Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 23:54
Als Playstation speler kan je dus donderdag op vrijdag om middernacht spelen. PC spelers pas 4u later dacht ik 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:05
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 22:45:
Als Playstation speler kan je dus donderdag op vrijdag om middernacht spelen. PC spelers pas 4u later dacht ik 8)7
Wat? :o
Vreemd.. maargoed.
Heb je een linkie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
JeroenD92 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 22:51:
[...]

Wat? :o
Vreemd.. maargoed.
Heb je een linkie?
Dit is de launch uren voor pc spelers, als ik vanguard opstart op de ps5 telt die af naar donderdag nacht 00u.
https://twitter.com/Callo.../1455245088703987715?s=20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 23:21:
[...]

Dit is de launch uren voor pc spelers, als ik vanguard opstart op de ps5 telt die af naar donderdag nacht 00u.
https://twitter.com/Callo.../1455245088703987715?s=20
Dat zou erg jammer zijn, had me verheugd op een potje COD in de nacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas312
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:22
Ik ben van plan dit spel aan te schaffen voor mn huidige xbox one, maar zie mijzelf wel over een paar maanden overstappen naar een series x. Ik heb gegoogled wat nou de beste versie is om te kopen bij bol.com (vanwege cadeaubonnen). Ik zou het zonde vinden als ik de versie koop die straks niet de volle potentie van de nieuwe xbox gebruik. Klopt het dat ik hiermee de juiste aankoop doe?
https://www.bol.com/nl/nl...664725/?s2a=#productTitle

Sorry voor eventuele topicvervuiling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:48

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Thomas312 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 09:35:
Ik ben van plan dit spel aan te schaffen voor mn huidige xbox one, maar zie mijzelf wel over een paar maanden overstappen naar een series x. Ik heb gegoogled wat nou de beste versie is om te kopen bij bol.com (vanwege cadeaubonnen). Ik zou het zonde vinden als ik de versie koop die straks niet de volle potentie van de nieuwe xbox gebruik. Klopt het dat ik hiermee de juiste aankoop doe?
https://www.bol.com/nl/nl...664725/?s2a=#productTitle

Sorry voor eventuele topicvervuiling.
Geen sorry, het topic gaat toch over Vanguard en je vraag ook.

De Cross-gen bundel moet je kopen, want zelfs als je de Series X al zou hebben moest je die aanschaffen. Bij de standaard editie krijg je alleen maar de Xbox One game en dat blijft die helaas dan ook op de Series X , ik maakte mij er heel boos om toen ik dit ontdekte want het is best een smerige actie om zo extra geld te verdienen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:25
Furrr schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 09:00:
[...]

Hier ook.

Echter:

[Afbeelding]
En wordt blijkbaar vanuit Belgie verstuurd..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ph0N3VYdPm4pmXNKyspKVaJR9r0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AHC8mIe5pyA6y3uhmZeqRsWN.jpg?f=fotoalbum_large

Mag toch echt hopen voor vrijdag Vanguard binnen te hebben…. 😅
Vandaag nog in Lissabon, vanavond weer thuis in NL en de rest van de week lekker vrij en klaar voor flink wat Vanguard grinding!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas312
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:22
G_Dragon schreef op woensdag 3 november 2021 @ 09:44:
[...]

Geen sorry, het topic gaat toch over Vanguard en je vraag ook.

De Cross-gen bundel moet je kopen, want zelfs als je de Series X al zou hebben moest je die aanschaffen. Bij de standaard editie krijg je alleen maar de Xbox One game en dat blijft die helaas dan ook op de Series X , ik maakte mij er heel boos om toen ik dit ontdekte want het is best een smerige actie om zo extra geld te verdienen.
Ja precies, dan koop ik diegene uit de link. Wel wat verwarrend allemaal en gek dat er cross gen versies zijn inderdaad. Dank voor je reactie!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:13

Vrijdag

De Zwarte

Furrr schreef op woensdag 3 november 2021 @ 09:54:
[...]

[Afbeelding]

Mag toch echt hopen voor Vrijdag Vanguard binnen te hebben…. 😅
Dat vind ik lief van je, zomaar een spel voor mij kopen O+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Thomas312 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 10:01:
[...]

Ja precies, dan koop ik diegene uit de link. Wel wat verwarrend allemaal en gek dat er cross gen versies zijn inderdaad. Dank voor je reactie!
Om het nog onduidelijker te maken: Je kan de last gen wel op de current gen spelen dmv backward compatibility maar je mist dan de toeters en bellen van de current gen :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Thomas312 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 10:01:
[...]

Geen probleem, ik heb het zelf ook allemaal moeten uitzoeken. Als het mijn betreft stoppen ze zo snel mogelijk met deze onzin en onduidelijkheid :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Furrr
Vrijdag schreef op woensdag 3 november 2021 @ 10:05:
[...]

Dat vind ik lief van je, zomaar een spel voor mij kopen O+
Kwartje kwam van vrij hoog maar is gevallen 🤣🤣

Graag gedaan man! 😘

(Hoofdletter V is verwijderd 😅)

[ Voor 6% gewijzigd door Furrr op 03-11-2021 10:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Furrr schreef op woensdag 3 november 2021 @ 10:14:
[...]

Kwartje kwam van vrij hoog maar is gevallen 🤣🤣

Graag gedaan man! 😘

(Hoofdletter V is verwijderd 😅)
-O- geen gratis spel ;(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 23:57
Nog een dag en een half en hij is er Boys and Girls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thekvnz
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-01 08:27
Wolverine9000 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 10:35:
Laten we hopen dat alles goed gaat met levering! Mochten er mensen samen willen knallen hier alvast mijn psn: mrkvnn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
thekvnz schreef op woensdag 3 november 2021 @ 10:45:
[...]

Laten we hopen dat alles goed gaat met levering! Mochten er mensen samen willen knallen hier alvast mijn psn: mrkvnn
Heb geen last van leveringsproblemen. Digitaal gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Operator voorbeeld. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w8SNnijGkU52yrcIqsgjbaHd7zU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KTjkehyhkIlpWdj78Q17K10H.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mLTBm-0BZn-IPS_QPkmVOUK-lxs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JSOK5DwQpYZt1oiuPmZIuNRl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenD92
Wolverine9000 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 10:35:
Ik kan niet wachten 🙈 lang geleden dat ik dit heb gehad voor een game..

Jammer dat er niet om 00:00 al gespeeld kan worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
JeroenD92 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 11:30:
[...]

Op console kan er vanaf morgen middernacht wel gespeeld worden hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
[...]

Je bent niet alleen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
[...]

Het word voor mij een grote teleurstelling of een grote meevaller, ben heel benieuwd hoe goed ze de split-screen problemen van Modern Warfare en Cold War hebben gefixed! Heb er in ieder geval zin in *O*

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 03-11-2021 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 09:28
Wolverine9000 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 11:32:
[...]

Volgensmij pas op console om 01:00...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Vergeet niet de releasepatch. Waardoor je daarna nog iets van tweeënhalf uur naar een "copying files" voortgangsbalkje mag gaan kijken op de Playstation 4 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Vrijdag schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:36:
Vergeet niet de releasepatch. Waardoor je daarna nog iets van tweeënhalf uur naar een "copying files" voortgangsbalkje mag gaan kijken op de Playstation 4 :+
Op ps5vl geen last van hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
destroye schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:33:
[...]

Volgensmij pas op console om 01:00...
Neen hoor klokslag middernacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:15
Nou, ik heb het toch echt met regelmaat op de PS5... Geen idee waar dat aan ligt...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:07
[...]

En dan heb je dit ook nog bij een Call of Duty game ;)

Ik weet het niet hoor. Persoonlijk vind ik de CoD's van Sledgehammer altijd wat tegenvallen. Ik kijk eigenlijk meer uit naar de CoD van Infinity Ward in 2022. Ik weet niet wat er klopt van de eerste leaks, maar daar lijken net wat meer vernieuwingen in te zitten, die mij dan wel weer aanspreken. In zoverre heeft Vanguard mij nog niet weten te overtuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
Wolverine9000 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 11:32:
[...]

Ik speel op de PC.. schijnbaar zijn er verschillende launch tijden.

Heb overwogen om de PC te verkopen en over te stappen naar een PS5 met muis en toetsenbord.
Maar gezien de PS5 niet aan te slepen is en ik mijn twijfels heb over de werking van een muis en toetsenbord op de PS5 vs PC, toch maar lekker bij de PC gebleven..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenD92
Nol_NL schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:10:
[...]

En dan heb je dit ook nog bij een Call of Duty game ;)

Ik weet het niet hoor. Persoonlijk vind ik de CoD's van Sledgehammer altijd wat tegenvallen. Ik kijk eigenlijk meer uit naar de CoD van Infinity Ward in 2022. Ik weet niet wat er klopt van de eerste leaks, maar daar lijken net wat meer vernieuwingen in te zitten, die mij dan wel weer aanspreken. In zoverre heeft Vanguard mij nog niet weten te overtuigen.
Ik koop verder niet veel games, misschien de nieuwe AoE nog.. (maar ik begrijp je reactie haha)

Vanguard lijkt niet op CW, dat is voor mij de grote plus. CW toch relatief veel gespeeld, maar heeft me nooit echt kunnen vasthouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenD92
G_Dragon schreef op woensdag 3 november 2021 @ 11:42:
[...]

Het word voor mij een grote teleurstelling of een grote meevaller, ben heel benieuwd hoe goed ze de split-screen problemen van Modern Warfare en Cold War hebben gefixed! Heb er in ieder geval zin in *O*
Speel je alleen maar Split Screen (of erg vaak)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
JeroenD92 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:06:
[...]

Speel je alleen maar Split Screen (of erg vaak)?
99% van de tijd wel, het is echt een game die me vriendin en ik samen doen. Net zoals een film samen kijken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoianddoei
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:17
G_Dragon schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:16:
[...]

99% van de tijd wel, het is echt een game die me vriendin en ik samen doen. Net zoals een film samen kijken :)
Same here. Mijn vriendin en ik hebben genoten en doen dat nog steeds van Modern Warfare. Cold War is echt een flop en de laatste tijd werkt Modern Warfare ook niet helemaal lekker. Heb dan ook maar de oude xbox afgestoft om zo af en toe toch nog samen te spelen.

Ik hoop dus ook echt dat de split screen functionaliteit nu weer een stuk beter is, zodat we weer lekker op de bank een hele avond wat potjes kunnen spelen. Nu al zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Hoianddoei schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:35:
[...]

Same here. Mijn vriendin en ik hebben genoten en doen dat nog steeds van Modern Warfare. Cold War is echt een flop en de laatste tijd werkt Modern Warfare ook niet helemaal lekker. Heb dan ook maar de oude xbox afgestoft om zo af en toe toch nog samen te spelen.

Ik hoop dus ook echt dat de split screen functionaliteit nu weer een stuk beter is, zodat we weer lekker op de bank een hele avond wat potjes kunnen spelen. Nu al zin in!
Als ik binnen 3 dagen merk dat het nog steeds zo slecht is vraag ik me geld terug en is het einde CoD. Zover ben ik wel al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoianddoei
G_Dragon schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:46:
[...]

Als ik binnen 3 dagen merk dat het nog steeds zo slecht is vraag ik me geld terug en is het einde CoD. Zover ben ik wel al
Dat heb ik ook wel. Ik merk sowieso al dat er steeds minder mensen splitscreen spelen, dat kan dus ook een reden zijn dat het een beetje op een zijpad is beland. Wel jammer, er zijn weinig vermakelijke couch games die mijn vriendin en ik samen kunnen spelen (It Takes Two trouwens als grote uitzondering van dit jaar).

Ben ook wel benieuwd naar de story van Vanguard. Ik houd wel van de WWII setting en ben vooral benieuwd hoe ze dit hebben neergezet. Cold War sprak mij helemaal niet aan.

Eigenlijk is het weer eens in lange tijd dat ik niet kan wachten op deze nieuwe CoD. Vraag mij niet waarom :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Hoianddoei schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:21:
[...]

Eigenlijk is het weer eens in lange tijd dat ik niet kan wachten op deze nieuwe CoD. Vraag mij niet waarom :P
Idem hier.
Bij mij is het gewoon omdat ik eindelijk nog eens zin heb ik een goeie 6v6 mp van COD. Cold war vond ik echt verschrikkelijk en amper gespeeld. MW hebben ze helemaal gefucked dat je het niet meer kan installeren.
De WOII setting spreekt me ook altijd aan en ben blij dat ze daar terug naar gaan.
En ook de hoeveelheid content is super bij vanguard. Gewoon evenveel maps als bij MW en CW samen bij launch.

Ook de ontwikkelstudio lijkt me beter in communicatie als de vorige die geen fuck gaf om zijn playerbase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikey1
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 07-09 12:16
Is het op de xbox mogelijk om dit spel eerder te spelen? Door bijv console locatie te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Nikey1 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:52:
Is het op de xbox mogelijk om dit spel eerder te spelen? Door bijv console locatie te veranderen?
Op consoles gaat ‘t 00:00 lokale tijd los, dus als je snel naar Nieuw Zeeland verhuisd… 😉

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
dizzytal schreef op woensdag 3 november 2021 @ 17:53:
[...]

Op consoles gaat ‘t 00:00 lokale tijd los, dus als je snel naar Nieuw Zeeland verhuisd… 😉
Denk dat dat niet werkt; mijn ps5 is ook verbonden via VPN maar de aftelklok telt gewoon naar middernacht af als ik Vanguard launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikey1
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 07-09 12:16
dizzytal schreef op woensdag 3 november 2021 @ 17:53:
[...]

Haha, nee blijf wel gewoon hier :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 17:55:
[...]

Denk dat dat niet werkt; mijn ps5 is ook verbonden via VPN maar de aftelklok telt gewoon naar middernacht af als ik Vanguard launch.
Nou met m’n XBox werkt eigenlijk altijd om ‘t land te wijzigen naar NZ om zo sommige games net wat eerder te spelen. Je bent dus verder geen VPN nodig, alleen je Xbox regio aanpassen.

Op PS nooit gedaan omdat dat niet mn main console is…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Day one patch is er voor playstation gebruikers. 1.6 gb op ps5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
En 2.4 gb voor de ps4 gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Ze lijken hun zaken goed op orde te hebben, game al gedownload, update al binnen.
Hopelijk kunnen de servers het aan morgen nacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
Chelseamarre123 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:53:
Ze lijken hun zaken goed op orde te hebben, game al gedownload, update al binnen.
Hopelijk kunnen de servers het aan morgen nacht
Hopelijk gaat de pc versie ook live om 00:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Inderdaad 5u snachts. PS spelers worden echt voorgetrokken. Ook 25% meer XP enzo, echt bullshit imo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KoffieKopjes
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 11-08-2023
Helaas nog steeds niet verzonden... Begin nu te twijfelen of ik hem vrijdag überhaupt kan gaan spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
KoffieKopjes schreef op donderdag 4 november 2021 @ 07:38:
Helaas nog steeds niet verzonden... Begin nu te twijfelen of ik hem vrijdag überhaupt kan gaan spelen :(
Hopelijk komt het nog in orde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:49
Ik wil nog even Vanguard ''pre-orderen'' bij Battle.net voor de PC. Maar ING internetbankieren werkt niet. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3C7PqUnagSMy64uLle-rltX7OuM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bursSPprrdn0RIqClZBM5btg.jpg?f=fotoalbum_large

Geen mounting kills of blindfire kills. Gelukkig zou ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Dit is iets nieuwsAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qpNsWtPNSJzbwdq3sA4NhaQ2DuE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zZJIgF7D56ZoM1ywCRqGib5g.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
KoffieKopjes schreef op donderdag 4 november 2021 @ 07:38:
Same here, nog niets binnen! 👎🏽
Geen drama natuurlijk maar het bewijst maar weer dat pre-orderen van games complete bullshit is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Furrr schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:23:
[...]

Same here, nog niets binnen! 👎🏽
Geen drama natuurlijk maar het bewijst maar weer dat pre-orderen van games complete bullshit is.
Disk versie geef ik u gelijk in. Maar digitaal pre order doen heeft dan wel voordelen hoor...
Maar ieder zen ding. Ik heb alles digitaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vndk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-09 07:56
Vanavond vlak voor sluitingstijd ff naar de Mediamarkt. Als de games al in de vakken liggen, kan je geluk hebben om er 1 mee te nemen.

Bij andere COD's lukte dit ook ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Furrr
Wolverine9000 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:28:
[...]

Disk versie geef ik u gelijk in. Maar digitaal pre order doen heeft dan wel voordelen hoor...
Maar ieder zen ding. Ik heb alles digitaal.
Ik verwees idd naar disks. Maar je hebt gelijk, zo nu en dan, ook voor disk versies, leuke perks te ontvangen wanneer besteld via pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Servers are live.... in nieuw Zeeland lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Is je track&trace al geupdate @Furrr ? Soms is dat vrij laat in het proces pas heb ik gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
Jup mooi op tijd.. wel veel PC met controller spelers als ik in een Xbox lobby kijk…

Maar speelt lekker weg…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:18
Dit gaat de eerste game voor mij worden die ik voor 60 euro ga halen (PC). Vaak zijn er wel leuke dealtjes te scoren zoals met Modern Warfare dat heel veel mensen hem bij de videokaart hebben gekregen.
Ben in ieder geval al aan het pre-loaden, mega veel zin in.

[ Voor 3% gewijzigd door Daniel. op 04-11-2021 12:32 ]

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Gewoon klacht indienen bij webshop dan, had ik jaren geleden ook eens toen ik nog hardcore FIFA speler was en hij paar dagen later binnen kwam. Kreeg toen een vergoeding.
Of gewoon in plaatselijke winkel halen en je online bestelling terugsturen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hoianddoei
Het is mij gelukt om het spel alvast te spelen. Op de Xbox heb ik mijn locatie veranderd naar Nieuw Zeeland en het lukt mij om een lobby te vinden.

@G_Dragon splitscreen ziet er al een stuk beter uit dan bij Cold War. Heb nog maar twee potjes kunnen spelen, maar heb er wel een goed gevoel bij. Het ziet er prima uit en er is in ieder geval meer aandacht aan gegeven. Een stuk beter als bij Cold War! Vanavond even een paar potjes spelen met het vrouwtje en kijken of we er weer veel tijd in kunnen stoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Hoianddoei schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:41:
Het is mij gelukt om het spel alvast te spelen. Op de Xbox heb ik mijn locatie veranderd naar Nieuw Zeeland en het lukt mij om een lobby te vinden.

@G_Dragon splitscreen ziet er al een stuk beter uit dan bij Cold War. Heb nog maar twee potjes kunnen spelen, maar heb er wel een goed gevoel bij. Het ziet er prima uit en er is in ieder geval meer aandacht aan gegeven. Een stuk beter als bij Cold War! Vanavond even een paar potjes spelen met het vrouwtje en kijken of we er weer veel tijd in kunnen stoppen.
Dank je wel voor de informatie! ik ga straks kijken of ik hem kan spelen want heb de game via Brazilië gekocht, maar als het kan gaan wij straks zeker ook even flink los _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
En ik maar wachten tot vannacht 05:00 :'(

(niet dat ik om 5u ga spelen maar toch :P )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

JeroenD92 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:42:
En ik maar wachten tot vannacht 05:00 :'(

(niet dat ik om 5u ga spelen maar toch :P )
Gewoon vanavond vroeg je nest in en de wekker zetten om half vijf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Mijn nat type is open onder settings van Xbox maar bij Vanguard zegt die Moderate?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb nog nooit iets anders gezien dan moderate bij CoD :P , welke instellingen ik ook deed in mijn router.

[ Voor 29% gewijzigd door Vrijdag op 04-11-2021 15:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deckard_BR21
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-06-2023
Ik krijg de melding verzonden van de webshop dus hopelijk ligt hij morgen in de brievenbus !
Gaan er nog mensen ook de single player campaign spelen ? Of stort iedereen zich meteen op de MP :-)
Campaign duurt nooit zo lang dus vind het zelf altijd wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
Vrijdag schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:54:
[...]

Gewoon vanavond vroeg je nest in en de wekker zetten om half vijf :P
Dat is mogelijk, maar nee haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

JeroenD92 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:08:
[...]

Dat is mogelijk, maar nee haha
Ja, met die instelling winnen we de oorlog niet mee hè :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoianddoei
Deckard_BR21 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:04:
Ik krijg de melding verzonden van de webshop dus hopelijk ligt hij morgen in de brievenbus !
Gaan er nog mensen ook de single player campaign spelen ? Of stort iedereen zich meteen op de MP :-)
Ik vind de campaign altijd wel leuk om te spelen. Vroeger deed ik altijd eerst de campaign, voordat ik begon aan MP. Tegenwoordig vind ik het leuker om direct MP te starten, voornamelijk omdat je soms snel even een potje tussendoor kan spelen.

Heb vanmiddag wel even 20 minuten de campaign gestart en kan niet wachten tot het weekend is (over 2 uurtjes in mijn geval)!

Ik ben in ieder geval blij verrast dat het in mijn geval werkt om mijn locatie te veranderen naar Nieuw Zeeland. Nog nooit eerder geprobeerd, had niet verwacht dat het zou werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
Deckard_BR21 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:04:
Ik zeker wel, ik vind 't altijd wel leuk, maar eerst denk ik toch wel wat MP (en misschien wat Zombies).. wat wapens levelen.. daarna dan denk ik 'gewoon' WZ vanavond... Campaign begin ik van 't weekend of komende week wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Hoianddoei schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:14:
[...]

Ik ben in ieder geval blij verrast dat het in mijn geval werkt om mijn locatie te veranderen naar Nieuw Zeeland. Nog nooit eerder geprobeerd, had niet verwacht dat het zou werken :)
Op de ps5 werkte dit helaas niet.

Net wat streams gekeken. Maps zien er goed uit en gameplay ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deckard_BR21
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-06-2023
Ben volgens mij nog steeds lid van een Tweakers groep in de COD app, krijg alleen foutmeldingen als ik probeer team/resultaten te bekijken.
Wellicht wordt dit ook weer actief met de nieuwe game……..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Haha als een potje afgelopen is heb je wel een grote glitch bende in split-screen, ziet er gek maar ook grappig uit :p word nog wel gefixed met een update denk ik :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:07
Hè getverdemme... Door het aanstekelijke enthousiasme hier van sommige mensen, heb ik h'm toch ook maar in de preorder gegooid :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ls5gjxoDB_p5EwDmAvpamAx803c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ZgsyBCraDRhOZ5JFqijntXDO.png?f=user_large

Deze opties staan er bij mijn Vanguard PC install. Geen multiplayer dus. Komt dat nog met de day 1 patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 00:17
Multiplayer ís de basis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat denk ik of het komt nog met de day 1 patch. Bij Cold War staat multiplayer er apart tussen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoianddoei
Nol_NL schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:50:
Hè getverdemme... Door het aanstekelijke enthousiasme hier van sommige mensen, heb ik h'm toch ook maar in de preorder gegooid :/
Geef ons maar de schuld :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-09 10:35
Iemand een idee waar deze het goedkoopst is voor Xbox series x?

Na alle gameplay toch ook zin gekregen in call of duty… 🤣

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:00

MazeWing

The plot thickens...

Waar zijn de reviews? Het embargo zou toch om 15.00 uur voorbij zijn.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:28
MazeWing schreef op donderdag 4 november 2021 @ 16:54:
Waar zijn de reviews? Het embargo zou toch om 15.00 uur voorbij zijn.
Ben ook benieuwd, wacht wel echt even de reviews af deze keer voor cod.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
@Hoianddoei je kan merken dat het voten aan het eind van een match totaal niet gemaakt is voor split-screen :p ziet er heel cropped uit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Laatst online: 22-12-2024
Heb vanguard nog niet gespeeld, alleen op basis van de streams valt het mij erg op dat de ttk iets te snel is zelfs voor een multiplayer. Wie het eerste schiet wint alle gevechten dus meer campers. Ik vond de ttk in cold war toch beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SliceOfLife
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-08 11:21
SC4RF4C3 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 17:16:
Heb vanguard nog niet gespeeld, alleen op basis van de streams valt het mij erg op dat de ttk iets te snel is zelfs voor een multiplayer. Wie het eerste schiet wint alle gevechten dus meer campers. Ik vond de ttk in cold war toch beter.
Vind dit persoonlijk meer een 'OG' TTK voor CoD. Cold War vond ik juist erg langzaam en deze lijkt mij eerder in lijn te liggen met eerdere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Laatst online: 22-12-2024
SliceOfLife schreef op donderdag 4 november 2021 @ 17:49:
[...]

Vind dit persoonlijk meer een 'OG' TTK voor CoD. Cold War vond ik juist erg langzaam en deze lijkt mij eerder in lijn te liggen met eerdere games.
Begrijp dat dit eerder ook zo was, heb zelf liever dat je nog respons tijd heb om iets terug te doen, dat skill nodig is om een gevecht te winnen ipv wie eerste ziet heeft gevecht gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
SC4RF4C3 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 17:16:
Tijdens de Beta vond ik Vanguard lekkerder wegspelen dan CW. Helaas nu nog niet gespeeld.. want PC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
Vrijdag schreef op donderdag 4 november 2021 @ 12:26:
Is je track&trace al geupdate @Furrr ? Soms is dat vrij laat in het proces pas heb ik gemerkt.
Vooralsnog geen update.
Maar kan ook aan Post NL liggen natuurlijk…

Ik wacht geduldig af, het is nog geen donderdag 🤞🏽

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik heb de digitale versie en deze telt af tot vannacht 0:00. Ik las dat we in Nederland pas om 5:00 konden knallen. Hoe zit dit nou?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pWiWgJVTKjhYLTV8qcXbDva5jVw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fMUszpQVARrgc3wqhJA3kyh2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik hoop wel dat ze dat gedoe aan het het eind van een match eruit halen, telkens dat voten is zeer irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
Imperium schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:03:
Ik heb de digitale versie en deze telt af tot vannacht 0:00. Ik las dat we in Nederland pas om 5:00 konden knallen. Hoe zit dit nou?
PS4/5 is om 00:00 lokale tijd
Xbox is om 00:00 lokale tijd, dus als je je regio wijzigt naar ergens waar t al 5 nov is kun je los.
PC versie gaat allemaal tegelijk dat is dus 05:00 hier in NL/BE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
G_Dragon schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:05:
Ik hoop wel dat ze dat gedoe aan het het eind van een match eruit halen, telkens dat voten is zeer irritant.
Ja zag ik ook in streams. Duurde enorm lang ook dat voten en voor je naar nieuwe pot ging.

Opzich vind ik dat nog wel cool dat voten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Zien er echt vet uit imo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Chelseamarre123 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:20:
[...]

Ja zag ik ook in streams. Duurde enorm lang ook dat voten en voor je naar nieuwe pot ging.

Opzich vind ik dat nog wel cool dat voten
In split-screen is het irritant en het duurt indd veel te lang. Zie de foto is :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sZSt8tRsfiHzz0-QA7LVODImGOY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nm2UJZL4G84Caji3yGzjOk7t.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
Furrr schreef op donderdag 4 november 2021 @ 18:53:
[...]

Vooralsnog geen update.
Maar kan ook aan Post NL liggen natuurlijk…

Ik wacht geduldig af, het is nog geen donderdag 🤞🏽
Wachtende op mn disk versie van Vanguard verstuurd door Gamemania zie ik net dat ik ook kan pre-loaden!
Denk dat ik ergens, vanwege de beta, aangemeld sta voor de pre-load. Series X overigens. 👍🏽👍🏽

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-09 14:49
Zie best veel streamers het al spelen en volgens mij zelfs via pc.. hoe kan dat dan??

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SliceOfLife
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-08 11:21
Korkss schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:40:
Zie best veel streamers het al spelen en volgens mij zelfs via pc.. hoe kan dat dan??
Vrijwel allemaal early-access toegang gehad van Activision.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JeroenD92
SliceOfLife schreef op donderdag 4 november 2021 @ 20:15:
[...]

Vrijwel allemaal early-access toegang gehad van Activision.
Ik stream ook.. maar helaas

Heb alleen geen kijkers 🙈

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vndk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-09 07:56
vndk schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:30:
Vanavond vlak voor sluitingstijd ff naar de Mediamarkt. Als de games al in de vakken liggen, kan je geluk hebben om er 1 mee te nemen.

Bij andere COD's lukte dit ook ;)
:-( helaas …….
Blijkbaar geen personeel bij MM die ook COD spelen. Gast gaf aan dat de games nog niet eens in het magazijn aanwezig zijn ….?

Geloof er niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
vndk schreef op donderdag 4 november 2021 @ 21:18:
[...]

:-( helaas …….
Blijkbaar geen personeel bij MM die ook COD spelen. Gast gaf aan dat de games nog niet eens in het magazijn aanwezig zijn ….?

Geloof er niets van.
Dat zou idd vreemd zijn..
Pagina: 1 ... 8 ... 22 Laatste