Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 11:24
Ik gebruik de combat shotgun. Zijn er trouwens betere shotgun dan deze . Gebruik enkel shotgun met overkill op de map das haus numa numa en eagles nest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
Aomi schreef op woensdag 10 november 2021 @ 06:37:
-carepackage die de halve map over stuitert en die heel lang duurt voordat je 'm op kan pakken (als je er al niet door gekilled wordt)
Ik ben ook regelmatig mijn care package kwijt en dit was tijdens de beta ook al zo. Ik ging er alleen vanuit dat dit meer een feature was omdat in de WO2 de supply drops ook zelden op de goede plek terecht kwamen. Maarja, aan de andere kant, ze hebben wel ook de rook en vonken bij het schieten eruit gehaald, wat ik persoonlijk juist ook een mooie feature vond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-09 10:35
Er vallen mij ook steeds meer kleine bugs op

-Na de game een overzicht krijgen wat je vrij hebt gespeeld met 't lvlen van je wapen en er daarna achter komen dat je dat helemaal nog niet vrijgespeeld hebt ondanks dat dat wel in het' filmpje' te zien is

-gammon bombs die zelfs op direct impact geen kill maken (en zelfs niet op iemand die al gewond is)
Ok, het ligt dus niet aan mij.
Dacht al een paar keer dat ik iets vrijgespeeld had maar vond het dan niet terug.
Ofwel speel ik iets vrij en komt er groen bolletje bij Gunsmith terwijl ik het al gebruik.

Die gammon bombs gebruik ik ook regelmatig en merk ook dat het niet echt klopt.

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Wolverine9000 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 07:42:
Ik gebruik de combat shotgun. Zijn er trouwens betere shotgun dan deze . Gebruik enkel shotgun met overkill op de map das haus numa numa en eagles nest
Ik weet niet wat dit voor shotgun is, maar die wil ik ook wel nadat ik de mp40 geleveld heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Steven030 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 07:54:
[...]

Ik weet niet wat dit voor shotgun is, maar die wil ik ook wel nadat ik de mp40 geleveld heb
Die ziet er inderdaad niet slecht uit jawadde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• erazer33
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-09 13:13
...
-mijn stg44 is al een vrij hoog lvl terwijl ik er maar heel weinig mee gespeeld heb? Soms zie ik aan het einde van een game dat 't wapenlvl flink is gestegen terwijl ik 'm dan helemaal niet gebruikt heb maar wel 1x opgepakt heb (en niet eens een kill mee heb gemaakt)
-ook mijn sten steeg plots in lvl terwijl ik die niet gebruikt had
...
Door je gebruikte operator te levelen, kan je bonus XP krijgen voor zijn/haar favoriete wapen.

Roland heeft de STG44, arthur de sten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:04
erazer33 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 08:29:
[...]

Door je gebruikte operator te levelen, kan je bonus XP krijgen voor zijn/haar favoriete wapen.

Oowh, ik interpreteerde het andersom. Als je met Roland en de STG44 speelt, krijg je extra XP. Maar je kan dus beter met een ander wapen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
[...]

Thanx voor deze info!
Ik speelde gisteren een operator vrij, dus wisselde.
Echter speel ik heel graag met de STG44, vond het al zo gek dat het levellen gevoelsmatig zo traag ging.
Ik ga weer wisselen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Nog drie longshots voor de stg gold. Die gaat toch generfd worden denk ik binnenkort. Dan ben ik er al vanaf. Heb nog maar met vier wapens gespeeld. De stg, mp40, shotgun af en toe 3 lane sniper. Ben wel al veel mg42 tegengekomen op de grotere maps. Dat ding heeft geen recoil. De volksturmgeweer en de bar are next

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erazer33
Wolverine9000 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:04:
Nog drie longshots voor de stg gold. Die gaat toch generfd worden denk ik binnenkort. Dan ben ik er al vanaf. Heb nog maar met vier wapens gespeeld. De stg, mp40, shotgun af en toe 3 lane sniper. Ben wel al veel mg42 tegengekomen op de grotere maps. Dat ding heeft geen recoil. De volksturmgeweer en de bar are next
de BAR is vergelijkbaar met de STG, en heeft een erg lage recoil.
Goed genoeg om een sniper uit te schakelen op long-range wanneer je zn glint ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 06-09 03:43
Wolverine9000 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:04:
MG42 heeft standaard best wat recoil maar als je de eerste ammo attachment neemt is die recoil idd bijna weg. Heerlijk wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
[...]

Aha, dat verklaart een hoop. Dat wist ik niet :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wolverine9000
Gold stg zonder hardcore voor de longshotsAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jaIVPf-vi2wclkbmfiUHx1AKoQQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/phR7WIIgvjkUEYDsdcVrTKhd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 09:28
Ik heb alles gehaald behalve de point blank kills, moet er nog 56 van.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
destroye schreef op woensdag 10 november 2021 @ 10:54:
[...]

Ik heb alles gehaald behalve de point blank kills, moet er nog 56 van.....
Komt wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dindr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-09 20:40
Gisteren wat meegemaakt jongens, ik kon er bijna niet van slapen, trauma, het is bijna zaterdag… hopelijk kan ik het verwerken door een paar weken even BF2042 te gaan spelen.

Blitz Domination op Demyansk, Activisions gepatenteerde SBMM Matchmaking systeem, nu sterker dan ooit in overdrive modus. Mijn eigen team dwarrels met maximaal 15 kills en enemy team waarvan 6 spelers meer dan 70 kills hebben gehaald, killstreaks overal, bombing runs, mortar barrages, mijn arme character helemaal shellshocked..

Komen er oppeens attack dogs. Dus ik in paniek, kerkje inrennen, trap op om zo in de kerktoren te gaan wachten totdat de honden weg zijn. Zie ik godverdomme oppeens een hond de trap op klimmen en ja hoor, maakt me ook nog eens dood.

Ik weet het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael_OsGroot
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15-11-2022

Michael_OsGroot

Yes... Yes!

Hoe werkt het met zombie mode en unlocks? Tellen die kills daarmee voor reticles, exp, skins, etcetera? Of moet je zombie mode echt los zien van multiplayer, en los van wat later de battle royale wordt?
Ik speel nu gewoon met waar ik zin in heb, maar merk bijvoobeeld dat de Mp5 minder goed werkt en een LMG lijkt beter te werken. Snipers werken weer voor geen meter.

Welke guns vinden jullie chill in zombie mode, waarom en met welke attachments?

[ Voor 38% gewijzigd door Michael_OsGroot op 10-11-2021 11:44 ]

Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
Michael_OsGroot schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:43:
Hoe werkt het met zombie mode en unlocks? Tellen die kills daarmee voor reticles, exp, skins, etcetera? Of moet je zombie mode echt los zien van multiplayer, en los van wat later de battle royale wordt?
Ik speel nu gewoon met waar ik zin in heb, maar merk bijvoobeeld dat de Mp5 minder goed werkt en een LMG lijkt beter te werken. Snipers werken weer voor geen meter.

Welke guns vinden jullie chill in zombie mode, waarom en met welke attachments?
Progressie in zombies tellen mee in de multiplayer, levelen, wapens, skins en reticles. Ze zijn zelfs zo goed bezig dat bepaalde zaken enkel tellen in zombies en niet meetellen in multiplayer, bugged dus.

Qua wapens geen idee, van oudsher is het altijd hopen op een lucky drop uit de kist welke gewoon het beste is…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aomi
dindr schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:23:
Gisteren wat meegemaakt jongens, ik kon er bijna niet van slapen, trauma, het is bijna zaterdag… hopelijk kan ik het verwerken door een paar weken even BF2042 te gaan spelen.

Blitz Domination op Demyansk, Activisions gepatenteerde SBMM Matchmaking systeem, nu sterker dan ooit in overdrive modus. Mijn eigen team dwarrels met maximaal 15 kills en enemy team waarvan 6 spelers meer dan 70 kills hebben gehaald, killstreaks overal, bombing runs, mortar barrages, mijn arme character helemaal shellshocked..

Komen er oppeens attack dogs. Dus ik in paniek, kerkje inrennen, trap op om zo in de kerktoren te gaan wachten totdat de honden weg zijn. Zie ik godverdomme oppeens een hond de trap op klimmen en ja hoor, maakt me ook nog eens dood.

Ik weet het niet meer.
Herkenbaar. Vooral die mortars lijken soms een eeuwigheid te duren. En dan meerdere tegelijk/achter elkaar en je voelt je vrij hopeloos :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Aomi schreef op woensdag 10 november 2021 @ 12:05:
[...]

Herkenbaar. Vooral die mortars lijken soms een eeuwigheid te duren. En dan meerdere tegelijk/achter elkaar en je voelt je vrij hopeloos :+
Die blijven idd eeuwig duren die streak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik weet het niet meer.
He protec
He attac
But most important,
He climbs stairs

🔫🐶

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

die combat shotgun met fire bullets of wat het ook is is wel mega overpowered.
Erg jammer dat die vuurkogels er ook weer in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Wanneer zou de eerste update komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 18:30
Die reticles werken nog steeds niets wat betreft het unlocken ervan.

Buiten dat vermaak ik me weer best met deze COD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Henkje.doc schreef op woensdag 10 november 2021 @ 18:38:
Die reticles werken nog steeds niets wat betreft het unlocken ervan.

Buiten dat vermaak ik me weer best met deze COD :)
Werkt bij niemand de reticles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
Dank voor de bevestiging. En gelukkig niet nodig voor de gold skins :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Henkje.doc schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:01:
[...]

Dank voor de bevestiging. En gelukkig niet nodig voor de gold skins :)
Gelukkig niet nodig idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Kleine update

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SexINV3kCLmfG9rPrEImAs8tUSQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oO3r95P5jYxdVgZkY5C8Aj9R.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AdMeWyAM_JOx3Oe7-rytvKvkz6k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PumcZ86br1iy6xbV5PvU1NjE.jpg?f=fotoalbum_large

Komt nu net binnen op de ps4...

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Is maar een kleine update. Al gedaan bij mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenD92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 19:05
zojuist een 3gb update binnen gehaald..

Heb geen tijd gehad om te spelen verder, dus kan ook van eerder deze week zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Operator reset na de update. Blijf wel alles behouden enz.. maar terwijl ik twee a drie operators max level hebben zijn ze terug level 1 lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
Hier op ps5 de update ook gehad. Helaas daarna niet meer te starten. Nu een herinstallatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
Henkje.doc schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:49:
Hier op ps5 de update ook gehad. Helaas daarna niet meer te starten. Nu een herinstallatie.
Herinstallatie van de game gedaan maar nog steeds geen startende game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Henkje.doc schreef op woensdag 10 november 2021 @ 20:08:
[...]

Herinstallatie van de game gedaan maar nog steeds geen startende game.
Oei das minder

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkje.doc
Uiteindelijk herstelt door de game te verplaatsem van m2 ssd opslag naar interne console opslag. Daarna werkt het weer.

Gelukkig ging het kopieren snel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 01:46
Na de update weer opgestart. Kom ik gewoon in das Haus met een clan, waarbij meerdere mensen al Atomic camo hebben en nog geen level 10 zijn.... yeah right 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Hassiebassie schreef op woensdag 10 november 2021 @ 20:38:
Na de update weer opgestart. Kom ik gewoon in das Haus met een clan, waarbij meerdere mensen al Atomic camo hebben en nog geen level 10 zijn.... yeah right 8)7
SBMM heeft je wel hoog zitten dan :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
Hassiebassie schreef op woensdag 10 november 2021 @ 20:38:
Ja mooi he, nu twijfel ik ook an al die gold camos uberhaupt. Jammer dat dit soort dingen kapot zijn…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-06 01:46
Vrijdag schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:02:
[...]

SBMM heeft je wel hoog zitten dan :+
Had het vandaag wel een beetje opgekrikt tijdens het campen in das Haus met een LMG :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
Samen spelen met een maat van me op de PS4 gaat ook nog niet zo soepel. Game zoeken, vervolgens de melding dat bij een van ons de verbinding is verbroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael_OsGroot
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15-11-2022

Michael_OsGroot

Yes... Yes!

Ja ik weet niet hoor, maar ik begin het nu wel redelijk zat te worden. Ik speel nu bijna 5 dagen en heb nog steeds welgeteld 1 potje gewonnen. Ben ik nou zo slecht of klopt er echt geen iota van die matchmaking. Want zelfs als het random was en ik met mijn belabberde skills het team extreem omlaag trek, dan zou ik toch op zijn minst bij benadering 25% of meer winnen? we zitten nu op 19 versus 1. Dit is gewoon niet meer leuk, ik speel een shooter om kills te maken en niet om gekilld te worden :/ Ook niet dat ik echt met een team samenwerk, niemand zegt wat en iedereen doet maar wat. Moet je iets instellen ofzo om in een beetje fatsoenlijk team terecht te komen?

Ik zie ook dat ik met een externe partij (codtracker.gg) zie dat ik met 1 win versus 16 losses bij de top 41% hoor, hoe dan? 60% verliest meer dan 16 van de 17 potjes? Wordt er extreem gebot of wat is dit?

[ Voor 13% gewijzigd door Michael_OsGroot op 10-11-2021 21:55 ]

Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Wij spelen met ons groepje met 1 kerel die heel erg goed is, en daar sta ik zelden bovenaan.
Als ik dan eens een paar potjes alleen speel, sta ik eigenlijk altijd zo goed als bovenaan en eerste..

Het werkt wel, die SBMM.. maar verdeelt het niet echt goed precies.. Beetje de beste van de pot waarop hij zich baseert lijkt het..

Never ever financial advice...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Dacht dat ik veilig zat voor de honden. En inderdaad ze klimmen de ladder op of springen de ladder op lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
Michael_OsGroot schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:52:
Ja ik weet niet hoor, maar ik begin het nu wel redelijk zat te worden. Ik speel nu bijna 5 dagen en heb nog steeds welgeteld 1 potje gewonnen. Ben ik nou zo slecht of klopt er echt geen iota van die matchmaking. Want zelfs als het random was en ik met mijn belabberde skills het team extreem omlaag trek, dan zou ik toch op zijn minst bij benadering 25% of meer winnen? we zitten nu op 19 versus 1. Dit is gewoon niet meer leuk, ik speel een shooter om kills te maken en niet om gekilld te worden :/ Ook niet dat ik echt met een team samenwerk, niemand zegt wat en iedereen doet maar wat. Moet je iets instellen ofzo om in een beetje fatsoenlijk team terecht te komen?

Ik zie ook dat ik met een externe partij (codtracker.gg) zie dat ik met 1 win versus 16 losses bij de top 41% hoor, hoe dan? 60% verliest meer dan 16 van de 17 potjes? Wordt er extreem gebot of wat is dit?
Mijn win/loss is altijd ~ 50 % geweest in alle CoDs, nu ook in Vanguard. Vanavond was het een festijn en zat ik dankzij RNGeezus op één potje na altijd in het winnende team. Hebben ze SBMM een beetje terug geschroefd? Genieten hoor, heel de tijd een k/d van 2 tot 4 zonder dat ik in zwetende slide cancel springende lobbies terecht kwam. De eerste paar dagen was het gelijk voorbij zodra ik twee potjes goed scoorde…

1/16 is wel erg hoor, ik denk dat het spel dan allang van mijn harde schijf was gedonderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:40
Michael_OsGroot schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:52:

Welke modes speel je en heb je dat bijvoorbeeld aangepast naar tactical of staat het op buzz? Weet even niet precies hoe die optie heet, ben niet in de buurt van mijn console. Maar je ziet het als je naar de game filter gaat. Ik speel op tactical, de rest vond ik te heftig. Maar heb nog niet zoveel gespeeld.

Bij mij ging het ook beter toen ik van een ar naar smg wisselde. Met die lage ttk.

[ Voor 3% gewijzigd door kesj op 10-11-2021 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
kesj schreef op woensdag 10 november 2021 @ 23:40:
[...]

Welke modes speel je en heb je dat bijvoorbeeld aangepast naar tactical of staat het op buzz? Weet even niet precies hoe die optie heet, ben niet in de buurt van mijn console. Maar je ziet het als je naar de game filter gaat. Ik speel op tactical, de rest vond ik te heftig. Maar heb nog niet zoveel gespeeld.
Ik ook alleen maar tactical. Sta iets van 80 gewonnen en 100 verloren...

• Aomi
Die invisible player models is nog steeds niet gefixt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Aomi schreef op donderdag 11 november 2021 @ 08:40:
[...]

Die invisible player models is nog steeds niet gefixt :P
Idd. Volgende week is er een grotere update want kut shipment komt er bij. Ik sla deze over gelijk das haus. Niet mijn ding, Is veel te hectisch

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:40

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Wolverine9000 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:08:
[...]

Idd. Volgende week is er een grotere update want kut shipment komt er bij. Ik sla deze over gelijk das haus. Niet mijn ding, Is veel te hectisch
Pardon? scheld je nou mijn meest favoriete map uit O-)
En ja Shipment is serieus een van me favoriete mappen :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11:04
Nou iedereen heeft de shotgun/riotshield combo gevonden hoor. Wat een shitshow hahaha

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:12:
[...]

Pardon? scheld je nou mijn meest favoriete map uit O-)
En ja Shipment is serieus een van me favoriete mappen :o
Haha sorry ja da zijn twee mappen dat ik oversla hoor... ieder zen ding zeker.

• Wolverine9000
Korkss schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:36:
Nou iedereen heeft de shotgun/riotshield combo gevonden hoor. Wat een shitshow hahaha
Ik gebruik de combat shotgun ook hoor met overkill op de kleinere mappen . Omdat ik 200 kills moet maken met shotgun om een operator vrij te spelen. Moet zeggen ben nog geen enkele keer een riot shield tegen gekomen tot nu toe. Een kniver daarentegen wel....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:40

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Wolverine9000 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:45:
[...]

Haha sorry ja da zijn twee mappen dat ik oversla hoor... ieder zen ding zeker.
Hoef je geen sorry voor te zeggen, je kan niet alle mappen leuk vinden toch en ik kan me wel voorstellen dat Shipment niet voor iedereen een leuke map is! Ik sta altijd te juichen als de playlist 24/7 Shipment er weer is O-)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
G_Dragon schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:59:
[...]

Hoef je geen sorry voor te zeggen, je kan niet alle mappen leuk vinden toch en ik kan me wel voorstellen dat Shipment niet voor iedereen een leuke map is! Ik sta altijd te juichen als de playlist 24/7 Shipment er weer is O-)
Shipment is fantastisch voor snel levelen van wapens idd _O_

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 23:53

Ik weet het niet meer.
Ik vind de AI van die honden echt belabberd, hoop dat ze daar snel iets aan gaan doen. Het lijkt wel alsof ze ineens via een portal ineens een paar meter verder verschijnen. Verder is het houterig en is er geen pijl te trekken op waar ze heen gaan. Een hond IRL kun je nog wel van voorspellen of hij naar jou of naar je teammate wil gaan, maar hier is dat echt niet te doen.

Verder vind ik ze een beetje overpowered, ze hebben een hele hoge TTK.

• Deckard_BR21
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-06-2023
Vind de game tot nu toe lekker spelen maar dat met die combat pacings werkt nog niet echt, wordt af en toe toch een Blitz game ingegooid. Voor een grote map gaat dat nog maar op de kleinere mij te chaotisch.
En die mortar killstreak is echt vervelend, dat ding gaat maar door :(

• Korkss
Wolverine9000 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:47:
[...]

Ik gebruik de combat shotgun ook hoor met overkill op de kleinere mappen . Omdat ik 200 kills moet maken met shotgun om een operator vrij te spelen. Moet zeggen ben nog geen enkele keer een riot shield tegen gekomen tot nu toe. Een kniver daarentegen wel....
Ja die riot shield hebben ze op hun rug, dat blocked kogels. Moet zeggen dat het wel idd op de kleine maps is. Probeer die zelf nu ook te vermijden haha

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• Aomi
Wolverine9000 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:08:
[...]

Ik vind 't heerlijk om shotguns/smgs te lvlen maar die maps speel je niet voor je ontspanning idd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 00:17
Na de update komt bij mij het load out selectie scherm steeds automatisch tevoorschijn. Hebben anderen hier ook last van ? Gebeurde soms zo'n 1 tot 4x per potje.. Speel op een ps5.

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:17
Racing-Paradise schreef op donderdag 11 november 2021 @ 12:30:
Na de update komt bij mij het load out selectie scherm steeds automatisch tevoorschijn. Hebben anderen hier ook last van ? Gebeurde soms zo'n 1 tot 4x per potje.. Speel op een ps5.
ja, dat gebeurd in ons team ook op de ps5, op willekeurige momenten een load out selectie scherm en je moet dan verplicht een keuze maken.

rare bug,
zo zitten er wel meer bugs in, zoals die recticles die je niet vrij kunt spelen, de camos op de mg42 die afhankelijk zijn van een proficiency die niet eens in de game zit, de player modellen die verdwijnen na een potje in die mvp schermen, en ga zo maar door.

het zal allemaal wel opgelost worden in de komende tijd, maar er is nog wel wat werk aan de winkel.

Wat me ook niet echt aanstaat is het prestige systeem, als je prestiged bent blijft je level op 1 staan, terwijl je wel doorlevelt in je eigen profiel. ik had liever een reset van alles gehad met dat vrijspelen van 1 onderdeel zoals het in de oude cod's was, of zoals het in cod cold war was, dat was op zich ook wel goed met dat doortellen per seizoen.

• Madforce0543
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 28-08 09:05
Zondagmiddag met de game kunnen starten, en ongeveer 5 uur online gespeeld. Gameplay, graphics en geluid vind ik prima, maar er zijn wel wat technische dingen die aangepakt moeten worden. Zo werkt het filter voor geen meter en kom ik vaak in de verkeerde pacing terecht, spawn points kloppen soms niet, op de PS5 is de game al een paar keer totaal vastgelopen middenin een potje.

Al met al heb ik er wel plezier mee. Nu de maps leren kennen en werken aan dat k/d.

• Wolverine9000
Wel ook vervelend dat er soms 6 vs 6 bij het begin van de match drie in mijn team zitten en 6 aan de overkant´ das onbegonnen werk e....

• Wolverine9000
Long shots camo bij de bar werkt ook niet. Blijf maar op nui staan ...

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08:53
Is er hier nog een actieve tweakers clan op de ps5?

• Wolverine9000
De spawns in al het algemeen zijn niet zo goed e. Maar op dome is helemaal verschrikkelijk. Vier keer gespawnd en direct neergeschoten lol... maar ga niet klagen want heb het ook al andersom gehad

• Wolverine9000
Reticles zijn gemaakt´ ale bij mij gaan ze omhoog nu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10:50
Forward Intel is ook een sterke perk. Je ziet gewoon de spawns van de enemies en een groter gedeelte van de map, zeker handig op Das Haus.

• Wolverine9000
Ninja of ghost?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alexknl
Fortified wat mij betreft, met al die explosives die constant om je oren vliegen.

• Wolverine9000
Mss een mogelijkheid. Zijn er nog mensen die als ze prestige 1 zijn... ze enkel prestige 1 zien en niet het level dat wordt weergegeven bij progression

• Alexknl
Wolverine9000 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 22:07:
Mss een mogelijkheid. Zijn er nog mensen die als ze prestige 1 zijn... ze enkel prestige 1 zien en niet het level dat wordt weergegeven bij progression
Yes dat is een bekende bug. Als ik bij progression kijk zie ik wel mijn level staan bij Preseason.

• Wolverine9000
Alexknl schreef op donderdag 11 november 2021 @ 22:34:
[...]

Yes dat is een bekende bug. Als ik bij progression kijk zie ik wel mijn level staan bij Preseason.
Bij mij ook ben prestige 2 level 90 bij preseason

• Wolverine9000
Als je drie operators level 20 hebt krijg je een speciaal pakje. Die zien er wel dope uit ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

MetalPool

Boe!

Wolverine9000 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 19:56:
De spawns in al het algemeen zijn niet zo goed e. Maar op dome is helemaal verschrikkelijk. Vier keer gespawnd en direct neergeschoten lol... maar ga niet klagen want heb het ook al andersom gehad
En dit is voor mij iig 1 reden om deze prul niet meer te kopen.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wolverine9000
MetalPool schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 00:02:
[...]

Ieder zen mening en gedacht hierover

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Korkss
MetalPool schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 00:02:
[...]

Ok.. doei :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Wolverine9000 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 22:38:
[...]

Bij mij ook ben prestige 2 level 90 bij preseason
Jij hebt aardig doorgeknald afgelopen week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
donvalentino schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 12:57:
[...]

Jij hebt aardig doorgeknald afgelopen week.
Bijna prestige drie. Lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Wel vervelend dat je soms maar begint met 3 vs6 en zo het hele potje al verloren is van in het begin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• erazer33
De patch van vandeweek heeft toch daadwerkelijk iets gefixed; ik heb eindelijk een reticle kunnen unlocken voor een scope.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Nou, kom maar op met die lockdown van 3 weken. Genoeg tijd voor COD. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Terug een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 14:02
Weinig nieuws: dubbel battle pass XP

En:
A few tweaks in today's patch:
- PC stability improvements
- AFK Kick Timer for Champion Hill has been increased

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Nog geen patch notes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 19:38:
[...]

Weinig nieuws: dubbel battle pass XP

En:
A few tweaks in today's patch:
- PC stability improvements
- AFK Kick Timer for Champion Hill has been increased
Oh das niet interessant dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Soms op de map decoy aan de b vlag in dat huisje waar je naar boven kunt met de ladder. Daar maak je de muur kapot. Ga je vb dood dan staat de muur er terug lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Als ik de problemen, bugs en performance issues lees bij de release van Battlefield 2042, dan ben ik toch erg tevreden met Vanguard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Ben er nog altijd niet uit ninja of ghost voor de eerste perk. Radar en scavenger voor twee en drie...
En voor de wapens met of zonder surpressor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:42

MazeWing

The plot thickens...

Sinds maandagavond ook maar (weer) overstag gegaan en Vanguard gehaald en ik ben erg tevreden over hoe het allemaal speelt. De maps zijn eigenlijk stuk voor stuk prima (en voldoende qua hoeveelheid en variatie, iets dat je bij release van Cold War niet kon zeggen). Ook het hele pacing gebeuren bevalt me eigenlijk wel prima. Natuurlijk is op bepaalde maps blitz wel heel hectisch, maar dit heeft ook weer zo zijn charme. Zeker omdat het dan maar 1 map duurt en het daarna over het algemeen weer "normaal" is omdat er een lagere pacing wordt gekozen.

Ook de killstreaks zijn in mijn optiek prima, alhoewel ik wel vind dat de attack dogs wat overpowered zijn omdat ze en heel snel zijn (lees: "red alert snel") en ook een behoorlijke health hebben. De animatie is wel lachwekkend slecht...

Maar tot nu toe absoluut tevreden met de aanschaf en iets waar ik me het komende jaar weer prima mee ga vermaken. Verder heb ik tot nu toe enkel multiplayer gespeeld en moet ik me nog wagen aan singleplayer, zombies en warzone. Alhoewel ik zombies en warzone eigenlijk zelden tot nooit speel.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Ik lees het al wel. Ik koop Vanguard wel als die in de aanbieding is en de ergste bug eruit zijn.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 12:30
Hoe is de game in vergelijking met de beta (ps5)?

Vond de beta grafisch ondermaats en ook het geluid kon mij niet bekoren, benieuwd of dat kg aangepakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
kwdtje schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 09:33:

Vond de beta grafisch ondermaats en ook het geluid kon mij niet bekoren, benieuwd of dat kg aangepakt is.
Geluid is helemaal gefixt en goed nu. Grafisch hetzelfde of juist iets minder omdat nu alle effecten als rook en vonken drastisch verminderd zijn. Maar dat maakt het wel juist toegankelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Heb een dorito code ingevoerd op de site. Krijg een mail . Moet 12 cijferige code invoeren op ps maar heb 13 cijfers gekregen. Dit werkt ook weer schitterend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 12:45
kwdtje schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 09:33:

Op de Xbox series X is de hele versie een stuk beter dan de Beta. Ik ga ervanuit dat voor de PS5 hetzelfde van toepassing is.

De Beta liep ook gewoon slecht met regelmatige haperingen. Ik heb de Beta dan ook na een uur verwijderd.

Ik heb hem gisteren gekocht na lovende reacties op internet en een telleurstellende ervaring met de trial van BF 2042.
Vanguard maakt een goede eerste indruk. Geluid is indrukwekkend. Performance is goed @ 120FPS.
Gelijk bij Launch al veel MP content waardoor het fris aanvoelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Vind het geluid (voetstappen) nog steeds bagger hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 11:28:
Vind het geluid (voetstappen) nog steeds bagger hoor.
Iedereen gebruikt ninja ook
Ik ga voor ghost gaan denk ik lol.
De voetstappen zijn idd toch niet zo luid, daarmee kies ik voor ghost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 12:30
Voetstappen interesseert mij weinig, gaat mij meer om de geluiden van de wapens, die klonken in de beta nergens naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Voetstappen vind ik toch heel storend dat je nooit iemand hoort aanrennen.

Ik gebruik cold blooded meestal, beetje klaar met al die kut killstreaks.
Pagina: 1 ... 12 ... 22 Laatste