Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 17:48

RMX

De servers laggen zwaar erg op de PS5
Verder prima game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Registratie: Maart 2015
  • Niet online
RMX schreef op donderdag 4 november 2021 @ 21:38:
De servers laggen zwaar erg op de PS5
Verder prima game
Niet alleen Vanguard is Laggy, ook Warzone heeft atm shitty lobbies

Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
vndk schreef op donderdag 4 november 2021 @ 21:18:
[...]

:-( helaas …….
Blijkbaar geen personeel bij MM die ook COD spelen. Gast gaf aan dat de games nog niet eens in het magazijn aanwezig zijn ….?

Geloof er niets van.
Als het goed is, zal de mijne voor de Ps5 morgen klaar moeten liggen.. heb gekozen voor afhalen, maar al wel betaald. Hoop dat het morgen wel door gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 23:57
Een uurtje nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:05
Add me maar indien je samen (crossplay) wilt spelen: jRn#21542
Volgens mij moet het met de tag hierboven lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
Ik hoop van harte dat ze een fout maken en ook PC toegang geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
En hier gaan we

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
Helaas. Dan maar lekker tukken ;)
Morgen ochtend lekker piewen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Fucking instellingen lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampjuh
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-09 08:27
Lijkt me een erg coole game, ben gewoon fan van de setting en wel weer toe aan iets nieuws.

Maar, het belangrijkste is voor mij couch co-op, maar dan de normale multiplayer. Is dat mogelijk en hoe is het met de Splitscreen gesteld? Hopelijk net zo lekker als in mw2019, en niet zo bagger als Cold War.

Iemand die daar uitsluitsel over kan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Heb de ultimate editie en normaal vijf uur dubbel xp en dubbel weapon xp erbij. Maar nergens te vinden lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 18:30
Toch nog wel een aantal bugs.

Soms als ik stop met schieten blijf ik het geluid horen :+
Af en toe nog “Packet burst” net zoals bij de Beta.
Shoot first die first, redelijk vervelend af en toe.

Voor de rest, leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01:01
net 1,5 uur gespeeld, vind het wel een geslaagd spel, het speelt heeeeeeeel anders dan de vorige cod, nu is het echt arcade, 3 kogels en je hebt iemand dood met een standaard wapen, dus ttk is extreem kort. Maar ik moet zeggen, doordat je instant weer gerespawned bent voelt het wel als een lekkere arcade shooter aan.

grafisch is die wel een stuk minder dan de vorige cod, alhoewel er enkele maps tussen zitten die toch wel erg mooi zijn, zoals dat submarine level, die is mooi uitgewerkt. Maar maps als oasis dat ziet er op een ps5 toch behoorlijk matig uit als je dat vergelijkt met de vorige versie op de ps5.

Maar ik ga me wel vermaken met deze game, daar is die leuk genoeg voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Bij operator xp heb je prone kills. Enig idee wat dit is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 23:54
Wolverine9000 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 01:50:
Bij operator xp heb je prone kills. Enig idee wat dit is
Kills als je ligt.

Speelt echt heerlijk weg btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 02:03:
[...]

Kills als ligt.

Speelt echt heerlijk weg btw
Liggen pfff lol
Speelt wel lekker idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Update gehad. Juist al mijn zaken gekregen van de ultimate edition . Eindelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
De maps leren kennen.zal wel weer een tijdje duren.dikke drie uur gespeeld en nog niet alle maps gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:00
Iemand toevallig zijn key al ontvangen van MTC Game? Hier nog niets en volgens mij is het in de US nu ook al 5 november

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:28
Vond in de gameplay die ik tot nu toe gezien heb de game er ook al grafisch matig uitzien, lijkt eerder een vroege ps4 game. Dat is toch wel jammer, ik wil nu met de next gen niet meer terug naar dat niveau graphics eerlijk gezegd.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
Beetje ellende dit. Om 6:30 wakker worden en niet meer kunnen slapen 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KoffieKopjes
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 11-08-2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YjuT8fOhGu1wCA9uqPH24lbbZ_s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RBqFjW7CzVCTtFpZkJjsoqfr.jpg?f=fotoalbum_large
10x raden wie vandaag geen Vanguard gaat spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
KoffieKopjes schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 07:45:
[Afbeelding]
Niet alleen bij jou... hier ook een mail met: je bestelling komt een dag later.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:13

Vrijdag

De Zwarte

JeroenD92 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 07:28:
Beetje ellende dit. Om 6:30 wakker worden en niet meer kunnen slapen 😅
Dat heb ik elke ochtend. Maar dat komt omdat mijn zoontje dan aan mijn bed staat :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

[Afbeelding]
Kan zijn dat vandaag alsnog de T&T wordt geupdate. Ik heb dat ook wel eens met bestellingen van bijvoorbeeld Bol. Wordt het pas laat in de ochtend veranderd naar "bezorger is onderweg".

Hoe dan ook is het wel klote, hoop dat het opschiet!

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john65
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09-2022
heb de ultimed adition gekocht pc maar battlepass is inactive en de rest zie ik ook niet zoals skins etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
john65 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 07:53:
heb de ultimed adition gekocht pc maar battlepass is inactive en de rest zie ik ook niet zoals skins etc?
Battlepas komt pas met seizoen 1. En de skins en de wapens had ik in het begin ook niet.. die zijn er na twee uur opeens bijgekomen na een kleine update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
Vrijdag schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 07:51:
[...]

Dat heb ik elke ochtend. Maar dat komt omdat mijn zoontje dan aan mijn bed staat :+
Ik zou willen zeggen herkenbaar, maar dat is het niet (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Als je tactical pacing kiest. Dus gewone 6 vs 6 in domination. Dan krijg ik soms 10 vs 10. Mss omdat de mappen groter zijn enz... heb nog niet alle mappen gehad. De minste vond ik tot nu toe subpen. Met die duikboot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
Wolverine9000 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 08:32:
Als je tactical pacing kiest. Dus gewone 6 vs 6 in domination. Dan krijg ik soms 10 vs 10. Mss omdat de mappen groter zijn enz... heb nog niet alle mappen gehad. De minste vond ik tot nu toe subpen. Met die duikboot
Ik ga het zo proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 18:30
Wolverine9000 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 08:32:
Het is een preference (voorkeur), soms kan het geen geschikte match vinden en dan kom je in een andere setting terecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
[Afbeelding]
Maat van me krijgt m via de post (Bol).. dus geen T&T 😅

Zo wordt je bijna gedwongen om een digitale versie te kopen, wil je op de release date een spel spelen. Vroegah (zo oud ben ik nog niet though) lagen de spellen toch wel al eerder in de winkel of kreeg je m n dag eerder opgestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
BlazeMuis schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 08:39:
[...]

Het is een preference (voorkeur), soms kan het geen geschikte match vinden en dan kom je in een andere setting terecht :)
Kan toch niet dat er geen zes vs zes zijn. Op de grotere maps gelijk Berlin had ik acht tegen acht en dat is ook niet zo erg. Deze avond na het werk nog beetje knallen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Madforce0543
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 28-08 09:05
Iedereen veel COD plezier! Ik kan zelf zondag pas starten ivm een weekend weg. Goede planning 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Is er iemand die al een goede review heeft gevonden van zowel SP als MP? Zit erg te twijfelen om Vanguard te bestellen voor PS5...

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:03
Hoe zit het met de visibility?

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guzanni
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-05 10:08
JeroenD92 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 08:40:
[...]

Zo wordt je bijna gedwongen om een digitale versie te kopen, wil je op de release date een spel spelen. Vroegah (zo oud ben ik nog niet though) lagen de spellen toch wel al eerder in de winkel of kreeg je m n dag eerder opgestuurd?
Ik heb 'm via bol gekocht en hij is gisteren verzonden, vandaag komt de bezorger langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 13:59
JeroenD92 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 08:40:
[...]

Je kan toch gewoon op release dag naar de winkel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FixDeluxe
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 28-08 22:13
Nou mensen,

Hoe bevalt de game?

Ik ben nog huiverig om hem vanavond bij thuiskomst te kopen en downloaden.
ben bang dat het tussen BO en MW inhangt en dan is het in mijn ogen het net niet waard.
Vond BO namelijk verschrikkelijk en MW Geweldig.

Wat is jullie ervaring?

Uiteindelijk koop ik hem toch wel omdat het lvlen van wapens voor WZ gewoon zo prettig :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmashCruiser
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-09 12:57
[Afbeelding]
Als het je echt zo dwars zit; Alsnog in de winkel kopen, en de versie per post terugsturen/brengen naar de winkel met het minste voordeel. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05:59
[Afbeelding]
Zojuist een update ontvangen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D3m-Xf-2DpFl3nJu9RGRWwxDLig=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GUqUOcZmtxUgvAhCW32Ke85y.jpg?f=fotoalbum_large

Volgende keer ga ik op launch day in de ochtend naar een winkel…
Gamemania heeft zich overigens prima aan de gemaakte afspraken gehouden, dus daar ligt t niet aan…
Maar het sluit gewoon niet aan bij de wensen van mn infantiele / ongeduldige brein om bij launch meteen te kun spelen. 😅

Any way, almost now!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:48

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Furrr schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 09:33:
[...]

[Afbeelding]

Gamemania heeft zicht overigens prima aan de gemaakte afspraken gehouden, dus daar ligt t niet aan…
Maar het sluit gewoon niet aan bij de wensen van mn infantiele / ongeduldige brein om bij launch meteen te kun spelen. 😅

Any way, almost now!
Postnl is weer lekker bezig zo te zien |:(

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
Ik heb het idee dat er een film grain (of hoe je het ook noemt) overheen zit. Het is net niet helder..
Nog niet ontdekt hoe ik dit kan uitzetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
FixDeluxe schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 09:32:
Nou mensen,

Hoe bevalt de game?

Ik ben nog huiverig om hem vanavond bij thuiskomst te kopen en downloaden.
ben bang dat het tussen BO en MW inhangt en dan is het in mijn ogen het net niet waard.
Vond BO namelijk verschrikkelijk en MW Geweldig.

Wat is jullie ervaring?

Uiteindelijk koop ik hem toch wel omdat het lvlen van wapens voor WZ gewoon zo prettig :P
Een heerlijke game, ben inmiddels alweer level 19..
Gisteren hebben we 10 potjes gespeeld in split-screen zonder enkele problemen, ik vind het tempo veel fijner dan Modern Warfare. Want door de Tweede wereldoorlog wapens is het allemaal minder snel en speel je automatisch anders ondanks mijn sensitivity op 11 staat :+ ..

Ik heb wel een groot minpunt die ze hopelijk er nog uit gaan halen of dat ze een knop toevoegen om het over te kunnen slaan, maar ik vind dat MVP kiezen aan het einde van een match echt onwijs vervelend. Vooral als je in split-screen speelt werkt het voor geen meter, je krijg half traag lage fps beeld en je kan niet zien hoeveel stemmen iemand krijgt ( Zie onderstaande foto ). Daarnaast duurt het einde van elk potje 1 tot anderhalf minuut langer..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iBIbYxTKSQW0ZHTOaF4Gdxkb4OI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nm2UJZL4G84Caji3yGzjOk7t.jpg?f=fotoalbum_large

Vanmorgen voor het werk aan nog even snel twee potjes lopen knallen en ik hoop dat split-screen zo goed blijft werkend in de toekomst met nieuwe updates / seizoenen _/-\o_

EDIT:

Bijna vergeten te vermelden dat wij beide wel vinden en het gevoel hebben dat het levelen een stuk makkelijker en sneller gaat in vergelijking van Modern Warfare, weet niet of dit ons eigen gevoel is maar ik ben na 12 potjes spelen al level 19 en mijn vriendin level 16 :o

[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 05-11-2021 09:52 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:52
LAD93 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 09:10:
Is er iemand die al een goede review heeft gevonden van zowel SP als MP? Zit erg te twijfelen om Vanguard te bestellen voor PS5...
With a strong cast of characters used to varying effect throughout to tell a tale that puts just about enough of a spin on the stories it's paying homage to, Call of Duty: Vanguard’s single-player campaign is an impressively cinematic depiction of World War II. That said, aside from a few standout moments sprinkled over its fleeting five hours, for the most part it plays it a little too safe in regards to mission variety to feel like a standout in the series. It may look and sound spectacular, but it could’ve used more stylish sections like Petrova’s to distinguish its gameplay from the many battles we’ve fought before.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FixDeluxe
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 28-08 22:13
G_Dragon schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 09:45:
[...]

Gisteren hebben we 10 potjes gespeeld in split-screen zonder enkele problemen, ik vind het tempo veel fijner dan Modern Warfare. Want door de Tweede wereldoorlog wapens is het allemaal minder snel en speel je automatisch anders ondanks mijn sensitivity op 11 staat :+ ..

Ik heb wel een groot minpunt die ze hopelijk er nog uit gaan halen of dat ze een knop toevoegen om het over te kunnen slaan, maar ik vind dat MVP kiezen aan het einde van een match echt onwijs vervelend. Vooral als je in split-screen speelt werkt het voor geen meter, je krijg half traag lage fps beeld en je kan niet zien hoeveel stemmen iemand krijgt ( Zie onderstaande foto ). Daarnaast duurt het einde van elk potje 1 tot anderhalf minuut langer..

[Afbeelding]

Vanmorgen voor het werk aan nog even snel twee potjes lopen knallen en ik hoop dat split-screen zo goed blijft werkend in de toekomst met nieuwe updates / seizoenen _/-\o_
Dat klinkt wel weer positief :P
Maar hoe zit het met de gameplay / engine?
Lijkt het meer op MW of CW?
Wanneer het een soort CW is ga ik denk ik toch afhaken, vond dat vergeleken met MW gewoon niet vloeiend en realistisch spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Thanks - dat wordt nog eventjes wachten dus.

per aspera ad astra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
G_Dragon schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 09:45:
[...]

[Afbeelding]

Ben content voor u dat split screen zo goed werkt voorlopig. Ik twee uur gespeeld. Level 15 voorlopig. En alleen maar de stg gebruikt. Die is nu level 32 al.
Heb wel nog niet alle maps gekregen. Paar keer dezelfde. Al twee keer mvp honours gehad lol. Strife kill streak is super. Max killstreak is voorlopig 12. Loop nog een beetje te veel gelijk een kieken zonder kop door te weinig map kennis. De map subpen vind ik de minste. Berlijn map vind ik wel leuk in domination

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
FixDeluxe schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 09:51:
[...]

Dat klinkt wel weer positief :P
Maar hoe zit het met de gameplay / engine?
Lijkt het meer op MW of CW?
Wanneer het een soort CW is ga ik denk ik toch afhaken, vond dat vergeleken met MW gewoon niet vloeiend en realistisch spelen.
Het draait op de engine van Modern Warfare en daardoor ziet het er goed en realistisch uit, CW had altijd mega veel overdreven velle kleuren en zag er in vergelijking met Modern Warfare een stuk slechter uit ( Dat is mijn mening ). Maar wij vinden beide dat deze game er echt top uitziet, ook rustige kleuren voor aan de ogen maar niet ten koste van de realisme. Hopelijk heb je hier wat aan, ik heb mijn vorige post nog iets aangepast want was iets vergeten te vermelden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-09 20:25
Uurtje gespeeld tot nu toe en ben erg enthousiast. De laatste paar cod's deden niet veel voor me, maar het tweede wereldoorlog sfeertje zit er weer goed in (blijft toch wel de beste setting voor shooters imo) en het schiet echt heel lekker weg. Maps so far zijn top! Alleen dat stemmen duurt inderdaad wel wat lang, mogen ze nog wat tweaken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Furrr
Furrr schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 09:33:
[...]

[Afbeelding]

Gamemania heeft zich overigens prima aan de gemaakte afspraken gehouden, dus daar ligt t niet aan…

Any way, almost now!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EjYo-OTvhVJ1W_lDJrEa8flZ3Kk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z5lg85vRRytyDHq2Rh68PeQP.jpg?f=fotoalbum_large

10:20 uur binnen, eigenlijk mag ik niet klagen!
👍🏽

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05:52
Hoe duur is de versie voor de pc via battlenet? of waar kan ik de goedkoopste halen?
hier op het werk zijn de websites geblokt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenD92
Aggressor schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 10:28:
Hoe duur is de versie voor de pc via battlenet? of waar kan ik de goedkoopste halen?
59,99 voor standard dacht ik 99,99 voor de hele mikmak-editie

Wllicht kan je 'm via een of ander tropisch oord een goedkopere versie kopen

[ Voor 11% gewijzigd door JeroenD92 op 05-11-2021 10:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:18
Aggressor schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 10:28:
59,99 voor de gewone en 99,99 voor de ultimate versie.
Andere websites o.a. key websites hebben hem nog niet en dat gaat denk ik ook niet gebeuren met deze CoD, Activision Blizzard houdt het denk ik alleen bij hun eigen kanalen.

[ Voor 7% gewijzigd door Daniel. op 05-11-2021 10:31 ]

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenD92
Het schiet lekker weg. 10v10 is me iets te chaotisch. 8v8 is dikke prima...

Ik ben wel nog een beetje aan het zoeken naar de juiste settings (kwaliteit vs performance)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
JeroenD92 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 10:31:
Het schiet lekker weg. 10v10 is me iets te chaotisch. 8v8 is dikke prima...

Ik ben wel nog een beetje aan het zoeken naar de juiste settings (kwaliteit vs performance)
Ik kies tactical en krijg ook soms 10 vs 10. Alleen op de grotere maps. Dus valt heel goed mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
Kan het zijn dat je op de PC iemand vaker moet raken dan iemand die op een console speelt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wolverine9000
JeroenD92 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 11:03:
Kan het zijn dat je op de PC iemand vaker moet raken dan iemand die op een console speelt?
Geen idee´ het speelt gewoon heel goed´ beter dan cold war. Natuurlijk is dit mijn mening en heeft iedereen zijn eigen oordeel hierover ....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 29-08 09:57
Zijn de graphics nou eindelijk weer eens een vooruitgang? Wil m op de ps5 halen.

Laattse cod voor mij was MW

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -En4Cer-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-08 13:18
Frez schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 11:43:
Zijn de graphics nou eindelijk weer eens een vooruitgang? Wil m op de ps5 halen.

Ik vind de graphics niet een hele vooruitgang t.o.v. Cold War of MW. Nou ben ik van mening dat COD het sowieso niet moet hebben van de beste graphics (veel games met betere), maar van een fijne gameplay. En dat laatste is best goed gelukt bij Vanguard vind ik persoonlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Downloads
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-05-2023
Kan iemand vertellen of het mogelijk online splitscreen te spelen. Doe dit altijd graag met m’n broertje. Ik lees wisselende verhalen op het internet. Wij spelen op een PlayStation 5.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenD92
Downloads schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 11:54:
Kan iemand vertellen of het mogelijk online splitscreen te spelen. Doe dit altijd graag met m’n broertje. Ik lees wisselende verhalen op het internet. Wij spelen op een PlayStation 5.
Als je wat door de reacties scrolled, geeft men aan dat beter is dan in CW.
Volgens mij schijnt het zelfs goed te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maulet
  • Laatst online: 12-09 01:15
Heeft Single speler ook splitscherm? (op PC?)

9950x3d+4090+64DDR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
JeroenD92 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 12:16:
[...]

Als je wat door de reacties scrolled, geeft men aan dat beter is dan in CW.
Volgens mij schijnt het zelfs goed te zijn ;)
Misschien is het dan wel de moeite waard. Beter dan CW is altijd welkom. Maar BF komt er ook nog aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-09 20:25
Die map in de woestijn is wel heel vet zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez

nee de graphics halen absoluut niet het niveau van cold war op een ps5. Maar deze game is dikke FUN!
De map layouts zijn wat mij betreft de beste die ik tot nu toe in een cod game gezien heb. De pace in de game is ook heel hoog en dat werkt echt goed.

Dat zie je ook wel aan de reacties hier, normaal is het toch allemaal vrij negatief bij een nieuwe release, maar bij deze titel is bijna iedereen wel overwegend positief,

Dus in dit geval op de ps5 overwint de gameplay de graphics wat mij betrreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:49
Paar potjes kunnen knallen. Gameplay is soepel, speelt lekker weg! Graphics niet echt super, maar acceptabel.
Ik vind Battlefield V bijv. visueel mooier is (een game uit 2018). En ik denk dan ook dat Battlefield 2042 hier dik van gaat winnen van Vanguard. Maar dat is prima, want Vanguard speelt echt lekker! Ik ga dit weekend lekker veel knallen.

Klopt het dat het niet veel zin heeft om nu de battlepass aan te schaffen? Alles wat je unlocked kan je niet in Vanguard gebruiken, toch? Alleen in Cold War of Warzone?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Als je het vergelijkt met Mw is het iets verbeterd, maar als je het vergelijkt met Cw is het een behoorlijke stap vooruit ( blijft wel mijn eigen mening ).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Downloads schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 11:54:
Ja dit is mogelijk :) heb al 12 potjes gespeeld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Maulet schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 12:41:
Heeft Single speler ook splitscherm? (op PC?)
Nee zover ik weet is dit nog nooit mogelijk geweest in CoD

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
G_Dragon schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 13:04:
[...]

Als je het vergelijkt met Mw is het iets verbeterd, maar als je het vergelijkt met Cw is het een behoorlijke stap vooruit ( blijft wel mijn eigen mening ).
Ik heb gister avond een aantal single player missies gespeeld en deel je mening.
Cold War is het imho gewoon net niet, qua graphics niet, qua engine al helemaal niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Speelt er iemand op de gewone PS4? Ik vond tijdens de open beta namelijk dat het vaak erg traag speelde, alsof de FPS was gecapped op 30 ofzo. Ik vermoed dat het kwam door al die talloze effecten (schieten op een palmboom zorgde al voor een enorme vonkenregen :') ) maar zou wel willen weten hoe dat zit met de uiteindelijke versie.

Ging ik daarna naar CW, dan speelde het allemaal weer gewoon soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john65
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09-2022
waar kan ik die ratracing vinden zie die niet als ik schiet met stg44

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frez
  • Laatst online: 29-08 09:57
Ik ga nu beginnen op de Ps5, iemand die kan vertellen wat die graphic optie: FidelityFX Cas inhoudt?
Is dit goed om aan te zetten op mn oled c9?

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Furrr
Heerlijke multi player!!

120Hz, VoF op 110, Series X, LG CX 65” wauw!!
Buttery smooth en erg tevreden!! 🚀

Disclaimer:
CoD fanboii hier, vreet alles wat ze me bieden om eerlijk te zijn… 🤣

[ Voor 4% gewijzigd door Furrr op 05-11-2021 13:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:49
Nvidia GeForce Experience herkent Vanguard nog niet als game, meerdere mensen last van..? Wil graag wat filters toepassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
Frez schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 13:37:
Ik ga nu beginnen op de Ps5, iemand die kan vertellen wat die graphic optie: FidelityFX Cas inhoudt?
Is dit goed om aan te zetten op mn oled c9?
wow, thanks!

die optie even aangezet op mijn ps5, dat is echt stukken beter zeg, dat is een sharpening filter.

thanks voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
robinez schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 13:56:
[...]

wow, thanks!

die optie even aangezet op mijn ps5, dat is echt stukken beter zeg, dat is een sharpening filter.

thanks voor de tip!
Heb je 'm aangezet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 13:59
Ik twijfel heel erg om deze te halen, hoe bevalt de multiplayer? Ik was vrij snel uitgekeken op Cold War.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
zeker,

ik speel op een 32 inch 4k hdr monitor en daar had het een enorm verschil op. Zonder die optie vond ik de graphics vrij matig op een ps5 en een stuk minder dan de hdr pack van cold war. Maar met die optie aan vind ik het zelfs beter. De sharpening voelt overigens niet aan als een sharpening filter, maar het ziet er gewoon allemaal een stuk meer uit zoals je van hd textures mag verwachten.

Ik zou het gewoon proberen als ik jou was, je kunt het zo weer uitzetten als het niks doet voor jouw monitor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-09 14:49
Poulske schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 14:14:
Ik twijfel heel erg om deze te halen, hoe bevalt de multiplayer? Ik was vrij snel uitgekeken op Cold War.
Ik vind hem beter dan cold war. Daar was ik na 2 uur op uitgekeken.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Wie nu spelen met mij en JeroenD92?

Mijn psn is zelfde als tweakers naam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonovA
  • Laatst online: 21:53
Ook een poging gewaagd met de multiplayer, maar alle..... wat is dit een grote chaos. ;( Is er een mogelijkheid om matches met minder dan 10 man per team te spelen? Soms echt veel te veel spelers op een te kleine map. Ook het aantal keer dat ik gespawnkilled ben is al niet meer op 1 hand te tellen. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Iemand idee waarom ik in het spel opeens een vreemde naam heb met allemaal getallen er achter?

En niet gewoon me PSN naam? Ken me niet herinneren dat dat het geval was bij de laatste CODs. Heb er wel één over geslagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

GovertNL schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 14:51:
Iemand idee waarom ik in het spel opeens een vreemde naam heb met allemaal getallen er achter?

En niet gewoon me PSN naam? Ken me niet herinneren dat dat het geval was bij de laatste CODs. Heb er wel één over geslagen.
Moet je even kijken bij multiplayer en dan de account settings. In Cold War kon je daar kiezen of je een anonieme naam wilde laten zien, dus niet je eigen gamertag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Het spel is fijn, alleen mis ik een optie of ik kan het niet vinden. Met bijvoorbeeld Hardpoint staat de tijd boven in het scherm. Bij Cold War en ik dacht ook MW zat die tijd links in het scherm, ik kan het bijna nu niet lezen en zou het graag weer links willen hebben. De lucht maakt het praktisch onleesbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
NeonovA schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 14:51:
Ook een poging gewaagd met de multiplayer, maar alle..... wat is dit een grote chaos. ;( Is er een mogelijkheid om matches met minder dan 10 man per team te spelen? Soms echt veel te veel spelers op een te kleine map. Ook het aantal keer dat ik gespawnkilled ben is al niet meer op 1 hand te tellen. -O-
ja je kunt je voorkeur aangeven kwa groep grootte in dat filter scherm in multiplayer.

Maar het is inderdaad chaotisch, de gameplay is bloedsnel en het is meer een run en gun game geworden a la unreal tournament.

De maps te klein herken ik niet zo, ik vind die maps echt groot over verschillende lagen heen. Er zijn wel een paar kleinere maps zoals bijvoorbeeld haus wat voor mij de nieuwe shipment is maar dan veel beter, maar die zijn op 1 hand te tellen. de meeste maps zijn toch echt wel groot.

maar tot nu toe zie je de meesten toch wel vol voor de actie gaan in de maps, er zijn wel een paar die in een hoekje zitten te campen zoals in de vorige cods, maar goed, met die show position perk bij schieten in combinatie met die uav vervanger schiet je de ene camper na de andere neer als ze dat doen, dus echt last heb je daar niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
De perk "Piercing Vision" is echt heel bizar. Iemand raken en je ziet een persoon overal doorheen (bomen/muren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
Daniel. schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:02:
Het spel is fijn, alleen mis ik een optie of ik kan het niet vinden. Met bijvoorbeeld Hardpoint staat de tijd boven in het scherm. Bij Cold War en ik dacht ook MW zat die tijd links in het scherm, ik kan het bijna nu niet lezen en zou het graag weer links willen hebben. De lucht maakt het praktisch onleesbaar.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r0738pJOQMqIms6ZeDvi9pjIUbU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/6TwJOcRxzsJKHAMHBhnQLVyN.png?f=fotoalbum_large

Dat bedoel ik. Bij CW en MW zat dat links op het scherm boven de kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonovA
  • Laatst online: 21:53
robinez schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:05:
[...]

ja je kunt je voorkeur aangeven kwa groep grootte in dat filter scherm in multiplayer.
Aah Combat Pacing dus, thx. Hopelijk scheelt dat al wat.
robinez schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:05:
[...]
De maps te klein herken ik niet zo, ik vind die maps echt groot over verschillende lagen heen. Er zijn wel een paar kleinere maps zoals bijvoorbeeld haus wat voor mij de nieuwe shipment is maar dan veel beter, maar die zijn op 1 hand te tellen. de meeste maps zijn toch echt wel groot.
Zeker niet alle maps inderdaad, maar er zitten er wel tussen waarbij je zo'n beetje tussen kogelregens spawned. Das Haus, Dome, Hotel Royal. Zijn 6 vs 6 maps maar daar speel je soms echt met meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 11-09 19:13
Game speelt heel fijn op PS5, schiet lekker weg en ziet er grafisch ook top uit.
Een maat van me speelt op PS4 en hier heeft hij vandaag al 3 crashes gehad en guns die niet willen inladen net als bepaalde facetten in de map. Meer mensen met dergelijke problemen op PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:34
Tot nu toe zeer tevreden over de game,,,, speelt heerlijk weg op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06-09 08:07
Is het een groot verschil met de multiplayer beta die paar weken terug gespeeld kon worden?
Daar was ik namelijk niet heel erg van overtuigd door gameplay, geluid en graphics.

Ik heb het dan over de PS5 versie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
Positief verrast! Geluid is een stuk verbeterd sinds de beta en het speelt heerlijk, net als MW. Alleen een erg lage ttk. Snel Cold War vergeten nu
Ook het begin van de campaign ziet er goed uit en doet bij vlagen denken aan een current gen CoD 1 en Finest Hour.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deurklinkje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21:58
Game speelt heerlijk weg lekkere keuze kwa chaos

3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-09 14:49
Haal je 2 zakken doritos, met dubbel xp code. Codes al gebruikt. Was de school jeugd me weer voor gok ik :-D

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
100 Point blank kills voor snipers om ze goud te krijgen. Wie verzint dit nu weer 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Chelseamarre123 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 18:31:
100 Point blank kills voor snipers om ze goud te krijgen. Wie verzint dit nu weer 8)7
Shipment fans 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 18:09
Over het algemeen positieve reacties. De WWII setting spreekt mij erg aan. Toch maar eens kopen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Wat zijn de quips bij operators. Vb customize wade en dan naast skin zie je quips en dan een hele lijst. Geen flauw idee...
Pagina: 1 ... 9 ... 22 Laatste