Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05:59
Zie de naam Zaterdag geregeld voorbij komen in de player lists van de diverse potjes mulitplayer Vanguard..

Iemand van hier? Vrijdag wellicht?

Na 5 uur spelen nog steeds een hoop lol hier!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4elz12DEqK6SB66WTLPYLX1eDv8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EPCBUTpO08rKAhGbNvOi9OE5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
Chelseamarre123 schreef op zondag 7 november 2021 @ 16:05:
[...]

Je moet r3 blijven indrukken.

Heb je geaccepteerd. Ga binnenkort de squad wat opschonen
Mag ik ook?? 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 11:24
Prosac schreef op zondag 7 november 2021 @ 16:31:
[...]

Wel prettig eigenlijk, de meeste maps lenen zich er ook niet echt voor.
Red star en Oasis doen ze niet anders dan snipen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:53

Vrijdag

De Zwarte

Furrr schreef op zondag 7 november 2021 @ 16:51:
Zie de naam Zaterdag geregeld voorbij komen in de player lists van de diverse potjes mulitplayer Vanguard..

Iemand van hier? Vrijdag wellicht?

Na 5 uur spelen nog steeds een hoop lol hier!!

[Afbeelding]
:D Nee ik ben het niet, ik heb het spel nog niet eens :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-09 20:40
wauturr schreef op zondag 7 november 2021 @ 13:24:
Heeft de game input based matchmaking?
Nee, skillbased matchmaking, geef het een naam. Voor mij is het elke jaar weer huilen zonder server browsers en dedicated servers…

Ah de goeie ouwe tijd!

Vandaag trouwens voor het eerst een gelijke vote voor de MVP, schijnt dus dat alle drie genodigden MVP kunnen worden.

[ Voor 16% gewijzigd door dindr op 07-11-2021 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 12:18
Meer mensen trouwens last van "packet burst" tijdens potjes (PS5)? M'n internet is gewoon goed, bij Warzone heb ik dat probleem niet. Echt enorm irritant. Het uitzetten van textures streamen helpt ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 13:59
De multiplayer nu een uurtje of 6 gespeeld en vind hem echt goed. Ben ook nog geen slechte map tegen gekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Daan0s schreef op zondag 7 november 2021 @ 17:27:
Meer mensen trouwens last van "packet burst" tijdens potjes (PS5)? M'n internet is gewoon goed, bij Warzone heb ik dat probleem niet. Echt enorm irritant. Het uitzetten van textures streamen helpt ook niet.
Ik ook veel packet burst en ook goed internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 20:49
Wolverine9000 schreef op zondag 7 november 2021 @ 10:21:
Welke perks gebruiken jullie allemaal. Ik gebruik ninja radar en scavenger
En heel goed vind ik de dead drop field upgrade. Wat is dit?
Als je vb vier kills of meer hebt kan je dit activeren en als je dood gaat krijg je terug uw vier kills. Dan heb je er nog vb twee of drie nodig voor een killstreak. Beetje sterk naar mijn mening
Er zijn toch geen perks die je killstreak beïnvloed? Of kijk ik verkeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maulet
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 12-09 01:15
Korkss schreef op zondag 7 november 2021 @ 16:51:
[...]

Hier juist het tegenover gestelde. Geen idee of dit weer iets is voor de “aim assist” discussie. Maar had het idee dat dit weer erg gaande was in de game.
mijn theorie is dat de (betere) muis-spelers wel degelijk een voordeel hebben want ze hebben die "aim assist" niet eens nodig...
Als je dus wel controller spelers mee laat doen dan heb je spelers die van de Aim assist gebruik maken en andere, kindertjes of casual spelers, die nog slechter zijn dan je zelf O-)

Een goed en mooi spel hoor, maar de gameplay is wel een haat-machine. Vraag me af of het ooit mogelijk is met gelijke kansen te spelen... Instakill zou er uit moeten, zo dat je je gewond nog kunt verdedigen. Te veel gevraagd waarschijnlijk :(

9950x3d+4090+64DDR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Laatst online: 12-09 23:54
Vind de aim assist best sterk hoor soms voel ik hem echt wegtrekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Cheezborger schreef op zondag 7 november 2021 @ 17:41:
[...]

Er zijn toch geen perks die je killstreak beïnvloed? Of kijk ik verkeerd?
Goed lezen field upgrade. Die is sterk. Zie maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
Wolverine9000 schreef op zondag 7 november 2021 @ 17:58:
[...]

Goed lezen field upgrade. Die is sterk. Zie maar
Oh, je hebt gelijk. De laatste field upgrade die je kan unlocken inderdaad. Dat is wel een sterke. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Cheezborger schreef op zondag 7 november 2021 @ 18:31:
[...]

Oh, je hebt gelijk. De laatste field upgrade die je kan unlocken inderdaad. Dat is wel een sterke. :*)
Inderdaad. Vijf kills maken. Activeren en dan met wat geluk terug vijf en hondjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Chelseamarre123 schreef op zondag 7 november 2021 @ 16:05:
[...]

Je moet r3 blijven indrukken.

Heb je geaccepteerd. Ga binnenkort de squad wat opschonen
Thx voor de tip. Blijven indrukken gaat veel beter nu. Moet dat halen voor een nieuw operator lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Blijf het lastig hebben met de 50 prone kills voor een operator vrij te spelen. Enige tips hiervoor...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 19:44
Chelseamarre123 schreef op zondag 7 november 2021 @ 14:39:
[...]

Tnx! Kende die setting niet.
De clan heet tweakers.net en jullie zouden nu kunnen vragen om toe te voegen.
Ik kan helaas geen leden zelf toevoegen?
Ik zal me strx aanmelden met jarsiv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
Wolverine9000 schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:53:
Blijf het lastig hebben met de 50 prone kills voor een operator vrij te spelen. Enige tips hiervoor...
In een hoekje liggen en schieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
dindr schreef op zondag 7 november 2021 @ 22:04:
[...]

In een hoekje liggen en schieten?
Gewoon liggen zal ook wel goed zijn. Nog 40 te gaan pff. En de longshots zijn ook een hel. 100 stuks. Weet wel dat hardcore veel rapper gaat maar geen zin in hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 06-09 03:43
Daan0s schreef op zondag 7 november 2021 @ 17:27:
Jazeker, heb ik via PS5 ook veel last van.
Via PC dan weer helemaal niet (zelfde WiFi netwerk), heel vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Ik krijg geen XP erbij na gespeelde potjes. Wapens kan ik wel upgraden, maar mijn niveau blijft 1. Echt vreemd. Niet dat het me heel erg boeit, maar raar is het wel. Geen idee wat de oorzaak kan zijn.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley02
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-09 11:09
Sydney08 schreef op zondag 7 november 2021 @ 22:46:
Ik krijg geen XP erbij na gespeelde potjes. Wapens kan ik wel upgraden, maar mijn niveau blijft 1. Echt vreemd. Niet dat het me heel erg boeit, maar raar is het wel. Geen idee wat de oorzaak kan zijn.
Ben je niet al lvl 50 geweest, waardoor je prestige 1 bent t/m lvl 100? Daarna prestige 2 en zo verder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Wiley02 schreef op zondag 7 november 2021 @ 22:50:
[...]

Ben je niet al lvl 50 geweest, waardoor je prestige 1 bent t/m lvl 100? Daarna prestige 2 en zo verder..
Is bij iedereen op 1 als je prestige bent. Glitch. Kijk naar progression en klik er op en je ziet je real level. Ik ben prestige 1 level 22

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Zeker wel, zoek de clan Tweakers.net en vraag of je er bij mag. Zo kan ik je accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Wiley02 schreef op zondag 7 november 2021 @ 22:50:
[...]

Nee, geen prestige haha. Gewoon level 1 blijf ik. Heb nu denk ik 3 uurtjes gespeeld, maar krijg gewoon nooit XP erbij. Op de Series X. Speel alleen Team Deathmatch.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 13:59
Wolverine9000 schreef op zondag 7 november 2021 @ 22:57:
[...]

Is bij iedereen op 1 als je prestige bent. Glitch. Kijk naar progression en klik er op en je ziet je real level. Ik ben prestige 1 level 22
Aah dat verklaart waarom ik sommigen rank 1 mensen met een PPSh en Kar zie rondlopen, vond het al vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Het level systeem is echt een stuk makkelijker geworden als je het vergelijkt met Modern Warfare.... niet gezond, want ben na 25 potjes alweer bijna level 44, me maat is alweer Prestige 1 ( level 10 ). Ze hadden dit best wel moeilijker mogen maken in mijn ogen!

Ik hoop dat er binnenkort een grote update uitkomt om de spawns te fixen, want die zijn echt gebroken en kapot sinds release.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
G_Dragon schreef op maandag 8 november 2021 @ 08:18:
Het level systeem is echt een stuk makkelijker geworden als je het vergelijkt met Modern Warfare.... niet gezond, want ben na 25 potjes alweer bijna level 44, me maat is alweer Prestige 1 ( level 10 ). Ze hadden dit best wel moeilijker mogen maken in mijn ogen!

Ik hoop dat er binnenkort een grote update uitkomt om de spawns te fixen, want die zijn echt gebroken en kapot sinds release.
Wapen levelen mogen ze wel wat sneller maken. Gaat enorm traag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Chelseamarre123 schreef op maandag 8 november 2021 @ 08:53:
[...]

Wapen levelen mogen ze wel wat sneller maken. Gaat enorm traag
Vind je? :) gaat mij eerlijk gezegd ook veel te snel :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 00:22
Heb toch besloten, na wat gameplay video's dat ik nog even afwachten met kopen. €60 vind ik gewoon over de top. Ik wacht wel tot ie wat afgeprijsd is (Kerst o.i.d.) en kijk dan nog even verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
Chelseamarre123 schreef op maandag 8 november 2021 @ 06:32:
[...]

Zeker wel, zoek de clan Tweakers.net en vraag of je er bij mag. Zo kan ik je accepteren.
Edit:
Gevonden en request verzonden! (Cognitive Bias)

[ Voor 49% gewijzigd door Furrr op 08-11-2021 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 19:05
Overigens gaat het samen spelen in VG ook vrij simpel. Je kan elkaar een berichtje sturen via de Clan of direct inviten :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Een aantal punten die me storen:

- controller players: met toetsenbord en muis no chance close combat. Maatje speelt nu met controller op pc en hij zegt dat het belachelijk is. Als je met controller op iemand zit, blijft die de enemy gewoon tracken. Als er iemand springt, duikt, ... maakt niet uit, gewoon knopje inhouden..
- Bayonet op de sniper: dit is gewoon broken.. close combat knopje inhouden en hij locked op alle targets en prikt ze neer...
- Sommige maps hebben echt een rampzalige zichtbaarheid, maar daar moeten we mee leven denk ik
- MVP stats: zeer weinig zie je in domination of hardpoint echt MOST CAPS ofzo, maar wel hoogste K/D of melees.. WTF, stop objective play nog maar dieper in de grond!
- Best play.. lol

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 18:09
Dutchy007 schreef op maandag 8 november 2021 @ 09:00:
Heb toch besloten, na wat gameplay video's dat ik nog even afwachten met kopen. €60 vind ik gewoon over de top. Ik wacht wel tot ie wat afgeprijsd is (Kerst o.i.d.) en kijk dan nog even verder...
Is dat de verwachting? Zelf heb ik het gisteren gekocht en 's avonds 1,5 uur gespeeld. Ik ben erg blij met de keuze. Met name Numa numa en Eagle Nest zijn gaaf. Verder nog geen map 2x gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
G_Dragon schreef op maandag 8 november 2021 @ 08:55:
[...]

Vind je? :) gaat mij eerlijk gezegd ook veel te snel :o
Dacht dat Jgod zei dat het ongeveer 6h per wapen is zonder dubbel Weapon XP. Is toch een hele job als je alle wapens dan wilt levelen..
JeroenD92 schreef op maandag 8 november 2021 @ 09:21:
Overigens gaat het samen spelen in VG ook vrij simpel. Je kan elkaar een berichtje sturen via de Clan of direct inviten :)
Ja dat clan systeem is een pak beter en overzichtelijker dan het regiment systeem van MW.
Enig nadeel is dat het als eerste staat in het social gedeelte. Friends zouden eerst zichtbaar moeten zijn imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Chelseamarre123 schreef op maandag 8 november 2021 @ 09:55:
[...]

Dacht dat Jgod zei dat het ongeveer 6h per wapen is zonder dubbel Weapon XP. Is toch een hele job als je alle wapens dan wilt levelen..

[...]

Ja dat clan systeem is een pak beter en overzichtelijker dan het regiment systeem van MW.
Enig nadeel is dat het als eerste staat in het social gedeelte. Friends zouden eerst zichtbaar moeten zijn imo
Je moet ook niet in een jaar klaar zijn met de game lijkt me ? :)
Ben er liever een jaar of meer mee bezig, heb je nog iets te doen tijdens het spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op maandag 8 november 2021 @ 08:18:

Zal deze week wel mss een update komen. De spawns op de grote mappen valt goed mee. Op de kleinere mappen met 6 vs 6 is het nog te doen vond ik
Als je natuurlijk op de kleinere mappen 10 vs 10 speelt dan zijn de spawns redelijk broken idd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 16:41
Ik heb een nieuwe squad aangemaakt:

Tweakers NL Part 4

Jullie zijn welkom :)

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
[quote][b]Chelseamarre123 in "[Multi] Call Of Duty: Vanguard"Chelseamarre123 schreef op maandag 8 november 2021 @i.Stijn

Stg en mp40 zijn max level. Stg bijna gold. Nog vijf point blank kills en nog 40 longshots....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Roodey schreef op maandag 8 november 2021 @ 09:40:
[...]

Is dat de verwachting? Zelf heb ik het gisteren gekocht en 's avonds 1,5 uur gespeeld. Ik ben erg blij met de keuze. Met name Numa numa en Eagle Nest zijn gaaf. Verder nog geen map 2x gespeeld.
Numa Numa is ook mijn favoriet. En dome vind ik ook leuk. Das haus sla ik bewust over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 14:11

Kju

Is er een PS5-only clan die een beetje actief is?

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op maandag 8 november 2021 @ 09:56:
[...]

Je moet ook niet in een jaar klaar zijn met de game lijkt me ? :)
Ben er liever een jaar of meer mee bezig, heb je nog iets te doen tijdens het spelen.
Idd is geen race tegen de klok. Ps de tommy gun. Of m1942 ofzoiets en volksturmgeweer of zoiets ook lekker hoor.
Heb ook een class met overkill voor de shotgun en de sniper.... zeker voor op oasis, die desert map en red star. Af en toe beetje snipen moet kunnen´ alleen de snipers gold krijgen zal niet lukken want je moet blijkbaar 100 point blank kills maken met een sniper lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Ik deel even onze (warzone) discord hier. Misschien kunnen we daar afspreken met mensen van hier om ook vanguard multiplayer te spelen samen? Alle consoles welkom.

https://discord.gg/5eenQ4DMbS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:41
Wat is beste SMG? Ik speel met Mp40 maar alles wat ik als SMG oppak is beter lijkt het. Vooral sneller. Iemand een goede class?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
Kju schreef op maandag 8 november 2021 @ 11:54:
Is er een PS5-only clan die een beetje actief is?
Tweakers NL Part 4 ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
kazzzdafke schreef op maandag 8 november 2021 @ 09:37:
Een aantal punten die me storen:

- controller players: met toetsenbord en muis no chance close combat. Maatje speelt nu met controller op pc en hij zegt dat het belachelijk is. Als je met controller op iemand zit, blijft die de enemy gewoon tracken. Als er iemand springt, duikt, ... maakt niet uit, gewoon knopje inhouden..
- Bayonet op de sniper: dit is gewoon broken.. close combat knopje inhouden en hij locked op alle targets en prikt ze neer...
- Sommige maps hebben echt een rampzalige zichtbaarheid, maar daar moeten we mee leven denk ik
- MVP stats: zeer weinig zie je in domination of hardpoint echt MOST CAPS ofzo, maar wel hoogste K/D of melees.. WTF, stop objective play nog maar dieper in de grond!
- Best play.. lol
Ik speel zelf voor het eerst sinds hele lange tijd weer met controller nu, maar de eerste Modern Warfare (COD4) vroeger werkte hetzelfde met de aim assist. Maar zonder die assist krijg je ook echt niks raak geschoten hoor, vooral niet op lange afstand.

Die MVP stats slaan idd nergens op. Bij Team Deathmatch is het idd logisch dat je kan stemmen op de hoogste K/D of de meeste Elims, maar bij Domination is zo iemand niet de MVP maar idd iemand met de meeste captures, meeste defends of meeste objective kills. Daar zou de stemming tussen moeten gaan imo.

De best play is echt broken. Ik had gisteren zelf een triple kill maar de best play was een double kill.
Ook al meegemaakt dat ik zelf een triple kill had maar toen was de best play een final kill die nergens op sloeg. En al 'n keer gezien dat de best play 1 gewone kill was. Dat moet echt nog gefixt worden.

En die domme filmpjes van de operator voorafgaand aan die best play of MVP team vote... Alsjeblieft zeg. Gewoon weer een extra gelegenheid om straks geld te gaan harken in de store.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Erg blij met deze game, multi-player voelt weer lekker!
Wel bizar hoeveel attachments / keuzes je hierin hebt, daarbij mogen de wapen levels wel minder hoog haha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Michael_OsGroot
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15-11-2022

Michael_OsGroot

Yes... Yes!

Tot nu toe ben ik wel enthousiast over het spel. Wel mogen ze de skill based matchmaking wat mij betreft even oppoetsen, ik heb 15 potjes gespeeld waarvan 14 verloren en allemaal met een kd ver onder de 1. Een keer verliezen vind ik geen ramp maar ik hoop op termijn wel vaker tegen mensen van mijn eigen niveau te kunnen spelen

Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
Al paar 'free for all' potjes gedaan waarbij ik snel win (gaat tot 30 kills). Snel rennen met een Sten en je knalt iedereen bijna neer.

Dat MVP kiezen aan het einde van de ronde met die animaties begint me wel wat te vervelen inmiddels.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wolverine9000
I dit it boys. 25 kills op de map decoy...
V2 rocket

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JRaQ0E6BUiDOCGsRc2OgqHW7kQ4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3Vuqoe1WufuHp2I6GK4FWgko.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HkwCiKl1ko4QTPKzIdNkruw1p18=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vWv5oJIUDlGWTy8W4j7yCtot.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
  • Laatst online: 11:23
Ik sluit me er bij aan… CW snel vergeten en door met Vanguard! Lekker tempo, fijne besturing en prima TTK!

Net pas 2 potjes gespeeld op de PS5 maar toch!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Wolverine9000 schreef op maandag 8 november 2021 @ 17:11:
I dit it boys. 25 kills op de map decoy...
V2 rocket

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Respect hoor zo snel! Ik ben al blij als ik de 10 haal, al gaat het steeds beter moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
donvalentino schreef op maandag 8 november 2021 @ 17:46:
[...]

Respect hoor zo snel! Ik ben al blij als ik de 10 haal, al gaat het steeds beter moet ik zeggen.
De tegenstanders waren echt slecht lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Dit dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pterad0n
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-09 16:03
Chelseamarre123 schreef op maandag 8 november 2021 @ 06:32:
[...]

Zojuist een join request gedaan.
Nick: Pteradon-

Psn: Pteradon-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• john65
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09-2022
Smg very op assaultrifels very weak mg42 no recoil mag wel wat aan gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
24h/24h das haus playlistje 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
  • Laatst online: 11:23
Mn battlepass laadt trouwens totaal niet. Die blijft op 0 staan… meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Niets voor mij gelijk shipment ook niets voor mij ben al content dat ik eerste v2 rocket heb gehaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
Hmm vandaag Vanguard gehaald voor op de ps4... disc geïnstalleerd en update (versie 1.04) maar gaat niet online. Ik krijg bij het opstarten een "failed download" met error code "vivacious".

Heb al vanalles geprobeerd waaronder een volledige power cycle en netwerk reset (andere games werken wel gewoon online).

Iemand hier ook last van(gehad)? Volgende stap is alles verwijderen en opnieuw installeren maar dan ben ik weer dik een uur verder op die oude ps4 meuk.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
Best wel listig de bugs die er nu in zitten als je dit zo kijkt:

YouTube: Vanguard is Amazing, but Has Some Huge Problems | Watch Before You B...

- broken achievements
- broken gun leveling
- weapon ads random bullet bloom
- zaken die werken in zombies maar niet in multiplayer
- packet burst
- spawns?
- agressieve SBMM
- playlist pacing die niet werkt als je voorkeur hebt voor tactical of assault en toch blitz voorgeschoteld krijgt…

Het is maar goed dat bf2042 om de hoek staat, niet dat ik daar veel van verwacht maar 24/7 noshahr canals, container section conquest of tdm met 32 man is oud en vertrouwed. Werkt prima!

[ Voor 10% gewijzigd door dindr op 08-11-2021 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 19:05
Vanavond een enkele keren de connectie naar de Blizzard server verlopen (PC)..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:18
crimby schreef op maandag 8 november 2021 @ 19:36:
Mn battlepass laadt trouwens totaal niet. Die blijft op 0 staan… meer mensen last van?
Opeens liep die bij mij. Was al tier 100 voordat Vanguard uitkwam. Dus de fix opeens doet die het.
Wordt denk ik nog wel gefixt.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Vanavond nog 10 potjes gespeeld, wat een heerlijke multiplayer ondanks de vele kleine foutjes! Hopelijk gaan we morgen of ergens deze week een grote update krijgen, want er moet nog wel het een en ander aan worden gepast.

We hebben er een aantal potjes bij gehad dat we achter stonden met Domination en terugkwamen met uiteindelijk een eind stand van 200 vs 199 :o, van die momenten dat je veel te close wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
renzo4000 schreef op maandag 8 november 2021 @ 20:59:
Hmm vandaag Vanguard gehaald voor op de ps4... disc geïnstalleerd en update (versie 1.04) maar gaat niet online. Ik krijg bij het opstarten een "failed download" met error code "vivacious".

Heb al vanalles geprobeerd waaronder een volledige power cycle en netwerk reset (andere games werken wel gewoon online).

Iemand hier ook last van(gehad)? Volgende stap is alles verwijderen en opnieuw installeren maar dan ben ik weer dik een uur verder op die oude ps4 meuk.
Alles toch maar opnieuw geïnstalleerd en werkt nu wel. Dus mocht je hier tegenaan lopen...even door de zure appel heen bijten dus.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
renzo4000 schreef op maandag 8 november 2021 @ 23:13:
[...]

Alles toch maar opnieuw geïnstalleerd en werkt nu wel. Dus mocht je hier tegenaan lopen...even door de zure appel heen bijten dus.
Zou je heel graag willen helpen maar ik ben niet bekend met dit probleem, ook omdat ik op een compleet andere console speel. Ik hoop dat er snel een oplossing komt voor je! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renzo4000
G_Dragon schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 07:34:
[...]

Zou je heel graag willen helpen maar ik ben niet bekend met dit probleem, ook omdat ik op een compleet andere console speel. Ik hoop dat er snel een oplossing komt voor je! :)
Bedankt maar zoals je kan lezen is het met een volledige herinstallatie opgelost. Echter had ik gisteren wel last van complete vastlopers van mijn ps4 nadat een MP potje afgelopen was. Ik heb daarom voor de zekerheid maar eens een rebuild van de ps4 database uitgevoerd en nogmaals alles opnieuw geïnstalleerd. Vanavond maar eens kijken of het beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Vind het vervelend dat wanneer je zo'n Doritos code invoert dat je vervolgens de melding krijgt " ERROR, Controleer of je een geldige code hebt ingevoerd ''

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 21:52
G_Dragon schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:00:
Vind het vervelend dat wanneer je zo'n Doritos code invoert dat je vervolgens de melding krijgt " ERROR, Controleer of je een geldige code hebt ingevoerd ''
Jeetje

Kan gebeuren he

[ Voor 3% gewijzigd door 418O2 op 09-11-2021 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Ja klopt maar heb gisteren 3 zakken gehaald, eentje daarvan werkt helaas niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 21:52
G_Dragon schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:10:
[...]

Ja klopt maar heb gisteren 3 zakken gehaald, eentje daarvan werkt helaas niet.
Je kan natuurlijk doen wat de kiddos ook doen, het in de winkel al activeren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buddha_
Is er al een Double XP weekend aangekondigd ergens?

Heb zelf nog geen aankondiging kunnen vinden, Charlie Intel, Twitter enz.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
418O2 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:12:
[...]

Je kan natuurlijk doen wat de kiddos ook doen, het in de winkel al activeren
hmm.. klinkt niet verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madforce0543
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 28-08 09:05
Chelseamarre123 schreef op zondag 7 november 2021 @ 02:11:
[...]

Jazeker, ik ben beheerder van de oude tweakers clan van CW en MW.
Stuur even je gegevens door dan voeg ik je toe
Ik zou ook graag lid worden. Spelen met wat vaste mensen lijkt me leuk!

Ik heet Madforce_0543 op PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

SBMM gaat soms nog niet heel lekker heb ik het idee, lijkt soms wel cod pro league, allemaal mensen met diamand AR's, hoe dan hahaha.
Na lange tijd warzone, coldwar multi weinig gespeeld, ben ik wel echt blij met deze multi-player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vndk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-09 07:56
Vraag PS4 Pro; het valt me op dat als ik ver weg kijk (in de game) dat alles goed zichtbaar is.
Als ik vervolgens een gebouw in loop, dan zie ik donkere vlakken welke lichter worden als ik dichterbij kom.... ?
Lijkt net alsof de PS4 het dan niet trekt.

Dit heb ik nog niet eerder gezien in games.
Iemand die dit bekend voor komt of weet wat het kan zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-08 17:53

MetalPool

Boe!

donvalentino schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:41:
SBMM gaat soms nog niet heel lekker heb ik het idee, lijkt soms wel cod pro league, allemaal mensen met diamand AR's, hoe dan hahaha.
Na lange tijd warzone, coldwar multi weinig gespeeld, ben ik wel echt blij met deze multi-player.
Wat is er precies zo leuk aan de multiplayer dan? Ik heb een aantal video`s bekeken op youtube en een aantal twitch streams, maar wat een chaotische cluster fuck is COD geworden joh. Een overdreven snelle bunny hop grenade spam fun factory lijkt het wel. 3 meter lopen brrrrrt dood, respawn, 4 meter lopen brrt dood. Echt in elke hoeken en gaten zit wel enemy. Daar is toch echt geen reet meer aan??? Snap wel dat het gros gaat zitten campen omdat je anders geen kant op kunt. Zijn de mappen niet gewoon veel te klein?

Single player zag er daarentegen iets beter uit dan voorheen. Vooral het grafische aspect sprak me wel aan.
Maar meer dan dat stelde de SP ook niet veel voor als ik het goed begrijp.

Begrijp me niet verkeerd. Lijkt me best leuk om weer eens na jaren een COD te spelen, maar wat ik nu voorbij zie komen is echt bagger i.m.o.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10-09 15:55
vndk schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:30:
Vraag PS4 Pro; het valt me op dat als ik ver weg kijk (in de game) dat alles goed zichtbaar is.
Als ik vervolgens een gebouw in loop, dan zie ik donkere vlakken welke lichter worden als ik dichterbij kom.... ?
Lijkt net alsof de PS4 het dan niet trekt.

Dit heb ik nog niet eerder gezien in games.
Iemand die dit bekend voor komt of weet wat het kan zijn ?
Afgelopen weekend met 2 vrienden avondje gegamed, beide hebben een ps4 (og en slim) en hadden het zelfde probleem. Op de ps5 heb ik dat probleem niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aomi
MetalPool schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:46:
[...]

Wat is er precies zo leuk aan de multiplayer dan? Ik heb een aantal video`s bekeken op youtube en een aantal twitch streams, maar wat een chaotische cluster fuck is COD geworden joh. Een overdreven snelle bunny hop grenade spam fun factory lijkt het wel. 3 meter lopen brrrrrt dood, respawn, 4 meter lopen brrt dood. Echt in elke hoeken en gaten zit wel enemy. Daar is toch echt geen reet meer aan??? Snap wel dat het gros gaat zitten campen omdat je anders geen kant op kunt. Zijn de mappen niet gewoon veel te klein?

Single player zag er daarentegen iets beter uit dan voorheen. Vooral het grafische aspect sprak me wel aan.

Begrijp me niet verkeerd. Lijkt me best leuk om weer eens na jaren een COD te spelen, maar wat ik nu voorbij zie komen is echt bagger i.m.o.
Je kunt nu kiezen uit verschillende 'Pacings'
Dus bijvoorbeeld Team Deathmatch kan dan met Tactical (6vs6), Assault (rond de 10vs10 tot 14vs14) en Blitz (14vs14 t/m 24vs24), afhankelijk van hoe groot de map is wordt bepaald hoe groot de teams zijn.
Dus ja, met Blitz is het inderdaad zoals jij beschrijft in je post, maar met Tactical heb je nog steeds een Search & Destroy achtige setting waarbij je lang leeft en soms heel lang geen tegenstander tegenkomt.
Je kan zelf kiezen wat je het liefst speelt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Aomi schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:06:
[...]

Dus bijvoorbeeld Team Deathmatch kan dan met Tactical (6vs6), Assault (rond de 10vs10 tot 14vs14) en Blitz (14vs14 t/m 24vs24), afhankelijk van hoe groot de map is wordt bepaald hoe groot de teams zijn.
Dus ja, met Blitz is het inderdaad zoals jij beschrijft in je post, maar met Tactical heb je nog steeds een Search & Destroy achtige setting waarbij je lang leeft en soms heel lang geen tegenstander tegenkomt.
Ik kies ook alleen maar tactical. Gisteren zelf mijn eerste v2 rocket gehaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farrell
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:11
[...]

Gelukkig is die keuze er inderdaad. Begonnen met de default settings, maar blitz vind ik toch net iets te veel (chaos) van het goede.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Heb even het regiment/clan opgeschoond vanuit warzone. Heb daar de inactieve eruit gehaald.
Mocht je er per ongeluk ook uit zijn stuur dan als of een invite dan voeg ik je toe:

Tweakers.net heet de clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 16:34:
Heb even het regiment/clan opgeschoond vanuit warzone. Heb daar de inactieve eruit gehaald.
Mocht je er per ongeluk ook uit zijn stuur dan als of een invite dan voeg ik je toe:

Is deze clan een mix van warzone coldwar en vanguard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madforce0543
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 28-08 09:05
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 16:34:

Heb gerequest om te joinen 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Wolverine9000 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 16:55:
[...]

Is deze clan een mix van warzone coldwar en vanguard
Ja die is begonnen met Modern Warfare.
Beete bizar, in Warzone kan er 250 man in. In Vanguard staat 100(bugje? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 17:35:
[...]

Ja die is begonnen met Modern Warfare.
Beete bizar, in Warzone kan er 250 man in. In Vanguard staat 100(bugje? )
Mss clan enkel voor vanguard. Niets slecht mee bedoeld´ want ik ga nooit warzone spelen. Of pacific niet men ding daarmee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10-09 15:55
Zojuist de laatste operator unlocked. Dit jaar eerst maar alle operators levelen met hun favoriete wapen. Hopelijk heeft zombies, tegen de tijd dat ik ze allemaal max heb, ook meer content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11:04
Werkt dubbel xp niet ofzo? Heb nu 3 tokens gebruikt maar heb niet het idee dat ik dubbel xp krijg. Gister werkte het wel gewoon..

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11:04
MetalPool schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:46:
[...]

Ik heb jaren geen COD gespeeld en vind vanguard echt leuk weer. Kan me niet anders herinneren dan dat COD chaos is geweest. De eerste modern warfare ben ik pas aan COD begonnen en daar gooide iedereen al granaten over 10 huizen richting enemy spawn. Chopper gunners, airstrikes, gewoon altijd chaos. Dus ik snap niet echt wat je bedoeld dat het in deze cod zo erg is :?

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vndk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-09 07:56
dm-dutchman schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:46:
[...]

Afgelopen weekend met 2 vrienden avondje gegamed, beide hebben een ps4 (og en slim) en hadden het zelfde probleem. Op de ps5 heb ik dat probleem niet.
Hmmmmm. Dat voorspelt weinig goeds.
Hopelijk kunnen ze het iets verminderen dmv een update …

Ik vind het erg storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megatie
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 00:18
Clan request gestuurd onder de naam Megatie (zelfde als hier). Bedankt alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Series veel lagging problemsbij mij vandaag´ pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Hmmm 3 potjes waar we middenin werden disconnected met het hele team.
Verder ook heel regelmatig dat de lobby “gebugged” is

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
kazzzdafke schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 22:44:
Hmmm 3 potjes waar we middenin werden disconnected met het hele team.
Verder ook heel regelmatig dat de lobby “gebugged” is
Vandaag veel problemen´ geluid dat weg valt ook soms etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
[...]

Maaaaaar… pacings zijn broken as fuck. Je kan wel leuk voor tactical kiezen, maar na twee potjes dondert het systeem je alsnog in Blitz. Playlists zijn gewoon bugged. Denk je leuk 24/7 Das Haus te spelen en tweede potje ga je gewoon naar Eagles Nest..

Ja je kunt kiezen, maar het werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 21:39
Wolverine9000 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 22:34:
Series veel lagging problemsbij mij vandaag´ pfff
Veel gedoe vandaag ja. Mijn filters op de playlists werken niet. Wil geen deathmatch of free for all spelen, krijg dat toch. Maar ook hitreg die totaal niet klopt of een soort lag, waarbij ik wel 5 of 6 hitmarkers krijg, maar geen hits hoor of de kill (hardcore).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
dindr schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 23:18:
[...]

Maaaaaar… pacings zijn broken as fuck. Je kan wel leuk voor tactical kiezen, maar na twee potjes dondert het systeem je alsnog in Blitz. Playlists zijn gewoon bugged. Denk je leuk 24/7 Das Haus te spelen en tweede potje ga je gewoon naar Eagles Nest..

Ja je kunt kiezen, maar het werkt niet.
In kies alleen domination tactical. En in her begin kreet ik op de grote mappen 10 vs 10 en op de kleinere 6 vs 6.. sinds gisteren krijg ik overal 6 vs 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Prosac schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 23:43:
[...]

Veel gedoe vandaag ja. Mijn filters op de playlists werken niet. Wil geen deathmatch of free for all spelen, krijg dat toch. Maar ook hitreg die totaal niet klopt of een soort lag, waarbij ik wel 5 of 6 hitmarkers krijg, maar geen hits hoor of de kill (hardcore).
Ze hebben server probleem volgens twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 00:17
Na Cold War over te hebben geslagen ben ik er dit jaar weer bij! Singleplayer als eerst uitgespeeld en vond het eigenlijk wel weer een geslaagde editie! De multiplayer laat naar mijn mening vooral zien hoe goed MW2019 was... O+ Het WOII thema bevalt me prima (Dit is voor mij het 'echte' CoD thema).

Valt het anderen ook op dat snipers tergend traag zijn? Wordt het later beter met upgrades of blijft het ellende? Leuk trouwens dat ze die 70 wapen levels helemaal vol hebben gestopt met filler waar je precies niks aan hebt waardoor het levelen extra grindy aanvoelt.

Wat vinden jullie trouwens van de keuze om één pool met operators te gaan? Ik snap persoonlijk niet dat ze tijdens de playtests niet hebben gedacht, nee dit is niet the way to go... Heb al hele potjes gespeeld die aanvoelen als een soort van clonewars waarbij het enige verschil tussen vriend of vijand een rode naam is (zolang je niet geraakt bent door een flashbang want dan is het onderscheid helemaal niet meer te maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
Er vallen mij ook steeds meer kleine bugs op

-Das haus playlist waarbij je dan bijv Patrol Das Haus speelt en dan na die game ineens in een Patrol playlist terecht komt
-Na de game een overzicht krijgen wat je vrij hebt gespeeld met 't lvlen van je wapen en er daarna achter komen dat je dat helemaal nog niet vrijgespeeld hebt ondanks dat dat wel in het' filmpje' te zien is
-reticle challenge werkt helemaal niet
-gammon bombs die zelfs op direct impact geen kill maken (en zelfs niet op iemand die al gewond is)
-attack dogs die doodleuk recht achter je spawnen waardoor je absoluut geen kans hebt
-carepackage die de halve map over stuitert en die heel lang duurt voordat je 'm op kan pakken (als je er al niet door gekilled wordt)
-guard dog die niet spawnt na het inroepen (en als je op 'guard this location' drukt kan ie geen pad daarnaartoe vinden)
-aan het eind vd game als de filmpjes beginnen voor de MVP kun je naar het scorebord switchen, maar na het terug switchen is het hele scherm plots bugged (je kan al gaan stemmen voor de rest, ziet de uitslag soms niet etc)
-mijn stg44 is al een vrij hoog lvl terwijl ik er maar heel weinig mee gespeeld heb? Soms zie ik aan het einde van een game dat 't wapenlvl flink is gestegen terwijl ik 'm dan helemaal niet gebruikt heb maar wel 1x opgepakt heb (en niet eens een kill mee heb gemaakt)
-ook mijn sten steeg plots in lvl terwijl ik die niet gebruikt had

Desalniettemin vind ik het een erg geslaagd spel. Ik ben ook blij dat er bij release al zoveel maps beschikbaar zijn. Zo kan het dus ook!
Pagina: 1 ... 11 ... 22 Laatste