dat zijn zinnen die je operator uitspreekt bij bepaalde acties , zoals een headshot maken of het veroveren van een domination puntWolverine9000 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 19:55:
Wat zijn de quips bij operators. Vb customize wade en dan naast skin zie je quips en dan een hele lijst. Geen flauw idee...
Ah cool dank je voor de info erobinez schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:01:
[...]
dat zijn zinnen die je operator uitspreekt bij bepaalde acties , zoals een headshot maken of het veroveren van een domination punt
PC: GPU 80% CPU 20% 60 FPS 4K. Goede engine. Ziet er leuk uit. MP is wat te "twitch" of monkey game voor mij, ook "tactical" wat een mop, haha (ARMA speler hier, dus...) maar ik zal gewoon rustig door gaan met mijn James Bond stijl. Geen zin in hysterisch worden, lol, it's tea time, ladies!
9950x3d+4090+64DDR
Campaign begint in ieder geval heel lekker. Het verhaal is verzonnen, maar die hele WW2 setting is altijd erg tof vind ik persoonlijk.
Wat is James Bond stijl? Ik kan alleen maar iets met vrouwen en Martine bedenkenMaulet schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:13:
PC: GPU 80% CPU 20% 60 FPS 4K. Goede engine. Ziet er leuk uit. MP is wat te "twitch" of monkey game voor mij, ook "tactical" wat een mop, haha (ARMA speler hier, dus...) maar ik zal gewoon rustig door gaan met mijn James Bond stijl. Geen zin in hysterisch worden, lol, it's tea time, ladies!

Zo eindelijk de single player uitgespeeld (om 14:00 begonnen) nu tijd voor MP. Ben benieuwd hoe die is ten opzichte van de voorgaande CODs
Wel beetje laggy deze avond ivm gisteren lol
Flinke connectie issues hebben we. Anderen ook last van?
Steam ID = Ackerfiets
Heel veel packet burst heb ikFamily Guy schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:02:
Flinke connectie issues hebben we. Anderen ook last van?
Helaas als je Zombies wil spelen kan dit niet in split-screen, jammer!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Op de Xbox Series X kan je dit spel met keyboard en muis spelen maar als ik m'n controller uitschakel kan ik niet verder spelen want dit spel moet je spelen met een controller volgens mijn Xbox 😂
Is dit een nieuwigheid van Xbox of een glitch? Dit heb ik nog nooit eerder gehad.
Is dit een nieuwigheid van Xbox of een glitch? Dit heb ik nog nooit eerder gehad.
Heb je bij settings de optie aiming input device wel naar keyboard gezet?polopolo150 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:21:
Op de Xbox Series X kan je dit spel met keyboard en muis spelen maar als ik m'n controller uitschakel kan ik niet verder spelen want dit spel moet je spelen met een controller volgens mijn Xbox 😂
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ja. Kwam zelfs net uit mijn eerste multiplayer potje toen het scherm kwam vanwege batterij besparing. Was ook een Xbox error en geen game error.G_Dragon schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:33:
[...]
Heb je bij settings de optie aiming input device wel naar keyboard gezet?
Dus heb het ook gemeld via een Xbox Report a problem app. Hopelijk wordt het snel opgepikt.
Speelt heerlijk weg! Man man man. Dit word weer goed genieten.
Wat een verademing na de flop van CW.
Eerste potje 45-8, tweede 14-1 na 8 maanden geen FPS gespeeld te hebben... Derde potje schoot de heerlijke SBMM met geweldige team balance aan en ging alles weer omlaag... Ben benieuwd waar ik ga settelen.
Wat een verademing na de flop van CW.
Eerste potje 45-8, tweede 14-1 na 8 maanden geen FPS gespeeld te hebben... Derde potje schoot de heerlijke SBMM met geweldige team balance aan en ging alles weer omlaag... Ben benieuwd waar ik ga settelen.
Zo, dit is wel even een switch na Battlefield V, maar wel lekker om fast paced WWII game te spelen. Cold War bewust over geslagen, wil niet elk jaar een nieuwe CoD hebben.
Dan heb je de juiste overgeslagenProsac schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 22:33:
Zo, dit is wel even een switch na Battlefield V, maar wel lekker om fast paced WWII game te spelen. Cold War bewust over geslagen, wil niet elk jaar een nieuwe CoD hebben.
Valt mij wel op dat de ven van de Series X soms opeens aardig begint te draaien. Niet heel de tijd, maar soms komt er een redelijk geluid uit. Bij andere games nog nooit gehoord.
Ondertussen alle maps gespeeld behalve ene. Das haus ben ik nog niet tegengekomen
Zijn er toevallig ook andere op de Xbox Series X die heel af en toe flikkeringen in het beeld voorbij zien komen?
INDERDAAD! Gisteravond zat m'n vrouw er naast en serveerde martini's, hahahahacrimby schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:18:
[...]
Wat is James Bond stijl? Ik kan alleen maar iets met vrouwen en Martine bedenken
Met James Bond stijl bedoel ik nadenkend en rustig, en niet rondschieten en rennen als een bezetene, maar ja, dit genre is simpelweg de evolutie van Wolfenstein 3D+Quake Arena, maar mooier
9950x3d+4090+64DDR
Omdat Bol niet heeft geleverd op release dag (status nog steeds "Bezorgtijd nog onbekend"
) heb ik gisterenavond Vanguard besteld bij MediaMarkt België. Helaas zie ik nu dat ik per vergissing de franse versie heb besteld
Maar op het doosje zie ik niets staan over de taal in het spel zelf. Weet iemand of dit spel ook in het engels kan gespeeld worden of zou dit enkel in het frans te spelen zijn? Anders ga ik 'm wisselen.

Maar op het doosje zie ik niets staan over de taal in het spel zelf. Weet iemand of dit spel ook in het engels kan gespeeld worden of zou dit enkel in het frans te spelen zijn? Anders ga ik 'm wisselen.
Haha!!Maulet schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 08:14:
[...]
INDERDAAD! Gisteravond zat m'n vrouw er naast en serveerde martini's, hahahaha
Met James Bond stijl bedoel ik nadenkend en rustig, en niet rondschieten en rennen als een bezetene, maar ja, dit genre is simpelweg de evolutie van Wolfenstein 3D+Quake Arena, maar mooier
Ik vond wolfenstein overigens behoorlijk eng… call of duty nu niet meer gelukkig.. kan iets met de leeftijd te maken hebben.
Ja dan moet je iets uitzetten bij grapichs, zal straks even voor je kijken hoe dat alweer heet!Nikey1 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 02:13:
Zijn er toevallig ook andere op de Xbox Series X die heel af en toe flikkeringen in het beeld voorbij zien komen?
Edit
Ik bedoel de optie: Fidelityfx
![]() |
[ Voor 41% gewijzigd door G_Dragon op 06-11-2021 10:55 ]
Domme vraag misschien, maar ik heb een PS5 Digital Edition en overweeg Vanguard aan te schaffen. Nu kan ik de Ultimate Edition in de store kopen, de Cross-Gen Bundle of de standard PS4 edition. Na eventjes zoeken vond ik online dat je dan met die PS4 editie upgrades naar next-gen kon downloaden. Iemand dit gedaan? En is dit dan exact hetzelfde als de PS5 editie?
De cross-gen is native voor PS5 maar ik heb geen PS4 meer en hij is 15 euro duurder.
Laat maar. Iets beter Googlen leert mij dat ik gewoon de cross gen moet kopen als ik de next gen versie wil. Wel bijzonder, dat mijn digital game dus 15 euro duurder is dan als ik hem fysiek zou kopen met een disc version van de PS5. In dat hele model klopt echt iets gigantisch niet. Digital games zouden nooit duurder moeten zijn dan fysieke schijfjes.
De cross-gen is native voor PS5 maar ik heb geen PS4 meer en hij is 15 euro duurder.
Laat maar. Iets beter Googlen leert mij dat ik gewoon de cross gen moet kopen als ik de next gen versie wil. Wel bijzonder, dat mijn digital game dus 15 euro duurder is dan als ik hem fysiek zou kopen met een disc version van de PS5. In dat hele model klopt echt iets gigantisch niet. Digital games zouden nooit duurder moeten zijn dan fysieke schijfjes.
[ Voor 28% gewijzigd door donleone83 op 06-11-2021 10:59 ]
Iemand ook last van een bug waarin je bij de single player geen dialoog audio krijgt tijdens de cutscenes? Ik kan nergens iets vinden van vergelijkbare problemen... en begin daarom maar niet aan de singe player campaign om die reden...
Vannacht met mn dronken kop de game digitaal gekocht. Nog geen spijt van gehad. Speelt een stuk lekkerder dan Cold War.
LOL best dunken buy everPoulske schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 11:26:
Vannacht met mn dronken kop de game digitaaln gekocht. Nog geen spijt van gehad. Speelt een stuk lekkerder dan Cold War.
G_Dragon schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 10:17:
[...]
Ja dan moet je iets uitzetten bij grapichs, zal straks even voor je kijken hoe dat alweer heet!
Edit
Ik bedoel de optie: Fidelityfx
[Afbeelding]
Dat model klopt wel, maar niet in het voordeel van de consumentdonleone83 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 10:52:
Domme vraag misschien, maar ik heb een PS5 Digital Edition en overweeg Vanguard aan te schaffen. Nu kan ik de Ultimate Edition in de store kopen, de Cross-Gen Bundle of de standard PS4 edition. Na eventjes zoeken vond ik online dat je dan met die PS4 editie upgrades naar next-gen kon downloaden. Iemand dit gedaan? En is dit dan exact hetzelfde als de PS5 editie?
Is ook de reden dat ik zelf per se een disc PS5 wil, zodat ik tweedehands of via budget gaming kan verder zoeken. Ondanks dat ik vast ook wel een hoop digitaal koop, waaronder ook CoD Vanguard.
Maar dat is verder een beetje off-topic
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik heb hem net ook besteld, komt morgen binnen. Ik was huiverig om te bestellen na het debacle van CW en wilde liever wachten totdat er reviews waren. Na alle goede verhalen in dit forum en na de filmpjes die ik zag op youtube ben ik toch overstag gegaan. Ik heb mij kostelijk vermaakt met MW die ik ook nu nog speel na ruim 2 jaar was ik wel toe aan iets anders.
Dat word een knallend uiteinde met COD en Battlefield!
Dat word een knallend uiteinde met COD en Battlefield!
Er lijkt geen fysieke PC versie te zijn om te kopen? Vaag... vaak scheelt dat toch algauw een paar tientjes tegen de digitale variant van Battle.net.
Was bij CW ook het geval.Dutchy007 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 12:54:
Er lijkt geen fysieke PC versie te zijn om te kopen? Vaag... vaak scheelt dat toch algauw een paar tientjes tegen de digitale variant van Battle.net.
Ben nog erg aan het twijfelen , reviews zijn gematigd positief en lees hier wel veel goede reacties. Met digital edition ps5 moet ik wel 80 euro neerleggen vind dat wel net prijzig voor cod die steeds wel veel hetzelfde doet.
Maar toch heb ik er wel weer zin in..
Maar toch heb ik er wel weer zin in..
Playstation 5
Bijna eerste wapen stg volledig level up. Voor het goud te krijgen moet je 100 kills maken met bepaalde attachments op. Maar dit is gebugd denk ok
Dacht; ik koop de battle pass, maar die duurt nog maar 25 dagen. Dan kom je toch nooit tot level 100 joh, haha
Is ook dezelfde battle pass als nu in Cold War. Dit is dus de pre-season van Vanguard. Na afloop begint seizoen 1 van Vanguard.Timbox88 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 14:47:
Dacht; ik koop de battle pass, maar die duurt nog maar 25 dagen. Dan kom je toch nooit tot level 100 joh, haha
Ahhhh! Ik dacht al!TheDuJa schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 14:49:
[...]
Is ook dezelfde battle pass als nu in Cold War. Dit is dus de pre-season van Vanguard. Na afloop begint seizoen 1 van Vanguard.
Ok, dan koop ik de volgende gewoon
Over battle passes gesproken.. Ik heb de ultimate edition waar een battle pass en tier skips bij zouden zitten. Ik zie daar niks van terug in de game, en ik moet gewoon dokken voor de huidige battle pass. Verschijnt dat pas volgend seizoen?
volgens mij maakt dat niets uit, je kiest gewoon je taal bij de installatiebotech schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 09:04:
Omdat Bol niet heeft geleverd op release dag (status nog steeds "Bezorgtijd nog onbekend") heb ik gisterenavond Vanguard besteld bij MediaMarkt België. Helaas zie ik nu dat ik per vergissing de franse versie heb besteld
![]()
9950x3d+4090+64DDR
Volgens mij begint het nieuwe seizoen 2 december. Dat is seizoen 1 van Vanguard. Waarschijnlijk krijg je die dan bij de Ultimate.Steven030 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 15:08:
Over battle passes gesproken.. Ik heb de ultimate edition waar een battle pass en tier skips bij zouden zitten. Ik zie daar niks van terug in de game, en ik moet gewoon dokken voor de huidige battle pass. Verschijnt dat pas volgend seizoen?
[ Voor 3% gewijzigd door Nol_NL op 06-11-2021 15:40 ]
Leukste van call of duty vind ik toch wel het volgende: Potje zoeken, potje joinen. Ohh potje is al halverwege, ik join dus het team dat helemaal geneukt wordt. Potje leaven, potje zoeken, potje joinen, ohh potje is al halverwege, ohh ik join weer een team dat helemaal geneukt wordt. Pfffffff
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Gewoon 1 potje uitzitten en daarna heb je er bijna nooit last vanKorkss schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 15:48:
Leukste van call of duty vind ik toch wel het volgende: Potje zoeken, potje joinen. Ohh potje is al halverwege, ik join dus het team dat helemaal geneukt wordt. Potje leaven, potje zoeken, potje joinen, ohh potje is al halverwege, ohh ik join weer een team dat helemaal geneukt wordt. Pfffffff
Ja zeer herkenbaar. Ik join ook voornamelijk potjes die al bezig zijn (waarom??) maar het ergste van alles is dat ik gewoon constant in het verkeerde team geplaatst wordt.Korkss schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 15:48:
Inmiddels (volgens de combat record) 15 potjes gespeeld waarvan 1 gewonnen en 14 verloren... Wtf
Heb ook al een mooie K/D ratio van 0.71 ...
Ik zal heus niet beweren dat ik een goede speler ben ofzo, maar bij MW en BOCW had ik gewoon een keurige 1.4 K/D ratio.
Iets gaat nog niet helemaal lekker in het matchmaken heb ik het idee.
Idd daarna heb je er geen last van hoor...Timbox88 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 15:51:
[...]
Gewoon 1 potje uitzitten en daarna heb je er bijna nooit last van
Heb in het begin ook 0.80 gehad. Mappen leren kennen´ nu sta ik op 1.06 en we zijn stijgend...Aomi schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 15:52:
[...]
Ja zeer herkenbaar. Ik join ook voornamelijk potjes die al bezig zijn (waarom??) maar het ergste van alles is dat ik gewoon constant in het verkeerde team geplaatst wordt.
Inmiddels (volgens de combat record) 15 potjes gespeeld waarvan 1 gewonnen en 14 verloren... Wtf
Heb ook al een mooie K/D ratio van 0.71 ...![]()
Ik zal heus niet beweren dat ik een goede speler ben ofzo, maar bij MW en BOCW had ik gewoon een keurige 1.4 K/D ratio.
Het paft heerlijk weg in Vanguard!
Nog geen spijt van gehad.
Nog geen spijt van gehad.
Dat is erg jammer! Wat werkt wel in split-screen? Alleen tegen elkaar? Of kun je ook nog iets samen doen?G_Dragon schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:18:
Helaas als je Zombies wil spelen kan dit niet in split-screen, jammer!
Tomorrow is not today!
Das house vind ik echt verschrikkelijk. Soort van shipment, je leeft maar 5 secondenWolverine9000 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 16:07:
Beste map vind ik Numa Numa.. das house nog steeds niet gehad. Castle vind ik persoonlijk de minste...

Castle is toch een remake van een World at War map?
Heerlijk, die nostalgie (of het is 'm niet maar hij lijkt er wel op)
Oh nee, zichtbaarheid op die numa is k@k!Wolverine9000 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 16:07:
Beste map vind ik Numa Numa.. das house nog steeds niet gehad. Castle vind ik persoonlijk de minste...
Never ever financial advice...
Ja klopt, maar ben allang blij hoe goed de split-screen werkt in multiplayer. Nu hopen dat dit ook zo goed blijft werken, die zombies was meer van och laten we die ook een kans geven. Maar helaas ..Sydney08 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 16:22:
[...]
Dat is erg jammer! Wat werkt wel in split-screen? Alleen tegen elkaar? Of kun je ook nog iets samen doen?
Ik ben niet echt een CoD speler (CoD2:UO natuurlijk wel kapot gespeeld).
Maar jeetje wat is Multiplayer een W+M1 fest. Domination had heel leuk kunnen zijn als je naar de vijand toe vecht, maar dat is in CoD niet het geval. Letterlijk overal spawnen enemy's, soms zelfs in je eigen body. Een punt cappen heeft weinig zin (en ik zie weinig mensen dat ook doen) want de enemy's spawnen links en rechts om je heen.
De maps zijn wat klein maar kunnen wel leuk zijn als je naar elkaar toe moet vechten, maar dat element is er helemaal niet. Je vecht niet naar elkaar toe want er spawnen continu mensen achter je, boven je, onder je, in je.
Misschien niet helemaal mijn game, al hoewel ik het wel leuk vind op de spawns en spawnrapes na. Maar misschien snap ik de logica ook wel gewoon niet (waarom een enemy inspawnen op de plek waar een speler is, of midden in een vuurlinie of whatever).
Maar jeetje wat is Multiplayer een W+M1 fest. Domination had heel leuk kunnen zijn als je naar de vijand toe vecht, maar dat is in CoD niet het geval. Letterlijk overal spawnen enemy's, soms zelfs in je eigen body. Een punt cappen heeft weinig zin (en ik zie weinig mensen dat ook doen) want de enemy's spawnen links en rechts om je heen.
De maps zijn wat klein maar kunnen wel leuk zijn als je naar elkaar toe moet vechten, maar dat element is er helemaal niet. Je vecht niet naar elkaar toe want er spawnen continu mensen achter je, boven je, onder je, in je.
Misschien niet helemaal mijn game, al hoewel ik het wel leuk vind op de spawns en spawnrapes na. Maar misschien snap ik de logica ook wel gewoon niet (waarom een enemy inspawnen op de plek waar een speler is, of midden in een vuurlinie of whatever).
[ Voor 9% gewijzigd door RedHat op 06-11-2021 17:04 ]
Waarom leaven? Als je een potje joined dat al bezig is heb je loss stat prevention.Korkss schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 15:48:
Sowieso waar maak je je druk om. Leavers zijn super irritantTheDuJa schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 17:15:
[...]
Waarom leaven? Als je een potje joined dat al bezig is heb je loss stat prevention.
Eindelijk das haus gekregen. Maaar og boy das shipment 2. Ideaal voor camo
dat is inderdaad alleen het eerste potje, daarna blijf je bij dezelfde mensen in de lobby in de volgende potjes, tenzij je zelf er weer uitstapt natuurlijkKorkss schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 15:48:
Zijn er nog mensen als je de s mine plaats. Dat deze constant beweegt lol
Nope, niet altijd. Als je de filters instelt krijg je willekeurige mensen. Hier kunnen dezelfde mensen inzitten, maar dit hoeft niet omdat de game willekeurige gamemodes voor je uitkiest. Als je via een playlist matcht zie je wel vaker dezelfde mensen terug, omdat ze dus in dezelfde playlist blijven.robinez schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 19:23:
[...]
dat is inderdaad alleen het eerste potje, daarna blijf je bij dezelfde mensen in de lobby in de volgende potjes, tenzij je zelf er weer uitstapt natuurlijk
Ik heb 't idee dat granaten echt amper damage doen. Je kan er bijna op gaan staan en je gaat nog niet dood.
Maar die RCXD achtige fieldupgrade en die predatormissile (guided bomb?) doen echt weer veel te veel damage met een gigantische range.
Maar die RCXD achtige fieldupgrade en die predatormissile (guided bomb?) doen echt weer veel te veel damage met een gigantische range.
Als je in-sessie joint dan telt je verlies niet mee op je ratio W/L alleen K/DAomi schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 15:52:
[...]
Ja zeer herkenbaar. Ik join ook voornamelijk potjes die al bezig zijn (waarom??) maar het ergste van alles is dat ik gewoon constant in het verkeerde team geplaatst wordt.
Heb ook al een mooie K/D ratio van 0.71 ...![]()
Al zegt W/L weinig als je alleen speelt tenzij F4A je core is en K/D is ook redelijk te bumpen met stilzitten in hardcore bijv.
Merk wel dat er enorm veel verschil in de wapens zit.
Ook prettig is de gedeelde battlepass XP.
Prima game alleen nog niet helemaal stabiel merk ik op de PS5.
Toch overstag gegaan en de game gehaald, speel nu paar uurtjes en speelt echt heerlijk zeg, wel even wennen die kleine maps maar vind het veel lekkerder spelen dan Cold war.
Hier ga ik me de komende maanden wel mee vermaken:)
Hier ga ik me de komende maanden wel mee vermaken:)
Playstation 5
Iemand in de campaign al de missie 'the battle of midway' gedaan? (met de vliegtuigen)
Wat een verschrikkelijke missie. Al zeker 20 pogingen gedaan, 't is echt haast onmogelijk om die missie te doen (ik zal niet teveel spoilen maar je gaat tig keer dood zonder dat je daar zelf iets aan kan doen eigenlijk).
Heeeel frustrerend.
Wat een verschrikkelijke missie. Al zeker 20 pogingen gedaan, 't is echt haast onmogelijk om die missie te doen (ik zal niet teveel spoilen maar je gaat tig keer dood zonder dat je daar zelf iets aan kan doen eigenlijk).
Heeeel frustrerend.
Jazeker, ik ben beheerder van de oude tweakers clan van CW en MW.Wolverine9000 schreef op zondag 7 november 2021 @ 01:02:
Is er een clan aanwezig van hier
Stuur even je gegevens door dan voeg ik je toe
Ik ben maar twee keer doodgegaan, heb hem op regular staan. Bedoel je voor het "einde" van de missie? Truc daar is om bij die dive meteen al aim down sight te activeren en dan de beoogde plek mooi in je crosshair te houden. Dan gaat het vanzelf goed. Beetje cryptisch omschreven!Aomi schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 23:59:
Iemand in de campaign al de missie 'the battle of midway' gedaan? (met de vliegtuigen)
Heeeel frustrerend.
Ah bedankt, dat ga ik straks eens proberen. Na het typen van mijn post ben ik zeker nog een keer of 30 gecrasht bij de duikvlucht. Daarna heb ik de playstation maar uitgezet haha.donleone83 schreef op zondag 7 november 2021 @ 08:29:
[...]
Ik ben maar twee keer doodgegaan, heb hem op regular staan. Bedoel je voor het "einde" van de missie? Truc daar is om bij die dive meteen al aim down sight te activeren en dan de beoogde plek mooi in je crosshair te houden. Dan gaat het vanzelf goed. Beetje cryptisch omschreven!
Ik speel overigens op veteran dus misschien dat daar wel verschil in zit.
[ Voor 3% gewijzigd door Aomi op 07-11-2021 09:08 ]
Afgelopen dagen zonder problemen kunnen spelen op de ps5 maar sinds vanmorgen krijg ik om de haverklap dev error 5573. Meer mensen hier last van?
Ook werkt het unlocken van reticles helemaal niet.
Verder wel een heerlijk spel.
Edit: gelezen dat een operator skin dit kan veroorzaken dus terugzetten naar standaard lost voor nu het probleem op.
Ook werkt het unlocken van reticles helemaal niet.
Verder wel een heerlijk spel.
Edit: gelezen dat een operator skin dit kan veroorzaken dus terugzetten naar standaard lost voor nu het probleem op.
[ Voor 43% gewijzigd door dm-dutchman op 07-11-2021 10:15 ]
War moet je hebben account of Activision id...en mss een clan aanmaken ook voor in de game zelf.... Ben juist prestige 1 ...Chelseamarre123 schreef op zondag 7 november 2021 @ 02:11:
[...]
Jazeker, ik ben beheerder van de oude tweakers clan van CW en MW.
Woolverine79 en Activision id Woolverine79#4334716Wolverine9000 schreef op zondag 7 november 2021 @ 10:02:
[...]
War moet je hebben account of Activision id...en mss een clan aanmaken ook voor in de game zelf.... Ben juist prestige 1 ...
Welke perks gebruiken jullie allemaal. Ik gebruik ninja radar en scavenger
En heel goed vind ik de dead drop field upgrade. Wat is dit?
Als je vb vier kills of meer hebt kan je dit activeren en als je dood gaat krijg je terug uw vier kills. Dan heb je er nog vb twee of drie nodig voor een killstreak. Beetje sterk naar mijn mening
En heel goed vind ik de dead drop field upgrade. Wat is dit?
Als je vb vier kills of meer hebt kan je dit activeren en als je dood gaat krijg je terug uw vier kills. Dan heb je er nog vb twee of drie nodig voor een killstreak. Beetje sterk naar mijn mening
Of piercing vision voor de tweede perk. Want er spelen veel met een surpressor heb ik al gemerkt. Als je deze perk aanzet zie je door de muur waar ze zitten als ze een surpressor gebruikt. Hier twijfel ik nog een beetje... radar of piercing vision
Op basis van de positieve reacties ook zojuist de game gekocht op Battle.net. Download staat aan en vanavond de eerste potjes spelen. De bèta vond ik leuk, dus dit komt vast goed.
Prestige level 1 klopt ook niet. Blijf staan op 1...
Nou als ik een 6vs6 potje join en ik kom in een pot waar de tegenstanders al honden hebben en alles. Wordt ik in het team geplaatst wat verliest en maar 4/5 spelers heeft. Daar haal ik 0 plezier uit. Aangezien ik game voor mijn plezier, haat ik dit.crimby schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 17:41:
[...]
Sowieso waar maak je je druk om. Leavers zijn super irritant
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Gewoon 1 potje uitzitten. Ok is niet leuk. Maar daarna heb je er geen last meer van hoorKorkss schreef op zondag 7 november 2021 @ 11:53:
[...]
Nou als ik een 6vs6 potje join en ik kom in een pot waar de tegenstanders al honden hebben en alles. Wordt ik in het team geplaatst wat verliest en maar 4/5 spelers heeft. Daar haal ik 0 plezier uit. Aangezien ik game voor mijn plezier, haat ik dit.
Een uur wachten in de hoop dat je een nieuw potje joined is ook vrij weinig aan toch?Korkss schreef op zondag 7 november 2021 @ 11:53:
[...]
Nou als ik een 6vs6 potje join en ik kom in een pot waar de tegenstanders al honden hebben en alles. Wordt ik in het team geplaatst wat verliest en maar 4/5 spelers heeft. Daar haal ik 0 plezier uit. Aangezien ik game voor mijn plezier, haat ik dit.
Wat hier al wordt gezegd.. zit het ff uit, zie het als opwarmen hehe en dan daarna is het knallen!
Ik heb nog nooit moeten wachten op een potje. Gebruik wel geen cross playcrimby schreef op zondag 7 november 2021 @ 12:05:
[...]
Een uur wachten in de hoop dat je een nieuw potje joined is ook vrij weinig aan toch?
Wat hier al wordt gezegd.. zit het ff uit, zie het als opwarmen hehe en dan daarna is het knallen!
Je kan de clan ook op request zetten en de gegevens hier delen, minder werk denk ik.Chelseamarre123 schreef op zondag 7 november 2021 @ 02:11:
[...]
Jazeker, ik ben beheerder van de oude tweakers clan van CW en MW.
Word jij ook gek van die pop-up met please turn on crossplay?Wolverine9000 schreef op zondag 7 november 2021 @ 12:13:
[...]
Ik heb nog nooit moeten wachten op een potje. Gebruik wel geen cross play
Zo vermoeiend irritant dat het al 3 games op rij om de haverklap aan het zeuren is dat crossplay disabled staat. Al via feedback formulier dit als bug gemeld maar denk dat ze er bij Activision weinig aan gaan doen.
Als je build aan t aanpassen bent tussen de potjes door dan kom je soms ineens met “OK” crossplay aan, zeer vervelend om dan weer uit te moeten zetten.
[ Voor 49% gewijzigd door logix147 op 07-11-2021 12:35 ]
Nog geen enkele keer gehad die melding en cross play staat niet aan bij mijlogix147 schreef op zondag 7 november 2021 @ 12:32:
[...]
Je kan de clan ook op request zetten en de gegevens hier delen, minder werk denk ik.
[...]
Word jij ook gek van die pop-up met please turn on crossplay?
Zo vermoeiend irritant dat het al 3 games op rij om de haverklap aan het zeuren is dat crossplay disabled staat. Al via feedback formulier dit als bug gemeld maar denk dat ze er bij Activision weinig aan gaan doen.
Als je build aan t aanpassen bent tussen de potjes door dan kom je soms ineens met “OK” crossplay aan, zeer vervelend om dan weer uit te moeten zetten.
Volgens mij niet helaas. Ik kan op de PS5 alleen crossplay aan- of uitzettenwauturr schreef op zondag 7 november 2021 @ 13:24:
Heeft de game input based matchmaking?
Jammer, dat zou ik namelijk toch echt de ideale situatie vinden.Steven030 schreef op zondag 7 november 2021 @ 13:49:
[...]
Volgens mij niet helaas. Ik kan op de PS5 alleen crossplay aan- of uitzetten
Tot nu speelt Vanguard lekker. Zombies is even wennen en opzicht mag het tempo wel wat hoger. Tot mijn grote verbazing is splitscreen in Zombies niet mogelijk. Weet iemand of dit er nog gaat komen? En zo ja wanneer? Is er trouwens een tweakers clan?
Tnx! Kende die setting niet.logix147 schreef op zondag 7 november 2021 @ 12:32:
[...]
Je kan de clan ook op request zetten en de gegevens hier delen, minder werk denk ik.
De clan heet tweakers.net en jullie zouden nu kunnen vragen om toe te voegen.
Ik kan helaas geen leden zelf toevoegen?
Als je met controller speelt kom je weldegelijk veel meer controller spelers tegen dan m+kb is mijn ervaring.wauturr schreef op zondag 7 november 2021 @ 13:24:
Heeft de game input based matchmaking?
Is dit voor de app of de clan voor de game zelfChelseamarre123 schreef op zondag 7 november 2021 @ 14:39:
[...]
Tnx! Kende die setting niet.
Heb het gevonden. Request gedaan ook.... amai 95 erin. Juist op tijd dan. Nog vijf plaatsen vrijWolverine9000 schreef op zondag 7 november 2021 @ 15:00:
[...]
Is dit voor de app of de clan voor de game zelf
Vermaak me er weer prima mee, maar merk wel dat ik weer moet wennen aan de veel snellere gameplay dan bij Warzone. Paar uurtjes verder en dan ben ik wel weer gewend. Single player is ook gewoon erg vermakelijk maar komt (nog) niet in de buurt van MW2019. Wat me ook opvalt is dat er echt heel weinig snipers zijn, gelukkig maar want van die boys met hun quickscopen word ik echt gek.
Als je een finishing move wilt uitvoeren druk ik dus op ps5 op r3. En dan slaat hij gewoon met zijn wapen en voert geen finishing move uit . Mss heeft dit te maken met de afstand. Want soms doet hij het wel en soms niet
Ligt volgens mij aan de health van de tegenstander. Is deze laag genoeg, dan is het een finish in 1 keer. Anders heb je dus 2 keer nodig is mijn ervaring.Wolverine9000 schreef op zondag 7 november 2021 @ 15:36:
Als je een finishing move wilt uitvoeren druk ik dus op ps5 op r3. En dan slaat hij gewoon met zijn wapen en voert geen finishing move uit . Mss heeft dit te maken met de afstand. Want soms doet hij het wel en soms niet
Tomorrow is not today!
Nope, daarom is request handig, invite gestuurd. Zie jullie in game wel.Chelseamarre123 schreef op zondag 7 november 2021 @ 14:39:
[...]
Tnx! Kende die setting niet.
Je moet r3 blijven indrukken.Wolverine9000 schreef op zondag 7 november 2021 @ 15:36:
Heb je geaccepteerd. Ga binnenkort de squad wat opschonen
Serieus blijven indrukken . Ah zal eens zien eChelseamarre123 schreef op zondag 7 november 2021 @ 16:05:
[...]
Je moet r3 blijven indrukken.
Heb je geaccepteerd. Ga binnenkort de squad wat opschonen
ik ben muis speler en heb controller spelers uitgezet en daarna gingen mijn resultaten de grond in.....TheDuJa schreef op zondag 7 november 2021 @ 14:54:
[...]
Als je met controller speelt kom je weldegelijk veel meer controller spelers tegen dan m+kb is mijn ervaring.

9950x3d+4090+64DDR
Wel prettig eigenlijk, de meeste maps lenen zich er ook niet echt voor.Daan0s schreef op zondag 7 november 2021 @ 15:06:
Wat me ook opvalt is dat er echt heel weinig snipers zijn, gelukkig maar want van die boys met hun quickscopen word ik echt gek.
Hier juist het tegenover gestelde. Geen idee of dit weer iets is voor de “aim assist” discussie. Maar had het idee dat dit weer erg gaande was in de game.Maulet schreef op zondag 7 november 2021 @ 16:25:
[...]
ik ben muis speler en heb controller spelers uitgezet en daarna gingen mijn resultaten de grond in.....