6 vs 6 zijn er redelijk weinig kill streaks. 10 vs 10 en meer raak ik zelfs niet aan. Te hectischChelseamarre123 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:26:
Voetstappen vind ik toch heel storend dat je nooit iemand hoort aanrennen.
Ik gebruik cold blooded meestal, beetje klaar met al die kut killstreaks.
Soms heb ik echt hele frustrerende potjes. Met name Kill Confirmed of Hardpoint. Soms ben ik dan een van de enige in het team die de objective speelt en de rest campt maar een beetje en doet niet echt mee. Kansloze exercitie dan..
Uiteraard makkelijk entertainment:
Arme Jonathan Ferguson
Arme Jonathan Ferguson
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Die potjes leave ik gewoon als ik zie dat mijn team er zijn kl.... aan veegt...Cheezborger schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 17:24:
Soms heb ik echt hele frustrerende potjes. Met name Kill Confirmed of Hardpoint. Soms ben ik dan een van de enige in het team die de objective speelt en de rest campt maar een beetje en doet niet echt mee. Kansloze exercitie dan..
Iddcrimby schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 20:11:
Vette game maar de spawns zijn wel echt belabberd
Idd, bij Cold War hadden ze die eindelijk in orde en nu weer zo...Chelseamarre123 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 11:28:
Vind het geluid (voetstappen) nog steeds bagger hoor.
Incendiary rounds of subsonic rounds of gebruiken jullie nog iets anders...
Weet iemand wanneer de eerste free trial weekend zal zijn, zoals die ook meerdere keren zijn geweest bij Cold War? Ik wil even proberen voordat ik 60 eur uitgeef, vooral omdat ik eigenlijk alleen maar geinteresseerd ben in de Zombies modus.
Geen idee maar als je alleen in Zombie mode geïnteresseerd ben raad ik je aan om Vanguard nog niet te kopen. Echt heel mager op het moment, op 2 december zou er wel meer content komen maar geen idee of dat de moeite waard wordt.LieveGeit schreef op zondag 14 november 2021 @ 09:59:
Weet iemand wanneer de eerste free trial weekend zal zijn, zoals die ook meerdere keren zijn geweest bij Cold War? Ik wil even proberen voordat ik 60 eur uitgeef, vooral omdat ik eigenlijk alleen maar geinteresseerd ben in de Zombies modus.
Vanochtend sinds jaren weer eens een gold skin unlocked. De stg44. Merk wel dat ik gisteren en vandaag vooral in Das Hause te vinden ben.
Ik speel veel met de automaton, tot nu toe mijn favo wapen. De mp5 vind ik minder. Ben nog wel een beetje zoekende naar chille attachments
Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen
Even vraagje… ik speel nagenoeg altijd multiplayer dus heb er weinig last van.. maar waarom is de campaign nog locked? Dacht eerst dat die misschien niet gedownload is, maar heb de game nu al een paar dagen. Moet ik die apart downloaden?
Hier niet gelocked, hoor! Misschien even opnieuw installeren?...crimby schreef op zondag 14 november 2021 @ 12:15:
Even vraagje… ik speel nagenoeg altijd multiplayer dus heb er weinig last van.. maar waarom is de campaign nog locked? Dacht eerst dat die misschien niet gedownload is, maar heb de game nu al een paar dagen. Moet ik die apart downloaden?
Daar vind je mij niet en ook niet in shipment´ de rest van de mappen speel ik allemaalHenkje.doc schreef op zondag 14 november 2021 @ 12:05:
Vanochtend sinds jaren weer eens een gold skin unlocked. De stg44. Merk wel dat ik gisteren en vandaag vooral in Das Hause te vinden ben.
Moet je apart installeren denk ikcrimby schreef op zondag 14 november 2021 @ 12:15:
Volgens mij zijn er meerdere (vanuit MW nog)RickOnline schreef op zondag 14 november 2021 @ 12:24:
Is er misschien al een tweede Tweakers-clan opgericht? De Tweakers.net-clan die ik vond, zat al vol met 100 spelers.
Iedere keer als ik een potje gespeeld heb en wil naar loadouts gaan. Moet ik zeker vier a vijf keer proberen op te klikken en dan lukt het pas.
Is er nog een clan ergens? Wil voor die 10 procent extra even een clan joinen om te multiplayeren oa
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik heb even een nieuwe clan gemaakt. Aangezien de oude clan vol was en voornamelijk mensen uit de tijd van mw en warzone heeft wil ik een nieuwe opstarten met enkel Vanguard actieve leden.
De naam is tweakers Vanguard.
Allemaal deze joinen
Allemaal deze joinen
We zijn met twee al lol. Heb request gedaan..Chelseamarre123 schreef op zondag 14 november 2021 @ 16:49:
Ik heb even een nieuwe clan gemaakt. Aangezien de oude clan vol was en voornamelijk mensen uit de tijd van mw en warzone heeft wil ik een nieuwe opstarten met enkel Vanguard actieve leden.
Allemaal deze joinen
De andere verlaten neem ik aan, of kun je in twee clans tegelijk?Chelseamarre123 schreef op zondag 14 november 2021 @ 16:49:
Allemaal deze joinen
Geen idee heb de andere verlaten´ zit nog maar twee man in lol
Request gestuurd 😄Chelseamarre123 schreef op zondag 14 november 2021 @ 16:49:
Allemaal deze joinen
Verlaten, je kan niet in 2 tegelijk. Heb de andere ook tweakers warzone genoemdJeroenD92 schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:49:
[...]
De andere verlaten neem ik aan, of kun je in twee clans tegelijk?
Heb er in ieder geval al 5 geaccepteerd maar zie ze nog niet verschijnen. Zal morgen wel in orde zijn hopelijk.Wolverine9000 schreef op zondag 14 november 2021 @ 19:58:
Geen idee heb de andere verlaten´ zit nog maar twee man in lol
request sentChelseamarre123 schreef op zondag 14 november 2021 @ 16:49:
Allemaal deze joinen
Zal het morgen even doen (:Chelseamarre123 schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:42:
[...]
Verlaten, je kan niet in 2 tegelijk. Heb de andere ook tweakers warzone genoemd
Lol wat is het met die reviewers tegenwoordig, een 7 voor vanguard. dit spel loopt als een zonnetje, de SP heb ik even gespeeld is ook goed.
Goede cod imo..
De laatste games die ik gekocht heb hadden allemaal slechte reviews maar bleken goede games te zijn. Hoe oud zijn die reviewers tegenwoordig lmao...
Goede cod imo..
De laatste games die ik gekocht heb hadden allemaal slechte reviews maar bleken goede games te zijn. Hoe oud zijn die reviewers tegenwoordig lmao...
Top zal straks even invite sturen. Kun je dan direct accepteren of kan ik dan beter even in de huidige blijven voor die 10procent? Moet je trouwens alleen in een clan zitten of ook in 't team met iemand van de clan?Chelseamarre123 schreef op zondag 14 november 2021 @ 16:49:
Allemaal deze joinen
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
De "review-scale" is al meer dan 20 jaar zeer krom. Zeker wanneer je het vergelijkt met cijfers op school, etc.shakespeare schreef op maandag 15 november 2021 @ 07:32:
Lol wat is het met die reviewers tegenwoordig, een 7 voor vanguard. dit spel loopt als een zonnetje, de SP heb ik even gespeeld is ook goed.
Goede cod imo..
:strip_exif()/f/image/ZjKGFcl75iQApiHVTynGVRk8.jpg?f=fotoalbum_large)
"Vroeger" was een 7 een spel dat gewoon goed was (een 7 op school is ook gewoon "goed") en vooral voor de liefhebber van dat soort spellen is. Als er 1 spel voor de liefhebber is, is het CoD wel. Al sinds 2005 (CoD 2) komt het spel ieder jaar uit, met ieder jaar relatief kleine veranderingen en maximale voortbordurend op de voorganger. Af en toe is er vernieuwing (zoals bij Modern Warfare 1 in 2007), waarna er weer jaren op dezelfde weg wordt voortgeborduurd.
Dat ga je inmiddels terugzien in reviews. Het spel is gewoon goed, maar doet eigenlijk niets nieuws of baanbrekends vergeleken met de voorganger. Puur objectief gezien is een score tussen de 70-80 de score die ook gegeven zou moeten worden. Hetzelfde zie je trouwens bij een boel Ubisoft spellen. Ook daar is het meer van hetzelfde en is de vernieuwing ver te zoeken. Ook die scoren tussen de 70-80.
Ikzelf vind Vanguard ook prima spelen en ben er zeer tevreden over, maar het spel doet niets nieuws. Bijna alles wat het doet, doet het goed, maar het blaast me op geen enkel moment omver. Vergelijk dit met Modern Warfare uit 2007. Die was echt zeer vernieuwend. Niet alleen qua setting in een fps, maar ook op heel de manier waarop het verhaal cinematisch in beeld werd gebracht, de multiplayer, de killstreaks, etc. Het was, afgezien van dat het een first person shooter was, echt heel anders dan de voorgaande 3 delen. Dat zie je ook terug in de reviews: 94
Modern Warfare 2 wist hier op voort te borduren met een nog cinematischere weergave qua verhaal, nog betere multiplayer, etc. En ook dat zag je terug in de reviews: 94
Daarna wist men dat ze een winnende formule in handen hadden en is alles wat daarna kwam een afgeleide van Modern Warfare. Afgezien van de setting is het grotendeels gelijk gebleven. De manier waarop het allemaal in beeld komt, de kill-streaks, de gameplay zelf, etc.
Zolang ze dit niet vernieuwen en/of compleet op de schop gooien en ze geen mega blunders begaan, zal het spel gewoon tussen de 70-80 blijven scoren. Omdat het ondanks alles gewoon een goed spel is...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Klopt.. goed stuk kerel.MazeWing schreef op maandag 15 november 2021 @ 07:49:
[...]
De "review-scale" is al meer dan 20 jaar zeer krom. Zeker wanneer je het vergelijkt met cijfers op school, etc.
[Afbeelding]
"Vroeger" was een 7 een spel dat gewoon goed was (een 7 op school is ook gewoon "goed") en vooral voor de liefhebber van dat soort spellen is. Als er 1 spel voor de liefhebber is, is het CoD wel. Al sinds 2005 (CoD 2) komt het spel ieder jaar uit, met ieder jaar relatief kleine veranderingen en maximale voortbordurend op de voorganger. Af en toe is er vernieuwing (zoals bij Modern Warfare 1 in 2007), waarna er weer jaren op dezelfde weg wordt voortgeborduurd.
Dat ga je inmiddels terugzien in reviews. Het spel is gewoon goed, maar doet eigenlijk niets nieuws of baanbrekends vergeleken met de voorganger. Puur objectief gezien is een score tussen de 70-80 de score die ook gegeven zou moeten worden. Hetzelfde zie je trouwens bij een boel Ubisoft spellen. Ook daar is het meer van hetzelfde en is de vernieuwing ver te zoeken. Ook die scoren tussen de 70-80.
Ikzelf vind Vanguard ook prima spelen en ben er zeer tevreden over, maar het spel doet niets nieuws. Bijna alles wat het doet, doet het goed, maar het blaast me op geen enkel moment omver. Vergelijk dit met Modern Warfare uit 2007. Die was echt zeer vernieuwend. Niet alleen qua setting in een fps, maar ook op heel de manier waarop het verhaal cinematisch in beeld werd gebracht, de multiplayer, de killstreaks, etc. Het was, afgezien van dat het een first person shooter was, echt heel anders dan de voorgaande 3 delen. Dat zie je ook terug in de reviews: 94
Modern Warfare 2 wist hier op voort te borduren met een nog cinematischere weergave qua verhaal, nog betere multiplayer, etc. En ook dat zag je terug in de reviews: 94
Daarna wist men dat ze een winnende formule in handen hadden en is alles wat daarna kwam een afgeleide van Modern Warfare. Afgezien van de setting is het grotendeels gelijk gebleven. De manier waarop het allemaal in beeld komt, de kill-streaks, de gameplay zelf, etc.
Zolang ze dit niet vernieuwen en/of compleet op de schop gooien en ze geen mega blunders begaan, zal het spel gewoon tussen de 70-80 blijven scoren. Omdat het ondanks alles gewoon een goed spel is...
Maar waarom zou een game altijd iets nieuws moeten doen, tegenwoordig vindt ik het belangrijker dat het goed draait weinig bugs heeft en vast houdt aan het concept. Vanguard doet dit uitermate goed. speelt als een zonnetje en is voor de cod fans gewoon een goed spel.
Ben het eens met je stuk btw..
Battlefield probeert ook wat nieuws te doen en haalt het hele score board eraf.. lmao.
Maar de singeplayer is volgens de meerderheid gewoon minder en bij vlagen gewoon saai en ook de zombiemodus is teleurstellend vergeleken met voorgaande jaren. Wat dan overeind blijft is de mutiplayer. Als er een briljante singleplayer in zou zitten zou het spel ook hoger scoren.shakespeare schreef op maandag 15 november 2021 @ 07:59:
[...]
Klopt.. goed stuk kerel.
Maar waarom zou een game altijd iets nieuws moeten doen, tegenwoordig vindt ik het belangrijker dat het goed draait weinig bugs heeft en vast houdt aan het concept. Vanguard doet dit uitermate goed. speelt als een zonnetje en is voor de cod fans gewoon een goed spel.
Ben het eens met je stuk btw..
Battlefield probeert ook wat nieuws te doen en haalt het hele score board eraf.. lmao.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
vreemd, ik heb een poos sp gedaan en was onder de indruk.. ik ga niet meer blind af op reviews ( sowieso nooit echt gedaan ).MazeWing schreef op maandag 15 november 2021 @ 08:13:
[...]
Maar de singeplayer is volgens de meerderheid gewoon minder en bij vlagen gewoon saai en ook de zombiemodus is teleurstellend vergeleken met voorgaande jaren. Wat dan overeind blijft is de mutiplayer. Als er een briljante singleplayer in zou zitten zou het spel ook hoger scoren.
Zelfde hier, ik vond de SP echt wel goed!
Never ever financial advice...
Al ben je dan dus niet helemaal onder de indruk om de SP uit te spelen.shakespeare schreef op maandag 15 november 2021 @ 08:28:
[...]
vreemd, ik heb een poos sp gedaan en was onder de indruk.. ik ga niet meer blind af op reviews ( sowieso nooit echt gedaan ).
Ach ik zou @shakespeare weinig aandacht geven.MazeWing schreef op maandag 15 november 2021 @ 08:13:
[...]
Maar de singeplayer is volgens de meerderheid gewoon minder en bij vlagen gewoon saai en ook de zombiemodus is teleurstellend vergeleken met voorgaande jaren. Wat dan overeind blijft is de mutiplayer. Als er een briljante singleplayer in zou zitten zou het spel ook hoger scoren.
Een of ander manier is hij teleurgesteld geraakt in BF2042 en moet hij iedereen (zowel topic van COD:Vanguard als BF2042) constant de vergelijking maken hoe beter COD is en hoe afschuwelijk slecht BF2042 is en dat daarom de reviewscore corrupt zijn en iedereen opuit is om zijn favorite game COD te bashen. Nee beter, iedereen moet volgens hem COD gaan spelen, want dat is de game ja. Want als je constant mensen moet overtuigen dat jouw favoriete spel, de beste spel is, moet je even tijd en ruimte nemen om te reflecteren waarom je die noodzaak ervaart.
Elk argument die je noemt wat @shakespeare niet kan weerleggen, wordt gewoon genegeerd. Alhoewel het een topic is en vrij reageren prima is (en als iemand lekker wilt klagen over de reviewscore, moet ie dat zelf weten) maar ik zou zeggen 'dont feed the troll'. Want voor hem is de COD:Vanguard die ultieme game everrr, gewoon perfect als always. En oh wee als je dat niet vind hoor!! Want persoonlijke smaak bestaat niet volgens hem en ook snapt hij de subjectiviteit in reviews niet.
kerel loop niet te zeiken man.. Battlefield2042 is gewoon een ruk spel. punt. doeiFireBladeX schreef op maandag 15 november 2021 @ 09:30:
[...]
Ach ik zou @shakespeare weinig aandacht geven.
Een of ander manier is hij teleurgesteld geraakt in BF2042 en moet hij iedereen (zowel topic van COD:Vanguard als BF2042) constant de vergelijking maken hoe beter COD is en hoe afschuwelijk slecht BF2042 is en dat daarom de reviewscore corrupt zijn en iedereen opuit is om zijn favorite game COD te bashen. Nee beter, iedereen moet volgens hem COD gaan spelen, want dat is de game ja. Want als je constant mensen moet overtuigen dat jouw favoriete spel, de beste spel is, moet je even tijd en ruimte nemen om te reflecteren waarom je die noodzaak ervaart.
Elk argument die je noemt wat @shakespeare niet kan weerleggen, wordt gewoon genegeerd. Alhoewel het een topic is en vrij reageren prima is (en als iemand lekker wilt klagen over de reviewscore, moet ie dat zelf weten) maar ik zou zeggen 'dont feed the troll'. Want voor hem is de COD:Vanguard die ultieme game everrr, gewoon perfect als always. En oh wee als je dat niet vind hoor!! Want persoonlijke smaak bestaat niet volgens hem en ook snapt hij de subjectiviteit in reviews niet.
![]()
![]()
Ik heb zelf ook BF2042 gespeeld (10 uur trial via game pass) en bf is simpelweg niet mijn soort spel. Ik heb ze praktisch allemaal gespeeld, en op 1 of andere manier kan ik er nooit echt inkomen. BF2 heb ik qua uren nog het meeste gespeeld, maar ook daar haakte ik uiteindelijk af.FireBladeX schreef op maandag 15 november 2021 @ 09:30:
[...]
Ach ik zou @shakespeare weinig aandacht geven.
![]()
![]()
Wat dat betreft is CoD veel meer mijn spel. Gewoon even lekker een uurtje knallen en weer wat anders doen.
Maar is het ene spel beter dan het andere spel? Dat is denk ik lastig te zeggen. Uit puur technisch oogpunt is BF al jaren superieur en pas sinds Modern Warfare uit 2019 komt het qua character models en details weer een beetje in de buurt, echter heeft BF veel grotere omgevingen, gebouwen die kapot kunnen, etc.
Maar ook al zou BF een 10 krijgen en CoD een 5, dan nog zou CoD meer mijn spel zijn en haal ik er meer plezier uit dan BF. Maar dit is enkel mijn ervaring en voor iemand anders is dit mogelijk weer compleet verschillend. Maar je hebt hele volksstammen die ieder jaar Fifa kopen en het met afstand het beste spel vinden en een parel zoals TLOU2 niet eens aanraken omdat het "niet in hun straatje past"...

Krijg hem gek genoeg niet gevonden via de app als ik zoek op Squad search, iemand enig idee?Chelseamarre123 schreef op zondag 14 november 2021 @ 16:49:
Allemaal deze joinen
Denk dat je met iemand moet samenspelen uit de clan en je moet de clan tag aan hebben staan.Oekol schreef op maandag 15 november 2021 @ 07:36:
[...]
Top zal straks even invite sturen. Kun je dan direct accepteren of kan ik dan beter even in de huidige blijven voor die 10procent? Moet je trouwens alleen in een clan zitten of ook in 't team met iemand van de clan?
Is een clan in-game he. Als je op social drukt(driehoekje op de Playstation) krijg je de clans te zien.donvalentino schreef op maandag 15 november 2021 @ 13:09:
[...]
Krijg hem gek genoeg niet gevonden via de app als ik zoek op Squad search, iemand enig idee?
In de app is het nog iets anders
Ah top, kijk vanavond welChelseamarre123 schreef op maandag 15 november 2021 @ 13:13:
[...]
Is een clan in-game he. Als je op social drukt(driehoekje op de Playstation) krijg je de clans te zien.
In de app is het nog iets anders
Ik moest (PS4) 2 gedeeltes voor Campaign downloaden.crimby schreef op zondag 14 november 2021 @ 12:15:
1 x 12 GB en 1 x 13 GB.
Als je Campaign aanklikt, dan meldt hij dit vanzelf.
Waar ik me nog vaak wel aan erger is dat wanneer ik soms spawn hij je de andere kant op spawnt dan logisch is.
Dus b.v. spawn je en kijk je naar het "einde" van de map (dus niet richting vlag A B of C), hebben meer mensen hier last van?
Dus b.v. spawn je en kijk je naar het "einde" van de map (dus niet richting vlag A B of C), hebben meer mensen hier last van?
Wel vervelend dat je na het downloaden en installeren van de standaard updates de game start en dan nog de campaign niet kan spelen. Dan mag je die eerst nog downloaden. Fijn dat je ze los van elkaar kunt installeren en verwijderen voor schijfruimte, maar dat is niet helemaal de unbox experience die ik had voorgesteld.
Dus gisteren maar meteen even MP gedaan en ach, Domination is gewoon weer net als andere CoDs.
Het is MW in een bruin jasje met andere wapens.
Speelt lekker weg. CoD is toch altijd mijn "fastfood" op de PS(5). En het voldoet weer prima.
Alleen dat gedoe na elke match met het voten van de MVP. Ik hoop toch echt dat ze dat snel weghalen OF versnellen/verkorten.
Dus gisteren maar meteen even MP gedaan en ach, Domination is gewoon weer net als andere CoDs.
Het is MW in een bruin jasje met andere wapens.
Speelt lekker weg. CoD is toch altijd mijn "fastfood" op de PS(5). En het voldoet weer prima.
Alleen dat gedoe na elke match met het voten van de MVP. Ik hoop toch echt dat ze dat snel weghalen OF versnellen/verkorten.
Nou lekker, wil ff spelen, blijft die client maar crashen. En als die client niet draait kan je de game ook niet starten. Handig! Zelfs een reinstall van de client lost het niet op
Ik heb het idee dat het fixen van de spawns nog best lastig is, omdat het in mijn optiek een snel spel is.. vooral de kleine mappen met een grotere hoeveelheid aan spelers. Z’n beetje overal staat wel iemand 😅
Zeker, maar spawnen in je eentje in een groep van 6 tegenstanders lijkt me ook niet helemaal de bedoeling ^^JeroenD92 schreef op maandag 15 november 2021 @ 16:07:
Ik heb het idee dat het fixen van de spawns nog best lastig is, omdat het in mijn optiek een snel spel is.. vooral de kleine mappen met een grotere hoeveelheid aan spelers. Z’n beetje overal staat wel iemand 😅
Haha zeker waar, maar b.v. op mappen als Das Hause en straks Shipment zal dit nooit ideaal zijn.erazer33 schreef op maandag 15 november 2021 @ 16:18:
[...]
Zeker, maar spawnen in je eentje in een groep van 6 tegenstanders lijkt me ook niet helemaal de bedoeling ^^
Nee maar soms kloppen de spawns ook niet echt. Hoe vaak ik bijvoorbeeld in Dome al int midden van de map Spawn is ook niet te doen.
Vroeger spawnde je toch altijd op het uiteinde van de map en in deze game totaal niet omdat ze zo de pace er in willen houden denk ik.
Vroeger spawnde je toch altijd op het uiteinde van de map en in deze game totaal niet omdat ze zo de pace er in willen houden denk ik.
Spawns zijn een beetje kapot inderdaad. Ook leuk als iemand net een Mortar Run heeft neergelegd.
Beste plek voor een Mortar Run is in elk geval de meest recente spawnlocatie van de vijand.
Beste plek voor een Mortar Run is in elk geval de meest recente spawnlocatie van de vijand.
Easy team (of heet het Squad) kill toch 😜erazer33 schreef op maandag 15 november 2021 @ 16:18:
[...]
Zeker, maar spawnen in je eentje in een groep van 6 tegenstanders lijkt me ook niet helemaal de bedoeling ^^
Niet als je in eerste instantie denkt dat t teammates zijnJeroenD92 schreef op maandag 15 november 2021 @ 19:11:
[...]
Easy team (of heet het Squad) kill toch 😜
Dat vind ik wel een gemis aan vanguard: een duidelijke onderscheiding met de tegenpartij qua uiterlijk
Ik begrijp ook niet waarom ze niet gekozen hebben voor allies vs. axis, dat pas ook in de setting van WWII. Mij maakt het niet uit dat ik 50% van de tijd moet spelen als Duitser, Japanner of Italiaan.erazer33 schreef op maandag 15 november 2021 @ 19:14:
[...]
Niet als je in eerste instantie denkt dat t teammates zijn
Dat vind ik wel een gemis aan vanguard: een duidelijke onderscheiding met de tegenpartij qua uiterlijk
Te gevoelig voor de tere zieltjes van tegenwoordig. Je zou maar als ''Duitser'' spelen. Of tegen ''Duitsers''...Deckard_BR21 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:06:
[...]
Ik begrijp ook niet waarom ze niet gekozen hebben voor allies vs. axis, dat pas ook in de setting van WWII. Mij maakt het niet uit dat ik 50% van de tijd moet spelen als Duitser, Japanner of Italiaan.
Oh zo confronterend.
Er zaten dan ook te weinig minderheden in die legers en dan zou het niet inclusief genoeg zijndindr schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:12:
[...]
Te gevoelig voor de tere zieltjes van tegenwoordig. Je zou maar als ''Duitser'' spelen. Of tegen ''Duitsers''...
Oh zo confronterend.
Ik word nu wel gek van die SBMM.
Vooropgesteld, ik ben geen complete noob, maar goed ben ik ook niet. Heb nu (eindelijk) een K/D ratio van 1, maar toch kom ik steeds in lobby's waar de meerderheid met golden/diamond camo's rondloopt en zowat enkel headshots schiet na een snelle 180 graden draai. Ik heb niet de indruk dat het cheaters zijn, gewoon bizar goede spelers. Waarom ik dan toch steeds in die lobby's kom.... Ik sta dan ook steevast onderaan met 5 kills en 15 á 20 deaths ofzo.. Waarvan die 5 kills 2 echte kills en 3 assists zijn...
Vooropgesteld, ik ben geen complete noob, maar goed ben ik ook niet. Heb nu (eindelijk) een K/D ratio van 1, maar toch kom ik steeds in lobby's waar de meerderheid met golden/diamond camo's rondloopt en zowat enkel headshots schiet na een snelle 180 graden draai. Ik heb niet de indruk dat het cheaters zijn, gewoon bizar goede spelers. Waarom ik dan toch steeds in die lobby's kom.... Ik sta dan ook steevast onderaan met 5 kills en 15 á 20 deaths ofzo.. Waarvan die 5 kills 2 echte kills en 3 assists zijn...
Dat systeem met die elliminations is ook echt bagger, waarom tellen ze dat bij als kill maar in de echte leaderboards niet.Aomi schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:52:
I.... Ik sta dan ook steevast onderaan met 5 kills en 15 á 20 deaths ofzo.. Waarvan die 5 kills 2 echte kills en 3 assists zijn...
Welke leaderbords?Chelseamarre123 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:08:
[...]
Dat systeem met die elliminations is ook echt bagger, waarom tellen ze dat bij als kill maar in de echte leaderboards niet.
Uiteindelijk gaat het toch gewoon om hoeveel punten je scoort, afhankelijk van het type game? (Elim/D ratio by Domination is compleet irrelevant als je wel snel punten captured bijv. Alleen bij TDM is het meer van belang.)
Enige is dat Elim/D vaag is. Kills zijn duidelijk. Je hebt de kill of je hebt het niet, of je nu 90% of 10% van de damage gedaan hebt.
Het interesseert me verder weinig.
Mijn punt is dat je KD in een potje bijvoorbeeld word weergeven als 30/28. Maar wat feitelijk geen 30 kills zijn maar daar 10 assists zijn bijgeteld.Hann1BaL schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 12:49:
[...]
Welke leaderbords?
Uiteindelijk gaat het toch gewoon om hoeveel punten je scoort, afhankelijk van het type game? (Elim/D ratio by Domination is compleet irrelevant als je wel snel punten captured bijv. Alleen bij TDM is het meer van belang.)
Enige is dat Elim/D vaag is. Kills zijn duidelijk. Je hebt de kill of je hebt het niet, of je nu 90% of 10% van de damage gedaan hebt.
Het interesseert me verder weinig.
Ja, omdat het ook niet de K/D die weergegeven wordt. Vereist even een mindset change, maar het betekent gewoon dat je veel gedaan hebt om er 30 dood te krijgen en daarbij 28 keer dood bent gegaan.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 13:08:
[...]
Mijn punt is dat je KD in een potje bijvoorbeeld word weergeven als 30/28. Maar wat feitelijk geen 30 kills zijn maar daar 10 assists zijn bijgeteld.
Ik snap je wel en er is voor alles wat te zeggen, maar genoeg potjes in het verleden met vorige CoDs, dat je in potjes iedereen continue raakt, maar niemand doodt.
Een K/D ratio van 0.2 tot gevolg en de rest van je team hoefde alleen nog maar een scheet te laten en die gingen met de kills aan de haal. Ok, dan zag je wel assists op het scorebord.
Tja vind het sowieso krom dat een "assist" telt als kill, hoe lullig het soms ook is dat je soms dan alleen maar een assist pakt.Hann1BaL schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 14:52:
[...]
Ja, omdat het ook niet de K/D die weergegeven wordt. Vereist even een mindset change, maar het betekent gewoon dat je veel gedaan hebt om er 30 dood te krijgen en daarbij 28 keer dood bent gegaan.
Ik snap je wel en er is voor alles wat te zeggen, maar genoeg potjes in het verleden met vorige CoDs, dat je in potjes iedereen continue raakt, maar niemand doodt.
Een K/D ratio van 0.2 tot gevolg en de rest van je team hoefde alleen nog maar een scheet te laten en die gingen met de kills aan de haal. Ok, dan zag je wel assists op het scorebord.
K/D weghalen is wel goed in het kader van PTFO imodonvalentino schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 15:15:
[...]
Tja vind het sowieso krom dat een "assist" telt als kill, hoe lullig het soms ook is dat je soms dan alleen maar een assist pakt.
Ik heb gisteren het verzoek gestuurd, ingame.Chelseamarre123 schreef op zondag 14 november 2021 @ 16:49:
Allemaal deze joinen
Kan je die accepteren ?
Ik ben net online, zie denk ik jouw invite samen met 4 andere. Heb ze allemaal geaccepteerd.vndk schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 17:54:
[...]
Ik heb gisteren het verzoek gestuurd, ingame.
Kan je die accepteren ?
Nog actieve mensen die ons willen joinen?
Tweakers Vanguard heet de clan.
Kon gisterenavond amper spelen...... kon geen matches vinden ondanks de mega hoge pings..... leek wel een storing ofzo.
Wel de Tweakers Clan kunnen joinen
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Ik heb zojuist een verzoek gedaan onder de naam: mazewingChelseamarre123 schreef op zondag 14 november 2021 @ 16:49:
Allemaal deze joinen
Ik merk vooral dat mijn Quick Match filter niet wordt toegepast. Stel ik pace in op Assault, krijg je gewoon random Tactical en Blitz.Jack1 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:07:
Bij jullie ook geen matches die gevonden worden?
Matches vinden ging makkelijk.
Ik wil wel joinen (Renzo4000) maar kan dat alleen via de game zelf? Anders Tweakers squads kan ik wel vinden via de app gek genoeg maar Tweakers Vanguard niet?Chelseamarre123 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 23:29:
[...]
Ik ben net online, zie denk ik jouw invite samen met 4 andere. Heb ze allemaal geaccepteerd.
Nog actieve mensen die ons willen joinen?
Tweakers Vanguard heet de clan.
Ik zie ook dat je Squadleader bent van Tweakers NL Part 2 > die heb ik dan maar ff gejoined.
[ Voor 9% gewijzigd door renzo4000 op 17-11-2021 10:02 ]
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Dat is gek, heel de avond geen last gehad van problemen.Buddha_ schreef op woensdag 17 november 2021 @ 07:19:
Kon gisterenavond amper spelen...... kon geen matches vinden ondanks de mega hoge pings..... leek wel een storing ofzo.
Ik vond gisterenavond ook geen lobbys. En als ik al ene vond waren het serieuze zweers langs de overkantJopio schreef op woensdag 17 november 2021 @ 11:50:
[...]
Dat is gek, heel de avond geen last gehad van problemen.
Jup de clan is in-game aan te vragen.renzo4000 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:00:
[...]
Ik wil wel joinen (Renzo4000) maar kan dat alleen via de game zelf? Anders Tweakers squads kan ik wel vinden via de app gek genoeg maar Tweakers Vanguard niet?
Ik zie ook dat je Squadleader bent van Tweakers NL Part 2 > die heb ik dan maar ff gejoined.
Via de app is het wekelijks challenges doen om dubbel xp tokens te verdienen. Maar die werken nog niet in Vanguard denk ik
In die app zit ik nog niet hoor...Chelseamarre123 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 12:41:
[...]
Jup de clan is in-game aan te vragen.
Via de app is het wekelijks challenges doen om dubbel xp tokens te verdienen. Maar die werken nog niet in Vanguard denk ik
Iemand die weet hoe laat de update komt vandaag + shipment?
Waarschijnlijk 19 uur.Chelseamarre123 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:21:
Bleh, Vanguard heeft bij altijd lekker gewerkt, echter na de update vanmorgen van de Nvidia drivers crashed hij bijna gelijk bij het joinen van een game.
Rollback van de driver gedaan maar geen soelaas.
Ben nu scan and repair aan het runnen, dus kleine tip: update nog niet wanneer alles werkt!
Ben nu scan and repair aan het runnen, dus kleine tip: update nog niet wanneer alles werkt!
Zit dit er niet in? Waar gaat het tegenwoordig nog over zeg, dan skip ik hem sowieso.Deckard_BR21 schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:06:
[...]
Ik begrijp ook niet waarom ze niet gekozen hebben voor allies vs. axis, dat pas ook in de setting van WWII. Mij maakt het niet uit dat ik 50% van de tijd moet spelen als Duitser, Japanner of Italiaan.
Denk rond 7 8 uur ongeveer. Eerst nog downloaden en kopiëren voor de ps4 gebruikers lolChelseamarre123 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:21:
Mss weapon Tuning ookWolverine9000 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 16:08:
[...]
Denk rond 7 8 uur ongeveer. Eerst nog downloaden en kopiëren voor de ps4 gebruikers lol
Ja shotgun nerf hebben ze aangekondigd.
Scan repair werkte ook niet.kazzzdafke schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:25:
Bleh, Vanguard heeft bij altijd lekker gewerkt, echter na de update vanmorgen van de Nvidia drivers crashed hij bijna gelijk bij het joinen van een game.
Reinstall en werkt weer.
Ze moeten verbieden dat mensen potje kunnen leven. Zes tegen zes starten en na twee min met twee overschreden...
Wolverine9000 schreef op woensdag 17 november 2021 @ 17:36:
Ze moeten verbieden dat mensen potje kunnen leven. Zes tegen zes starten en na twee min met twee overschreden...
Sorry vol met fouten kunnen leaven en met twee overschieten moest dat zijn
Geen weapon Tuning voorlopig
[ Voor 3% gewijzigd door Wolverine9000 op 17-11-2021 20:28 ]
W
T
F
shipment
IS
compleet
VERN*UKT
!
T
F
shipment
IS
compleet
VERN*UKT
!
Care to elaborate? Het zijn 3 lanes met wat containers op 100m2. Is het niet 1:1 nagemaakt?