De servers laggen zwaar erg op de PS5
Verder prima game
Verder prima game
Niet alleen Vanguard is Laggy, ook Warzone heeft atm shitty lobbiesRMX schreef op donderdag 4 november 2021 @ 21:38:
De servers laggen zwaar erg op de PS5
Verder prima game
Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl
Als het goed is, zal de mijne voor de Ps5 morgen klaar moeten liggen.. heb gekozen voor afhalen, maar al wel betaald. Hoop dat het morgen wel door gaat!vndk schreef op donderdag 4 november 2021 @ 21:18:
[...]
helaas …….
Blijkbaar geen personeel bij MM die ook COD spelen. Gast gaf aan dat de games nog niet eens in het magazijn aanwezig zijn ….?
Geloof er niets van.
Ik hoop van harte dat ze een fout maken en ook PC toegang gevenWolverine9000 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 23:03:
Een uurtje nog
Kills als je ligt.Wolverine9000 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 01:50:
Bij operator xp heb je prone kills. Enig idee wat dit is
Liggen pfff lolChelseamarre123 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 02:03:
[...]
Kills als ligt.
Speelt echt heerlijk weg btw
Playstation 5
Niet alleen bij jou... hier ook een mail met: je bestelling komt een dag later.KoffieKopjes schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 07:45:
[Afbeelding]
10x raden wie vandaag geen Vanguard gaat spelen
Dat heb ik elke ochtend. Maar dat komt omdat mijn zoontje dan aan mijn bed staatJeroenD92 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 07:28:
Beetje ellende dit. Om 6:30 wakker worden en niet meer kunnen slapen 😅
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Kan zijn dat vandaag alsnog de T&T wordt geupdate. Ik heb dat ook wel eens met bestellingen van bijvoorbeeld Bol. Wordt het pas laat in de ochtend veranderd naar "bezorger is onderweg".KoffieKopjes schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 07:45:
[Afbeelding]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Battlepas komt pas met seizoen 1. En de skins en de wapens had ik in het begin ook niet.. die zijn er na twee uur opeens bijgekomen na een kleine updatejohn65 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 07:53:
heb de ultimed adition gekocht pc maar battlepass is inactive en de rest zie ik ook niet zoals skins etc?
Ik zou willen zeggen herkenbaar, maar dat is het niet (:Vrijdag schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 07:51:
[...]
Dat heb ik elke ochtend. Maar dat komt omdat mijn zoontje dan aan mijn bed staat
Ik ga het zo proberenWolverine9000 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 08:32:
Als je tactical pacing kiest. Dus gewone 6 vs 6 in domination. Dan krijg ik soms 10 vs 10. Mss omdat de mappen groter zijn enz... heb nog niet alle mappen gehad. De minste vond ik tot nu toe subpen. Met die duikboot
Het is een preference (voorkeur), soms kan het geen geschikte match vinden en dan kom je in een andere setting terechtWolverine9000 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 08:32:
Als je tactical pacing kiest. Dus gewone 6 vs 6 in domination. Dan krijg ik soms 10 vs 10. Mss omdat de mappen groter zijn enz... heb nog niet alle mappen gehad. De minste vond ik tot nu toe subpen. Met die duikboot
Maat van me krijgt m via de post (Bol).. dus geen T&T 😅KoffieKopjes schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 07:45:
[Afbeelding]
Kan toch niet dat er geen zes vs zes zijn. Op de grotere maps gelijk Berlin had ik acht tegen acht en dat is ook niet zo erg. Deze avond na het werk nog beetje knallenBlazeMuis schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 08:39:
[...]
Het is een preference (voorkeur), soms kan het geen geschikte match vinden en dan kom je in een andere setting terecht
per aspera ad astra
Never ever financial advice...
Ik heb 'm via bol gekocht en hij is gisteren verzonden, vandaag komt de bezorger langs.JeroenD92 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 08:40:
[...]
Maat van me krijgt m via de post (Bol).. dus geen T&T 😅
Zo wordt je bijna gedwongen om een digitale versie te kopen, wil je op de release date een spel spelen. Vroegah (zo oud ben ik nog niet though) lagen de spellen toch wel al eerder in de winkel of kreeg je m n dag eerder opgestuurd?
Je kan toch gewoon op release dag naar de winkel?JeroenD92 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 08:40:
[...]
Maat van me krijgt m via de post (Bol).. dus geen T&T 😅
Zo wordt je bijna gedwongen om een digitale versie te kopen, wil je op de release date een spel spelen. Vroegah (zo oud ben ik nog niet though) lagen de spellen toch wel al eerder in de winkel of kreeg je m n dag eerder opgestuurd?
Als het je echt zo dwars zit; Alsnog in de winkel kopen, en de versie per post terugsturen/brengen naar de winkel met het minste voordeel.KoffieKopjes schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 07:45:
[Afbeelding]
Zojuist een update ontvangen!KoffieKopjes schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 07:45:
[Afbeelding]
Postnl is weer lekker bezig zo te zienFurrr schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 09:33:
[...]
Zojuist een update ontvangen!
[Afbeelding]
Volgende keer ga ik op launch day in de ochtend naar een winkel…
Gamemania heeft zicht overigens prima aan de gemaakte afspraken gehouden, dus daar ligt t niet aan…
Maar het sluit gewoon niet aan bij de wensen van mn infantiele / ongeduldige brein om bij launch meteen te kun spelen. 😅
Any way, almost now!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik heb het idee dat er een film grain (of hoe je het ook noemt) overheen zit. Het is net niet helder..kazzzdafke schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 09:24:
Hoe zit het met de visibility?
Een heerlijke game, ben inmiddels alweer level 19..FixDeluxe schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 09:32:
Nou mensen,
Hoe bevalt de game?
Ik ben nog huiverig om hem vanavond bij thuiskomst te kopen en downloaden.
ben bang dat het tussen BO en MW inhangt en dan is het in mijn ogen het net niet waard.
Vond BO namelijk verschrikkelijk en MW Geweldig.
Wat is jullie ervaring?
Uiteindelijk koop ik hem toch wel omdat het lvlen van wapens voor WZ gewoon zo prettig
[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 05-11-2021 09:52 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
LAD93 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 09:10:
Is er iemand die al een goede review heeft gevonden van zowel SP als MP? Zit erg te twijfelen om Vanguard te bestellen voor PS5...
With a strong cast of characters used to varying effect throughout to tell a tale that puts just about enough of a spin on the stories it's paying homage to, Call of Duty: Vanguard’s single-player campaign is an impressively cinematic depiction of World War II. That said, aside from a few standout moments sprinkled over its fleeting five hours, for the most part it plays it a little too safe in regards to mission variety to feel like a standout in the series. It may look and sound spectacular, but it could’ve used more stylish sections like Petrova’s to distinguish its gameplay from the many battles we’ve fought before.
Dat klinkt wel weer positiefG_Dragon schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 09:45:
[...]
Een heerlijke game, ben inmiddels alweer level 19..
Gisteren hebben we 10 potjes gespeeld in split-screen zonder enkele problemen, ik vind het tempo veel fijner dan Modern Warfare. Want door de Tweede wereldoorlog wapens is het allemaal minder snel en speel je automatisch anders ondanks mijn sensitivity op 11 staat..
Ik heb wel een groot minpunt die ze hopelijk er nog uit gaan halen of dat ze een knop toevoegen om het over te kunnen slaan, maar ik vind dat MVP kiezen aan het einde van een match echt onwijs vervelend. Vooral als je in split-screen speelt werkt het voor geen meter, je krijg half traag lage fps beeld en je kan niet zien hoeveel stemmen iemand krijgt ( Zie onderstaande foto ). Daarnaast duurt het einde van elk potje 1 tot anderhalf minuut langer..
[Afbeelding]
Vanmorgen voor het werk aan nog even snel twee potjes lopen knallen en ik hoop dat split-screen zo goed blijft werkend in de toekomst met nieuwe updates / seizoenen
Ben content voor u dat split screen zo goed werkt voorlopig. Ik twee uur gespeeld. Level 15 voorlopig. En alleen maar de stg gebruikt. Die is nu level 32 al.G_Dragon schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 09:45:
[...]
Een heerlijke game, ben inmiddels alweer level 19..
Gisteren hebben we 10 potjes gespeeld in split-screen zonder enkele problemen, ik vind het tempo veel fijner dan Modern Warfare. Want door de Tweede wereldoorlog wapens is het allemaal minder snel en speel je automatisch anders ondanks mijn sensitivity op 11 staat..
Ik heb wel een groot minpunt die ze hopelijk er nog uit gaan halen of dat ze een knop toevoegen om het over te kunnen slaan, maar ik vind dat MVP kiezen aan het einde van een match echt onwijs vervelend. Vooral als je in split-screen speelt werkt het voor geen meter, je krijg half traag lage fps beeld en je kan niet zien hoeveel stemmen iemand krijgt ( Zie onderstaande foto ). Daarnaast duurt het einde van elk potje 1 tot anderhalf minuut langer..
[Afbeelding]
Vanmorgen voor het werk aan nog even snel twee potjes lopen knallen en ik hoop dat split-screen zo goed blijft werkend in de toekomst met nieuwe updates / seizoenen
Het draait op de engine van Modern Warfare en daardoor ziet het er goed en realistisch uit, CW had altijd mega veel overdreven velle kleuren en zag er in vergelijking met Modern Warfare een stuk slechter uit ( Dat is mijn mening ). Maar wij vinden beide dat deze game er echt top uitziet, ook rustige kleuren voor aan de ogen maar niet ten koste van de realisme. Hopelijk heb je hier wat aan, ik heb mijn vorige post nog iets aangepast want was iets vergeten te vermeldenFixDeluxe schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 09:51:
[...]
Dat klinkt wel weer positief
Maar hoe zit het met de gameplay / engine?
Lijkt het meer op MW of CW?
Wanneer het een soort CW is ga ik denk ik toch afhaken, vond dat vergeleken met MW gewoon niet vloeiend en realistisch spelen.
Furrr schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 09:33:
[...]
Zojuist een update ontvangen!
[Afbeelding]
Volgende keer ga ik op launch day in de ochtend naar een winkel…
Gamemania heeft zich overigens prima aan de gemaakte afspraken gehouden, dus daar ligt t niet aan…
Maar het sluit gewoon niet aan bij de wensen van mn infantiele / ongeduldige brein om bij launch meteen te kun spelen. 😅
Any way, almost now!
59,99 voor standard dacht ik 99,99 voor de hele mikmak-editieAggressor schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 10:28:
Hoe duur is de versie voor de pc via battlenet? of waar kan ik de goedkoopste halen?
hier op het werk zijn de websites geblokt.
[ Voor 11% gewijzigd door JeroenD92 op 05-11-2021 10:30 ]
59,99 voor de gewone en 99,99 voor de ultimate versie.Aggressor schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 10:28:
Hoe duur is de versie voor de pc via battlenet? of waar kan ik de goedkoopste halen?
hier op het werk zijn de websites geblokt.
[ Voor 7% gewijzigd door Daniel. op 05-11-2021 10:31 ]
Ik kies tactical en krijg ook soms 10 vs 10. Alleen op de grotere maps. Dus valt heel goed mee...JeroenD92 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 10:31:
Het schiet lekker weg. 10v10 is me iets te chaotisch. 8v8 is dikke prima...
Ik ben wel nog een beetje aan het zoeken naar de juiste settings (kwaliteit vs performance)
Geen idee´ het speelt gewoon heel goed´ beter dan cold war. Natuurlijk is dit mijn mening en heeft iedereen zijn eigen oordeel hierover ....JeroenD92 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 11:03:
Kan het zijn dat je op de PC iemand vaker moet raken dan iemand die op een console speelt?
C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor
Ik vind de graphics niet een hele vooruitgang t.o.v. Cold War of MW. Nou ben ik van mening dat COD het sowieso niet moet hebben van de beste graphics (veel games met betere), maar van een fijne gameplay. En dat laatste is best goed gelukt bij Vanguard vind ik persoonlijk.Frez schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 11:43:
Zijn de graphics nou eindelijk weer eens een vooruitgang? Wil m op de ps5 halen.
Laattse cod voor mij was MW
Als je wat door de reacties scrolled, geeft men aan dat beter is dan in CW.Downloads schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 11:54:
Kan iemand vertellen of het mogelijk online splitscreen te spelen. Doe dit altijd graag met m’n broertje. Ik lees wisselende verhalen op het internet. Wij spelen op een PlayStation 5.
9950x3d+4090+64DDR
Misschien is het dan wel de moeite waard. Beter dan CW is altijd welkom. Maar BF komt er ook nog aan.JeroenD92 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 12:16:
[...]
Als je wat door de reacties scrolled, geeft men aan dat beter is dan in CW.
Volgens mij schijnt het zelfs goed te zijn
nee de graphics halen absoluut niet het niveau van cold war op een ps5. Maar deze game is dikke FUN!Frez schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 11:43:
Zijn de graphics nou eindelijk weer eens een vooruitgang? Wil m op de ps5 halen.
Als je het vergelijkt met Mw is het iets verbeterd, maar als je het vergelijkt met Cw is het een behoorlijke stap vooruit ( blijft wel mijn eigen mening ).Frez schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 11:43:
Ja dit is mogelijkDownloads schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 11:54:
Kan iemand vertellen of het mogelijk online splitscreen te spelen. Doe dit altijd graag met m’n broertje. Ik lees wisselende verhalen op het internet. Wij spelen op een PlayStation 5.
Nee zover ik weet is dit nog nooit mogelijk geweest in CoDMaulet schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 12:41:
Heeft Single speler ook splitscherm? (op PC?)
Ik heb gister avond een aantal single player missies gespeeld en deel je mening.G_Dragon schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 13:04:
[...]
Als je het vergelijkt met Mw is het iets verbeterd, maar als je het vergelijkt met Cw is het een behoorlijke stap vooruit ( blijft wel mijn eigen mening ).
C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor
[ Voor 4% gewijzigd door Furrr op 05-11-2021 13:47 ]
wow, thanks!Frez schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 13:37:
Ik ga nu beginnen op de Ps5, iemand die kan vertellen wat die graphic optie: FidelityFX Cas inhoudt?
Is dit goed om aan te zetten op mn oled c9?
Heb je 'm aangezet?robinez schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 13:56:
[...]
wow, thanks!
die optie even aangezet op mijn ps5, dat is echt stukken beter zeg, dat is een sharpening filter.
thanks voor de tip!
zeker,
Ik vind hem beter dan cold war. Daar was ik na 2 uur op uitgekeken.Poulske schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 14:14:
Ik twijfel heel erg om deze te halen, hoe bevalt de multiplayer? Ik was vrij snel uitgekeken op Cold War.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Moet je even kijken bij multiplayer en dan de account settings. In Cold War kon je daar kiezen of je een anonieme naam wilde laten zien, dus niet je eigen gamertag.GovertNL schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 14:51:
Iemand idee waarom ik in het spel opeens een vreemde naam heb met allemaal getallen er achter?
En niet gewoon me PSN naam? Ken me niet herinneren dat dat het geval was bij de laatste CODs. Heb er wel één over geslagen.
ja je kunt je voorkeur aangeven kwa groep grootte in dat filter scherm in multiplayer.NeonovA schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 14:51:
Ook een poging gewaagd met de multiplayer, maar alle..... wat is dit een grote chaos.Is er een mogelijkheid om matches met minder dan 10 man per team te spelen? Soms echt veel te veel spelers op een te kleine map. Ook het aantal keer dat ik gespawnkilled ben is al niet meer op 1 hand te tellen.
Daniel. schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:02:
Het spel is fijn, alleen mis ik een optie of ik kan het niet vinden. Met bijvoorbeeld Hardpoint staat de tijd boven in het scherm. Bij Cold War en ik dacht ook MW zat die tijd links in het scherm, ik kan het bijna nu niet lezen en zou het graag weer links willen hebben. De lucht maakt het praktisch onleesbaar.
Aah Combat Pacing dus, thx. Hopelijk scheelt dat al wat.robinez schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:05:
[...]
ja je kunt je voorkeur aangeven kwa groep grootte in dat filter scherm in multiplayer.
Zeker niet alle maps inderdaad, maar er zitten er wel tussen waarbij je zo'n beetje tussen kogelregens spawned. Das Haus, Dome, Hotel Royal. Zijn 6 vs 6 maps maar daar speel je soms echt met meer op.robinez schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:05:
[...]
De maps te klein herken ik niet zo, ik vind die maps echt groot over verschillende lagen heen. Er zijn wel een paar kleinere maps zoals bijvoorbeeld haus wat voor mij de nieuwe shipment is maar dan veel beter, maar die zijn op 1 hand te tellen. de meeste maps zijn toch echt wel groot.
3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Shipment fansChelseamarre123 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 18:31:
100 Point blank kills voor snipers om ze goud te krijgen. Wie verzint dit nu weer
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq