09 14:20
Ik had graag eens user-reviews gelezen van COD:Vanguard maar waar kan ik dit het beste zien? Ben zo gewend aan Steam maar deze game heeft geen steam-pagina.

Vooral na BF2042 vetrouw ik professionele reviews niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Laatst online: 17:42
Alexknl schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:09:
[...]

1. Fortified tegen alle granaten die je om de oren vliegen, zeker op de kleine maps
2. Forward Intel, spawns kunnen zien vind ik best een groot voordeel
3. Scavenger, en soms lightweight in grote maps
Bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

Rakward schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:41:
Ik had graag eens user-reviews gelezen van COD:Vanguard maar waar kan ik dit het beste zien? Ben zo gewend aan Steam maar deze game heeft geen steam-pagina.

Reddit en andere fora? De user reviews op metacritic zijn ook absoluut niet betrouwbaar, aangezien iedereen cijfers kan geven en er om de meest onzinnige redenen met 0'en en 10'en gegooid wordt...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-09 14:20
MazeWing schreef op zondag 21 november 2021 @ 18:28:
[...]

Reddit en andere fora? De user reviews op metacritic zijn ook absoluut niet betrouwbaar, aangezien iedereen cijfers kan geven en er om de meest onzinnige redenen met 0'en en 10'en gegooid wordt...
Ja ik bedoel vooral een algemeen goed/slecht overzicht zoals steam. Dat heb je bijna nergens. Bf2042 staat beoordeeld als "grotendeels negatief" bv...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

Dan is er buiten metacritic weinig anders ben ik bang...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mime010
Henkje.doc schreef op zondag 21 november 2021 @ 15:20:
[...]

PS5 onder setttings en dan network.
Nat type = type 2.
Connection speed (download) = 28.8mbps

Edit: na googlen lijkt type 2 gewoon in orde te zijn. In een online potje is m’n Ping ook maar iets tussen de 30 en 50ms.

[ Voor 22% gewijzigd door Mime010 op 21-11-2021 20:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dindr
Rakward schreef op zondag 21 november 2021 @ 17:41:

Wat wil je weten?

Zomaar in random volgorde:

- best fun
- draait smooth
- kut spawns
- artillery duurt te lang
- doggos zijn irritant
- shotgun* knip * mogen van mij in de Maas springen
- bloom is heeeeel irritant als je gewoon een goede aimer bent
- kut spawns
- playlist pacing werkt niet
- ttk is te laaaaaag, je hebt vrijwel geen kans om een fight te winnen als je niet eerder je trigger trekt, het is raadzaam om elke hoek met aim down sight te pakken want running and gunning gaat bijna niet
- visibility is kak maar het went
- voetstappen hoor je niet, iedereen heeft ninja zonder de perk
- voor nu meer fun dan bf2042

let op taalgebruik

[ Voor 2% gewijzigd door Geronimous op 23-11-2021 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:29

Oekol

waka waka hey hey

Voor de mensen die met paddles spelen, spelen jullie met 4 of 2 of wellicht een oneven aantal paddles? Hoe hebben jullie de paddles ingesteld?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:22
Vanguard gratis dit weekend kunnen spelen en het verraste mij best wel positief na de flater van Battlefield 2042.
Fidelityfx werkte prima!

Ttk is wel een stuk sneller als op cod mw heb ik het idee.

[ Voor 23% gewijzigd door Bassbounce op 21-11-2021 22:45 ]

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18:54
dindr schreef op zondag 21 november 2021 @ 20:40:
[...]

Wat wil je weten?

Zomaar in random volgorde:

- best fun
- draait smooth
- kut spawns
- artillery duurt te lang
- doggos zijn irritant
- shotgun -knip- mogen van mij in de Maas springen
- bloom is heeeeel irritant als je gewoon een goede aimer bent
- kut spawns
- playlist pacing werkt niet
- ttk is te laaaaaag, je hebt vrijwel geen kans om een fight te winnen als je niet eerder je trigger trekt, het is raadzaam om elke hoek met aim down sight te pakken want running and gunning gaat bijna niet
- visibility is kak maar het went
- voetstappen hoor je niet, iedereen heeft ninja zonder de perk
- voor nu meer fun dan bf2042
Op de punten - shotgun -knip- mogen van mij in de Maas springen(ik ben zelf een shotgunfanaat in Das Hause) en -voor nu meer fun dan bf2042, ben ik het volledig eens met deze review.

Ik vind qua fun BF en COD ongeveer gelijkwaardig. Beide games mag nog flink aan geschaafd worden om het een top spel van te maken.

[ Voor 1% gewijzigd door Geronimous op 23-11-2021 21:26 . Reden: taalgebruik ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

afgelopen weekend m'n eerste nuke gehaald, beetje jammer dat je geen emblem o.i.d. hier voor krijgt O-) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wij kwamen er pas Zondagavond achter dat het een dubbel xp weekend was |:(

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
G_Dragon schreef op maandag 22 november 2021 @ 11:33:
Wij kwamen er pas Zondagavond achter dat het een dubbel xp weekend was |:(
yes, door dubbel XP alles attatchments van de Automaton vrijgespeeld. Fijn ding zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Jopio schreef op maandag 22 november 2021 @ 11:45:
[...]

yes, door dubbel XP alles attatchments van de Automaton vrijgespeeld. Fijn ding zeg!
Met de Automaton heb ik zelf nog niet veel gespeeld, heb hem wel al een tijdje want was binnen een week prestige level 1 dus had vrij snel alle wapens vrijgespeeld. Had ook binnen 2 weken bijna alle operators, moet alleen nog 25 Finishing moves maken ( zit op 15 ) om de laatste operator vrij te spelen. Had op zich dit weekend wel een aantal wapens willen levelen, maar helaas te laat achter de dubbel xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
spijkerhoofd schreef op maandag 22 november 2021 @ 08:29:
[...]

Op de punten - shotgun pootjes mogen van mij in de Maas springen(ik ben zelf een shotgunfanaat in Das Hause) en -voor nu meer fun dan bf2042, ben ik het volledig eens met deze review.

Ik vind qua fun BF en COD ongeveer gelijkwaardig. Beide games mag nog flink aan geschaafd worden om het een top spel van te maken.
Ja als je zelf graag met shotgun speelt is Das Haus leuk, maar als je een AR of SMG wil spelen/levelen op Das Haus dan is het gewoon kut omdat je geen kans maakt tegen iemand met een shotgun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erazer33
Aomi schreef op maandag 22 november 2021 @ 11:49:
[...]

Ja als je zelf graag met shotgun speelt is Das Haus leuk, maar als je een AR of SMG wil spelen/levelen op Das Haus dan is het gewoon kut omdat je geen kans maakt tegen iemand met een shotgun.
SMG en zelfs LMG zijn imho prima te doen in Das Haus.
Dit weekend zelfs de 1911 geleveld.

Je moet alleen niet rekenen op grote killstreaks/multikills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
erazer33 schreef op maandag 22 november 2021 @ 11:53:
[...]

SMG en zelfs LMG zijn imho prima te doen in Das Haus.
Dit weekend zelfs de 1911 geleveld.

Je moet alleen niet rekenen op grote killstreaks/multikills
Ja, als je een beetje achterin blijft 'campen', je moet sowieso niet die zijgang nemen naar de bandenstapel want daar maak je 0 kans tegenover een shotgunner :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erazer33
Aomi schreef op maandag 22 november 2021 @ 11:58:
[...]

Ja, als je een beetje achterin blijft 'campen', je moet sowieso niet die zijgang nemen naar de bandenstapel want daar maak je 0 kans tegenover een shotgunner :+
inderdaad achterin, en langs de andere kant met de meerdere kamers aan elkaar.
Daar zwerf ik dan vooral rond.

Genoeg doelwitten die daar campen, aan beide uiteinden.

Gelukkig wordt t aandeel met shotgun minder.
Wel steeds meer mafkezen (teammaten) met n schild, die voor je heen en weer blijven strafen en daarmee ook jouw schoten blokkeren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
erazer33 schreef op maandag 22 november 2021 @ 12:05:
[...]

inderdaad achterin, en langs de andere kant met de meerdere kamers aan elkaar.
Daar zwerf ik dan vooral rond.

Genoeg doelwitten die daar campen, aan beide uiteinden.

Gelukkig wordt t aandeel met shotgun minder.
Wel steeds meer mafkezen (teammaten) met n schild, die voor je heen en weer blijven strafen en daarmee ook jouw schoten blokkeren :(
Ik ben allang blij dat (of het bewust is weet ik niet) het niet meer mogelijk is om equipment/lethals tegen je teammaat aan te gooien, maar dat die er doorheen gaan. Hoevaak ik bij MW en CW niet een thermite of semtex op de rug gooide van een teammaat die net op dat moment voor me door liep :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:35
In welke mate is deze cod oude wijn in nieuwe zakken zoals zo vaak bij cod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
pina schreef op maandag 22 november 2021 @ 12:17:
Als je vernieuwing wil is Cod je game niet. Is net wat de aanhang wil.

Kijk maar naar battlefield, hele core gameplay verneukt en iedereen klaagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erazer33
Qua gameplay: zeer grote mate hetzelfde.
Wat wel nieuw is: er kan een hoop kapot. Vooral houten en (met mindere mate) bakstenen bouwsels.

Qua wapens: Meer opties om je wapen te tunen. Elk wapen heeft 10 slots voor modificaties.
Hierdoor worden de grenzen tussen wapen vager.
Een shotgun kan je bijvoorbeeld zo afstellen dat ie speelt als een sniper rifle.
Een smg/ar kan je zo afstellen dat het speelt als een marksman rifle.

Qua maps: bij launch waren er 16 nieuwe maps, en sinds kort is de "oude & vertrouwde" shipment toegevoegd
(tussen quotes omdat de map wel aangepast is)

Edit: Typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
Ja zoals al gezegd, de gameplay is gewoon grotendeels hetzelfde.

Je hebt nog steeds Team Deathmatch, Free-for-all, Domination, Headquarters, S&D. Volgens mij is alleen Patrol echt een nieuwe gamemode (eigenlijk headquarters, maar dan een zone die zich constant verplaatst. Vind ik zelf wel de leukste om te spelen)

De killstreaks zijn eigenlijk ook weer hetzelfde. Carepackage, UAV, glided bomb (predator missile), mortars (cluster strike), ga zo maar door.

Je kunt idd wel je wapens meer/anders aanpassen dan voorheen. Je zit ook niet meer vast aan 5 attachments, je kunt alles aanpassen. Maar er zijn niet echt meer attachments die in 1 klap je wapen een stuk beter maken. Alle 10 de attachments doen allemaal iets kleins aan je wapen waardoor het wel uitdagender/leuker wordt om een goede setup te maken. Ook zijn er best veel maps waardoor het niet te snel verveelt (wat ik in het begin bij CW wel had bijvoorbeeld).

Ook de bekende perks zijn weer overgenomen uit voorgaande delen. Sterker nog, volgens mij is er geen een nieuwe bij gekomen?

Wel speelt het spel weer gewoon ouderwets lekker weg. Wapens levelen gaat best langzaam dus je raakt ook niet heel snel uitgespeeld, camo's unlocken voelt ook niet als grinden omdat er nieuwe methodes bij zijn gekomen om iets te unlocken (bijvoorbeeld specifiek met 3 attachments spelen op je wapen), de operator challenges mogen wmb wel herzien worden (met alle operators moet je een X aantal melee kills maken. Ik maak sowieso al (bijna) nooit melee kills dus dat dat nu met elke operator een aantal keer moet is wel klote).

TL;DR: amper vernieuwing, speelt goed, blijft (voorlopig) uitdagend maar verrast je nergens

En nog een kleine toevoeging, er zitten nog best veel bugs in, maar gelukkig nauwelijks tot geen bugs die het spelen onmogelijk maken.
Pagina: 1 ... 14 ... 22 Laatste