Als Playstation speler kan je dus donderdag op vrijdag om middernacht spelen. PC spelers pas 4u later dacht ik

Wat?Chelseamarre123 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 22:45:
Als Playstation speler kan je dus donderdag op vrijdag om middernacht spelen. PC spelers pas 4u later dacht ik
Dit is de launch uren voor pc spelers, als ik vanguard opstart op de ps5 telt die af naar donderdag nacht 00u.JeroenD92 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 22:51:
[...]
Wat?
Vreemd.. maargoed.
Heb je een linkie?
Dat zou erg jammer zijn, had me verheugd op een potje COD in de nacht.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 23:21:
[...]
Dit is de launch uren voor pc spelers, als ik vanguard opstart op de ps5 telt die af naar donderdag nacht 00u.
https://twitter.com/Callo.../1455245088703987715?s=20
Geen sorry, het topic gaat toch over Vanguard en je vraag ook.Thomas312 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 09:35:
Ik ben van plan dit spel aan te schaffen voor mn huidige xbox one, maar zie mijzelf wel over een paar maanden overstappen naar een series x. Ik heb gegoogled wat nou de beste versie is om te kopen bij bol.com (vanwege cadeaubonnen). Ik zou het zonde vinden als ik de versie koop die straks niet de volle potentie van de nieuwe xbox gebruik. Klopt het dat ik hiermee de juiste aankoop doe?
https://www.bol.com/nl/nl...664725/?s2a=#productTitle
Sorry voor eventuele topicvervuiling.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Furrr schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 09:00:
[...]
Hier ook.
Echter:
[Afbeelding]
En wordt blijkbaar vanuit Belgie verstuurd..
Ja precies, dan koop ik diegene uit de link. Wel wat verwarrend allemaal en gek dat er cross gen versies zijn inderdaad. Dank voor je reactie!G_Dragon schreef op woensdag 3 november 2021 @ 09:44:
[...]
Geen sorry, het topic gaat toch over Vanguard en je vraag ook.
De Cross-gen bundel moet je kopen, want zelfs als je de Series X al zou hebben moest je die aanschaffen. Bij de standaard editie krijg je alleen maar de Xbox One game en dat blijft die helaas dan ook op de Series X , ik maakte mij er heel boos om toen ik dit ontdekte want het is best een smerige actie om zo extra geld te verdienen.
Dat vind ik lief van je, zomaar een spel voor mij kopenFurrr schreef op woensdag 3 november 2021 @ 09:54:
[...]
[Afbeelding]
Mag toch echt hopen voor Vrijdag Vanguard binnen te hebben…. 😅
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Om het nog onduidelijker te maken: Je kan de last gen wel op de current gen spelen dmv backward compatibility maar je mist dan de toeters en bellen van de current genThomas312 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 10:01:
[...]
Ja precies, dan koop ik diegene uit de link. Wel wat verwarrend allemaal en gek dat er cross gen versies zijn inderdaad. Dank voor je reactie!
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Geen probleem, ik heb het zelf ook allemaal moeten uitzoeken. Als het mijn betreft stoppen ze zo snel mogelijk met deze onzin en onduidelijkheidThomas312 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 10:01:
[...]
Ja precies, dan koop ik diegene uit de link. Wel wat verwarrend allemaal en gek dat er cross gen versies zijn inderdaad. Dank voor je reactie!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Kwartje kwam van vrij hoog maar is gevallen 🤣🤣Vrijdag schreef op woensdag 3 november 2021 @ 10:05:
[...]
Dat vind ik lief van je, zomaar een spel voor mij kopen
[ Voor 6% gewijzigd door Furrr op 03-11-2021 10:16 ]
Furrr schreef op woensdag 3 november 2021 @ 10:14:
[...]
Kwartje kwam van vrij hoog maar is gevallen 🤣🤣
Graag gedaan man! 😘
(Hoofdletter V is verwijderd 😅)
Laten we hopen dat alles goed gaat met levering! Mochten er mensen samen willen knallen hier alvast mijn psn: mrkvnnWolverine9000 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 10:35:
Nog een dag en een half en hij is er Boys and Girls.
Heb geen last van leveringsproblemen. Digitaal gekocht.thekvnz schreef op woensdag 3 november 2021 @ 10:45:
[...]
Laten we hopen dat alles goed gaat met levering! Mochten er mensen samen willen knallen hier alvast mijn psn: mrkvnn
Ik kan niet wachten 🙈 lang geleden dat ik dit heb gehad voor een game..Wolverine9000 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 10:35:
Nog een dag en een half en hij is er Boys and Girls.
Op console kan er vanaf morgen middernacht wel gespeeld worden hoor.JeroenD92 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 11:30:
[...]
Ik kan niet wachten 🙈 lang geleden dat ik dit heb gehad voor een game..
Jammer dat er niet om 00:00 al gespeeld kan worden..
Je bent niet alleen....JeroenD92 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 11:30:
[...]
Het word voor mij een grote teleurstelling of een grote meevaller, ben heel benieuwd hoe goed ze de split-screen problemen van Modern Warfare en Cold War hebben gefixed! Heb er in ieder geval zin inJeroenD92 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 11:30:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 03-11-2021 11:42 ]
Volgensmij pas op console om 01:00...Wolverine9000 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 11:32:
[...]
Op console kan er vanaf morgen middernacht wel gespeeld worden hoor.
Op ps5vl geen last van hoor.Vrijdag schreef op woensdag 3 november 2021 @ 12:36:
Vergeet niet de releasepatch. Waardoor je daarna nog iets van tweeënhalf uur naar een "copying files" voortgangsbalkje mag gaan kijken op de Playstation 4
Nou, ik heb het toch echt met regelmaat op de PS5... Geen idee waar dat aan ligt...
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
En dan heb je dit ook nog bij een Call of Duty gameJeroenD92 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 11:30:
[...]
Ik speel op de PC.. schijnbaar zijn er verschillende launch tijden.Wolverine9000 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 11:32:
[...]
Op console kan er vanaf morgen middernacht wel gespeeld worden hoor.
Ik koop verder niet veel games, misschien de nieuwe AoE nog.. (maar ik begrijp je reactie haha)Nol_NL schreef op woensdag 3 november 2021 @ 13:10:
[...]
En dan heb je dit ook nog bij een Call of Duty game
Ik weet het niet hoor. Persoonlijk vind ik de CoD's van Sledgehammer altijd wat tegenvallen. Ik kijk eigenlijk meer uit naar de CoD van Infinity Ward in 2022. Ik weet niet wat er klopt van de eerste leaks, maar daar lijken net wat meer vernieuwingen in te zitten, die mij dan wel weer aanspreken. In zoverre heeft Vanguard mij nog niet weten te overtuigen.
Speel je alleen maar Split Screen (of erg vaak)?G_Dragon schreef op woensdag 3 november 2021 @ 11:42:
[...]
Het word voor mij een grote teleurstelling of een grote meevaller, ben heel benieuwd hoe goed ze de split-screen problemen van Modern Warfare en Cold War hebben gefixed! Heb er in ieder geval zin in
99% van de tijd wel, het is echt een game die me vriendin en ik samen doen. Net zoals een film samen kijkenJeroenD92 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:06:
[...]
Speel je alleen maar Split Screen (of erg vaak)?
Same here. Mijn vriendin en ik hebben genoten en doen dat nog steeds van Modern Warfare. Cold War is echt een flop en de laatste tijd werkt Modern Warfare ook niet helemaal lekker. Heb dan ook maar de oude xbox afgestoft om zo af en toe toch nog samen te spelen.G_Dragon schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:16:
[...]
99% van de tijd wel, het is echt een game die me vriendin en ik samen doen. Net zoals een film samen kijken
Als ik binnen 3 dagen merk dat het nog steeds zo slecht is vraag ik me geld terug en is het einde CoD. Zover ben ik wel alHoianddoei schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:35:
[...]
Same here. Mijn vriendin en ik hebben genoten en doen dat nog steeds van Modern Warfare. Cold War is echt een flop en de laatste tijd werkt Modern Warfare ook niet helemaal lekker. Heb dan ook maar de oude xbox afgestoft om zo af en toe toch nog samen te spelen.
Ik hoop dus ook echt dat de split screen functionaliteit nu weer een stuk beter is, zodat we weer lekker op de bank een hele avond wat potjes kunnen spelen. Nu al zin in!
Dat heb ik ook wel. Ik merk sowieso al dat er steeds minder mensen splitscreen spelen, dat kan dus ook een reden zijn dat het een beetje op een zijpad is beland. Wel jammer, er zijn weinig vermakelijke couch games die mijn vriendin en ik samen kunnen spelen (It Takes Two trouwens als grote uitzondering van dit jaar).G_Dragon schreef op woensdag 3 november 2021 @ 15:46:
[...]
Als ik binnen 3 dagen merk dat het nog steeds zo slecht is vraag ik me geld terug en is het einde CoD. Zover ben ik wel al
Idem hier.Hoianddoei schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:21:
[...]
Eigenlijk is het weer eens in lange tijd dat ik niet kan wachten op deze nieuwe CoD. Vraag mij niet waarom
Op consoles gaat ‘t 00:00 lokale tijd los, dus als je snel naar Nieuw Zeeland verhuisd… 😉Nikey1 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:52:
Is het op de xbox mogelijk om dit spel eerder te spelen? Door bijv console locatie te veranderen?
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Denk dat dat niet werkt; mijn ps5 is ook verbonden via VPN maar de aftelklok telt gewoon naar middernacht af als ik Vanguard launch.dizzytal schreef op woensdag 3 november 2021 @ 17:53:
[...]
Op consoles gaat ‘t 00:00 lokale tijd los, dus als je snel naar Nieuw Zeeland verhuisd… 😉
Haha, nee blijf wel gewoon hierdizzytal schreef op woensdag 3 november 2021 @ 17:53:
[...]
Op consoles gaat ‘t 00:00 lokale tijd los, dus als je snel naar Nieuw Zeeland verhuisd… 😉
Nou met m’n XBox werkt eigenlijk altijd om ‘t land te wijzigen naar NZ om zo sommige games net wat eerder te spelen. Je bent dus verder geen VPN nodig, alleen je Xbox regio aanpassen.Chelseamarre123 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 17:55:
[...]
Denk dat dat niet werkt; mijn ps5 is ook verbonden via VPN maar de aftelklok telt gewoon naar middernacht af als ik Vanguard launch.
Hopelijk gaat de pc versie ook live om 00:00Chelseamarre123 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:53:
Ze lijken hun zaken goed op orde te hebben, game al gedownload, update al binnen.
Hopelijk kunnen de servers het aan morgen nacht
05:00uJeroenD92 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 00:00:
[...]
Hopelijk gaat de pc versie ook live om 00:00
Hopelijk komt het nog in ordeKoffieKopjes schreef op donderdag 4 november 2021 @ 07:38:
Helaas nog steeds niet verzonden... Begin nu te twijfelen of ik hem vrijdag überhaupt kan gaan spelen
Same here, nog niets binnen! 👎🏽KoffieKopjes schreef op donderdag 4 november 2021 @ 07:38:
Helaas nog steeds niet verzonden... Begin nu te twijfelen of ik hem vrijdag überhaupt kan gaan spelen
Disk versie geef ik u gelijk in. Maar digitaal pre order doen heeft dan wel voordelen hoor...Furrr schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:23:
[...]
Same here, nog niets binnen! 👎🏽
Geen drama natuurlijk maar het bewijst maar weer dat pre-orderen van games complete bullshit is.
Ik verwees idd naar disks. Maar je hebt gelijk, zo nu en dan, ook voor disk versies, leuke perks te ontvangen wanneer besteld via pre-order.Wolverine9000 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:28:
[...]
Disk versie geef ik u gelijk in. Maar digitaal pre order doen heeft dan wel voordelen hoor...
Maar ieder zen ding. Ik heb alles digitaal.
[ Voor 3% gewijzigd door Daniel. op 04-11-2021 12:32 ]
Dank je wel voor de informatie! ik ga straks kijken of ik hem kan spelen want heb de game via Brazilië gekocht, maar als het kan gaan wij straks zeker ook even flink losHoianddoei schreef op donderdag 4 november 2021 @ 13:41:
Het is mij gelukt om het spel alvast te spelen. Op de Xbox heb ik mijn locatie veranderd naar Nieuw Zeeland en het lukt mij om een lobby te vinden.
@G_Dragon splitscreen ziet er al een stuk beter uit dan bij Cold War. Heb nog maar twee potjes kunnen spelen, maar heb er wel een goed gevoel bij. Het ziet er prima uit en er is in ieder geval meer aandacht aan gegeven. Een stuk beter als bij Cold War! Vanavond even een paar potjes spelen met het vrouwtje en kijken of we er weer veel tijd in kunnen stoppen.
Gewoon vanavond vroeg je nest in en de wekker zetten om half vijfJeroenD92 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:42:
En ik maar wachten tot vannacht 05:00
(niet dat ik om 5u ga spelen maar toch)
[ Voor 29% gewijzigd door Vrijdag op 04-11-2021 15:04 ]
Dat is mogelijk, maar nee hahaVrijdag schreef op donderdag 4 november 2021 @ 14:54:
[...]
Gewoon vanavond vroeg je nest in en de wekker zetten om half vijf
Ja, met die instelling winnen we de oorlog niet mee hè
Ik vind de campaign altijd wel leuk om te spelen. Vroeger deed ik altijd eerst de campaign, voordat ik begon aan MP. Tegenwoordig vind ik het leuker om direct MP te starten, voornamelijk omdat je soms snel even een potje tussendoor kan spelen.Deckard_BR21 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:04:
Ik krijg de melding verzonden van de webshop dus hopelijk ligt hij morgen in de brievenbus !
Gaan er nog mensen ook de single player campaign spelen ? Of stort iedereen zich meteen op de MP :-)
Campaign duurt nooit zo lang dus vind het zelf altijd wel leuk.
Ik zeker wel, ik vind 't altijd wel leuk, maar eerst denk ik toch wel wat MP (en misschien wat Zombies).. wat wapens levelen.. daarna dan denk ik 'gewoon' WZ vanavond... Campaign begin ik van 't weekend of komende week wel aan.Deckard_BR21 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:04:
Ik krijg de melding verzonden van de webshop dus hopelijk ligt hij morgen in de brievenbus !
Gaan er nog mensen ook de single player campaign spelen ? Of stort iedereen zich meteen op de MP :-)
Campaign duurt nooit zo lang dus vind het zelf altijd wel leuk.
Op de ps5 werkte dit helaas niet.Hoianddoei schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:14:
[...]
Ik ben in ieder geval blij verrast dat het in mijn geval werkt om mijn locatie te veranderen naar Nieuw Zeeland. Nog nooit eerder geprobeerd, had niet verwacht dat het zou werken
Verwijderd
Verwijderd
Dat denk ik of het komt nog met de day 1 patch. Bij Cold War staat multiplayer er apart tussen.Racing-Paradise schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:54:
Multiplayer ís de basis?
Geef ons maar de schuldNol_NL schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:50:
Hè getverdemme... Door het aanstekelijke enthousiasme hier van sommige mensen, heb ik h'm toch ook maar in de preorder gegooid
Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Ben ook benieuwd, wacht wel echt even de reviews af deze keer voor cod.MazeWing schreef op donderdag 4 november 2021 @ 16:54:
Waar zijn de reviews? Het embargo zou toch om 15.00 uur voorbij zijn.
Playstation 5
Vind dit persoonlijk meer een 'OG' TTK voor CoD. Cold War vond ik juist erg langzaam en deze lijkt mij eerder in lijn te liggen met eerdere games.SC4RF4C3 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 17:16:
Heb vanguard nog niet gespeeld, alleen op basis van de streams valt het mij erg op dat de ttk iets te snel is zelfs voor een multiplayer. Wie het eerste schiet wint alle gevechten dus meer campers. Ik vond de ttk in cold war toch beter.
Begrijp dat dit eerder ook zo was, heb zelf liever dat je nog respons tijd heb om iets terug te doen, dat skill nodig is om een gevecht te winnen ipv wie eerste ziet heeft gevecht gewonnen.SliceOfLife schreef op donderdag 4 november 2021 @ 17:49:
[...]
Vind dit persoonlijk meer een 'OG' TTK voor CoD. Cold War vond ik juist erg langzaam en deze lijkt mij eerder in lijn te liggen met eerdere games.
Tijdens de Beta vond ik Vanguard lekkerder wegspelen dan CW. Helaas nu nog niet gespeeld.. want PCSC4RF4C3 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 17:16:
Heb vanguard nog niet gespeeld, alleen op basis van de streams valt het mij erg op dat de ttk iets te snel is zelfs voor een multiplayer. Wie het eerste schiet wint alle gevechten dus meer campers. Ik vond de ttk in cold war toch beter.
Vooralsnog geen update.Vrijdag schreef op donderdag 4 november 2021 @ 12:26:
Is je track&trace al geupdate @Furrr ? Soms is dat vrij laat in het proces pas heb ik gemerkt.
PS4/5 is om 00:00 lokale tijdImperium schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:03:
Ik heb de digitale versie en deze telt af tot vannacht 0:00. Ik las dat we in Nederland pas om 5:00 konden knallen. Hoe zit dit nou?
Ja zag ik ook in streams. Duurde enorm lang ook dat voten en voor je naar nieuwe pot ging.G_Dragon schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:05:
Ik hoop wel dat ze dat gedoe aan het het eind van een match eruit halen, telkens dat voten is zeer irritant.
In split-screen is het irritant en het duurt indd veel te lang. Zie de foto isChelseamarre123 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:20:
[...]
Ja zag ik ook in streams. Duurde enorm lang ook dat voten en voor je naar nieuwe pot ging.
Opzich vind ik dat nog wel cool dat voten
![]() |
Wachtende op mn disk versie van Vanguard verstuurd door Gamemania zie ik net dat ik ook kan pre-loaden!Furrr schreef op donderdag 4 november 2021 @ 18:53:
[...]
Vooralsnog geen update.
Maar kan ook aan Post NL liggen natuurlijk…
Ik wacht geduldig af, het is nog geen donderdag 🤞🏽
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Vrijwel allemaal early-access toegang gehad van Activision.Korkss schreef op donderdag 4 november 2021 @ 19:40:
Zie best veel streamers het al spelen en volgens mij zelfs via pc.. hoe kan dat dan??
Ik stream ook.. maar helaasSliceOfLife schreef op donderdag 4 november 2021 @ 20:15:
[...]
Vrijwel allemaal early-access toegang gehad van Activision.
vndk schreef op donderdag 4 november 2021 @ 09:30:
Vanavond vlak voor sluitingstijd ff naar de Mediamarkt. Als de games al in de vakken liggen, kan je geluk hebben om er 1 mee te nemen.
Bij andere COD's lukte dit ook
Dat zou idd vreemd zijn..vndk schreef op donderdag 4 november 2021 @ 21:18:
[...]
helaas …….
Blijkbaar geen personeel bij MM die ook COD spelen. Gast gaf aan dat de games nog niet eens in het magazijn aanwezig zijn ….?
Geloof er niets van.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq